abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14467664
Laatst heb ik via internet een Rabo Internet spaar rekening aangevraagd. Of in ieder geval, dat wilde ik.

Wat ik wilde was dus zo'n spaarrekening waarop je via internet geld kan storten. Maar waarvan je dus niks kan pinnen. Paar jaar geleden adverteerden ze nog met 4.5% rente enzo

Wat ik nu heb thuis gekregen, betreft Rabo Internet Bankieren, en de Rabox...maar volgens mij is dit hetzelfde als telebankieren? Want telebankieren heb ik dus al wel....

Haal ik nu 2 dingen door mekaar?

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_14467818
Het lijkt idd erg op elkaar, volgens mij scheelt het 0,2% rente ofzo. En internetbankieren kan via internet en telebankieren alleen maar via de telefoon, dat is het belangrijkste verschil. Plus dat je met internetbankieren wat meer opties hebt.

Het bevalt mij zeer goed .

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:30:57 #3
46511 Linz
held der helden
pi_14467830
ik ben niet bekend met telebankieren, maar gewoon storten via internet kan dus zoals je zei met internetbankieren
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:31:53 #4
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_14467868
Ik dacht ooit eens gelezen te hebben bij een begeleidende brief van de rabobank, dat internetbankieren gelijk is aan telebankieren behalve dat bij je telebankieren een telefoon nodig is en internetbankieren internet dus,..

Je kunt gewoon storten, lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 07-11-2003 19:32]

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:32:12 #5
46511 Linz
held der helden
pi_14467879
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:30 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt idd erg op elkaar, volgens mij scheelt het 0,2% rente ofzo. En internetbankieren kan via internet en telebankieren alleen maar via de telefoon, dat is het belangrijkste verschil. Plus dat je met internetbankieren wat meer opties hebt.

Het bevalt mij zeer goed .

moestt je voor telebankieren niet speciale software op je pc hebben?
"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_14467904
als je mij even je inlog codes, bankrekeningnummer geeft, en je pasje opstuurd, maak ik het voor je in orde
<deze sig. is verwijderd door een admin>
pi_14467916
nee ik kan al via internet bankieren

maar ik zoek zo'n 'virtuele' spaar rekening..

dat noemden ze destijds internet sparen

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_14467923
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:32 schreef Linz het volgende:

[..]

Nee hoor .
pi_14467968
quote:

[..]

Oh op die manier dat kan best ik dacht aan de Rabofoon, maar dat is idd wat anders.

Internetbankieren maakt gebruik van een andere methode van decoderen en beveiligen. Je maakt geen aparte verbinding meer met de Rabobank maar je kan gewoon via internet werken (dus ook op school of je werk ofzo.

Tenminste zoiets zal het wel zijn.

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_14468010
quote:

[..]

kan via www.rabo.nl
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:37:51 #11
12348 _Flash_
Heeft altijd blackjack
pi_14468039
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:33 schreef schatje het volgende:

[..]

Nee hoor .

Voor Telebankieren Extra moet je wel speciale software hebben.. Maar is Telebankieren 'gewoon' niet ook per modem?
Devil, just come on back if you ever wanna try again, because I told you once you son of a bitch, I'm the best there's ever been!
pi_14468096
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

Voor Telebankieren Extra moet je wel speciale software hebben.. Maar is Telebankieren 'gewoon' niet ook per modem?

Ik heb het via modem gehad, en nu ADSL .
pi_14468273
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef _Flash_ het volgende:

[..]

of kabel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')