Wat ik wilde was dus zo'n spaarrekening waarop je via internet geld kan storten. Maar waarvan je dus niks kan pinnen. Paar jaar geleden adverteerden ze nog met 4.5% rente enzo
Wat ik nu heb thuis gekregen, betreft Rabo Internet Bankieren, en de Rabox...maar volgens mij is dit hetzelfde als telebankieren? Want telebankieren heb ik dus al wel....
Haal ik nu 2 dingen door mekaar?
Het bevalt mij zeer goed .
Je kunt gewoon storten, lijkt mij.
[Dit bericht is gewijzigd door Peewee op 07-11-2003 19:32]
quote:moestt je voor telebankieren niet speciale software op je pc hebben?
Op vrijdag 7 november 2003 19:30 schreef du_ke het volgende:
Het lijkt idd erg op elkaar, volgens mij scheelt het 0,2% rente ofzo. En internetbankieren kan via internet en telebankieren alleen maar via de telefoon, dat is het belangrijkste verschil. Plus dat je met internetbankieren wat meer opties hebt.Het bevalt mij zeer goed
.
maar ik zoek zo'n 'virtuele' spaar rekening..
dat noemden ze destijds internet sparen
quote:Nee hoor
Op vrijdag 7 november 2003 19:32 schreef Linz het volgende:[..]
moestt je voor telebankieren niet speciale software op je pc hebben?
quote:Oh op die manier dat kan best ik dacht aan de Rabofoon, maar dat is idd wat anders.
Internetbankieren maakt gebruik van een andere methode van decoderen en beveiligen. Je maakt geen aparte verbinding meer met de Rabobank maar je kan gewoon via internet werken (dus ook op school of je werk ofzo.
Tenminste zoiets zal het wel zijn.
quote:kan via www.rabo.nl
quote:Voor Telebankieren Extra moet je wel speciale software hebben.. Maar is Telebankieren 'gewoon' niet ook per modem?
Op vrijdag 7 november 2003 19:33 schreef schatje het volgende:[..]
Nee hoor
.
quote:Ik heb het via modem gehad, en nu ADSL
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Voor Telebankieren Extra moet je wel speciale software hebben.. Maar is Telebankieren 'gewoon' niet ook per modem?
quote:of kabel
Op vrijdag 7 november 2003 19:37 schreef _Flash_ het volgende:[..]
Voor Telebankieren Extra moet je wel speciale software hebben.. Maar is Telebankieren 'gewoon' niet ook per modem?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |