abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14453579
Hallo,
Ik ben een tijdje terug verkleed als meisje van 15 jaar eens bij tmf gaan chatten. Wat ik daar meegemaakt heb, echt niet normaal. een kleine greep na een uur rondhangen:

Pietertje, over telsex en of ik geil was,
dennis: theworldgraetest15: hoe vaak vinger je, ben je geil
ryan : kooij99: zin in avondtuurtje 06-2425 39 **
thuglife: wil je me pijpen
johan: wil je me zien aftrekken over de cam?
johan: moet jij je uitkleden en vingeren

Er was zelfs nog iemand die me serieus aanbod om voor hem te werken, maar hij moest me wel eerst zelf ontmaagden. En ik moest nu niet afhaken want hij wist waar ik zat, bla bla. (volgens mij echt iemand met kwade bedoelingen)

Is het normaal dat meisjes van 14-16 naakt voor een webcam zitten en weet ik veel wie er naar zit te koekeloeren.

Is er bv niets te doen tegen TMF, die dit allemaal gewoon toelaat.

Ik vind dit alles echt een serieus probleem en daarom open ik deze post om te horen wat jullie ervan vinden. Met mij zusje hebben we hier ook al het een en ander meegemaakt dus vandaar.

Gaarne jullie mening en reacties (geen onzin reactie's aub )

Een discussie win je nooit.
Er ging vannacht om 9 uur nog een auto voorbij.
pi_14453677
Moet je eens inloggen als Blond16 met als beschrijving superslank, blond, dubbel D, naief. Dan kan je pas echt lachen.
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:15:52 #3
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_14453685
quote:
Is het normaal dat meisjes van 14-16 naakt voor een webcam zitten en weet ik veel wie er naar zit te koekeloeren.
Dat zijn volgens mij doorgaans jongens die anderen uit de kleren proberen te praten
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
pi_14453686
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:12 schreef mikezwet het volgende:
Gaarne jullie mening en reacties (geen onzin reactie's aub )
mijn mening is dat jij een enorme loser bent.
dat laat je wel weer zien door je als 15jarig meisje voor te doen.....

maar ja.

wie ben ik............

pi_14453707
daarom is msn chat dus ook opgeheven
en tja verder doe je gewoon weinig aan die viespeuken.
ze zijn er in zeer grote getalen...
en zullen er ook altijd blijven.

volgens mij is dat veel te veel werk om ze allemaal op te pakken.

maarre.. wat is het nut je voor te doen als meisje van 15
wist je hier nog helemaal nix van ofzo, van deze praktijken?

[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 07-11-2003 11:17]

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_14453724
gymnocalycium saglione in m'n hol
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:17:20 #7
54532 SinCerEly
Damn I'm HOT!!!!!
pi_14453727
quote:
Hallo,
Ik ben een tijdje terug verkleed als meisje van 15 jaar
vind je net zo vreemd als die gasten

nee serieus, dit kan toch niet? eigenlijk zou tmf de IP's van dat soort mensen door moeten spelen naar 't landelijk meldpunt voor pedo's. 15 jaar is geen leeftijd om dit soort dingen tegen je gezegd te zien worden.
Daarentegen vraag ik me wel af wat jij hebt gezegd om dit soort reacties te ontlokken ... jij viezerd

"Fotootje van..."-Plaatser
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:17:51 #8
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14453741
whehehe en jij noemt die mensen die dat doen triest.
JIJ ZIT ALS EEN WIJF VAN 15 ACHTER EEN PC
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_14453757
Mensen zoals jou verneuken dus de chatboxen..
pi_14453782
quote:
Er was zelfs nog iemand die me serieus aanbod om voor hem te werken, maar hij moest me wel eerst zelf ontmaagden. En ik moest nu niet afhaken want hij wist waar ik zat, bla bla. (volgens mij echt iemand met kwade bedoelingen)
OMG het is toch niet normaal meer tegenwoordig (en ik denk dat half breezer nederland die onzin gelooft)
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:19:32 #11
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14453791
Ag je moet maar zo denken.
Er zit GELUKKIG nog een pc tussen. Het word pas ECHT een probleem als ze elkaar gaan meeten!!!

En het meisje kan altijd zelf wel bepalen wat ze wil doen neem ik aan?
Dus ik maak me er niet zo veel zorgen over

Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_14453797
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:15 schreef Jolan het volgende:

[..]

mijn mening is dat jij een enorme loser bent.
dat laat je wel weer zien door je als 15jarig meisje voor te doen.....

maar ja.

wie ben ik............

En jij bent dan zeker zo iemand, die moet zien uit te vinden of hij wel echt met een 15 jarig meisje sexchat........
When does the hurting stop ? ...
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:19:48 #13
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14453798
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:18 schreef boebiedoe het volgende:
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:20:00 #14
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_14453803
Ziek wordt ik daar van ja. ik heb dat een hele tijd geleden (ooit es uit verveling eigenlijk) ook eens gedaan, een populaire chatbox enteren als zijnde een vrouw, zonder leeftijd eigenlijk) het is gewoon ziekelijk als je ziet wat voor reakties je krijgt....

ik heb zelf een dochter van 4.5 nu, en zit me nu al af te vragen hoe ik haar kan behoeden voor deze 'darkside of internet'.
is er geen verzamelpunt op internet waar je meldingen kunt doen van dit soort perikelen?
* RecomServ vindt het trouwens goed van je dat je je zusje zo goed beschermt!^O^

[b]www.berryblueeyes.nl [/b][b]Berry Blue Eyes[/b].
Music Was My First Love, And It Will Be My Last!
pi_14453845
quote:
reversed argumentation zegt jou wel iets,he?
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:22:12 #16
32831 ramsesii
Geen steen maar wel een KEI
pi_14453878
quote:
Mensen zoals jij zijn homo (TS dan he).
Ik ben niet gladjes, eerder harig.
Weet waar ik het over heb want ik ben meerderjarig.
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:22:23 #17
58281 Bertin
Please disturb me!
pi_14453887
Het is triest als je bij TMF gaat chatten...
pi_14453900
Als je nou eens goed begrijpend leest kun je zien dat er met de TS z'n zusje al eerder dingen zijn voorgekomen, en is het heel normaal on begrijpelijk dat de TS wat onderzoek pleegt.
pi_14453924
Ook wel eens gedaan, je de naam geef van Nathalie15. Binnen een kwartier is je al 3 keer gevraagd of je geil bent, telefoonnummers wil uitwisselen of meneer, waarmee je 3 zinnen hebt gewisseld, ff wil meeten.

En dan zit volgens mij nog in de beschaafdere kanalen...

pi_14453925
Duhh je hoort wel eens wat van die chatboxen en ik wilde gewoon weten wie dat doen en probeerde er achter te komen of er mensen zijn die bv af willen spreken met kinderen (Pedo's). Is niet voorgekomen in die paar uur.

Dus ga nou niet lopen zeuren dat ik zielig ben. Ik probeer er iets aan te doen al is dat vrij lastig denk ik.

Maarja als jullie hier een beetje dom gaan lopen doen heb deze post ook geen zin, toch?

Groetjes, Mike

pi_14453987
En gelukkig ook nog wat normale posts, dank hiervoor
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:26:39 #22
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_14454012
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:23 schreef mikezwet het volgende:
Duhh je hoort wel eens wat van die chatboxen en ik wilde gewoon weten wie dat doen en probeerde er achter te komen of er mensen zijn die bv af willen spreken met kinderen (Pedo's). Is niet voorgekomen in die paar uur.
ik vind het erg naief als je bewust op zoek gaat naar pedo's en dat je dan klaagt over de uitspraken .
je zult vast zelf ook wat getypt hebben dat zo'n reactie uitlokt.
het kanaal waar je chatte had vast ook een bizarre titel
pi_14454033
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:26 schreef Tiemie het volgende:

[..]

ik vind het erg naief als je bewust op zoek gaat naar pedo's en dat je dan klaagt over de uitspraken .

hmm, ik moet zeggen, ik heb een hele tijd gechat op msn chat, dat gebeurt werkelijkwaar in iedere chatbox.
heb nog geen box gezien waar dat niet gebeurt
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:28:12 #24
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_14454051
Waarom wil jij je dochter er voor behoeden? Laat aan haar de keuze wat ze er mee doet. Ik neem aan dat ze slim genoeg is om hier niet op in te gaan. Kijk wat er ook gebeurd. ALS ze het mee wil maken dan doet ze het toch wel. Maar dan bij iemand anders. Je kan het dan beter bij je zelf thuis laten gebeuren dat je alles toch nog in de gaten kan houden. Iets wat je niet kan als ze ergens anders zit!!!

Je kan er natuurlijk ook openlijk over praten!!! Dat is altijd beter. Kijk als je iets gaat verbieden is het zo van. OEH SPANNEND!! En doen ze het JUIST.

pi_14454062
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

hmm, ik moet zeggen, ik heb een hele tijd gechat op msn chat, dat gebeurt werkelijkwaar in iedere chatbox.

eo/jehovas getuigen chatbox
pi_14454068
quote:

[..]

Laat me raden, jij hebt nog geen chattende dochter....
pi_14454083
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:

[..]

eo/jehovas getuigen chatbox

daar kwam ik nooit dus dat is onontgonnen gebied voor mij

domme typo

[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 07-11-2003 11:31]

pi_14454091
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef RecomServ het volgende:

is er geen verzamelpunt op internet waar je meldingen kunt doen van dit soort perikelen?
* RecomServ vindt het trouwens goed van je dat je je zusje zo goed beschermt!^O^

Ben ook wel eens aan het zoeken geweest, bij NOVA is een keer dit onderwerp aangehaad, werden eigenlijk allemaal standaard tips gegeven, blijf in de buurt als je kind op internet zit, ga mee naar een date die via internet loopt.
Net alsof ze dat hun ouders aan hun neus gaan hangen, dat is juist het probleem denk ik.

Kinderen zien veel meer op tv.internet en horen veel meer op school/feestjes, dus denken dat veel dingen normaal zijn en gaan daarom zelf op onderzoek uit, allemaal wel spanned. Tegenwoordig heeft elk kind van 14 wel een mobieltje dus afspraken zijn snel gemaakt.
Met alle gevolgen van dien

pi_14454139
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

Ik zou zeggen log eens in bij TMF, zie je het zelf, blijf een dagje daar rondhangen en kom dan nog eens terug in deze topic
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:32:25 #30
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_14454172
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil jij je dochter er voor behoeden? Laat aan haar de keuze wat ze er mee doet. Ik neem aan dat ze slim genoeg is om hier niet op in te gaan. Kijk wat er ook gebeurd. ALS ze het mee wil maken dan doet ze het toch wel. Maar dan bij iemand anders. Je kan het dan beter bij je zelf thuis laten gebeuren dat je alles toch nog in de gaten kan houden. Iets wat je niet kan als ze ergens anders zit!!!

Je kan er natuurlijk ook openlijk over praten!!! Dat is altijd beter. Kijk als je iets gaat verbieden is het zo van. OEH SPANNEND!! En doen ze het JUIST.

Hmmm, lijkt me niet gezond als ik mijn kinderen hiervoor niet zou willen behoeden denk je niet? ...
ik snap jouw standpunt overigens wel, maar dit is weer zo'n heikel punt waarin je normen en waarden moet gaan afwegen tegenover de realiteit.

op een leeftijd van 4.5 jaar ga ik haar nog niet lastigvallen met zulks, maar als de tijd rijp is, zullen we er open over kunnen discusiëren hoop ik...

pi_14454178
quote:

Die had je dus effe flink moeten aanpakken! Gewoon hem terug intimideren dat JIJ weet waar HIJ zit en dat je als je hem nog een keer ziet je 28 jarige broer die Feyenoord hooligan is effe op hem afstuurd ofzo...
pi_14454179
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:31 schreef mikezwet het volgende:

[..]

Ik zou zeggen log eens in bij TMF, zie je het zelf, blijf een dagje daar rondhangen en kom dan nog eens terug in deze topic

hallo, ik zeg toch dat het OVERAL gebeurt..?
of ging dit topic over het feit dat het nooit gebeurt..??
pi_14454203
quote:

Als je in kanaal 14-17 (oid) gaat zitten, met als naam Natasja15 heb je zo jongens op je af.

Een gemiddeld gesprek:
Jongen: Hoi
Ik: Hallo
J: Hoe gaat het met je?
Ik: Goed Met jou?
J: Ook goed. Ben je geil?
I:
J: Hoe oud ben je?
I: 15
J: Ik ben 24, vind je dat niet te oud?

pi_14454221
Wel eens met mijn vriendin gechat met een gemeeteraadslid uit Urk.
Wilde ons wel "wat leren" op sex gebied.
Dacht uiteraard dat we een jong meisje waren en nee, we hebben niets uitgelokt...
pi_14454231
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil jij je dochter er voor behoeden? Laat aan haar de keuze wat ze er mee doet. Ik neem aan dat ze slim genoeg is om hier niet op in te gaan.
Meisjes van een jar of 13 vinden aandacht van oudere jongens die lekker met ze willen babbelen soms best stoer hoor...
pi_14454242
Ik ga het ook eens proberen
slettebak [@] gmail.com
  vrijdag 7 november 2003 @ 11:36:24 #37
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14454273
[offtopic] he slidertpp! wat is er toch met je avatar, als je slimie omlaag flikkerd zie je er in 1 keer een half hokje op heen verschijnen.[/offtopic]

ow laat maar, niet meer zie ik

(lekker nuttige opmerking)

ow w8 toch wel af en toe

[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 07-11-2003 11:37]

pi_14454285
Overigens vind je die dingen niet alleen nu en niet alleen op TMF.

Een jaar of 6 geleden zat ik vaak op de Yahoo!-chatbox waar dezelfde dingen voorbij kwamen. Alleen wel in mindere mate, m.i.

vrijdag 7 november 2003 @ 11:37:55 #39
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_14454320
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:29 schreef mikezwet het volgende:

Kinderen zien veel meer op tv.internet en horen veel meer op school/feestjes, dus denken dat veel dingen normaal zijn en gaan daarom zelf op onderzoek uit, allemaal wel spanned. Tegenwoordig heeft elk kind van 14 wel een mobieltje dus afspraken zijn snel gemaakt.
Met alle gevolgen van dien

Erg he, zo kan ik het ook maar moeilijk verkroppen dat de kinderen tegenwoordig niet echt meer weten wat buiten spelen is. Alles wordt agressiever, vandalisme is heel normaal tegenwoordig, tekenfilms zit ook veel te veel agressie in naar mijn mening, voorbeeld; op één van die tekenfilmzenders is er een tekenfilm en daar wordt een kind altijd beugelbekkie genoemt, alsof het heel normaal is, en de tekenfilmkinderen zijn ook vaak heel ongehoorzaam tegenover hun tekenfilm ouders.... lekker voorbeeld
pi_14454386
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:37 schreef RecomServ het volgende:
op één van die tekenfilmzenders is er een tekenfilm en daar wordt een kind altijd beugelbekkie genoemt, alsof het heel normaal is
Overigens is beugelbekkie een fatsoenlijke serie hoor. En het meisje wordt in de serie normaal gesproken Sharon (haar naam) genoemd. In die serie is het meske een jaar of 14 en natuurlijk wel eens ongehoorzaam. Maar de moraal is altijd dat je beter naar je ouders kunt luisteren en netjes kunt doen.
pi_14454493
Ik heb de grootste lol daar
slettebak [@] gmail.com
pi_14454524
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:44 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de grootste lol daar
Ja, als je geil bent en wilt neuken is het een prima hangplaats
pi_14454562
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:45 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Ja, als je geil bent en wilt neuken is het een prima hangplaats

Ik doe mij voor als een 15 jarige blondine in de marokkanen chatbox
slettebak [@] gmail.com
pi_14454576
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:47 schreef JaWi het volgende:

Ik doe mij voor als een 15 jarige blondine in de marokkanen chatbox

vrijdag 7 november 2003 @ 11:48:39 #45
73128 RecomServ
Humanus Inpredictus
pi_14454598
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:40 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Overigens is beugelbekkie een fatsoenlijke serie hoor. En het meisje wordt in de serie normaal gesproken Sharon (haar naam) genoemd. In die serie is het meske een jaar of 14 en natuurlijk wel eens ongehoorzaam. Maar de moraal is altijd dat je beter naar je ouders kunt luisteren en netjes kunt doen.

dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....
pi_14454599
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Btje rellen, niets mis mee, zo ben ik normaal nooit
slettebak [@] gmail.com
pi_14454655
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef RecomServ het volgende:

dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....

Ja, die titel is idd wat vaag... En je hebt gelukt: voor tegenwoordig een fatsoenlijke serie.

Doe mij Pippi Langkous maar, die loopt tenminste niet in naveltruitjes door de school te huppelen. Die gaat gewoon helemaal niet naar school

pi_14454718
quote:

[..]

Ze wordt alleen beugelbekkie genoemd door een of ander gemeen, arrogant meisje dat haar pest.
Zelf is ze een heel lief meisje, dat uit principe vegetatisch wordt, en hoewel ze soms opstandig is (duh, 't is een puber) luistert ze meestal uiteindelijk wel naar haar ouders.
Dus ik zie niet in wat er zo verkeerd is aan die serie
Waanzin zou mij waarschijnlijk pas bevrijden, maar voor waanzin mis ik de moed.
pi_14454791
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:52 schreef bondgirl het volgende:

Ze wordt alleen beugelbekkie genoemd door een of ander gemeen, arrogant meisje dat haar pest.
Zelf is ze een heel lief meisje, dat uit principe vegetatisch wordt, en hoewel ze soms opstandig is (duh, 't is een puber) luistert ze meestal uiteindelijk wel naar haar ouders.
Dus ik zie niet in wat er zo verkeerd is aan die serie

Het feit dat de titel van de serie een scheldwoord in zich draagt. Vroeger was beugelbekkie nog een scheldwoord, nu wordt het tot een normale woord. Wat voor scheldwoord krijg je dan?

Overigens is dat vegetarische toch maar 1 aflevering? Mijn probleem met die serie is trouwens dat dat meske zo'n ongelooflijk trutje is: vriendjes, kleertjes, make-upjes, diertjes, blablabla.
Doe mij maar een stoere serie waar kinderen de held spelen, bij voorkeur in de oorlog of de middeleeuwen

Maar dat neemt niet weg dat Beugelbekkie nog wel een fatsoenlijke serie is

vrijdag 7 november 2003 @ 12:02:04 #50
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14454990
quote:

[..]

Dat 'Beugelbekkie' genoemd worden niet leuk is, is juist het algemene onderwerp wat dat meisje bezig houdt. Ik vind de tekenfilm erg goed gedaan en ik vind het een slecht voorbeeld. Hoe wil je anders kinderen normen en waarden bij brengen als ze niet zien hoe het NIET moet.

Neem dan als voorbeeld 'Pokémon'.
Daar worden dieren tegen elkaar opgezet om te vechten met elkaar. En geen personage die daar vreemd van op kijkt. Ze vinden het allemaal erg normaal eigenlijk.

vrijdag 7 november 2003 @ 12:03:22 #51
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14455018
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:55 schreef ChrisJX het volgende:

[..]
Overigens is dat vegetarische toch maar 1 aflevering? Mijn probleem met die serie is trouwens dat dat meske zo'n ongelooflijk trutje is: vriendjes, kleertjes, make-upjes, diertjes, blablabla.

kortom: de doelgroep

Cornel

vrijdag 7 november 2003 @ 12:05:06 #52
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_14455066
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:36 schreef NeMe het volgende:
[offtopic] he slidertpp! wat is er toch met je avatar, [afbeelding] als je slimie omlaag flikkerd zie je er in 1 keer een half hokje op heen verschijnen.[/offtopic]

ow laat maar, niet meer zie ik

(lekker nuttige opmerking)

ow w8 toch wel af en toe

Wat nog slechter is, is dat het bloed aan de verkeerde kant van het hoofd zit....
No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:08:34 #53
17061 mvt
blame Canada
pi_14455147
Beugelbekkie is af en toe nog wel leuk om naar te kijken. Alleen heb ik ze bijna allemaal al gezien
We were to understand there would be pie and punch?
pi_14455174
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef RecomServ het volgende:
Ziek wordt ik daar van ja. ik heb dat een hele tijd geleden (ooit es uit verveling eigenlijk) ook eens gedaan, een populaire chatbox enteren als zijnde een vrouw, zonder leeftijd eigenlijk) het is gewoon ziekelijk als je ziet wat voor reakties je krijgt....

ik heb zelf een dochter van 4.5 nu, en zit me nu al af te vragen hoe ik haar kan behoeden voor deze 'darkside of internet'.

Squeeky.net
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:10:34 #55
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14455211
ben benieuwd wat je krijgt als je als Annechien van 56 de box binnen treedt.
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:12:13 #56
17061 mvt
blame Canada
pi_14455261
Maar ik ben het er wel mee eens dat er vaak van die zielige gasten zitten. Kom er daardoor ook niet meer. (die chatsites)
pi_14455339
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:03 schreef Dodec het volgende:
Cornel
pi_14455553
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:10 schreef Dodec het volgende:
ben benieuwd wat je krijgt als je als Annechien van 56 de box binnen treedt.
FF proberen?

Tja het is idd zo dat je als meisje in de meeste chatboxen (prive)berichten krijgt van geile jongens/mannen. In sommige chatboxen kun je het omzeilen door de priveberichtenoptie uit te zetten.
Maar er zijn altijd wel meiden die er op ingaan, dus die jongens zullen het altijd gewoon blijven proberen bij alle meiden.

vrijdag 7 november 2003 @ 12:23:46 #59
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14455612
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:22 schreef Sassie het volgende:

[..]

FF proberen?

Tja het is idd zo dat je als meisje in de meeste chatboxen (prive)berichten krijgt van geile jongens/mannen. In sommige chatboxen kun je het omzeilen door de priveberichtenoptie uit te zetten.
Maar er zijn altijd wel meiden die er op ingaan, dus die jongens zullen het altijd gewoon blijven proberen bij alle meiden.

Volgens mij zijn de meeste van die "meisjes" jongens die elkaar klaar praten ....
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:24:57 #60
17061 mvt
blame Canada
pi_14455660
Het doet me trouwens denken aan die sexlijnen/babbelboxlijnen waar vrouwen dan gratis konden bellen. Vroeger, toen ik nog klein was, ergens in de 1e van de middelbare school, had een vriend van me een afspraak geregeld met iemand uit Breda. Het leuke is. Hij had familie in Breda en die heeft toen nog even gekeken of die gast op de afgesproken plek op de afgesproken tijd stond.

vrijdag 7 november 2003 @ 12:27:23 #61
68041 NeMe
Yho ass gots its own zipcode!
pi_14455742
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:05 schreef MrTorture het volgende:

[..]

Wat nog slechter is, is dat het bloed aan de verkeerde kant van het hoofd zit....

whahaha rofl, ja inderdaad, te slecht
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:29:27 #62
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14455817
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef mvt het volgende:
Het doet me trouwens denken aan die sexlijnen/babbelboxlijnen waar vrouwen dan gratis konden bellen. Vroeger, toen ik nog klein was, ergens in de 1e van de middelbare school, had een vriend van me een afspraak geregeld met iemand uit Breda. Het leuke is. Hij had familie in Breda en die heeft toen nog even gekeken of die gast op de afgesproken plek op de afgesproken tijd stond.

en?
stond ik er ?
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:33:12 #63
19479 Mr.J
Train, eat, sleep. Repeat.
pi_14455956
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:17 schreef Maud_Dib het volgende:
Deze is beter
OMFG

Heb tranen in m'n ogen van 't lachen zeg!

Godfather Bodybuilding topic reeks
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:50:50 #64
57917 Dodec
Live op het Fok!-forum
pi_14456451
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

OMFG

HOLY!
Waarom is dat geen reeks!?

De FTCB!
(Fok! TMF Chat Brigade)

pi_14456782
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:33 schreef Mr.J het volgende:

[..]

OMFG

haha, ja, dat was echt lachen ja, ik hield het ook bijna niet meer, lag ook helemaal in een deuk
pi_14461802
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:17 schreef Maud_Dib het volgende:
Deze is beter
pi_14461929
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:34 schreef brighton het volgende:

[..]

Ook voor de tweede keer is 'ie leuk
pi_18965573
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:18:18 #69
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18965662
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:13 schreef mikezwet het volgende:
Net zo genaaid!!!!

Je hebt er echt een fobie aan over gehouden he
Jaloers dat niemand met je wil cammen
pi_18965761
als je m'n startpost even goed leest snap je het misschien wel..... en nee ik heb geen webcamara
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:24:12 #71
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18965795
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef mikezwet het volgende:
als je m'n startpost even goed leest snap je het misschien wel..... en nee ik heb geen webcamara
Ja ja ja je hebt het beste voor met meisjes van 15.
Maar kom op. Ze doen het zelf toch ook?

Even duidelijk hoor.
Ik walg maar dan ook echt walg van mannen die dit doen met kleine meisjes.

Maar is het niet zo dat vaak de jongens doe mee doen ook rond die leeftijd zijn?

Ik bedoel. Wat wij vroeger deden tijdens schoolreisje. Doen ze nu via een cam
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:48:06 #72
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_18966350
welke tmf chatbox gaan we vernaggelen.. of doen we ze allemaal
If my answers scare you.. stop asking scary questions.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 22:53:35 #73
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18966481
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 22:48 schreef ds_polleke het volgende:
welke tmf chatbox gaan we vernaggelen.. of doen we ze allemaal
Ik heb wel iets beters te doen
En ik kan niet meer op TMF. Heb een permban op de chatbox. Iets met vervelend doen of zo
pi_18966534
TMF helaas, moet je zo'n stom ID hebben
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:02:53 #75
49296 ds_polleke
pi_18966678
ben in de rotterdam box op tmf chat.. en binnen 15 seconden al een vraag of ik sex wil..

ik bedoel ts deed 15.. dat is nog legaal.. 13 is echt pedofielie..
jakkes.. en ik heb niets voorgesteld..
pi_18966736
Als je goed kijkt/leest zie je dat TMF niet verantwoordelijk is voor de (LET OP!!) kanalen die NIET door henzelf zijn gemaakt, bovendien zijn deze kanalen alleen bereikbaar voor zogenaamde ID-Members.

En jaja, ik weet ook heel goed dat in de "eigen" kanalen (leeftijds- en plaatskanalen bijvoorbeeld) ook heel wat ranzigs te lezen is, maar in die andere kanalen is het pas ècht smerig...

P.S. Dit wil niet zeggen dat ik die chatboxen goedkeur, maar om nou te zeggen dat alles meteen zo is...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:07:50 #77
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18966780
ach zo erg is het op de tmfchat helemaal niet.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:09:09 #78
49296 ds_polleke
pi_18966814
WAT niet zo erg.. er gaatiemand mij nu uitleggen wat vingeren is.. ik doe mij voor als meisje vanb 13..

en ik lach me ziek...
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:10:16 #79
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18966841
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:09 schreef ds_polleke het volgende:
k doe mij voor als meisje vanb 13.. en ik lach me ziek...
Nee, dan ben je ziek.

doe ff normaal zeg
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:13:15 #80
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18966902
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:02 schreef ds_polleke het volgende:
ben in de rotterdam box op tmf chat.. en binnen 15 seconden al een vraag of ik sex wil..

ik bedoel ts deed 15.. dat is nog legaal.. 13 is echt pedofielie..
jakkes.. en ik heb niets voorgesteld..
Je eigen gedrag is al niet goed. En dan ga jij bepalen dat iemand anders gedrag gek is.

Dat is het zelfde als dat een gek een andere persoon voor gek gaat verklaren
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:31:17 #81
49296 ds_polleke
pi_18967344
ik kan alleen niet copy pasten
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:32:02 #82
49296 ds_polleke
pi_18967363
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Tiemie het volgende:

[..]

Nee, dan ben je ziek.

doe ff normaal zeg
nee maar een paar pilsjes op.. best lollig
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:32:15 #83
46383 Tiemie
sowieso wel!
pi_18967371
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 23:31 schreef ds_polleke het volgende:
ik kan alleen niet copy pasten
druk eens op "logfile"
  vrijdag 7 mei 2004 @ 23:33:51 #84
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_18967407
lol en je weet dat chat logs platsen niet mag. Iets met ban of zo.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:18:21 #85
49296 ds_polleke
pi_18968376
haha
getverderrie wat ewen losers..daar
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:18:50 #86
49296 ds_polleke
pi_18968383
ja maar geen prive logs
  zaterdag 8 mei 2004 @ 00:40:36 #87
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_18968734
Wij hebben ook zo'n hekel aan die figuren. Maar je kan er natuurlijk ook om lachen:

http://www.cu2.nl/geileboyemmen

Zo hebben we menig zondagavond met een biertje en heel wat lol doorgebracht. Plan is om binnenkort een site te starten met al de mannetjes die we ondertussen verzamelt hebben haha
  zaterdag 8 mei 2004 @ 01:52:28 #88
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_18969800
Ik mag niet eens op TMF.... ze discrimineren Nederlanders in het buitenland
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_18983572
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 00:40 schreef PLAE@ het volgende:

Wij hebben ook zo'n hekel aan die figuren. Maar je kan er natuurlijk ook om lachen:

http://www.cu2.nl/geileboyemmen

Zo hebben we menig zondagavond met een biertje en heel wat lol doorgebracht. Plan is om binnenkort een site te starten met al de mannetjes die we ondertussen verzamelt hebben haha
Zeker "Met de webcam van de contactpersoon kijken" gebruiken in plaats van zelf uit te zenden?? Das best een leuk geintje van Microsoft Diegene die op "accepteren" klikt blijft maar denken dat 'ie wat leuks te zien krijgt, terwijl hij of zij allllang in beeld is...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')