Pietertje, over telsex en of ik geil was,
dennis: theworldgraetest15: hoe vaak vinger je, ben je geil
ryan : kooij99: zin in avondtuurtje 06-2425 39 **
thuglife: wil je me pijpen
johan: wil je me zien aftrekken over de cam?
johan: moet jij je uitkleden en vingeren
Er was zelfs nog iemand die me serieus aanbod om voor hem te werken, maar hij moest me wel eerst zelf ontmaagden. En ik moest nu niet afhaken want hij wist waar ik zat, bla bla. (volgens mij echt iemand met kwade bedoelingen)
Is het normaal dat meisjes van 14-16 naakt voor een webcam zitten en weet ik veel wie er naar zit te koekeloeren.
Is er bv niets te doen tegen TMF, die dit allemaal gewoon toelaat.
Ik vind dit alles echt een serieus probleem en daarom open ik deze post om te horen wat jullie ervan vinden. Met mij zusje hebben we hier ook al het een en ander meegemaakt dus vandaar.
Gaarne jullie mening en reacties (geen onzin reactie's aub )
quote:Dat zijn volgens mij doorgaans jongens die anderen uit de kleren proberen te praten
Is het normaal dat meisjes van 14-16 naakt voor een webcam zitten en weet ik veel wie er naar zit te koekeloeren.
quote:mijn mening is dat jij een enorme loser bent.
Op vrijdag 7 november 2003 11:12 schreef mikezwet het volgende:
Gaarne jullie mening en reacties (geen onzin reactie's aub)
maar ja.
wie ben ik............
volgens mij is dat veel te veel werk om ze allemaal op te pakken.
maarre.. wat is het nut je voor te doen als meisje van 15
wist je hier nog helemaal nix van ofzo, van deze praktijken?
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 07-11-2003 11:17]
quote:vind je net zo vreemd als die gasten
Hallo,
Ik ben een tijdje terug verkleed als meisje van 15 jaar
nee serieus, dit kan toch niet? eigenlijk zou tmf de IP's van dat soort mensen door moeten spelen naar 't landelijk meldpunt voor pedo's. 15 jaar is geen leeftijd om dit soort dingen tegen je gezegd te zien worden.
Daarentegen vraag ik me wel af wat jij hebt gezegd om dit soort reacties te ontlokken ... jij viezerd
quote:OMG het is toch niet normaal meer tegenwoordig (en ik denk dat half breezer nederland die onzin gelooft)
Er was zelfs nog iemand die me serieus aanbod om voor hem te werken, maar hij moest me wel eerst zelf ontmaagden. En ik moest nu niet afhaken want hij wist waar ik zat, bla bla. (volgens mij echt iemand met kwade bedoelingen)
En het meisje kan altijd zelf wel bepalen wat ze wil doen neem ik aan?
Dus ik maak me er niet zo veel zorgen over
quote:En jij bent dan zeker zo iemand, die moet zien uit te vinden of hij wel echt met een 15 jarig meisje sexchat........
Op vrijdag 7 november 2003 11:15 schreef Jolan het volgende:[..]
mijn mening is dat jij een enorme loser bent.
dat laat je wel weer zien door je als 15jarig meisje voor te doen.....maar ja.
wie ben ik............
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:18 schreef boebiedoe het volgende:
Mensen zoals jou verneuken dus de chatboxen..
ik heb zelf een dochter van 4.5 nu, en zit me nu al af te vragen hoe ik haar kan behoeden voor deze 'darkside of internet'.
is er geen verzamelpunt op internet waar je meldingen kunt doen van dit soort perikelen?
* RecomServ vindt het trouwens goed van je dat je je zusje zo goed beschermt!^O^
quote:reversed argumentation zegt jou wel iets,he?
quote:Mensen zoals jij zijn homo (TS dan he).
En dan zit volgens mij nog in de beschaafdere kanalen...
Dus ga nou niet lopen zeuren dat ik zielig ben. Ik probeer er iets aan te doen al is dat vrij lastig denk ik.
Maarja als jullie hier een beetje dom gaan lopen doen heb deze post ook geen zin, toch?
Groetjes, Mike
quote:ik vind het erg naief als je bewust op zoek gaat naar pedo's en dat je dan klaagt over de uitspraken
Op vrijdag 7 november 2003 11:23 schreef mikezwet het volgende:
Duhh je hoort wel eens wat van die chatboxen en ik wilde gewoon weten wie dat doen en probeerde er achter te komen of er mensen zijn die bv af willen spreken met kinderen (Pedo's). Is niet voorgekomen in die paar uur.
quote:hmm, ik moet zeggen, ik heb een hele tijd gechat op msn chat, dat gebeurt werkelijkwaar in iedere chatbox.
Op vrijdag 7 november 2003 11:26 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik vind het erg naief als je bewust op zoek gaat naar pedo's en dat je dan klaagt over de uitspraken
.
je zult vast zelf ook wat getypt hebben dat zo'n reactie uitlokt.
het kanaal waar je chatte had vast ook een bizarre titel
Je kan er natuurlijk ook openlijk over praten!!! Dat is altijd beter. Kijk als je iets gaat verbieden is het zo van. OEH SPANNEND!! En doen ze het JUIST.
quote:eo/jehovas getuigen chatbox
Op vrijdag 7 november 2003 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
hmm, ik moet zeggen, ik heb een hele tijd gechat op msn chat, dat gebeurt werkelijkwaar in iedere chatbox.
heb nog geen box gezien waar dat niet gebeurt
quote:Laat me raden, jij hebt nog geen chattende dochter....
Op vrijdag 7 november 2003 11:26 schreef Tiemie het volgende:[..]
ik vind het erg naief als je bewust op zoek gaat naar pedo's en dat je dan klaagt over de uitspraken
.
je zult vast zelf ook wat getypt hebben dat zo'n reactie uitlokt.
quote:daar kwam ik nooit dus dat is onontgonnen gebied voor mij
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef THEDUTCHJOKER het volgende:[..]
eo/jehovas getuigen chatbox
domme typo
[Dit bericht is gewijzigd door MissyMirjaM op 07-11-2003 11:31]
quote:Ben ook wel eens aan het zoeken geweest, bij NOVA is een keer dit onderwerp aangehaad, werden eigenlijk allemaal standaard tips gegeven, blijf in de buurt als je kind op internet zit, ga mee naar een date die via internet loopt.
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef RecomServ het volgende:is er geen verzamelpunt op internet waar je meldingen kunt doen van dit soort perikelen?
* RecomServ vindt het trouwens goed van je dat je je zusje zo goed beschermt!^O^
Kinderen zien veel meer op tv.internet en horen veel meer op school/feestjes, dus denken dat veel dingen normaal zijn en gaan daarom zelf op onderzoek uit, allemaal wel spanned. Tegenwoordig heeft elk kind van 14 wel een mobieltje dus afspraken zijn snel gemaakt.
Met alle gevolgen van dien
quote:Ik zou zeggen log eens in bij TMF, zie je het zelf, blijf een dagje daar rondhangen en kom dan nog eens terug in deze topic
Op vrijdag 7 november 2003 11:27 schreef MissyMirjaM het volgende:[..]
hmm, ik moet zeggen, ik heb een hele tijd gechat op msn chat, dat gebeurt werkelijkwaar in iedere chatbox.
heb nog geen box gezien waar dat niet gebeurt
quote:Hmmm, lijkt me niet gezond als ik mijn kinderen hiervoor niet zou willen behoeden denk je niet? ...
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil jij je dochter er voor behoeden? Laat aan haar de keuze wat ze er mee doet. Ik neem aan dat ze slim genoeg is om hier niet op in te gaan. Kijk wat er ook gebeurd. ALS ze het mee wil maken dan doet ze het toch wel. Maar dan bij iemand anders. Je kan het dan beter bij je zelf thuis laten gebeuren dat je alles toch nog in de gaten kan houden. Iets wat je niet kan als ze ergens anders zit!!!Je kan er natuurlijk ook openlijk over praten!!! Dat is altijd beter. Kijk als je iets gaat verbieden is het zo van. OEH SPANNEND!! En doen ze het JUIST.
op een leeftijd van 4.5 jaar ga ik haar nog niet lastigvallen met zulks, maar als de tijd rijp is, zullen we er open over kunnen discusiëren hoop ik...
quote:Die had je dus effe flink moeten aanpakken! Gewoon hem terug intimideren dat JIJ weet waar HIJ zit en dat je als je hem nog een keer ziet je 28 jarige broer die Feyenoord hooligan is effe op hem afstuurd ofzo...
Op vrijdag 7 november 2003 11:12 schreef mikezwet het volgende:Er was zelfs nog iemand die me serieus aanbod om voor hem te werken, maar hij moest me wel eerst zelf ontmaagden. En ik moest nu niet afhaken want hij wist waar ik zat, bla bla. (volgens mij echt iemand met kwade bedoelingen)
quote:hallo, ik zeg toch dat het OVERAL gebeurt..?
Op vrijdag 7 november 2003 11:31 schreef mikezwet het volgende:[..]
Ik zou zeggen log eens in bij TMF, zie je het zelf, blijf een dagje daar rondhangen en kom dan nog eens terug in deze topic
quote:Als je in kanaal 14-17 (oid) gaat zitten, met als naam Natasja15 heb je zo jongens op je af.
Op vrijdag 7 november 2003 11:26 schreef Tiemie het volgende:je zult vast zelf ook wat getypt hebben dat zo'n reactie uitlokt.
Een gemiddeld gesprek:
Jongen: Hoi
Ik: Hallo
J: Hoe gaat het met je?
Ik: Goed Met jou?
J: Ook goed. Ben je geil?
I:
J: Hoe oud ben je?
I: 15
J: Ik ben 24, vind je dat niet te oud?
quote:Meisjes van een jar of 13 vinden aandacht van oudere jongens die lekker met ze willen babbelen soms best stoer hoor...
Op vrijdag 7 november 2003 11:28 schreef ook_gek het volgende:
Waarom wil jij je dochter er voor behoeden? Laat aan haar de keuze wat ze er mee doet. Ik neem aan dat ze slim genoeg is om hier niet op in te gaan.
ow laat maar, niet meer zie ik
(lekker nuttige opmerking)
ow w8 toch wel af en toe
[Dit bericht is gewijzigd door NeMe op 07-11-2003 11:37]
Een jaar of 6 geleden zat ik vaak op de Yahoo!-chatbox waar dezelfde dingen voorbij kwamen. Alleen wel in mindere mate, m.i.
quote:Erg he, zo kan ik het ook maar moeilijk verkroppen dat de kinderen tegenwoordig niet echt meer weten wat buiten spelen is. Alles wordt agressiever, vandalisme is heel normaal tegenwoordig, tekenfilms zit ook veel te veel agressie in naar mijn mening, voorbeeld; op één van die tekenfilmzenders is er een tekenfilm en daar wordt een kind altijd beugelbekkie genoemt, alsof het heel normaal is, en de tekenfilmkinderen zijn ook vaak heel ongehoorzaam tegenover hun tekenfilm ouders.... lekker voorbeeld
Op vrijdag 7 november 2003 11:29 schreef mikezwet het volgende:Kinderen zien veel meer op tv.internet en horen veel meer op school/feestjes, dus denken dat veel dingen normaal zijn en gaan daarom zelf op onderzoek uit, allemaal wel spanned. Tegenwoordig heeft elk kind van 14 wel een mobieltje dus afspraken zijn snel gemaakt.
Met alle gevolgen van dien
quote:Overigens is beugelbekkie een fatsoenlijke serie hoor. En het meisje wordt in de serie normaal gesproken Sharon (haar naam) genoemd. In die serie is het meske een jaar of 14 en natuurlijk wel eens ongehoorzaam. Maar de moraal is altijd dat je beter naar je ouders kunt luisteren en netjes kunt doen.
Op vrijdag 7 november 2003 11:37 schreef RecomServ het volgende:
op één van die tekenfilmzenders is er een tekenfilm en daar wordt een kind altijd beugelbekkie genoemt, alsof het heel normaal is
quote:Ja, als je geil bent en wilt neuken is het een prima hangplaats
Op vrijdag 7 november 2003 11:44 schreef JaWi het volgende:
Ik heb de grootste lol daar
quote:Ik doe mij voor als een 15 jarige blondine in de marokkanen chatbox
Op vrijdag 7 november 2003 11:45 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Ja, als je geil bent en wilt neuken is het een prima hangplaats
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:47 schreef JaWi het volgende:Ik doe mij voor als een 15 jarige blondine in de marokkanen chatbox
quote:dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....
Op vrijdag 7 november 2003 11:40 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Overigens is beugelbekkie een fatsoenlijke serie hoor. En het meisje wordt in de serie normaal gesproken Sharon (haar naam) genoemd. In die serie is het meske een jaar of 14 en natuurlijk wel eens ongehoorzaam. Maar de moraal is altijd dat je beter naar je ouders kunt luisteren en netjes kunt doen.
quote:Btje rellen, niets mis mee, zo ben ik normaal nooit
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef ChrisJX het volgende:[..]
quote:Ja, die titel is idd wat vaag... En je hebt gelukt: voor tegenwoordig een fatsoenlijke serie.
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef RecomServ het volgende:dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....
Doe mij Pippi Langkous maar, die loopt tenminste niet in naveltruitjes door de school te huppelen. Die gaat gewoon helemaal niet naar school
quote:Ze wordt alleen beugelbekkie genoemd door een of ander gemeen, arrogant meisje dat haar pest.
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef RecomServ het volgende:[..]
dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....
quote:Het feit dat de titel van de serie een scheldwoord in zich draagt. Vroeger was beugelbekkie nog een scheldwoord, nu wordt het tot een normale woord. Wat voor scheldwoord krijg je dan?
Op vrijdag 7 november 2003 11:52 schreef bondgirl het volgende:Ze wordt alleen beugelbekkie genoemd door een of ander gemeen, arrogant meisje dat haar pest.
Zelf is ze een heel lief meisje, dat uit principe vegetatisch wordt, en hoewel ze soms opstandig is (duh, 't is een puber) luistert ze meestal uiteindelijk wel naar haar ouders.
Dus ik zie niet in wat er zo verkeerd is aan die serie
Overigens is dat vegetarische toch maar 1 aflevering? Mijn probleem met die serie is trouwens dat dat meske zo'n ongelooflijk trutje is: vriendjes, kleertjes, make-upjes, diertjes, blablabla.
Doe mij maar een stoere serie waar kinderen de held spelen, bij voorkeur in de oorlog of de middeleeuwen
Maar dat neemt niet weg dat Beugelbekkie nog wel een fatsoenlijke serie is
quote:Dat 'Beugelbekkie' genoemd worden niet leuk is, is juist het algemene onderwerp wat dat meisje bezig houdt. Ik vind de tekenfilm erg goed gedaan en ik vind het een slecht voorbeeld. Hoe wil je anders kinderen normen en waarden bij brengen als ze niet zien hoe het NIET moet.
Op vrijdag 7 november 2003 11:48 schreef RecomServ het volgende:[..]
dat is dus precies wat ik bedoel, die serie behoord tot de fatsoenlijke series... en dat ze beugelbekkie genoemt wordt is dus al normaal... tijden veranderen, dat weet ik, maar niet in de richting die mij bevalt.....
Neem dan als voorbeeld 'Pokémon'.
Daar worden dieren tegen elkaar opgezet om te vechten met elkaar. En geen personage die daar vreemd van op kijkt. Ze vinden het allemaal erg normaal eigenlijk.
quote:kortom: de doelgroep
Op vrijdag 7 november 2003 11:55 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Overigens is dat vegetarische toch maar 1 aflevering? Mijn probleem met die serie is trouwens dat dat meske zo'n ongelooflijk trutje is: vriendjes, kleertjes, make-upjes, diertjes, blablabla.
Cornel
quote:Wat nog slechter is, is dat het bloed aan de verkeerde kant van het hoofd zit....
Op vrijdag 7 november 2003 11:36 schreef NeMe het volgende:
[offtopic] he slidertpp! wat is er toch met je avatar, [afbeelding] als je slimie omlaag flikkerd zie je er in 1 keer een half hokje op heen verschijnen.[/offtopic]
ow laat maar, niet meer zie ik
![]()
(lekker nuttige opmerking)
ow w8 toch wel af en toe
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:20 schreef RecomServ het volgende:
Ziek wordt ik daar van ja. ik heb dat een hele tijd geleden (ooit es uit verveling eigenlijk) ook eens gedaan, een populaire chatbox enteren als zijnde een vrouw, zonder leeftijd eigenlijk) het is gewoon ziekelijk als je ziet wat voor reakties je krijgt....ik heb zelf een dochter van 4.5 nu, en zit me nu al af te vragen hoe ik haar kan behoeden voor deze 'darkside of internet'.
is er geen verzamelpunt op internet waar je meldingen kunt doen van dit soort perikelen?
quote:FF proberen?
Op vrijdag 7 november 2003 12:10 schreef Dodec het volgende:
ben benieuwd wat je krijgt als je als Annechien van 56 de box binnen treedt.
Tja het is idd zo dat je als meisje in de meeste chatboxen (prive)berichten krijgt van geile jongens/mannen. In sommige chatboxen kun je het omzeilen door de priveberichtenoptie uit te zetten.
Maar er zijn altijd wel meiden die er op ingaan, dus die jongens zullen het altijd gewoon blijven proberen bij alle meiden.
quote:Volgens mij zijn de meeste van die "meisjes" jongens die elkaar klaar praten ....
Op vrijdag 7 november 2003 12:22 schreef Sassie het volgende:[..]
FF proberen?
Tja het is idd zo dat je als meisje in de meeste chatboxen (prive)berichten krijgt van geile jongens/mannen. In sommige chatboxen kun je het omzeilen door de priveberichtenoptie uit te zetten.
Maar er zijn altijd wel meiden die er op ingaan, dus die jongens zullen het altijd gewoon blijven proberen bij alle meiden.
quote:whahaha rofl, ja inderdaad, te slecht
Op vrijdag 7 november 2003 12:05 schreef MrTorture het volgende:[..]
Wat nog slechter is, is dat het bloed aan de verkeerde kant van het hoofd zit....
quote:en?
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef mvt het volgende:
Het doet me trouwens denken aan die sexlijnen/babbelboxlijnen waar vrouwen dan gratis konden bellen. Vroeger, toen ik nog klein was, ergens in de 1e van de middelbare school, had een vriend van me een afspraak geregeld met iemand uit Breda. Het leuke is. Hij had familie in Breda en die heeft toen nog even gekeken of die gast op de afgesproken plek op de afgesproken tijd stond.
quote:OMFG
Op vrijdag 7 november 2003 11:17 schreef Maud_Dib het volgende:
Deze is beter
Heb tranen in m'n ogen van 't lachen zeg!
quote:HOLY!
Op vrijdag 7 november 2003 12:33 schreef Mr.J het volgende:[..]
OMFG
De FTCB!
(Fok! TMF Chat Brigade)
quote:haha, ja, dat was echt lachen ja, ik hield het ook bijna niet meer, lag ook helemaal in een deuk
Op vrijdag 7 november 2003 12:33 schreef Mr.J het volgende:[..]
OMFG
quote:Ook voor de tweede keer is 'ie leuk
Op vrijdag 7 november 2003 15:34 schreef brighton het volgende:[..]
Je hebt er echt een fobie aan over gehouden hequote:
Ja ja ja je hebt het beste voor met meisjes van 15.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:22 schreef mikezwet het volgende:
als je m'n startpost even goed leest snap je het misschien wel..... en nee ik heb geen webcamara
Ik heb wel iets beters te doenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 22:48 schreef ds_polleke het volgende:
welke tmf chatbox gaan we vernaggelen.. of doen we ze allemaal
Nee, dan ben je ziek.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:09 schreef ds_polleke het volgende:
k doe mij voor als meisje vanb 13.. en ik lach me ziek...
Je eigen gedrag is al niet goed. En dan ga jij bepalen dat iemand anders gedrag gek is.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:02 schreef ds_polleke het volgende:
ben in de rotterdam box op tmf chat.. en binnen 15 seconden al een vraag of ik sex wil..
ik bedoel ts deed 15.. dat is nog legaal.. 13 is echt pedofielie..
jakkes.. en ik heb niets voorgesteld..
nee maar een paar pilsjes op.. best lolligquote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:10 schreef Tiemie het volgende:
[..]
Nee, dan ben je ziek.
doe ff normaal zeg![]()
druk eens op "logfile"quote:Op vrijdag 7 mei 2004 23:31 schreef ds_polleke het volgende:
ik kan alleen niet copy pasten
Zeker "Met de webcam van de contactpersoon kijken" gebruiken in plaats van zelf uit te zenden?? Das best een leuk geintje van Microsoftquote:Op zaterdag 8 mei 2004 00:40 schreef PLAE@ het volgende:
Wij hebben ook zo'n hekel aan die figuren. Maar je kan er natuurlijk ook om lachen:
http://www.cu2.nl/geileboyemmen
Zo hebben we menig zondagavond met een biertje en heel wat lol doorgebracht. Plan is om binnenkort een site te starten met al de mannetjes die we ondertussen verzamelt hebben haha
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |