NFSU, Ratchet & Clank 2 en Tiger Woods
NFSU: Supersnelle actie, erg mooi, snel, cool!
R&C2: Meer van hetzelfde, ga voor deel 1, dies nu goedkoop.
Tiger Woods: Om de een of andere reden is het best cool
Create a Golfer is erg uitgebreid, zelfs in de demo kan je veel aanpassen. Het golfen zelf is niet super moeilijk, makkelijk om te spelen, moeilijk om te masteren zeg maar
Filmpjes van DBZ Budokai, mjah, iets voor de fans
De rest komt nog. Ook de demo van PoP moet ik nog spelen
quote:Zeiden we toch!
Op vrijdag 7 november 2003 03:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
Tiger Woods: Om de een of andere reden is het best cool![]()
Create a Golfer is erg uitgebreid, zelfs in de demo kan je veel aanpassen. Het golfen zelf is niet super moeilijk, makkelijk om te spelen, moeilijk om te masteren zeg maar
Ennuh Hardware Online Arena is alleen als pakket te koop, niet los.. wat is dat nou weer voor onzin ???
Ik hoop hem zelf samen met JAKII morgen binnen te krijgen, lijkt me echt tof, lekker online met tanks schieten Vooral team deathmatch lijkt me leuk.
quote:Wat een pimp apparaat zeg. Als je te intensief speelt plakt er een gouden laagje aan je zweethandjes (kan ook positief zijn natuurlijk).
Op vrijdag 7 november 2003 01:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:Heb je die prijzen gezien? Vind het belachelijk, net als TMB:Online.... dikke cash vragen en als je 10 euro meer neerlegt heb je nog een extra adapter ! Hmmm misschien wel makkelijk als ik een PS2 bij m'n vriendin zou neerzetten, maar daar staat nu m'n superkleine PSOne al
Op zaterdag 8 november 2003 00:52 schreef Kremers het volgende:
Hardware Online is ook los te koop hoorkijke maar eens op de sites van dimensionplus, frs en dixons.
En een 2e pS2 heb ik niet... misschien dat ze nog daarmee aanbieden bij gsm abonnementen, die moet ik namelijk toch nog nemen een dezer dagen..
Dat je die adapter er dan voor slecht ¤10 bij krijgt is wel klote ja, ik heb er ¤32,95 voor betaald... ik heb H:OA bij amazon.co.uk besteld voor 23pond incl, das iets van ¤35, dus dan scheelt het ¤12,95 met het complete pack.
Ik heb namelijk nog een US PS2 nodig, dus laten ze dat nou tegelijk met een prijsverlaging doen
quote:DC is hartstikke cool. Jij bent er niet eens echt aan begonnen geloof ik
Op vrijdag 7 november 2003 15:40 schreef Hakkert het volgende:
Kmoet binnenkort maar eens bezig met DCVeel te lang niet meer gedaan
quote:Bevalt dat True Crime nou een beetje? De demo zag er leuk uit, maar kan je dus ook zonder missies gewoon een beetje rondkarren en mensen neerknallen ? Of kan dat bijv. pas nadat je het spel hebt uitgespeeld ?
Op maandag 10 november 2003 11:29 schreef DaMSWer het volgende:
Druk met Jak II idd, afgewisseld met fifa2004 en true crime
Bij bepaalde missies heb je wel een tijdslimiet, maar verder kun je gewoon wat rond crossen.
Auto's in elkaar trappen [altijd leuk] beetje schieten hehe, kan allemaal.
Vind het verhaal verder op zich ook wel geinig, maar je moet denk ik wel van dit genre spellen houden.
quote:Zou dus perfect geschikt moeten zijn voor mij....
Op maandag 10 november 2003 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
A Dog's Life is een bizarre titel![]()
Kijk eens heeeeel goed
quote:Staat nog op m'n verlanglijstje.
Op maandag 10 november 2003 13:32 schreef sharkysharky het volgende:
Hebben mensen hier Disgaea: Hour of Darkness?Kunnen die dan wat impressie's plaatsen.
Wacht eerst nog op een zending met Xenosaga, Suikoden III en Dot HACK part 1 Infection. Daarna is het een van de kanshebbers.
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:31 schreef Chocobo het volgende:
ICO gamers en liefhebberKijk eens heeeeel goed
quote:Jaja
Op maandag 10 november 2003 19:29 schreef Strolie75 het volgende:[..]
quote:Tactisch spel idd,... die camera kan je horen en uitschakelen
Op maandag 10 november 2003 21:12 schreef Hakkert het volgende:
ICO.. Ben nu met Splinter Cell bezig en dies moeilijk!
quote:Ik ben doof
Op maandag 10 november 2003 21:30 schreef Chocobo het volgende:[..]
Tactisch spel idd,... die camera kan je horen en uitschakelen
quote:Tis echt een supergame... Ben nu bij de derde missie Defence Ministry... Heb tv wat harder gezet en nu hoor ik de cams wel
Op maandag 10 november 2003 21:51 schreef Strolie75 het volgende:
Splinter Cell
quote:Respect.. Ik heb al moeite met missie 3
Op maandag 10 november 2003 22:48 schreef Ker_Plunk het volgende:
Heb hem uigespeeld.
Kort einde maar verwachtte ook verder niks
Wel cool die nieuws uitzendingen
quote:Neem je tijd,... tis echt Tactical,... sneak enzo,.. tis geen Metal Gear op dat gebied
Op maandag 10 november 2003 23:04 schreef Hakkert het volgende:[..]
Respect.. Ik heb al moeite met missie 3
![]()
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:07 schreef Ker_Plunk het volgende:
[afbeelding]
Jullie mogen me aanraken
Wat voor demo disc is dat
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Wat voor demo disc is dat
Demo One
Ik heb hier de aller-allereerste demo voor de psx...
Met die dino en manta..en tekken 2 enzo,wipe-out 2097 met die muziek
Heel oud maar o zo mooi nostalgies
InsideGamer:
quote:
Launch PlayStation 2 in december
10-11-2003 | Björn Groenveld
Huh? De PlayStation 2 ligt toch allang in de winkels? Klopt, maar niet in China.
Sony zal de PlayStation 2 officieel lanceren in december. Niet hier, maar in China. De console zal verkocht worden in tien officiële Sony winkels in Beijing, Shanghai, Guangzhou en Shenzhen. Celstar, de grootste Chinese mobile-telefonie bedrijven zal verantwoordelijk zijn voor de distributie van de consoles en de bijbehorende spellen. Ook wordt de PR (promotie) geregeld door een ander bedrijf, Sony kan dus lekker achter uit zitten en toe kijken.De console zal wellicht in een bundel met drie andere games te koop zijn, welke dat zijn is nog onbekend. De andere games die in China uitkomen zijn vertaalde Japanse spellen, maar Sony zelf laat nog niks los over hun plannen met Chinese markt.
quote:? Wat is dat
[afbeelding]
Jullie mogen me aanraken
Hardware: Online is wel aardig maar je merkt duidelijk dat hij voor multiplayer gemaakt is, offline is het wel even leuk, maar begint snel te vervelen.
Online heb ik nog niet kunnen proberen, weet niet meer wat mijn naam was , probeer vandaag wel opniew te reggen.
quote:Dat is absoluut NIET de allereerste. Ik heb de allereerste, dat is een bruine CD. Met karton hoesje waar NIET tekken 2 op staat, dat was namelijk een zwarte cd. Wel met de Manta en de Dino maar er staat bijv. ook Destruction Derby 1 op.... nou, wie wil mij nu aanraken?
[afbeelding]
Jullie mogen me aanraken
quote:Nee dank je
Op dinsdag 11 november 2003 15:33 schreef JK het volgende:[..]
Dat is absoluut NIET de allereerste. Ik heb de allereerste, dat is een bruine CD. Met karton hoesje waar NIET tekken 2 op staat, dat was namelijk een zwarte cd. Wel met de Manta en de Dino maar er staat bijv. ook Destruction Derby 1 op.... nou, wie wil mij nu aanraken?
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 15:34 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nee dank je
Ik heb thuis nog de originele doos van de ps2 INCLUSIEF piepschuim en plastic staan.. Wie wil mij aanraken
Nadine heeft die thuis staan...van mij En van Ps2 is dat niet bijzonder...
quote:Ik heb thuis het GBA SP doosje liggen !!! Helemaal origineel zonder krassen en nooit gebruikt (het doosje dan he!)
Op dinsdag 11 november 2003 15:34 schreef Hakkert het volgende:[..]
Nee dank je
Ik heb thuis nog de originele doos van de ps2 INCLUSIEF piepschuim en plastic staan.. Wie wil mij aanraken
quote:hehehe
Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef JK het volgende:[..]
Ik heb thuis het GBA SP doosje liggen !!! Helemaal origineel zonder krassen en nooit gebruikt (het doosje dan he!)
quote:Het Grote GBA (SP) Topic (14)
Op dinsdag 11 november 2003 15:50 schreef JK het volgende:[..]
Ik heb thuis het GBA SP doosje liggen !!! Helemaal origineel zonder krassen en nooit gebruikt (het doosje dan he!)
Honden als reclameborden
quote:Hoeft de mens er niet meer mee te lopen met dit koude weer.
Op dinsdag 11 november 2003 16:41 schreef Hakkert het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34672Honden als reclameborden
quote:Tenzij die honden aan de lijn moeten
Op dinsdag 11 november 2003 16:46 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Hoeft de mens er niet meer mee te lopen met dit koude weer.
quote:Zal een beetje dubbel op zijn he.
Op dinsdag 11 november 2003 16:53 schreef Hakkert het volgende:[..]
Tenzij die honden aan de lijn moeten
quote:klein beetje maar
Op dinsdag 11 november 2003 17:32 schreef gijsje79 het volgende:[..]
Zal een beetje dubbel op zijn he.
quote:whahahahaha
Op dinsdag 11 november 2003 16:41 schreef Hakkert het volgende:
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=34672Honden als reclameborden
JAKII is grafisch erg mooi en dat hele stad idee is ook goed gejat van GTA
quote:wat is dat Hardware Online precies? Zijn dat mini games met veel geweld ofzo? Of is het echt 1 groot spel puur gericht op multiplayer?? Soort van Twisted Metal dus?
Op dinsdag 11 november 2003 20:50 schreef Kremers het volgende:
Nu, heb Hardware Online net online gespeeld, erg leukLekker knallen
JAKII is grafisch erg mooi en dat hele stad idee is ook goed gejat van GTA
Singleplayer is niet echt nadrukkelijk aanwezig, behalve dan een trainingsoptie, maar daar is niet veel aan, er kunnen max. 16 spelers meedoen aan 1 spel, evt. onderverdeeld in 2 teams.
Tot nu toe geen lag ondervonden, spraakfunctie nog niet kunnen testen, heb geen koptelefoon, maar ben wel van plan om die losse van logitech te halen
quote:my kind of game
Op dinsdag 11 november 2003 21:14 schreef Kremers het volgende:
Het is 1 spel gericht op multiplayer, je hebt de keuze uit 4 jeeps en 4 tanks, dan schieten maar
quote:Nou nog een PS2 leren waarderen
Op dinsdag 11 november 2003 21:22 schreef Retarded het volgende:[..]
my kind of game
quote:idd.. crap...
Op dinsdag 11 november 2003 21:33 schreef TFM het volgende:[..]
Nou nog een PS2 leren waarderen
quote:tis anders wel de bestverkopende next-gen console... maar dat zegt niets over het systeem zelf... sony is slim geweest om het ding zo vroeg op de markt te gooien...
Op dinsdag 11 november 2003 21:38 schreef TFM het volgende:
Ze hadden em gewoon veels te vroeg uitgebracht om nog een beetje in de race van next-gen consoles mee te draaien. Hadden ze veel strategischer en later moeten doen. Marketing en Sony.. geen goede zaak...
quote:Ik doelde meer op de kwaliteit dan op de kwantiteit. Als ze em later hadden uitgebracht dan hadden ze er zeker misschien nog wat meer van kunnen maken
Op dinsdag 11 november 2003 21:44 schreef Retarded het volgende:[..]
tis anders wel de bestverkopende next-gen console... maar dat zegt niets over het systeem zelf... sony is slim geweest om het ding zo vroeg op de markt te gooien...
quote:Dat blijf je met alles wat uitkomt wel houden, dan kan je eigenlijk nooit iets uitbrengen, omdat het altijd beter te maken is
Op dinsdag 11 november 2003 21:50 schreef TFM het volgende:[..]
Ik doelde meer op de kwaliteit dan op de kwantiteit. Als ze em later hadden uitgebracht dan hadden ze er zeker misschien nog wat meer van kunnen maken
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:38 schreef TFM het volgende:
Marketing en Sony.. geen goede zaak...
Van de PS2 zijn er ruim 40miljoen wereldwijd verkocht, nog steeds verkoopt hij beter dan de concurrenten, terwijl hij, zoals je zelf al aangeeft, technisch ietwat inferieur is aan de concurentie.
Dat is juist briljant, voor Sony
, het heeft helemaal niets te maken met technologisch beter zijn dan je concurrent, gewoon de eerste zijn en veel spellen er op uit brengen, verkoopt hij vanzelf, en Sony en marketing zijn juist 2 begrippen die aan elkaar gerelateerd zijn
, Nintendo en marketing, daar loopt iets mis
De PS2 is ook de meest gebruikte DVD speler
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 11-11-2003 22:30]
quote:OK.. I'll rest my case:D
Op dinsdag 11 november 2003 22:25 schreef Kremers het volgende:[..]
Van de PS2 zijn er ruim 40miljoen wereldwijd verkocht, nog steeds verkoopt hij beter dan de concurrenten, terwijl hij, zoals je zelf al aangeeft, wat ouder is dan de andereren.
Dat is juist briljant,
voor Sony
, het heeft helemaal niets te maken met technologisch beter zijn dan je concurrent, gewoon de eerste zijn en veel spellen er op uit brengen, verkoopt hij vanzelf, en Sony en marketing zijn juist 2 begrippen die aan elkaar gerelateerd zijn
, Nintendo en marketing, daar loopt iets mis
De PS2 is ook de meest gebruikte DVD speler
quote:Whehehehe
Op woensdag 12 november 2003 10:30 schreef Hakkert het volgende:
Kheb gisteravond weer 2 missies uitgespeeld van Splinter Cell, nadat ik er denk ik een half jaar niet had achtergezeten.. Ik was gewoon vergeten hoe gigantisch gaaf het spel is en hoe lekker het is om rond te sneaken en mannetje vast te grijpen en ze dan knock-out slaan.. Heerlijk gewoon.. En dan die nightvision
9.0 Presentation
Load times are brief, menus are slick, the interface is intuitive and very well integrated into the world of the game. All polish and style.
9.0 Graphics
From system-pushing graphics to feature animation-quality character design and animation, the visuals here are nothing less than breathtaking.
8.5 Sound
The sound design and effects are solid, but it's really about the excellent, eclectic music and voice acting so good you forget there are any actors involved at all.
9.0 Gameplay
Take always-intuitive controls, excellent level design, just the right level of challenge, and very little frustration, and the answer is: yes, it really works.
8.0 Lasting Appeal
As good as the story is, our time in the world of BG&E ends long before we'd want it to. Still, multiple approaches to different goals in the game could easily make it worth playing through again
9.0 OVERALL:
(out of 10 / not an average)
quote:Hij ziet er ook echt goed uit. En speelde leuk weg. Twee weken geleden versie van gespeeld. Welliswaar in het Frans
Op woensdag 12 november 2003 12:04 schreef Chocobo het volgende:
Beyond Good and Evil scoort hoog![]()
[Dit bericht is gewijzigd door DaMSWer op 12-11-2003 12:48]
quote:Lijkt me ook een stoer spel..
9.0 Presentation
Load times are brief, menus are slick, the interface is intuitive and very well integrated into the world of the game. All polish and style.
9.0 Graphics
From system-pushing graphics to feature animation-quality character design and animation, the visuals here are nothing less than breathtaking.
8.5 Sound
The sound design and effects are solid, but it's really about the excellent, eclectic music and voice acting so good you forget there are any actors involved at all.
9.0 Gameplay
Take always-intuitive controls, excellent level design, just the right level of challenge, and very little frustration, and the answer is: yes, it really works.
8.0 Lasting Appeal
As good as the story is, our time in the world of BG&E ends long before we'd want it to. Still, multiple approaches to different goals in the game could easily make it worth playing through again
9.0 OVERALL:
[afbeelding]
In de demo ging het om sneaken en fotograferen, en heel hard weg rennen op een gegeven moment , daar hou ik zelf niet zo van.
quote:sneaken
Op woensdag 12 november 2003 13:21 schreef Kremers het volgende:
Ziet er leuk uit enzo, maar not my kind of gameIn de demo ging het om sneaken en fotograferen, en heel hard weg rennen op een gegeven moment
, daar hou ik zelf niet zo van.
Tis een Zelda The Wind Waker achtig spel, dat spel heb ik even gespeeld en toen had ik er wel weer genoeg van
Edit: wtf, kijk ik net op www.dimensionplus.nl, hebben ze BGE al binnen , ik dacht dat hij de 21e zou uitkomen
quote:Een sneaky platformer dus ?
Op woensdag 12 november 2003 13:45 schreef Kremers het volgende:
Sneaky is wel leuk, maar wel als er ook actie bij komt kijken, zoals Metal Gear Solid, actie is hier de ondertoon.
quote:Las vanochtend een review van silent hill 3 op ign die duurt ook maar 7 tot 12 uur ( laatste in mijn geval
Op woensdag 12 november 2003 16:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
BG&E heeft een speelduur van maar liefst 10 uur![]()
![]()
Waar zijn de games waar je minstens 25 uur in moet stoppen wil je ze uitspelen?
quote:JAKII
Op woensdag 12 november 2003 16:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
Games worden steeds korterErg jammer vind ik...
Waar zijn de games waar je minstens 25 uur in moet stoppen wil je ze uitspelen?
20uur volgens de reviewer van OPM2, ik zal er wel het dubbele over doen
quote:Dat heb ik ook altijd
Op woensdag 12 november 2003 16:26 schreef Kremers het volgende:[..]
JAKII
20uur volgens de reviewer van OPM2, ik zal er wel het dubbele over doen
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:29 schreef Ker_Plunk het volgende:
Ligt aan me motivatie, ik heb Re2 in 58 min, uitgespeeld
quote:Ik lees zelden faq's em dit is al jaren terug...
Op woensdag 12 november 2003 16:31 schreef Hakkert het volgende:[..]
.. Had je een hele faq ofzo doorgelezen
Dat lukt mij echt niet, ben niet zo goed in dat soot spellen, net als platform games
Daar ligt mijn interesse ook niet zo, alleen voor JAKII heb ik een uitzondering gemaakt, wat een spel zeg
quote:Ik weet het nog goed, in de gangen, afsnijden bij elke bocht
Op woensdag 12 november 2003 16:37 schreef Kremers het volgende:Dat lukt mij echt niet, ben niet zo goed in dat soot spellen, net als platform games
Daar ligt mijn interesse ook niet zo, alleen voor JAKII heb ik een uitzondering gemaakt, wat een
spel zeg
quote:Respect
Op woensdag 12 november 2003 16:34 schreef Ker_Plunk het volgende:[..]
Ik lees zelden faq's em dit is al jaren terug...
Laten we zeggen dat ik behoorlijk goed kan gamen mits ik er echt zin in heb
quote:klinkt goed, maar ik ga toch voor Pop.
9.0 Presentation
9.0 Graphics
8.5 Sound
9.0 Gameplay
8.0 Lasting Appeal
9.0 OVERALL:
[afbeelding]
quote:En terecht maar nu je toch een Xbox gaat kopen dan kan je beter wachten op de Xbox release van PoP
Op woensdag 12 november 2003 18:20 schreef Strolie75 het volgende:[..]
klinkt goed, maar ik ga toch voor Pop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |