[Dit bericht is gewijzigd door What op 06-11-2003 23:28]
quote:Jazeker.
Op donderdag 6 november 2003 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Altijd blijven lachen
quote:het valt ook allemaal niet mee om tegenwoordig feyenoorder te zijn.....je boottochtje gaat niet door vanwege een Amsterdamse krant, je strijd tegen degredatievoetbal EN Teplice thuis is een te grote hobbel op europees vlak.
Op donderdag 6 november 2003 23:26 schreef What het volgende:[..]
Jazeker.
Hier een mooi plaatje uit betere tijden:
quote:Hey, de grote denker Golfer zei het al: altijd lastig.
Op donderdag 6 november 2003 23:28 schreef Doopy-X- het volgende:
Teplice thuis
Whehehehe
Lurling hadden ze erin moeten laten daarmee liep t eindelijk goed.
Hij komt zijn belofte inmiddels na scoort dus regelmatig.
Feyenoord gaat nog veel doen bij de tsjechen.
let maar op !!!
Door die tien man viel de hele organisatie ineen, dat was helaas niet voorzien dus t kan alleen maar beter en dan is 0-2 nog niet eens zo slecht...
Is dit een aardige analyse of niet ???
Die jongens steunen hun club echt in weer en wind en worden afgescheept met zo'n klote-wedstrijd tegen zo een zwakke tegenstander.
Loekie die weer de schuld bij de scheidsrechter legt en namaak hooligans op afstand achter de PC, zoals het jochie Visfriet, die wil ik best wel even echt pesten.
quote:True.
Op donderdag 6 november 2003 23:32 schreef golfer het volgende:
En toch vind ik het lullig voor Cart_man en Luni.Die jongens steunen hun club echt in weer en wind en worden afgescheept met zo'n klote-wedstrijd tegen zo een zwakke tegenstander.
Loekie die weer de schuld bij de scheidsrechter legt en namaak hooligans op afstand achter de PC, zoals het jochie Visfriet, die wil ik best wel even echt pesten.
quote:De beste van vanavond
Op donderdag 6 november 2003 23:31 schreef jpolderman het volgende:Is dit een aardige analyse of niet ???
quote:Nou neem me niet kwalijk hoor maar met: volkomen kut vond ik ook niks mis.
Op donderdag 6 november 2003 23:33 schreef -Hans- het volgende:
Hij is prima..
Maar Teplice wordt natuurlijk gewoon ingemaakt bij de return, zoniet OP het veld, danwel daarbuiten!!
quote:Aaah joh geef die jongen ook even zijn five minutes of fame, ze hebben het al zo zwaar.
Op donderdag 6 november 2003 23:34 schreef What het volgende:[..]
Nou neem me niet kwalijk hoor maar met: volkomen kut vond ik ook niks mis.
Beetje een jammerlijk resultaat van Feijenooit
Wel een beetje 'oneerlijk' he met tien man na 2 minuten
quote:Ja Fisfriet of hoe die gast ook mag heten zegt het dus dan zal het ook wel zo zijn.
[b]Op donderdag 6 november 2003 23:35 schreef kamagurkazoniet OP het veld, danwel daarbuiten!!
quote:Naja, lullig....hehehe, blijft grappig
Op donderdag 6 november 2003 23:32 schreef golfer het volgende:
En toch vind ik het lullig voor Cart_man en Luni.Die jongens steunen hun club echt in weer en wind en worden afgescheept met zo'n klote-wedstrijd tegen zo een zwakke tegenstander.
quote:Ja.
Op donderdag 6 november 2003 23:38 schreef Doopy-X- het volgende:
blijft grappig
Hahahahahaha!
Wat een steletje randmongolen daar bin Feyenoord. Gaat dat domme legioen ook zingen dat ze van feyenoord houden Ik houd heel erg veel van mijn wijf maar als die de kantjes eraf loopt of domme dingen doet g ik ook niet zingen dat ik van haar houd dan krijgt z dat GVD van me te horen!
Heb helaas stukken van de eerste helft moeten missen maar zoals feyenoord in de tweede helft voetbalde, het leek gvd wel of ze met 3-0 voor stonden.
Triest, en einde seizoen zoals al werd opgemerkt bij Studio Sport.
Game over
quote:Ge-wel-dig!
Op donderdag 6 november 2003 23:41 schreef Doopy-X- het volgende:
heb nog wat info gevonden over Visfriet
Prachtig wat een dag.
quote:Jij bent minder sportief dan mij dinsdag Loekje
Op donderdag 6 november 2003 23:42 schreef Loek-B het volgende:
Golfer, kop dicht..
quote:Treffend:
Op donderdag 6 november 2003 23:41 schreef Doopy-X- het volgende:
Visfriet
quote:
minihapje
quote:Fristiet?
Op donderdag 6 november 2003 23:37 schreef -Hans- het volgende:[..]
Ja Fisfriet of hoe die gast ook mag heten zegt het dus dan zal het ook wel zo zijn.
quote:Hoezo? Feyenoord heeft gigantisch kut gespeeld, en ik ben chagerijnig.
Op donderdag 6 november 2003 23:43 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Jij bent minder sportief dan mij dinsdag Loekje
quote:Ja, en? Moet je toch wel beetje gewend zijn?
Op donderdag 6 november 2003 23:44 schreef Loek-B het volgende:[..]
Feyenoord heeft gigantisch kut gespeeld
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Ja, en? Moet je toch wel beetje gewend zijn?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:46 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Ja, en? Moet je toch wel beetje gewend zijn?
Heerlijk dit.
Volendam uit, altijd lastig.
Ach zo n nederlaag zat eraan te komen en geloof mij nou er zullen er nog wel wat volgen dit seizoen. Gatenkaas die verdediging en druk zetten kunnen ze ook al niet. Schande voor het nederlands voetbal dit feyenoord. Utrecht deed het dan echt 100x beter
quote:Best zielig eigenlijk, een dooie hond schoppen...
Op donderdag 6 november 2003 23:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Heerlijk dit.
Volendam uit, altijd lastig.
Ach zo n nederlaag zat eraan te komen en geloof mij nou er zullen er nog wel wat volgen dit seizoen. Gatenkaas die verdediging en druk zetten kunnen ze ook al niet. Schande voor het nederlands voetbal dit feyenoord. Utrecht deed het dan echt 100x beter
Ik denk dat al die stoere feignootsupporters inmiddels met teddy vastgeklemd op een oor liggen... smakkend en naschuimbekkend
quote:Ze zijn niet dood......Maar ik ben de Helemaal-Niets-Shit niet vergeten.
Op vrijdag 7 november 2003 00:02 schreef kamagurka het volgende:[..]
Best zielig eigenlijk, een dooie hond schoppen...
Komt bij dat ik het echt idioot vindt dat zo n legioen dan gaat zingen dat ze van feyenoord houden. Werkelijk hoe dom kan je zijn? Dat ze verliezen okay, maar de manier waarop dar gebeurd echt super triest.
Voorbeeldje,
10 minuten voor het einde gaat de bal over de zijlijn, vd Berg zag dat echt lang van te voren aankomen en staat er zo n beetje het dichtsbij van alle feyenoorders. Wat doet die lul, hij geeft aan doormiddel van zijn rechter arm uit te steken da het een ingooi is voor feyenoord en sjokt naar de bal terwijl deze allang over de zijlijn was gegaan! Na dan vraag ik je......En dan gaat zo n legioen zingen dat ze van feyenoord houden
quote:dat legioen waar jij over spreekt is zoals loekb,
Op vrijdag 7 november 2003 00:09 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ze zijn niet dood......Maar ik ben de Helemaal-Niets-Shit niet vergeten.
Komt bij dat ik het echt idioot vindt dat zo n legioen dan gaat zingen dat ze van feyenoord houden. Werkelijk hoe dom kan je zijn? Dat ze verliezen okay, maar de manier waarop dar gebeurd echt super triest.
Voorbeeldje,
10 minuten voor het einde gaat de bal over de zijlijn, vd Berg zag dat echt lang van te voren aankomen en staat er zo n beetje het dichtsbij van alle feyenoorders. Wat doet die lul, hij geeft aan doormiddel van zijn rechter arm uit te steken da het een ingooi is voor feyenoord en sjokt naar de bal terwijl deze allang over de zijlijn was gegaan! Na dan vraag ik je......En dan gaat zo n legioen zingen dat ze van feyenoord houden
quote:Naja waarom altijd Loek B zo afzeiken?
Op vrijdag 7 november 2003 00:14 schreef Elmotje het volgende:[..]
dat legioen waar jij over spreekt is zoals loekb,
ik denk dat je voor de rest niemand op dit forum er over aan kan aanspreken.
Ik vond dat feyenoord niet heeft gevochten vanavond. Dat is atijd de kracht geweest van feyenoord. Tuurlijk kan je niet alles winnen en was de rode kaart wel erg zwaar. Maar er stond niemand op bij feyenoord en dat vond ik eigenlijk wel met meest frapante van deze wedstrijd. En dat er dan nog gezongen wordt dat zij van feyenoord houden was zelfs schokkend te noemen.
quote:Juist wel drol! Een kreperend fucknooit wat de definitieve genadeklap heeft gekregen... alhoewel, hoe vaak hebben we dit al niet gezien!!
Op vrijdag 7 november 2003 00:24 schreef superjoden het volgende:
bertje visscher was gezellie vanavond....heb niks gemist zo te zien met de wedstrijden..
CartMan en Luni kunnen wat mij betreft de boom. Die gastjes hebben mij te vaak een veelste grote bek.
quote:die heb jij nooit he?
Op vrijdag 7 november 2003 00:32 schreef Speed1971 het volgende:
Die gastjes hebben mij te vaak een veelste grote bek.
* FrankyMcG is net terug!
Wat een schijtwedstrijd, heb geen idee of het terecht rood was, maar goeiemiddag wat is dit fucked up!
Vind niet dat je de nederlaag alleen kunt wijten aan die rooie kaart. Ok, je zag dat Feyenoord vaker een mannetje te kort kwam bij de opbouw, maar de kansjes die er waren, werden ook verprutst. Schiet je voor rust de 1-1 binnen, dan krijg je een heel andere wedstrijd.
Die scheids was ook niet alles, want hij trok bij Feyenoord vrij snel de kaart, en bij smerige overtredingen van die Tsjechen hield ie de kaarten braaf op zak! Maar goed, daar ga ik niet over zeuren verder!
Ik denk dat het einde oefening is, kunnen we ons op de competitie richten.......... o nee, daar gaat het ook al kut!
Geweldig ook dat publiek dat Feyenoord lekker uit aan het fluiten was!
De sfeer na de 0-1 was verrassend goed, qua zingen enzo dan, zelfs bij ons op het vak werd zowaar meegezongen.
Ik vond de "Helemaal Niets" vanuit Curva Nord wel een mooi initiatief!
Gauw vergeten deze wedstrijd!
quote:Ohh soms wel maar niets zoals zij. Het is soms echt poep wat uit die mondjes komt.
Op vrijdag 7 november 2003 00:34 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die heb jij nooit he?
quote:denk dat we daar allemaal weleens last van hebben alleen de 1 meer dan de ander
Op vrijdag 7 november 2003 00:37 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ohh soms wel maar niets zoals zij. Het is soms echt poep wat uit die mondjes komt.
quote:Daar zou ik nu dus echt wel zin in hebben!
Op vrijdag 7 november 2003 00:40 schreef Speed1971 het volgende:
* Speed1971 heeft nog wat in de poederdoos overgelaten voor FrankyMcG
Maar ja, ik ben verkouden dus krijg toch nix weggesnoven!
quote:* Speed1971 begint met een sigaretje te ontdoen van zijn tabak, veranderd het filter een beetje, mixt wat en stopt de tabak weer terug in het sigaretje.
Op vrijdag 7 november 2003 00:42 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Daar zou ik nu dus echt wel zin in hebben!
Maar ja, ik ben verkouden dus krijg toch nix weggesnoven!
Hoppa
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:47 schreef Speed1971 het volgende:[..]
* Speed1971 begint met een sigaretje te ontdoen van zijn tabak, veranderd het filter een beetje, mixt wat en stopt de tabak weer terug in het sigaretje.
Hoppa
Je brengt ze hier allemaal op verkeerde ideen
quote:* FrankyMcG neemt een paar flinke hijsen, poetst zijn tandvlees met wat korreltjes, en gaat snel naar bed!
Op vrijdag 7 november 2003 00:47 schreef Speed1971 het volgende:* Speed1971 begint met een sigaretje te ontdoen van zijn tabak, veranderd het filter een beetje, mixt wat en stopt de tabak weer terug in het sigaretje.
quote:Slaap lekker
Op vrijdag 7 november 2003 00:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
* FrankyMcG neemt een paar flinke hijsen, poetst zijn tandvlees met wat korreltjes, en gaat snel naar bed!
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:36 schreef FrankyMcG het volgende:
PS: Mag het gewoon Feyenoord zijn in de titel van het topic a.u.b.!
quote:Alsof je als je club het een tijd echt heel beroert doet je ineens niet meer van je club houdt....
En dan gaat zo n legioen zingen dat ze van feyenoord houden
Dat zoiets bij Ajax niet gebeurd is een reden waarom jullie te boek staan als nep-supporters.(terecht of niet, de term 'ajax-publiek' is geen positieve) Waarom horen we alleen bij winst "What ever will be, will be, we're coming from Amsterdam"?
quote:Ik zal veel hader lachen als jij voormesta met je grote kut neus
Op donderdag 6 november 2003 23:26 schreef Doopy-X- het volgende:
Altijd blijven lachen
quote:Jij heb me gisteren op slechte ideeën gebracht.
Op vrijdag 7 november 2003 00:52 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
* FrankyMcG neemt een paar flinke hijsen, poetst zijn tandvlees met wat korreltjes, en gaat snel naar bed!
quote:Zo groot genoeg
Op vrijdag 7 november 2003 00:32 schreef Speed1971 het volgende:
CartMan en Luni kunnen wat mij betreft de boom. Die gastjes hebben mij te vaak een veelste grote bek.
quote:Heeey, wat ben jij vroeg op? In je bed geplast? Die plaswekkers van tegenwoordig zijn ook niet echt je-van-het-meer he?
Op vrijdag 7 november 2003 07:27 schreef Visfriet het volgende:[..]
Ik zal veel hader lachen als jij voormesta met je grote kut neus
Ten 1e wil ik je je paps en mams een kado voorstellen voor Sinterklaas
Doe je wel je best met je spreekbeurt vandaag? Je mamma vroeg of ik je een beetje wilde beschermen op het schoolplein omdat je steeds geprikt werd met stokken door kinderen die klassen lager zitten.
quote:Whehehe
Op vrijdag 7 november 2003 07:32 schreef Visfriet het volgende:
Whaaaa wat lees ik denken de jochies dat ik nog nooit een wedstrijd bezog heeft ? WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAwat een humor
Patathool.
quote:Jij wilt gaan beweren dat uit verliezen van Celta met 3-2 hetzelfde is als this verliezen van Teplice met 2-0
Op vrijdag 7 november 2003 02:10 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Toch wel schattig dat de provinciaaltjes uit Amsterdam en omstreken hier hun wanvertoning proberen te vergeten onder het mom van onze nederlaag was iets minder waardeloos
quote:Je leest toch wel wat Tony schrijft, hij heeft een goed punt.
Op vrijdag 7 november 2003 09:28 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Jij wilt gaan beweren dat uit verliezen van Celta met 3-2 hetzelfde is als this verliezen van Teplice met 2-0
![]()
quote:Nee hoor, dat is bij mij niet het geval....tis gewoon altijd leuk als jullie verliezen
Toch wel schattig dat de provinciaaltjes uit Amsterdam en omstreken hier hun wanvertoning proberen te vergeten onder het mom van onze nederlaag was iets minder waardeloos
quote:feyenoord.netwerk.to
7/11/2003 - Gele Europa Cup shirts blijven ongebruikt?
Het Algemeen Dagblad constateerde het opmerkelijke feit dat de gele Europa Cup shirts wel eens ongebruikt kunnen blijven. En die kans is inderdaad groot. Feyenoord had speciale shirts laten drukken voor het Europese seizoen. Doordat zowel FC Kaernten als FK Teplice in gele shirts aantreden, speelde Feyenoord haar eerste wedstrijden in het vertrouwde shirt. Nu lijkt het Europese seizoen alweer bijna ten einde, nog voordat Feyenoord de aparte seizoens Europa Cup shirts hebben kunnen dragen. Worden die shirts nu een collectors-item of zijn de supporters 'gepakt' door het aanschaffen van dit shirt?
Er blijft ze ook niets bespaart he
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 09:36 schreef Speed1971 het volgende:[..]
feyenoord.netwerk.to
Er blijft ze ook niets bespaart he
Wat heerlijk
quote:Nee dat is weer een beetje van het kaliber meehuilen met de wolven in het bos. Natuurlijk heeft Ajax succes supporters, net zoals elke andere club.
Op vrijdag 7 november 2003 04:19 schreef Cruoninga het volgende:[..]
Alsof je als je club het een tijd echt heel beroert doet je ineens niet meer van je club houdt....
Ik vond het wel een mooi gebaar, kan daar veel respect voor opbrengen.Dat zoiets bij Ajax niet gebeurd is een reden waarom jullie te boek staan als nep-supporters.(terecht of niet, de term 'ajax-publiek' is geen positieve) Waarom horen we alleen bij winst "What ever will be, will be, we're coming from Amsterdam"?
Ajax-supporters zijn over het algemeen kritischer dan bijvoorbeeld de Feyenoord-supporters. Natuurlijk moet je je club steunen. Maar soms is het ook wel eens goed om een flink fluitconcert te laten neerdalen over de spelers/club. Als je van iemand houd dan hoeft dat toch niet te betekenen dat je niet kritisch mag zijn. Ik vond met name de manier waarop Feyenoord verloor schokkend. Er was weinig tot geen inzet. Als je het vuur uit je sloffen zou hebben gelopen dan vind ik het meer te begrijpen dat je achter je club blijft staan maar na zo n wanvertoning vind ik het ongepast om te gaan zingen dat ze van hun club houden. Maar goed dat is alleen maar mijn mening. Ik vond de manier waarop schokkender dan de 2-0 nederlaag.
quote:Klopt, dit omdat we gewend zijn altijd de beste te zijn, altijd te winnen en mooi te spelen. Als 1 van deze dingen niet lukt dan laten we dat blijken.
Op vrijdag 7 november 2003 10:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ajax-supporters zijn over het algemeen kritischer dan bijvoorbeeld de Feyenoord-supporters.
quote:op zich niet geheel onverwacht. alleen feyenoord leek een kans te hebben. Utrecht veel te zware tegenstander en Ajax moest uit naar een behoorlijk goed team, dat weliswaar niet echt draait, maar toch
Op vrijdag 7 november 2003 01:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
En nu is PSV de enige NL's ploeg die deze week gewonnen heeft
quote:2-3 uit verliezen van Celta is geen wanvertoning.. hoe kom je daar toch bij.. 2x gewonnen en meteen weer praatjes, zorg eerst maar eens dat jullie de volgende ronde halen want zover is het nog lang niet...
quote:Dat breekt je dus op, blijkt.
Op vrijdag 7 november 2003 10:15 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Klopt, dit omdat we gewend zijn altijd de beste te zijn, altijd te winnen en mooi te spelen. Als 1 van deze dingen niet lukt dan laten we dat blijken.
quote:Ik vind het echt complete onzin. Ik denk dat AEK een makkelijkere/zwakkere tegenstander is dan Teplice. De 2-0 overwinning van PSV verbloemd waar PSV daad werkelijk staat Europees gezien.
Op vrijdag 7 november 2003 09:31 schreef SCH het volgende:[..]
Je leest toch wel wat Tony schrijft, hij heeft een goed punt.
quote:Dat kun je wel vinden maar dat is speculeren en de zaak naar je eigen hand zetten. Of AEK nou zwakker is dan Teplice, ik weet het niet hoor. Ik vind het ook totaal niet interessant. PSV heeft knap gewonnen, Feyenoord heeft dik verloren en Ajax is redelijk effectief weggetikt. Dat is het resultaat van deze week en wat is er nou zo moeilijk aan om hier gewoon je handtekening onder te zetten?
Op vrijdag 7 november 2003 10:21 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik vind het echt complete onzin. Ik denk dat AEK een makkelijkere/zwakkere tegenstander is dan Teplice. De 2-0 overwinning van PSV verbloemd waar PSV daad werkelijk staat Europees gezien.
PSV gaat lekker UEFA Cup spelen. Komt vervolgens Teplice als eerste tegen en hoppa PSV ligt er ook uit, dat gun ik de Feyenoorders wel
quote:En Heerenveen?
Op vrijdag 7 november 2003 10:25 schreef SCH het volgende:[..]
Dat kun je wel vinden maar dat is speculeren en de zaak naar je eigen hand zetten. Of AEK nou zwakker is dan Teplice, ik weet het niet hoor. Ik vind het ook totaal niet interessant. PSV heeft knap gewonnen, Feyenoord heeft dik verloren en Ajax is redelijk effectief weggetikt. Dat is het resultaat van deze week en wat is er nou zo moeilijk aan om hier gewoon je handtekening onder te zetten?
quote:Oh ik wil daar best mijn handtekening onderzetten. Ik heb ook niet beweerd dat Ajax onterecht verloor. Ik vind niet dat PSV knap won van AEK. Ik vond het logisch en een weinig hoogdravende wedstrijd, fantasieloos, spanningsloos en weinig entertainend. Een overwinning van PSV op Depor of Monaco zou ik bestempelen als knap. Een overwinning van PSV op AEK bestempelen als knap zegt veel over hoe jij denkt over PSV.
Op vrijdag 7 november 2003 10:25 schreef SCH het volgende:[..]
Dat kun je wel vinden maar dat is speculeren en de zaak naar je eigen hand zetten. Of AEK nou zwakker is dan Teplice, ik weet het niet hoor. Ik vind het ook totaal niet interessant. PSV heeft knap gewonnen, Feyenoord heeft dik verloren en Ajax is redelijk effectief weggetikt. Dat is het resultaat van deze week en wat is er nou zo moeilijk aan om hier gewoon je handtekening onder te zetten?
quote:Nou dat je zegt dat je gewend bent "altijd de beste te zijn en altijd te winnen en altijd het mooiste te spelen" - dat klinkt toch alsof je niet helemaal met beide benen in de werkelijkheid staat en de laatste jaren de HCE niet al te best hebt gevolgd.
Op vrijdag 7 november 2003 10:27 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
quote:Een Champions League wedstrijd winnen beschouw ik als knap, sowieso.
Op vrijdag 7 november 2003 10:30 schreef Speed1971 het volgende:
Een overwinning van PSV op AEK bestempelen als knap zegt veel over hoe jij denkt over PSV.
quote:Als we winnen is dat echter meetal al voldoende
Op vrijdag 7 november 2003 10:31 schreef SCH het volgende:[..]
Nou dat je zegt dat je gewend bent "altijd de beste te zijn en altijd te winnen en altijd het mooiste te spelen" - dat klinkt toch alsof je niet helemaal met beide benen in de werkelijkheid staat en de laatste jaren de HCE niet al te best hebt gevolgd.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:32 schreef SCH het volgende:[..]
Een Champions League wedstrijd winnen beschouw ik als knap, sowieso.
quote:Dat genoegen is natuurlijk geheel wederzijds
Op vrijdag 7 november 2003 09:33 schreef Doopy-X- het volgende:Nee hoor, dat is bij mij niet het geval....tis gewoon altijd leuk als jullie verliezen
quote:Ik dacht dat mijn manier van posten inmiddels toch wel bekend was, maar bedankt dat iedereen weer massaal hapt
Op vrijdag 7 november 2003 10:20 schreef devv05 het volgende:2-3 uit verliezen van Celta is geen wanvertoning.. hoe kom je daar toch bij.. 2x gewonnen en meteen weer praatjes, zorg eerst maar eens dat jullie de volgende ronde halen want zover is het nog lang niet...
Maareh, goeiemorgen Swertsjes, lekker geslapen? Klaar voor dat leuke boottochtje naar Amstolendam?
Ohnee, shit, vergeten, DAT GAAT NIET DOOR!
quote:Hoi knul, fijne avond gehad?
Op vrijdag 7 november 2003 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Het is maar goed ook dat we verloren hebben.
Hopelijk gaat er nu eindelijk iets veranderen...
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:29 schreef Cart_man het volgende:
Het is maar goed ook dat we verloren hebben.
Hopelijk gaat er nu eindelijk iets veranderen...
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:31 schreef Doopy-X- het volgende:
We kunne zo die Visstick weer verwachten hier, basisscholen hebben bijna middagpauze (of hij moet overblijven natuurlijk)
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Swerts heeft gisteren volgens mij de minste fouten gemaakt.
Hahahaha daar had ie dan ook weinig kans toe idd.
Goed bezig die Swerts
quote:dan ben je best genaaid als je dat euro kombat shirt gekocht hebt
7/11/2003 - Gele Europa Cup shirts blijven ongebruikt?Het Algemeen Dagblad constateerde het opmerkelijke feit dat de gele Europa Cup shirts wel eens ongebruikt kunnen blijven. En die kans is inderdaad groot. Feyenoord had speciale shirts laten drukken voor het Europese seizoen. Doordat zowel FC Kaernten als FK Teplice in gele shirts aantreden, speelde Feyenoord haar eerste wedstrijden in het vertrouwde shirt. Nu lijkt het Europese seizoen alweer bijna ten einde, nog voordat Feyenoord de aparte seizoens Europa Cup shirts hebben kunnen dragen. Worden die shirts nu een collectors-item of zijn de supporters 'gepakt' door het aanschaffen van dit shirt?
quote:Volgens mij was dat Lurling
Op vrijdag 7 november 2003 11:37 schreef Heerlijkheid het volgende:
Swerts heeft gisteren volgens mij de minste fouten gemaakt.
quote:Achteraf dacht ik: had ik ook maar wat meegenomen!
Op vrijdag 7 november 2003 08:53 schreef Luni het volgende:Jij heb me gisteren op slechte ideeën gebracht.
Maar voor ajax-Feyenoord en/of Feyenoord-ajax is het plan wat dat betrefd al klaar!
quote:Als ik tegen m'n vrouw nu zeg "Schat, zullen we voetbal kijken" zet ik altijd een zender op waar tegelijkertijd met Feyenoord een willekeurige potje aan de gang is, waar wel gevoetbald wordt omdat Feyenoord dat dit seizoen niet doet.
Op vrijdag 7 november 2003 11:30 schreef Schanulleke het volgende:
Wat ik voor het seizoen al eens zei: Feijenoord bashen heeft dit jaar met sport niets van doen.
al is dat de Chinese competitie
quote:Jij had naartuurlijk stoer een tussenuur
We kunne zo die Visstick weer verwachten hier, basisscholen hebben bijna middagpauze (of hij moet overblijven natuurlijk)
quote:Als je werkt heet dat pauze
Op vrijdag 7 november 2003 14:38 schreef Visfriet het volgende:[..]
Jij had naartuurlijk stoer een tussenuur
quote:en als je niet werk en niet op school zit ?
Op vrijdag 7 november 2003 14:42 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Als je werkt heet dat pauze
quote:Dag nep hoolie
Op vrijdag 7 november 2003 14:44 schreef Visfriet het volgende:[..]
en als je niet werk en niet op school zit ?
quote:ow ik worrrr bang WHAAA
Op vrijdag 7 november 2003 14:48 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dag nep hoolie
quote:zou niet best zijn nee als je bang word als ik zeg nep hoolie.
Op vrijdag 7 november 2003 14:50 schreef Visfriet het volgende:[..]
ow ik worrrr bang WHAAA
quote:eentje van jullie harde kern
Op vrijdag 7 november 2003 14:50 schreef Qlimax het volgende:
wie is die visfriet nou ineens weer....????
quote:zal wel weer een vage kloon zijn van iemand....
Op vrijdag 7 november 2003 14:54 schreef devv05 het volgende:[..]
eentje van jullie harde kern
quote:whaaa ik denk het niet
Op vrijdag 7 november 2003 14:54 schreef devv05 het volgende:[..]
eentje van jullie harde kern
quote:nee ik zet geen namen op het net
Op vrijdag 7 november 2003 14:55 schreef Qlimax het volgende:[..]
zal wel weer een vage kloon zijn van iemand....
roep eens wat namen dan visfriet
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:57 schreef Visfriet het volgende:[..]
nee ik zet geen namen op het net
quote:wie loopt er te zeiken dan....????
Op vrijdag 7 november 2003 15:06 schreef Visfriet het volgende:
Als iedereen hier begint te zeiken nephoolie dan ben ik dat maar
Maar dan Wel een ECHTEnepper
is de eerste keer dat ik wat posts van je lees....
ga je wel eens naar feyenoord of dhz.....????
quote:Dan heet dat uitnemen
Op vrijdag 7 november 2003 14:44 schreef Visfriet het volgende:[..]
en als je niet werk en niet op school zit ?
quote:Die is vooral erg grappig
Op vrijdag 7 november 2003 14:50 schreef Qlimax het volgende:
wie is die visfriet nou ineens weer....????
Hij is heel stoer, kent hele stoere mensen van de S.C.F., is een echte Rotterdam Hooligan en een bedplasser
quote:Ik denk dat je zelf op de basisschool beter leert schrijven dan dit armzalige hoolemannetje doet.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Die is vooral erg grappig
Hij is heel stoer, kent hele stoere mensen van de S.C.F., is een echte Rotterdam Hooligan en een bedplasser
Jammer dat ik het spektakel op FOK! gisteravond niet heb mee kunnen beleven. Had jammer genoeg schoolfeest.
Teplice is mijn 2e club.
quote:Sprak de halve analfabeet.
Op vrijdag 7 november 2003 15:12 schreef kamagurka het volgende:[..]
Ik denk dat je zelf op de basisschool beter leert schrijven dan dit armzalige hoolemannetje doet.
quote:zozo ik bij de S.C.F of F III R denk het niet zit niet bij een groep mannetje
Op vrijdag 7 november 2003 15:10 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Die is vooral erg grappig
quote:Sprak meneer de nephoolie
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef Visfriet het volgende:[..]
zozo ik bij de S.C.F of F III R denk het niet zit niet bij een groep mannetje
quote:Whahaha!! Wie ben jij? Harry Mulisch?
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Sprak de halve analfabeet.
quote:Nog dyslectisch ook? Er staat toch duidelijk Da_Sandman!
Op vrijdag 7 november 2003 15:16 schreef kamagurka het volgende:[..]
Whahaha!! Wie ben jij? Harry Mulisch?
quote:Ik hoop dat mannetjes zo als jij STERVEN door Zinvol-geweld !!!
Op vrijdag 7 november 2003 15:15 schreef RednaZ het volgende:[..]
Sprak meneer de nephoolie
.
quote:en doei
Op vrijdag 7 november 2003 15:21 schreef Visfriet het volgende:[..]
Ik hoop dat mannetjes zo als jij STERVEN door Zinvol-geweld !!!
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:20 schreef FrankyMcG het volgende:
Kan hier gewoon over de wedstrijd worden geplaatst i.p.v. een hoop offtopic geneuzel!
quote:Zo heet je ook in het dagelijks leven? Hoe heet je moeder, da_Hoolamama?
Op vrijdag 7 november 2003 15:20 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Nog dyslectisch ook? Er staat toch duidelijk Da_Sandman!
Doe nou maar normaal manneke, ik heb ws. een stuk hogere opleiding dan jou dus ga nou niet kansloos lopen doen. We zijn beide ajacied, daar laten we het bij goed?
quote:110% gelijk!
Kan hier gewoon over de wedstrijd worden geplaatst i.p.v. een hoop offtopic geneuzel!
Het lijkt me dat voor F'noord het moment van de waarheid nu definitief is. Nieuwe trainer?
quote:what the fuck is dat nou voor lomp gelul ... zelfs voor een jood....
Op vrijdag 7 november 2003 15:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
ik heb ws. een stuk hogere opleiding dan jou
TREURIGHEID.... ik ken mensen zonder opleiding die 100% zeker weten bakken met geld meer verdienen dan jij.... TREURIG dit
zelfs voor neuzen onder elkaar
quote:Ah
Op vrijdag 7 november 2003 15:14 schreef Visfriet het volgende:[..]
zozo ik bij de S.C.F of F III R denk het niet zit niet bij een groep mannetje
Eenzame strijder aan het front op de bank in gesprek met zijn pappa:
"Pappa..."
"Ja zoon?"
"Ik vind mezelf nu al een hele knul en ik wil nu wel eens naar feyenoord"
"Nee Blitsgriet, je bent pas 14 jaar en het is veels te gevaarlijk, weet je nog dat je laats met je mond op de rand van de zandbak viel? Dat soort dingen gebeuren als je moeder of ik er niet bij zijn!"
"Ja maar, het ziet er allemaal zo stoer uit, ik ken alle hooliganpages van feyenoord uit m'n hoofd en ik heb met pen S.C.F. op mijn hand getekend"
"Nee is nee, nu naar bed, GTST is afgelopen en NIET weer gaan janken"
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:27 schreef kamagurka het volgende:[..]
110% gelijk!
Het lijkt me dat voor F'noord het moment van de waarheid nu definitief is. Nieuwe trainerbestuur?
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:28 schreef Qlimax het volgende:[..]
what the fuck is dat nou voor lomp gelul ... zelfs voor een jood....
TREURIGHEID.... ik ken mensen zonder opleiding die 100% zeker weten bakken met geld meer verdienen dan jij.... TREURIG dit
quote:Luister naar je medesupporter en probeer ook eens iets zinnigs te melden ipv. je ellende van gisteren weer op ajax te schuiven
quote:Als ik je intelligentie niveau moet meten aan het simpele geval dat je een post icon nog niet eens herkend moet ik je mededelen dat ik op dit moment iets hoger zit.
Op vrijdag 7 november 2003 15:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
Zo heet je ook in het dagelijks leven? Hoe heet je moeder, da_Hoolamama?
Doe nou maar normaal manneke, ik heb ws. een stuk hogere opleiding dan jou dus ga nou niet kansloos lopen doen. We zijn beide ajacied, daar laten we het bij goed?
Alsjeblieft hou je verwaande praat voor je "manneke". Dan mag je Ajacied zijn of wat, maar dat hoef ik van niemand te pikken.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:31 schreef kamagurka het volgende:[..]
[..]Luister naar je medesupporter en probeer ook eens iets zinnigs te melden ipv. je ellende van gisteren weer op ajax te schuiven
quote:Ik deed ook niets, hij begon hij begon hij begon!
Op vrijdag 7 november 2003 15:35 schreef Doopy-X- het volgende:
Da_Sandman/Kamagurka: does lief en geef mekaar eenAnders moet ik Harrie halen
quote:hehe jij ook al
Op vrijdag 7 november 2003 15:34 schreef Qlimax het volgende:[..]
ik ben hem ff kwijt.....
quote:Tieft op met verwaand, jij komt met dit soort domme opmerkingen over mij, je kent me niet eens, noemt me dyslectisch en analfabeet. Begon ik daarmee? Nee dus!
Op vrijdag 7 november 2003 15:33 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Als ik je intelligentie niveau moet meten aan het simpele geval dat je een post icon nog niet eens herkend moet ik je mededelen dat ik op dit moment iets hoger zit.
Alsjeblieft hou je verwaande praat voor je "manneke". Dan mag je Ajacied zijn of wat, maar dat hoef ik van niemand te pikken.
Als je een slecht humeur hebt, zelfs na het grandiose verlies van flippienoord gister, reageer dat niet op mij af druif. Ik hoef van jou nl. ook niets te pikken
quote:Hihi, als je begint over het niveau van iemands opleiding zou ik eerst ff je eigen post nakijken.
Op vrijdag 7 november 2003 15:25 schreef kamagurka het volgende:
Doe nou maar normaal manneke, ik heb ws. een stuk hogere opleiding dan jou dus ga nou niet kansloos lopen doen.
Hmm, valt er toch nog iets te lachen...
Jammer dat juist Swerts die overtreding maakte. Doet het de laatste weken wel aardig en ik had zelf liever gezien dat Song die rode kaart kreeg. Maar ja, dan had ie in de basis moeten staan en dat had mn hart helemaal niet overleefd.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:39 schreef kamagurka het volgende:[..]
Tieft op met verwaand, jij komt met dit soort domme opmerkingen over mij, je kent me niet eens, noemt me dyslectisch en analfabeet. Begon ik daarmee? Nee dus!
Als je een slecht humeur hebt, zelfs na het grandiose verlies van flippienoord gister, reageer dat niet op mij af druif. Ik hoef van jou nl. ook niets te pikken
quote:Jij ook stoppen, we zijn allemaal vriendjes hier *duwt Fritspiet ff weg*
Op vrijdag 7 november 2003 15:41 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
slecht geslapen jongetje? Hehehe neem jij alles in het leven (als je dat naast Fok al hebt naturlijk, hetgeen ik niet weet want ik ken je niet) zo serieus? Ik zat een beetje te dollen, omdat jij zo moeilijk deed tegen Doopy. Mag dat al niet meer? Jongejongejonge... Triest figuur.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:34 schreef Qlimax het volgende:[..]
ik ben hem ff kwijt.....
quote:FrankyMcG vraagt of je ontopic wilt blijven, jij begint weer over neuzen en joden
Op vrijdag 7 november 2003 15:28 schreef Qlimax het volgende:[..]
what the fuck is dat nou voor lomp gelul ... zelfs voor een jood....
Die hebben nu ns toevallig (helaas!! ) NIETS te maken met de afdwaling van je cluppie? Dat waren toch echt Tsjechen en vooral... jezelf
quote:Stop niet hoor, zolang hij door blijft gaan met het voor niets proberen mij te kleineren.
Op vrijdag 7 november 2003 15:43 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Jij ook stoppen, we zijn allemaal vriendjes hier *duwt Fritspiet ff weg*
quote:Tis bijna weekend!
Op vrijdag 7 november 2003 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Stop niet hoor, zolang hij door blijft gaan met het voor niets proberen mij te kleineren.
quote:Jankerd jankerd!!
Op vrijdag 7 november 2003 15:44 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Stop niet hoor, zolang hij door blijft gaan met het voor niets proberen mij te kleineren.
Ga ns wat nuttigs doen joh, ga s kijken of visstick al voor je deur staat
quote:ahhhhhh
Op vrijdag 7 november 2003 15:48 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:ja
Op vrijdag 7 november 2003 15:54 schreef Heerlijkheid het volgende:
En dit is alleen omdat jullie voor verschillende voetbalclubs zijn?
Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik ga naar alles thuis maar je zal mij niet bij uitwedstrijden kunnen vinden.
Dit heeft echter niets met hooligans te maken....ik ken zat mensen die ook naar alles thuis/uit gaan maar die nooit een klap zullen uitdelen of iets zullen slopen...
quote:laten we maar naar het topic van een andere club gaan he?
Op vrijdag 7 november 2003 15:57 schreef Visfriet het volgende:
En nu veder met voetbal!!!!!! het belangrijkste
quote:nou dan Maar die mensen die zeggen ahh voetbal supporters domme mensen Hooligans die alles slope daar ERGER ik mezelf aan (en niet alleen joden)
Op vrijdag 7 november 2003 15:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Visfriet->Was bezig met reageren in Hooligan topic op jouw opmerking over het bezoeken van alle wedstrijden:Daar kan ik alleen maar respect voor hebben, ik ga naar alles thuis maar je zal mij niet bij uitwedstrijden kunnen vinden.
Dit heeft echter niets met hooligans te maken....ik ken zat mensen die ook naar alles thuis/uit gaan maar die nooit een klap zullen uitdelen of iets zullen slopen...
quote:Hooligans zijn inderdaad domme mensen, jij maakt ook een heel aggresieve en nogal domme indruk met sommige van je uitspraken.
Op vrijdag 7 november 2003 15:59 schreef Visfriet het volgende:[..]
nou dan Maar die mensen die zeggen ahh voetbal supporters domme mensen Hooligans die alles slope daar ERGER ik mezelf aan (en niet alleen joden)
Ik heb respect voor mensen die alle wedstrijden van hun club bezoeken, niet voor mensen die andere mensen in elkaar rossen omdat ze voor een andere club zijn, das simpelweg gewoon zielig.
quote:Ik ga inderdaad wat nuttigs doen. Jij ook, of is dit het enige nuttige wat jij met je bovenmaatse intelligentie doet?
Op vrijdag 7 november 2003 15:47 schreef kamagurka het volgende:[..]
Jankerd jankerd!!
Ga ns wat nuttigs doen joh, ga s kijken of visstick al voor je deur staat
Laters
quote:Mag ik met je mee?
Op vrijdag 7 november 2003 15:40 schreef Doopy-X- het volgende:
Oeh, doe ff pic van jezelf, kom ik je ff meeten
Gewoon for oldtime's sake
quote:Alleen als je Hup Ajax kan roepen
Op vrijdag 7 november 2003 16:02 schreef What het volgende:[..]
Mag ik met je mee?
Gewoon for oldtime's sake
quote:Ik zal nooit een kind of een oudere in elkaar trappen om dat hij met een ajax petje in het feyenoordvak zit maar een gozer van 25 met een ajax shirt neem ik naartuulijk wel ff te grazen niet om dat hij voor een andere club is maar omdat als hij naar de wedstrijd wil maar tussen de ajacieden zitten/staan
Op vrijdag 7 november 2003 16:01 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Hooligans zijn inderdaad domme mensen, jij maakt ook een heel aggresieve en nogal domme indruk met sommige van je uitspraken.
Ik heb respect voor mensen die alle wedstrijden van hun club bezoeken, niet voor mensen die andere mensen in elkaar rossen omdat ze voor een andere club zijn, das simpelweg gewoon zielig.
quote:Sorry, ik roep alleen Ajax hup!
Op vrijdag 7 november 2003 16:04 schreef Doopy-X- het volgende:
Alleen als je Hup Ajax kan roepen
Mag het dan ook?
quote:Logica is echt ver te zoeken bij je.....ik denk dat jij niet op dit forum thuishoort.
Op vrijdag 7 november 2003 16:05 schreef Visfriet het volgende:[..]
Ik zal nooit een kind of een oudere in elkaar trappen om dat hij met een ajax petje in het feyenoordvak zit maar een gozer van 25 met een ajax shirt neem ik naartuulijk wel ff te grazen niet om dat hij voor een andere club is maar omdat als hij naar de wedstrijd wil maar tussen de ajacieden zitten/staan
quote:Jij bent echt achterlijk. So long.
Op vrijdag 7 november 2003 16:05 schreef Visfriet het volgende:
Ik zal nooit een kind of een oudere in elkaar trappen om dat hij met een ajax petje in het feyenoordvak zit maar een gozer van 25 met een ajax shirt neem ik naartuulijk wel ff te grazen niet om dat hij voor een andere club is maar omdat als hij naar de wedstrijd wil maar tussen de ajacieden zitten/staan
quote:Ik ga onmiddelijk een regenwoud van de ondergang redden en vervolgens moet ik nog even de NAVO-vredesbesprekingen voorzitten!
Op vrijdag 7 november 2003 16:02 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Ik ga inderdaad wat nuttigs doen. Jij ook, of is dit het enige nuttige wat jij met je bovenmaatse intelligentie doet?
Laters
quote:Gek genoeg heeft juist f'noord altijd een groot deel van dit soort "supporters" in de gelederen
Op vrijdag 7 november 2003 16:07 schreef What het volgende:[..]
Jij bent echt achterlijk. So long.
quote:Is dit dan geen openbaar forum
Op vrijdag 7 november 2003 16:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
ik denk dat jij niet op dit forum thuishoort.
quote:Jawel maar ook een forum waar redelijk normale mensen zitten, er zitten hier fanatieke supporters van veel clubs die allemaal respectvol met elkaar omgaan en dat doe jij niet
Op vrijdag 7 november 2003 16:10 schreef Visfriet het volgende:[..]
Is dit dan geen openbaar forum
quote:sorry hoor nou dan post ik toch niet meer doei
Op vrijdag 7 november 2003 16:12 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Jawel maar ook een forum waar redelijk normale mensen zitten, er zitten hier fanatieke supporters van veel clubs die allemaal respectvol met elkaar omgaan en dat doe jij niet
quote:Nee man!
Op vrijdag 7 november 2003 16:14 schreef Visfriet het volgende:
sorry hoor nou dan post ik toch niet meer doei
Blijven posten hoor! Anders valt er helemaal niks meer te lachen op dit 'zielige forum'.
quote:Ik zou zeggen viesfristi: hebbie nog meer plaatjes van jou en je maten?
Op vrijdag 7 november 2003 16:16 schreef What het volgende:[..]
Nee man!
Blijven posten hoor! Anders valt er helemaal niks meer te lachen op dit 'zielige forum'.
Over die dramatische wedstrijd valt verder vast nog te lullen in het F'noord topic.
En Visfriet: je wordt inderdaad wat gejend, maar als je daarop reageerd met gelul over messen en dergelijke dan hoor je hier niet thuis.
Een echte hool houdt staat er in het echt en verder z'n bek op het internet over wat-ie allemaal flikt. Alleen nep hoolies schreeuwen op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |