maar fijn nu moet ik 19 november weer om een wratje aan te laten stippen en ik zit hier nogal tegenop door dat wat vroeger is gebeurd
en ik zal weer op de fiets moeten (mijn ouders moeten werken)
heeft iemand tips wat ik nou het beste kan doen ? (dus zeg maar een beetje om die angst weg te nemen)
quote:*heeft al van alles geprobeerd*
Op donderdag 6 november 2003 21:09 schreef DeZzL het volgende:
ach, het valt reuze mee.....als kind schrik je overal veel sneller van denk ik... Je kunt m er ook af proberen te pissen. Ochtendurine wil wel eens helpen
* fuzzynuts is een bikkel
Misschien is onderstaand artikel wat (bron: Beautyweb):
Isolatieplakband is net zo effectief tegen wratten als een behandeling met vloeibare stikstof. Dit blijkt uit een Amerikaans onderzoek van het Madigan Army Medical Center in Washington. Het verwijderen van wratten met vloeibare stikstof is namelijk een vrij pijnlijke methode, die bovendien meestal een paar keer herhaald moet worden. Aan het onderzoek deden 51 kinderen mee. Eén groep kreeg een behandeling met de vloeibare stikstof die zes keer werd herhaald en de overige kinderen kreeg gedurende zes dagen een stuk isolatieplakband op de wrat. Wanneer in de tussentijd de tape eraf ging, werd er gelijk een nieuw stuk plakband aangebracht. Na zes dagen werd de tape verwijderd en de wrat na bevochtiging met puimsteen weggeschraapt, waarna opnieuw isolatietape werd aangebracht. Deze behandeling duurde tot maximaal twee maanden. Bij de groep plakbandpatiënten verdween de wrat in 85% van de gevallen, bij de groep kinderen die met vloeibare stikstof werd behandeld verdween de wrat bij slechts 60%.
Worked for me.
Toen ik klein was had ik op een hele boel plekken wratjes en dan ook op hele
gemene plekken (tussen tenen en andere, niet zo gezellig plekken).
Dermatoloog heeft die dingen toen met een soort van kaasschaafje weggehaald. Zonder verdoving en allemaal achter elkaar. Ik bloedde verdomme als een rund. En janken natuurlijk. M'n broer was erbij en die vertelde later dat de verpleegster tegen hem had gezegd dat hij maar tegen mij moest zeggen dat ik een aansteller was. Mot dat wijf in m'n poten krijgen!
Ik was verdomme 6 jaar oud!
quote:Joh.. dat was een jaar geleden, ik neem aan dat je daar nu wel overheen bent?
Op donderdag 6 november 2003 20:59 schreef GotenSSJ het volgende:maar fijn nu moet ik 19 november weer om een wratje aan te laten stippen en ik zit hier nogal tegenop door dat wat vroeger is gebeurd
![]()
quote:jawel maar toch
Op donderdag 6 november 2003 21:24 schreef Escape2Dawn het volgende:[..]
Joh.. dat was een jaar geleden, ik neem aan dat je daar nu wel overheen bent?
* MaStar is een bikkel!
quote:Wat gek, ik ben ook naar de pedicure geweest en die zei dat ik m moest aan laten stippen en dat zij er niks aan kon doen.
Op donderdag 6 november 2003 21:08 schreef cup_a_soup het volgende:
Ik heb een wrat op mijn voet gehad. Ik heb hem toen ook laten aanstippen, maar hij ging niet weg. Toen ben ik naar de pedicure gegaan. Die heeft hem (zonder pijn) weggehaald.
quote:Je hebt gelijk dat er ergere dingen te bedenken zijn, maar die laatste opmerking slaat nergens op. Wat heeft leeftijd er nou mee te maken?
Op vrijdag 7 november 2003 11:55 schreef pimpin het volgende:dr zijn wel ergere dingen te bedenken.
Hoe oud ben je he
quote:Ik dacht dat die weggebrand werden.. zonder stikstof?
Op vrijdag 7 november 2003 09:41 schreef xxdeesjuhxx het volgende:
denk maar: moedervlekken laten aanstippen doet nog meer pijn
quote:Ik dacht dat ze weggesneden werden?
Op vrijdag 7 november 2003 16:25 schreef Icicle het volgende:[..]
Ik dacht dat die weggebrand werden.. zonder stikstof?
quote:branden en snijden
Op vrijdag 7 november 2003 16:26 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Ik dacht dat ze weggesneden werden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |