Vinden jullie dit positief of negatief? Moet Urban geaccepteerd als dance style nu het helemaal in is? (is het wel een dance style??) Of hebben we daar radio 538 voor?
Zouten met die arrenbie en hiphop.. daar heb je 538 + Yorin FM + 3FM al voor. En als dat niet genoeg is kun je nog altijd op TMF en MTV terecht voor je portie negermuziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 06-11-2003 16:46]
En na de veiling, moet het geld wel blijven komen denk ik...
quote:Als jij dan eens effe opsodemietert
Op donderdag 6 november 2003 16:47 schreef hemmes het volgende:
gatver... dance... dat is toch die herzenloze kadunk kadunk kadunk muziek?
*777bas777 luistert nooit meer naar ID&T sinds ze commercieel gingen.
www.di.fm is veel stoerderer.
[Dit bericht is gewijzigd door 777bas777 op 06-11-2003 16:52]
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:48 schreef Dreetjuh het volgende:
id&t luister ik juist omdat je die muziek daar niet te horen krijgt...
quote:Dan weet jij blijkbaar dus niet wat dance is.
quote:ga weg jij!
quote:niet iedereen heeft dezelfde smaak
Laat ze hun energie steken in de ontwikkeling van beter kwaliteits "dance-programma's" want vindt 80% van de programma's ronduit KUT
quote:www.di.fm is wel lachen alleen na een tijdje heb je daar alles wel gehoord en ze draaien niet de muziek wat er staan. De muziek die ze daar Hardhouse noemen lijkt niet eens op HardHouse.
Op donderdag 6 november 2003 16:50 schreef 777bas777 het volgende:
Nog ff en er staat een popie-jopie DJ te bleren omdat dat meer geld in het laadjes brengt.
Dan noemen we het maar 539.*777bas777 luistert nooit meer naar ID&T sinds ze commercieel gingen.
www.di.fm is veel stoerderer.
Oja, en R&B is kut.
quote:Dat wil ik niet zeggen, ik denk het alleen.
Op donderdag 6 november 2003 16:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik denk dat er teveel wrijving tussen die 2 stijlen is om ze samen te kunnen draaien.Oja, en R&B is kut.
quote:Hardhouse was ook ooit eens vette gabberzooi.
De muziek die ze daar Hardhouse noemen lijkt niet eens op HardHouse.
Beetje jammer van ze
quote:ASOT, In Charge, Lift Off en World Tour zijn wel aardig hoor.
Op donderdag 6 november 2003 16:52 schreef Hardliner het volgende:
Laat ze hun energie steken in de ontwikkeling van beter kwaliteits "dance-programma's" want vindt 80% van de programma's ronduit KUT
Alleen jammer dat hun registraties van feesten/festivals meestal zo zuigen.. van die nutteloze en nietszeggende interviews en andere ongein tussendoor.
quote:P-Diddy & Tiesto in Concert
Ik denk dat er teveel wrijving tussen die 2 stijlen is om ze samen te kunnen draaien.
Dat moet ik zien...
(sorry, ik kon het niet laten )
Ze draaien zichzelf naar mijn idee de nek om. Van zenders die van alles uitzenden hebben we er al genoeg.
id&t moet gewoon strictly dance uitzenden, zo profileren ze zich en daarom luisteren mensen ernaar. Op deze manier nemen ze hun luistereraars totaal niet serieus.
quote:Ja oké, maar dit zijn volges mij toch allemaal programma's die ze 'savonds uitzenden en die zijn inderdaad nog wel te pruimen, maar de kwaliteit van de programma's die ze overdag hebben da's gewoon bar slecht en onder de maat.
Op donderdag 6 november 2003 16:58 schreef Jantjeuh het volgende:ASOT, In Charge, Lift Off en World Tour zijn wel aardig hoor.
Alleen jammer dat hun registraties van feesten/festivals meestal zo zuigen.. van die nutteloze en nietszeggende interviews en andere ongein tussendoor.
Ook 2step hoeft ook niet. Gewoon lekker ECHTE dance draaien. En niet popi jopi omdat de kinder cultuur graag neger muziek hoort
Natuurlijk is dat een slechte stap. Een patat-boer gaat toch geen stukje nepvlees in zijn frikandellen doen om de vegetarische klanten tegemoet te komen?
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:15 schreef drugsgebruiker het volgende:
Classic FM gaat binnenkort Tekno uitzenden om de doelgroep te verdubbelen.
Uhuh
Das nou jammer voor jullie dance-lovers...dat jullie al die foute/slechte "urban" hiphop voor jullie kiezen krijgen.... Ik heb serieus medelijden. ID&T is zeker niet mijn zender, maar om er nou R&B etc te gaan draaien....vaag gewoon!
ID$T weer hoor.........
Markt aandeel is dalende en dan gebeurd er dit!!!!
Maar goed, ze doen maar, boeit me geen fuck, ik ontvang sowieso toch geen ID$T hier in M'tricht.
quote:Hahahaha....
Op donderdag 6 november 2003 16:45 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
neeeej
weg jullie stinkie urbanpeople, go find your own musicchannel!
Sorry dat moest er ff uit
Ik haat RnB, en nu dacht ik dat ik mn perfecte radiozender had gevonden, gaat ze het weer verkloten
quote:toch heb ik nog nooit goede hiphop gehoord op TMF of 538
Op donderdag 6 november 2003 16:46 schreef BobRooney het volgende:
daar heb je TMF en 538 voor ja
quote:Sterker nog, alles was na achten word uitgezonden is goed, ASOT, Planet E, Lexion, zelfs Q-dance en BeuQen met Dana zijn leuk
Op donderdag 6 november 2003 16:58 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
ASOT, In Charge, Lift Off en World Tour zijn wel aardig hoor.
quote:Sig materiaal!
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef UniversalNation het volgende:
Q-dance en BeuQen met Dana zijn leuk
quote:DnB kan ik wel waarderen.. maar die lauwe arrenbie zooi?
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef E_Motion het volgende:
Drum-n-Bass is in principe ook urban. Als ze dat er nou even in programmeren, maar nee hoor
quote:Jah precies
Op donderdag 6 november 2003 19:48 schreef Jantjeuh het volgende:[..]
DnB kan ik wel waarderen.. maar die lauwe arrenbie zooi?
Dat hoort niet op ID&T
*wacht tot ID&T het feest "Wiggah" gaat lanceren. Elke jaar in de RAI enzo *
quote:Live concert van vijftig cent en feminem in plaats van Inner City ofzo
Op donderdag 6 november 2003 19:49 schreef E_Motion het volgende:[..]
*wacht tot ID&T het feest "Wiggah" gaat lanceren. Elke jaar in de RAI enzo
*
quote:Enige wat je nog eens hoort (heeeel af en toe) is wat van Kosheen, maar da's nou niet bepaald DnB...
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef E_Motion het volgende:
Drum-n-Bass is in principe ook urban. Als ze dat er nou even in programmeren, maar nee hoor
(Een actie die begon op deze url: http://217.115.192.49/topic/22055 )
quote:Helemaal mee eens. Het is zonde dat ze ook weer een pad kiezen, die anderen allang gekozen hebben. Zo komen ze op een gegevent moment allemaal bij elkaar.
Op donderdag 6 november 2003 17:03 schreef Atreidez het volgende:
Toen de eerste tekenen van R&B langskwamen zijn ze mij als klant al kwijtgeraakt. Ik luister wel naar een cdtje of DI.fmZe draaien zichzelf naar mijn idee de nek om. Van zenders die van alles uitzenden hebben we er al genoeg.
Geef mij maar "Quality House Music" op www.lazerhothits.com !!! Als ID&T ook meer zo zou klinken, was het een stuk beter !!! Hopen dat ze het snel terugdraaien
Maar ID&T is zelf toch 'het kwaad' zelf.
ID&T moet dood.
quote:ID&T is een bedrijf. En bedrijven hebben nou eenmaal als primaire doelstellingen: Vergroting van winst, omzet en vermogen. Als iets commercieel niet interessant is doen ze het natuurlijk niet
Op zondag 9 november 2003 01:12 schreef reem het volgende:
ze doen namelijk geen fuck voor de dansmuziek. (tenzij het commercieel interessant is).
quote:En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
Op zondag 9 november 2003 15:26 schreef Threepio het volgende:[..]
ID&T is een bedrijf. En bedrijven hebben nou eenmaal als primaire doelstellingen: Vergroting van winst, omzet en vermogen. Als iets commercieel niet interessant is doen ze het natuurlijk niet
Maar ach, tis toch niet 'mijn' muziek.. mocht ID&T ooit aan grote d&b feesten beginnen dan moeten ze kapot.
quote:Het leuke is, Duncan heeft ongeveer een half jaar geleden tegen mij gezegd dat we daar niet bang voor hoeven te zijn
Op zondag 9 november 2003 15:30 schreef reem het volgende:[..]
En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
Maar ach, tis toch niet 'mijn' muziek.. mocht ID&T ooit aan grote d&b feesten beginnen dan moeten ze kapot.
quote:98% van de "trance" die jij op tv ziet, heeft NIKS met ID&T te maken.
Op zondag 9 november 2003 15:30 schreef reem het volgende:[..]
En ik vind het triest dat jullie je favoriete muziek laten verneuken door zo'n 'bedrijf'. Of zijn jullie vergeten wat ID&T met hardcore heeft gedaan? Ik luisterde vroeger ook naar trance, maar toen er ineens allemaal van die cheesy kut trance op de tv kwam was er ook geen bal meer aan. Hypen en uitmelken, dat doet ID&T met muziek. Ze geven geen fuck om dansmuziek.
id&t is toch een dance zender
ik wilde net kabel gaan kopen voor een antenne om id&t te ontvangen,....nog even wacht
quote:Psst, R&B valt 'officieel' onder dance.
Op vrijdag 7 november 2003 16:43 schreef postinggirl het volgende:
O.k.... Wie het niet eens is met de nieuwe koers, mail dit naar radio@id-t.com :(Een actie die begon op deze url: http://217.115.192.49/topic/22055 )
Niet dat ik het met ID&T eens ben...
quote:officieel?
Op zondag 16 november 2003 18:38 schreef Glacius het volgende:
Psst, R&B valt 'officieel' onder dance.
nou en?
quote:daarvoor is er radio 538. ID&T moet dance/trance en verwanten blijven en geeen R&B/hiphop e.d.
Op donderdag 6 november 2003 16:44 schreef Linz het volgende:
Enige tijd geleden berichtte id&t op hun website dat urban (r&b/hip-hop) in de playlist geprogrammeerd zal worden. Sindsdien zijn de busta rhymes en dergelijke al ten gehore geweest op id&t radio.Vinden jullie dit positief of negatief? Moet Urban geaccepteerd als dance style nu het helemaal in is? (is het wel een dance style??) Of hebben we daar radio 538 voor?
quote:Nou en? Dan klopt dat plaatje niet.
Op zondag 16 november 2003 18:43 schreef TheWilliedockSaints het volgende:[..]
officieel?
nou en?
quote:bron: www.id-t.com
Lexion en 4N wisselen plek op ID&T Radio
De programma's Lexion-air en het Urbanprogramma 4N wisselen van plek. Dat betekent dat direct aansluitend op Studio 54 op de dinsdag voortaan Lexi-on-air te horen is, dus tussen 20.00 en 22.00 uur.
Aansluitend op Lexi-on-air is dan het nieuwe Urbanprogramma van 4N te horen, dus tussen 22.00 en 00.00 uur.
Het mag van mij ook wel na 00:00 uur
Liever helemaal niet trouwens maar goed.
Nou, ook mijn favoriete muziek is het niet, maar het is tenminste nog Nederlands!quote:Op woensdag 21 januari 2004 17:17 schreef Stommerd het volgende:direct krijgen we nog zoiets als: id&t goes Nederlandstalig. Een uur lang Frans Bauer en Gerard Joling.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |