abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 16:44:01 #1
46511 Linz
held der helden
pi_14434437
Enige tijd geleden berichtte id&t op hun website dat urban (r&b/hip-hop) in de playlist geprogrammeerd zal worden. Sindsdien zijn de busta rhymes en dergelijke al ten gehore geweest op id&t radio.

Vinden jullie dit positief of negatief? Moet Urban geaccepteerd als dance style nu het helemaal in is? (is het wel een dance style??) Of hebben we daar radio 538 voor?

"Als Davids over het veld scheert, doen de huismoeders in een omtrek van honderd kilometer in doodsangst de ramen dicht."
pi_14434479
neeeej
weg jullie stinkie urbanpeople, go find your own musicchannel!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_14434481
Laat ze het alsjeblieft in blokken indelen. Dus dance blok en later een hiphopblok, die muziek door elkaar is een drama.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_14434487
Err.. ID&T is toch een dance zender?

Zouten met die arrenbie en hiphop.. daar heb je 538 + Yorin FM + 3FM al voor. En als dat niet genoeg is kun je nog altijd op TMF en MTV terecht voor je portie negermuziek.

[Dit bericht is gewijzigd door Jantjeuh op 06-11-2003 16:46]

pi_14434491
Dit heb ik ook op andere forums gelezen. Dit slaat helemaal nergens op. Ik dacht dat ID&T zich juist wilde afzonderen van de rest maar ze gaan op deze manier gewoon mee met die andere commerciele zenders. Jammer hoor.
pi_14434504
daar heb je TMF en 538 voor ja
pi_14434532
gatver... dance... dat is toch die herzenloze kadunk kadunk kadunk muziek?
Praatprieter
pi_14434550
Blijkbaar krijgen ze zonder urban, niet genoeg luisteraars...

En na de veiling, moet het geld wel blijven komen denk ik...

You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  donderdag 6 november 2003 @ 16:48:36 #9
53835 Razzmatazz
I fell asleep on your sofa..
pi_14434555
Nou, daar zul je het dan hebben... het prille begin van een nieuwe 538 zender. We kijken gewoon ff hoe het loopt, loopt het niet, dan stoppen we er wel mee. Ja, en loopt het wel, dan ook nog een andere stroming erbij en weet je wat goed zou aansluiten bij de luisteraar? Een overzichtje met populaire liedjes!
'Cos aren't you the one with your Razzmatazz and the nights on the town?
pi_14434556
nee, ik vind dit niks, die muziek krijg je overal al te horen, id&t luister ik juist omdat je die muziek daar niet te horen krijgt...
pi_14434602
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:47 schreef hemmes het volgende:
Als jij dan eens effe opsodemietert
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_14434603
Nog ff en er staat een popie-jopie DJ te bleren omdat dat meer geld in het laadje brengt.
Dan noemen we het maar 539.
Wanneer is R&B-Valley?

*777bas777 luistert nooit meer naar ID&T sinds ze commercieel gingen.
www.di.fm is veel stoerderer.

[Dit bericht is gewijzigd door 777bas777 op 06-11-2003 16:52]

pi_14434616
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:48 schreef Dreetjuh het volgende:
id&t luister ik juist omdat je die muziek daar niet te horen krijgt...
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14434617
quote:
Dan weet jij blijkbaar dus niet wat dance is.
pi_14434620
zo erg is het nauw ook weer niet.. die paar keer ( en dat is 1 keer ) dat ik wat urban hoorde, was het nog een redelijk nummer. tzouw alleen jammer zijn als ze veel van dat soort muziek gaan draaien. maar zover komt het hopelijk niet
Always look on the bright side of life
pi_14434630
quote:
ga weg jij!
Billie Holiday is Lady Day!
pi_14434642
quote:
niet iedereen heeft dezelfde smaak
Wie een kuil graaft voor een ander is een werknemer.
pi_14434649
Waardeloos voor een station dat zich als 100% dance profileert...

Laat ze hun energie steken in de ontwikkeling van beter kwaliteits "dance-programma's" want vindt 80% van de programma's ronduit KUT

pi_14434656
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:50 schreef 777bas777 het volgende:
Nog ff en er staat een popie-jopie DJ te bleren omdat dat meer geld in het laadjes brengt.
Dan noemen we het maar 539.

*777bas777 luistert nooit meer naar ID&T sinds ze commercieel gingen.
www.di.fm is veel stoerderer.

www.di.fm is wel lachen alleen na een tijdje heb je daar alles wel gehoord en ze draaien niet de muziek wat er staan. De muziek die ze daar Hardhouse noemen lijkt niet eens op HardHouse.
pi_14434669
sorry, kon het niet laten mijn mening erover te geven. However vind ik drum&bass weer wel helemaal top, maar dat tiesto etc. niee... (.... I am not here...)
Praatprieter
pi_14434677
Ik denk dat er teveel wrijving tussen die 2 stijlen is om ze samen te kunnen draaien.

Oja, en R&B is kut.

Wie?
pi_14434726
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:53 schreef U-lerZzZ het volgende:
Ik denk dat er teveel wrijving tussen die 2 stijlen is om ze samen te kunnen draaien.

Oja, en R&B is kut.

Dat wil ik niet zeggen, ik denk het alleen.
pi_14434751
quote:
De muziek die ze daar Hardhouse noemen lijkt niet eens op HardHouse.
Hardhouse was ook ooit eens vette gabberzooi.
Maar de benamingen zijn internationaal niet helemaal gelijk. Daar heb je gelijk in. Maar dat heb je in elk land. Als je echt wilt schrikken dan moet je eens Japanse Eurobeat erbij pakken.
DjTriesto wordt hier in Nederland ook vaak onder de 'Trance' gestopt terwijl het eigenlijk 'Commercieel-Top40' moet zijn
pi_14434784
Ik dacht dat het juist de bedoeling was van ID&T Radio dat ze dit NIET gingen draaien

Beetje jammer van ze

pi_14434788
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:52 schreef Hardliner het volgende:
Laat ze hun energie steken in de ontwikkeling van beter kwaliteits "dance-programma's" want vindt 80% van de programma's ronduit KUT
ASOT, In Charge, Lift Off en World Tour zijn wel aardig hoor.

Alleen jammer dat hun registraties van feesten/festivals meestal zo zuigen.. van die nutteloze en nietszeggende interviews en andere ongein tussendoor.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')