abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 november 2003 @ 21:52:47 #26
62182 Georges
That's the shit
pi_14442834
Kwestie van proeven tijdens het koken, lijkt me vrij simpel.

Speaking of which, heb nog een zakje schoongemaakte spruitjes liggen

om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_14463548
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:55 schreef deantoine het volgende:
kan iemand me dat vertellen?
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

20 minuten of langer als ze dan nog niet zacht zijn
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
#geen
  vrijdag 7 november 2003 @ 16:35:49 #28
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_14463581
Ik doe altijd zo'n 15 minuten. Ik wil ze of rauw (dat is gewoon echt lekker en verslavend), of vrij zacht
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
  vrijdag 7 november 2003 @ 20:06:06 #29
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_14468758
Meestal ergens tussen de 5 en de 10 minuten, wil ze graag een beetje stevig houden.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_14469571
meestla zo's 30 minuten, lekker zacht dus... dan is de bittere smaak er ook grotendeels vanaf.
Samen met stoofpeertjes en dan het spa van de peren over de (geprakte) spruiten en aardappels gieten.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
lekkerrrrrrrr
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 21:24:52 #31
43556 miss_dynastie
pi_14470363
Niet te lang.. als je ze te lang kookt, is het net snot! Meestal proef ik even!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop