abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3869432
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:31 schreef cptmarco het volgende:

De pers die de vorige aflevering nog boven op hun nek zaten met een geweldig verhaal, is blijkbaar opeens niet meer geīnteresseerd.

De tijd is teruggedraaid, weet je nog
  FOK!fossiel woensdag 17 april 2002 @ 21:33:45 #102
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3869448
quote:
Op woensdag 17 april 2002 21:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

De tijd is teruggedraaid, weet je nog

is waar ,dat verklaart het een en ander...
pi_3869772
Oops.. te laat.
Sex is like Nokia: Connecting People
  woensdag 17 april 2002 @ 22:05:20 #104
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3869938
vond Shannon eigenlijk wel leuker/lekkerder

maar ja t was pas de eerste

komt wel goed....

Blijft 1 der beste series

pi_3876447
quote:
Op woensdag 17 april 2002 22:05 schreef Cybart het volgende:
vond Shannon eigenlijk wel leuker/lekkerder

maar ja t was pas de eerste

komt wel goed....

Blijft 1 der beste series

Het komt wel goed hoor. Ik ben Shannen al zo'n beetje bijna helemaal vergeten na het zien van de afleveringen uit seizoen 4.

Was dat trouwens Aaron Spelling die zat te praten met de vader van Prue, Piper en Phoebe? Phoebe onderbrak hen en zei toen "Aaron". Ik dacht meteen dat het een grapje moest zijn van de producenten door hem er in te stoppen.

FOK!fossiel donderdag 18 april 2002 @ 16:50:59 #106
8443 cptmarco
it's captain...
pi_3878581
volgens mij iemand die niet oplet :
quote:
NOS-TT 316 do 18 apr KRO 1/2 Ergernissen Ingrid xxxxxx uit Winsum:"Wij hebben een ergernis over een aflevering van Charmed.We zitten altijd wekelijks te kijken.Slaan ze weer eens een aflevering over! Prue is nu ineens dood.... Dit is gewoon heel erg slordig en vooral heel erg ergerlijk."
  donderdag 18 april 2002 @ 17:06:50 #107
13973 ranja
image means nothing
pi_3878768
Zonder spoilers graag...

Ik zat me ook serieus af te vragen of er niet een aflevering miste waarin Phoebe en Cole uit de onderwereld ontsnapten en waar Prue echt dood ging. Maar dat blijkt niet zo te zijn dus? Vind de overgang van Prue en Piper beide aangeslagen onder het puin van de muur en Phoebe en Cole in de greep van de onderwereld naar Prue dood en Phoebe weer terug en Cole op de vlucht een beetje groot eerlijk gezegd....

pi_3880730
quote:
Op donderdag 18 april 2002 17:06 schreef ranja het volgende:
Zonder spoilers graag...

Ik zat me ook serieus af te vragen of er niet een aflevering miste waarin Phoebe en Cole uit de onderwereld ontsnapten en waar Prue echt dood ging. Maar dat blijkt niet zo te zijn dus? Vind de overgang van Prue en Piper beide aangeslagen onder het puin van de muur en Phoebe en Cole in de greep van de onderwereld naar Prue dood en Phoebe weer terug en Cole op de vlucht een beetje groot eerlijk gezegd....

Er is dus absoluut geen aflevering overgeslagen.

"All Hell Breaks Loose" was de laatste aflevering van seizoen 3 met de cliffhanger van Piper en Prue die met gemak aan de kant werden geveegd.

De aflevering van gisteren was "Charmed Again - Part 1", en het begin van seizoen 4.

In bepaalde interviews gaf Piper, Holly-Mary Combs, toe dat ze het heel moeilijk vond qua overgang omdat Prue, Shannen Doherty, ineens vertrok. En dan niet alleen omdat ze hele goede vriendinnen is met Shannen, maar vooral ook omdat ze het een hele klus vond om aan de trouwe kijkers op een geloofwaardige manier duidelijk te maken hoe het nou ineens kon dat Prue dood was en dat er ineens een nieuw zusje bij was gekomen. Maar ze zei ook dat ze er best wel goed in geslaagd waren en dat je na een paar afleveringen niet meer beter weet.

donderdag 18 april 2002 @ 20:09:45 #109
12005 Acathla
Go Your Own Way
pi_3880872
Het is wel een (understatement) grote overgang opeens. Ik dacht ook dat ik een aflevering gemist had gister.
Love will be my strongest weapon
pi_3881167
quote:
Op donderdag 18 april 2002 16:50 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij iemand die niet oplet :
[..]
Hehe, waarom haal je de naam weg? Iedereen kan het toch lezen op teletekst en op het internet op pagina: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/316 ?

Ik heb teletekst@kro.nl even een net mailtje gestuurd waarin ik de boel heb recht gezet.

vrijdag 19 april 2002 @ 11:58:57 #111
13973 ranja
image means nothing
pi_3887252
quote:
Op donderdag 18 april 2002 19:56 schreef CJ het volgende:

[..]

Er is dus absoluut geen aflevering overgeslagen.

"All Hell Breaks Loose" was de laatste aflevering van seizoen 3 met de cliffhanger van Piper en Prue die met gemak aan de kant werden geveegd.

De aflevering van gisteren was "Charmed Again - Part 1", en het begin van seizoen 4.

In bepaalde interviews gaf Piper, Holly-Mary Combs, toe dat ze het heel moeilijk vond qua overgang omdat Prue, Shannen Doherty, ineens vertrok. En dan niet alleen omdat ze hele goede vriendinnen is met Shannen, maar vooral ook omdat ze het een hele klus vond om aan de trouwe kijkers op een geloofwaardige manier duidelijk te maken hoe het nou ineens kon dat Prue dood was en dat er ineens een nieuw zusje bij was gekomen. Maar ze zei ook dat ze er best wel goed in geslaagd waren en dat je na een paar afleveringen niet meer beter weet.

Dank je...
Het grootste probleem was niet eens het feit dat Prue dood was, dat was al lang overal bekend dat zij er uit zou gaan.
Dat er woensdag een nieuw seizoen startte was dus niet duidelijk gemaakt.
Grootste problee voor mij was het feit dat Phoebe en Cole ineens vrij rondliepen... in de eerste scene dacht ik dat Piper met die spreuk Phoebe probeerde te bereiken maar toen kwam ze ineens binnenlopen... dat was echt een 'huh?' moment voor mij...

Maar dat je straks niet beter meer weet geloof ik wel

vrijdag 19 april 2002 @ 12:02:28 #112
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3887298
Het is echt knap gedaan zo! Eerst Piper die sterft, dan wordt de tijd teruggedraaid en sterft niet Piper en hoeft Phoebe ook niet in de Onderwereld te blijven, maar sterft Prue. Ontzettend goede verhaallijn. Ik dacht eerst ook even dat ze een aflevering hadden overgeslagen maar later drong het tot me door dat dat niet zo was. Echt heel goed gedaan.

Maar ik mis Prue wel. Zij was toch een beetje mijn favoriet.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_3887356
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 12:02 schreef Marble het volgende:
Het is echt knap gedaan zo! Eerst Piper die sterft, dan wordt de tijd teruggedraaid en sterft niet Piper en hoeft Phoebe ook niet in de Onderwereld te blijven, maar sterft Prue. Ontzettend goede verhaallijn. Ik dacht eerst ook even dat ze een aflevering hadden overgeslagen maar later drong het tot me door dat dat niet zo was. Echt heel goed gedaan.

Maar ik mis Prue wel. Zij was toch een beetje mijn favoriet.

Ik mis haar ook wel een klein beetje.

Maar we hebben er nu wel een orbende zus bij!!! Mede dankzij haar vader die whitelighter was natuurlijk. En dit is niet de enige kracht die ze heeft.

In een interview vertelde Rose dat Paige waarschijnlijk de sterkste krachten van de drie zusters zou krijgen in de toekomst, maar dat ze heel erg jaloers was op Alyssa, omdat Phoebe levitatie-krachten heeft.

vrijdag 19 april 2002 @ 12:09:37 #114
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3887387
Sinds wanneer heeft Phoebe levitatie-krachten? Kan ze ook heel zware dingen laten zweven?

En ik vind dat swooshen wat Prue kon nog altijd het coolst, hoor. Al zijn die explosies van Piper ook wel ontzettend vet.

My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  woensdag 24 april 2002 @ 21:08:58 #115
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3952473
T is weer lekker spannend bij de gezusjes haliwell

wordt idd, steeds beter

woensdag 24 april 2002 @ 21:21:55 #116
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3952639
the source "back on earth" was cool
  FOK!fossiel woensdag 24 april 2002 @ 21:25:27 #117
8443 cptmarco
it's captain...
  woensdag 24 april 2002 @ 21:26:34 #118
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3952711
quote:
Op woensdag 24 april 2002 21:25 schreef cptmarco het volgende:
goeie aflevering

Duo Cole en Leo wordt trouwens ook steeds leuker...

jep, net ook toen ze "weggestuurd" werden, dat had echt gewoon iets leuks
  zondag 28 april 2002 @ 14:20:40 #119
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3990669
Ik vond dat Prue leuker swooshde dan Paige. Dat orb-swooshen is minder spectaculair.
pi_3990768
quote:
Op zondag 28 april 2002 14:20 schreef Marble het volgende:
Ik vond dat Prue leuker swooshde dan Paige. Dat orb-swooshen is minder spectaculair.
MINDER spectaculair? Ik vind het juist veel mooier, zoon gecombineerde kracht. Die blauwe balletjes heb ik altijd al mooi gevonden bij Leo.
  zondag 28 april 2002 @ 14:31:57 #121
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_3990788
Bij Prue knalde het meer. Het is nu een beetje te soft.
  zondag 28 april 2002 @ 14:34:07 #122
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_3990807
het is nu wel spannender, zeker omdat "The Source" er nu meer inzit....

maar ik blijf prue leuker vinden dan page

pi_3991243
quote:
Op zondag 28 april 2002 14:31 schreef Marble het volgende:
Bij Prue knalde het meer. Het is nu een beetje te soft.
Hmm, klopt, maar paige is nog aant experimenteren met haar kracht. Ik vind het wel vernieuwend, maar idd jammer dat prue weg is, vooral de manier waarop. Ze had er wel beter uit geschreven kunnen worden dan op deze manier.
pi_4030387
Dit wel een kewle uitzending!
  woensdag 1 mei 2002 @ 23:57:23 #125
173 Nikki
 Anti Kliekjes
pi_4032999
Geweldig, het gezicht van Cole toen Paige dat mes in haar hand liet verschijnen!!
Wat nou..'k zie niks!!! Je bent toch niet blind???
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')