quote:De tijd is teruggedraaid, weet je nog
Op woensdag 17 april 2002 21:31 schreef cptmarco het volgende:De pers die de vorige aflevering nog boven op hun nek zaten met een geweldig verhaal, is blijkbaar opeens niet meer geīnteresseerd.
quote:is waar
Op woensdag 17 april 2002 21:32 schreef calvobbes het volgende:[..]
De tijd is teruggedraaid, weet je nog
maar ja t was pas de eerste
komt wel goed....
Blijft 1 der beste series
quote:Het komt wel goed hoor. Ik ben Shannen al zo'n beetje bijna helemaal vergeten na het zien van de afleveringen uit seizoen 4.
Op woensdag 17 april 2002 22:05 schreef Cybart het volgende:
vond Shannon eigenlijk wel leuker/lekkerder
maar ja t was pas de eerstekomt wel goed....
Blijft 1 der beste series
Was dat trouwens Aaron Spelling die zat te praten met de vader van Prue, Piper en Phoebe? Phoebe onderbrak hen en zei toen "Aaron". Ik dacht meteen dat het een grapje moest zijn van de producenten door hem er in te stoppen.
quote:
NOS-TT 316 do 18 apr KRO 1/2 Ergernissen Ingrid xxxxxx uit Winsum:"Wij hebben een ergernis over een aflevering van Charmed.We zitten altijd wekelijks te kijken.Slaan ze weer eens een aflevering over! Prue is nu ineens dood.... Dit is gewoon heel erg slordig en vooral heel erg ergerlijk."
Ik zat me ook serieus af te vragen of er niet een aflevering miste waarin Phoebe en Cole uit de onderwereld ontsnapten en waar Prue echt dood ging. Maar dat blijkt niet zo te zijn dus? Vind de overgang van Prue en Piper beide aangeslagen onder het puin van de muur en Phoebe en Cole in de greep van de onderwereld naar Prue dood en Phoebe weer terug en Cole op de vlucht een beetje groot eerlijk gezegd....
quote:Er is dus absoluut geen aflevering overgeslagen.
Op donderdag 18 april 2002 17:06 schreef ranja het volgende:
Zonder spoilers graag...Ik zat me ook serieus af te vragen of er niet een aflevering miste waarin Phoebe en Cole uit de onderwereld ontsnapten en waar Prue echt dood ging. Maar dat blijkt niet zo te zijn dus? Vind de overgang van Prue en Piper beide aangeslagen onder het puin van de muur en Phoebe en Cole in de greep van de onderwereld naar Prue dood en Phoebe weer terug en Cole op de vlucht een beetje groot eerlijk gezegd....
"All Hell Breaks Loose" was de laatste aflevering van seizoen 3 met de cliffhanger van Piper en Prue die met gemak aan de kant werden geveegd.
De aflevering van gisteren was "Charmed Again - Part 1", en het begin van seizoen 4.
In bepaalde interviews gaf Piper, Holly-Mary Combs, toe dat ze het heel moeilijk vond qua overgang omdat Prue, Shannen Doherty, ineens vertrok. En dan niet alleen omdat ze hele goede vriendinnen is met Shannen, maar vooral ook omdat ze het een hele klus vond om aan de trouwe kijkers op een geloofwaardige manier duidelijk te maken hoe het nou ineens kon dat Prue dood was en dat er ineens een nieuw zusje bij was gekomen. Maar ze zei ook dat ze er best wel goed in geslaagd waren en dat je na een paar afleveringen niet meer beter weet.
quote:Hehe, waarom haal je de naam weg? Iedereen kan het toch lezen op teletekst en op het internet op pagina: http://teletekst.nos.nl/cgi-bin/tt/nos/page/t/o/m/316 ?
Op donderdag 18 april 2002 16:50 schreef cptmarco het volgende:
volgens mij iemand die niet oplet :
[..]
Ik heb teletekst@kro.nl even een net mailtje gestuurd waarin ik de boel heb recht gezet.
quote:Dank je...
Op donderdag 18 april 2002 19:56 schreef CJ het volgende:[..]
Er is dus absoluut geen aflevering overgeslagen.
"All Hell Breaks Loose" was de laatste aflevering van seizoen 3 met de cliffhanger van Piper en Prue die met gemak aan de kant werden geveegd.
De aflevering van gisteren was "Charmed Again - Part 1", en het begin van seizoen 4.
In bepaalde interviews gaf Piper, Holly-Mary Combs, toe dat ze het heel moeilijk vond qua overgang omdat Prue, Shannen Doherty, ineens vertrok. En dan niet alleen omdat ze hele goede vriendinnen is met Shannen, maar vooral ook omdat ze het een hele klus vond om aan de trouwe kijkers op een geloofwaardige manier duidelijk te maken hoe het nou ineens kon dat Prue dood was en dat er ineens een nieuw zusje bij was gekomen. Maar ze zei ook dat ze er best wel goed in geslaagd waren en dat je na een paar afleveringen niet meer beter weet.
Maar dat je straks niet beter meer weet geloof ik wel
Maar ik mis Prue wel. Zij was toch een beetje mijn favoriet.
quote:Ik mis haar ook wel een klein beetje.
Op vrijdag 19 april 2002 12:02 schreef Marble het volgende:
Het is echt knap gedaan zo! Eerst Piper die sterft, dan wordt de tijd teruggedraaid en sterft niet Piper en hoeft Phoebe ook niet in de Onderwereld te blijven, maar sterft Prue. Ontzettend goede verhaallijn. Ik dacht eerst ook even dat ze een aflevering hadden overgeslagen maar later drong het tot me door dat dat niet zo was. Echt heel goed gedaan.Maar ik mis Prue wel. Zij was toch een beetje mijn favoriet.
Maar we hebben er nu wel een orbende zus bij!!!
Mede dankzij haar vader die whitelighter was natuurlijk. En dit is niet de enige kracht die ze heeft. ![]()
In een interview vertelde Rose dat Paige waarschijnlijk de sterkste krachten van de drie zusters zou krijgen in de toekomst, maar dat ze heel erg jaloers was op Alyssa, omdat Phoebe levitatie-krachten heeft.
En ik vind dat swooshen wat Prue kon nog altijd het coolst, hoor. Al zijn die explosies van Piper ook wel ontzettend vet.
quote:jep, net ook toen ze "weggestuurd" werden, dat had echt gewoon iets leuks
Op woensdag 24 april 2002 21:25 schreef cptmarco het volgende:
goeie afleveringDuo Cole en Leo wordt trouwens ook steeds leuker...
quote:MINDER spectaculair?
Op zondag 28 april 2002 14:20 schreef Marble het volgende:
Ik vond dat Prue leuker swooshde dan Paige. Dat orb-swooshen is minder spectaculair.
maar ik blijf prue leuker vinden dan page
quote:Hmm, klopt, maar paige is nog aant experimenteren met haar kracht. Ik vind het wel vernieuwend, maar idd jammer dat prue weg is, vooral de manier waarop. Ze had er wel beter uit geschreven kunnen worden dan op deze manier.
Op zondag 28 april 2002 14:31 schreef Marble het volgende:
Bij Prue knalde het meer. Het is nu een beetje te soft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |