quote:Is niet zo vaag hoor
Op dinsdag 12 juni 2001 23:06 schreef Witchfynder het volgende:
Het leukste is nog dat ik gelezen heb dat die vervangster al in Charmed gespeeld heeft, namelijk in de pilot, maar dan als Phoebe. Vaag he?
quote:Nee, maar ik bedoel dat Rose nu 2 Halliwell zusjes gespeeld heeft. Als ze ten minste door de onderhandeling komt.
Op woensdag 13 juni 2001 11:54 schreef Catwoman1967 het volgende:[..]
Is niet zo vaag hoor
Rose moest toen om privé redenen stoppen vlak nadat de pilot was opgenomen van Charmed en werd vervangen door Alyssia Milano. Denk dat het privé weer okay loopt en daarom gevraagd is om Dorethy te vervangen.
quote:Yep maar ik denk dat niemand haar echt herinnerd van het begin. Als je Phoebe denkt denk je Alyssia
Op woensdag 13 juni 2001 13:00 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee, maar ik bedoel dat Rose nu 2 Halliwell zusjes gespeeld heeft. Als ze ten minste door de onderhandeling komt.
en ik moet eerlijk zeggen, ze mag er best wezen hoor
quote:Ik heb er een telefoontje aan gewaagd, maar in het naseizoen komt Charmed gewoon weer op de buis hoor.
Op woensdag 06 juni 2001 22:40 schreef Broekie het volgende:[..]
klinkt niet echt als of Charmed na de vakantie weer terug komt.
Meest gestelde vragen op NR 1:
Wanneer keren 'Buffy the Vampire Slayer', 'Angel' en 'Charmed' weer terug?
We hebben deze series wel aangekocht. Het is echter nog niet bekend wanneer de series worden ingepland. Voorlopig staan ze nog niet in het schema.
Hmmmm dat schiet nog niet echt op... maarja gelukkig is Dawson wel weer op tv
Meest gestelde vragen op dit moment bij net5
Wanneer komen er nieuwe afleveringen van Charmed?
Nieuwe afleveringen van de series Buffy, Angel en Charmed zie je vanaf zondag 10 maart elke avond.
Dus toch nog, ik dacht echt dat ze me vergeten waren
quote:Huh? Zal wel elke week zijn... maar laten we het hopen, en dan niet weer 6 afleveringen zoals de laatste keer met Buffy (overigens mogen ze daar best weer mee beginnen dan, met een herhaling van die 6)
Op zaterdag 02 februari 2002 00:56 schreef Nikki het volgende:
Nieuwe afleveringen van de series Buffy, Angel en Charmed zie je vanaf zondag 10 maart elke avond.
quote:
Op zaterdag 02 februari 2002 00:56 schreef Nikki het volgende:
Nieuwe afleveringen van Charmed zie je vanaf zondag 10 maart elke avond.
quote:seizoen 1 is in nederland door FOX uitgezonden...
Op dinsdag 05 maart 2002 11:32 schreef KleineBeer het volgende:
En ze zijn de moeite waard. Ik heb nu seizoen 4 aflevering 1 t/m 14 gezien en ik ben Prue al bijna vergeten. Seizoen 1 is volgens mij nooit in Nederland uitgezonden. Best Jammer, want er wordt regelmatig verwezen naar personen uit dat seizoen (Andy, de overleden ex van Prue; En de rol van Morris wordt ook duidelijker).
We shall see
You shut your mouth,
how can you say
I go about things the wrong way ?
I am human and I need to be loved,
just like everybody else does'
*kippevelletjes krijgt*
quote:Doe mij de power van Piper maar. Alles stil kunnen zetten en dan rustig de tijd nemen om iets op te zoeken tijdens een tentamen bijvoorbeeld.
Op zondag 17 maart 2002 21:38 schreef Marble het volgende:
Oh my god wat heeft die Prue toch een coole power... Dat wil ik ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |