quote:Is die niet van Love Spit Love? Of is dat en cover? En ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest wennen aan dat nummer, ik vind hem nu echt geweldig
Op donderdag 20 maart 2003 23:31 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Is geen excuus voor de verkrachting iedere aflevering van een geweldig nummer van The Smiths.
J.
En aftiteling laten ze niet zien op net5
Wat kan het toch ook een ***** zender zijn
quote:Klopt, de versie die in Charmed gebruikt wordt is van Love spit love. Dezelfde versie staat ook op de soundtrack van the Craft. Het orgineel is natuurlijk van the Smiths. En zoals ik al ergens anders gezegd heb heeft Tatu er ook een goeie cover van gemaakt.
Op vrijdag 21 maart 2003 01:30 schreef Neejoh het volgende:[..]
Is die niet van Love Spit Love? Of is dat en cover? En ik moet eerlijk zeggen dat ik even moest wennen aan dat nummer, ik vind hem nu echt geweldig
I am the son
and the heir
of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and heir
of nothing in particular
You shut your mouth
how can you say
I go about things the wrong way
I am human and I need to be loved
just like everybody else does
I am the son
and the heir
of a shyness that is criminally vulgar
I am the son and the heir
of nothing in particular
You shut your mouth
how can you say
There's a club if you'd like to go
you could meet somebody who really loves you
so you go, and you stand on your own
and you leave on your own
and you go home, and you cry
and you want to die
When you say it's gonna happen "now"
well, when exactly do you mean?
see I've already waited too long
and all my hope is gone
You shut your mouth
how can you say
(c) The Smiths
J.
keek van de week op episode guides, toen dacht ik even kijken op de Net5 Charmed site welke er deze week komen, en toen gingen ze van midden seizoen 1 naar midden seizoen 2 volgens mij ![]()
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2090,00.html
van Feats of Clay (1.11) naar Heartbreak City (2.10) ![]()
en dan heb ik het over donderdag en vrijdag iig
quote:Nope, ze volgen het schema gewoon goed hoor. Mischien dat net5 beetje mis zit, maar kijk eens op www.tvgids.nl
Op zaterdag 22 maart 2003 10:42 schreef ImPrEzA het volgende:
klopt het dat ze op Net5 eps door elkaar uitzenden?keek van de week op episode guides, toen dacht ik even kijken op de Net5 Charmed site welke er deze week komen, en toen gingen ze van midden seizoen 1 naar midden seizoen 2 volgens mij
http://www.sbsnet.nl/sbsnet/0,1001,2090,00.html
van Feats of Clay (1.11) naar Heartbreak City (2.10)
en dan heb ik het over donderdag en vrijdag iig
quote:Ik hoorde het ook ja.
Op dinsdag 1 april 2003 21:11 schreef Cybart het volgende:
VANAF 9 APRILNIEUWE AFLEVERINGEN
The Charmed Ones are back!
Oh ja... En kennen we deze al? ![]()
Holly Marie Combs (Piper Haliwell uit Charmed)
Nieuwe: die Paige is zo akelig, veel te bleek en dan ook nog zo'n lelijke kleding erbij.....
Phoebe is zeemeermin
quote:ik vond haar haren er wel op vooruit gegaan
Op donderdag 10 april 2003 08:37 schreef Koningin het volgende:
die Paige is zo akelig, veel te bleek en dan ook nog zo'n lelijke kleding erbij.....![]()
quote:Inderdaad. *rilt*
Op donderdag 10 april 2003 08:37 schreef Koningin het volgende:
...
die Paige is zo akelig, veel te bleek en dan ook nog zo'n lelijke kleding erbij.....![]()
...
Wél weer humor als Leo die gast uit dat vliegtuig heeft gehaald en ze onder de oceaan zitten, en hij vraagt "wie zijn jullie" en als antwoord krijgt: "Witch, angel, mermaid".
Dat soort dingen brengen ze erg leuk
En ik vond het juist een hele leuke aflevering gisteren. De humor en hoe Phoebe met haar vrijheid worstelt enzo. Cliffhanger vond ik ook goed gevonden. En dat "witch-angel-mermaid"-stukje was idd
.
Phoebe leek trouwens wel een volleerd waterpoloër toen ze dat immortality-wegzuigding naar de seahag gooide.
.
quote:ik vond het een beetje flauw
Op donderdag 10 april 2003 13:26 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Paige leuk. Ze is grappig.. Dat rode haar was een verrassing. Ze houdt het wel nog een tijdje te zien aan de nieuwe plaatjes in de leader.
En ik vond het juist een hele leuke aflevering gisteren. De humor en hoe Phoebe met haar vrijheid worstelt enzo. Cliffhanger vond ik ook goed gevonden. En dat "witch-angel-mermaid"-stukje was idd
.
Phoebe leek trouwens wel een volleerd waterpoloër toen ze dat immortality-wegzuigding naar de seahag gooide.
.
buffy roeleerde veeel beter
quote:Het zijn natuurlijk wel de Charmed Ones he
Op donderdag 10 april 2003 13:29 schreef Jerruh het volgende:
ik vind het beetje flauw dat ze tegenwoordig zelf stomme spreukjes verzinnen die meteen werken
quote:whehe dan nog
Op donderdag 10 april 2003 13:33 schreef Shriko het volgende:[..]
Het zijn natuurlijk wel de Charmed Ones he
on earth youre not doing well
so go back to hell
(repeat till he vanish)
quote:
Op donderdag 10 april 2003 13:38 schreef Jerruh het volgende:[..]
whehe dan nog
ik vind het leuker als ze echt supergave spreuken hebben in plaats van die sinterklaasrijmpjes... zelfs de duivel is bekant te doden met:
on earth youre not doing well
so go back to hell
(repeat till he vanish)
Dat ze zwanger is oke, maar what`s next..........afkolven boven het grote toverboek?
quote:En heb je het verhaal achter het rode haar ook gehoord? Rose die had d'r haar geverfd en daar waren de producenten niet zo blij mee. Dus hebben ze het maar verwerkt in het verhaal door te zeggen dat ze bezig was met een potion/spreuk en dat het een bijeffect had, namelijk dat haar haar verkleurde.
Op donderdag 10 april 2003 13:26 schreef SmashBro het volgende:
Ik vind Paige leuk. Ze is grappig.. Dat rode haar was een verrassing. Ze houdt het wel nog een tijdje te zien aan de nieuwe plaatjes in de leader.
quote:Het is hetzelfde als de angstaanvallen die Prue had als ze te dicht bij het water kwam. Maar daar kwam ze uiteindelijk overheen toen ze de demon had verslagen die hun moeder had gedood.
Op vrijdag 11 april 2003 11:38 schreef Remquito het volgende:
Wat ik niet cool vind zijn die angstaanvallen van Piper!
Maar als ik het me goed herinner had Piper toen geen last van dit soort aanvallen. Maar het zal nu inderdaad wel door de hormonen komen.
quote:*** SPOILER ***
Dat ze zwanger is oke, maar what`s next..........afkolven boven het grote toverboek?
quote:Ik vind het helemaal niet leuk dat Piper zwanger is
Op vrijdag 11 april 2003 12:22 schreef Shriko het volgende:
POSSIBLE SPOILER
Believe me.. Piper wordt alles behalve een watje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |