waar heb ik dat eerder gezienquote:Hellraiser: Hellworld (2004) (V)
Plot Outline: Pinhead returns to terrorize computer hackers that have opened a virtual Lament Configuration on the website Hellworld.com.
Op DVD?quote:Op maandag 26 april 2004 17:11 schreef metallicattim het volgende:
Waarom vind ik deel 7 nergens???
Deel 4 ging eindelijk weer over de box en niet alleen over pinhead. Daarnaast waren de cenobytes ook veel bloediger en serieuzer dan de in en in trieste cd-cenobyte en camera-cenobyte.quote:Op maandag 26 april 2004 10:44 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Ik vind deel 3 juist erg acceptabel, erg amerikaans maar behoorlijk vermakelijk. Kan ik van het bedroevende deel 4 niet zeggen
Mee eens, deel 4 had weer iets van de allure en diepgang (nou ja, binnen het genre dan) van deel 1 en 2.quote:Op maandag 26 april 2004 18:49 schreef hobbs het volgende:
[..]
Deel 4 ging eindelijk weer over de box en niet alleen over pinhead. Daarnaast waren de cenobytes ook veel bloediger en serieuzer dan de in en in trieste cd-cenobyte en camera-cenobyte.
3 was echt een jaren 80 popi horror. 4 had de regisseur nog 't lef er iets van te maken.
ach ja, het waren gimmick cenobites, maar ik vond ze wel leuk eigenlijk: barbie, doc, cd, jp en terriquote:Op maandag 26 april 2004 18:49 schreef hobbs het volgende:
[..]
Deel 4 ging eindelijk weer over de box en niet alleen over pinhead. Daarnaast waren de cenobytes ook veel bloediger en serieuzer dan de in en in trieste cd-cenobyte en camera-cenobyte.
3 was echt een jaren 80 popi horror. 4 had de regisseur nog 't lef er iets van te maken.
ik vond deel 5 ook best okay, beetje semi-psychologisch geneuzel natuurlijk maar een erg naar sfeertje dat me wel trektquote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef Markster het volgende:
ben zo te zien 1 van de weinige die 5 WEL gaaf vond
Ik vond er juist wel een zieke en psychologische sfeer inzitten.
en nog meer om coole uitspraken van pinhead natuurlijkquote:Op dinsdag 27 april 2004 16:27 schreef metallicattim het volgende:
hellraiser gaat om cenobytes die mensen in stukken scheuren
ben ik het wel mee eens jaquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:00 schreef engessa het volgende:
Juist doordat er elke keer voor een andere setting en sfeer gekozen word blijft de serie boeien (in tegenstelling tot sommige andere horrorseries).
Pain Has A Face, I Am That Facequote:Op dinsdag 27 april 2004 18:42 schreef Reticulin het volgende:
[..]
en nog meer om coole uitspraken van pinhead natuurlijk
Nee, de dalende lijn wordt gewoon vrolijk doorgezet.quote:Op dinsdag 27 april 2004 15:52 schreef Markster het volgende:
is dee 6 trouwens het kijken waard?
Pain? How dare you choose that word? Pain has a face...Allow me to show it to you...Gentlemen, I...Am...Pain!quote:Op dinsdag 27 april 2004 23:45 schreef metallicattim het volgende:
[..]
Pain Has A Face, I Am That Face
Of iets dergelijks, maar hij is meesterlijk
Met de nodige condense uit zn mond hequote:Op woensdag 28 april 2004 01:07 schreef Reticulin het volgende:
[..]
Pain? How dare you choose that word? Pain has a face...Allow me to show it to you...Gentlemen, I...Am...Pain!
quote:Hellraiser Box Set Regio 2 DVD
Anchor Bay UK heeft de Regio 2 DVD release van de 'ultieme' Hellraiser Box Set aangekondigd voor 13 september 2004.
De eerste drie films uit de Hellraiser serie zullen geprestenteerd worden in een box set, volledig ongecensureerd, en met een aantal extra's op een vierde bonus disk. We hebben helaas nog geen artwork om te laten zien, maar de inhoud van de vier DVD's is inmiddels wel bekend. Deze zie je hieronder, samen met de officiële filmposter van de eerste film.
Hellraiser
Uncut Widescreen Presentation (1.78:1) Enhanced for Widescreen TVs
Optional DD5.1 & DTS 5.1 Surround
Audio Commentary 1: Writer/Director Clive Barker
Audio Commentary 2: Writer/Director Clive Barker and Star Ashley Laurence
3 Featurettes:
- Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser
- Resurrection
- On-Set Interview with Clive Barker
Hellraiser Merchandising Promo (Watch and Wear)
Theatrical Trailers x 4
TV Spots x 5
Storyboards
Scripts x 2 (as .pdf Files)
Poster and Stills Gallery
Hellraiser II: Hellbound
Audio Commentary 1: Writer Pete Atkins and Tony Randel
Audio Commentary 2: Director Tony Randel, star Ashley Laurence and witer Peter Atkins
5 Featurettes:
- Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser II: Hellbound
- Lost In The Labyrinth produced by Clive Barker
- On-Set Interview with Clive Barker
- On-Set Interview with Clive Barker, Tony Randel, Claire Higgins, Ashley Laurence, Imogen Boorman and Kenneth Crantham
- Behind the Scenes Montage
Theatrical Trailers x 4
TV Spots x 2
Script x 1 (as .pdf File)
Hellraiser III: Hell on Earth
Audio Commentary: Director Anthony Hickox and Star Doug Bradly
2 Featurettes:
- Under the Skin: Doug Bradley on Hellraiser III: Hell On Earth
- Raising Hell On Earth: Interview with Director Anthony Hickox
Theatrical Trailer
Bonus Disc
Full Screen Presentation
Early Short 1: Clive Barker's Salomé ( 1973 )
Early Short 2: Clive Barker's The Forbidden ( 1978 )
Featurette: Interviews with Clive Barker, Doug Bradley and other key players
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |