De overige delen van Hellraiser hadden nooit gemaakt mogen worden, wat een bagger. Die hebben Pinnhead en zijn vriendjes compleet de das omgedaan. Na deel 1 en 2 waren ze nog echt scary people, na overige delen zijn het lachwekkende figuren geworden. Erg jammer.
[OT]Beetje zoals ook gebeurd is met Freddy Kreuger, Micheal Myers, The Borg etc. etc. Heel jammer[/OT]
quote:JUIST!!
Op dinsdag 17 september 2002 22:30 schreef Weakling het volgende:
Hellraiser 1 en 2 en Candyman 1 vind ik topfilms van de verhalen van Clive Barker, maar Lord of Illusions vond ik zwaar tegenvallen ...De overige delen van Hellraiser hadden nooit gemaakt mogen worden, wat een bagger. Die hebben Pinnhead en zijn vriendjes compleet de das omgedaan. Na deel 1 en 2 waren ze nog echt scary people, na overige delen zijn het lachwekkende figuren geworden. Erg jammer.
quote:ze zijn idd steengoed, de opvolgers van de meeste films zijn slechter... ik ken er maar heel weinig die beter zijn
Op woensdag 18 september 2002 13:29 schreef Sennaistop het volgende:
Ze zijn allemaal wel goed maar moet wel zeggen naarmate de vervolgnummers oplopen worden de films wel minder...
quote:Ben benieuwd, is hij hier al uit op DVD?
Op maandag 17 februari 2003 12:34 schreef dapluiz het volgende:
trouwens iemand nog het "genot" gehad van het bekijken van hellseeker ?
Ik wel, en ik weet nu dus ongeveer hoe frank cotton zich gevoeld heeft
Wat een ongelovelijk vage film, ze probeerden er een beetje sixth sense wending aan te geven op het eind, en kristy (die er weluitziet zonder dat poedelhaar) die WEER eens een deal sluit met pinhead en Co....
quote:doe's ff gauw bestellen jij, my own little dvd-supplier
Op maandag 17 februari 2003 12:49 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Ben benieuwd, is hij hier al uit op DVD?
quote:Regio 1?
Op maandag 17 februari 2003 19:14 schreef neonfreak het volgende:[..]
doe's ff gauw bestellen jij, my own little dvd-supplier
quote:Ik vond Kirtsy's rol in 6 zo anders dan we gewend van d'r zijn. In 1,2 3 en in d'r cameo in 3 is het echt een good girl, in Hellseeker is ze maar een bitch die d'r man opoffert voor zichzelf
Op donderdag 3 april 2003 15:18 schreef dapluiz het volgende:
enige "voordeel" van deel 5 en 6 vind ik dat ze weer teruggaan naar waar het eigenlijk om ging (?) namelijk mensen die gevangen zitten in hun eigen hel, dan vond ik het enige voordeel, maar dat werd alleen zo slecht uitgewerkt..
Achteraf gezien is deel 6 gewoon een soort jacob's ladder rip-off..
Enne Smots, is het een statisch doosje of kan je er ook echt mee puzzelen ?
quote:Tja, da's altijd moeilijk te zeggen in die Jacob's Ladder achtige filmpies...
Op donderdag 3 april 2003 19:59 schreef dapluiz het volgende:
Ja dat is wel weer zo, maar die man was ook niet helemaal clean toch ?
Voor zover ik me kan herinneren hoor ..
Enne, ze weet natuurlijk nu wel een beetje wat haar anders te wachten staat, misschien maak je dan sneller een keuzeEnne Smots, is het een statisch doosje of kan je er ook echt mee puzzelen ?
Wanneer brengt RCV hem uit in NL?
Hellraiser: Deader (2003) (V)
http://us.imdb.com/Title?0354623" target="_blank">Hellraiser: Hellworld (2004) (V)
ben benieuwd of het wat wordt...
na INFERNO, hebben we HELLSEEKER, DEADER en straks HELLWORLD. Tot de laatste druppel zullen ze wel denken bij het melken.

Overigens een beetje eeen gemiste kans. Chatterer en Cd zijn de enigste interessante figuurtjes naast Pinhead. Ik had veel liever gezien dat ze zich meer hadden geconcentreerd op de eerste 3/4 films;
Butterball, Female Cenobite, Doc, Barbie, JP Monroe, terry, Angelique en die Twins waren veel leuker dan die naamloze figuren uit deel 5 en 6.
quote:Dan heb je geluk want de meeste van die je opnoemt komen in de 2e serie van Neca
Op maandag 11 augustus 2003 18:48 schreef MikeyMo het volgende:
Overigens een beetje eeen gemiste kans. Chatterer en Cd zijn de enigste interessante figuurtjes naast Pinhead. Ik had veel liever gezien dat ze zich meer hadden geconcentreerd op de eerste 3/4 films;Butterball, Female Cenobite, Doc, Barbie, JP Monroe, terry, Angelique en die Twins waren veel leuker dan die naamloze figuren uit deel 5 en 6.
quote:dat is 2
Op maandag 11 augustus 2003 19:07 schreef Sorella het volgende:
ik heb 1 en 2 gezien, wat me nog bij gebleven is, is dat meisje/jongen ?op dat matras en dan al die maden die omhoog kruipen "gatverdamme"
Ben toen even naar de keuken gevlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |