ja, je kan ze er gewoon afpeelen, ze laten los zonder de box te bschadigen, althans bij mij en nog iemand op dvd.nlquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:15 schreef Elegy het volgende:
Gisteren is de box binnengekomenMaar is er een mogelijkheid om die stomme *18* stickertjes er goed af te halen, vind het nogal suf staan, zo'n mooie kubus en dan *18* erop
joah, meesterlijk dat hij Jezus zo in de zeik zetquote:Op maandag 11 oktober 2004 12:00 schreef Kamphuys het volgende:
'Do I look like someone who cares what God thinks?'
Ik vind 1 t/m 4 briljant, maar zoals al zo vaak gezegd, je moet er van houden. 3 vond ik echt niet slecht hoor, die scene in die kerk met die priester... echt geweldig!!!
Klopt ja en ook de namen leviathan en cenobites hebben ze gejat in de hardcore scene. Ik vraag me af mogen ze dat soort dingen gewoon zomaar jatten. Mss maar eens een mailtje sturen naar de regisseur van Hellraiserquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
ze zijnd an ook niet voor niets tot op de laatste quote helemaal leeggesampled in gabbertracks...
Dan wil ik wel meedelen in de weelde die je dankzij mijn mailtje oplooptquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:34 schreef MikeyMo het volgende:
doe maar, dan wordenz e wellicht verboden en aaaaaaal mijn platen veel meer centjes waard
deel 1 heeft de beste hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:05 schreef MikeyMo het volgende:
en alhoewel door velen gehaat, zie ik deel 3 hier het vaakst langskomen als bron voor de geposte quotes...
Bio-Forge - No 1 S-Capes Usquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:48 schreef dapluiz het volgende:
Deze uit 1 blijft ook goed, maar die bleef vooral hangen door een oud gabber nummer
Kirsty Cotton : Who are you?
Lead Cenobite : Explorers in the further regions of experience. Demons to some. Angels to others.
en dan kwam gelijk daarachter
Pinhead Nobody escapes us!
Best vet nr was dat eigenlijk, weet iemand welke ik bedoel ?
die heb ik dan ook in mijn platencollectie zitten, de hoes was ook zeer vet...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:48 schreef Hymn het volgende:
[..]
Bio-Forge - No 1 S-Capes Us
Hellraiser Volume II
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |