in deel 3 zijn de cenobites erg gimmickie. Maar daarnaast representeren ze hun vorig leven: Barbie heeft een cocktailshaker waarin benzine zit, Doc de camerman heeft die camera in zijn hoofd en de DJ zit vol met CD's. Gimmicky, maar wel erg leuk gedaan in mijn ogen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:56 schreef Markster het volgende:
Ben ik dan echt de enige die deel 4 veel en veel beer vond dan deel3 ?
Die cenobites in deel 3 zijn ronduit lachwekkend![]()
Om maar te zwijgen over de manier waarop pinhead zich opeens gedraagt.
In deel 1 en 2 was het juist tof dat hij zeer gevreesd werd, maar eigenlijk deed hij niet zoveel
In deel3 is het opeens een megaslachter geworden, zonder rede volgens mij.
Nou heb ik 3 maar 1 keer gezien
Ahja, dacht al zoiets, maar ik kon me niet echt concentreren op die film, dus dat zegt genoegquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De reden waarom pinhead zich zo gradraagt is omdat zijn menselijke kant (elliot) gespleten van hem is. Pinhead is nu puur een monster dat zich niet heeft te houden aan de regels van de hel. Daarom wordt men gewoon afgeslacht...
gimmickachtigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:43 schreef Markster het volgende:
[..]
Ahja, dacht al zoiets, maar ik kon me niet echt concentreren op die film, dus dat zegt genoeg
En wat is gimmickie
Die coktailmixer en die peuk heb ik ff gemist geloof ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
gimmickachtig
het feit dat alledaagse gebruiksvoorwerpen voor de cenobites gebruikt wordne verschilt vand e eerdere cenobites. Niet zo gek want die zijn ind ehel gemaakt, deze op aarde. Naast Cd's, een camera, prikkeldraad + een cocktailmixer heeft Terri een peuk in haar strottehoofd zitten. Wat JP door zijn hoofd heeft is mij nog steeds eenr aadsel
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Die coktailmixer en die peuk heb ik ff gemist geloof ik
http://members.tripod.com/~llwyd/demons/hell4vv.htmquote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:21 schreef Markster het volgende:
toch vind ik angelique uit 4 beter. (zo heette ze toch?)
Jij hebt het interview gekeken op de dvd!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:21 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
De reden waarom pinhead zich zo gradraagt is omdat zijn menselijke kant (elliot) gespleten van hem is. Pinhead is nu puur een monster dat zich niet heeft te houden aan de regels van de hel. Daarom wordt men gewoon afgeslacht...
en de film al tig keer gezien, daarin wordt het uitgelegd als Joey en Elliot elkaar ontmoetenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:32 schreef dapluiz het volgende:
[..]
Jij hebt het interview gekeken op de dvd!
omdat ze naar joey in die jurk zitten te loeren ipv naar Elliot te luisterenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:58 schreef dapluiz het volgende:
Ah, kan ik me zo gauw ff niet herinneren, tijdje geleden dat ik deel 3 heb gezien
Maar als het zo duidelijk uitgelegt word waarom pinhead zo slasherachtig is geworden, waarom struikelen zoveel mensen er dan over ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:08 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
omdat ze naar joey in die jurk zitten te loeren ipv naar Elliot te luisteren
waar zit die?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:29 schreef Weakling het volgende:
Wauw, de commercial easter egg bij deel 1 is wel erg fout zeg.
jeeeezes wat erg!!!!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:29 schreef Weakling het volgende:
Wauw, de commercial easter egg bij deel 1 is wel erg fout zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |