quote:
Op dinsdag 5 oktober 2004 19:55 schreef Drakul het volgende:
Hellraiser 1, Goeie film..
Hellraiser 2, ook goed, maar minder dan deel 1 (mede door dat kind..)
Hellraiser 3 en 4.. Niet gezien..
Hellraiser 5, Goed, creepy sfeertje, maar imo niks met hellraiser te maken..
Hellraiser 6, Beter dan deel 5, wel meer van't zelfde, laat je meer nadenken, maar ook deze film heeft weinig met hellraiser te maken..
'k Denk da'k maar de boxversie gaan aanschaffen.. Welke raden jullie me aan?
de grap is dat deel 5 en 6 voornamleijk verketterd worden omdat Pinhead maar een bijrol speelt. Maar als je je eens bedenkt dat hij in deel 1 ook maar 10 minuten speeltijd heeft. Uiteindelijk heeft hij maar 2 echte secenes: in het hospitaal en later in het huis. Verder slachten ze even frank af en gaan ze nog even achter kirsty aan. That's it.
Deel 2: wederom pas na 50 minuten verschijnen ze echt. Ze kijken die griet aan, en gaan gewoon weer terug. Vervolgens gaat Kirsty de hel in, komt ze tegen. Er valt weer een woordenwisseling en Kirsty huppelt weer verder. Pas later komen ze elkaar weer tegen en volgt er weer een woordenwisseling. Nou en dan komt Chanard en die slacht ze af.
Deel 3 is de Pinhead show. Binnen 30 minuten komt hij tot leven in het beeld, rond de 50 minuten breekt hij los en dan zit hij er tot het laatst in...
en alhoewel deel 3 verketterd wordt als de veramerikanisering van hellraiser en van pinhead eens lasher maakt, mag hij daarna niet meer terugkeren naar zijn schuchtere zelf die slechts een of 2 appearances maakt in een film
[b]Op
vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_