of dualboot win2k win98quote:Op donderdag 12 februari 2004 23:45 schreef veekeend het volgende:
settlers 3 online spelen werkt niet op win 2k (UK), ook niet als je die updates erop mikt (wat verplicht moet als je via het spel op internet wilt gamen).<p>Iemand een tip/idee?
quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:31 schreef dutchmage het volgende:
Ik heb dus Neverwinter nights een uit de kast getrokken, en na een tijdje spelen kom ik aan in No man's land.
Nu kom ik een aantal vijanden tegen, waarop mijn character er rustig op los begint te slaan.
tot zover gaat het goed.
Maar dan opeens slaat hij vast, en verrot het om verder te gaan ik krijg een foutmelding dat hij wordt afgesloten en dat mijn data is verloren gegaan.
Ik wil handmatig de patch installeren ( ik heb nog versie 1.10 ) en inmiddels is versie 1.6 al uit.
nu is mijn vraag, hoe kan ik handmatig de patch installen,
en hoe kan ik het oplossen zodat het spel niet meer vast slaat.
iemand een idee?
dat is de kopieerbeveiligingquote:Op zaterdag 6 maart 2004 22:57 schreef mschol het volgende:
[..]
of dualboot win2k win98
of niet via internet spelen en geen patches isnatlleren had ik ook problemen mee..
toen ik het spel daarna herisnatlleerde kwamen er uit mijn ijzer smelterij varkens
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
eff een pic:
[afbeelding]
Hehe.. 't is ook nog zo.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:43 schreef Tain het volgende:
[..]
dat is de kopieerbeveiliging
quote:Seems that there is still a protection active. The CD copies okay but when you start playing, some weird things are happening (the Iron-Melting Facility produces Pigs and not iron bars and new trees grow not up to the end...).
Heel lang wachten, duurt echt heel lang soms..quote:Op zondag 21 maart 2004 20:33 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik heb CM03-04, maar hij doet het niet. Hij loopt telkens vast tijdens het createn van een game. Die balk is dan op 1/5 ofzo en dan staat er CM03-04 reageert niet meer.... What to do
.
Heb je een no-cd exe eroverheen gegooid?quote:Op maandag 12 april 2004 17:29 schreef R-Mon het volgende:
Ik probeer de Sims en een paar uitbreidingen te installeren, maar het gaat niet helemaal zoals het hoort te gaan. The Sims Deluxe krijg ik wel geïnstalleerd, maar alle uitbreidingen die ik er overheen wil installeren zeggen dat ze de originele Sims niet kunnen vinden. Op de site van EA staat wel "All Sims Expansion Packs require The Sims or The Sims Deluxe Edition to play."
De doosjes waar het om gaat: Super Deluxe (Deluxe + Livin' Large), Hot Date, On Holiday, en Unleashed. De computer draait Windows XP en voldoet verder aan alle eisen.
Yup had het al gevonden jaquote:Op maandag 12 april 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heel lang wachten, duurt echt heel lang soms..
Ik zie nu de datum pas,quote:Op maandag 12 april 2004 17:37 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Yup had het al gevonden ja.
Kan gebeuren. Agh jah wat grieks voor mij is, zijn data voor jouquote:Op maandag 12 april 2004 17:39 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ik zie nu de datum pas,.
.
Nee, gekocht bij de Dixons, dus niet nodig. Ik heb wel een progje gevonden dat alle Sims-verwijzingen uit je register haalt zodat je helemaal schoon opnieuw kan beginnen. Even kijken of dat wat uithaalt.quote:Op maandag 12 april 2004 17:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Heb je een no-cd exe eroverheen gegooid?
Dat lijkt mij niet zo slim,quote:Op maandag 12 april 2004 21:20 schreef R-Mon het volgende:
Ook las ik iets over de ac3-codec (ofzo) die je weg zou moeten halen, alleen ik kan hem niet vinden laat staan deleten/deïnstalleren.
Alle hulp is welkom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |