quote:wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
Op zondag 18 januari 2004 12:15 schreef Thomas B. het volgende:[..]
Nieuwe drivers voor je videokaart ofzo?
quote:Is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Op woensdag 14 januari 2004 23:39 schreef Whizzkid het volgende:
Hallo,Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted".
Wat nu?Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.
Alvast bedankt!
quote:Ok, dat is een beetje lastig uitleggen aan een pc-n00b.
Op zondag 18 januari 2004 15:22 schreef hifonics het volgende:[..]
wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
heb totaal geen verstand van de binnenkant van een pc
quote:Als je naar http://aow.heavengames.com/cgi-bin/forums/Ultimate.cgi gaat, kun je daar je vraag stellen, en krijg je ongetwijfeld antwoord.
Op woensdag 14 januari 2004 23:39 schreef Whizzkid het volgende:
Hallo, Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted". Wat nu?
Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.
Alvast bedankt!
--------------------------------------------------------------------------------Is er dan helemaal niemand die me kan helpen?
Ik heb de intro animatie van Shadow Magic gemaakt
Like it?
quote:
Op zondag 18 januari 2004 15:22 schreef hifonics het volgende:[..]
wat kost dat en waar ken ik dat kopen ofzo
heb totaal geen verstand van de binnenkant van een pc
let er trouwens wel op of je Windows 98 hebt of 98SE
dat makt namelijk OOK nog eens uit voor de drivers.
het soort kaart kan je meestal wel zien door op de windows knop te drukken, dan naar uitvoeren/run te gaan dus met je muis er naar toe en er op klikken.
als het goed is opent er een type schermpje.
daar type je dxdiag en dan druk je op enter. duurt effe afhnakelijk wat voor pc je hebt maar als het klaar is moet je bij display kijken bij de tabbladen bovenaan. daar staat doorgaans alles wat je weten moet.
quote:Uhhhhh...... Als die gast nou dus idd niet de juiste drivers geïnstalleerd heeft krijgt ie alleen info over die onjuiste drivers maat.
Op zondag 25 januari 2004 05:56 schreef speedfreakssj het volgende:[..]
![]()
![]()
Whahahahahaha
let er trouwens wel op of je Windows 98 hebt of 98SE
dat makt namelijk OOK nog eens uit voor de drivers.
het soort kaart kan je meestal wel zien door op de windows knop te drukken, dan naar uitvoeren/run te gaan dus met je muis er naar toe en er op klikken.
als het goed is opent er een type schermpje.
daar type je dxdiag en dan druk je op enter. duurt effe afhnakelijk wat voor pc je hebt maar als het klaar is moet je bij display kijken bij de tabbladen bovenaan. daar staat doorgaans alles wat je weten moet.
Doe nou maar gewoon wat ik gepost heb.
quote:tis nu een amd athlon 64 3000+....
Op woensdag 26 november 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
mijn emperor of dune start niet nadat ik em geinstaleerd heb...kheb em volledig legaal dus hij moet het gewoon doen...kheb em voorheen altijd kunnen spelen maar nu niet meer...
het kan aan windows xp liggen want voorheen speelde ik et op 98..
kheb een athlon 1,4ghz 512 mb ram en een geforce 4 ti 4200
Mijn probleem is dat als ik aan het rijden ben en de space-toets indruk (bunnyhop; springen) dat ik dan wel naar rechts kan sturen maar niet naar links. Dit is echt onwijs irritant. Weet iemand de oplossing?! Het speelt echt onwijs kut.
quote:
Op maandag 26 januari 2004 23:09 schreef MeAndMyself het volgende:
Ik heb een probleempje met Mat Hoffman's Pro BMX, een spel waarin je met een BMX-fiets levels uit moet spelen (a la Tony Hawk Pro Skater).Mijn probleem is dat als ik aan het rijden ben en de space-toets indruk (bunnyhop; springen) dat ik dan wel naar rechts kan sturen maar niet naar links. Dit is echt onwijs irritant. Weet iemand de oplossing?! Het speelt echt onwijs kut.
centrale topics enzo
thanks, stef
Amd Athlon 2400+ 2.0 Ghz
512 mb intern geheugen
128Mb geforce4 video kaart
het spel was bedoeld voor windows 95, ik heb ook de compatibiteitsmodus aangepast, zonder succes.
patches voor deze regelrechte poort zijn er ook niet te vinden?
iemand enig idee?
Ik heb vandaag het geweldige spel van crazy taxi gekocht, en geinstalleerd, plus directx 8, maar wanneer ik het dan wil runnen geeft ie deze error aan:
DirectX Graphics Error 0x82000005 met een okknopje.
Als ik ok in druk, krijg ik een zwart/donderblauw beeld maar doet verder niks
What The hell moek nu doen ??
Veel zeiden Directx 9 maar die heb ik nu, en blijf het probleem houden.
Bij Dgdiax gaf ie geen problemen aan....
De pc vereiste waren een 32 mb videokaart en die heb ik ook wat nu
quote:
Op zondag 1 februari 2004 20:47 schreef Loontjah het volgende:
Op verzoek van Notorious_RoyVeel zeiden Directx 9 maar die heb ik nu, en blijf het probleem houden.
Bij Dgdiax gaf ie geen problemen aan....
De pc vereiste waren een 32 mb videokaart en die heb ik ook wat nu
Goed zo.
Zodra ik de GTA VC cd in de cdrom speler druk begint de autosetup.
alleen krijg ik vervolgens na het zien van het gtavc logo de volgende melding :
Het gaat hier om een :
Celeron 1200
512 MB
30GB
Iemand die me meer info kan geven ? Op de HD staat niks in het register staat helemaal niks.
Iemand die kan helpen ?
Ik heb gewoon DirectX 9.1b, Windows XP, geen problemen in andere spellen, goede drivers, etc.
Echt ik ben geen n00bie, dus het ligt iig niet aan de gebruikelijke dingen.
Het grootse probleem is dus dat ik gewoon alleen maar 640x480 en 800x600 kiezen bij "Hardware".
Bovendien ziet het beeld er gewoon niet uit, flikkerend, halve mist, springende vijanden, enz enz....
Overigens gaat het wel snel, en mn pc is snel zat voor dit spel.
Ik heb ook geen ongebruikelijke kaart (voor die tijd zeker niet) een Geforce 2 MX.
Iemand merkte al op dat DF2 een zgn 'voxel-engine' gebruikt, en dat je weinig hebt aan het draaien met DirectX. Maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben snel of niet .
Ik krijg tijdens de training van America's Army een blauw scherm, zonder letters.
Dit krijg ik als ik even een aantal keer achter elkaar schiet, het lijkt alsof m'n videokaart t even niet trekt.. maar:
- ik heb een Ati Radeon 9600
- en heb de nieuwste Catalyst driver
- en DirectX 9 geinstalleerd.
Waar kan dit aan liggen. Als ik reboot krijg ik ook geen melding of wat.
Zijn er andere drivers of instellingen die ik kan proberen?
als het lukt
quote:dat was ik dus
Op dinsdag 3 februari 2004 17:50 schreef Cybarite het volgende:Iemand merkte al op dat DF2 een zgn 'voxel-engine' gebruikt, en dat je weinig hebt aan het draaien met DirectX. Maar ik wil wel een beetje fatsoenlijk beeld hebben snel of niet
.
t probleem destijds was dat de hardware van toen grote openlucht mappen niet speelbaar kon renderen in een normale 3d engine.
de voxel techniek kon dat dus wel. alleen daar waren dus weer geen direct 3d/open gl trukjes mee te doen.
ze zijn toen bij delta force 3 overgestapt naar de wel direct 3d ondersteunde engine omdat toen pas de hardware de mappen aankon die die gasten in hun mind hadden
kost samen gevat
delta force 1 & 2 zijn er niet beter uit te laten zien dan zoals je ze ziet.
dat is nu kut.maar destijds was het state of the art
quote:Bij mijn weten was dit de laatste Delta Force versie, ik heb geen hogere meer gezien.
Op woensdag 4 februari 2004 01:37 schreef FullySedated het volgende:[..]
dat was ik dus
t probleem destijds was dat de hardware van toen grote openlucht mappen niet speelbaar kon renderen in een normale 3d engine.
de voxel techniek kon dat dus wel. alleen daar waren dus weer geen direct 3d/open gl trukjes mee te doen.
ze zijn toen bij delta force 3 overgestapt naar de wel direct 3d ondersteunde engine omdat toen pas de hardware de mappen aankon die die gasten in hun mind hadden
kost samen gevat
delta force 1 & 2 zijn er niet beter uit te laten zien dan zoals je ze ziet.
dat is nu kut.maar destijds was het state of the art
Maar het is dus wel mogelijk. Volgens het internet wel. Het is zelfs gebruikelijk, want zogezegd is het spel onspeelbaar met deze graphics.
Ik wil het er niet 'mooier' uit laten zien, maar ik zie nu gewoon geen hand voor ogen, allemaal artefacten etc etc.
Welke eigenaar van Delta Force 2 heeft er ervaring hiermee ?
P.S.
Als Hardware hier Direct3D betekende, waarom kan ik de resolutie dan niet hoger dan 800x600 zetten ?
quote:Als ik jou was zou ik even een driver er voor proberen..
Op dinsdag 3 februari 2004 23:52 schreef jakovasaur het volgende:
Wie kan mij helpen?Ik krijg tijdens de training van America's Army een blauw scherm, zonder letters.
Dit krijg ik als ik even een aantal keer achter elkaar schiet, het lijkt alsof m'n videokaart t even niet trekt.. maar:
- ik heb een Ati Radeon 9600
- en heb de nieuwste Catalyst driver
- en DirectX 9 geinstalleerd.Waar kan dit aan liggen. Als ik reboot krijg ik ook geen melding of wat.
Zijn er andere drivers of instellingen die ik kan proberen?
als het lukt
quote:
Op woensdag 4 februari 2004 14:31 schreef gasemans het volgende:
Wat is de 2de naam van DF2? of had die nou geen extra naam.
dan kan ik even kijken of ik die nog heb en eens kijken er aan te veranderen is
Geen 2e naam het is een geelachtig dvd-doosje met een driehoekig logo erop van Delta Force, en eronder "Delta Force 2". Onderaan "Novalogic: the art of war" in wit-op-zwart in een balkje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |