abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 23 december 2003 @ 13:16:33 #76
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_15636930
Ik heb een probleempje met ravenshield.

Gisteravond heb ik nog een game gehost maar vandaag lukte dat niet. Zodra ik een game host of join sluit ravenshield af zonder error of wat dan ook. Normale campaign missions doen het wel maar alleen mp dus niet.
Alvast bedankt....

Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 23 december 2003 @ 19:47:22 #77
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_15648322
schop
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_15749042
Ik zit met een probleem met Day of Defeat (DoD). Ik heb de orginele half-life en Dod 1.0 met sturmbots 1.6. Nu geeft ie bij multiplay --> create game een fout aan, namelijk: Failed to find engine dll. Nu heb ik deze van Tactical Ops in de map van half-life geplaatst, maar dit helpt niet. Wie weet wat ik moet doen??? Ik heb ook alle video-modes geprobeerd en dat helpt ook niet!! Opnieuw installeren helpt ook niet!
Alvast bedankt voor de moeite!!!
pi_15831679
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 17:36 schreef dutchmage het volgende:
Ik heb de search al gebruikt, en heb wederom geen oplossing kunnen vinden.

het probleem is als volgt.

Ik probeer the Sims delucxe te installeren, maar de instalwizard komt niet verder als 1 blauw vakje, waarna hij aangeeft dat hij niet voldoende virtueel geheugen heeft.
Dit heb ik aangepast door middel van mijn wisselbestand de verdubbelen (minimaal en maximaal is al op z'n max.)
ook dit mocht niet baten.

heeft iemand een idee wat het zou kunnen zijn, en mij eventueel aan een oplossing helpen... alvast bedankt.

Op dinsdag 26 juni 2007 22:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dutchmage, ouwe kaenker taalpurist! O+
-webicon verwijderd, veel te groot, niet terugplaatsen-
pi_15834392
Ik ben tevreden met mijn Xbox, maar heb echter 1 probleempje;
Het nieuwe fifa spel, fifa 2004.

Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.

Andere spellen, Splinter cell, Halo, Fifa 2003 en UFC werken allemaal wel. Ook dvd's leest hij gewoon. Iemand een idee wat het kan zijn? Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? En waar ik het beste naar toe kan gaan om hem te laten repareren?

Ik heb de XBOX eigenlijk gekocht voor de voetbal games...

pi_15834446
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef rattaplan het volgende:

Wanneer ik het spel opstart, begint het beeld te trillen en wordt het beeld verdeelt in 3 lagen. Ik zie dus 3 trillende helicopters in het begin i.p.v. 1. En drie trillende van nistelrooijs i.p.v. 1. Ik kan gewoon met het spel beginnen, maar het beeld blijft in 3 lagen en blijft trillen. Nou heb ik 3 fifa2004 spellen geprobeerd, van 3 verschillende winkels. Het ligt dus echt aan mijn xbox denk ik. Ik heb zelfs een dvd cleaner gebruikt, maar dat had ook geen resultaat.

Andere spellen, Splinter cell, Halo, Fifa 2003 en UFC werken allemaal wel. Ook dvd's leest hij gewoon. Iemand een idee wat het kan zijn? Zijn er anderen die dit probleem ook hebben? En waar ik het beste naar toe kan gaan om hem te laten repareren?

ik denk dat je gewoon even moet bellen met de Xbox infolijn
pi_15835799
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:27 schreef apengek het volgende:

[..]

ik denk dat je gewoon even moet bellen met de Xbox infolijn

zal eens proberen.

[Dit bericht is gewijzigd door rattaplan op 30-12-2003 20:16]

pi_15895723
ik heb dus ook problemen met LOTR return of the king. Nu wil ik een patch downloaden die er schijnt te zijn op internet. Ik kan hem echter niet vinden. Heeft iemand de url? bvd
  zaterdag 3 januari 2004 @ 10:27:15 #84
75426 Romek
spreek je uit als ROMMEK
pi_15922269
Nadat ik Generals geinstaleerd had (ongeveer 8 mnden geleden) ging alles perfect en heb ik menig uurtjes zitten spelen (ong, 5uur pd)
Nu heb ik Zero hour gekocht, en die ging ik instaleren.....
Ook nog geen probleem, alleen bij het spelen van Zero hour, kreeg ik dus die vervelende zwarte achtergrond....

Ikke de online instellingen veranderd....

Toen BEELDZWART maar wel met geluid......

Ikke toen maar eens alles verwijderd (zowel Generals al Zero hour) en maar eens weer opnieuw instaleren....
Ik heb voldoende geheugen en mijn pc is (na mijn weten) voldoende ge-updated......
Maar nu als ik Generals OF Zero hour wil spelen, geeft deze een vette erro weer.....

Generals zegt: "u have a serieus error"
Zero hour zegt: "plaats cd1 in de drive"

Weet iemand hier misschien hoe ik er vanaf kom, en dan gewoon kan gaan spelen.....???

Foto is te zien op (screenshot)

Eet nooit gele sneeuw!!
Didier klinkt als Dj
pi_15923495
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 10:27 schreef Romek het volgende:
Nadat ik Generals geinstaleerd had (ongeveer 8 mnden geleden) ging alles perfect en heb ik menig uurtjes zitten spelen (ong, 5uur pd)
Nu heb ik Zero hour gekocht, en die ging ik instaleren.....
Ook nog geen probleem, alleen bij het spelen van Zero hour, kreeg ik dus die vervelende zwarte achtergrond....

Ikke de online instellingen veranderd....

Toen BEELDZWART maar wel met geluid......

Ikke toen maar eens alles verwijderd (zowel Generals al Zero hour) en maar eens weer opnieuw instaleren....
Ik heb voldoende geheugen en mijn pc is (na mijn weten) voldoende ge-updated......
Maar nu als ik Generals OF Zero hour wil spelen, geeft deze een vette erro weer.....

Generals zegt: "u have a serieus error"
Zero hour zegt: "plaats cd1 in de drive"

Weet iemand hier misschien hoe ik er vanaf kom, en dan gewoon kan gaan spelen.....???

Foto is te zien op (screenshot)
[afbeelding]

Je hebt het spt het spel zeker niet legaal en je hebt een patch van ZH geinstalleerd.....
  zaterdag 3 januari 2004 @ 13:59:16 #86
62913 Blik
The one and Only!
pi_15926623
Ik heb Call of Duty gekocht, en hij doet het niet. Ik krijg de volgende foutmelding:

Cmod Loadbrushes: Bad ShaderNum 2038691652

ik heb de nieuwste drivers van mijn GF4 Ti 4200 kaart gedownload, en daar ligt het niet aan, het kan ook niet aan de computer liggen, dat is namelijk een AMD 2600+.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

pi_15930517
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 13:59 schreef Blik het volgende:
Ik heb Call of Duty gekocht, en hij doet het niet. Ik krijg de volgende foutmelding:

Cmod Loadbrushes: Bad ShaderNum 2038691652

ik heb de nieuwste drivers van mijn GF4 Ti 4200 kaart gedownload, en daar ligt het niet aan, het kan ook niet aan de computer liggen, dat is namelijk een AMD 2600+.

Iemand een idee waar het aan kan liggen?

Nieuwste chipset drivers?
  zaterdag 3 januari 2004 @ 16:59:29 #88
62913 Blik
The one and Only!
pi_15931470
quote:
Op zaterdag 3 januari 2004 16:21 schreef Da_Koen het volgende:

[..]

Nieuwste chipset drivers?

wat bedoel je?

ik ben naar de site geweest van nvidia (www.nvidia.com), toen op drivers geklikt onderaan de site, en drivers gedownload (13.2 MB)

ik hoop dat dat goed is...

Redactie Frontpage zondag 4 januari 2004 @ 21:43:27 #89
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_15964437
Help! Ik krijg Prince of Persia, Sands of time niet geïnstalleerd! Ik heb uiteraard de legale, wil im hem installeren, hangt hij tijdens 'installing game video files'! Ik hoor de CD rond draaien in de CD-Romspeler, maar hij doet verder niks! Ik heb verder geen andere programma's draaien, ik heb het al vier keer geprobeerd en telkens hiervoor de PC opnieuw gestart maar hij doet niks! Is de PC misschien niet meer up to date ? Is een P4-2,8 Met 1024 Kb RAM, en een Ati Radeon 9800. Of ligt het aan de videokaart ? Er staat in het boekje dat hij alleen werkt met Nvidia-kaarten, maar dat zou lullig zijn...
Mocht hij toch niet werken, dan bied ik hem bij deze PoP te koop aan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Redactie Frontpage zondag 4 januari 2004 @ 23:16:57 #90
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_15967218
*schop!*
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_15969272
quote:
Op dinsdag 30 december 2003 19:26 schreef rattaplan het volgende:

dunno of het helpt, noch of het waar is, maar ik hoorde dat Fifa 2004 was teruggehaald uit de winkels omdat er nog bugs in zaten. Misschien heb jij dus een exemplaar van de oude lichting?
pi_16134230
quote:
Op zondag 4 januari 2004 21:43 schreef Djeez het volgende:
-knip-
Misschien heel suf, maar wissel eens van CD-rom, als je die hebt.
-
pi_16137262
Ik heb unreal 2003 gekocht de nieuwe versie maar nu geeft hij steeds een fout als ik online ga bij de oude versie gaf ik nooit fouten
UT2003 Build UT2003_Build_[2003-02-13_18.53]

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 3202 MHz with 1022MB RAM
Video: RADEON 9800 PRO (6360)

General protection fault!

History: UObject::ProcessEvent <- (AntiTCCSecurity DM-Gael.AntiTCCSecurity, Function AntiTCC110.AntiTCCSecurity.ClientRequestState) <- RemoteCall <- HandleStream <- UActorChannel::ReceivedBunch <- (Actor AntiTCCSecurity) <- UChannel::ReceivedSequencedBunch <- Direct <- UChannel::ReceivedRawBunch <- DispatchDataToChannel <- BunchData <- UNetConnection::ReceivedPacket <- UNetConnection::ReceivedRawPacket <- UTcpNetDriver::TickDispatch <- UpdatePreNet <- ULevel::Tick <- (NetMode=3) <- TickLevel <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Wat kan ik hier aan doen

Chicks with anorexia snort diet coke
PSN: Mones_NL
pi_16149576
Beste allemaal,
Gisteren hebben wij het spelletje Quack Attack gekocht. De installatie verliep voorspoedig, de intro-filmpjes zijn gewoon prachtig. Wij hebben een redelijk nieuwe en snelle computer die op XP draait, maar toch ziet alle tekst er zo uit in het spel. Enig idee waar dit aan kan liggen? We hebben de resolutie al op van alles en nog wat gezet en op het spel zelf staat ook dat het geschikt is voor XP.

Wie kan ons helpen?

En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_16161762
Niemand die mij kan helpen om met Donald te spelen ?
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_16165458
SWAT 3 wil niet echt helemaal lekker opstarten... Heb 'm geupgrade naar 2.1 en ik krijg steeds 'MENU With' errors en errors over bestanden als 'eagle.bmp'... 'k Kom niet echt verder dan het hoofdmenu.

Help!!

zondag 11 januari 2004 @ 21:44:24 #97
31061 Sjeng
aon de geng!
pi_16167072
quote:
Op zondag 11 januari 2004 19:19 schreef bianca en michael het volgende:
Niemand die mij kan helpen om met Donald te spelen ?
heb je alle nieuwste display drivers geinstalleerd?
HEEEEEEEEEEEEEEEY... BIERTJAH!!??
  woensdag 14 januari 2004 @ 23:39:15 #98
32811 Whizzkid
Het leven is geen krentenbol..
pi_16269858
Hallo,

Ik heb de update van Age of Wonders III: Shadow Magic geinstalleerd, alleen... hij doet het niet!
Op het scherm is te lezen, nadat je op de exe file dubbelklikt, "wrong disc inserted".
Wat nu?

Ik de patch V1.2 geinstalleerd in de standaard map die gegeven werd.

Alvast bedankt!

To house or not to house, that's the question...... ;-)
  zondag 18 januari 2004 @ 11:22:05 #99
73023 hifonics
Power From The Gods
pi_16361620
zet ik net weer eens sof 2 geinstalleerd wil ik online gaan is me hele veld opgebouwd uit zwart witte velden en lijnen.
hoe ken ik dat instellen? en waar moet ik iets downloaden mocht dat nodig zijn?

help

Watskebeurt? Watskebeurt? Watskebeurt?
pi_16362562
quote:
Op zondag 18 januari 2004 11:22 schreef hifonics het volgende:
zet ik net weer eens sof 2 geinstalleerd wil ik online gaan is me hele veld opgebouwd uit zwart witte velden en lijnen.
hoe ken ik dat instellen? en waar moet ik iets downloaden mocht dat nodig zijn?

help

Nieuwe drivers voor je videokaart ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')