Alvast enorm bedankt!
Dit spel doet het niet bij mij..
Kan wel gewoon het spel laden en zie alles maar kan niet rijden...
Op welke knop ik ook druk, de auto rijdt niet weg...
Heb de nieuwste shockwave en shockgame en niets lijkt te werken..
Iemand een oplossing?
Somebody help plz!
quote:
Ik heb een nieuwe pc gekregen met windows XP, nu wil ik graag mijn oude spellen erop zetten, dat lukte maar niet met Wanadoo Snowcross. Ik heb al met de compatibiliteit geklooit, maar dan krijg je een foutmelding:
ERROR!
Unable to load function FT_Thunk (KERNEL32.DLL)Als jullie weten hoe ik het toch kan laten werken wil ik het graag weten .
Oh ja, als je weet hoe ik Soldier of Fortune op XP kan laten werken wil ik het ook graag weten.
quote:welke windows theme gebruik jij?
Op dinsdag 25 november 2003 22:31 schreef AirRaid het volgende:
HELP
quote:Naar de winkel Teruggaan en om ruilen..
Op zaterdag 6 december 2003 18:28 schreef jimjim1983 het volgende:
Ik heb de C&C combat pack gekocht en ik wil C&C Renegade installeren maar als ik setup.exe open dan krijg ik de mededeling 'Setup has encounterd an error and needs to close'
wat moet ik doen?
quote:nog andere goede ideeen?
Op zaterdag 6 december 2003 19:09 schreef Helioz het volgende:[..]
Naar de winkel Teruggaan en om ruilen..
---------------------------------
Ik heb net, vanwege oldskool argumenten, C&C renegade aangeschaft.
Leuk en aardig spel natuurlijk maar ik krijg hem niet geinstalleerd, ik krijg de hele tijd zo'n standaard 'naar microsoft sturen? of annuleren' berichtje, kan het zijn dat op de één of andere manier SP1 hiermee te maken heeft?
(het spel heb ik gekocht in icm het combat pack dus ook met RA2 en yuri's)
het lijkt me niet de bedoeling dat ik de kazaa versie weer moet gaan spelen...
specs comp ligt het niet aan
9600 Raedon
AMD 2800
512 Ram
------------------------------------
Data Error (Cyclic Redundancy Check)
Weet iemand wat dat betekend en wat ik er aan kan doen?:)
quote:dat betekend dat ie het cdtje niet kan lezen.. dus of schoonmaken en als ie het dan nog niet doet moet je terug naar de winkel
Op woensdag 10 december 2003 21:14 schreef m1quel het volgende:
Halverwege de instalatie van Max Payne 2 krijg ik de volgende error:Data Error (Cyclic Redundancy Check)
Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.
De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.
Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
stond eerst hier: worms armageddon xp
[Dit bericht is gewijzigd door Sjeng op 15-12-2003 16:40]
quote:Nog een keer!
Op woensdag 3 december 2003 16:26 schreef Niwa het volgende:
Ik heb een nieuwe pc gekregen met windows XP, nu wil ik graag mijn oude spellen erop zetten, dat lukte maar niet met Wanadoo Snowcross. Ik heb al met de compatibiliteit geklooit, maar dan krijg je een foutmelding:
ERROR!
Unable to load function FT_Thunk (KERNEL32.DLL)
Als jullie weten hoe ik het toch kan laten werken wil ik het graag weten .Oh ja, als je weet hoe ik Soldier of Fortune op XP kan laten werken wil ik het ook graag weten.
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp
maar als je kernel meldingen krijgt is je windows best ziek, dus als een update niet werkt zou ik een schone install doen, een nieuwe install eroverheen gooien.
quote:Nog maar eens onder de aandacht brengen dan.......
Op maandag 15 december 2003 16:38 schreef Sjeng het volgende:
Worms World Party crashed naar de desktop!Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.
De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
stond eerst hier: worms armageddon xp
script/cupAllow.txt
weet iemand wat je hieraan kunt doen?? ik probeer t echt al UREN!!
please help me!!
Alvast bedankt!!!
gr Rick
[Dit bericht is gewijzigd door rickwissink op 17-12-2003 22:39]
http://www.elpros.si/CDCheck/CDCheckSetup.exe
------------------------------------------------------------------------------------
Verder niemand nog iets meer info over het WWP probleem???
Workaround:
ZoneAlarm Pro uitzetten
Tevreden?:
Nee anders zou ik dit niet posten , weet iemand wat ik moet doen om het op te lossen? Ik wil dus gewoon ZoneAlarm Pro blijven draaien en Halflife kunnen spelen
Ik krijg elke keer, na het eerste level, een fout melding bij lotr return of the king,
De fout melding luid,
Er is een fout opgetreden en Tvok kan niet verder.
c0000005 op 004801f 9
The lord of the rings(tm);Return of the king(tm) wordt nu beëindigd.
Ik speel dit spel onder Windows XP
met een Intel Pentium 4, 2,8ghz
Voor hulp alvast bedankt Hans
quote:Meestal komen CRC errors voor bij download versies van spellen van bijvoorbeeld Emule, Kazaa en Bit Torrent. CRC errors komen vrijwel NOOIT voor van originele CD's... De oplossing is dus simpel, als je 't wilt spelen, dan shell je gewoon de poen ervoor uit. Maakt 't spel ook veel leuker... Geen fijn antwoord maybe, maja...
Op woensdag 10 december 2003 21:14 schreef m1quel het volgende:
Halverwege de instalatie van Max Payne 2 krijg ik de volgende error:Data Error (Cyclic Redundancy Check)
dit is volgens mij de oorzaak van de meeste problemen die hier worden beschreven ...
quote:En wederom....
Op woensdag 17 december 2003 21:53 schreef Sjeng het volgende:Worms World Party crashed naar de desktop!
Ik draai WinXP en WWP, Worms2 en armageddon crashen naar de desktop zodra je een spel wil beginnen. Het spel start gewoon op, je kunt het menu navigeren etc, maar zodra het eigenlijke spel moet beginnen stopt ie ermee.De patch van de wwp.team17.com site verhelpt dit niet.
Compatibility instellen werkt ook niet.Heeft iemand hier ook problemen mee? Ik ben het al vaak tegengekomen in verschillende forums, maar nog nergens een oplossing gevonden.
Nog maar eens onder de aandacht brengen dan.......
Zo gezegd zo gedaan.
Alleen nadat ik die patch had geinstalleerd en zero hour wilde starten...
Kwam mn pc met de volgende melding :
You need to restart your computer to continu the patch
Logisch dacht deze computer n00b bij zichzelf....
Maar nadat ik hem opnieuw had gestart en zero hour op wilde starten kwam ie weer met dezelfde melding
na 3 keer opnieuw die patch installeren en 658754 keer opnieuw mn cpu opnieuw opstarten besloot ik het maar hier aan de ELITE te gaan vragen
Iemand een oplossing voor mij???
Bij voorbaat dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |