quote:Oh shit ja, Need For Speed Road Challenge.
Op woensdag 19 november 2003 16:24 schreef GTiMICRO het volgende:
welk spel
welke 3d kaart
foutmeldingen
en ja ik ben een NooB
quote:krijg je een foutmelding
Op woensdag 19 november 2003 16:28 schreef Yankee het volgende:[..]
Oh shit ja, Need For Speed Road Challenge.
3D kaart: euhmm dit staat op het garantiebewijs: XFX FX5600 AGP8X 128mb Ret, nVidia.en ja ik ben een NooB
quote:Alle andere 3d games doen het wel gewoon en dit spel doet het ook wel alleen dan zonder 3D kaart
Op woensdag 19 november 2003 16:31 schreef GTiMICRO het volgende:[..]
krijg je een foutmelding
en doen andere 3d games het wel.
quote:iemand
Op woensdag 19 november 2003 16:33 schreef Yankee het volgende:[..]
Alle andere 3d games doen het wel gewoon en dit spel doet het ook wel alleen dan zonder 3D kaart
A. To fix this you need to run one of the patches that fix the Registry and renderer .DLL files, such as Spot's "3DSetup Update Patch", here:
http://jpracing.racerplanet.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=115 (at JP Racing's site).
quote:Ja klopt is dezelfde als High Stakes. En bedankt!
Op woensdag 19 november 2003 16:48 schreef GTiMICRO het volgende:
Q.Need For Speed Road Challenge doesn't recognise the FX 3dcardA. To fix this you need to run one of the patches that fix the Registry and renderer .DLL files, such as Spot's "3DSetup Update Patch", here:
http://jpracing.racerplanet.com/modules/mydownloads/viewcat.php?cid=115 (at JP Racing's site).
quote:
Op woensdag 19 november 2003 20:28 schreef Chandler het volgende:
Hi!Ik heb mijn computer maar weer eens opnieuw geinstalleerd en heb eindelijk Unreal Tournament ook weer een beetje aan't lopen (daar ging het om) nu als ik Unreal Tournament aan het spelen ben wil hij na een minuut of 2 opeens net doen alsoftie crashed alles blijft stil staan; de muziek is weg... wacht ik een seconde of 10-20 dan opeens heb ik weer geluid en gaat het spel verder
druk ik dan weer op een toets dan blijft ie weer even hangen en dit gaat so even door totdat het op eens weer een minuut of 2 gelopen heeft en begint het gekloot van voor af aan.
ik wordt hier echt ziekelijk van... gatver
Ik heb de volgende dingen.
Mijn bios geflashed (ging goed, geen errors)
Win98 + Alles nodige updates.
Via Drivers
512MB
Duron 800.
Abit boardje.
SB Live 5.1
3d Blaster 5 64MBen verder geen andere zooi geinstalleerd dan de laatste Nvidea drivers (detonator).
Iemand een idee? ik heb alles al geprobeerd maar mijn computer heeft er blijkbaar geen zin meer in
quote:Hoe gaat het met je netwerkkaart? En virusscanner? En indexing services? Kun je ook de onboard audio gebruiken ipv die soundblaster? Heb je dan het probleem ook?
Op woensdag 19 november 2003 23:33 schreef Chandler het volgende:[..]
quote:Dankzij m'n ICT-goeroe is het probleem al opgelost.
Op dinsdag 18 november 2003 14:48 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
-knip in m'n eigen vraagje-
Iemand??
-- edit : Ik heb het spel ook op mijn laptop geinstalleerd, kijken of misschien de CD zelf lam was, maar dit was niet het geval.. Spel draait daar prima, alleen niet te spelen met een 16mb shared videokaart en een touchpad --
quote:Dat probleem had ik niet, maar toen ik hetzelfde spel ergens anders installeerde had die ook het probleem..
Op maandag 24 november 2003 16:22 schreef Camickaeze het volgende:
Beste iedereen..
Na het terugvinden van IGI installeerde ik het op mijn PC ( 1800+, 64mb GF4 etc etc ) maar in het spel detecteerd hij mijn muis niet.. Hij is er wel, maar ik zie hem niet.. In het menu is het niet echt een wereldprobleem, maar het is zo moeilijk richten zonder cursor.. Iemand enig idee waar het aan kan liggen?? Ik heb een MS toetsenbord en muissetje..Iemand??
-- edit : Ik heb het spel ook op mijn laptop geinstalleerd, kijken of misschien de CD zelf lam was, maar dit was niet het geval.. Spel draait daar prima, alleen niet te spelen met een 16mb shared videokaart en een touchpad --
Mijn vraag:
Hoi...speel nu een oud spel genaamd State of Emergency.
Loopt zo traag als stront...heb de nieuwste drivers voor mijn kaart gedownload maar wil niet helpen..specs op laag wil ook niet helpen..
Specs:
AMD Duron 1,2 Ghz.
Geforce 2 mmx440 of zo..
128 mb ram..
En kom niet met verhalen als dat ik een nieuwe videokaart wil kopen. Daar heb ik geld voor over...
Iemand enig idee??
quote:Miss. het zelfde als met IGI?? GF4 word niet door alle fabrikanten ondersteund
Op woensdag 26 november 2003 23:28 schreef Gamedemon het volgende:
mijn emperor of dune start niet nadat ik em geinstaleerd heb...kheb em volledig legaal dus hij moet het gewoon doen...kheb em voorheen altijd kunnen spelen maar nu niet meer...
het kan aan windows xp liggen want voorheen speelde ik et op 98..
kheb een athlon 1,4ghz 512 mb ram en een geforce 4 ti 4200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |