ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.quote:Op zondag 1 augustus 2004 11:29 schreef Chen het volgende:
Hallo ik heb net MTA Vice City gedownload maar hij vindt geen server of iets heeft iemand voor mij een ip aderes van een server of kan helpen?
ja ik kan dus de goede niet vindenquote:Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef Fliepke het volgende:
[..]
ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.
ja dit is te verhelpen waarschijnlijk met een crackquote:Op zaterdag 14 augustus 2004 15:54 schreef frankz14dude het volgende:
ik heb laatst magic the gathering battlegrounds gedownload en hij deed het ook maar nou is het gratis deel verlopen en staat er dat je hem moet kopen.
kun je dit met een crack verhelpen? en zoja waar vind ik zo'n crack dan?
komt door je brakke sweex hubjequote:Op dinsdag 17 augustus 2004 12:33 schreef sweex het volgende:
Ik heb eergister geprobeerd met 2 computers vanaf 1 IP de Serverlijst op te vragen van Wolfenstein - Enemy Territory.
Sindsdien krijg ik geen servers meer te zien in mijn serverlist bij Wolfenstein - Enemy Territory. Ligt die master server er gewoon uit of heb ik een ban ofzo?
D'r zou onderhoud zijn aan ID software master severquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 09:10 schreef clerk het volgende:
[..]
komt door je brakke sweex hubje
hij herkend de cd-rom volgens mij wel want ik kan hem gewoon instaleren.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 11:27 schreef djexplo het volgende:
Hij herkent de cdrom niet, dit kan meerdere oorzaken hebben, als je de cd er pas in stopt als het spel start kan het zijn dat je moet wachten tot windows-preview de cd heeft gelezen, of de cd kan vuil/bekrast zijn.
Maar het meest waarschijnlijke is dat de beveiliging van knights and merchants niet met windows xp over weg kan. De simpelste manier om dit op te lossen is een NOCD Crack te installeren, let daarbij wel goed op de versie en versie nummering.
Misschien kun je proberen alle informatie van de cd naar je HD te extracten, dat hielp bij mij al eens.quote:Op vrijdag 27 augustus 2004 19:14 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi,
Ik heb een probleempje:
Ik heb nu al bij 2 spellen het zelfde probleem gehad: installatie gaat goed maar zodra ik in het opstartmenu op spelen klik zegt de pc dat cd1 niet geladen is terwijkl dit toch echt het geval is.
Nu is het weer zover met doom 3. Vanmiddag gehaald (Ja orgineel, ik wil ook nog kunnen multi-playeren)
Alles gaat goed totdat ik op spelen klik. Ik heb hem in zowel cd dvd-speler als de dvd-writer geprobeerd. Ik heb zelf met Virtual Deamon een image gemaakt maar niets helpt!!
Wie kan mij helpen?
Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24quote:Maud-Dib
Ik heb een probleempje. Vandaag CS Condition Zero gekocht. Alleen wanneer ik probeer om een connectie naar een server op te zetten begint hij iets van een security pack te downloaden en blijft vervolgens hangen op "Precaching recourses" en blijft het spel vervolgens hangen. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?
Alvast bedankt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |