abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20936793
Opnieuw installeren?
pi_20937583
heb je RCT2 misschien gepatched???
dan kan het zo zijn dat het anders wordt opgeslagen
anders is ie gewoon corrupt en kan je em denk ik weggooien..
pi_20953438
Alle andere savegames (dus ook van dat scenario) doen het wel, dus ik denk dat er niets anders op zit, dan met dat scenario opnieuw te beginnen, want dat kan wel en da's makkelijker dan het hele spel opnieuw te installeren, want dan raak ik de rest ook kwijt. Maar toch bedankt.
pi_20987596
Hallo ik heb net MTA Vice City gedownload maar hij vindt geen server of iets heeft iemand voor mij een ip aderes van een server of kan helpen?
[14.gif]
  zondag 1 augustus 2004 @ 22:33:30 #255
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_20999279
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 11:29 schreef Chen het volgende:
Hallo ik heb net MTA Vice City gedownload maar hij vindt geen server of iets heeft iemand voor mij een ip aderes van een server of kan helpen?
ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.
pi_21043000
quote:
Op zondag 1 augustus 2004 22:33 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ga eens naar het vice city topic, daar kunnen ze je vast helpen.
ja ik kan dus de goede niet vinden
[14.gif]
  zondag 8 augustus 2004 @ 19:10:37 #257
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_21136631
ik kreeg bij mn videokaar condition zero meegeleverd, dus geinstalleerd: werkt prima en ook deleted scenes is cool, maar ik heb een probleem hiermee.

wanneer ik het spel afsluit (alleen bij Deleted scenes en niet bij de normale CS) en weer terugkom in Windows (XP Pro volledig geupdate) dan is de taakbalk rechtsonder in het scherm verdwenen, dus waar het geluid staat, de muis, virusscanner. Ook de tijd is verdwenen. Wanneer ik windows opnieuw opstart, verschijnt hij gewoon weer en is er niets aan de hand, maar het is een beeje vervelend.

in windows, bij de eigenschappen van de taakbalk, staat ook niets vreemd...

zou het komen doordat het spel de taakbalk verwijderd/ laat verdwijnen, zodat wanneer je met het spel online bezig bent, je geen irritante popups krijgt van messenger, of e-mail???

wie helpt me!!

(verder vanaf hier Taakbalk verdwenen na spelen Condition Zero..
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_21229294
Ik heb civilization 2 nog op de computer staan en dacht die speel ik weer eens.
Hij deed het altijd goed, maar nu ineens niet meer.
Als ik begin met spelen en ik heb een stad gebouwd kan ik niets meer doen, bij alles wat ik probeer zegt hij:
"You must close the city window before the game can proceed."

Oh ja en re-installing heeft geen nut...

Iemand een idee wat te doen?
Ga eens naar www.thehungersite.com en klik elke dag een keer.
pi_21242075
Rogue Squadron 3D voor de PC, probeer het te spelen, zie het intro filmpje, maar dan wordt het scherm zwart en blijft zwart, muziek blijft wel door spelen.. (leuk deuntje ook) iemand enig idee hoe ik dit fix? het is wel een dx6 game..
pi_21284419
ik heb laatst magic the gathering battlegrounds gedownload en hij deed het ook maar nou is het gratis deel verlopen en staat er dat je hem moet kopen.
kun je dit met een crack verhelpen? en zoja waar vind ik zo'n crack dan?
pi_21284922
quote:
Op zaterdag 14 augustus 2004 15:54 schreef frankz14dude het volgende:
ik heb laatst magic the gathering battlegrounds gedownload en hij deed het ook maar nou is het gratis deel verlopen en staat er dat je hem moet kopen.
kun je dit met een crack verhelpen? en zoja waar vind ik zo'n crack dan?
ja dit is te verhelpen waarschijnlijk met een crack
nee ik ga geen links geven want dit valt onder WAREZ!!!
en dat mag niet volgens de policy
  dinsdag 17 augustus 2004 @ 12:33:10 #262
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_21344741
Ik heb eergister geprobeerd met 2 computers vanaf 1 IP de Serverlijst op te vragen van Wolfenstein - Enemy Territory.

Sindsdien krijg ik geen servers meer te zien in mijn serverlist bij Wolfenstein - Enemy Territory. Ligt die master server er gewoon uit of heb ik een ban ofzo?
Budget user
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 09:10:28 #263
28274 clerk
scooping the monkey
pi_21417652
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2004 12:33 schreef sweex het volgende:
Ik heb eergister geprobeerd met 2 computers vanaf 1 IP de Serverlijst op te vragen van Wolfenstein - Enemy Territory.

Sindsdien krijg ik geen servers meer te zien in mijn serverlist bij Wolfenstein - Enemy Territory. Ligt die master server er gewoon uit of heb ik een ban ofzo?
komt door je brakke sweex hubje
-= ignorance is bliss =-
4 - 8 - 15 - 16 - 23 - 42
  vrijdag 20 augustus 2004 @ 13:06:30 #264
100226 sweex
Powered by Sweex
pi_21421698
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2004 09:10 schreef clerk het volgende:

[..]

komt door je brakke sweex hubje
D'r zou onderhoud zijn aan ID software master sever

En mijn Sweex router is niet brak (ondangs dat het een oem ding is )
Budget user
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 11:24:30 #265
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_21574978
ja ik wilde dit spel weer spelen. de eerste versie. dus niet de pheasant rebellion maar die ander. nu heb ik de officiele cd (dat was in die tijd nog) nu heb ik hem geinstalleerd en als ik hem dan wil opstarten zegt hij. stop de Knights and merchants cd in de cd-rom speler and close all active CD programs. nu snap ik niet wat het probleem is. kan iemand mij aub helpen. mijn os is xp home. please help me

waarom ik hem weer wil spelen? jeugdsentiment!
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_21575028
Hij herkent de cdrom niet, dit kan meerdere oorzaken hebben, als je de cd er pas in stopt als het spel start kan het zijn dat je moet wachten tot windows-preview de cd heeft gelezen, of de cd kan vuil/bekrast zijn.

Maar het meest waarschijnlijke is dat de beveiliging van knights and merchants niet met windows xp over weg kan. De simpelste manier om dit op te lossen is een NOCD Crack te installeren, let daarbij wel goed op de versie en versie nummering.
It's hard to tell that the world we live in is either a reality or a dream.
  vrijdag 27 augustus 2004 @ 11:31:43 #267
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_21575138
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 11:27 schreef djexplo het volgende:
Hij herkent de cdrom niet, dit kan meerdere oorzaken hebben, als je de cd er pas in stopt als het spel start kan het zijn dat je moet wachten tot windows-preview de cd heeft gelezen, of de cd kan vuil/bekrast zijn.

Maar het meest waarschijnlijke is dat de beveiliging van knights and merchants niet met windows xp over weg kan. De simpelste manier om dit op te lossen is een NOCD Crack te installeren, let daarbij wel goed op de versie en versie nummering.
hij herkend de cd-rom volgens mij wel want ik kan hem gewoon instaleren.
en waar kan ik een NOCD crack van af halen?
als je die link niet mag geven in dit topic (vanwege spam)
kun je hem me wel mailen. (mail in profiel)
alvast thnx
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_21575235
Geen links naar cracks idd, .
Maarre, ben je gebanned op Google BBOY? .
-
pi_21584026
Hoi,

Ik heb een probleempje:

Ik heb nu al bij 2 spellen het zelfde probleem gehad: installatie gaat goed maar zodra ik in het opstartmenu op spelen klik zegt de pc dat cd1 niet geladen is terwijkl dit toch echt het geval is.

Nu is het weer zover met doom 3. Vanmiddag gehaald (Ja orgineel, ik wil ook nog kunnen multi-playeren)

Alles gaat goed totdat ik op spelen klik. Ik heb hem in zowel cd dvd-speler als de dvd-writer geprobeerd. Ik heb zelf met Virtual Deamon een image gemaakt maar niets helpt!!

Wie kan mij helpen?
This account is a work of fiction. Names, characters, business, events and incidents are the products of the author’s imagination. Any resemblance to actual persons, living or dead, or actual events is purely coincidental.
  maandag 30 augustus 2004 @ 20:29:36 #270
91300 pieter_pontiac
For whom the bell tolls..
pi_21645440
Argh, foutmelding in GTA3

Hier dan maar verder
Iemand had het over een update? Waar kan ik die vinden?
Er zijn geen customcars in, of cheats, of wat dan ook, ik heb hem gister net geinstalleerd en niks vreemds gedaan.

Laat maar, ik moest geen upgrade, maar een patch hebben...
Hij doet het al...

[ Bericht 10% gewijzigd door pieter_pontiac op 31-08-2004 01:32:52 ]
hostes ad pulverum ferire
Spatie is kapot.
's Avonds een vent, 's ochtends gebanned
pi_21690373
Ik heb een probleempje. Vandaag CS Condition Zero gekocht. Alleen wanneer ik probeer om een connectie naar een server op te zetten begint hij iets van een security pack te downloaden en blijft vervolgens hangen op "Precaching recourses" en blijft het spel vervolgens hangen. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Alvast bedankt.
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_21717489
Echt top, als je niet een nieuw topic opent maar iets post in een daarvoor bedoeld topic krijg je als beloning geen hulp bij je probleem
gymnocalycium saglione in m'n hol
pi_21729995
Ik heb twee games.
Freedom Fighters en Hitman 2, (toevallig?) van dezelfde makers.

Beide spellen deden moeilijk bij installatie.
Ik heb m'n firewall, torrent, bearshare en enkele andere programma's afgesloten......toen deed de installatie het wel.

Spel loopt perfect op één detail na. Het geluid. In-game audio is in allebei de spellen verdeeld in Music, Speech en Effects. Music loopt goed....maar Effects en Speech zijn flink kut. Veel ge-echo en bijna altijd onverstaanbaar zacht.

Dit speelt natuurlijk voor geen meter.
Ik hoop dat er anderen zijn die een gelijksoortig probleem hebben ondervonden en....opgelost.
Ligt dit probleem bij het spel, of mijn audio-configuratie?

Please help, with kind regards.
pi_21730055
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2004 19:14 schreef jaapgvk het volgende:
Hoi,

Ik heb een probleempje:

Ik heb nu al bij 2 spellen het zelfde probleem gehad: installatie gaat goed maar zodra ik in het opstartmenu op spelen klik zegt de pc dat cd1 niet geladen is terwijkl dit toch echt het geval is.

Nu is het weer zover met doom 3. Vanmiddag gehaald (Ja orgineel, ik wil ook nog kunnen multi-playeren)

Alles gaat goed totdat ik op spelen klik. Ik heb hem in zowel cd dvd-speler als de dvd-writer geprobeerd. Ik heb zelf met Virtual Deamon een image gemaakt maar niets helpt!!

Wie kan mij helpen?
Misschien kun je proberen alle informatie van de cd naar je HD te extracten, dat hielp bij mij al eens.
pi_21733699
quote:
Maud-Dib
Ik heb een probleempje. Vandaag CS Condition Zero gekocht. Alleen wanneer ik probeer om een connectie naar een server op te zetten begint hij iets van een security pack te downloaden en blijft vervolgens hangen op "Precaching recourses" en blijft het spel vervolgens hangen. Iemand enig idee waardoor dit zou kunnen komen?

Alvast bedankt.
Hey ik heb even voor je gezocht op internet en blijkt dat je gewoon moet wachten als ie blijft hangen. Zie dit forum voor mensen met hetzelfde probleem(hier heb ik het ook vandaan):http://www.forumplanet.com/counterstrike/topic.asp?fid=7321&tid=1326826&p=24
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')