Ik heb het maar gegokt en de entry verwijderd. Gereboot. Nog steeds dezelfde meldingquote:Op vrijdag 25 juni 2004 21:48 schreef Tain het volgende:
je kan voor de zekerheid een totale export maken van je registry en hem dan verwijderen, mocht je pc het niet zo leuk hebben gevonden dan kan je de export weer importeren en is er niks aan de hand.
Mocht je windows xp draaien kan je ook nog een system restore point maken, voordat je de key weghaald
Misschien een virusscanner die op de achtergrond mee draait?quote:Op maandag 28 juni 2004 10:10 schreef Verbal het volgende:
Ontzettend irritant. Iemand enig idee?
V.
Vreemd genoeg helpt dit wel met het opstarten en afsluiten; hij sloeg voor het eerst niet vast.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Misschien een virusscanner die op de achtergrond mee draait?
Mute ook al je input kanalen is, misschien dat het helpt..
Ik weet niet echt waarvoor die hardwareversnelling dient, maar hij hoort iig gewoon open te staan voor zover ik weet..quote:Op maandag 28 juni 2004 10:25 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vreemd genoeg helpt dit wel met het opstarten en afsluiten; hij sloeg voor het eerst niet vast.
Het plopgeluid blijft
Ik zal wel even checken of ZoneAlarm misschien de oorzaak is, al houd ik die liever wel te allen tijde draaiende.
[edit] Met ZA uitgeschakeld blijft het plopgeluid ook. En ook als ik de hardwareversnelling een tandje lager zet in DxDiag.
Maar sowieso gebruik ik maar twee boxjes, dus kan ik dan de hele hardwareversnelling uitzetten? (ik gebruik onboard sound, Realtek '97 )
V.
Ja, maar net als de vorige alleen voor MP had ik begrepen.quote:Op maandag 28 juni 2004 10:40 schreef Dr.Daggla het volgende:
Er is trouwens een nieuwe patch voor SC:PT.
V1.3
En?quote:Op maandag 28 juni 2004 11:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja, maar net als de vorige alleen voor MP had ik begrepen.
Ben trouwens die Realtek-driver aan het downen, hopelijk helpt het
V.
Sound drivers geüpdatet.quote:Op maandag 28 juni 2004 11:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
En?
Sorryquote:Op donderdag 1 juli 2004 21:20 schreef Cybarite het volgende:
[..]
Ook taalpurisme kent zijn grenzen, Verbal.
Goh toch nog een antwoordquote:Op maandag 19 juli 2004 12:28 schreef Rodie83 het volgende:
Het zou zo kunnen zijn dat je cd beschadigt is waardoor de gegevens corrupt worden gelezen en geinstalleerd, maar dat zie je echt heel weinig. Nieuwste patches doen ook niks aan het probleem?
ruilen voor een ander...deze is stukquote:Op vrijdag 23 juli 2004 21:00 schreef Droopie het volgende:
Ik heb net Simcity 4 gekocht voor 15 euro bij de free record shop.
Bij het installeren van cd 1 crasht die bij 44.78%, in het bijgeleverde boekje
staat het vermeld dat je niet met 2 verschillende cd-spelers het spel
kunt installeren.
Dwz. Cd 1 er uit Cd 2 erin en dan moet je op ok drukken.
Maar ik zie nergens een ok, en uit zichzelf gaat ie ook niet verder!
Nou heb ik mijn DVD-writer uitgezet in mijn Bios en Windows.
Maar toch crasht hij?? Wie weet raad plz
kut roelandquote:Op vrijdag 2 juli 2004 23:59 schreef Fuxl het volgende:
Het lukt me maar niet om bij Omerta in te loggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |