Kuzz Joycejutje
quote:zo te merken volg je me niet wie zegt dat ik niet verliefd ben???
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef oOfaithOo het volgende:lijkt het je niet gewoon verstandig om vrijgezel te blijven als beide je niet interreseren....lijkt me toch wel dat je verliefd op iemand moet zijn wil je daar een relatie mee beginnen
quote:Je zegt zelf dat je die jongens niet moet.
Op woensdag 5 november 2003 21:36 schreef Joycejutje het volgende:[..]
wie zegt dat ik niet verliefd ben???
quote:Ik heb precies hetzelfde.. een paar jongens vinden mij ook leuk, maar ik heb er gewoon ff geen zin meer in.. ik denk dat ik ook maar es naar iemand van het vrouwlijk geslacht moet gaan zoeken.
Op woensdag 5 november 2003 21:31 schreef Joycejutje het volgende:
weet niet goed wat ik moet doen.
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet kan ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe, maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
Ik vind het allemaal zo verwarred wie herkent het en wie heeft er tips voor me???Kuzz Joycejutje
quote:Ja ok maar ze kan toch verliefd zijn op een meisje
Op woensdag 5 november 2003 21:37 schreef Tijn het volgende:[..]
Je zegt zelf dat je die jongens niet moet.
quote:Ja maar die zou ze dan gebruiken maar waarom zou ze die dan gebruiken
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef Grayburn het volgende:[..]
Ja ok maar ze kan toch verliefd zijn op een meisje
.
quote:Jeetje kanik ook serieus genomen worden???
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef Atreidez het volgende:[..]
Je zegt ook niet dat je t wel bent.
Eigenlijk ben ik er nog helemaal niet achter wat je eigenlijk wel zegt
quote:leg het dan effe uit....kunnen we er misschien wat mee
Op woensdag 5 november 2003 21:41 schreef Joycejutje het volgende:[..]
Jeetje kanik ook serieus genomen worden???
ik weet gewoon ff iet wat ik moet doen en vraag advies, meteen lullige opmerkingen
quote:breng ze nou niet op gekke ideeen, ik ben 19 en nog steeds vrijgezel/maagd, als straks alle meiden een andere meid uit zoeken, moet ik dan genoegen nemen met een man ofzo
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef dolledingo het volgende:[..]
Ik heb precies hetzelfde.. een paar jongens vinden mij ook leuk, maar ik heb er gewoon ff geen zin meer in.. ik denk dat ik ook maar es naar iemand van het vrouwlijk geslacht moet gaan zoeken.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:41 schreef Joycejutje het volgende:[..]
Jeetje kanik ook serieus genomen worden???
ik weet gewoon ff iet wat ik moet doen en vraag advies, meteen lullige opmerkingen
Misschien handig als je jezelf wat duidelijker formuleert. Lees je 1e post nog eens.. en nog eens .. en nog eens ... vind je die nou zelf duidelijk .
Als het goed is ben je over een jaar of wat weer gewoon hetero.
Maar je hebt er gevallen bij daar komt het nooit meer goed mee
quote:Ja ik snap niet echt wat er niet duidelijk aan is.
Op woensdag 5 november 2003 21:42 schreef Miss_Amara het volgende:[..]
lekker vrijgezel blijven leuke dingen doen alles voor jezelf op een rijtje zetten Misschien handig als je jezelf wat duidelijker formuleert. Lees je 1e post nog eens.. en nog eens .. en nog eens ... vind je die nou zelf duidelijk
.
Hoezo 'moet' je even iemand? Ben ik nou de enige die relatiegedoe rustig aan zich laat voorbijgaan totdat ik eindelijk zelf verliefd word?
quote:Ja dat heb je wel heel goed duidelijk gemaakt...dat het allemaal erg verwarrend is...en ik nogsteeds niet weet wat er nou eigenlijk allemaal aan de hand is
Op woensdag 5 november 2003 21:45 schreef Joycejutje het volgende:[..]
Ja ik snap niet echt wat er niet duidelijk aan is.
ik bedoel ik vind het zelf erg verwarrednd dat komt er toch in over of niet??
Maar als je er toch over na blijft denken en er niks aan valt te doen.. tsja.. dan maar gewoon bi wezen toch?
Heb je zoiezo al weleens ervaring gehad met een meisje?
quote:Ja heb ik gehad ja. al wil ik t daar liever niet over hebben.
Op woensdag 5 november 2003 21:48 schreef Kornovichvb het volgende:
Ik zou er maar niet echt teveel over na gaan denken... straks praat je jezelf nog in dat je lesbi bent.. en dat moet je niet hebben he... nah of wel natuurlijk.
Maar als je er toch over na blijft denken en er niks aan valt te doen.. tsja.. dan maar gewoon bi wezen toch?
Heb je zoiezo al weleens ervaring gehad met een meisje?
quote:
Ik ben bi maar, weet niet goed wat ik moet doen.
Tot zover nog duidelijk denk ik ..
quote:Er zijn een paar jongens die je leuk vinden en meer willen maar jij wil dat niet ? --> Hun duidelijk maken dat er niets inzit
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet
quote:Waarom zou je een vriendin moeten
ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe
quote:Oftewel : je moet helemaal geen vriendin. Vrijgezel zijn is geen schande. Nee, ook op jouw leeftijd niet
maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
quote:Wat vind je precies verwarrend ? Je bi-gevoelens ? Het feit dat je blijkbaar behoefte hebt aan iemand maar toch ook weer niet ?
Ik vind het allemaal zo verwarred
quote:Herkennen: nee
wie herkent het en wie heeft er tips voor me???
Uitleg: graag wat meer van jouw kant want ik ben niet de enige die het niet helemaal snapt geloof ik .
Is zo mijn punt een beetje gemaakt???
quote:Kom op.. Laten we niet gaan ziften om een paar missende N's en de zinsopbouw.
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet kan ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe, maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
Ik vind het allemaal zo verwarred wie herkent het en wie heeft er tips voor me???Kuzz Joycejutje
Je moet nooit iets haasten. Liefde moet je overkomen. Of dat nou met het vrouwelijk of het mannelijk geslacht is, dat is iets wat jezelf weet. Ik denk dat je dat zelf pas merkt op het moment dat je die persoon tegenkomt.
De spreekwoordelijke vonk moet overslaan. En als je dan een vriendin krijgt dan zul je daar geen misbruik van maken, omdat er sprake is van liefde. In liefde moet je niets.
Groetjes
quote:Goed, doen. Even een tijdje geen gedonder aan je kop.
Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Joycejutje het volgende:
Oke, Ik vind het inderdaad moeilijk alleen te zijn, maar daar kan ik me nog over heen zetten.
quote:Heb je wel goed aangegeven dat je even niets hoeft, snappen ze vanzelf wel.
Dat jongens me leuk vinden en ik t niet zo zie zitten weten ze, maar toch gaan ze daar blokken werkt niet echt mailen kunnen ze nog steeds.
quote:Idd, bi gevoelens zijn verwarrend, je weet niet precies hoe je jezelf moet plaatsen in de wereld. Plaats jezelf als jezelf in de wereld, jij bent gewoon een uniek persoon die op mannen en vrouwen valt. Als je het eenmaal van jezelf accepteerd wordt alles een stuk makkelijker en er gaat een wereld voor je open
Mijn bi gevoelens vind ik voornamelijk verwarrend ik bedoel zo veel jongens en ik val ook nog een op vrouwen na ja ik bedoel hoe erg kan je zijn.
quote:Doet me pijn om te horen dat je vrienden je verlaten hebben. Ik heb alleen een goeie vriendin van me die ik al wat langer ken vertelt dat ik ook op jongens val. En voor de rest alleen mensen die ik (eerst) niet IRL ken. Mensen die je nog niet kennen accepteren het sneller dan mensen die je al wat langer kennen. Ik ben ook bang dat mijn vrienden me zullen verlaten als ik het hun vertel.
Mijn ouders vinden t allemaal maar best als ik maar gelukkig ben.
Ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt omdat ik vertelde dat ik bi was is dat geen voorteken dat het niet klopt???
En accepteren die mensen het niet, laat ze stikken, ze zijn het niet waard, en laat dat merken. Mischien zien ze het dan in hoe dom ze bezig zijn.
quote:Relax een beetje joh....
Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Joycejutje het volgende:
Oke, Ik vind het inderdaad moeilijk alleen te zijn, maar daar kan ik me nog over heen zetten.
Dat jongens me leuk vinden en ik t niet zo zie zitten weten ze, maar toch gaan ze daar blokken werkt niet echt mailen kunnen ze nog steeds.
Mijn bi gevoelens vind ik voornamelijk verwarrend ik bedoel zo veel jongens en ik val ook nog een op vrouwen na ja ik bedoel hoe erg kan je zijn.
Mijn ouders vinden t allemaal maar best als ik maar gelukkig ben.
Ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt omdat ik vertelde dat ik bi was is dat geen voorteken dat het niet klopt???Is zo mijn punt een beetje gemaakt???
Je loopt vanzelf tegen iemand aan waarvan je denkt, wowwwwwww...
En of dat een man of een vrouw is, tja dat is de vraag
Maak je niet zo druk om bi zijn, je hoeft geen keuze te maken, als je verliefd word dan ben je verliefd, het wijst zichzelf echt wel.
Als je die jongens die nu achter je aan zitten niet leuk vind dan vind je ze gewoon niet leuk, dat betekend niet dat je nooit meer een jongen leuk zal vinden.
Volg je hart en het komt wel goed.......
Stop jezelf niet in een hokje, hokjes zijn te klein, dan kan je niet meer groeien.
Een voorteken waaruit je kunt concluderen dat die vriendschappen geen hol voorstelden!
Dat jij wellicht biseksueel bent, maakt jou niets meer of minder dan een ander.
in wezen. als je altijd al een ignorant mf bent geweest, dan zul je ook blijven.
quote:Als je het bij hen net zo onhandig gedaan hebt als in dit topic, kan ik dat me goed voorstellen eigenlijk
Op woensdag 5 november 2003 22:27 schreef Copycat het volgende:
Inderdaad is het een voorteken dat al je vrienden je laten barsten als je bi-gevoelens kenbaar maakt...
[edit]
Succes ermee verder in elk geval; ik wil je met deze kritiek niet negatief beinvloeden, maar echt helpen kan ik je zo ook niet... Sterkte, en je zult wel zien; als je er voor jezelf eenmaal uit bent en wat meer zelfvertrouwen hebt, gaat alles vanzelf een stuk beter.
[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 05-11-2003 23:32]
[Dit bericht is gewijzigd door Joycejutje op 05-11-2003 23:16]
Een aantal jongens vallen op jou.
Jij hebt geen zin in jongens.
Maar een meid wil je ook niet want die zal je toch alleen maar gebruiken.
Oplossing: vrijgezel blijven
quote:
Op woensdag 5 november 2003 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
iemand zei ooit al eens: all you need is love... love is all you need
in wezen. als je altijd al een ignorant mf bent geweest, dan zul je ook blijven.
quote:Waarom zou iemand die mf geaard is, ignorant moeten zijn ?
Op donderdag 6 november 2003 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
denk na en wees objectief en positief for once. succes gozert.
Ik ben zelf duidelijk mf (ja, echt ) maar sta open voor de andere geaardheid van vrienden/vriendinnen van me. Heb kennissen die homo zijn, sommigen bi, anderen gewoon mf.
Denk na en wees objectief ... ook jij, zoalshetis ... Het is niet ignorant om mf te zijn.
quote:tja dan zal je toch ff aan de vrouw moeten ben ik bang
quote:Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!
Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Jerruh het volgende:
schopje naar R&P.
daar komt deze meer tot zijn recht, omdat het hier niet alleen seksuele gevoelens betreft.
Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.
quote:Ga naar de Burgerking ipv McDonalds, want daar zijn de hamburgers een stuk groter en lekkerder!
wie heeft er tips voor me???Kuzz Joycejutje
Kuzz Kreaatje.
quote:Goed verwoord, behalve dat moeten.
Op vrijdag 7 november 2003 14:08 schreef Ripley het volgende:
Bi, homo, hetero - maakt niks uit lijkt me voor dit dilemma.Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.
Liefde overkomt je.
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 13:54 schreef Joycejutje het volgende:[..]
Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |