abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 november 2003 @ 21:31:41 #1
71727 Joycejutje
I'll be youre dream.
pi_14415658
weet niet goed wat ik moet doen.
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet kan ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe, maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
Ik vind het allemaal zo verwarred wie herkent het en wie heeft er tips voor me???

Kuzz Joycejutje

wat een wereld he
pi_14415771
lijkt het je niet gewoon verstandig om vrijgezel te blijven als beide je niet interreseren....lijkt me toch wel dat je verliefd op iemand moet zijn wil je daar een relatie mee beginnen
  woensdag 5 november 2003 @ 21:36:36 #3
71727 Joycejutje
I'll be youre dream.
pi_14415798
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:35 schreef oOfaithOo het volgende:
lijkt het je niet gewoon verstandig om vrijgezel te blijven als beide je niet interreseren....lijkt me toch wel dat je verliefd op iemand moet zijn wil je daar een relatie mee beginnen
zo te merken volg je me niet wie zegt dat ik niet verliefd ben???
wat een wereld he
  woensdag 5 november 2003 @ 21:37:26 #4
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_14415821
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:36 schreef Joycejutje het volgende:

[..]

wie zegt dat ik niet verliefd ben???

Je zegt zelf dat je die jongens niet moet.
pi_14415852
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:31 schreef Joycejutje het volgende:
Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet kan ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe, maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
Ik vind het allemaal zo verwarred wie herkent het en wie heeft er tips voor me???

Kuzz Joycejutje

Ik heb precies hetzelfde.. een paar jongens vinden mij ook leuk, maar ik heb er gewoon ff geen zin meer in.. ik denk dat ik ook maar es naar iemand van het vrouwlijk geslacht moet gaan zoeken.
pi_14415871
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:37 schreef Tijn het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je die jongens niet moet.

Ja ok maar ze kan toch verliefd zijn op een meisje .
If consequences dictate my course of action I should play GOD and shoot you myself.[br] I'm very tired of waiting. I should kick you,beat you, fuck you, and then shoot you in your fucking head.
pi_14415912
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef Grayburn het volgende:

[..]

Ja ok maar ze kan toch verliefd zijn op een meisje .

Ja maar die zou ze dan gebruiken maar waarom zou ze die dan gebruiken ik snap er echt werkelijk niks van
  woensdag 5 november 2003 @ 21:41:00 #8
71727 Joycejutje
I'll be youre dream.
pi_14415939
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Je zegt ook niet dat je t wel bent.

Eigenlijk ben ik er nog helemaal niet achter wat je eigenlijk wel zegt

Jeetje kanik ook serieus genomen worden???
ik weet gewoon ff iet wat ik moet doen en vraag advies, meteen lullige opmerkingen
wat een wereld he
pi_14415961
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:41 schreef Joycejutje het volgende:

[..]

ik weet gewoon ff iet wat ik moet doen en vraag advies, meteen lullige opmerkingen

leg het dan effe uit....kunnen we er misschien wat mee
pi_14415977
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:38 schreef dolledingo het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde.. een paar jongens vinden mij ook leuk, maar ik heb er gewoon ff geen zin meer in.. ik denk dat ik ook maar es naar iemand van het vrouwlijk geslacht moet gaan zoeken.

breng ze nou niet op gekke ideeen, ik ben 19 en nog steeds vrijgezel/maagd, als straks alle meiden een andere meid uit zoeken, moet ik dan genoegen nemen met een man ofzo
pi_14415985
quote:
Op woensdag 5 november 2003 21:41 schreef Joycejutje het volgende:

[..]

• lekker vrijgezel blijven
  • leuke dingen doen
  • alles voor jezelf op een rijtje zetten
  • Misschien handig als je jezelf wat duidelijker formuleert. Lees je 1e post nog eens.. en nog eens .. en nog eens ... vind je die nou zelf duidelijk .

*houdt van Nexhil*
      woensdag 5 november 2003 @ 21:44:30 #12
    1316 PLAE@
    Founded by fuckers
    pi_14416044
    gewoon ff door deze pubertijd.

Als het goed is ben je over een jaar of wat weer gewoon hetero.

Maar je hebt er gevallen bij daar komt het nooit meer goed mee

woensdag 5 november 2003 @ 21:45:14 #13
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14416067
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 21:42 schreef Miss_Amara het volgende:

[..]

• lekker vrijgezel blijven
  • leuke dingen doen
  • alles voor jezelf op een rijtje zetten
  • Misschien handig als je jezelf wat duidelijker formuleert. Lees je 1e post nog eens.. en nog eens .. en nog eens ... vind je die nou zelf duidelijk .

Ja ik snap niet echt wat er niet duidelijk aan is.
    ik bedoel ik vind het zelf erg verwarrednd dat komt er toch in over of niet??
    wat een wereld he
    pi_14416091
    Volg je hart, maar gebruik je verstand.
    pi_14416126
    Meer iets voor R&P dit...

Hoezo 'moet' je even iemand? Ben ik nou de enige die relatiegedoe rustig aan zich laat voorbijgaan totdat ik eindelijk zelf verliefd word?

pi_14416155
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 21:45 schreef Joycejutje het volgende:

[..]

Ja ik snap niet echt wat er niet duidelijk aan is.
    ik bedoel ik vind het zelf erg verwarrednd dat komt er toch in over of niet??

Ja dat heb je wel heel goed duidelijk gemaakt...dat het allemaal erg verwarrend is...en ik nogsteeds niet weet wat er nou eigenlijk allemaal aan de hand is
      woensdag 5 november 2003 @ 21:48:23 #17
    20546 Kornovichvb
    groove is in the heart
    pi_14416166
    Ik zou er maar niet echt teveel over na gaan denken... straks praat je jezelf nog in dat je lesbi bent.. en dat moet je niet hebben he ... nah of wel natuurlijk.

Maar als je er toch over na blijft denken en er niks aan valt te doen.. tsja.. dan maar gewoon bi wezen toch?

Heb je zoiezo al weleens ervaring gehad met een meisje?

No hydro, it's nice and ripe, speak in communication in bold type
      woensdag 5 november 2003 @ 21:51:12 #18
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14416244
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 21:48 schreef Kornovichvb het volgende:
    Ik zou er maar niet echt teveel over na gaan denken... straks praat je jezelf nog in dat je lesbi bent.. en dat moet je niet hebben he ... nah of wel natuurlijk.

Maar als je er toch over na blijft denken en er niks aan valt te doen.. tsja.. dan maar gewoon bi wezen toch?

Heb je zoiezo al weleens ervaring gehad met een meisje?

Ja heb ik gehad ja. al wil ik t daar liever niet over hebben.
    wat een wereld he
    pi_14416281
    quote:
    Ik ben bi maar, weet niet goed wat ik moet doen.

Tot zover nog duidelijk denk ik ..

quote:
    Een aantal jongens vinden me leuk maar ze trekken me helemaal iet
    Er zijn een paar jongens die je leuk vinden en meer willen maar jij wil dat niet ? --> Hun duidelijk maken dat er niets inzit .
    quote:
    ht zijn dat ik gewoon even een vriendin moe
    Waarom zou je een vriendin moeten .
    quote:
    maar dan gebruk ik die meid en dat wil ik nit.
    Oftewel : je moet helemaal geen vriendin. Vrijgezel zijn is geen schande. Nee, ook op jouw leeftijd niet . Anderen gebruiken is verre van respectvol en aangezien je dat zelf ook inziet --> Wat is precies het probleem ?
    quote:
    Ik vind het allemaal zo verwarred
    Wat vind je precies verwarrend ? Je bi-gevoelens ? Het feit dat je blijkbaar behoefte hebt aan iemand maar toch ook weer niet ?
    quote:
    wie herkent het en wie heeft er tips voor me???
    Herkennen: nee
    Tips: zie hierboven.

Uitleg: graag wat meer van jouw kant want ik ben niet de enige die het niet helemaal snapt geloof ik .

*houdt van Nexhil*
      woensdag 5 november 2003 @ 21:59:25 #20
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14416531
    Oke, Ik vind het inderdaad moeilijk alleen te zijn, maar daar kan ik me nog over heen zetten.
    Dat jongens me leuk vinden en ik t niet zo zie zitten weten ze, maar toch gaan ze daar blokken werkt niet echt mailen kunnen ze nog steeds.
    Mijn bi gevoelens vind ik voornamelijk verwarrend ik bedoel zo veel jongens en ik val ook nog een op vrouwen na ja ik bedoel hoe erg kan je zijn.
    Mijn ouders vinden t allemaal maar best als ik maar gelukkig ben.
    Ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt omdat ik vertelde dat ik bi was is dat geen voorteken dat het niet klopt???

Is zo mijn punt een beetje gemaakt???

wat een wereld he
      woensdag 5 november 2003 @ 22:01:10 #21
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_14416579
    quote:

Kuzz Joycejutje

Kom op.. Laten we niet gaan ziften om een paar missende N's en de zinsopbouw.

Je moet nooit iets haasten. Liefde moet je overkomen. Of dat nou met het vrouwelijk of het mannelijk geslacht is, dat is iets wat jezelf weet. Ik denk dat je dat zelf pas merkt op het moment dat je die persoon tegenkomt.

De spreekwoordelijke vonk moet overslaan. En als je dan een vriendin krijgt dan zul je daar geen misbruik van maken, omdat er sprake is van liefde. In liefde moet je niets.

Groetjes

Superhero to the rescue!
    pi_14416801
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Joycejutje het volgende:
    Oke, Ik vind het inderdaad moeilijk alleen te zijn, maar daar kan ik me nog over heen zetten.
    Goed, doen. Even een tijdje geen gedonder aan je kop.
    quote:
    Dat jongens me leuk vinden en ik t niet zo zie zitten weten ze, maar toch gaan ze daar blokken werkt niet echt mailen kunnen ze nog steeds.
    Heb je wel goed aangegeven dat je even niets hoeft, snappen ze vanzelf wel.
    quote:
    Mijn bi gevoelens vind ik voornamelijk verwarrend ik bedoel zo veel jongens en ik val ook nog een op vrouwen na ja ik bedoel hoe erg kan je zijn.
    Idd, bi gevoelens zijn verwarrend, je weet niet precies hoe je jezelf moet plaatsen in de wereld. Plaats jezelf als jezelf in de wereld, jij bent gewoon een uniek persoon die op mannen en vrouwen valt. Als je het eenmaal van jezelf accepteerd wordt alles een stuk makkelijker en er gaat een wereld voor je open
    quote:
    Ik ben al mijn vrienden kwijt geraakt omdat ik vertelde dat ik bi was is dat geen voorteken dat het niet klopt???
    Doet me pijn om te horen dat je vrienden je verlaten hebben. Ik heb alleen een goeie vriendin van me die ik al wat langer ken vertelt dat ik ook op jongens val. En voor de rest alleen mensen die ik (eerst) niet IRL ken. Mensen die je nog niet kennen accepteren het sneller dan mensen die je al wat langer kennen. Ik ben ook bang dat mijn vrienden me zullen verlaten als ik het hun vertel.

En accepteren die mensen het niet, laat ze stikken, ze zijn het niet waard, en laat dat merken. Mischien zien ze het dan in hoe dom ze bezig zijn.

pi_14416832
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 21:59 schreef Joycejutje het volgende:

Is zo mijn punt een beetje gemaakt???

Relax een beetje joh....

Je loopt vanzelf tegen iemand aan waarvan je denkt, wowwwwwww...
    En of dat een man of een vrouw is, tja dat is de vraag

Maak je niet zo druk om bi zijn, je hoeft geen keuze te maken, als je verliefd word dan ben je verliefd, het wijst zichzelf echt wel.

Als je die jongens die nu achter je aan zitten niet leuk vind dan vind je ze gewoon niet leuk, dat betekend niet dat je nooit meer een jongen leuk zal vinden.

Volg je hart en het komt wel goed.......
    Stop jezelf niet in een hokje, hokjes zijn te klein, dan kan je niet meer groeien.

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
      woensdag 5 november 2003 @ 22:27:47 #24
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_14417357
    Inderdaad is het een voorteken dat al je vrienden je laten barsten als je bi-gevoelens kenbaar maakt...

Een voorteken waaruit je kunt concluderen dat die vriendschappen geen hol voorstelden!
    Dat jij wellicht biseksueel bent, maakt jou niets meer of minder dan een ander.

Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
      woensdag 5 november 2003 @ 22:54:53 #25
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_14418179
    ik kan me nog goed herinneren. het was op de middelbareschool en we hadden in onze vriendenclub een jongen die altijd al een beetje homo-achtig deed. en ook al viel dat niet direct op voor buitenstaanders, wij vrienden wisten wel beter. en inderdaad uiteindelijk kwam hij er toen mee naar buiten: het grote woord...ik ben homo. we zaten toen met zijn 14-en een film te kijken, allemaal jonge mannen. jaar of 17-19, niemand lachtte, niemand werd kwaad, niemand heeft er zich eigelijk ook maar iets van aangetrokken en hem gewoon nog steeds als vriend behandeld. ook nu organiseren we met zijn 20-en twee keer per jaar een geweldig diner in een kasteel dat de succesvolste (toen al) in zijn bezit heeft gekregen. en hij komt dan als gastheer de trap af gewandeld met zijn vaste vriend en nog steeds never ever, nooit, hebben we ooit gedacht dat de homosexualiteit de vriendschap in gevaar zou brengen. iemand zei ooit al eens: all you need is love... love is all you need

in wezen. als je altijd al een ignorant mf bent geweest, dan zul je ook blijven.

hoofdletters kosten teveel tijd
    don't avoid pain to gain pleasure
    niet iedereen is iedereen
    pi_14418452
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 22:27 schreef Copycat het volgende:
    Inderdaad is het een voorteken dat al je vrienden je laten barsten als je bi-gevoelens kenbaar maakt...
    Als je het bij hen net zo onhandig gedaan hebt als in dit topic, kan ik dat me goed voorstellen eigenlijk Wat een vaag gezeur, en wat breng je het egocentrisch. Als je zoveel onbestemde verlangens hebt, weet je dan uberhaupt wel wat verliefd zijn is?

[edit]
    Succes ermee verder in elk geval; ik wil je met deze kritiek niet negatief beinvloeden, maar echt helpen kan ik je zo ook niet... Sterkte, en je zult wel zien; als je er voor jezelf eenmaal uit bent en wat meer zelfvertrouwen hebt, gaat alles vanzelf een stuk beter.

[Dit bericht is gewijzigd door Stonehead op 05-11-2003 23:32]

woensdag 5 november 2003 @ 23:10:27 #27
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14418677
    thnx diegene die me in iedergeval proberen te snappen en me tips hebben gegeven en herkenning hebben getoont!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Joycejutje op 05-11-2003 23:16]

wat een wereld he
    pi_14421627
    Let me get this straight:

Een aantal jongens vallen op jou.
    Jij hebt geen zin in jongens.
    Maar een meid wil je ook niet want die zal je toch alleen maar gebruiken.

Oplossing: vrijgezel blijven

I've got a 'F', a 'C' and i got a 'K'. All i miss now is ...
      donderdag 6 november 2003 @ 02:00:56 #29
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_14421903
    slappe hap stoere mannen...we weten allemaal dat de jongen die ergens om vroeg zijn antwoord nodig heeft. denk je dat door ontkenning en grove taal hij beter tot zijn antwoord komt. doe eens soeciaal en denk mee. zonder meteen te laten merken dat je het met sommige mensen niet eens bent. denk na en wees objectief en positief for once. succes gozert.
      donderdag 6 november 2003 @ 02:06:00 #30
    71480 zoalshetis
    eerlijk=eerlijk
    pi_14421927
    ditzelfde verhaal gaat ook op voor bi-vrouwen trouwens.
      donderdag 6 november 2003 @ 09:06:40 #31
    27467 webspider
    Fear is the mind-killer.
    pi_14423158
    quote:
    Op woensdag 5 november 2003 22:54 schreef zoalshetis het volgende:
    iemand zei ooit al eens: all you need is love... love is all you need

in wezen. als je altijd al een ignorant mf bent geweest, dan zul je ook blijven.

quote:
    Op donderdag 6 november 2003 02:00 schreef zoalshetis het volgende:
    denk na en wees objectief en positief for once. succes gozert.
    Waarom zou iemand die mf geaard is, ignorant moeten zijn ?

Ik ben zelf duidelijk mf (ja, echt ) maar sta open voor de andere geaardheid van vrienden/vriendinnen van me. Heb kennissen die homo zijn, sommigen bi, anderen gewoon mf.

Denk na en wees objectief ... ook jij, zoalshetis ... Het is niet ignorant om mf te zijn.

Sell not virtue to purchase wealth, nor Liberty to purchase power.
    pi_14423255
    quote:

Kuzz Joycejutje

tja dan zal je toch ff aan de vrouw moeten ben ik bang
    MICROSOFT: Most Intelligent Customers Realize Our Software is Only for Fools and Teenagers.
      donderdag 6 november 2003 @ 14:38:06 #33
    42530 Jerruh
    I'm rocking one leg!
    pi_14430701
    schopje naar R&P.
    daar komt deze meer tot zijn recht, omdat het hier niet alleen seksuele gevoelens betreft.
    put
    your
    clothes
    on!
      vrijdag 7 november 2003 @ 13:54:26 #34
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14458397
    quote:
    Op donderdag 6 november 2003 14:38 schreef Jerruh het volgende:
    schopje naar R&P.
    daar komt deze meer tot zijn recht, omdat het hier niet alleen seksuele gevoelens betreft.
    Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!
    wat een wereld he
    pi_14458848
    Bi, homo, hetero - maakt niks uit lijkt me voor dit dilemma.

Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
      Official ESF Kreviewer vrijdag 7 november 2003 @ 14:11:36 #36
    7719 Kreator
    Groetjes, Krea.
    pi_14458961
    quote:
    wie heeft er tips voor me???

Kuzz Joycejutje

Ga naar de Burgerking ipv McDonalds, want daar zijn de hamburgers een stuk groter en lekkerder!

Kuzz Kreaatje.

vrijdag 7 november 2003 @ 14:14:13 #37
    61399 Superher0
    Is it a plane?
    pi_14459069
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2003 14:08 schreef Ripley het volgende:
    Bi, homo, hetero - maakt niks uit lijkt me voor dit dilemma.

Je moet beginnen aan een relatie omdat je iemand tegenkomt waar je echt iets voor voelt. Punt.

Goed verwoord, behalve dat moeten.

Liefde overkomt je.

Superhero to the rescue!
    pi_14459369
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2003 13:54 schreef Joycejutje het volgende:

[..]

Hij staat daar al meid maar toch bedankt!!

Strawberry Flavour..
      vrijdag 7 november 2003 @ 16:23:09 #39
    71727 Joycejutje
    I'll be youre dream.
    pi_14463278
    quote:
    Op vrijdag 7 november 2003 14:21 schreef -moi- het volgende:

[..]

hi hi
    wat een wereld he
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties