En hun muziek is trouwens ook errug leuk....
Of niet?
Mijn favoriete Residents-platen zijn denk'k: Third Reich & Roll, the Commercial Album, Mark of the Mole, Duck Stab en Not Available.
Hoewel, 'waarderen' is een groot woord. Ik vind ze té experimenteel. 'The King and Eye', met alleen maar covers van Elvis, was wel leuk. Met hun overige materiaal heb ik, voor zover ik het ken natuurlijk, wat moeite.
Waar blijft Ulx trouwens?
quote:
Op maandag 28 oktober 2002 14:24 schreef Frollo het volgende:
*meldt*Hoewel, 'waarderen' is een groot woord. Ik vind ze té experimenteel. 'The King and Eye', met alleen maar covers van Elvis, was wel leuk. Met hun overige materiaal heb ik, voor zover ik het ken natuurlijk, wat moeite.
The 13th Anniversary Tour: Live in Holland.
Na t zien van dit optreden met "snakefinger" ,deze best wel toegankelijke CD gekocht.http://www.residents.com/shows/13th.html
Hoort nog steeds bij mijn favorieten.
de Residents zijn goed/fijn/fantastisch....
Misschien maar even een kaartje scoren, indien mogelijk. Wie wil d'r mee?
quote:Nouja, ik ga wel, maar in
Op zaterdag 25 januari 2003 23:42 schreef Zander het volgende:
Oh ja? Gaaf, ik ben de vorige keer naar die Wormwood tour geweest, dat was erg leuk.Misschien maar even een kaartje scoren, indien mogelijk. Wie wil d'r mee?
Ik kan alleen een Nederlands optreden vinden op 9 maart in de Melkweg in Amsterdam. Ik denk dat ik daar dan maar naar toe ga.
Meer zeg ik nog niet, ga eerst zelf maar
Leuk icoon!
Maar ik ben blij voor je dat het leuk was iig
ps, dit icon heb ik eigenlijk al bestwellang
En ik dacht dat ondertussen wel aangeomen mocht worden dat Les Claypool van Primus erin speelt. Of niet?
quote:Dat wordt wel vaker gezegd, maar volgens mij klopt het niet. The Residents hebben wel een zanger wiens stem er inderdaad erg veel op lijkt, maar die hoor je al op hun platen uit de jaren 70, volgens mij zat Claypool toen nog op de basisschool.
Op maandag 3 maart 2003 11:26 schreef Riert het volgende:
En ik dacht dat ondertussen wel aangeomen mocht worden dat Les Claypool van Primus erin speelt. Of niet?
quote:Hoe lang post je hier al?
Op maandag 28 oktober 2002 14:10 schreef Smots het volgende:
Kom op mensen, is er nou buiten Zanderrr niemand hier op FOk! die de Residents kan waarderen?
quote:ZO jong? Primus draait toch ook al wel weer een heel tijdje mee
Op maandag 3 maart 2003 12:13 schreef Riert het volgende:
Goed punt. Claypool komt uit '77
quote:Verbaaste me ook. Ik had het even opgezocht.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:17 schreef Fogerty het volgende:[..]
ZO jong? Primus draait toch ook al wel weer een heel tijdje mee
John Lennon speelt toch ook in de Residents? Wij denken dat het die gast met die xylofoon was
En wat een koele avatar, Ulx. hulde!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |