abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 november 2003 @ 12:13:46 #51
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14426884
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:19 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb een fout ontdekt.

In Luxemburg wordt Bassie uitgebreid wat een stuwdam/stuwmeer is en doet.
In Amerika als ze vliegen boven een of andere canyon (brice canyon ofzo?) dan zien ze ook een stuwdam met stuwmeer, gaat Adriaan het weer uitleggen!

En Bassie had toch voor rekenen een 0 en voor taal een 0?
Maar wel binnen een fractie weten dat $2.14 fl.0,60 is per liter


Ja, dat viel mij dus ook op, hij is wel dom, maar niet slim!

Trouwens leuk dat er nu ook vrouwelijke B&A fans zijn!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
  donderdag 6 november 2003 @ 13:20:00 #52
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_14428673

Die Bert Smorenberg ziet er ook als niet te vertrouwen uit

"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  Moderator donderdag 6 november 2003 @ 13:23:06 #53
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14428757
quote:
Op donderdag 6 november 2003 13:20 schreef semafoor het volgende:
[afbeelding]

Die Bert Smorenberg ziet er ook als niet te vertrouwen uit


Er staat een verdachte man in ons topic
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 6 november 2003 @ 16:03:46 #54
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14433257
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn de DVD's van onze vrienden ook te vinden:

- De huilende professor ¤ 8,99
- Het geheim van de schatkaart 1 & 2 elk voor ¤ 9,99 (bij Intertoys 4,99 per stuk!)
- De verzonken stad ¤ 9,99

Ik weet niet of dat in de andere Mediamarkten ook het geval is, zijn wel aparte BV's dus het zou kunnen dat het verschillend is. Maar in ieder geval niet duur.

Niks gekocht overigens, heb eerst maar eens de schatkaart gekocht bij Intertoys vorige week Die moet ik nog helemaal bekijken

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  Moderator donderdag 6 november 2003 @ 16:06:28 #55
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14433342
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:03 schreef koelkast het volgende:
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn de DVD's van onze vrienden ook te vinden:

- De huilende professor ¤ 8,99
- Het geheim van de schatkaart 1 & 2 elk voor ¤ 9,99 (bij Intertoys 4,99 per stuk!)
- De verzonken stad ¤ 9,99

Ik weet niet of dat in de andere Mediamarkten ook het geval is, zijn wel aparte BV's dus het zou kunnen dat het verschillend is. Maar in ieder geval niet duur.

Niks gekocht overigens, heb eerst maar eens de schatkaart gekocht bij Intertoys vorige week Die moet ik nog helemaal bekijken


hier in den helder en verderop in alkmaar niets meer bij Intertoys
ik bestel ze wel gewoon, al krijg ik ze ook deze week op video
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_14433905
quote:
Op donderdag 6 november 2003 16:03 schreef koelkast het volgende:
Bij de Mediamarkt in Zwolle zijn de DVD's van onze vrienden ook te vinden:

- De huilende professor ¤ 8,99
- Het geheim van de schatkaart 1 & 2 elk voor ¤ 9,99 (bij Intertoys 4,99 per stuk!)
- De verzonken stad ¤ 9,99

Ik weet niet of dat in de andere Mediamarkten ook het geval is, zijn wel aparte BV's dus het zou kunnen dat het verschillend is. Maar in ieder geval niet duur.

Niks gekocht overigens, heb eerst maar eens de schatkaart gekocht bij Intertoys vorige week Die moet ik nog helemaal bekijken


Bji mediamarkt Utrecht hadden ze ze niet, bij Marskramer verkopen ze de schatkaart dvd's ook voor ¤4,99 dus als je ze bij Intertoys niet ziet kun je daar altijd nog heen
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_14434182
quote:
Op donderdag 6 november 2003 schreef Adriaan het volgende:

Rotterdam 6 november 2003

Hallo vriendjes en vriendinnetjes,

Hier weer even een berichtje van mij en laat ik beginnen met een antwoord te geven op de vraag die mij het meest gesteld werd de afgelopen maanden. Het gaat redelijk goed met me. Ik heb (6 november) 14 van de 30 bestralingen gehad, dus bijna de helft, maar ik voel de uitwerking van die bestralingen bijna volledig.

Mijn mond voelt aan alsof ik zojuist een slok te heette koffie heb gedronken, mijn tandvlees prikkelt alsof ik een hap vers geplukte brandnetels heb gegeten en mijn keel is zo rauw, als de keel van een fanatieke voetbalsupporter met een zware angina op zondagavond. Ik riep altijd Wat er ook gebeurd altijd blijven lachen maar lachen doe ik tijdens het eten bijna nooit meer en als ik lach dan lach ik als een oude acrobaat die mondpijn heeft.

Mijn eten wordt door mijn vrouw met een keukenmachine zo fijn gemaakt tot het geschikt is als babyvoeding en dan kan ik het eten. Het eten wat mijn vrouw nu maakt smaakt lekker, maar het ziet er vreselijk uit. Gemalen, ziet andijvie met spekjes er uit al een koeienvlaai en hoe gepureerde Chili con Carne er uit ziet praat ik liever niet over.

Door de bestraling is ook een deel van mijn smaak verdwenen of veranderd. Dat is een vreemde ervaring want alles smaakt nu anders dan ik gewend was. Eten wat ik vroeger niet lekker vond vind ik nu redelijk smaken, wat ik een paar weken geleden redelijk vond, vind ik nu lekker en lekkernijen van een paar weken geleden, smaken me nu niet meer. Sinds ik met de bestraling ben begonnen is het eten voor mij een grote verkenningstocht geworden.

Ik ben benieuwd wat er in de komende week bij mij van smaak veranderd is. Het zal me niet verbazen als spruitjes straks bij mij gaan smaken naar slagroomgebakjes en slagroomgebak de smaak heeft van gekookte bieten. Wie weet veranderd de smaak van water opeens in wijn of en smaakt melk als bier. Als dat zo is hoor je mij niet klagen. Dan roep ik weer uit volle borst roepen, Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen.

Maar ook al veranderd melk niet in bier, dan zal ik toch blijven lachen, want ik zie de toekomst vol vertrouwen tegemoet.


Groetjes Adriaan


  Moderator donderdag 6 november 2003 @ 16:38:21 #58
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_14434272
Adriaantje is en blijft geweldig!!

en hij heeft nog steeds humor!

Adriaan het komt goed!!!

Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 6 november 2003 @ 17:09:53 #59
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14435122
Weer een mooie brief!
- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_14435505
Hij is z'n humor niet kwijt nee, maar hij heeft het zo te lezen erg zwaar. Hij heeft nog zware dagen voor de boeg, ik wens hem veel sterkte
Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  donderdag 6 november 2003 @ 18:17:26 #61
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14436750
quote:
Op donderdag 6 november 2003 08:59 schreef hinse het volgende:

[..]

Whoeps, dat had ik ook nooit gezien, ik moet eens verder kijken dan m'n neus lang is . Sorry


's ok. Ben het wel gewend Maar ja, ik laat natuurlijk geen kans voorbij gaan om heldin te worden genoemd!
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 6 november 2003 @ 18:21:24 #62
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_14436830
Adriaan is een held.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  donderdag 6 november 2003 @ 19:16:39 #63
62956 De_Maestro
Muziek: Klaris / Smorenburg
pi_14438194
FF wat rangen opnoemen:

DJ Koelkast = B&A Hofleverancier
De Maestro = B&A Muziekmensen Contactpersoon
Heidbuurt = B&A Nr. 1 Verzamelaar
Wonderer = B&A Heldin

Meer titels zullen wel volgen, denk ik!

- [url=http://www.freewebs.com/live-fm/ba.htm]De Maestro's B&A Muziekpagina![/url] - Four Men's Concerto -
pi_14438651
nu heb ik toch even een speciaal verzoek aan een ieder die mij kan helpen

ik heb me laatst bijna letterlijk doodgelachen toen ik 'de verzonken stad' aan het kijken was. In een van de laatste afleveringen, dat b&a op het laatste eiland (ik dacht rhodos) waren, waren de boeven er ook. b&a wisten nog net de laatste boot te pakken, en de baron werd zo kwaad dat hij b2 en vlugge japie allebei het water in gooide. Die scheldkannonade erachteraan heeft me aardig wat pijn in mijn buik bezorgt!

quote:
Een tijdje geleden, in een van de laatste afleveringen, zei De Baron het volgende:

Loempia! Zak Patat! Bamihap!

(en met alles wat hij nog in hem had...)

!!! KRO - KET !!!


Op dat moment kon er een ambulance besteld worden, ik hield hier bijna een stevige middenrif blessure aan over

- edit - En natuurlijk, het verzoek was dus, als iemand de verzonken stad op dvd heb.. zou iemand misschien van dat fragmentje (vanaf dat b2 en VJ in het water gegooid worden) misschien een mpgje kunnen maken?

Degene die dat voor elkaar krijgt, moet voortaan Professor genoemd worden! (en wie wil die titel nou niet )

pi_14438747
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:16 schreef De_Maestro het volgende:
FF wat rangen opnoemen:

DJ Koelkast = B&A Hofleverancier
De Maestro = B&A Muziekmensen Contactpersoon
Heidbuurt = B&A Nr. 1 Verzamelaar
Wonderer = B&A Heldin

Meer titels zullen wel volgen, denk ik!


Eh...

Anja = B&A Heldin 2
Gerritje = B&A Topic volger
Bassie fan = Bassie fan
Sm0kez = B&A Tourder
Ome Ron - B&A Tour Organisator
Natrix = B&A Tour woordvoerder
Hinse = B&A boy (ik ben niet iets speciaals )

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
pi_14439040
De Dvd en Video liggen nu ook bij Bart Smit.
Video voor 9,95 Euro en de Dvd voor 11,95 Euro.
Ik hoop dat ze vlug in de Vlaamse Bart Smitbedrijven liggen.
pi_14439072
Was vergeten bij te zetten dat het gaat om 25 jaar Theater!!;)
  donderdag 6 november 2003 @ 19:45:45 #68
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_14439073
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef hinse het volgende:

[..]

Eh...

...
Gerritje = B&A Topic volger
...


"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  donderdag 6 november 2003 @ 19:45:48 #69
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14439076
Mag ik ook nog op de rangenlijst?

Heb nog even wat punten over De Sleutel, van vanavond op Nick:

* Bassie zit op een gegeven moment zwaar intiem te dansen met B2, en dat doet 'm niks, terwijl ze een tijdje terug nog op die racebaan achter ze aan zaten (trouwens meesterlijke scene van die racebaan !!!)

* Alle mensen in het vliegtuig dansen gewoon mee Erg lachen!

* Bassie praat Gronings bij het wegsturen van de lift-figuur in het hotel (wegweezn, hij zegt het er zelfs bij dat 'ie gronings praat)

* B1 en B2 hebben contact met de BB in het vliegtuig via de 'portofoon'

B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
  donderdag 6 november 2003 @ 19:48:10 #70
50286 Gerritje
Eilandkleuter 4ever!
pi_14439138
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:45 schreef koelkast het volgende:
Mag ik ook nog op de rangenlijst?

Heb nog even wat punten over De Sleutel, van vanavond op Nick:

* Bassie zit op een gegeven moment zwaar intiem te dansen met B2, en dat doet 'm niks, terwijl ze een tijdje terug nog op die racebaan achter ze aan zaten (trouwens meesterlijke scene van die racebaan !!!)


Die scene is geweldig!! Hij duurt echt gewoon een minuut ofzo, terwijl die baan maar 20 meter lang is en je dus ongeveer 34x hetzelfde stukje baan ziet!!
"Wa seggie?" | "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen!"
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 november 2003 @ 19:51:17 #71
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_14439246
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef hinse het volgende:

[..]

Eh...

Anja = B&A Heldin 2
Gerritje = B&A Topic volger
Bassie fan = Bassie fan
Sm0kez = B&A Tourder
Ome Ron - B&A Tour Organisator
Natrix = B&A Tour woordvoerder
Hinse = B&A boy (ik ben niet iets speciaals )


Ik blijkbaar ook niet hinse
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 6 november 2003 @ 19:57:08 #72
5374 koelkast
Met B 1-0-0. Wat is er, B100?
pi_14439418
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik blijkbaar ook niet hinse


Tara, jij bent de logistieke manager, ok? Vanwege je planningswerkzaamheden mbt de afleveringen Of: zo je wilt: roostermaker
B: Ga naar de wagen! B2: Wie moet ik dragen?! B: Ga naar de wagen! B2: Oh, zeg dat dan! B: Dat zeg ik toch?! B2: Wat zeggie? B: Stommeling! Uilskuiken! FrikanDEL!!!
pi_14439482
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:

[..]

Ik blijkbaar ook niet hinse


Sorry! Ik ben er sowieso nog een paar vergeten

TARAraboemdijee = B&A tv guide (btw jouw naar komt uit "Kuifje en het Zwarte Goud, klopt dat?)

edit: Koelkasts naam is beter verzonnen (zie boven)

Check Retroforum! voor retroconsoles, B&A, retromuziek, retrocomputers, etc.!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 november 2003 @ 20:06:01 #74
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_14439664
logistiek manager

en nee, mijn naam komt niet uit Kuifje, maar die kan ik wel op het lijstje zetten met waar mijn nick voorkomt
Een Suske en Wiske album, een liedje, een nummer van Herman van Veen en nog wat andere dingen gingen Kuifje al voor

In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  donderdag 6 november 2003 @ 21:46:29 #75
40991 Wer-Al_Zwowe
Caught in a landslide
pi_14442630
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:35 schreef hinse het volgende:

[..]

Eh...

Anja = B&A Heldin 2
Gerritje = B&A Topic volger
Bassie fan = Bassie fan
Sm0kez = B&A Tourder
Ome Ron - B&A Tour Organisator
Natrix = B&A Tour woordvoerder
Hinse = B&A boy (ik ben niet iets speciaals )


Drommels, drommels en nog eens drommels, word ik gewoon overgeslagen.
No escape from reality
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')