abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14507577
Koeman is erg kritisch:{

Koeman zocht de schuld niet bij Vink maar bij Heitinga zelf. ,,Het is aan Heitinga zelf te wijten", was de trainer kritisch naar zijn jonge pupil. ,,Hij kreeg de eerste gele kaart al na dom balverlies en ook aan de situatie waarvoor hij zijn tweede gele kaart kreeg, ging balverlies vooraf. Die foute momentjes blijven bij mij hangen en niet zijn doelpunt. Je mag op dit niveau niet zulke fouten maken. Hij is nu direct met zijn neus op de feiten gedrukt. Maar ondanks dat, blijft mijn opzet om zo ook tegen AC Milan te spelen, staan."

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14508508
Gelukkig wel ja, als je niet kritisch zou zijn dan dan (mensen help mij even)
  zondag 9 november 2003 @ 20:10:49 #103
67213 Bhaartje
Is het ver?
pi_14508651
Ajax!!!! TOPPEEERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_14508857
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Goed resultaat.

Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.

Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_14509027
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:17 schreef keeper het volgende:

[..]

Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.

Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
pi_14509069
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:23 schreef SCH het volgende:
Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf .
pi_14509107
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef keeper het volgende:

[..]

Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf .

Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.
pi_14509298
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:26 schreef SCH het volgende:
Als je zo met je armen gaat molenwieken
Hmm, dan heb ik wat anders gezien.

Mijns inziens was het meer een oploopsituatie .

pi_14509338
Tis gewoon zen eige stomme schuld..

Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...

Terecht 2 x Geel!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 november 2003 @ 21:18:48 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14510201
quote:

[..]

Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.

Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14510241
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef Doc het volgende:

Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...

Hij hing als een soort koala-beer aan de armen van Zlatan, maar gelukkig is die sterk genoeg om zich daar niks van aan te trekken en gewoon te scoren. Maar als Zlatan zou zijn gaan liggen was het penalty + rood voor Van As.

Of Vink dat ook gegeven zou hebben is een tweede .

pi_14510338
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:35 schreef Eibertje het volgende:
Terecht 2 x Geel!
Die eerste was geen geel.
pi_14511112
quote:

Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...

Terecht 2 x Geel!

van as mag dus 3dubbel rood hebben van jou als die kaarten voor Heitinga al terecht zijn?
Een beetje objectiviteit is hier wel op zijn plaats...
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
pi_14513915
Er staat een interview met Heitinga in de Moesson van deze maand
pi_14513923
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Er staat een interview met Heitinga in de Moesson van deze maand
Is dat de Panorama van Zimbabwe?
  zondag 9 november 2003 @ 23:56:10 #116
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14514033
quote:
Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat.
Het was geen eens een slag.

Heitinga greep hem bij z'n arm en liet vrijwel meteen weer los, als hij Hofstede al echt beet had. Maar die liet zich direct vallen zodra hij iets aan z'n arm voelde. Mja, je kunt er geel voor geven, niet echt een zware overtreding, maar vooruit.

pi_14514083
Vond die 2x geel voor heitinga ook een beetje zwaar maarja... We lopen weer 2 punten uit op de lampjes en dat is dit weekend het enige dat telt.. Ondanks de 1-0 achterstand in het begin heb ik geen moment gedacht dat we met minder dan 3 punten naar huis zouden gaan...

Trouwste user 2022 maandag 10 november 2003 @ 00:20:32 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_14514445
We zijn los.

AJAAAAAAX

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_14517825
quote:

Terecht 2 x Geel!

Ja tuurlijk waren die twee gelen kaarten voor Heitinga terecht. Maar waarom kreeg van As geen rood of op zijn minst geel?

Den Haag is de grootste kutploeg van de HCE. Wat een stelletje mongolen, zowel de spelers als de supporters. Op zich niet bijzonder dat Ajax wint van zo`n ploegje maar neemt niet weg dat het wel erg lekker is om daar de 3 punten op te komen halen.

Ik vond Zlatan trouwens de beste man van de wedstrijd. Hij heeft zich niet laten provoceren en daarmee dus niet de fout gemaakt die Kezman wel maakte en wat PSV misschien wel het kampioenschap kan gaan kosten.

Wesley Sonck was zich echt vreselijk aan het aanstellen. Daar moet ie echt snel mee ophouden.

Heitinga vond ik helemaal top! Natuurlijk waren die kaarten terecht maar dan had de scheids veel meer kaarten moeten trekken dan had ik er wel mee kunnen leven (het shirt van Grygera was zelfs helemaal kapot getrokken ) Maar hoe dan ook zoals hij zelf al zei na afloop van de wedstrijd, hij heeft wel bijna alles meegemaakt wat je kan beleven in een wedstrijd. Waardevolle les voor hem geweest deze wedstrijd.

Verder erg lekker dat de voorsprong op PSV 4 punten is en een +3 op doelsaldo. PSV moet dus eigenlijk 5 punten meer pakken dan Ajax om over Ajax heen te gaan.

Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14517860
PSV moet wat extra gas geven anders haken ze af.

Ik hoop dat er dit jaar eens gestunt wordt en dat AZ kampioen wordt. Het zal wel niet, maar het is weer eens wat anders als Ajaks en P$V. PSV zullen we ook niet missen in de CL overigens. Niemand niet trouwens. AZ of PSV, maakt voor de Europese subtop niets uit hoor.

pi_14517995
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:50 schreef keeper het volgende:

[..]

Is dat de Panorama van Zimbabwe?

een Indisch tijdschrift
pi_14518011
en ik vond de 2 gele kaarten voor Heitinga trouwens 100% geen geel!
pi_14518016
Rode kaart van Heitinga was even dom als terecht.
pi_14518161
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:21 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Rode kaart van Heitinga was even dom als terecht.
dat ie 2 keer de bal kwijtraakte is idd dom maar bij de eerste gele kaart waren de 2 spelers gewoon in een duel een beetje aan het duwen, niks aan de hand. bij de 2e gaat die gast wel heel makkelijk liggen.
pi_14518233
Ach boeie van deze kaart/fouten leert hij alleen maar en tegen feyenoord is hij er gewoon weer bij.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')