quote:AT5 denkt dat Jari in de basis zal starten tegen ADO. Zoals er getraind werd is dat inderdaad niet zo'n rare conclusie.
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
quote:Komt vanzelf weer. Vorig seizoen is zwaar geweest, als meest spelende Ajacied.
Op vrijdag 7 november 2003 17:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:10 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman liet vrijdagmiddag op de persconferentie weten dat Heitinga komend weekend in de basis zal staan als rechter centrale verdediger. Het jonge talent, dat zolang was uitgeschakeld wegens een blessure, zal daar ook enkele weken lang de kans krijgen om zich vast in de basis te spelen. "Ondanks zijn leeftijd heeft Heitinga een sterke persoonlijkheid, straalt hij zelfvertrouwen uit en beschikt hij over een goede pass en een mooie traptechniek."
quote:Ik vroeg het me ook al af
Op vrijdag 7 november 2003 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt
quote:Wat ?
Op zaterdag 8 november 2003 10:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik vroeg het me ook al af
AJAAAAAAX !
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef fotoloog het volgende:
Hup ajax!
quote:ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!
Op zaterdag 8 november 2003 19:18 schreef tong80 het volgende:[..]
quote:Done.
Op zaterdag 8 november 2003 19:19 schreef fotoloog het volgende:[..]
ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!
OOOOAAAAAJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXX
Die komt er wel
Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.
Heerlijk dat PSV punten heeft laten liggen. Bij een overwinning van Ajax zal het de eerste echte seriueze stap doen naar de landstitel.
Ik voel het
quote:ADO mag dan wel maar een handjevol supporters hebben, maar die kunnen met z'n vijven wel 1100 man politie bezig houden hoor
Op zondag 9 november 2003 02:41 schreef Speed1971 het volgende:
Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.
quote:Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...
Op zondag 9 november 2003 12:01 schreef tha_dark het volgende:
Een een vraagje: Weet iemand hoe het met O'Brien is?
Is hij gewoon reserve of is hij geblesseerd?
quote:Ja nog een week of 2 en dan kan hij denk ik weer spelen, als hij word opgesteld natuurlijk.
Op zondag 9 november 2003 12:05 schreef twi het volgende:[..]
Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...
quote:2 knuppels op een bank
Op zondag 9 november 2003 12:18 schreef twi het volgende:
ToetertjesHumor
Volgens mij liggen er straks tienduizend toeters en gescheurde brieven op het veld
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:20 schreef Vom het volgende:[..]
2 verliezende knuppels op een bank
Humor
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |