Vorige Deel:
Het enige echte AJAX topic, deeltje 35
Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)
Upcoming:
Ado Den Haag
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-11-2003 13:55]
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Lul...Maar goed: jammer van de nederlaag tegen Celtic!
quote:Ach ik denk dat het meer het gedoe eromheen is, de wedstrijd zelf zie ik niet echt als een probleem.
Op woensdag 5 november 2003 14:16 schreef FrankyMcG het volgende:
ADO vs. ajax zal ook wel "lekker" los gaan dit weekend!
quote:Wordt gezellig
quote:Wij winnen gewoon met een 0-3 of 0-4
Op woensdag 5 november 2003 14:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik denk dat er zondag helemaal niets gebeurd......
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Doopy die denkt, daar gaat het al meteen fout!
quote:En jullie komen ook nog eens langs met jullie boot he?
quote:Cela Vita
quote:Veel succes tegen Panathinaikos vanavond...
quote:Roland Jansen zal wel weer het nodige lekker los laten, dus dat wordt 5-0.
Randverschijnselen houd ik me niet mee bezig .
quote:Bedankt, we zullen het nodig hebben. Die Turken kunnen aardig ballen!
Op woensdag 5 november 2003 15:32 schreef F1Bas het volgende:[..]
Veel succes tegen Panathinaikos vanavond...
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:Bedankt, we zullen het nodig hebben. Die Turken kunnen aardig ballen!
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Bedankt, we zullen het nodig hebben. Die Turken kunnen aardig ballen!
quote:Ik zie dat er 2 nabespreektopics vol zijn, maar toch nog even een reactie.
Op zondag 2 november 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, inderdaad.Gelukkig voor Ajax is Giovanella geschorst, maar Milosevic blijft link.
Ik vond Ajax erg matig spelen, ze maakten Celta zelf sterk. Ook vond ik het ronduit dom van Yakubu om een tackle in te zetten op zo'n moment, omdat je weet dat Milosevic dan altijd voor de strafschop gaat. Fout van de scheidsrechter, okee, maar ook zeker voor 50 % van Yakubu.
Wat de spelers individueel betreft, ik vond eigenlijk alleen Galásek, Maxwell, Mitea en Lobont een aanvaardbaar niveau halen, de rest was erg wisselvallig of gewoon zwak (van der Vaart).
Ik herkende helemaal niks van het CL-Ajax, zoals dat vorig jaar bestond. Daar zag je vechtlust, die miste ik gisteren.
Zwakke prestatie dus en een gelijkspel had ik weliswaar met open armen ontvangen, maar tegelijk niet verdiend gevonden.
quote:Mitea? Dat vond ik aan de kant van Ajax een hele zwakke schakel. Heeft bijna geen enkele keer iets nuttigs gedaan met de bal.
Op woensdag 5 november 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:
Wat de spelers individueel betreft, ik vond eigenlijk alleen Galásek, Maxwell, Mitea en Lobont een aanvaardbaar niveau halen, de rest was erg wisselvallig of gewoon zwak (van der Vaart).
quote:Ik miste zelfs al de agressie die tegen PSV en (vooral) de 1e helft tegen AZ er wel was. Dat was toen het enige wat ze goed deden, voetballend was het die wedstrijden minder. Ik vond het passen etc beter gaan, maar we missen Chivu toch wel heel erg
Op woensdag 5 november 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:
Ik herkende helemaal niks van het CL-Ajax, zoals dat vorig jaar bestond. Daar zag je vechtlust, die miste ik gisteren.
quote:Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.
Op woensdag 5 november 2003 20:34 schreef Qi het volgende:[..]
Mitea? Dat vond ik aan de kant van Ajax een hele zwakke schakel. Heeft bijna geen enkele keer iets nuttigs gedaan met de bal.
quote:Goed vergeleken met de anderen
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:06 schreef ChAoZ het volgende:
maar we missen Chivu Trabelsi toch wel heel erg
quote:Trabelsi is erg goed, maar die zet geen lijnen uit in de gehele verdediging
Op donderdag 6 november 2003 09:21 schreef twi het volgende:[..]
quote:Dat is waar maar hij zorgt vaak genoeg voor verwarring bij de tegenstander door zijn mooie opkomen.......
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Trabelsi is erg goed, maar die zet geen lijnen uit in de gehele verdediging
quote:Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Trabelsi is erg goed, maar die zet geen lijnen uit in de gehele verdediging
Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.
quote:en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas
Op donderdag 6 november 2003 09:59 schreef twi het volgende:[..]
Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.
Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.
quote:Ze doen hun taken niet zo gek veel slechter zonder Chivu erbij. Maar bij deze wedstrijd viel het wel op dat de Jong gewoon z'n eigen wedstrijd aan het spelen was.
Op donderdag 6 november 2003 10:08 schreef ChAoZ het volgende:[..]
en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas
quote:6 tot 10 weken.... en ik vond Mitea juist een van de betere spelers dinsdag....
Op donderdag 6 november 2003 10:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer is Trabelsi gerevalideerd (klinkt dramatischer dan het is)? Ik vind hem een van de betere spelers bij ajax.
quote:Mja, ik denk dat je pas in moet gaan schuiven als je goed ingewerkt bent en zeker van jezelf bent en van de speler die naast je speelt op aan kunt.
Op donderdag 6 november 2003 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Chivu kon ook heel goed inschuiven en mee naar voren komen, de verdedigers die er nu staan die kunnen dat niet. Heitinga kan het denk ik wel.
En zó heel vaak kwam 'ie nou ook weer niet gevaarlijk mee. Bovendien speelde Maxwell destijds ook nog niet zo fantastisch, en is HIJ nu de inschuivende 'verdediger'.
Als Escudé nu de hele tijd in moet schuiven, dan laat je de hele linkerkant open liggen bij een counter. En Escudé komt er heus nog wel af en toe een keer uit. Ik heb 'm zelfs een aantal keren terug moeten schreeuwen afgelopen dinsdag.
quote:Helemaal mee eens (vooral dat vet-gedrukte). Het lijkt er op alsof ze denken met wat minder inzet het ook redden, maar ze moeten zich het schompes werken, want zo goed zijn ze nou echt ook weer niet.
Op woensdag 5 november 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:[..]
Ik zie dat er 2 nabespreektopics vol zijn, maar toch nog even een reactie.
Ik vond Ajax erg matig spelen, ze maakten Celta zelf sterk. Ook vond ik het ronduit dom van Yakubu om een tackle in te zetten op zo'n moment, omdat je weet dat Milosevic dan altijd voor de strafschop gaat. Fout van de scheidsrechter, okee, maar ook zeker voor 50 % van Yakubu.
Zwakke prestatie dus en een gelijkspel had ik weliswaar met open armen ontvangen, maar tegelijk niet verdiend gevonden.
quote:Tjah je weet niet wat er gebeurt was omdat je het niet op de TV zag. Verder zei hij ook dat de scheidsrechter gewoon dramatisch was.
Van Ajax.nl
Dan krijg ik ook nog geel, terwijl ik alleen de jongens weghield. Ik zei tegen de scheidsrechter dat ik wel wat mocht zeggen omdat ik aanvoerder was.
Vd. Vaart
quote:Ik heb wel goed opgelet hoor, ik heb de wedstrijd, die ondanks het verlies toch heel leuk was, aandachtig gevolgd. Mitea heeft weliswaar een belangrijk aandeel gehad in de eerste goal van Ajax, maar voor de rest heeft hij weinig goed gedaan. Erg veel balverlies geleden en vaak mislukte zijn acties om door te stomen. Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.
Ajax heeft gewoon heel erg matig gespeeld, en de nieuwe verdedigers hebben op mij nog steeds geen goede indruk gemaakt. Grygera begint zo langzamerhand een miskoop te lijken en Escude heeft mij nog steeds niet overtuigd. Hij heeft af en toe wel goede acties, maar hij maakt ook vaak fouten.
quote:Gelukkig
Op donderdag 6 november 2003 15:39 schreef Qi het volgende:
Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.
Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.
De tijd zal het leren.
quote:Laten we met z'n allen hopen dat je gelijk hebt, want Ajax kan denk ik met een solide verdediging tot grote dingen in staat zijn. De verdediging is dit seizoen toch zeker wel het zwakke punt bij Ajax.
Op donderdag 6 november 2003 15:54 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Gelukkig
Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.
De tijd zal het leren.
Ik vind Grygera goed! Hij is alleen de pineut dat men denkt dat 'ie tegen Celta als een krant speelde, omdat bij hen op de één of andere manier dat gat op de rechtsbackpositie niet opviel.
Waarom ben ik de enige die wat te zeiken heeft op de Jong? Hij speelde echt mee hoor! Misschien dat jullie 'm over het hoofd hebben gezien! Misschien omdat 'ie uit de eigen jeugd komt en weer eens een wedstrijdje goed heeft gespeeld tegen AZ?
Als je dan al een miskoop moet noemen, komt Escudé daar de laatste weken meer voor in aanmerking. Zijn basis is goed, maar hij valt wel wat terug.
Mitea noemde ik ook vooral omdat ik het over een aanvaardbaar niveau had. Van een jongeling kan je niet verwachten dat ie foutloos speelt en hij bracht aanvallend veel goeds. Dus zeker aanvaardbaar.
Binnen de huidige A-selectie van Ronald Koeman is Tomás Galásek één van de meer ervaren spelers in de Europese bekertoernooien. De UEFA Champions-Leaguewedstrijd tegen Celta de Vigo van dinsdag 4 november was zijn 21ste Europese bekerwedstrijd. Het enige doelpunt dat Galásek voor Ajax in die 21 duels maakte, was een zeer belangrijke. In de thuiswedstrijd tegen Grazer AK maakte hij in de derde voorronde van de UEFA Champions League in de verlenging met een penalty de zogenoemde silver goal. Mede door dat doelpunt van Galásek speelt Ajax dit seizoen in de UEFA Champions League.
Voor zijn komst naar Ajax speelde Tomás Galásek 110 competitiewedstrijden (met 12 doelpunten) voor Willem II. Zijn carrière begon bij Banik Ostrava, waarvoor hij sinds 1991 121 wedstrijden (met 9 doelpunten) in competitieverband uitkwam.
Sinds maart 1995 is Tomás Galásek een vaste waarde in de nationale ploeg van Tsjechië. Op zijn erelijst staan 26 interlands, maar nog geen doelpunten. Bovendien kwam hij 16 keer uit voor de Tsjechische nationale ploeg voor spelers onder 21 jaar. Als jeugdinternational scoorde Galásek 6 keer.
Goed nieuws, de meest onderschatte speler van Ajax blijft nog langer.
quote:Mooi, laat die maar vast wennen, misschien dat ze sqd op termijn weer kunnen verpatsen.
Op vrijdag 7 november 2003 17:16 schreef F1Bas het volgende:
Heitinga de komende weken centraal achterin
Ik wil slechts benadrukken dat de enige speler die mijn veto volmondig heeft (en vorig jaar) Maxwell is Daarna komt Trabelsi, maar helaas zal het weer even zonder moeten
Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht
quote:De tweede goal was 99% op van der Vaart te schrijven.
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
quote:AT5 denkt dat Jari in de basis zal starten tegen ADO. Zoals er getraind werd is dat inderdaad niet zo'n rare conclusie.
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
quote:Komt vanzelf weer. Vorig seizoen is zwaar geweest, als meest spelende Ajacied.
Op vrijdag 7 november 2003 17:25 schreef kamagurka het volgende:[..]
Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:10 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman liet vrijdagmiddag op de persconferentie weten dat Heitinga komend weekend in de basis zal staan als rechter centrale verdediger. Het jonge talent, dat zolang was uitgeschakeld wegens een blessure, zal daar ook enkele weken lang de kans krijgen om zich vast in de basis te spelen. "Ondanks zijn leeftijd heeft Heitinga een sterke persoonlijkheid, straalt hij zelfvertrouwen uit en beschikt hij over een goede pass en een mooie traptechniek."
quote:Ik vroeg het me ook al af
Op vrijdag 7 november 2003 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt
quote:Wat ?
Op zaterdag 8 november 2003 10:49 schreef HomerJ het volgende:[..]
Ik vroeg het me ook al af
AJAAAAAAX !
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef fotoloog het volgende:
Hup ajax!
quote:ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!
Op zaterdag 8 november 2003 19:18 schreef tong80 het volgende:[..]
quote:Done.
Op zaterdag 8 november 2003 19:19 schreef fotoloog het volgende:[..]
ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!
OOOOAAAAAJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXX
Die komt er wel
Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.
Heerlijk dat PSV punten heeft laten liggen. Bij een overwinning van Ajax zal het de eerste echte seriueze stap doen naar de landstitel.
Ik voel het
quote:ADO mag dan wel maar een handjevol supporters hebben, maar die kunnen met z'n vijven wel 1100 man politie bezig houden hoor
Op zondag 9 november 2003 02:41 schreef Speed1971 het volgende:
Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.
quote:Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...
Op zondag 9 november 2003 12:01 schreef tha_dark het volgende:
Een een vraagje: Weet iemand hoe het met O'Brien is?
Is hij gewoon reserve of is hij geblesseerd?
quote:Ja nog een week of 2 en dan kan hij denk ik weer spelen, als hij word opgesteld natuurlijk.
Op zondag 9 november 2003 12:05 schreef twi het volgende:[..]
Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...
quote:2 knuppels op een bank
Op zondag 9 november 2003 12:18 schreef twi het volgende:
ToetertjesHumor
Volgens mij liggen er straks tienduizend toeters en gescheurde brieven op het veld
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:20 schreef Vom het volgende:[..]
2 verliezende knuppels op een bank
Humor
![]()
quote:Ja, iedere supporter in 't Zuiderpark krijgt vandaag een toeter + begeleidende brief, waarin staat dat ze met die toeters de spreekkoren eventueel zouden kunnen overstemmen
Op zondag 9 november 2003 12:22 schreef Thetallguy het volgende:
Toeters
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:25 schreef twi het volgende:[..]
Ja, iedere supporter in 't Zuiderpark krijgt vandaag een toeter + begeleidende brief, waarin staat dat ze met die toeters de spreekkoren eventueel zouden kunnen overstemmen
Dat gaat natuurlijk nooit werken
Nog 30 mins en ik ga maar eens richting Zuiderpark mn toeter in ontvangst nemen
quote:Nu zijn prijswaarde weer zal stijgen wordt het zolangzamerhand tijd om hem te verkopen aangezien die verre van geweldig speelt.
Van der Vaart door Italiaanse krant gekozen als grootste talent
De Italiaanse krant Tuttosport heeft Rafael van der Vaart gekozen tot grootste talent van de voetbalwereld. In de verkiezing, waarvoor spelers geboren na 1 januari 1983 in aanmerking kwamen, kozen 40 Europese journalisten in meerderheid voor Van der Vaart. De reserve aanvoerder van Ajax bleef de Brit Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo van Manchester United. De krant opende vandaag haar editie groot met Van der Vaart.
Om toch maar een nuttige post te doen: de A1 heeft het goede voorbeeld gegeven door met 2-3 te winnen bij Feyenoord.
[Dit bericht is gewijzigd door okkidude op 09-11-2003 14:40]
quote:Dat maakt weinig uit voor Italianen. Roma wilde een paar maanden na Ajax' aankoop van Ibra ook al 19 miljoen euro op tafel neerleggen (anderhalf keer het aankoopbedrag). En toen had 'ie nog niks gepresteert (en nu is 'ie feitelijk ook niet veel meer dan dat waard, hij scoort wel belangrijk maar nog steeds maar vrij matigjes in vergelijking tot de vroegere topspitsen van Ajax).
Op zondag 9 november 2003 14:04 schreef The_Coach het volgende:[..]
Nu zijn prijswaarde weer zal stijgen wordt het zolangzamerhand tijd om hem te verkopen aangezien die verre van geweldig speelt.
quote:Ach, er zijn zoveel verschillende klassementen. Nederlands, Italiaans, Frans, Spaans, Engels, pers, medespelers, bankspelers, trainers, gedurende seizoen, gedurende jaar. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
Op zondag 9 november 2003 15:38 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart al weer gekozen tot grootste talent in dat klassement of is het een herhaling van een post zo'n 3 jaar terug? Toen koos men hem ook al, dus op zich niet best als je 2 x het grootste talent bent.
Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.
quote:Jammer idd maar gelukkig tegen heerenveen en tegen feyenoord kan ie weer meedoen
Op zondag 9 november 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Goed resultaat.Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.
Tegen feyenoord weer met vd vaart, heitinga en Pienaar denk ik ook wel.
Kakkerlakken
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 09-11-2003 16:37]
Er stond op teletekst dat Sikora had gescoord, maar volgens teletekst stond die ook helemaal niet in het veld?
Ben ik nu blind of hun?
quote:Wissel
Op zondag 9 november 2003 16:33 schreef RednaZ het volgende:
Goede zaken gedaan van Ajax..
Er stond op teletekst dat Sikora had gescoord, maar volgens teletekst stond die ook helemaal niet in het veld?
Ben ik nu blind of hun?
quote:Ingevallen.
Ben ik nu blind of hun?
quote:Hun. Vanaf de bank kun je namelijk niet scoren
Ben ik nu blind of hun?
quote:Ja en op teletekst stond niet eens de wissel van hem dus ik vond het al zo vaag
Op zondag 9 november 2003 16:38 schreef Inquistor87 het volgende:[..]
Wissel
quote:Heitinga was er toen al niet meer bij. Hij had net daarvoor voor een licht vergrijp op Peter Hofstede zijn tweede gele kaart gekregen, waardoor hij een schorsing van één duel krijgt.
Goed resultaat.Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.
Kon hij dus vrij weinig aan doen.....
quote:Gewoon geen overtredingen maken
Op zondag 9 november 2003 16:46 schreef F1Bas het volgende:[..]
Heitinga was er toen al niet meer bij. Hij had net daarvoor voor een licht vergrijp op Peter Hofstede zijn tweede gele kaart gekregen, waardoor hij een schorsing van één duel krijgt.
Kon hij dus vrij weinig aan doen.....
Ajaxpubliek was lekker stil hoor, alleen maar zingen bij de goals en toen het eenmaal 1-3 stond begonnen ze aan het geniale Joods Kwartiertje
Koeman zocht de schuld niet bij Vink maar bij Heitinga zelf. ,,Het is aan Heitinga zelf te wijten", was de trainer kritisch naar zijn jonge pupil. ,,Hij kreeg de eerste gele kaart al na dom balverlies en ook aan de situatie waarvoor hij zijn tweede gele kaart kreeg, ging balverlies vooraf. Die foute momentjes blijven bij mij hangen en niet zijn doelpunt. Je mag op dit niveau niet zulke fouten maken. Hij is nu direct met zijn neus op de feiten gedrukt. Maar ondanks dat, blijft mijn opzet om zo ook tegen AC Milan te spelen, staan."
quote:Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.
quote:Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
Op zondag 9 november 2003 20:17 schreef keeper het volgende:[..]
Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.
quote:Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf
Op zondag 9 november 2003 20:23 schreef SCH het volgende:
Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
quote:Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef keeper het volgende:[..]
Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf
.
quote:Hmm, dan heb ik wat anders gezien.
Op zondag 9 november 2003 20:26 schreef SCH het volgende:
Als je zo met je armen gaat molenwieken
Mijns inziens was het meer een oploopsituatie .
Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...
Terecht 2 x Geel!
quote:Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...
Op zondag 9 november 2003 20:26 schreef SCH het volgende:[..]
Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.
quote:Hij hing als een soort koala-beer aan de armen van Zlatan, maar gelukkig is die sterk genoeg om zich daar niks van aan te trekken en gewoon te scoren. Maar als Zlatan zou zijn gaan liggen was het penalty + rood voor Van As.
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef Doc het volgende:Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...
Of Vink dat ook gegeven zou hebben is een tweede .
quote:Die eerste was geen geel.
Op zondag 9 november 2003 20:35 schreef Eibertje het volgende:
Terecht 2 x Geel!
quote:van as mag dus 3dubbel rood hebben van jou als die kaarten voor Heitinga al terecht zijn?
Tis gewoon zen eige stomme schuld..Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...
Terecht 2 x Geel!
quote:Is dat de Panorama van Zimbabwe?
Op zondag 9 november 2003 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Er staat een interview met Heitinga in de Moesson van deze maand
quote:Het was geen eens een slag.
Op zondag 9 november 2003 20:26 schreef SCH het volgende:
Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat.
Heitinga greep hem bij z'n arm en liet vrijwel meteen weer los, als hij Hofstede al echt beet had. Maar die liet zich direct vallen zodra hij iets aan z'n arm voelde. Mja, je kunt er geel voor geven, niet echt een zware overtreding, maar vooruit.
AJAAAAAAX
quote:Ja tuurlijk waren die twee gelen kaarten voor Heitinga terecht. Maar waarom kreeg van As geen rood of op zijn minst geel?
Tis gewoon zen eige stomme schuld..Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...
Terecht 2 x Geel!
Den Haag is de grootste kutploeg van de HCE. Wat een stelletje mongolen, zowel de spelers als de supporters. Op zich niet bijzonder dat Ajax wint van zo`n ploegje maar neemt niet weg dat het wel erg lekker is om daar de 3 punten op te komen halen.
Ik vond Zlatan trouwens de beste man van de wedstrijd. Hij heeft zich niet laten provoceren en daarmee dus niet de fout gemaakt die Kezman wel maakte en wat PSV misschien wel het kampioenschap kan gaan kosten.
Wesley Sonck was zich echt vreselijk aan het aanstellen. Daar moet ie echt snel mee ophouden.
Heitinga vond ik helemaal top! Natuurlijk waren die kaarten terecht maar dan had de scheids veel meer kaarten moeten trekken dan had ik er wel mee kunnen leven (het shirt van Grygera was zelfs helemaal kapot getrokken ) Maar hoe dan ook zoals hij zelf al zei na afloop van de wedstrijd, hij heeft wel bijna alles meegemaakt wat je kan beleven in een wedstrijd. Waardevolle les voor hem geweest deze wedstrijd.
Verder erg lekker dat de voorsprong op PSV 4 punten is en een +3 op doelsaldo. PSV moet dus eigenlijk 5 punten meer pakken dan Ajax om over Ajax heen te gaan.
Ik hoop dat er dit jaar eens gestunt wordt en dat AZ kampioen wordt. Het zal wel niet, maar het is weer eens wat anders als Ajaks en P$V. PSV zullen we ook niet missen in de CL overigens. Niemand niet trouwens. AZ of PSV, maakt voor de Europese subtop niets uit hoor.
quote:een Indisch tijdschrift
Op zondag 9 november 2003 23:50 schreef keeper het volgende:[..]
Is dat de Panorama van Zimbabwe?
quote:dat ie 2 keer de bal kwijtraakte is idd dom maar bij de eerste gele kaart waren de 2 spelers gewoon in een duel een beetje aan het duwen, niks aan de hand. bij de 2e gaat die gast wel heel makkelijk liggen.
Op maandag 10 november 2003 10:21 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Rode kaart van Heitinga was even dom als terecht.
quote:Heitinga hield hem volgens mij even vast. Dom en daar staat gewoon een gele kaart voor. Met een kaart op zak moet je dat soort dingen laten.
Op maandag 10 november 2003 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
dat ie 2 keer de bal kwijtraakte is idd dom maar bij de eerste gele kaart waren de 2 spelers gewoon in een duel een beetje aan het duwen, niks aan de hand. bij de 2e gaat die gast wel heel makkelijk liggen.
quote:alsof we hem nodig hebben tegen een degradatiekandidaat
Op maandag 10 november 2003 10:31 schreef F1Bas het volgende:
Ach boeie van deze kaart/fouten leert hij alleen maar en tegen feyenoord is hij er gewoon weer bij.
quote:Hij maakt een fout = zijn schuld
Op maandag 10 november 2003 10:32 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Heitinga hield hem volgens mij even vast. Dom en daar staat gewoon een gele kaart voor. Met een kaart op zak moet je dat soort dingen laten.
Maar goed...
quote:Dat nog gewoon 4e staat hoor.
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef jimjim1983 het volgende:[..]
alsof we hem nodig hebben tegen een degradatiekandidaat
quote:...we wonnen alsnog ruim
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Maar goed...
quote:het leek meer op een aai en die hagenees vloog heel overdreven door de lucht, wel dom dat ie die overtreding maakt maar ik vond het zeker geen geel.
Op maandag 10 november 2003 10:32 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Heitinga hield hem volgens mij even vast. Dom en daar staat gewoon een gele kaart voor. Met een kaart op zak moet je dat soort dingen laten.
quote:Ja en hoe komt dat? omdat de rest van de subtop ook teveel punten verspeeld.
Op maandag 10 november 2003 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat nog gewoon 4e staat hoor.
quote:Het was geen zware overtreding maar er staat gewoon geel voor. Klaar.
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Hij maakt een fout = zijn schuld
Hij probeert te herstellen en wordt vervolgens genaaid = geen geel.Maar goed...
Dom, maar van dit soort dingen leren jonge spelers juist als ze nu even de les oppikken.
quote:Tja, dat zegt meer over de rest dan over de club die 4e staat
Op maandag 10 november 2003 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Dat nog gewoon 4e staat hoor.
quote:Tja, ik weet dus zo net niet of dit een gele kaart was hoor.
Op maandag 10 november 2003 10:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Het was geen zware overtreding maar er staat gewoon geel voor. Klaar.
Dom, maar van dit soort dingen leren jonge spelers juist als ze nu even de les oppikken.
En feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien
quote:Waar. Maar dan had de scheids ook aan andere spelers zowel Ajax als (met name) Den Haag spelers veel meer kaarten moeten trekken.
Op maandag 10 november 2003 10:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Het was geen zware overtreding maar er staat gewoon geel voor. Klaar.
quote:Het zijn wel op zich staande wedstrijden. Hoe kut het ene team ook draait, in zo'n wedstrijd kan er vanalles gebeuren.
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:[..]
Tja, ik weet dus zo net niet of dit een gele kaart was hoor.
En feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien
Al moet ik wel zeggen dat Ajax normaal gesproken makkelijk moet kunnen winnen van Feyenoord.
quote:Klassiekers ruleren!
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:En Feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien
Er zijn er maar 2 van!
quote:Klopt. Het is erg verbazingwekkend dat die mongool van een Van As nog geen rode kaart heeft gekregen dit seizoen...
Op maandag 10 november 2003 10:44 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Waar. Maar dan had de scheids ook aan andere spelers zowel Ajax als (met name) Den Haag spelers veel meer kaarten moeten trekken.
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Klassiekers ruleren!
Er zijn er maar 2 van!
Net zoals er maar 2 echte clubs in Nederland zijn.
quote:Wat dat betreft kunnen wij door 1 deur!
Op maandag 10 november 2003 10:47 schreef Speed1971 het volgende:
Net zoals er maar 2 echte clubs in Nederland zijn.
quote:Ach op zich maak ik me niet zo druk over die 2 gele kaarten voor Heitinga. Net zoals de rode kaart van VDV. In beide gevallen waren het hele lichte overtredingen maar wel erg dom. Maar waar ik mij meer over verbaas is de willekeur van dit soort kaarten.
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Klopt. Het is erg verbazingwekkend dat die mongool van een Van As nog geen rode kaart heeft gekregen dit seizoen...
Verder is het natuurlijk ook erg belachelijk dat Van Bommel nu wel bestraft wordt voor zijn actie tegen VDV en dat de goal die hij valk daarna maakte gewoon gehandhaaft blijft. Maar goed das een andere discussie.
quote:Ach, de KNVB wilde zich er gewoon makkelijk van af maken. Van elke club de aanvoerder hard aanpakken en de rest laten varen. Typisch de kNVB.
Op maandag 10 november 2003 10:51 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach op zich maak ik me niet zo druk over die 2 gele kaarten voor Heitinga. Net zoals de rode kaart van VDV. In beide gevallen waren het hele lichte overtredingen maar wel erg dom. Maar waar ik mij meer over verbaas is de willekeur van dit soort kaarten.
Verder is het natuurlijk ook erg belachelijk dat Van Bommel nu wel bestraft wordt voor zijn actie tegen VDV en dat de goal die hij valk daarna maakte gewoon gehandhaaft blijft. Maar goed das een andere discussie.
Ik erger me ook wild aan de willekeur. Kezman krijgt drie wedstrijden voor niks eigenlijk, Zlatan mag er rustig op los meppen, Rommedahl wordt vrijgesproken terwijl de beelden duidelijk waren, Van As mag rustig doorgaan met zijn slagerswinkeltje...
quote:Thuisvorm tegen Feyenoord is de laatste jaren niet zo geweldig
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat Ajax normaal gesproken makkelijk moet kunnen winnen van Feyenoord.
quote:De uit-vorm van Feyenoord wel dan
Op maandag 10 november 2003 11:18 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Thuisvorm tegen Feyenoord is de laatste jaren niet zo geweldig
quote:Ze hebben gewoon een rammelend elftal dit seizoen. Misschien dat ze wat tegengas kunnen geven, maar meer ook niet.
Op maandag 10 november 2003 11:18 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Thuisvorm tegen Feyenoord is de laatste jaren niet zo geweldig
quote:Ajax is dit seizoen, vooral verdedigend ook nog niet echt indruk aan het maken. Blijft een aparte wedstrijd. Ik ben erg blij met een overwinning, maar een gelijkspel zou me niet verbazen
Op maandag 10 november 2003 11:34 schreef Drive-By-Shooters het volgende:[..]
Ze hebben gewoon een rammelend elftal dit seizoen. Misschien dat ze wat tegengas kunnen geven, maar meer ook niet.
quote:Nee, verdedigend is het niet best, ook gisteren weer, maar van Feyenoord winnen ze wel.
Op maandag 10 november 2003 11:41 schreef ChAoZ het volgende:[..]
Ajax is dit seizoen, vooral verdedigend ook nog niet echt indruk aan het maken. Blijft een aparte wedstrijd. Ik ben erg blij met een overwinning, maar een gelijkspel zou me niet verbazen
Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.
quote:Dus doe maar gewoon een ouderwetse 6-0
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
quote:een herhaling van vorig jaar zou ik zeker niet vervelend vinden
Op maandag 10 november 2003 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Eerst nog Heerenveen heren.Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.
We hebben die hopjes iig weer even een pak op de broek gegeven en tot over 12 jaar zalk zo maar zeggen
quote:Same here.
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......
Ajax wint die pot wel.
quote:Dit meen je niet, tering
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same here.
Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......Ajax wint die pot wel.
quote:Ja ze leren het ook nooit he die Feyenoorders.
Op maandag 10 november 2003 12:06 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
Dit meen je niet, tering
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Same here.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......Ajax wint die pot wel.
Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan
quote:Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan
Op maandag 10 november 2003 12:13 schreef SCH het volgende:[..]
![]()
![]()
Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan
Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.
quote:Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
Op maandag 10 november 2003 12:17 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan
Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.
quote:Dat heet Amsterdamse bluf
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
quote:Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:[..]
Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax
quote:We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen
Op maandag 10 november 2003 12:26 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.
En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax
quote:Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland
Op maandag 10 november 2003 12:29 schreef SCH het volgende:[..]
We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland
Maar de weddenschap loopt met haar vader en broer, ook echte Friezen dus we zullen zien of zij door mij Amsterdamse bluf prikken
Welke club hangen zij aan?
quote:nop.
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef Doc het volgende:
Ik vond de wedstrijd (en het gebeuren er om heen) heel erg retro-jaren 80. Wat daarbij hielp was dat ik ook een spandoek van ZAR zag hangen. Die hingen vroeger ook altijd op F. In de tweede helft van de jaren 80 een tijdje met die ZAR rondgehangen. Hij was toen glazenwasser. Kent iemand hier die gast?
quote:Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef SCH het volgende:[..]
Echt waar. It ken net.
Welke club hangen zij aan?
quote:Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder
Op maandag 10 november 2003 13:07 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.
Oenema - haha, wat een deja vu.
quote:Sorry
Op maandag 10 november 2003 13:12 schreef SCH het volgende:[..]
Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder
Oenema - haha, wat een deja vu.
Maar idd ongelofelijk dat zij niet voor Heerenveen zijn. Een hele mooie club die meestal leuk voetbal spelen en waar het eigenlijk altijd wel een sfeer is. Ik ben meer Heerenveen-fan dan zij.
quote:Flikker
Op maandag 10 november 2003 13:16 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Tering - je kan me van veel beschuldigen maar dit pik ik niet
Op maandag 10 november 2003 13:19 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Flikker
quote:Okay.....
Op maandag 10 november 2003 13:22 schreef SCH het volgende:[..]
Tering - je kan me van veel beschuldigen maar dit pik ik niet
JOOD!
quote:Ja, hoor eens - ik hoef niet bij alle minderheden te horen.
Op maandag 10 november 2003 13:23 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Okay.....
JOOD!
Hij bood aan wel bij ons op de bank te willen zitten, want hij had van z'n broer begrepen dat we wat krap in de spelers zaten.
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:16 schreef SCH het volgende:[..]
quote:Als SCH en ik ff lekker willen zoenen hoef jij niet meteen met je hoofd nee te schudden. Laat ons in onze waarde ajb.
Op maandag 10 november 2003 13:27 schreef Bhaartje het volgende:[..]
quote:Vuile flikkers
Op maandag 10 november 2003 16:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als SCH en ik ff lekker willen zoenen hoef jij niet meteen met je hoofd nee te schudden. Laat ons in onze waarde ajb.
quote:Tsjaa, Homo's lopen Hand in Hand he?
Op maandag 10 november 2003 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:Vuile flikkers
quote:klopt, ze kennen zo samen de kuip in lopen
Op maandag 10 november 2003 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Tsjaa, Homo's lopen Hand in Hand he?
quote:En p$V blijft onder AZ staan tot het einde van het seizoen!
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef B_BOY het volgende:
we worden met kerst kampioen:D:D
Ben benieuwd wie tegen Heerenveen speelt. Ik denk Pasanen, die kan wel goed op Sibon spelen.
412, 413, 414, 427, 428, 429 € 15,00 nvt
112, 113, 114, 115, 116 € 16,50 nvt
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430 € 21,00 nvt
403, 408, 409, 418, 423, 424 € 27,50 nvt
402 € 27,50 € 13,75
117, 118, 123, 124 € 30,00 nvt
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422 € 34,50 nvt
119, 120, 121, 122 € 37,50 nvt
018, 023 € 41,00 nvt
019, 020, 021, 022 € 49,00 nvt
Wat betekent dat nvt achter de prijzen?
Van www.ajaxnet.com:
Nieuwe blessure Litmanen
Na net hersteld te zijn van zijn blessure, is Jari Litmanen weer geblesseerd geraakt in de wedstrijd van Ajax tegen Ado. Hij zou nu weer last hebben van zijn hamstring. Hoe lang de blessure dit maal gaat duren, is onbekend. Litmanen heeft zich in ieder geval afgemeld voor zijn interland met Finland tegen Honduras.
quote:GOOOOOOOOOOODVERDOOMMMMMMEEEEEEEEE
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef PhilippeH het volgende:
Hallo mensen, had wat server problemen met Ajaxnet, nu doet alles het gelukkig weer.Van www.ajaxnet.com:
Nieuwe blessure Litmanen
Na net hersteld te zijn van zijn blessure, is Jari Litmanen weer geblesseerd geraakt in de wedstrijd van Ajax tegen Ado. Hij zou nu weer last hebben van zijn hamstring. Hoe lang de blessure dit maal gaat duren, is onbekend. Litmanen heeft zich in ieder geval afgemeld voor zijn interland met Finland tegen Honduras.
Ook bekend hoe lang Jari uitgeschakeld is?
quote:einde verhaal, die komt niet meer terug. Hoe spijtig ik het ook vind, dit kan gewoon niet langer..
Op maandag 10 november 2003 20:28 schreef Vom het volgende:[..]
GOOOOOOOOOOODVERDOOMMMMMMEEEEEEEEE
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook bekend hoe lang Jari uitgeschakeld is?
jari, bedankt. het ga je goed...
quote:Hey!!
Op maandag 10 november 2003 16:16 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als SCH en ik ff lekker willen zoenen hoef jij niet meteen met je hoofd nee te schudden. Laat ons in onze waarde ajb.
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef PhilippeH het volgende:
Nieuwe blessure Litmanen
De komende (CL-)wedstrijden zijn een stuk belangrijker dan een vriendschappelijke interland tussendoor.
quote:Hulde, eindelijk hebben de Brazilianen het ook door.
Maxwell spoedde zich zondag na het door Ajax met 4-1 gewonnen duel tegen ADO Den Haag richting het vliegveld. De linksback is geselecteerd voor het nationale elftal van Brazilië onder 23 jaar, dat vanaf vandaag een oefenstage afwerkt.Voor Maxwell betekende het de eerste keer dat hij is uitgenodigd voor een vertegenwoordigend elftal van zijn land. De Ajacied is een van de vier geselecteerde Brazilianen die in het buitenland spelen. De trainingsstage in Brazilië duurt van 10 tot en met 19 november.
Brazilië onder 23 jaar gaat strijden om kwalificatie voor de Olympische Spelen van Athene in 2004. In januari beginnen de plaatsingswedstrijden.
quote:Dat die vakken uitverkocht zijn?
Op maandag 10 november 2003 20:20 schreef JeroenV het volgende:Wat betekent dat nvt achter de prijzen?
quote:dat zou shit zijn
Op dinsdag 11 november 2003 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:[..]
Dat die vakken uitverkocht zijn?
quote:Eigenlijk jammer: kan ie geen Nederlander worden?
Op dinsdag 11 november 2003 13:11 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hulde, eindelijk hebben de Brazilianen het ook door.
quote:Als jij met hem trouwt
Op dinsdag 11 november 2003 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Eigenlijk jammer: kan ie geen Nederlander worden?
quote:Maar is dan ook weer een 'gemaakte' linksback.
quote:Polygamie is niet toegestaan voor de wet hier.
Op dinsdag 11 november 2003 13:18 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Als jij met hem trouwt
quote:Dat wil ie niet, zijn hart ligt in Brazilië. Als je nou kansloos zijn voor de nationale ploeg aldaar, ga je misschien twijfelen. Wamberto bijvoorbeeld.
Maxwell
als Nederlander
die zit toch volgend jaar ook in Italie dus tja.
quote:Ik zie Väyrinnen eerder naar Eindhoven komen, meer een PSV-speler.
Op woensdag 12 november 2003 11:39 schreef sqlsmurft het volgende:
Zijn er al in nederland spelende spelers van andere clubs gesignaleerd die potentiele ajaxvoetballers zouden kunnen worden?
Begin van seizoen vestigde ik mijn hoop op Iwan Redan, maar nu sla ik een heel andere kant op, namelijk naar Vayrinnen *of hoe je dat ook schrijft*
Iemand anders nog suggesties
quote:Waarom loop jij mij altijd te provoceren?
Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Is Kevin Hofland niks voor Ajax?
quote:Alles van feyenoord of psv zie ik niet naar ajax gaan, maar inderdaad ik ben zelf wel fan van Hofland. Samen met Jaap Stam lijkt het me het sterkst mogelijke centrale verdedigingsduo wat Ned11tal op kan stellen.
Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zie Väyrinnen eerder naar Eindhoven komen, meer een PSV-speler.
Is Kevin Hofland niks voor Ajax?
quote:Zou het je club zijn?
Op woensdag 12 november 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Waarom loop jij mij altijd te provoceren?
Nee hoor, was deels schertsend, deels serieus. Al zie ik Kevin niet gauw naar Ajax gaan.
quote:Ik maakte ook maar een geintje.
Op woensdag 12 november 2003 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Zou het je club zijn?
Nee hoor, was deels schertsend, deels serieus. Al zie ik Kevin niet gauw naar Ajax gaan.
quote:Weet ik...
Op woensdag 12 november 2003 12:06 schreef Speed1971 het volgende:[..]
Ik maakte ook maar een geintje.
quote:Boulahrouz komt tekort voor de echte top. Ik wete het niet vwb Värynnen, ik vind het gewoon een PSV-speler. Misschien dat SCH het kan uitleggen?
Op woensdag 12 november 2003 12:04 schreef sqlsmurft het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Ik zie Väyrinnen eerder naar Eindhoven komen, meer een PSV-speler.
Is Kevin Hofland niks voor Ajax?<hr></blockquote>Alles van feyenoord of psv zie ik niet naar ajax gaan, maar inderdaad ik ben zelf wel fan van Hofland. Samen met Jaap Stam lijkt het me het sterkst mogelijke centrale verdedigingsduo wat Ned11tal op kan stellen.
Väyrinnen kan mooi Galasek opvolgen. Ik vind het wel een zelfde type speler.
Wat maakt Väyrinnen voor jou minder een Ajaxspeler dan een psvspelerEen dergelijk type speler heeft toch iedere club nodig?
Zou wel een adequate opvolger voor Vogel zijn want die bakt er dit seizoen niet veel van. maar ik denk dat ze daar gaan kiezen voor Bosschaart (van utreg).
Boulharouz *ook weer zo'n moeilijke naam* is misschien nog wel een optie voor Ajax.
quote:Leuke speler voor de HCE maar niet goed genoeg voor in europa
Op woensdag 12 november 2003 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wete het niet vwb Värynnen, ik vind het gewoon een PSV-speler. Misschien dat F1bas het kan uitleggen?
quote:Die is heimelijk verliefd
Op woensdag 12 november 2003 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien dat SCH het kan uitleggen?
quote:Een PSV-speler dus.
Op woensdag 12 november 2003 12:31 schreef F1Bas het volgende:[..]
Leuke speler voor de HCE maar niet goed genoeg voor in europa
quote:Dat bedoelde ik ook
Op woensdag 12 november 2003 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Een PSV-speler dus.
quote:Ik ook...
Op woensdag 12 november 2003 13:02 schreef F1Bas het volgende:[..]
Dat bedoelde ik ook
Enige die ik momenteel kan bedenken is Jac Tuyp van Volendam, die zou zich geleidelijk door kunnen ontwikkelen, maar is daar tijd voor?
Jelle van Damme tot 2007 bij Ajax
Amsterdam, 12 november 2003
Ajax heeft de optie in het contract met Jelle van Damme gelicht en daarmee de verbintenis met de Belgische verdediger verlengd tot 1 juli 2007. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.
Jelle van Damme debuteerde op 14 april 2002 in de A-selectie van Ajax tijdens het duel Sparta - Ajax (0-4). In hetzelfde jaar vierde hij met Ajax de landstitel en werd hij bovendien met Jong Ajax kampioen van de Beloftencompetitie.
De van Germinal Beerschot Antwerpen afkomstige linksback speelde tot nog toe 27 officiële wedstrijden in de A-selectie van Ajax. Van die duels speelde hij er 14 in de Holland Casino Eredivisie en 9 in de UEFA Champions League.
Op 29 maart dit jaar maakte Van Damme zijn debuut in de nationale ploeg van België. Voor de Rode Duivels speelde hij in totaal 2 interlands.
bron: AJAX.NL
quote:Proficiat alle ajacieden
Op woensdag 12 november 2003 16:51 schreef F1Bas het volgende:Jelle van Damme tot 2007 bij Ajax
Ajax heeft de optie in het contract met Jelle van Damme gelicht en daarmee de verbintenis met de Belgische verdediger verlengd tot 1 juli 2007. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.Jelle van Damme debuteerde op 14 april 2002 in de A-selectie van Ajax tijdens het duel Sparta - Ajax (0-4). In hetzelfde jaar vierde hij met Ajax de landstitel en werd hij bovendien met Jong Ajax kampioen van de Beloftencompetitie.
De van Germinal Beerschot Antwerpen afkomstige linksback speelde tot nog toe 27 officiële wedstrijden in de A-selectie van Ajax. Van die duels speelde hij er 14 in de Holland Casino Eredivisie en 9 in de UEFA Champions League.Op 29 maart dit jaar maakte Van Damme zijn debuut in de nationale ploeg van België. Voor de Rode Duivels speelde hij in totaal 2 interlands.
quote:is toch goed nieuws? speelt dit seizoen goede wedstrijden.
Op woensdag 12 november 2003 16:51 schreef F1Bas het volgende:Jelle van Damme tot 2007 bij Ajax
Ajax heeft de optie in het contract met Jelle van Damme gelicht en daarmee de verbintenis met de Belgische verdediger verlengd tot 1 juli 2007. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.Jelle van Damme debuteerde op 14 april 2002 in de A-selectie van Ajax tijdens het duel Sparta - Ajax (0-4). In hetzelfde jaar vierde hij met Ajax de landstitel en werd hij bovendien met Jong Ajax kampioen van de Beloftencompetitie.
De van Germinal Beerschot Antwerpen afkomstige linksback speelde tot nog toe 27 officiële wedstrijden in de A-selectie van Ajax. Van die duels speelde hij er 14 in de Holland Casino Eredivisie en 9 in de UEFA Champions League.Op 29 maart dit jaar maakte Van Damme zijn debuut in de nationale ploeg van België. Voor de Rode Duivels speelde hij in totaal 2 interlands.
Hij heeft veel inzet, dat compenseert. Een beetje een iets betere uitvoering van Gill Swerts.
quote:Nee, maar ook geen mindere backs.
Op woensdag 12 november 2003 17:04 schreef twi het volgende:
Dank je wel! Vind het een prima keuzeBen blijkbaar één van de weinigen die van Damme solide vind spelen en ziet dat 'ie zich nog wel goed kan ontwikkelen
Je gaat me niet vertellen dat PSV en Feyenoord betere linksbacks hebben
quote:Gelukkig staat hij bij ons reserve
Op woensdag 12 november 2003 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Nee, maar ook geen mindere backs.
quote:Prima gedaan dan, een reserve contractverlenging aanbieden...
Op woensdag 12 november 2003 17:23 schreef F1Bas het volgende:[..]
Gelukkig staat hij bij ons reserve
quote:en hij kan ook in de spits
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hij zal niet zo duur zijn... En wie weet komt er ineens toch nog een goede speler uit te voorschijn...
edit: jaja zelfs Lee is international
[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 12-11-2003 17:44]
quote:Ok van damme mag blijven ^_^
quote:En daarbij is hij nog maar 20.
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hij zal niet zo duur zijn... En wie weet komt er ineens toch nog een goede speler uit te voorschijn...
De wedstrijden die hij gespeeld heeft, heeft hij mijns inziens niks fout gedaan. Werkt altijd hard, een goede reserve.
quote:Ik ben ook redelijk te spreken over VanDamme. Beetje type speler als Reiziger: kan aardig verdedigen, echter niet al te best in de opbouw. Wel bruikbaar. Een echter topper is het niet, maar er zijn ook weinig echte top-verdedigers in de NLse competitie. De enige echte top-verdediger die nu in de NLse competitie speelt is Trabelsi, en die is eigenlijk niet zo zeer om z'n verdedigende kwaliteiten een topper als wel door z'n aanvallend vermogen.
Dank je wel! Vind het een prima keuzeBen blijkbaar één van de weinigen die van Damme solide vind spelen en ziet dat 'ie zich nog wel goed kan ontwikkelen
quote:Bovendien staat nog altijd de wedstrijd België - Nederland in mijn geheugen gegrift. Niet omdat Sonck scoorde, niet omdat Buffel vrij overschat werd rondom dat duel, maar omdat van Damme telkens aan de linkerkant mee op kwam en met voorzetten voor het nodige gevaar zorgde. Met de daarbij behorende vraag:
Op donderdag 13 november 2003 10:36 schreef Doc het volgende:[..]
Ik ben ook redelijk te spreken over VanDamme. Beetje type speler als Reiziger: kan aardig verdedigen, echter niet al te best in de opbouw. Wel bruikbaar. Een echter topper is het niet, maar er zijn ook weinig echte top-verdedigers in de NLse competitie. De enige echte top-verdediger die nu in de NLse competitie speelt is Trabelsi, en die is eigenlijk niet zo zeer om z'n verdedigende kwaliteiten een topper als wel door z'n aanvallend vermogen.
Waarom zou 'ie dat niet bij Ajax kunnen doen?
quote:Omdat Ajax maar 2 x per jaar tegen AC Milan en dus Clarence Seedorf speelt....
Op donderdag 13 november 2003 12:38 schreef twi het volgende:[..]
Bovendien staat nog altijd de wedstrijd België - Nederland in mijn geheugen gegrift. Niet omdat Sonck scoorde, niet omdat Buffel vrij overschat werd rondom dat duel, maar omdat van Damme telkens aan de linkerkant mee op kwam en met voorzetten voor het nodige gevaar zorgde. Met de daarbij behorende vraag:
Waarom zou 'ie dat niet bij Ajax kunnen doen?
quote:Vriend
Op donderdag 13 november 2003 19:14 schreef Drumkruk het volgende:
AGOVV!!!
quote:idd?
Op donderdag 13 november 2003 20:26 schreef twi het volgende:[..]
Heb ik wat gemist?
quote:Oh so true...
Op donderdag 13 november 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:[..]
Omdat Ajax maar 2 x per jaar tegen AC Milan en dus Clarence Seedorf speelt....
quote:te weinig animo voor een AGOVV topic ?
Op donderdag 13 november 2003 19:14 schreef Drumkruk het volgende:
AGOVV!!!
quote:Heerenveen een uitoverwinning en dan ook nog bij een topclub?
Op maandag 17 november 2003 17:15 schreef Afunados het volgende:
Een vriend van me, Ajax-supporter, heeft me zover gekregen dat ik a.s. zondag eens met hem mee ga naar Ajax - Heerenveen. Vertrekken hier rond 8.30, paar pilsjes pakken en dan naar de wedstrijd. Mooie uitoverwinning van Heerenveen?
quote:Ze wisten Zwolle vorige week anders knap op een gelijkspel te houden
Op maandag 17 november 2003 17:16 schreef F1Bas het volgende:[..]
Heerenveen een uitoverwinning en dan ook nog bij een topclub?
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 17-11-2003 22:25]
quote:Gebeurd gelukkig nooit wat bij PSV, he?
Op maandag 17 november 2003 22:24 schreef chelloboy het volgende:
Leuke supporters bij ajaks,nu bij opsporing verzocht.
Wel stoer om een vrouw te slaan met zijn allen.
quote:onterecht! Sibonsgoal had afgekeurd moeten worden!
Op maandag 17 november 2003 17:28 schreef Afunados het volgende:[..]
Ze wisten Zwolle vorige week anders knap op een gelijkspel te houden
quote:psst: niet generaliseren he... ze zullen deze heus wel opsporen lijkt me...denk alleen niet dat een stadionverbod zal helpen..
Op maandag 17 november 2003 22:24 schreef chelloboy het volgende:
Leuke supporters bij ajaks,nu bij opsporing verzocht.
Wel stoer om een vrouw te slaan met zijn allen.
quote:Ik heb het niet gezien, maar voor het slaan van een vrouw(buiten het stadion neem ik aan?), mag er absoluut geen stadionverbod gegeven worden..
Op maandag 17 november 2003 22:27 schreef superjoden het volgende:[..]
psst: niet generaliseren he... ze zullen deze heus wel opsporen lijkt me...denk alleen niet dat een stadionverbod zal helpen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |