abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14402214

Vorige Deel:
Het enige echte AJAX topic, deeltje 35

Relevante Links:
www.ajax.nl (Ajax Amsterdam website)
www.ajaxct.com (Ajax Cape Town website)
www.amsterdamarena.nl (ArenA website)
www.f-side.nl (F-Side website)
www.ajaxonline.org (Nederlandse fansite)
www.ajaxfanclub.de (Duitse fansite)
www.ajax-usa.com (Amerikaanse fansite)
www.rafaelvdvaart.nl (Rafael van der Vaart website)
www.wesleysneijder.nl (Wesley Sneijder website)
www.zlatan.net (Zlatan Ibrahimovic fansite)
http://ajax.netwerk.to (Ajax Netwerk)

Upcoming:
Ado Den Haag

[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 05-11-2003 13:55]

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_14402253
Lul...

Maar goed: jammer van de nederlaag tegen Celtic!

What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_14402287
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:55 schreef Dylan Dog het volgende:
Lul...

Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
  woensdag 5 november 2003 @ 14:16:07 #4
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14402904
ADO vs. ajax zal ook wel "lekker" los gaan dit weekend!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14402954
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Ach ik denk dat het meer het gedoe eromheen is, de wedstrijd zelf zie ik niet echt als een probleem.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_14402970
quote:
Wordt gezellig
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  woensdag 5 november 2003 @ 14:19:39 #7
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14403001
Ik denk dat er zondag helemaal niets gebeurd......
  woensdag 5 november 2003 @ 14:21:06 #8
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14403056
Doopy die denkt, daar gaat het al meteen fout!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_14403060
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:19 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik denk dat er zondag helemaal niets gebeurd......
Wij winnen gewoon met een 0-3 of 0-4
  woensdag 5 november 2003 @ 14:23:24 #10
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14403149
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:21 schreef FrankyMcG het volgende:
Doopy die denkt, daar gaat het al meteen fout!
pi_14403694
Ajax!!!
Ajax!!!! Dit jaar gewoon weer kampioen!
Bierplaat, dit is nu die lekkere bierplaat, bierplaat
Zo dronken dat je niet weet of je daar staat of hier staat
Dansend in je Ralph Lauren of spiernaakt, bierplaat
pi_14403749
quote:
En jullie komen ook nog eens langs met jullie boot he?
  woensdag 5 november 2003 @ 15:23:46 #13
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14404863
quote:
Lul...

Cela Vita
pi_14405109
quote:
Lul...

Veel succes tegen Panathinaikos vanavond...
pi_14405497
quote:
Roland Jansen zal wel weer het nodige lekker los laten, dus dat wordt 5-0.

Randverschijnselen houd ik me niet mee bezig .

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_14405771
ADO.......wt moet je erover zeggen. Kut club, lelijk stadion, kunnen niet voetballen en ze rijden allemaal in zo n Opel Manta met zo n staartje aan de binnenspiegel. Sneu volk
Let yourself go and enjoy the bassline...
pi_14406068
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:32 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Veel succes tegen Panathinaikos vanavond...

Bedankt, we zullen het nodig hebben. Die Turken kunnen aardig ballen!
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 5 november 2003 @ 16:04:23 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14406124
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 november 2003 @ 16:17:20 #19
45017 GerardVanAs
LijstPimFortuyn.nl
pi_14406572
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

[i]'De grootste kwal uit de voetballerij? Dan blijf ik bij mezelf. Ik bén een irritante speler.'[/i] - [b]Mark von Bommel[/b]
pi_14407735
quote:
Op zondag 2 november 2003 16:20 schreef methodmich het volgende:
Nou, inderdaad.

Gelukkig voor Ajax is Giovanella geschorst, maar Milosevic blijft link.

Ik zie dat er 2 nabespreektopics vol zijn, maar toch nog even een reactie.

Ik vond Ajax erg matig spelen, ze maakten Celta zelf sterk. Ook vond ik het ronduit dom van Yakubu om een tackle in te zetten op zo'n moment, omdat je weet dat Milosevic dan altijd voor de strafschop gaat. Fout van de scheidsrechter, okee, maar ook zeker voor 50 % van Yakubu.

Wat de spelers individueel betreft, ik vond eigenlijk alleen Galásek, Maxwell, Mitea en Lobont een aanvaardbaar niveau halen, de rest was erg wisselvallig of gewoon zwak (van der Vaart).

Ik herkende helemaal niks van het CL-Ajax, zoals dat vorig jaar bestond. Daar zag je vechtlust, die miste ik gisteren.

Zwakke prestatie dus en een gelijkspel had ik weliswaar met open armen ontvangen, maar tegelijk niet verdiend gevonden.

ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_14408256
Ik blijf erbij dat het eigenlijk wel goed is dat ze deze wedstrijd hebben verloren. Het was de laatste tijd iets te vaak of te gemakkelijk of niet echt verdient/overtuigend.
Met deze nederlaag wordt een nieuw leerproces ingezet en dat is alleen maar goed. 3 maanden geleden zouden wij over deze wedstrijd goed te spreken zijn. Het niveau van Ajax is dus enorm omhoog gegaan. Ben benieuwd hoe de balans is aan het einde van het jaar. Ik heb goede hoop iig en ik ben erg blij met Mitea!
pi_14413934
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:57 schreef methodmich het volgende:
Wat de spelers individueel betreft, ik vond eigenlijk alleen Galásek, Maxwell, Mitea en Lobont een aanvaardbaar niveau halen, de rest was erg wisselvallig of gewoon zwak (van der Vaart).
Mitea? Dat vond ik aan de kant van Ajax een hele zwakke schakel. Heeft bijna geen enkele keer iets nuttigs gedaan met de bal.
  woensdag 5 november 2003 @ 22:50:07 #23
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_14418053
mitea speelde best wel aardig hoor
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_14423154
quote:
Ik herkende helemaal niks van het CL-Ajax, zoals dat vorig jaar bestond. Daar zag je vechtlust, die miste ik gisteren.
Ik miste zelfs al de agressie die tegen PSV en (vooral) de 1e helft tegen AZ er wel was. Dat was toen het enige wat ze goed deden, voetballend was het die wedstrijden minder. Ik vond het passen etc beter gaan, maar we missen Chivu toch wel heel erg
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_14423256
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:34 schreef Qi het volgende:

[..]

Mitea? Dat vond ik aan de kant van Ajax een hele zwakke schakel. Heeft bijna geen enkele keer iets nuttigs gedaan met de bal.

Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.
  donderdag 6 november 2003 @ 09:20:07 #26
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14423378
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Dan heb je niet goed opgelet. Hij stond aan de basis van de eerste goal van Ajax. Voor een debuut in de CL deed hij het gewoon meer dan aardig, goed zelfs.

Goed vergeleken met de anderen Hij speelde aardig.
  donderdag 6 november 2003 @ 09:21:01 #27
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14423392
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:06 schreef ChAoZ het volgende:
maar we missen Chivu Trabelsi toch wel heel erg
pi_14423732
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:21 schreef twi het volgende:

[..]

Trabelsi is erg goed, maar die zet geen lijnen uit in de gehele verdediging
Nu ook Zuid Afrika
pi_14423813
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Dat is waar maar hij zorgt vaak genoeg voor verwarring bij de tegenstander door zijn mooie opkomen.......
  donderdag 6 november 2003 @ 09:59:12 #30
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14424046
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:40 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.

Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.

pi_14424232
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:59 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, maar hij staat wél op z'n plek als rechtsback.

Chivu moet ook niet overschat gaan worden. We kunnen zonder 'm óók winnen in de CL, als iedereen zijn taken blijft doen.

en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas
Nu ook Zuid Afrika
  donderdag 6 november 2003 @ 10:25:57 #32
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14424601
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:08 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

en iedereen deed z'n taken beter met Chivu erbij. Helaas

Ze doen hun taken niet zo gek veel slechter zonder Chivu erbij. Maar bij deze wedstrijd viel het wel op dat de Jong gewoon z'n eigen wedstrijd aan het spelen was.
  donderdag 6 november 2003 @ 10:28:25 #33
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14424649
Wanneer is Trabelsi gerevalideerd (klinkt dramatischer dan het is)? Ik vind hem een van de betere spelers bij ajax.
pi_14424758
quote:
Op donderdag 6 november 2003 10:28 schreef FrankyMcG het volgende:
Wanneer is Trabelsi gerevalideerd (klinkt dramatischer dan het is)? Ik vind hem een van de betere spelers bij ajax.
6 tot 10 weken.... en ik vond Mitea juist een van de betere spelers dinsdag....
pi_14426667
Chivu kon ook heel goed inschuiven en mee naar voren komen, de verdedigers die er nu staan die kunnen dat niet. Heitinga kan het denk ik wel.
  donderdag 6 november 2003 @ 12:14:20 #36
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14426904
quote:
Op donderdag 6 november 2003 12:05 schreef jimjim1983 het volgende:
Chivu kon ook heel goed inschuiven en mee naar voren komen, de verdedigers die er nu staan die kunnen dat niet. Heitinga kan het denk ik wel.
Mja, ik denk dat je pas in moet gaan schuiven als je goed ingewerkt bent en zeker van jezelf bent en van de speler die naast je speelt op aan kunt.

En zó heel vaak kwam 'ie nou ook weer niet gevaarlijk mee. Bovendien speelde Maxwell destijds ook nog niet zo fantastisch, en is HIJ nu de inschuivende 'verdediger'.

Als Escudé nu de hele tijd in moet schuiven, dan laat je de hele linkerkant open liggen bij een counter. En Escudé komt er heus nog wel af en toe een keer uit. Ik heb 'm zelfs een aantal keren terug moeten schreeuwen afgelopen dinsdag.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 november 2003 @ 12:21:27 #37
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14427125
quote:

[..]

Ik zie dat er 2 nabespreektopics vol zijn, maar toch nog even een reactie.

Ik vond Ajax erg matig spelen, ze maakten Celta zelf sterk. Ook vond ik het ronduit dom van Yakubu om een tackle in te zetten op zo'n moment, omdat je weet dat Milosevic dan altijd voor de strafschop gaat. Fout van de scheidsrechter, okee, maar ook zeker voor 50 % van Yakubu.

Zwakke prestatie dus en een gelijkspel had ik weliswaar met open armen ontvangen, maar tegelijk niet verdiend gevonden.

Helemaal mee eens (vooral dat vet-gedrukte). Het lijkt er op alsof ze denken met wat minder inzet het ook redden, maar ze moeten zich het schompes werken, want zo goed zijn ze nou echt ook weer niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_14427973
quote:
Van Ajax.nl

Dan krijg ik ook nog geel, terwijl ik alleen de jongens weghield. Ik zei tegen de scheidsrechter dat ik wel wat mocht zeggen omdat ik aanvoerder was.
Vd. Vaart

Tjah je weet niet wat er gebeurt was omdat je het niet op de TV zag. Verder zei hij ook dat de scheidsrechter gewoon dramatisch was.
pi_14432526
quote:
Op donderdag 6 november 2003 09:13 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik heb wel goed opgelet hoor, ik heb de wedstrijd, die ondanks het verlies toch heel leuk was, aandachtig gevolgd. Mitea heeft weliswaar een belangrijk aandeel gehad in de eerste goal van Ajax, maar voor de rest heeft hij weinig goed gedaan. Erg veel balverlies geleden en vaak mislukte zijn acties om door te stomen. Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.

Ajax heeft gewoon heel erg matig gespeeld, en de nieuwe verdedigers hebben op mij nog steeds geen goede indruk gemaakt. Grygera begint zo langzamerhand een miskoop te lijken en Escude heeft mij nog steeds niet overtuigd. Hij heeft af en toe wel goede acties, maar hij maakt ook vaak fouten.

pi_14432984
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:39 schreef Qi het volgende:

Ok, ik zei eerder zwak, daar wil ik wel redelijk van maken dan, omdat hij toch nog aan de basis stond van de eerste goal.

Gelukkig

Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.

De tijd zal het leren.

pi_14434281
quote:
Op donderdag 6 november 2003 15:54 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Gelukkig

Maar Grygera is geen miskoop. Hij heeft gewoon wat meer tijd nodig. Chivu was in zijn eerste jaar ook nog lang niet op het niveau dat hij had toen hij Ajax verliet. Verdedigen is zoals Ajax speelt gewoon erg lastig om snel onder de knie te krijgen.

De tijd zal het leren.

Laten we met z'n allen hopen dat je gelijk hebt, want Ajax kan denk ik met een solide verdediging tot grote dingen in staat zijn. De verdediging is dit seizoen toch zeker wel het zwakke punt bij Ajax.
  donderdag 6 november 2003 @ 16:45:18 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14434466
Van de 2 1/2 maand die 'ie heeft gespeeld, heeft 'ie een maand moeten wennen, en is 'ie anderhalve maand geblesseerd geweest

Ik vind Grygera goed! Hij is alleen de pineut dat men denkt dat 'ie tegen Celta als een krant speelde, omdat bij hen op de één of andere manier dat gat op de rechtsbackpositie niet opviel.

Waarom ben ik de enige die wat te zeiken heeft op de Jong? Hij speelde echt mee hoor! Misschien dat jullie 'm over het hoofd hebben gezien! Misschien omdat 'ie uit de eigen jeugd komt en weer eens een wedstrijdje goed heeft gespeeld tegen AZ?

pi_14438636
Grygera is zeker geen miskoop. Hij heeft even tijd nodig, maar dat had Trabelsi ook en Chivu ook. De komende tijd zal hij rechtsback kunnen spelen, wat de gewenning zal versnellen. Zijn mentaliteit is perfect en zijn kwaliteiten zijn ook duidelijk.

Als je dan al een miskoop moet noemen, komt Escudé daar de laatste weken meer voor in aanmerking. Zijn basis is goed, maar hij valt wel wat terug.

Mitea noemde ik ook vooral omdat ik het over een aanvaardbaar niveau had. Van een jongeling kan je niet verwachten dat ie foutloos speelt en hij bracht aanvallend veel goeds. Dus zeker aanvaardbaar.

www.thuisuiteten.nl
  donderdag 6 november 2003 @ 23:11:11 #44
32686 G1Ace
pi_14445406
en litmanen had ook leuk wedstrijd eergister
die tweede goal, belangrijk aandeel ook van litmanen
August 1998- March 2018
pi_14459125
Ajax en Tomás Galásek verlengen contract

Amsterdam, 7 november 2003
Tomás Galásek heeft zijn contract met Ajax verlengd. De 30-jarige Tsjechische international staat nu tot 30 juni 2006 bij Ajax onder contract. Over de financiële condities van de overeenkomst doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Tomás Galásek speelt binnenkort zijn honderdste competitiewedstrijd voor Ajax. Sinds zijn komst naar de Amsterdamse club in de zomer van 2000 speelde hij 94 competitiewedstrijden waarin hij 16 keer scoorde. Met Ajax won Galásek in 2002 het landskampioenschap, de Amstel Cup en de Johan Cruijff Schaal. In hetzelfde jaar pakte hij ook de landstitel met Jong Ajax.
In totaal speelde Galásek tot nog toe 122 officiële wedstrijden voor Ajax. In zijn vier Amsterdamse seizoenen maakte hij 19 doelpunten in officiële wedstrijden.

Binnen de huidige A-selectie van Ronald Koeman is Tomás Galásek één van de meer ervaren spelers in de Europese bekertoernooien. De UEFA Champions-Leaguewedstrijd tegen Celta de Vigo van dinsdag 4 november was zijn 21ste Europese bekerwedstrijd. Het enige doelpunt dat Galásek voor Ajax in die 21 duels maakte, was een zeer belangrijke. In de thuiswedstrijd tegen Grazer AK maakte hij in de derde voorronde van de UEFA Champions League in de verlenging met een penalty de zogenoemde silver goal. Mede door dat doelpunt van Galásek speelt Ajax dit seizoen in de UEFA Champions League.

Voor zijn komst naar Ajax speelde Tomás Galásek 110 competitiewedstrijden (met 12 doelpunten) voor Willem II. Zijn carrière begon bij Banik Ostrava, waarvoor hij sinds 1991 121 wedstrijden (met 9 doelpunten) in competitieverband uitkwam.

Sinds maart 1995 is Tomás Galásek een vaste waarde in de nationale ploeg van Tsjechië. Op zijn erelijst staan 26 interlands, maar nog geen doelpunten. Bovendien kwam hij 16 keer uit voor de Tsjechische nationale ploeg voor spelers onder 21 jaar. Als jeugdinternational scoorde Galásek 6 keer.

Goed nieuws, de meest onderschatte speler van Ajax blijft nog langer.

pi_14464633
Heitinga de komende weken centraal achterin
pi_14464857
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:16 schreef F1Bas het volgende:
Heitinga de komende weken centraal achterin
Mooi, laat die maar vast wennen, misschien dat ze sqd op termijn weer kunnen verpatsen.

Ik wil slechts benadrukken dat de enige speler die mijn veto volmondig heeft (en vorig jaar) Maxwell is Daarna komt Trabelsi, maar helaas zal het weer even zonder moeten
Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht

Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
  vrijdag 7 november 2003 @ 17:44:48 #48
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14465316
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
De tweede goal was 99% op van der Vaart te schrijven.
  vrijdag 7 november 2003 @ 18:32:51 #49
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14466429
O'Brien is ook en goede back
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_14466475
Waarom staat dat "topic" er eigenlijk voor?
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14466489
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  vrijdag 7 november 2003 @ 19:10:40 #52
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_14467285
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:11 schreef G1Ace het volgende:
AT5 denkt dat Jari in de basis zal starten tegen ADO. Zoals er getraind werd is dat inderdaad niet zo'n rare conclusie.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_14467299
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 17:25 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Pienaar is trouwens ook geen schim meer van wat hij vorig jaar bracht

Komt vanzelf weer. Vorig seizoen is zwaar geweest, als meest spelende Ajacied.
www.thuisuiteten.nl
pi_14475196
Ronald Koeman liet vrijdagmiddag op de persconferentie weten dat Heitinga komend weekend in de basis zal staan als rechter centrale verdediger. Het jonge talent, dat zolang was uitgeschakeld wegens een blessure, zal daar ook enkele weken lang de kans krijgen om zich vast in de basis te spelen. "Ondanks zijn leeftijd heeft Heitinga een sterke persoonlijkheid, straalt hij zelfvertrouwen uit en beschikt hij over een goede pass en een mooie traptechniek."
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:49:06 #55
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14477684
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 01:10 schreef superjoden het volgende:
Ronald Koeman liet vrijdagmiddag op de persconferentie weten dat Heitinga komend weekend in de basis zal staan als rechter centrale verdediger. Het jonge talent, dat zolang was uitgeschakeld wegens een blessure, zal daar ook enkele weken lang de kans krijgen om zich vast in de basis te spelen. "Ondanks zijn leeftijd heeft Heitinga een sterke persoonlijkheid, straalt hij zelfvertrouwen uit en beschikt hij over een goede pass en een mooie traptechniek."
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
  zaterdag 8 november 2003 @ 10:49:38 #56
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_14477690
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 18:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik ben dus niet de enige die zich dat afvraagt
Ik vroeg het me ook al af
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2003 @ 19:15:39 #57
7889 tong80
Spleenheup
pi_14486878
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:49 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Ik vroeg het me ook al af

Wat ?

AJAAAAAAX !

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:17:31 #58
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_14486927
Hup ajax!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2003 @ 19:18:05 #59
7889 tong80
Spleenheup
pi_14486942
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:17 schreef fotoloog het volgende:
Hup ajax!

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 8 november 2003 @ 19:19:56 #60
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_14487004
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:18 schreef tong80 het volgende:

[..]

ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 november 2003 @ 19:20:26 #61
7889 tong80
Spleenheup
pi_14487018
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 19:19 schreef fotoloog het volgende:

[..]

ga jij eens gauw het plaatje raden in sport!

Done.

pi_14487206
Ontopic:

OOOOAAAAAJJJJJAAAAAAAAAAXXXXXXXXXXXX

In Southern Sun
  zaterdag 8 november 2003 @ 20:23:49 #63
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14488710
goede zaak voor Heitinga en het Nederlands voetbal.

Die komt er wel

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  zondag 9 november 2003 @ 02:41:47 #64
21878 Speed1971
Zoon van God
pi_14495552
Zou erg lekker zijn als Ajax morgen met een nulletje of 4 uithaalt tegen ADO. Dan is het verschil in punten net zo groot als het verschil in doelsaldo ten opzicht van PSV.

Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.

Heerlijk dat PSV punten heeft laten liggen. Bij een overwinning van Ajax zal het de eerste echte seriueze stap doen naar de landstitel.

zondag 9 november 2003 @ 03:17:50 #65
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14495739
Een overwinning zou zeker erg mooi zijn
  zondag 9 november 2003 @ 11:35:19 #66
73091 Vom
de Cowboy
pi_14497859
AJAX gaat winnen

Ik voel het

pi_14498050
Heerlijk P$V gelijk, Ajax kan nu nog verder uitlopen
  zondag 9 november 2003 @ 11:53:13 #68
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14498120
quote:
Op zondag 9 november 2003 02:41 schreef Speed1971 het volgende:
Verder is het zeer triest te noemen dat er morgen zo n 1100 politie-man op de been schijnen te worden gebracht.
ADO mag dan wel maar een handjevol supporters hebben, maar die kunnen met z'n vijven wel 1100 man politie bezig houden hoor
pi_14498279
Een een vraagje: Weet iemand hoe het met O'Brien is?
Is hij gewoon reserve of is hij geblesseerd?
Koning.
  zondag 9 november 2003 @ 12:05:05 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14498329
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:01 schreef tha_dark het volgende:
Een een vraagje: Weet iemand hoe het met O'Brien is?
Is hij gewoon reserve of is hij geblesseerd?
Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...
pi_14498398
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:05 schreef twi het volgende:

[..]

Nog steeds aan het revalideren van een blessure geloof ik, anders hadtie al lang op de bank gezeten (en daar heb ik 'm nog niet kunnen ontdekken zo op het oog). Maar ik dacht dat 'ie weer snel fit zou zijn...

Ja nog een week of 2 en dan kan hij denk ik weer spelen, als hij word opgesteld natuurlijk.
  zondag 9 november 2003 @ 12:18:03 #72
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14498499
Toetertjes Humor Volgens mij liggen er straks tienduizend toeters en gescheurde brieven op het veld
  zondag 9 november 2003 @ 12:20:16 #73
73091 Vom
de Cowboy
pi_14498530
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:18 schreef twi het volgende:
Toetertjes Humor Volgens mij liggen er straks tienduizend toeters en gescheurde brieven op het veld
2 knuppels op een bank Humor
  zondag 9 november 2003 @ 12:21:33 #74
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14498553
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:20 schreef Vom het volgende:

[..]

2 verliezende knuppels op een bank Humor

pi_14498574
Toeters
  zondag 9 november 2003 @ 12:25:50 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14498608
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:22 schreef Thetallguy het volgende:
Toeters
Ja, iedere supporter in 't Zuiderpark krijgt vandaag een toeter + begeleidende brief, waarin staat dat ze met die toeters de spreekkoren eventueel zouden kunnen overstemmen
pi_14498629
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:25 schreef twi het volgende:

[..]

Ja, iedere supporter in 't Zuiderpark krijgt vandaag een toeter + begeleidende brief, waarin staat dat ze met die toeters de spreekkoren eventueel zouden kunnen overstemmen

pi_14498645
Teletoetergezeik

Dat gaat natuurlijk nooit werken

Nog 30 mins en ik ga maar eens richting Zuiderpark mn toeter in ontvangst nemen

pi_14500360
Ajax gaat zo toch even goed winnen van ADO!!!!!!!!!!
Mijn levensmotto is: Vrijgezel blijven voor het leven!!!
pi_14500534
quote:
Van der Vaart door Italiaanse krant gekozen als grootste talent
De Italiaanse krant Tuttosport heeft Rafael van der Vaart gekozen tot grootste talent van de voetbalwereld. In de verkiezing, waarvoor spelers geboren na 1 januari 1983 in aanmerking kwamen, kozen 40 Europese journalisten in meerderheid voor Van der Vaart. De reserve aanvoerder van Ajax bleef de Brit Wayne Rooney en Cristiano Ronaldo van Manchester United. De krant opende vandaag haar editie groot met Van der Vaart.
Nu zijn prijswaarde weer zal stijgen wordt het zolangzamerhand tijd om hem te verkopen aangezien die verre van geweldig speelt.
  zondag 9 november 2003 @ 14:38:34 #81
61513 okkidude
Kabouter Kantelaar
pi_14501338
Edit: wrong topic

Om toch maar een nuttige post te doen: de A1 heeft het goede voorbeeld gegeven door met 2-3 te winnen bij Feyenoord.

[Dit bericht is gewijzigd door okkidude op 09-11-2003 14:40]

In een leeg hoofd is plaats voor veel kennis!
  zondag 9 november 2003 @ 14:40:49 #82
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14501388
quote:
Op zondag 9 november 2003 14:04 schreef The_Coach het volgende:

[..]

Nu zijn prijswaarde weer zal stijgen wordt het zolangzamerhand tijd om hem te verkopen aangezien die verre van geweldig speelt.

Dat maakt weinig uit voor Italianen. Roma wilde een paar maanden na Ajax' aankoop van Ibra ook al 19 miljoen euro op tafel neerleggen (anderhalf keer het aankoopbedrag). En toen had 'ie nog niks gepresteert (en nu is 'ie feitelijk ook niet veel meer dan dat waard, hij scoort wel belangrijk maar nog steeds maar vrij matigjes in vergelijking tot de vroegere topspitsen van Ajax).
pi_14502466
Van der Vaart al weer gekozen tot grootste talent in dat klassement of is het een herhaling van een post zo'n 3 jaar terug? Toen koos men hem ook al, dus op zich niet best als je 2 x het grootste talent bent.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 november 2003 @ 16:24:12 #84
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14503508
quote:
Op zondag 9 november 2003 15:38 schreef methodmich het volgende:
Van der Vaart al weer gekozen tot grootste talent in dat klassement of is het een herhaling van een post zo'n 3 jaar terug? Toen koos men hem ook al, dus op zich niet best als je 2 x het grootste talent bent.
Ach, er zijn zoveel verschillende klassementen. Nederlands, Italiaans, Frans, Spaans, Engels, pers, medespelers, bankspelers, trainers, gedurende seizoen, gedurende jaar. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden hoor.
pi_14503524
Gefeliciteerd hoor, jullie oh zo bescheiden supportertjes
pi_14503541

Neuzen zijn de baas in Den haag

zondag 9 november 2003 @ 16:26:09 #87
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_14503556
Competitie is beslist.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_14503625
Goed resultaat.

Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.

www.thuisuiteten.nl
pi_14503701
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:28 schreef methodmich het volgende:
Goed resultaat.

Minpunt vind ik toch wel het rood voor Heitinga. Dan krijg je je kans, ga je gelijk rood pakken. Volgens mij onnodig ook. Okee, hij zal niet lang geschorst worden, maar toch.

Jammer idd maar gelukkig tegen heerenveen en tegen feyenoord kan ie weer meedoen

Tegen feyenoord weer met vd vaart, heitinga en Pienaar denk ik ook wel.

Kakkerlakken

[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 09-11-2003 16:37]

pi_14503716
Goede zaken gedaan van Ajax. .

Er stond op teletekst dat Sikora had gescoord, maar volgens teletekst stond die ook helemaal niet in het veld?

Ben ik nu blind of hun?

Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_14503822
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:33 schreef RednaZ het volgende:

Er stond op teletekst dat Sikora had gescoord, maar volgens teletekst stond die ook helemaal niet in het veld?

Ben ik nu blind of hun?

Wissel
pi_14503835
quote:

Ben ik nu blind of hun?

Ingevallen.
www.thuisuiteten.nl
  zondag 9 november 2003 @ 16:38:57 #93
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14503838
quote:

Ben ik nu blind of hun?

Hun. Vanaf de bank kun je namelijk niet scoren
pi_14503876
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:38 schreef Inquistor87 het volgende:

[..]

Wissel

Ja en op teletekst stond niet eens de wissel van hem dus ik vond het al zo vaag .
Ajax landskampioen 2004-2005, 2005-2006, 2006-2007, 2007-2008, 2008-2009, 2009-2010, 2010-2011, 2011-2012 en ga zo maar door!
pi_14504025
quote:
Goed resultaat.

Heitinga was er toen al niet meer bij. Hij had net daarvoor voor een licht vergrijp op Peter Hofstede zijn tweede gele kaart gekregen, waardoor hij een schorsing van één duel krijgt.

Kon hij dus vrij weinig aan doen.....

pi_14504188
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:46 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Heitinga was er toen al niet meer bij. Hij had net daarvoor voor een licht vergrijp op Peter Hofstede zijn tweede gele kaart gekregen, waardoor hij een schorsing van één duel krijgt.

Kon hij dus vrij weinig aan doen.....

Gewoon geen overtredingen maken

Ajaxpubliek was lekker stil hoor, alleen maar zingen bij de goals en toen het eenmaal 1-3 stond begonnen ze aan het geniale Joods Kwartiertje

pi_14504365
zow prima overwinning op dat Haagse prutclubje, en we staan 4 punten los op PSV. Prima weekend
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zondag 9 november 2003 @ 17:16:50 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14504753
En in score heeft Ajax ook weer de bovenhand, met een gelijk saldo en meer doelpunten.
pi_14507344
Jammer van die rooie maar we gaan een hoop lol beleven aan Heitinga.
Aan Mitea trouwens ook.
pi_14507461
Topper die Heitinga, die staat er zeker weer in tegen feyenoord....
pi_14507577
Koeman is erg kritisch:{

Koeman zocht de schuld niet bij Vink maar bij Heitinga zelf. ,,Het is aan Heitinga zelf te wijten", was de trainer kritisch naar zijn jonge pupil. ,,Hij kreeg de eerste gele kaart al na dom balverlies en ook aan de situatie waarvoor hij zijn tweede gele kaart kreeg, ging balverlies vooraf. Die foute momentjes blijven bij mij hangen en niet zijn doelpunt. Je mag op dit niveau niet zulke fouten maken. Hij is nu direct met zijn neus op de feiten gedrukt. Maar ondanks dat, blijft mijn opzet om zo ook tegen AC Milan te spelen, staan."

pi_14508508
Gelukkig wel ja, als je niet kritisch zou zijn dan dan (mensen help mij even)
  zondag 9 november 2003 @ 20:10:49 #103
67213 Bhaartje
Is het ver?
pi_14508651
Ajax!!!! TOPPEEERRR!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_14508857
quote:
Goed resultaat.

Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.
pi_14509027
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:17 schreef keeper het volgende:

[..]

Tja, is één wedstrijdje, maar toch. Waren wel flauwe gele kaarten als je zag wat ADO zo nu en dan mocht doen.

Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
pi_14509069
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:23 schreef SCH het volgende:
Bedoel je die van Heitinga? Die laatste was meer dan terecht, lijkt me.
Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf .
pi_14509107
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:25 schreef keeper het volgende:

[..]

Serieus? Hij raakte Hofstede niet eens aan, die ging alleen neer omdat zijn oude mechaniek het begaf .

Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.
pi_14509298
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:26 schreef SCH het volgende:
Als je zo met je armen gaat molenwieken
Hmm, dan heb ik wat anders gezien.

Mijns inziens was het meer een oploopsituatie .

pi_14509338
Tis gewoon zen eige stomme schuld..

Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...

Terecht 2 x Geel!

FOK!-Schrikkelbaas zondag 9 november 2003 @ 21:18:48 #110
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14510201
quote:

[..]

Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat. Wel jammer - ik ben wel een Heitinga-fan.

Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...
pi_14510241
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:18 schreef Doc het volgende:

Heb jij gezien hoe VanAs af en toe rugzakje speelde bij Zlatan...

Hij hing als een soort koala-beer aan de armen van Zlatan, maar gelukkig is die sterk genoeg om zich daar niks van aan te trekken en gewoon te scoren. Maar als Zlatan zou zijn gaan liggen was het penalty + rood voor Van As.

Of Vink dat ook gegeven zou hebben is een tweede .

pi_14510338
quote:
Op zondag 9 november 2003 20:35 schreef Eibertje het volgende:
Terecht 2 x Geel!
Die eerste was geen geel.
pi_14511112
quote:

Twee keer raakt die de bal kwijt aan een Hagenees en moet dat goed maken met een overtreding...

Terecht 2 x Geel!

van as mag dus 3dubbel rood hebben van jou als die kaarten voor Heitinga al terecht zijn?
Een beetje objectiviteit is hier wel op zijn plaats...
Een juichtoon da'vre langs de velden,
Voor ons dierbaar Rood en Wit!
De ploeg der dapp're Meersche helden,
Onze vreugd en trots bezit.
pi_14513915
Er staat een interview met Heitinga in de Moesson van deze maand
pi_14513923
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
Er staat een interview met Heitinga in de Moesson van deze maand
Is dat de Panorama van Zimbabwe?
  zondag 9 november 2003 @ 23:56:10 #116
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14514033
quote:
Als je zo met je armen gaat molenwieken, maakt het geen zak uit of je iemand slaat.
Het was geen eens een slag.

Heitinga greep hem bij z'n arm en liet vrijwel meteen weer los, als hij Hofstede al echt beet had. Maar die liet zich direct vallen zodra hij iets aan z'n arm voelde. Mja, je kunt er geel voor geven, niet echt een zware overtreding, maar vooruit.

pi_14514083
Vond die 2x geel voor heitinga ook een beetje zwaar maarja... We lopen weer 2 punten uit op de lampjes en dat is dit weekend het enige dat telt.. Ondanks de 1-0 achterstand in het begin heb ik geen moment gedacht dat we met minder dan 3 punten naar huis zouden gaan...

Trouwste user 2022 maandag 10 november 2003 @ 00:20:32 #118
7889 tong80
Spleenheup
pi_14514445
We zijn los.

AJAAAAAAX

pi_14517825
quote:

Terecht 2 x Geel!

Ja tuurlijk waren die twee gelen kaarten voor Heitinga terecht. Maar waarom kreeg van As geen rood of op zijn minst geel?

Den Haag is de grootste kutploeg van de HCE. Wat een stelletje mongolen, zowel de spelers als de supporters. Op zich niet bijzonder dat Ajax wint van zo`n ploegje maar neemt niet weg dat het wel erg lekker is om daar de 3 punten op te komen halen.

Ik vond Zlatan trouwens de beste man van de wedstrijd. Hij heeft zich niet laten provoceren en daarmee dus niet de fout gemaakt die Kezman wel maakte en wat PSV misschien wel het kampioenschap kan gaan kosten.

Wesley Sonck was zich echt vreselijk aan het aanstellen. Daar moet ie echt snel mee ophouden.

Heitinga vond ik helemaal top! Natuurlijk waren die kaarten terecht maar dan had de scheids veel meer kaarten moeten trekken dan had ik er wel mee kunnen leven (het shirt van Grygera was zelfs helemaal kapot getrokken ) Maar hoe dan ook zoals hij zelf al zei na afloop van de wedstrijd, hij heeft wel bijna alles meegemaakt wat je kan beleven in een wedstrijd. Waardevolle les voor hem geweest deze wedstrijd.

Verder erg lekker dat de voorsprong op PSV 4 punten is en een +3 op doelsaldo. PSV moet dus eigenlijk 5 punten meer pakken dan Ajax om over Ajax heen te gaan.

pi_14517860
PSV moet wat extra gas geven anders haken ze af.

Ik hoop dat er dit jaar eens gestunt wordt en dat AZ kampioen wordt. Het zal wel niet, maar het is weer eens wat anders als Ajaks en P$V. PSV zullen we ook niet missen in de CL overigens. Niemand niet trouwens. AZ of PSV, maakt voor de Europese subtop niets uit hoor.

pi_14517995
quote:
Op zondag 9 november 2003 23:50 schreef keeper het volgende:

[..]

Is dat de Panorama van Zimbabwe?

een Indisch tijdschrift
pi_14518011
en ik vond de 2 gele kaarten voor Heitinga trouwens 100% geen geel!
pi_14518016
Rode kaart van Heitinga was even dom als terecht.
pi_14518161
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:21 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Rode kaart van Heitinga was even dom als terecht.
dat ie 2 keer de bal kwijtraakte is idd dom maar bij de eerste gele kaart waren de 2 spelers gewoon in een duel een beetje aan het duwen, niks aan de hand. bij de 2e gaat die gast wel heel makkelijk liggen.
pi_14518233
Ach boeie van deze kaart/fouten leert hij alleen maar en tegen feyenoord is hij er gewoon weer bij.
pi_14518262
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:28 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

dat ie 2 keer de bal kwijtraakte is idd dom maar bij de eerste gele kaart waren de 2 spelers gewoon in een duel een beetje aan het duwen, niks aan de hand. bij de 2e gaat die gast wel heel makkelijk liggen.

Heitinga hield hem volgens mij even vast. Dom en daar staat gewoon een gele kaart voor. Met een kaart op zak moet je dat soort dingen laten.
pi_14518308
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:31 schreef F1Bas het volgende:
Ach boeie van deze kaart/fouten leert hij alleen maar en tegen feyenoord is hij er gewoon weer bij.
alsof we hem nodig hebben tegen een degradatiekandidaat
pi_14518309
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:32 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Heitinga hield hem volgens mij even vast. Dom en daar staat gewoon een gele kaart voor. Met een kaart op zak moet je dat soort dingen laten.

Hij maakt een fout = zijn schuld
Hij probeert te herstellen en wordt vervolgens genaaid = geen geel.

Maar goed...

In Southern Sun
pi_14518320
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

alsof we hem nodig hebben tegen een degradatiekandidaat

Dat nog gewoon 4e staat hoor.
In Southern Sun
pi_14518329
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Maar goed...

...we wonnen alsnog ruim
pi_14518354
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:32 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

het leek meer op een aai en die hagenees vloog heel overdreven door de lucht, wel dom dat ie die overtreding maakt maar ik vond het zeker geen geel.
pi_14518384
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ja en hoe komt dat? omdat de rest van de subtop ook teveel punten verspeeld.
pi_14518445
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:34 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hij maakt een fout = zijn schuld
Hij probeert te herstellen en wordt vervolgens genaaid = geen geel.

Maar goed...

Het was geen zware overtreding maar er staat gewoon geel voor. Klaar.

Dom, maar van dit soort dingen leren jonge spelers juist als ze nu even de les oppikken.

pi_14518462
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, dat zegt meer over de rest dan over de club die 4e staat
pi_14518516
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Dom, maar van dit soort dingen leren jonge spelers juist als ze nu even de les oppikken.

Tja, ik weet dus zo net niet of dit een gele kaart was hoor.

En feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien

In Southern Sun
pi_14518544
Belachelijke rode kaart voor Heitinga.
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_14518545
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:40 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Waar. Maar dan had de scheids ook aan andere spelers zowel Ajax als (met name) Den Haag spelers veel meer kaarten moeten trekken.
pi_14518566
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Tja, ik weet dus zo net niet of dit een gele kaart was hoor.

En feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien

Het zijn wel op zich staande wedstrijden. Hoe kut het ene team ook draait, in zo'n wedstrijd kan er vanalles gebeuren.

Al moet ik wel zeggen dat Ajax normaal gesproken makkelijk moet kunnen winnen van Feyenoord.

maandag 10 november 2003 @ 10:45:36 #139
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518583
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:42 schreef Da_Sandman het volgende:

En Feyenoord staat 4e en de klassiekers zijn altijd wedstrijden opzich om er maar eens een cliche tegen aan te gooien

Klassiekers ruleren!

Er zijn er maar 2 van!

pi_14518587
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:44 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waar. Maar dan had de scheids ook aan andere spelers zowel Ajax als (met name) Den Haag spelers veel meer kaarten moeten trekken.

Klopt. Het is erg verbazingwekkend dat die mongool van een Van As nog geen rode kaart heeft gekregen dit seizoen...
pi_14518619
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Klassiekers ruleren!

Er zijn er maar 2 van!

Net zoals er maar 2 echte clubs in Nederland zijn.

maandag 10 november 2003 @ 10:50:24 #142
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14518702
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:47 schreef Speed1971 het volgende:

Net zoals er maar 2 echte clubs in Nederland zijn.

Wat dat betreft kunnen wij door 1 deur!
pi_14518726
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Klopt. Het is erg verbazingwekkend dat die mongool van een Van As nog geen rode kaart heeft gekregen dit seizoen...

Ach op zich maak ik me niet zo druk over die 2 gele kaarten voor Heitinga. Net zoals de rode kaart van VDV. In beide gevallen waren het hele lichte overtredingen maar wel erg dom. Maar waar ik mij meer over verbaas is de willekeur van dit soort kaarten.

Verder is het natuurlijk ook erg belachelijk dat Van Bommel nu wel bestraft wordt voor zijn actie tegen VDV en dat de goal die hij valk daarna maakte gewoon gehandhaaft blijft. Maar goed das een andere discussie.

pi_14519063
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:51 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ach op zich maak ik me niet zo druk over die 2 gele kaarten voor Heitinga. Net zoals de rode kaart van VDV. In beide gevallen waren het hele lichte overtredingen maar wel erg dom. Maar waar ik mij meer over verbaas is de willekeur van dit soort kaarten.

Verder is het natuurlijk ook erg belachelijk dat Van Bommel nu wel bestraft wordt voor zijn actie tegen VDV en dat de goal die hij valk daarna maakte gewoon gehandhaaft blijft. Maar goed das een andere discussie.

Ach, de KNVB wilde zich er gewoon makkelijk van af maken. Van elke club de aanvoerder hard aanpakken en de rest laten varen. Typisch de kNVB.

Ik erger me ook wild aan de willekeur. Kezman krijgt drie wedstrijden voor niks eigenlijk, Zlatan mag er rustig op los meppen, Rommedahl wordt vrijgesproken terwijl de beelden duidelijk waren, Van As mag rustig doorgaan met zijn slagerswinkeltje...

pi_14519313
quote:
Op maandag 10 november 2003 10:45 schreef Drive-By-Shooters het volgende:
Al moet ik wel zeggen dat Ajax normaal gesproken makkelijk moet kunnen winnen van Feyenoord.
Thuisvorm tegen Feyenoord is de laatste jaren niet zo geweldig
Nu ook Zuid Afrika
pi_14519635
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:18 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

De uit-vorm van Feyenoord wel dan
pi_14519755
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:18 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een rammelend elftal dit seizoen. Misschien dat ze wat tegengas kunnen geven, maar meer ook niet.
pi_14519924
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:34 schreef Drive-By-Shooters het volgende:

[..]

Ze hebben gewoon een rammelend elftal dit seizoen. Misschien dat ze wat tegengas kunnen geven, maar meer ook niet.

Ajax is dit seizoen, vooral verdedigend ook nog niet echt indruk aan het maken. Blijft een aparte wedstrijd. Ik ben erg blij met een overwinning, maar een gelijkspel zou me niet verbazen
Nu ook Zuid Afrika
pi_14519942
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:41 schreef ChAoZ het volgende:

[..]

Ajax is dit seizoen, vooral verdedigend ook nog niet echt indruk aan het maken. Blijft een aparte wedstrijd. Ik ben erg blij met een overwinning, maar een gelijkspel zou me niet verbazen

Nee, verdedigend is het niet best, ook gisteren weer, maar van Feyenoord winnen ze wel.
pi_14519956
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
In Southern Sun
pi_14519984
Eerst nog Heerenveen heren.

Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.

pi_14520047
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Een gelijkspel zou me zeker verbazen en daar zou ik dan ook zeer teleurgesteld over zijn.
Dus doe maar gewoon een ouderwetse 6-0
pi_14520406
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:44 schreef zjroentje het volgende:
Eerst nog Heerenveen heren.

Die hebben ook zo'n fantastisch uitrecord.

een herhaling van vorig jaar zou ik zeker niet vervelend vinden
dan houden we tenminste weer eens de 0.
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 10 november 2003 @ 12:00:00 #154
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14520446
Heb weinig gezien van de wedstrijden (http://forum.fok.nl/showtopic.php/266062/1/50) had wel de TV zo hard staan dat ik het buiten kon horen zodat ik bij elke doelpunt ff naar binnen kon rennen

We hebben die hopjes iig weer even een pak op de broek gegeven en tot over 12 jaar zalk zo maar zeggen

pi_14520482
12? Das optimistisch

ado

pi_14520532
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:42 schreef Da_Sandman het volgende:
Same here.

Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......

Ajax wint die pot wel.

pi_14520594
ik hoop het voor je, en voor de rest natuurlijk
Nu ook Zuid Afrika
  maandag 10 november 2003 @ 12:06:04 #158
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14520597
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Same here.

Ik heb een weddenschap lopen op die pot. Elk doelpunt wat Feyenoord tegen Ajax scoort kost mij 100 euro, elk punt dat zij pakken kost mij ook 100 euro. Dus een 0-1 zal mij 400 euro kosten.
Elk doelpunt dat Ajax maakt levert mij 50 euro op en ook elk punt levert mij 50 euro op. Ik ga uit van een 3-1 overwinning van Ajax. Dus 6 x 50 - 100 = 200 euro......

Ajax wint die pot wel.

Dit meen je niet, tering
pi_14520728
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:06 schreef Doopy-X- het volgende:

[..]

Dit meen je niet, tering

Ja ze leren het ook nooit he die Feyenoorders.
pi_14520793
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:03 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Same here.

Ajax wint die pot wel.

Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan

pi_14520881
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:13 schreef SCH het volgende:

[..]

Dit is zo typisch Ajax dat ik hoop dat jullie met 5-0 de boot ingaan

Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan

Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.

pi_14520934
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:17 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik ga met alle liefde daar een weddenschap op aan

Zo typisch Ajax?
A: je weet niet eens hoe deze weddenschap tot stand is gekomen.
B: ook wel kinderachtig dat "ik" veel meer moet "betalen" dan zij.

Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat
  maandag 10 november 2003 @ 12:21:16 #163
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14520974
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja typisch Ajax om meer te willen betalen dan zij, daarom mag ik lijen dat je flink op je bek gaat

Dat heet Amsterdamse bluf
pi_14521116
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:19 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.

En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax

pi_14521180
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:26 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ach ik wed nooit als ik het geld niet zou kunnen missen. Dus op mijn bek gaan doe ik niet.

En ja het is Amsterdamse bluf en daar scoor je erg vaak mee. Zie Ajax

We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 november 2003 @ 12:50:07 #166
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14521728
Ik vond de wedstrijd (en het gebeuren er om heen) heel erg retro-jaren 80. Wat daarbij hielp was dat ik ook een spandoek van ZAR zag hangen. Die hingen vroeger ook altijd op F. In de tweede helft van de jaren 80 een tijdje met die ZAR rondgehangen. Hij was toen glazenwasser. Kent iemand hier die gast?
pi_14522148
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:29 schreef SCH het volgende:

[..]

We zullen zien, wij uit Friesland prikken gelukkig gemakkelijk door die bluf heen

Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland Maar de weddenschap loopt met haar vader en broer, ook echte Friezen dus we zullen zien of zij door mij Amsterdamse bluf prikken
pi_14522161
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Daar weet ik alles van. Mijn allerliefste dinnetje komt uit Friesland Maar de weddenschap loopt met haar vader en broer, ook echte Friezen dus we zullen zien of zij door mij Amsterdamse bluf prikken

Echt waar. It ken net.

Welke club hangen zij aan?

maandag 10 november 2003 @ 13:07:26 #169
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14522208
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:50 schreef Doc het volgende:
Ik vond de wedstrijd (en het gebeuren er om heen) heel erg retro-jaren 80. Wat daarbij hielp was dat ik ook een spandoek van ZAR zag hangen. Die hingen vroeger ook altijd op F. In de tweede helft van de jaren 80 een tijdje met die ZAR rondgehangen. Hij was toen glazenwasser. Kent iemand hier die gast?
nop.
pi_14522216
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:05 schreef SCH het volgende:

[..]

Echt waar. It ken net.

Welke club hangen zij aan?

Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.
pi_14522248
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:07 schreef Speed1971 het volgende:
Mem
pi_14522340
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:07 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ja en dat vind ik dus zooww nep.....Feyenoord! Mem werkt nog wel voor Oenema en heeft dus vaak kaartjes voor Heerenveen, gaan ze alleen als Feyenoord speelt in Heerenveen en nooit naar Rotterdam.

Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder

Oenema - haha, wat een deja vu.

pi_14522414
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:12 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, zo gaan die dingen. Ik snap daar niks van als je een topclub in je eigen dorp hebt. Mijn jeugdvriend uit Heerenveen, nog steeds mijn beste vriend, is ook een Feyenoorder

Oenema - haha, wat een deja vu.

Sorry

Maar idd ongelofelijk dat zij niet voor Heerenveen zijn. Een hele mooie club die meestal leuk voetbal spelen en waar het eigenlijk altijd wel een sfeer is. Ik ben meer Heerenveen-fan dan zij.

pi_14522462
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:14 schreef Speed1971 het volgende:
Ik ben Heerenveen-fan
pi_14522544
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

Flikker
pi_14522626
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:19 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Flikker

Tering - je kan me van veel beschuldigen maar dit pik ik niet
pi_14522665
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Tering - je kan me van veel beschuldigen maar dit pik ik niet

Okay.....

JOOD!

pi_14522699
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:23 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Okay.....

JOOD!

Ja, hoor eens - ik hoef niet bij alle minderheden te horen.
Jij Heerenveen-supporter
pi_14522740
Misschien wel leuk voor jullie om te weten: Richard Witschge is weer aan het voetballen! Gister maakte hij in de tweede helft zijn opwachting in de wedstrijd ADO'20 2 - Omniworld 2 (reserve hoofdklasse A), die met 2-1 werd gewonnen door ons (= ADO).

Hij bood aan wel bij ons op de bank te willen zitten, want hij had van z'n broer begrepen dat we wat krap in de spelers zaten.

Op maandag 11 oktober 2010 @ 19:31 zei Hans: Sersjee heeft gelijk. Punt.
pi_14522775
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:16 schreef SCH het volgende:

[..]

pi_14527868
quote:
Op maandag 10 november 2003 13:27 schreef Bhaartje het volgende:

[..]

Als SCH en ik ff lekker willen zoenen hoef jij niet meteen met je hoofd nee te schudden. Laat ons in onze waarde ajb.
  maandag 10 november 2003 @ 16:45:23 #182
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14528673
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:16 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als SCH en ik ff lekker willen zoenen hoef jij niet meteen met je hoofd nee te schudden. Laat ons in onze waarde ajb.

Vuile flikkers
  maandag 10 november 2003 @ 16:48:08 #183
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14528747
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:45 schreef Doopy-X- het volgende:

Vuile flikkers

Tsjaa, Homo's lopen Hand in Hand he?
  maandag 10 november 2003 @ 16:51:46 #184
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14528845
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:48 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Tsjaa, Homo's lopen Hand in Hand he?

klopt, ze kennen zo samen de kuip in lopen
pi_14528903
OMG!
  maandag 10 november 2003 @ 19:01:49 #186
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14532469
we worden met kerst kampioen :D:D
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_14533048
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:01 schreef B_BOY het volgende:
we worden met kerst kampioen :D:D
En p$V blijft onder AZ staan tot het einde van het seizoen!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_14533700
Rood voor Heitinga was zuur, maar weinig op af te dingen.

Ben benieuwd wie tegen Heerenveen speelt. Ik denk Pasanen, die kan wel goed op Sibon spelen.

www.thuisuiteten.nl
pi_14534721
Weet niet of het ergens staat, maar de prijzen voor Feyenoord, en gelijk een vraag van mij.

412, 413, 414, 427, 428, 429 € 15,00 nvt
112, 113, 114, 115, 116 € 16,50 nvt
401, 410, 411, 415, 425, 426, 430 € 21,00 nvt
403, 408, 409, 418, 423, 424 € 27,50 nvt
402 € 27,50 € 13,75
117, 118, 123, 124 € 30,00 nvt
404, 405, 406, 407, 419, 420, 421, 422 € 34,50 nvt
119, 120, 121, 122 € 37,50 nvt
018, 023 € 41,00 nvt
019, 020, 021, 022 € 49,00 nvt

Wat betekent dat nvt achter de prijzen?

pi_14534837
Hallo mensen, had wat server problemen met Ajaxnet, nu doet alles het gelukkig weer.

Van www.ajaxnet.com:

Nieuwe blessure Litmanen
Na net hersteld te zijn van zijn blessure, is Jari Litmanen weer geblesseerd geraakt in de wedstrijd van Ajax tegen Ado. Hij zou nu weer last hebben van zijn hamstring. Hoe lang de blessure dit maal gaat duren, is onbekend. Litmanen heeft zich in ieder geval afgemeld voor zijn interland met Finland tegen Honduras.

maandag 10 november 2003 @ 20:28:43 #191
73091 Vom
de Cowboy
pi_14534976
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef PhilippeH het volgende:
Hallo mensen, had wat server problemen met Ajaxnet, nu doet alles het gelukkig weer.

Van www.ajaxnet.com:

Nieuwe blessure Litmanen
Na net hersteld te zijn van zijn blessure, is Jari Litmanen weer geblesseerd geraakt in de wedstrijd van Ajax tegen Ado. Hij zou nu weer last hebben van zijn hamstring. Hoe lang de blessure dit maal gaat duren, is onbekend. Litmanen heeft zich in ieder geval afgemeld voor zijn interland met Finland tegen Honduras.

GOOOOOOOOOOODVERDOOMMMMMMEEEEEEEEE

Ook bekend hoe lang Jari uitgeschakeld is?

pi_14537407
Nee bij Jari weet je het nooit...
  maandag 10 november 2003 @ 21:58:48 #193
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14537733
In Januari is hij er gewoon weer bij
  maandag 10 november 2003 @ 21:59:53 #194
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_14537777
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:28 schreef Vom het volgende:

[..]

GOOOOOOOOOOODVERDOOMMMMMMEEEEEEEEE

Ook bekend hoe lang Jari uitgeschakeld is?

einde verhaal, die komt niet meer terug. Hoe spijtig ik het ook vind, dit kan gewoon niet langer..

jari, bedankt. het ga je goed...

A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 10 november 2003 @ 22:03:04 #195
44116 Vikingo
Sterker door strijd
pi_14537889
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:16 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Hey!!
eindelijk eens een ontopic bericht in dit topic na al dat gebral hier.
............................................................Hasta La Victoria Para Siempre............................................................
  dinsdag 11 november 2003 @ 00:29:02 #196
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_14542049
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:23 schreef PhilippeH het volgende:
Nieuwe blessure Litmanen
godverdomme, die gast is echt van glas....hoewel ik het niet over mijn hart krijg om te zeggen, moet ik het toch kwijt: Jari, stop ermee
pi_14542175
Hmm, niet zo best. Misschien moet hij er inderdaad maar mee ophouden, dit schiet voor hemzelf en voor Ajax niet zo op. Toch jammer, zo'n grote speler, en bijna nooit kunnen spelen
  dinsdag 11 november 2003 @ 00:38:29 #198
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_14542232
Hm, volgens ajax.netwerk.to hebben Litmanen, Pasanen en Ibrahimovic allemaal afgezegd voor hun interlands wegens het niet topfit zijn. Zou me niets verbazen als het allemaal wel meevalt, en ze gewoon uit voorzorg in Amsterdam blijven.

De komende (CL-)wedstrijden zijn een stuk belangrijker dan een vriendschappelijke interland tussendoor.

pi_14550776
Die 'blessure' van Litmanen valt volgens mij reuze mee.
pi_14550815
quote:
Maxwell spoedde zich zondag na het door Ajax met 4-1 gewonnen duel tegen ADO Den Haag richting het vliegveld. De linksback is geselecteerd voor het nationale elftal van Brazilië onder 23 jaar, dat vanaf vandaag een oefenstage afwerkt.

Voor Maxwell betekende het de eerste keer dat hij is uitgenodigd voor een vertegenwoordigend elftal van zijn land. De Ajacied is een van de vier geselecteerde Brazilianen die in het buitenland spelen. De trainingsstage in Brazilië duurt van 10 tot en met 19 november.

Brazilië onder 23 jaar gaat strijden om kwalificatie voor de Olympische Spelen van Athene in 2004. In januari beginnen de plaatsingswedstrijden.

Hulde, eindelijk hebben de Brazilianen het ook door.
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:12:27 #201
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_14550851
quote:
Op maandag 10 november 2003 20:20 schreef JeroenV het volgende:

Wat betekent dat nvt achter de prijzen?

Dat die vakken uitverkocht zijn?
  dinsdag 11 november 2003 @ 13:15:33 #202
32686 G1Ace
pi_14550957
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:12 schreef FrankyMcG het volgende:

[..]

Dat die vakken uitverkocht zijn?

dat zou shit zijn
August 1998- March 2018
pi_14551030
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:11 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Hulde, eindelijk hebben de Brazilianen het ook door.

Eigenlijk jammer: kan ie geen Nederlander worden?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14551074
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:17 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Als jij met hem trouwt
pi_14551105
quote:

[..]

Maar is dan ook weer een 'gemaakte' linksback.
pi_14557203
Hup Ajax
pi_14557270
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 13:18 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Als jij met hem trouwt

Polygamie is niet toegestaan voor de wet hier.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14561652
quote:

[..]

Dat wil ie niet, zijn hart ligt in Brazilië. Als je nou kansloos zijn voor de nationale ploeg aldaar, ga je misschien twijfelen. Wamberto bijvoorbeeld.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 11 november 2003 @ 19:42:18 #209
30919 mitt
Michael Corleone
pi_14561697

Maxwell als Nederlander

die zit toch volgend jaar ook in Italie dus tja.

Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_14574210
Zijn er al in nederland spelende spelers van andere clubs gesignaleerd die potentiele ajaxvoetballers zouden kunnen worden?
Begin van seizoen vestigde ik mijn hoop op Iwan Redan, maar nu sla ik een heel andere kant op, namelijk naar Vayrinnen *of hoe je dat ook schrijft*
Iemand anders nog suggesties
[url=http://www.watbenjedan.nl]Prutser[/url]
pi_14574752
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:39 schreef sqlsmurft het volgende:
Zijn er al in nederland spelende spelers van andere clubs gesignaleerd die potentiele ajaxvoetballers zouden kunnen worden?
Begin van seizoen vestigde ik mijn hoop op Iwan Redan, maar nu sla ik een heel andere kant op, namelijk naar Vayrinnen *of hoe je dat ook schrijft*
Iemand anders nog suggesties
Ik zie Väyrinnen eerder naar Eindhoven komen, meer een PSV-speler.
Is Kevin Hofland niks voor Ajax?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14574803
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Waarom loop jij mij altijd te provoceren?
pi_14574866
quote:
Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Alles van feyenoord of psv zie ik niet naar ajax gaan, maar inderdaad ik ben zelf wel fan van Hofland. Samen met Jaap Stam lijkt het me het sterkst mogelijke centrale verdedigingsduo wat Ned11tal op kan stellen.
Väyrinnen kan mooi Galasek opvolgen. Ik vind het wel een zelfde type speler.
Wat maakt Väyrinnen voor jou minder een Ajaxspeler dan een psvspeler Een dergelijk type speler heeft toch iedere club nodig?
Zou wel een adequate opvolger voor Vogel zijn want die bakt er dit seizoen niet veel van. maar ik denk dat ze daar gaan kiezen voor Bosschaart (van utreg).
Boulharouz *ook weer zo'n moeilijke naam* is misschien nog wel een optie voor Ajax.
pi_14574868
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:01 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Waarom loop jij mij altijd te provoceren?

Zou het je club zijn?

Nee hoor, was deels schertsend, deels serieus. Al zie ik Kevin niet gauw naar Ajax gaan.

Wat een vrouw!
spits!
pi_14574938
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:04 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Zou het je club zijn?

Nee hoor, was deels schertsend, deels serieus. Al zie ik Kevin niet gauw naar Ajax gaan.

Ik maakte ook maar een geintje.
pi_14575377
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:06 schreef Speed1971 het volgende:

[..]

Ik maakte ook maar een geintje.

Weet ik...
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:04 schreef sqlsmurft het volgende:
<blockquote><font size="1" face="verdana, arial, helvetica">quote:</font><hr>Op woensdag 12 november 2003 11:59 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Is Kevin Hofland niks voor Ajax?<hr></blockquote>Alles van feyenoord of psv zie ik niet naar ajax gaan, maar inderdaad ik ben zelf wel fan van Hofland. Samen met Jaap Stam lijkt het me het sterkst mogelijke centrale verdedigingsduo wat Ned11tal op kan stellen.
Väyrinnen kan mooi Galasek opvolgen. Ik vind het wel een zelfde type speler.
Wat maakt Väyrinnen voor jou minder een Ajaxspeler dan een psvspeler Een dergelijk type speler heeft toch iedere club nodig?
Zou wel een adequate opvolger voor Vogel zijn want die bakt er dit seizoen niet veel van. maar ik denk dat ze daar gaan kiezen voor Bosschaart (van utreg).
Boulharouz *ook weer zo'n moeilijke naam* is misschien nog wel een optie voor Ajax.

Boulahrouz komt tekort voor de echte top. Ik wete het niet vwb Värynnen, ik vind het gewoon een PSV-speler. Misschien dat SCH het kan uitleggen?
Wat een vrouw!
spits!
pi_14575473
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik wete het niet vwb Värynnen, ik vind het gewoon een PSV-speler. Misschien dat F1bas het kan uitleggen?
Leuke speler voor de HCE maar niet goed genoeg voor in europa
pi_14575478
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien dat SCH het kan uitleggen?
Die is heimelijk verliefd op de man, dus dat lijkt me een mening gezien door een rose bril
pi_14576194
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:31 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Leuke speler voor de HCE maar niet goed genoeg voor in europa

Een PSV-speler dus.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14576328
quote:
Op woensdag 12 november 2003 12:58 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Een PSV-speler dus.

Dat bedoelde ik ook
pi_14580043
quote:
Op woensdag 12 november 2003 13:02 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dat bedoelde ik ook

Ik ook...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14581409
Ik zie momenteel in de HCE nog niet direct spelers die ik bij Ajax zou willen zien. Komt ook omdat ik niet alles als typische Ajax-speler zie. Kijk, ik zou graag Robben op links zien, maar dat is niet logisch. In de subtop zie ik niet veel.

Enige die ik momenteel kan bedenken is Jac Tuyp van Volendam, die zou zich geleidelijk door kunnen ontwikkelen, maar is daar tijd voor?

www.thuisuiteten.nl
pi_14583253

Jelle van Damme tot 2007 bij Ajax

Amsterdam, 12 november 2003
Ajax heeft de optie in het contract met Jelle van Damme gelicht en daarmee de verbintenis met de Belgische verdediger verlengd tot 1 juli 2007. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Jelle van Damme debuteerde op 14 april 2002 in de A-selectie van Ajax tijdens het duel Sparta - Ajax (0-4). In hetzelfde jaar vierde hij met Ajax de landstitel en werd hij bovendien met Jong Ajax kampioen van de Beloftencompetitie.
De van Germinal Beerschot Antwerpen afkomstige linksback speelde tot nog toe 27 officiële wedstrijden in de A-selectie van Ajax. Van die duels speelde hij er 14 in de Holland Casino Eredivisie en 9 in de UEFA Champions League.

Op 29 maart dit jaar maakte Van Damme zijn debuut in de nationale ploeg van België. Voor de Rode Duivels speelde hij in totaal 2 interlands.

bron: AJAX.NL

pi_14583368
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:51 schreef F1Bas het volgende:

Ajax heeft de optie in het contract met Jelle van Damme gelicht en daarmee de verbintenis met de Belgische verdediger verlengd tot 1 juli 2007. Over de financiële condities doet Ajax zoals gebruikelijk geen mededelingen.

Jelle van Damme debuteerde op 14 april 2002 in de A-selectie van Ajax tijdens het duel Sparta - Ajax (0-4). In hetzelfde jaar vierde hij met Ajax de landstitel en werd hij bovendien met Jong Ajax kampioen van de Beloftencompetitie.
De van Germinal Beerschot Antwerpen afkomstige linksback speelde tot nog toe 27 officiële wedstrijden in de A-selectie van Ajax. Van die duels speelde hij er 14 in de Holland Casino Eredivisie en 9 in de UEFA Champions League.

Op 29 maart dit jaar maakte Van Damme zijn debuut in de nationale ploeg van België. Voor de Rode Duivels speelde hij in totaal 2 interlands.

Proficiat alle ajacieden
Wat een vrouw!
spits!
  woensdag 12 november 2003 @ 17:04:21 #225
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14583564
Dank je wel! Vind het een prima keuze Ben blijkbaar één van de weinigen die van Damme solide vind spelen en ziet dat 'ie zich nog wel goed kan ontwikkelen Je gaat me niet vertellen dat PSV en Feyenoord betere linksbacks hebben
pi_14583578
quote:
Op woensdag 12 november 2003 16:51 schreef F1Bas het volgende:

is toch goed nieuws? speelt dit seizoen goede wedstrijden.
pi_14583597
Jelle kan je voor klusjes altijd bellen...

Hij heeft veel inzet, dat compenseert. Een beetje een iets betere uitvoering van Gill Swerts.

www.thuisuiteten.nl
pi_14583933
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:04 schreef twi het volgende:
Dank je wel! Vind het een prima keuze Ben blijkbaar één van de weinigen die van Damme solide vind spelen en ziet dat 'ie zich nog wel goed kan ontwikkelen Je gaat me niet vertellen dat PSV en Feyenoord betere linksbacks hebben
Nee, maar ook geen mindere backs.
Wat een vrouw!
spits!
pi_14584021
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Nee, maar ook geen mindere backs.

Gelukkig staat hij bij ons reserve
pi_14584038
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:23 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Gelukkig staat hij bij ons reserve

Prima gedaan dan, een reserve contractverlenging aanbieden...
Wat een vrouw!
spits!
pi_14584157
Hij zal niet zo duur zijn... En wie weet komt er ineens toch nog een goede speler uit te voorschijn...
www.thuisuiteten.nl
pi_14584198
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
Hij zal niet zo duur zijn... En wie weet komt er ineens toch nog een goede speler uit te voorschijn...
en hij kan ook in de spits
pi_14584239
Sorry hoor maar van Damme is een houte klaas de rijp is voor een verhuurstage bij Haarlem t/m 2007.
We hebben het wel over Ajax hier, en zelfs voor de breedte is ie Ajax onwaardig. Ze moeten sowieso is beginnen dat nr.14 van m af te pakken.
too much is not enough....
pi_14584423
Moet je nagaan dat hij international is, wel bij Belgie maar toch....

edit: jaja zelfs Lee is international

[Dit bericht is gewijzigd door F1Bas op 12-11-2003 17:44]

pi_14584498
quote:
Je gaat me niet vertellen dat PSV en Feyenoord betere linksbacks hebben
Ok van damme mag blijven ^_^
pi_14598629
quote:
Op woensdag 12 november 2003 17:29 schreef methodmich het volgende:
En daarbij is hij nog maar 20.

De wedstrijden die hij gespeeld heeft, heeft hij mijns inziens niks fout gedaan. Werkt altijd hard, een goede reserve.

pi_14598734
Ik vind v Damme heel niet zo slecht.. Misschien niet goed genoeg om elke wedstrijd in de basis te staan maar toch goed om zo'n speler achter de hand te hebben.. Zeker dit seizoen vind ik 'm toch aardig presteren...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 13 november 2003 @ 10:36:12 #238
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_14598770
quote:
Ik ben ook redelijk te spreken over VanDamme. Beetje type speler als Reiziger: kan aardig verdedigen, echter niet al te best in de opbouw. Wel bruikbaar. Een echter topper is het niet, maar er zijn ook weinig echte top-verdedigers in de NLse competitie. De enige echte top-verdediger die nu in de NLse competitie speelt is Trabelsi, en die is eigenlijk niet zo zeer om z'n verdedigende kwaliteiten een topper als wel door z'n aanvallend vermogen.
  donderdag 13 november 2003 @ 12:38:50 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14601539
quote:
Op donderdag 13 november 2003 10:36 schreef Doc het volgende:

[..]

Ik ben ook redelijk te spreken over VanDamme. Beetje type speler als Reiziger: kan aardig verdedigen, echter niet al te best in de opbouw. Wel bruikbaar. Een echter topper is het niet, maar er zijn ook weinig echte top-verdedigers in de NLse competitie. De enige echte top-verdediger die nu in de NLse competitie speelt is Trabelsi, en die is eigenlijk niet zo zeer om z'n verdedigende kwaliteiten een topper als wel door z'n aanvallend vermogen.

Bovendien staat nog altijd de wedstrijd België - Nederland in mijn geheugen gegrift. Niet omdat Sonck scoorde, niet omdat Buffel vrij overschat werd rondom dat duel, maar omdat van Damme telkens aan de linkerkant mee op kwam en met voorzetten voor het nodige gevaar zorgde. Met de daarbij behorende vraag:

Waarom zou 'ie dat niet bij Ajax kunnen doen?

pi_14601957
Omdat het in de Ajax defensie rammelt aan alle kanten. Ik teken zo voor een centrum met Simons en van Buyten bij Ajax. Je kan van die Belgen zeggen wat je wil maar ze hebben wel 2 killers in het centrum.. in de nationale ploeg. Door dat ze veel te lang met dezelde spelers zijn doorgegaan in Belgie is er een gat op links en rechtsback.. van Damme is het beste alternatief dat ze hebben op het moment. Dat zegt genoeg.
pi_14612514
quote:
Op donderdag 13 november 2003 12:38 schreef twi het volgende:

[..]

Bovendien staat nog altijd de wedstrijd België - Nederland in mijn geheugen gegrift. Niet omdat Sonck scoorde, niet omdat Buffel vrij overschat werd rondom dat duel, maar omdat van Damme telkens aan de linkerkant mee op kwam en met voorzetten voor het nodige gevaar zorgde. Met de daarbij behorende vraag:

Waarom zou 'ie dat niet bij Ajax kunnen doen?

Omdat Ajax maar 2 x per jaar tegen AC Milan en dus Clarence Seedorf speelt....
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 13 november 2003 @ 19:14:29 #242
50965 Drumkruk
Passief actief
pi_14612565
AGOVV!!!
  donderdag 13 november 2003 @ 20:26:25 #243
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14614709
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:14 schreef Drumkruk het volgende:
AGOVV!!!
Heb ik wat gemist?
pi_14614742
quote:
AGOVV!!!
Vriend
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:23:12 #245
32686 G1Ace
pi_14634281
quote:
Op donderdag 13 november 2003 20:26 schreef twi het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist?

idd?
August 1998- March 2018
pi_14634577
quote:
Op donderdag 13 november 2003 19:12 schreef methodmich het volgende:

[..]

Omdat Ajax maar 2 x per jaar tegen AC Milan en dus Clarence Seedorf speelt....

Oh so true...
quote:
AGOVV!!!
te weinig animo voor een AGOVV topic ?
pi_14704700
Een vriend van me, Ajax-supporter, heeft me zover gekregen dat ik a.s. zondag eens met hem mee ga naar Ajax - Heerenveen. Vertrekken hier rond 8.30, paar pilsjes pakken en dan naar de wedstrijd. Mooie uitoverwinning van Heerenveen?
pi_14704731
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:15 schreef Afunados het volgende:
Een vriend van me, Ajax-supporter, heeft me zover gekregen dat ik a.s. zondag eens met hem mee ga naar Ajax - Heerenveen. Vertrekken hier rond 8.30, paar pilsjes pakken en dan naar de wedstrijd. Mooie uitoverwinning van Heerenveen?
Heerenveen een uitoverwinning en dan ook nog bij een topclub?
pi_14705115
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:16 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Heerenveen een uitoverwinning en dan ook nog bij een topclub?

Ze wisten Zwolle vorige week anders knap op een gelijkspel te houden
pi_14715459
Leuke supporters bij ajaks,nu bij opsporing verzocht.
Wel stoer om een vrouw te slaan met zijn allen.

[Dit bericht is gewijzigd door chelloboy op 17-11-2003 22:25]

vooruit nu rood witten vooruit PSV.
  maandag 17 november 2003 @ 22:26:08 #251
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_14715527
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:24 schreef chelloboy het volgende:
Gebeurd gelukkig nooit wat bij PSV, he?
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 17 november 2003 @ 22:27:03 #252
65351 B_BOY
De kater komt later.
pi_14715569
dat zijn geen fans dat zijn kut janussen
Remlof is een Spellings Nsb'er
pi_14715588
quote:
Op maandag 17 november 2003 17:28 schreef Afunados het volgende:

[..]

Ze wisten Zwolle vorige week anders knap op een gelijkspel te houden

onterecht! Sibonsgoal had afgekeurd moeten worden!
pi_14715601
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:24 schreef chelloboy het volgende:
psst: niet generaliseren he... ze zullen deze heus wel opsporen lijkt me...denk alleen niet dat een stadionverbod zal helpen..
Winnaar Fok Europacup toto 2003/2004
http://home.wanadoo.nl/fside/geluiden/superjoden.mp3
pi_14717243
quote:
Op maandag 17 november 2003 22:27 schreef superjoden het volgende:

[..]

psst: niet generaliseren he... ze zullen deze heus wel opsporen lijkt me...denk alleen niet dat een stadionverbod zal helpen..

Ik heb het niet gezien, maar voor het slaan van een vrouw(buiten het stadion neem ik aan?), mag er absoluut geen stadionverbod gegeven worden..
  maandag 17 november 2003 @ 23:14:40 #256
73091 Vom
de Cowboy
pi_14717308
Hup Ajax

en vol

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties