abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:16:19 #126
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_14455381
Waaaaahhaaaaaaahaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa! Loena!!!!!!

GEFELICITEERD!
Onwijs cool!

Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_14455411
ik wil best testen op de 22e maar ik heb geen computer thuis en dus ook geen internet, dus ik kan niet live mee testen dan.
pi_14455415
Ah Loena-tik- gefeliciteerd
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:18:12 #129
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14455433
Even een voor de dames die nog aan het wachten zijn.

Niet om weer een negative flow te veroorzaken, maar kan me voorstellen dat er soms het een en ander weggeslikt moet worden

pi_14455521
Dank je wel Bright Eyes maar ik zal het zelf niet zo gauw laten merken als ik uberhaupt iets negatiefs voel. Ik heb namelijk tegenwoordig vijf dagen in de week een negatief gevoel omdat ik dus op kantoor opgescheept zit met een zwangere, terwijl ik het ook zo graag wil.

En voor alle dames die dus zwanger zijn, het is jullie va harte gegunt hoor! Echt waar ben heel erg blij voor jullie! Mijn tijd komt ook wel.

pi_14455594
LOENATIK!!! Jeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzzzzz!! Dames, kom op he, we gaan nu hartstikke flowen met zijn allen!! Toen dit topicje zomaar zoveel verder was dan gisteren vermoedde ik het al, maar durfde niet te hopen. Na, let's go girls!!!

alles sal reg kom. Aan niet zwangerzijn doen we niet meer....omhoog wil ik in het lijstje!

DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
pi_14455637
Ik wou eigenlijk nog even zeggen dat juist hier op Fok (en met name in dit topic) ik mijn echte gevoel kan delen. Ik kanhier dus zo lekker negatief of positief zijn als ik me op dat moment voel. Ik ben nu gewoon in een happy mood en toen ik net hoorde dat die kantoormuts hier zwanger was kon ik dat gevoel ook met jullie delen. Ik heb er gewoon een paar "annonieme" vriendinnen bij bij wie ik mezelf kan zijn, zo zie ik het.
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:25:08 #133
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_14455666
Bedankt allemaal!!!
Wil wel ff alle toekomstig zwangeren een hart onder de riem steken, kom op surf mee op deze postieve flow, komt het helemaal goed!!!
Kan me voorstellen dat sommigen van deze zwangerschapsgolf moeten slikken, heel menselijk hoor, voel je er niet schuldig over,

dikke kus van Loena

Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
pi_14455725
Weet je man/vriend het al ? Zo ja, wat was zijn reactie ?
pi_14455728
Gefeliciteerd Loena!! Wat gaat het hier goed zeg, er komt er nog minimaal ééntje (zo niet twee of drie) bij dit deeltje, ik VOEL het gewoon!
mooi he, alles
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:28:28 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14455781
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Je hebt de afgelopen dagen vast wel wat leuke tips langs zien komen.

Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?

pi_14455783
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef phileine het volgende:
Gefeliciteerd Loena!! Wat gaat het hier goed zeg, er komt er nog minimaal ééntje (zo niet twee of drie) bij dit deeltje, ik VOEL het gewoon!
Ik heb hetzelfde gevoel, zet hem op
pi_14455800
Loena loena loena jaaaaaa!!!! Gefeliciteeeeeerrrd !!

(is het nou je vierde of je derde??)

Little-Angel: *KNUF* Ik ga weer met de duimen op mekaar voor de rest van de streepjes-dames!

En of iedereen maar lekker wil blijven mutsen/klagen/testen/nod-en enzo, want ik vind dit zo'n fijn topic om te lezen.

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_14455833
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Je hebt de afgelopen dagen vast wel wat leuke tips langs zien komen.

Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?

Uhm ikke ? Denk het niet ben namelijk gewoon een meelezer
Had wel het idee geopperd voor de chocoladeletters maar de gelukkige was LadyS (of bedoelde je mij niet )

[Dit bericht is gewijzigd door ikikke op 07-11-2003 12:30]

vrijdag 7 november 2003 @ 12:32:15 #140
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_14455919
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Ik heb de test samen met mijn mannie gedaan, ik durfde niet te kijken dus heeft hij dat gedaan, na een paar minuutjes kwam ik weer binnen, zit hij daar met een smile van oor tot oor, ja en toen wist ik het wel. We hebben wel ff saampies een traantje weggepinkt.
Hyves!
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:32:40 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14455931
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:29 schreef ikikke het volgende:

[..]

Uhm ikke ? Denk het niet ben namelijk gewoon een meelezer
Had wel het idee geopperd voor de chocoladeletters maar de gelukkige was LadyS (of bedoelde je mij niet )

Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.

Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?

Ik weet het schaamteloos, maar ik kan het niet laten.

pi_14455989
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.

Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?

wheh...we wileln een zwangerkwartet! Pluis, loena, LadyS en ...... ???
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:35:51 #143
67528 Loena-tik-
Nachtzustertje
pi_14456045
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Syrena het volgende:
Loena loena loena jaaaaaa!!!! Gefeliciteeeeeerrrd !!

(is het nou je vierde of je derde??)

Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...
Hyves!
pi_14456057
quote:

nee denk niet dat we van mij binnenkort nieuws gaan krijgen, is niet de planning maar vind het allemaal erg leuk om hier mee te lezen en mee te leven.
Zwanger worden is voor mij echt nog niet de bedoeling, vind ik mezelf nog wel te jong voor, echter, mocht er iets mis gaan is het natuurlijk wel welkom.
Zit hier met gigantische buikpijn op het moment terwijl ik wel gewoon ongesteld geweest ben en dan ga je al snel denken aan zwanger zijn,misschien dus gewoon een beetje bang ofzo
Misschien dat ik het heel stiekem wel een klein beetje wil hoor,maar voorlopig nog niet.
pi_14456183
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:35 schreef Loena-tik- het volgende:

[..]

Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...

Daar moet je je man op aanspreken dan, die zorgen voor de Y (of de X)

Ik ben toch zoooooooo benieuwd wat ik zal krijgen. Als ik kan krijgen heet dat (neeee ben niet bezig hoor, nog niet)

* Syrena droomt achter haar compje even weg....

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:42:48 #146
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_14456247
Loena-tik, van harte zeg, met je twee streepjes!! November is gewoon een hele goede maand, dat heb ik nu wel door.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:46:19 #147
35189 Troel
scherp en bot
pi_14456340
Gefeliciteerd Loena!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 7 november 2003 @ 12:52:30 #148
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_14456499
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:42 schreef livelink het volgende:
Loena-tik, van harte zeg, met je twee streepjes!! November is gewoon een hele goede maand, dat heb ik nu wel door.

Ben zelf ook ooit gemaakt rond deze periode (met vandaag als NOD, kom je ongeveer op mijn verjaardag uit ! )
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 12:55:31 #149
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_14456583
Loena-tik!!! Wat een feest zeg. Geweldig nieuws en ik ben ontiegelijk blij voor je Ben je al een beetje bekomen van de schrik?

Nou Little-Angel, Sugar en ikke... samen testen op de 22e? Tjonge, als 18 november mijn NOD is en ik pas op de 22e kan testen... brrrr ik weet eigenlijk niet of ik het zolang kan volhouden hoor

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  † In Memoriam † vrijdag 7 november 2003 @ 13:01:04 #150
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_14456740
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even zeggen dat juist hier op Fok (en met name in dit topic) ik mijn echte gevoel kan delen. Ik kanhier dus zo lekker negatief of positief zijn als ik me op dat moment voel. Ik ben nu gewoon in een happy mood en toen ik net hoorde dat die kantoormuts hier zwanger was kon ik dat gevoel ook met jullie delen. Ik heb er gewoon een paar "annonieme" vriendinnen bij bij wie ik mezelf kan zijn, zo zie ik het.
Absoluut Little-Angel. Zo voel ik het ook. En gewoon doormutsen met die handel hoor, daar is dit topic voor
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')