GEFELICITEERD!
Onwijs cool!
Niet om weer een negative flow te veroorzaken, maar kan me voorstellen dat er soms het een en ander weggeslikt moet worden
En voor alle dames die dus zwanger zijn, het is jullie va harte gegunt hoor! Echt waar ben heel erg blij voor jullie! Mijn tijd komt ook wel.
alles sal reg kom. Aan niet zwangerzijn doen we niet meer....omhoog wil ik in het lijstje!
dikke kus van Loena
quote:Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Weet je man/vriend het al ? Zo ja, wat was zijn reactie ?
Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?
quote:Ik heb hetzelfde gevoel, zet hem op
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef phileine het volgende:
Gefeliciteerd Loena!! Wat gaat het hier goed zeg, er komt er nog minimaal ééntje (zo niet twee of drie) bij dit deeltje, ik VOEL het gewoon!
(is het nou je vierde of je derde??)
Little-Angel: *KNUF* Ik ga weer met de duimen op mekaar voor de rest van de streepjes-dames!
En of iedereen maar lekker wil blijven mutsen/klagen/testen/nod-en enzo, want ik vind dit zo'n fijn topic om te lezen.
quote:Uhm ikke ? Denk het niet
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Oh ja, goeie vraag. Want dat willen we natuurlijk ook wel weten.
Je hebt de afgelopen dagen vast wel wat leuke tips langs zien komen.Of was jij nou degene van wie de man Peter heten waar door de chocoladeletter geen optie was?
[Dit bericht is gewijzigd door ikikke op 07-11-2003 12:30]
quote:Ik heb de test samen met mijn mannie gedaan, ik durfde niet te kijken dus heeft hij dat gedaan, na een paar minuutjes kwam ik weer binnen, zit hij daar met een smile van oor tot oor, ja en toen wist ik het wel. We hebben wel ff saampies een traantje weggepinkt.
Op vrijdag 7 november 2003 12:27 schreef ikikke het volgende:
Weet je man/vriend het al ? Zo ja, wat was zijn reactie ?
quote:Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.
Op vrijdag 7 november 2003 12:29 schreef ikikke het volgende:[..]
Uhm ikke ? Denk het niet
ben namelijk gewoon een meelezer
Had wel het idee geopperd voor de chocoladeletters maar de gelukkige was LadyS (of bedoelde je mij niet)
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?
Ik weet het schaamteloos, maar ik kan het niet laten.
quote:wheh...we wileln een zwangerkwartet! Pluis, loena, LadyS en ...... ???
Op vrijdag 7 november 2003 12:32 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Nee, ik bedoelde Loena! Geeft niet.
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?
![]()
![]()
quote:Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...
Op vrijdag 7 november 2003 12:28 schreef Syrena het volgende:
Loena loena loena jaaaaaa!!!! Gefeliciteeeeeerrrd !!(is het nou je vierde of je derde??)
quote:nee denk niet dat we van mij binnenkort nieuws gaan krijgen, is niet de planning maar vind het allemaal erg leuk om hier mee te lezen en mee te leven.
Maarreh...ben heel brutaal nieuwsgierig, maar voel me 'vrij' door het goede nieuws, zat even op jouw naam te kijken en ook alleen maar posts hier in dit forum. Gaan we binnenkort ook nieuws van jou krijgen?![]()
![]()
quote:Daar moet je je man op aanspreken dan, die zorgen voor de Y (of de X)
Op vrijdag 7 november 2003 12:35 schreef Loena-tik- het volgende:[..]
Dit is mijn derde, heb ik straks drie knullen en met pappa erbij vier, ga er al helemaal vanuit dat het weer een knul word, in onze familie zijn we niet zo goed in het maken van meiden...
Ik ben toch zoooooooo benieuwd wat ik zal krijgen. Als ik kan krijgen heet dat
(neeee ben niet bezig hoor, nog niet)
* Syrena droomt achter haar compje even weg....
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 12:42 schreef livelink het volgende:
Loena-tik, van harte zeg, met je twee streepjes!! November is gewoon een hele goede maand, dat heb ik nu wel door.
Nou Little-Angel, Sugar en ikke... samen testen op de 22e? Tjonge, als 18 november mijn NOD is en ik pas op de 22e kan testen... brrrr ik weet eigenlijk niet of ik het zolang kan volhouden hoor
quote:Absoluut Little-Angel. Zo voel ik het ook. En gewoon doormutsen met die handel hoor, daar is dit topic voor
Op vrijdag 7 november 2003 12:24 schreef Little-Angel het volgende:
Ik wou eigenlijk nog even zeggen dat juist hier op Fok (en met name in dit topic) ik mijn echte gevoel kan delen. Ik kanhier dus zo lekker negatief of positief zijn als ik me op dat moment voel. Ik ben nu gewoon in een happy mood en toen ik net hoorde dat die kantoormuts hier zwanger was kon ik dat gevoel ook met jullie delen. Ik heb er gewoon een paar "annonieme" vriendinnen bij bij wie ik mezelf kan zijn, zo zie ik het.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |