Zelfs om 10.00 een heerlijke cd!
quote:(stevig) technoplaatje
Op woensdag 5 november 2003 10:03 schreef Seborik het volgende:
Wat voor iets is het?
[Dit bericht is gewijzigd door ChAoZ op 05-11-2003 10:07]
"Way of Life" met DJ Rush (vocals) en "Wolf" (nu al een klassieker) zijn i.i.g. al erg goed en ik ben dan ook erg benieuwd naar de rest van deze technomeester
[Dit bericht is gewijzigd door Disher op 05-11-2003 10:08]
quote:album toch?
Op woensdag 5 november 2003 10:06 schreef ChAoZ het volgende:[..]
(stevig) technoplaatje
quote:Volledig album inderdaad
Op woensdag 5 november 2003 10:08 schreef realist_ik het volgende:[..]
album toch?
quote:ik doelde met plaatje ook op album
Op woensdag 5 november 2003 10:08 schreef realist_ik het volgende:[..]
album toch?
quote:Hij heeft ook al een keer een X-mix gemixt vol met electro-dingen, dus dat verw8 ik dan weer wel van hem.
Op woensdag 5 november 2003 10:50 schreef Ener-G het volgende:
het is in ieder geval heel andere muziek dan je zou verwachten van hem, staan 2 'beukers' op en de rest is moddervette elektrobreakshiphopdinges
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:54 schreef Stokvis het volgende:[..]
Hij heeft ook al een keer een X-mix gemixt vol met electro-dingen, dus dat verw8 ik dan weer wel van hem.
quote:Dave Clarke is naast een voortreffelijk techno dj ook zeer goed thuis in de electro, luister maar eens naar zijn 'World Service' album, cd 1 is techno en cd 2 elektro
Op woensdag 5 november 2003 10:54 schreef Stokvis het volgende:[..]
Hij heeft ook al een keer een X-mix gemixt vol met electro-dingen, dus dat verw8 ik dan weer wel van hem.
quote:Meningen verschillen!
Op woensdag 5 november 2003 18:25 schreef rheingold het volgende:
ik heb dat nieuwe album van hem beluisterd en ik vond het flauwe klootloze en voorspelbare muziek.
quote:zeker, is maar goed ook. het is ook maar een mening.
Op woensdag 5 november 2003 19:32 schreef Maestrov het volgende:[..]
Meningen verschillen!
Depth Charge en Aux 88 hebben respectievelijk vol 3 en vol 4 gemixt. Aanraders voor electro liefhebbers!
quote:ja na Way of Life zag ik daar ook opeens een clip van op Mtv gisteravond.. wel erg goed nummer idd
Op zaterdag 7 februari 2004 14:59 schreef Mondo_Generator het volgende:
Ongelooflijk saaie plaat, maar JEZUS die track met de Chicks On Speed schopt gewoon gigantisch kont.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |