Dit weekend had ik een feestje van mijn vriendjes nichtje die in Malmö woont en we zijn daar met zijn allen (familie en paar vrienden van haar) een weekend heengegaan (naar Malmö dus, niet naar haar want het was een verrassing voor haar). Ik heb gepoogd om op het eten te letten maar als iedereen naar de BK enzo gaat, is dat moeilijk. Bovendien wilde ik wel de Zweedse hapjes uitproberen. De hartige taart is mij wel bevallen maar daar zit je snel vol van
Maar hopelijk is alles goedgekomen door het vele wandelen in Kopenhagen en Malmö en door het dansen op het feestje ![]()
We zien donderdag wel wat de schade is!
Funnie: een plakje volkorenontbijtkoek is 50 kcal, dus dat valt best mee en dat kan je best als tussendoortje nemen ![]()
DarkElf: zelf heb ik geen ervaring met zo'n ding maar extra sporten kan nooit kwaad als je je lichaam genoeg laat rusten. En ik zie dat ik een beetje laat ben om nog buiten te gaan hardlopen... dus ik ga mezelf zo maar verplichten om 500 keer met het springtouw te gaan springen (met muziek anders is het zo saai
)
Gisterenavond was ik op bezoek bij mijn vader en daar heb ik koffie op. Dat had ik jaren niet gedronken, maar ik durfde niet te zeggen dat ik het niet zo lekker vind (het was niet bij hem thuis, maar dat is een lang verhaal). Uiteindelijk heb ik drie keer koffie op. De laatste twee keer was die wel super extra sterk en ik heb daarom toch maar suiker genomen. Geheel tegen mijn principes in, maar ik kreeg het echt niet weg. Gelukkig was het totaal nog geen vol lepeltje. Ik was wel misselijk toen ik thuis kwam en heb nog uren wakker gelegen in bed. Ik ga dus géén koffie meer drinken. ![]()
Dat klinkt als een flinke snee Funnie. Wat goed dat je gezamenlijk durfde te douchen. Snel of niet, je hebt het toch maar gedaan!
Voordeel is nu wel,dat ze nu extra goed zien dat je super veel afvalt. ![]()
Een sauna is helemaal leuk octopussy, al durf ik dat ook niet zomaar. Vorig jaar wel op vakantie met mn vriendje, dat was niet eng.
Verder kom ik alleen bij een sauna tijdens een jaarlijkse cursus met mijn collegas en dan houdt ik mijn zwempak aan (we gaan eerst zwemmen). Ik was wel vorig jaar vrijwilliger bij zwemmen met gehandicapten, toen heb ik me wel over de angst heen gezet om me te verkleden in het grote hok. Dat was ook niet zo heel eng, want zelfs met die 20 kilo extra had ik in vergelijking met de rest nog een goed figuur. ![]()
Hoe ging de vergelijking van de antwoorden Anoukje1983? Heb je goede hoop?
Zon ministepper heb ik ook DarkElf. In het begin was het wel zwaar, maar nu gaat het heel gemakkelijk. Ik mag alleen niet langer dan een kwartier achter elkaar, anders gaat hij kapot. Hij kraakt niet zo erg, dus ik ga soms voor de tv staan, of ik zet muziek op. Dan is het een stuk makkelijker. ![]()
Het weekendje weg valt vast mee wat betreft kilos Pandorah.
Mijn inlopgnaam is veranderd (ik was eerst anoukje1983). Komt doordat mijn internet heel vaag doet, ik kan bepaalde pagina's niet meer openen en was ook het wachtwoord kwijt van Fok. En wanneer ik een mailtje liet sturen met het WW, kon ik vervolgens die link niet openen
. Maar goed, i'm back hehehe.
Mijn gewicht voor deze week ik 106 kilo! Toch bijna een halve kilo eraf!
Mijn vetpercentage is ook verlaagd en ik heb er ook aardig wat centimeters af! (mijn taille is 6 cm kleiner, maar ik denk dat ik 2 weken geleden een meetfoutje gemaakt heb, want zoveel kleiner kan toch niet?)
Dus nieuwe stats:
Anoukje1983 (1m76) (34,9) was 118 kg, is nu 106 kg en wil graag 75 kg wegen -12
Je kunt een fa of gm mailen om je te helpen, dan kun je weer met je oude account posten.
Swatkat heb je nu je ritme te pakken? Hoop het, bel je volgende week. Suc6.
Groetjes Nojojo
Zojuist een stuk gefietst en ik ben moe!
Zow dat wou ik even kwijt
. Trusten allemaal!
Liefs Anouk.
ps, wat wordt er weinig gereageerd de laatste dagen hier! Iedereen wel blijven schrijven he!
Ik ben al een tijdje niet meer op de weegschaal gaan staan, ik durf niet meer ![]()
Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn rug gekneusd (en dat was nou net de dag waarop ik dacht een nieuw begin te maken met harder sporten
) dus heb ik sindsdien niet kunnen sporten. Tevens kon ik de verleiding niet weerstaan om mezelf te troosten met chocola en hebben we in het weekend bij turkse vrienden overheerlijke dingen gegeten
hoewel er wel yoghurtsaus over zat en geen vette saus
.
*zucht*
Ik voel me zo'n kneus, hardlopers zijn doodlopers, niet? ![]()
Sorry voor het geklaag... * DuchessX geeft zichzelf een trap onder d'r kont
quote:en ik geef je een aai over de bol
Op donderdag 20 november 2003 16:43 schreef DuchessX het volgende:
Sorry voor het geklaag... * Riann geeft zichzelf een trap onder d'r kont
na twaalf minuten kon je me opvegen.
Maar ik ga doorzetten hoor!
Maar wat gewicht betreft ben ik het stil staan zo gruwelijk zat! Iedereen roept wel, ach als je niet aankomt..... en Joh dat duurt altijd even...
Maar ik sta nu al bijna twee maanden stil en ik ben het echt spuugzat!
Ik eet netjes, zondig alleen soms als er visite is (en ja toen ik me klote voelde maar dat gebeurt ook niet iedere dag..) en er gebeurt niets!
Wat moet ik daar nu in hemelsnaam aan doen????
Het wisselt steeds een beetje Anouk. Soms is het rustiger en soms wat drukker. Een tijd geleden werd er in het feestdagen topic gezegd dat het zo rustig was, nu geldt dat weer meer voor hier. ![]()
Dat gaat goed m@x! Die cursus klinkt bekend, die dingen zijn niet bevorderlijk voor het afvallen. Je komt vast niet veel aan je als dat wel zo is, is het er vast weer snel vanaf. ![]()
Wat ontzettend balen DuchessX! Echt ontzettend zonde van je rug en je wilde net weer beginnen. Maar geef niet meteen op! Je kunt altijd weer opnieuw beginnen en nu proberen de schade te beperken. Tuurlijk ben je geen kneus.
Het gaat vast snel beter.
Het enige wat je kunt doen is volhouden DarkElf. Zeker nu je bent gaan steppen. Dat je het nog 12 minuten hebt volgehouden de eerste keer! Houd je nog bij wat je eet? Misschien ben je onbewust iets meer gaan eten of wat anders omdat het nu kouder wordt. Niet opgeven nu! Je bent al hartstikke ver!
slecht natuurlijk
nou ja, ik ga weer meer eten en elke dag steppen en ik geef iig niet op, hoe moeilijk doorgaan ook is.
Lijnen gaat lekker, schiet echt goed op! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik er veel moeite mee heb (kan ook tijdelijk zijn), dus de laatste dagen gingen perfect!
En het is weer bijna weekend (dus maar hopen dat ik me deze keer wel in kan houden....)
quote:Fijn dat je eigen nick weer terug hebt
Op vrijdag 21 november 2003 10:48 schreef Anoukje1983 het volgende:
Ik ben er weer met mijn eigen nick!! yeyLijnen gaat lekker, schiet echt goed op! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik er veel moeite mee heb (kan ook tijdelijk zijn), dus de laatste dagen gingen perfect!
En het is weer bijna weekend (dus maar hopen dat ik me deze keer wel in kan houden....)
Mkleinman64 (1m90) (26,3) was 103,5 kg, is nu 94,8 kg en wil graag 88 wegen -8,7
2 ons deze week afgevallen.
Sporten gaat nog steeds goed. En ga zo ook sporten om ff wat frustratie kwijt te raken. Afvallen gaat ook wel goed. Ben nu 108.6
als het goed is 1.2 kilo kwijt
Funnie: sporten is altijd goed, zeker in tijden van frustraties en stress want dat geeft weer nieuwe energie. Helaas heb ik volgende week te weinig tijd om voor je in te vallen. Hopelijk kan je met iemand anders ruilen? In ieder geval veel sterkte en niet al te gefrusteerd raken he?
quote:ooh oke, heel erg bedankt !!
Op vrijdag 21 november 2003 13:55 schreef m@x het volgende:
Hoi Funnie. Ik wil het volgende week wel van je overnemen. Ik ben eigenlijk de week erna aan de beurt, maar we kunnen toch gewoon ruilen. Dan doe jij mijn week.
Op de sportschool bleek ik weer 3 ons kwijt te zijn.
Ben nu 108.3 Sporten helpt echt.. Vanmiddag 2 uur gesport, en daarna een heerlijke massage genomen van 8 minuten. Op zo'n stoel.. Tis net een echte massage, werkelijk waar
Heb wel moeie benen nu hoor
Dit gaat me iedere dag wel lukken hoor, wil het graag een half uur per dag volhouden maar ja, ben net begonnen dus leg mijn eisen drempel even wat lager dan ik gewend ben.
Nu is mijn gewicht dus 90,6 en dat is 10,2 kg lichter dan elf weken geleden
Ik zit met m'n BMI dus nu ook eindelijk onder de 30: 29,6!
Zeer goed weekje dus voor mij
quote:Dat moet een waanzinnig lekker gevoel zijn, gefeliciteerd!
Op vrijdag 21 november 2003 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Gisteren weer bij de WW geweest (na een weekje gemist te hebben) en het resultaat mag er zijn: - 1,6 kg! En dat betekent dus dat ik 10 % van mijn oude gewicht kwijt ben en dus de sleutelhanger heb gekregenNu is mijn gewicht dus 90,6 en dat is 10,2 kg lichter dan elf weken geleden
Ik zit met m'n BMI dus nu ook eindelijk onder de 30: 29,6!
Zeer goed weekje dus voor mij
ik ga niet zo heel snel, maar ben gisteren ook niet naar de WW geweest om te wegen. Ik heb een slechte week gehad met vreetbuien (ik denk toch stress), en donderdag was ik sowieso ziek ![]()
gaat vandaag gelukkig al weer beter dus ik ga morgen ga ik mezelf weer ff martelen in de sportschool. 
Deze week dus even geen update van mij want ik wil me echt aan de WW weegschaal houden voor de updates.
En dan komende week maar wat punten gaan sparen voor de dieetclub meeting van volgende week zaterdag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |