abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14741716
Ik ben een weekendje weg en iedereen is weer eens goed bezig

Dit weekend had ik een feestje van mijn vriendjes nichtje die in Malmö woont en we zijn daar met zijn allen (familie en paar vrienden van haar) een weekend heengegaan (naar Malmö dus, niet naar haar want het was een verrassing voor haar). Ik heb gepoogd om op het eten te letten maar als iedereen naar de BK enzo gaat, is dat moeilijk. Bovendien wilde ik wel de Zweedse hapjes uitproberen. De hartige taart is mij wel bevallen maar daar zit je snel vol van Maar hopelijk is alles goedgekomen door het vele wandelen in Kopenhagen en Malmö en door het dansen op het feestje

We zien donderdag wel wat de schade is!

Funnie: een plakje volkorenontbijtkoek is 50 kcal, dus dat valt best mee en dat kan je best als tussendoortje nemen

DarkElf: zelf heb ik geen ervaring met zo'n ding maar extra sporten kan nooit kwaad als je je lichaam genoeg laat rusten. En ik zie dat ik een beetje laat ben om nog buiten te gaan hardlopen... dus ik ga mezelf zo maar verplichten om 500 keer met het springtouw te gaan springen (met muziek anders is het zo saai )

pi_14750066
Goedemorgen! Wat een drukte. Gisteren ging ik voor het eerst in ruim een week weer werken en al het werk lag keurig op me te wachten. Een vol postvakje en een nog vollere mailbox. Geen tijd meer gehad dus om hier langs te komen.

Gisterenavond was ik op bezoek bij mijn vader en daar heb ik koffie op. Dat had ik jaren niet gedronken, maar ik durfde niet te zeggen dat ik het niet zo lekker vind (het was niet bij hem thuis, maar dat is een lang verhaal). Uiteindelijk heb ik drie keer koffie op. De laatste twee keer was die wel super extra sterk en ik heb daarom toch maar suiker genomen. Geheel tegen mijn principes in, maar ik kreeg het echt niet weg. Gelukkig was het totaal nog geen vol lepeltje. Ik was wel misselijk toen ik thuis kwam en heb nog uren wakker gelegen in bed. Ik ga dus géén koffie meer drinken.

Dat klinkt als een flinke snee Funnie. Wat goed dat je gezamenlijk durfde te douchen. Snel of niet, je hebt het toch maar gedaan! Voordeel is nu wel,dat ze nu extra goed zien dat je super veel afvalt.

Een sauna is helemaal leuk octopussy, al durf ik dat ook niet zomaar. Vorig jaar wel op vakantie met mn vriendje, dat was niet eng. Verder kom ik alleen bij een sauna tijdens een jaarlijkse cursus met mijn collegas en dan houdt ik mijn zwempak aan (we gaan eerst zwemmen). Ik was wel vorig jaar vrijwilliger bij zwemmen met gehandicapten, toen heb ik me wel over de angst heen gezet om me te verkleden in het grote hok. Dat was ook niet zo heel eng, want zelfs met die 20 kilo extra had ik in vergelijking met de rest nog een goed figuur.

Hoe ging de vergelijking van de antwoorden Anoukje1983? Heb je goede hoop?

Zon ministepper heb ik ook DarkElf. In het begin was het wel zwaar, maar nu gaat het heel gemakkelijk. Ik mag alleen niet langer dan een kwartier achter elkaar, anders gaat hij kapot. Hij kraakt niet zo erg, dus ik ga soms voor de tv staan, of ik zet muziek op. Dan is het een stuk makkelijker.

Het weekendje weg valt vast mee wat betreft kilos Pandorah.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_14750221
Hey hey allemaal,

Mijn inlopgnaam is veranderd (ik was eerst anoukje1983). Komt doordat mijn internet heel vaag doet, ik kan bepaalde pagina's niet meer openen en was ook het wachtwoord kwijt van Fok. En wanneer ik een mailtje liet sturen met het WW, kon ik vervolgens die link niet openen . Maar goed, i'm back hehehe.

Mijn gewicht voor deze week ik 106 kilo! Toch bijna een halve kilo eraf!
Mijn vetpercentage is ook verlaagd en ik heb er ook aardig wat centimeters af! (mijn taille is 6 cm kleiner, maar ik denk dat ik 2 weken geleden een meetfoutje gemaakt heb, want zoveel kleiner kan toch niet?)

Dus nieuwe stats:

Anoukje1983 (1m76) (34,9) was 118 kg, is nu 106 kg en wil graag 75 kg wegen -12

pi_14750719
Dat gaat goed zeg! Een halve kilo in een week is veel!

Je kunt een fa of gm mailen om je te helpen, dan kun je weer met je oude account posten.

"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_14767633
He ik ga lekker een lang weekend naar Wenen ^o^, neem de shakes mee, hopen maar dat ik niet aankom !

Swatkat heb je nu je ritme te pakken? Hoop het, bel je volgende week. Suc6.
Groetjes Nojojo

pi_14775603
Poeh hee!

Zojuist een stuk gefietst en ik ben moe!

Zow dat wou ik even kwijt . Trusten allemaal!

Liefs Anouk.

ps, wat wordt er weinig gereageerd de laatste dagen hier! Iedereen wel blijven schrijven he!

donderdag 20 november 2003 @ 16:23:38 #182
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_14791972
Weer een kilo eraf. Ik zit nu op 75,5 (18 kilo afgevallen en een BMI van 27.7). De afgelopen dagen ben ik vanwege mijn werk op cursus geweest en heb ik wat meer gegeten dan normaal. Dat zal wel betekenen dat er volgende week weer wat bij zit..... We zien het wel hoor. Ik heb er nu zoveel af gekregen dat een beetje extra afvallen ook niet meer uitmaakt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_14792416
Ik meld mij even...

Ik ben al een tijdje niet meer op de weegschaal gaan staan, ik durf niet meer

Ik heb sinds vorige week vrijdag mijn rug gekneusd (en dat was nou net de dag waarop ik dacht een nieuw begin te maken met harder sporten ) dus heb ik sindsdien niet kunnen sporten. Tevens kon ik de verleiding niet weerstaan om mezelf te troosten met chocola en hebben we in het weekend bij turkse vrienden overheerlijke dingen gegeten hoewel er wel yoghurtsaus over zat en geen vette saus .

*zucht*

Ik voel me zo'n kneus, hardlopers zijn doodlopers, niet?

Sorry voor het geklaag... * DuchessX geeft zichzelf een trap onder d'r kont

#geen
pi_14794117
quote:
Op donderdag 20 november 2003 16:43 schreef DuchessX het volgende:

Sorry voor het geklaag... * Riann geeft zichzelf een trap onder d'r kont

en ik geef je een aai over de bol
pi_14795541
nou de ministepper is binnen en ik heb geen conditie.

na twaalf minuten kon je me opvegen.

Maar ik ga doorzetten hoor!

Maar wat gewicht betreft ben ik het stil staan zo gruwelijk zat! Iedereen roept wel, ach als je niet aankomt..... en Joh dat duurt altijd even...

Maar ik sta nu al bijna twee maanden stil en ik ben het echt spuugzat!

Ik eet netjes, zondig alleen soms als er visite is (en ja toen ik me klote voelde maar dat gebeurt ook niet iedere dag..) en er gebeurt niets!

Wat moet ik daar nu in hemelsnaam aan doen????

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_14799509
Leuk nojojo! Volgens mijn collega is Wenen een leuke stad met erg mooie parken.

Het wisselt steeds een beetje Anouk. Soms is het rustiger en soms wat drukker. Een tijd geleden werd er in het feestdagen topic gezegd dat het zo rustig was, nu geldt dat weer meer voor hier.

Dat gaat goed m@x! Die cursus klinkt bekend, die dingen zijn niet bevorderlijk voor het afvallen. Je komt vast niet veel aan je als dat wel zo is, is het er vast weer snel vanaf.

Wat ontzettend balen DuchessX! Echt ontzettend zonde van je rug en je wilde net weer beginnen. Maar geef niet meteen op! Je kunt altijd weer opnieuw beginnen en nu proberen de schade te beperken. Tuurlijk ben je geen kneus. Het gaat vast snel beter.

Het enige wat je kunt doen is volhouden DarkElf. Zeker nu je bent gaan steppen. Dat je het nog 12 minuten hebt volgehouden de eerste keer! Houd je nog bij wat je eet? Misschien ben je onbewust iets meer gaan eten of wat anders omdat het nu kouder wordt. Niet opgeven nu! Je bent al hartstikke ver!

*OUD heilige*
pi_14801538
volgende weke in aabieding bij de LIDL!!!! kijk maar es...
pi_14802011
Ik dacht zelfs dat ik minder ben gaan eten, heb net een lijstje gemaakt die mijn vermoedens bevestigde.

slecht natuurlijk nou ja, ik ga weer meer eten en elke dag steppen en ik geef iig niet op, hoe moeilijk doorgaan ook is.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_14808900
Swatkat hoe gaat het nu met je?
ik zie je hier nooit meer posten en zelden op icq online komen....
  vrijdag 21 november 2003 @ 10:48:31 #190
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_14810192
Ik ben er weer met mijn eigen nick!! yey

Lijnen gaat lekker, schiet echt goed op! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik er veel moeite mee heb (kan ook tijdelijk zijn), dus de laatste dagen gingen perfect!

En het is weer bijna weekend (dus maar hopen dat ik me deze keer wel in kan houden....)

1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_14810247
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:48 schreef Anoukje1983 het volgende:
Ik ben er weer met mijn eigen nick!! yey

Lijnen gaat lekker, schiet echt goed op! Ik heb totaal niet het gevoel dat ik er veel moeite mee heb (kan ook tijdelijk zijn), dus de laatste dagen gingen perfect!

En het is weer bijna weekend (dus maar hopen dat ik me deze keer wel in kan houden....)

Fijn dat je eigen nick weer terug hebt
en fijn dat het lijnen zo lekker gaat
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:15:20 #192
29403 Mkleinman64
Oracle 9i junkie
pi_14812631
Weer een update van mijn kant.

Mkleinman64 (1m90) (26,3) was 103,5 kg, is nu 94,8 kg en wil graag 88 wegen -8,7

2 ons deze week afgevallen.

Assumption is the mother of all fuckups. Bezoek ook http://www.flitspaal.nu
  vrijdag 21 november 2003 @ 12:24:13 #193
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_14812877
ff snel reageren..Sorry dat ik er weinig ben momenteel maar tis een zooitje hier. Volgende week is het mijn beurt van de lijst. Kan iemand dat voor 1 keer van mij overnemen? Zodra de boel weer op orde is. Doe ik wel een extra keer

Sporten gaat nog steeds goed. En ga zo ook sporten om ff wat frustratie kwijt te raken. Afvallen gaat ook wel goed. Ben nu 108.6
als het goed is 1.2 kilo kwijt

pi_14814512
Ik reageer ook even snel, zo weer een gezellige vergadering in.
Deze week niets afgevallen maar ook niets bijgekomen. Da's mooi gezien de uitspatting van vorig weekend

Funnie: sporten is altijd goed, zeker in tijden van frustraties en stress want dat geeft weer nieuwe energie. Helaas heb ik volgende week te weinig tijd om voor je in te vallen. Hopelijk kan je met iemand anders ruilen? In ieder geval veel sterkte en niet al te gefrusteerd raken he?

vrijdag 21 november 2003 @ 13:55:23 #195
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_14815958
Hoi Funnie. Ik wil het volgende week wel van je overnemen. Ik ben eigenlijk de week erna aan de beurt, maar we kunnen toch gewoon ruilen. Dan doe jij mijn week.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  vrijdag 21 november 2003 @ 17:39:41 #196
12236 Funnie
PsychoBitch
pi_14822691
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 13:55 schreef m@x het volgende:
Hoi Funnie. Ik wil het volgende week wel van je overnemen. Ik ben eigenlijk de week erna aan de beurt, maar we kunnen toch gewoon ruilen. Dan doe jij mijn week.
ooh oke, heel erg bedankt !!
Geeft me even een gerust gevoel !

Op de sportschool bleek ik weer 3 ons kwijt te zijn.
Ben nu 108.3 Sporten helpt echt.. Vanmiddag 2 uur gesport, en daarna een heerlijke massage genomen van 8 minuten. Op zo'n stoel.. Tis net een echte massage, werkelijk waar

pi_14822737
Vandaag een kwartier gestept en veel meer steps gemaakt dan gisteren en het ging best makkelijk want er was iets boeiends op tv

Heb wel moeie benen nu hoor

Dit gaat me iedere dag wel lukken hoor, wil het graag een half uur per dag volhouden maar ja, ben net begonnen dus leg mijn eisen drempel even wat lager dan ik gewend ben.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_14831933
Gisteren weer bij de WW geweest (na een weekje gemist te hebben) en het resultaat mag er zijn: - 1,6 kg! En dat betekent dus dat ik 10 % van mijn oude gewicht kwijt ben en dus de sleutelhanger heb gekregen

Nu is mijn gewicht dus 90,6 en dat is 10,2 kg lichter dan elf weken geleden Ik zit met m'n BMI dus nu ook eindelijk onder de 30: 29,6!

Zeer goed weekje dus voor mij

vrijdag 21 november 2003 @ 23:33:04 #199
28560 toska
Let's All Chant
pi_14831981
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 23:31 schreef Fannetje het volgende:
Gisteren weer bij de WW geweest (na een weekje gemist te hebben) en het resultaat mag er zijn: - 1,6 kg! En dat betekent dus dat ik 10 % van mijn oude gewicht kwijt ben en dus de sleutelhanger heb gekregen

Nu is mijn gewicht dus 90,6 en dat is 10,2 kg lichter dan elf weken geleden Ik zit met m'n BMI dus nu ook eindelijk onder de 30: 29,6!

Zeer goed weekje dus voor mij

Dat moet een waanzinnig lekker gevoel zijn, gefeliciteerd!
Normaal zing ik de sterren van de hemel
pi_14832321
jeej goed zeg fannetje. Das bijna een kilo per week!

ik ga niet zo heel snel, maar ben gisteren ook niet naar de WW geweest om te wegen. Ik heb een slechte week gehad met vreetbuien (ik denk toch stress), en donderdag was ik sowieso ziek
gaat vandaag gelukkig al weer beter dus ik ga morgen ga ik mezelf weer ff martelen in de sportschool.

Deze week dus even geen update van mij want ik wil me echt aan de WW weegschaal houden voor de updates.

En dan komende week maar wat punten gaan sparen voor de dieetclub meeting van volgende week zaterdag

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')