abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14526582
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:34 schreef YPPY het volgende:

Welkom Tripple-XL, wat grappig die plaatjes, dat ga ik ook proberen. Wil je in de openingspost?

Bedankt voor de welkom, je kan mij best in de openingspost zetten, alleen kan ik niet elke week mijn gewicht doorgeven denk ik.

Trouwens. is de topicnaam niet een beetje vaut? Denk dat het XXXI moet zijn. XXIX bestaat niet.

quote:
Op maandag 10 november 2003 13:12 schreef Anoukje1983 het volgende:
Hey wat onwijs leuk die plaatjes zo!

Ik heb er ook een stel gemaakt op die site, en gekopieerd naar m'n computer. En het resultaat is bijna gelijk aan mijn lijf!

Ik heb ook een eigen site sinds kort, te vinden op http://members.lycos.nl/mecano1983/ (mag je dat wel gewoon zo hier neerzetten?).
Daar zal ik mijn plaatjes zo ff opgooien. Ik heb ze gemaakt tot en met 70 kilo (met aller uiteindelijkste streefgewicht hehehe).

Dat was een leuke tip die site!

Groetjes Anouk.

Denk dat je best wel je weblog mag noemen als het zo ontopic is, maar ja...

Die site is idd wel leuk, alleen heel jammer dat je je huidskleur niet mag kiezen. Die van mij klopt namelijk niet helemaal.

Ik had gelijk ook een paar kleren geprobeerd. Blijkt dat ik beter altijd jeans moet dragen

Mijn lowcarbavonturen: http://thats-life.kmfstudio.com/sponsored/xxxl
  maandag 10 november 2003 @ 15:42:51 #77
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_14526879
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:33 schreef Tripple-XL het volgende:

[..]

Bedankt voor de welkom, je kan mij best in de openingspost zetten, alleen kan ik niet elke week mijn gewicht doorgeven denk ik.

Trouwens. is de topicnaam niet een beetje vaut? Denk dat het XXXI moet zijn. XXIX bestaat niet.
[..]

Denk dat je best wel je weblog mag noemen als het zo ontopic is, maar ja...

Die site is idd wel leuk, alleen heel jammer dat je je huidskleur niet mag kiezen. Die van mij klopt namelijk niet helemaal.

Ik had gelijk ook een paar kleren geprobeerd. Blijkt dat ik beter altijd jeans moet dragen

Idd, qua huidskleur is er niet echt keuze. Ik heb gewoon de vorm gezicht gekozen die het dichtst bij m'n huidskleur kwam, maar is het toch niet helemaal.

Die kleding heb ik wel geprobeerd, maar ik vond het er persoonlijk niet uitzien, niet mijn smaak .

1 kilo eraf, nog 42 te gaan.....
pi_14527135
niet schrikken!

ik heb toch maar ff een soort before foto gemaakt van mezelf.
Hier ben ik wel al 5 kilo afgevallen, maar dat zie je nog niet zo.
Ik vind het virtuele model best redelijk overeen komen. Jammer dat ik niet zo'n platte buik heb!. Ik zie al dat ik voortaan een push-up bikini moet kopen

en dan hier de gewenste situatie.
Ik bij 70 kilo!

Nou het ziet er wel leuk uit, maar ik denk niet dat ik ooit zo slank word

pi_14527176
en nu maar hopen dat niet heeeel fok naar dit topic komt om te kijken
pi_14527276
quote:
Op maandag 10 november 2003 15:33 schreef Tripple-XL het volgende:
Euhm.... we zijn nog lang niet aan deeltje 31 toe hoor... dit is pas deeltje 29

Enne.... welkom!

maandag 10 november 2003 @ 16:10:06 #81
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_14527680
Octopussy, gaaf dat je dat durft joh!

en ja, het komt inderdaad redelijk overeen. Alleen bij het nepplaatje is de buik anders. Da's bij mij ook, Mijn buik is toch echt dikker dan m'n nepplaatje.

Toch leuk om te zien dat die modellen aardig overeenkomen!

maandag 10 november 2003 @ 16:57:33 #82
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_14529021
quote:
Op maandag 10 november 2003 12:29 schreef Riann het volgende:

[..]

Als je al merkt aan de kleren dat er iets af is dan zal er van het gewicht ook wel iets af zijn. Maar ik vind de cm-ters het belangerijkste.

Hey Riann, kwou ff zeggen dat ik het onwijs knap van je vind dat je al zoveel bent afgevallen!

enneh, mag ik wat vragen? Wat voor kedingmaat had je eerst en wat heb je nu? Misschien hele stomme vraag hoor, maar ik zag je foto's in je fotoboek en je ziet er behoorlijk slank uit nu!

In ieder geval, veel succes nog met lijnen!

pi_14529162
quote:
Op maandag 10 november 2003 16:57 schreef Anoukje1983 het volgende:

[..]

Hey Riann, kwou ff zeggen dat ik het onwijs knap van je vind dat je al zoveel bent afgevallen!

enneh, mag ik wat vragen? Wat voor kedingmaat had je eerst en wat heb je nu? Misschien hele stomme vraag hoor, maar ik zag je foto's in je fotoboek en je ziet er behoorlijk slank uit nu!

In ieder geval, veel succes nog met lijnen!

ik had eerst 48 nederlandse vrouwenmaat
en nu zit ik op de 42/44

En bedankt leuk om te horen

pi_14532687
Ik weet dat het al eerder is gevraagt maar op welke plekken kan je het beste meten?
Want nu gaat er al een tijdje geen kilo's meer vanaf maar ben wel benieuwd of de centimeters wel minder worden.

-edit-
is het trouwens erg als je niet aan de 1200 calorieën komt per dag?

[Dit bericht is gewijzigd door Miss_S op 10-11-2003 20:44]

pi_14536647
quote:
Op maandag 10 november 2003 19:09 schreef Miss_S het volgende:
Ik weet dat het al eerder is gevraagt maar op welke plekken kan je het beste meten?
Want nu gaat er al een tijdje geen kilo's meer vanaf maar ben wel benieuwd of de centimeters wel minder worden.
De hals, de taille en de heup
quote:
-edit-
is het trouwens erg als je niet aan de 1200 calorieën komt per dag?
Dan heb je kans dat je lichaam in starvation mode komt. Oftewel, hij denkt dat je verhongert en gaat dan alle massa dat alleen maar energie verspilt dumpen en zoveel mogelijk reserves aanmaken.

Dus... je verliest je spiermassa (je verbrand meer calorieren hiermee, hebben meer dichtheid dan andere cellen, dus te zwaar) en krijgt nog meer vet (handig voor later) bij.

pi_14537193
Dus moet nog meer gaan eten....
  FOK!fossiel maandag 10 november 2003 @ 21:44:08 #87
2628 Karin
pi_14537244
Dankjullie voor het welkom. Ben er bijna klaar voor hoor Yppy om op het lijstje te komen. Denk dat ik van de week echt ga beginnen.
Pandorah je hebt gelijk hoor, ik zou ook echt meer moeten bewegen. Maar het is gewoon vreselijk moeilijk om mezelf te ertoe te zetten om de deur uit te gaan om te gaan sporten. Nouja ik ga gewoon beginnen met extra wandelen met Bram en op mijn werk in de pauze ook te gaan wandelen. En dus gewoon mijn eetpatroon aanpassen.
Vandaag nog even met een collega gekletst die ook wat af wilt vallen. We gaan het lekker samen doen, is toch beter dan alleen vind ik. Kortom ik ben er bijna klaar voor.
pi_14539624
quote:
Op zondag 9 november 2003 19:27 schreef DarkElf het volgende:
Zo iedereen het weekend weer overleeft zonder teveel zondigen?
Op naar een nieuwe lijn week, iedereen weer succes he?

Ik zondig nauwelijks maar helaas sta ik nog steeds stil.
Maar ik ga vrolijk door.

Zondig mezelf suf, maar aangezien ik werk en sport gaat het wel lekker zo Maar owee als ik stop met sporten, dan zit het er snel weer aan als ik regelmatig zondig. Als ik niet zou zondigen zou ik sneller afvallen, maar het gaat lekker zo en voel mezelf er goed bij
pi_14540439
edit

[Dit bericht is gewijzigd door Babbelzz op 10-11-2003 23:31]

pi_14541728
quote:
Op maandag 10 november 2003 22:56 schreef Juup© het volgende:

[..]

Zondig mezelf suf, maar aangezien ik werk en sport gaat het wel lekker zo Maar owee als ik stop met sporten, dan zit het er snel weer aan als ik regelmatig zondig. Als ik niet zou zondigen zou ik sneller afvallen, maar het gaat lekker zo en voel mezelf er goed bij

Dan zou ik gewoon doorgaan zoals je bezig bent!

De ergste dieeten zijn dieeten waar je niets mag en nooit mag zondigen. Dat zijn dieeten die je toch niet volhoudt. Daarom kan je maar beter een dieet hebben wat je gewoon volhoudt en dan misschien maar wat minder snel afvallen (is sowieso gezonder).

† In Memoriam † dinsdag 11 november 2003 @ 08:30:38 #91
43556 miss_dynastie
pi_14544471
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 00:13 schreef octopussy het volgende:

[..]

De ergste dieeten zijn dieeten waar je niets mag en nooit mag zondigen.

Ik had gister de eerste echte strenge dag van mijn dieet... me er de hele dag keurig aan gehouden, krijg ik 's avonds na het hardlopen zo'n trek in een stukje gevuld speculaas... ik had nog ongeveer 60 calorieen over, dus ik heb een hapje genomen. Maar een hapje! Meestal snaai ik dan gewoon het halve ding op, maar nu heb ik het echt keurig bij een hapje gehouden... Al schaam ik me er wel een beetje voor dat ik me heb laten gaan
pi_14554813
Het begint mij op te vallen nu, dat ik elke maandag een zondig/vreetbui dag heb. Hoewel ik er niet teveel aan toe geef. Vind ik het gewoon heel erg moeilijk. Ik probeer uit te vinden waarom het nu elke keer op maandag gebeurt.

Maar ben blij dat de weegschaal 1,6 kilo minder aangaf afgelopen zaterdag. Na 1 week Super streng dieeten. Dat mocht dus ook wel.

Vanaf volgende weeek maandag, ga ik weer eens proberen regelmaat in eten en drinken te gaan krijgen. Ik merk gewoon dat ik te weinig eet.
Maar dat kwam ook vooral door mijn kiespijn. Wat nu eindelijk beetje over begint te gaan. En soms gewoon geen tijd heb/neem om flink te drinken.

Ik sport nu 2 maal in de week hier met vriendin. Gisteren is het heel erg goed gegaan en hebben we zowel fitniss als lig oefeningen gedaan. (fitnis met een slecht gevoel van ritme en een slechte kort geheugen is verdomd moeilijk!!) Dus ben enorm hard op gaan tellen voor mijzelf
Zal stom gestaan hebben. Ben blij dat wij geen videocamera hebben

Hopelijk gaat er weer wat af deze week

dinsdag 11 november 2003 @ 15:54:41 #93
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_14555756
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 08:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik had gister de eerste echte strenge dag van mijn dieet... me er de hele dag keurig aan gehouden, krijg ik 's avonds na het hardlopen zo'n trek in een stukje gevuld speculaas... ik had nog ongeveer 60 calorieen over, dus ik heb een hapje genomen. Maar een hapje! Meestal snaai ik dan gewoon het halve ding op, maar nu heb ik het echt keurig bij een hapje gehouden... Al schaam ik me er wel een beetje voor dat ik me heb laten gaan

ken het ja. als ik me dan heb laten gaan, dan ik me ook

Ben btw. sinds september al weer 3kg. afgevallen. kzou niet weten hoe t komt: ben sinds september 2x wezen sporten en heb me helemaal volgestopt met fastfood

niet dat dat erg is hoor

pi_14556485
Ik heb vandaag bij de C1000 6 rookworsten (2 voor de prijs van 1, leve de prijzenoorlog) gekocht en wat slagroom (net zo goedkoop als de Aldi).

Voor de mensen die ook aan Atkins doen is het wellicht een leuke tip om alvast een voorraadje in te slaan. Rookworsten als lunch of tussendoor is wel lekker vullend. En geklopte slagroom gezoet met candarel is een lekker toetje.

Niet vergeten om veel water te drinken hoor. Die rookworsten zijn best ziltig.

pi_14558794
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 16:19 schreef Tripple-XL het volgende:
Ik heb vandaag bij de C1000 6 rookworsten (2 voor de prijs van 1, leve de prijzenoorlog) gekocht en wat slagroom (net zo goedkoop als de Aldi).

Voor de mensen die ook aan Atkins doen is het wellicht een leuke tip om alvast een voorraadje in te slaan. Rookworsten als lunch of tussendoor is wel lekker vullend. En geklopte slagroom gezoet met candarel is een lekker toetje.

Niet vergeten om veel water te drinken hoor. Die rookworsten zijn best ziltig.

Bij die rookworsten kun je ook lekkere dipsausjes doen wel met zaanse mayonaise die is ook nog goedkoop

ik heb ook ooit het atkinson gedaan heb er hier nog een heel boek van liggen

pi_14560008
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 17:39 schreef Riann het volgende:

[..]

Bij die rookworsten kun je ook lekkere dipsausjes doen wel met zaanse mayonaise die is ook nog goedkoop

ik heb ook ooit het atkinson gedaan heb er hier nog een heel boek van liggen

Yup. maar je krijgt wel beetje genoeg van die mayonaise na een tijdje.

Maar ik vind dat je zulk soort vet toch niet teveel moet gaan eten. Gezond een gestoomde visje of een kippetje in olijfolie is ook wel lekker.

Kheb het nieuwste boek online gevonden

pi_14563993
Miss_S: ik meet een keer in de zoveel tijd borst - taille - heup en een keer in de week bovenarm - buik - bovenbeen. Sommige weken heb je dan dat je niet bent afgevallen in kg's maar wel in cm's... altijd leuk om te zien

Ik weet niet wat je te weinig eet maar je moet denken aan gewoon ontbijt (twee boterhammen), gewoon middageten (2 of 3 boterhammen) en avondeten met daartussen de verantwoorde tussendoortjes (indien nodig).

Karin: Gewoon rustig beginnen en dan komt het vast goed! En met een collega samen, houd je het beter vol (samen met de hulp hier )

miss_dynastie: arggg... je had ook van die gekken in de buurt die de hele tijd zaten te zeiken dat je te dik was? Nou... mijn pa kon daar ook wat van (kon ik het helpen dat mijn ma zo mager was) en die heb ik ooit eens boos aangesproken dat ie eens normaal moest doen. Maar zoiets raak je nooit kwijt en zulke mensen weten dus niet wat ze aandoen
Ach, en eens in de zoveel tijd mag je je best laten gaan hoor, als het maar met mate is (zoals een hapje).
Voor die grillworst zou ik eens op het pakje kijken voor info en als het daar niet op staat: altijd het ergste denken (da's mijn ervaring)...

Funnie: eigenaardig van die vreetbui? Eet je die dag dan minder?
Ik had zondagavond laat opeens trek in iets lekkers na het hardlopen en toen heb ik een zakje zoute sticks aangebroken (maar voor de helft opgegeten ofzo)... kostte me boel punten (6!) maar ik kwam er achter dat ik die dag te weinig had gegeten... En dat gebeurt wel vaker in het weekend dat ik te weinig eet omdat ik een maaltijd oversla. Voortaan maar braaf een bammetje extra eten.

octopussy: gewaagd hoor een foto zo van jezelf maken, ik zou het niet durven Maar dat model heeft inderdaad een erg platte buik, ik heb ook meer zo'n buikje zoals jij. Nou, leuk vooruitzicht als we de look krijgen van het model van 70 kg

Tripple-XL: woei, da's vettig eten! Naja, mooi voor je meegenomen als je maag ertegen kan Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n vette worst moet wegwerken (en dan wil ik het al helemaal niet hebben over de maagklachten die ik dan krijg...)

YPPY: hoest met je nu? Heb je al weer wat minder pijn?

Zo hé, ik heb net, om mezelf te verwennen dat ik de vragen van mijn mondeling examen kon beantwoorden- een bakje verwenyoghurt gekocht. Ik verwachtte het ergste maar zit er dus maar 120 kcal per 100g in! En zo'n bakje is maar 150g... (4 punten voor de WW-ers onder ons). Nou, daar kan ik wat vaker van gaan smullen (maar met mate en niet te vaak dus!)

dinsdag 11 november 2003 @ 22:32:51 #98
67720 Anoukje1983
something beautiful
pi_14566482
Hey Pandorah,

Lekker toch jezelf een keer belonen met zoiets! En die verwenyoghurtbakjes zijn heerlijk! (vooral die stracciatella mjum ).

Ik heb morgen weegdag, en ik hoop zo dat er wat vanaf is! Heb de laatste dagen onwijs m'n best gedaan, dusseh...

Ik laat het jullie in ieder geval morgen weten...

pi_14570193
quote:
Op dinsdag 11 november 2003 21:00 schreef Pandorah het volgende:Tripple-XL: woei, da's vettig eten! Naja, mooi voor je meegenomen als je maag ertegen kan Ik moet er niet aan denken dat ik zo'n vette worst moet wegwerken (en dan wil ik het al helemaal niet hebben over de maagklachten die ik dan krijg...)
Tja, ik vind het ook veel te ziltig om te vaak te eten. Maar het is wel een van de makkelijkste te eten voedsel. Blikjes frankfurters kunnen ook wel eigenlijk, maar afval daarvan (blikjes) is zo irritant.

En slagroomtoetjes kunnen er ook wel mee door. Wel een regel van 1 pakje op een dag max.

Ik heb gelukkig geen last van maagklachten daarmee.

quote:
Zo hé, ik heb net, om mezelf te verwennen dat ik de vragen van mijn mondeling examen kon beantwoorden- een bakje verwenyoghurt gekocht. Ik verwachtte het ergste maar zit er dus maar 120 kcal per 100g in! En zo'n bakje is maar 150g... (4 punten voor de WW-ers onder ons). Nou, daar kan ik wat vaker van gaan smullen (maar met mate en niet te vaak dus!)
Wisten jullie al dat er geen-suiker en lowfat vla te koop was? Misshien is dat ook een oplossing?
pi_14570845
quote:
Op woensdag 12 november 2003 02:43 schreef Tripple-XL het volgende:
Wisten jullie al dat er geen-suiker en lowfat vla te koop was? Misshien is dat ook een oplossing?
Tuurlijk weten we dat Alleen bij mijn Appie heb ik nog geen kleine bakjes ontdekt. Bovendien eet vriendlief niet van dat gezonde spul (net eindelijk aan de magere vruchtenyoghurt gekregen) en zo vaak eet ik nou ook geen yoghurt/vla. Bovendien had ik dit keer zin om me te verwennen met een toetje. Soms doe ik dat weer anders door me te verwennen met een leuk stripboek/boek/kleding
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')