abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14392424
dat de longfoto niet zo goed is uitgekomen.
We moeten naar de ziekenhuis voor de echt uitslag.

Waarom geven ze zelf de uitslag niet?
Is het nu iets ergs? (kanker ofzo?)

pi_14392499
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:12 schreef Alper het volgende:
Reken er maar op, zoiets vertellen ze niet graag aan de telefoon.
123
pi_14392507
quote:

Lijkt mij niet positief. Wat was de aanleiding voor de foto?
pi_14392555
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:17 schreef sampoo het volgende:

[..]

Lijkt mij niet positief. Wat was de aanleiding voor de foto?

Al 8 á 9 jaar last van pijn in borst tot rug en beetje hoesten.
Keelpijn en hardnekkige slijm.
Verder geen kortademigheid ofzo.
Rook niet.
Wel beetje heesheid.

[Dit bericht is gewijzigd door Alper op 05-11-2003 01:22]

pi_14392571
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:21 schreef Alper het volgende:

[..]

Al 8 á 9 jaar last van pijn in borst en beetje hoesten.
Rook niet.
Wel beetje heesheid.

Misschien hebben ze inderdaad iets gevonden wat ze liever niet door de telefoon zeggen Hoeft helemaal niet levensbedreigend te zijn, maar misschien is een operatie ofzo wel nodig...

Sterkte in ieder geval. Ik duim voor je!

Verhalen van films worden telkens oppervlakkiger, maar de uitwerking gedetailleerder. Mja, sorry, wist even niets beters neer te gooien in m'n signature :+
pi_14392602
quote:

[..]

Dus jij dacht: "Ik ga eens naar de dokter"
pi_14392618
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:22 schreef Sorcerer8472 het volgende:

[..]

Misschien hebben ze inderdaad iets gevonden wat ze liever niet door de telefoon zeggen Hoeft helemaal niet levensbedreigend te zijn, maar misschien is een operatie ofzo wel nodig...

Sterkte in ieder geval. Ik duim voor je!

Bedankt, maar dan verwijzen ze toch niet door naar het ziekenhuis?
Dan maken ze toch een afspraak wanneer we een bezoekje kunnen brengen bij de huisarts?
  woensdag 5 november 2003 @ 01:27:22 #8
35558 MNeMoNiCS
CartWOman stole my Ondertitel
pi_14392641
De huisarts stuurt je naar een longarts in het ziekenhuis?

Sterkte in ieder geval, hoop dat het toch nog mee blijkt te vallen!

[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
pi_14392644
Moet je NU naar t ziekenhuis?
pi_14392664
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:27 schreef TeeWee het volgende:
Moet je NU naar t ziekenhuis?
Nee, morgen een verwijskaart ophalen bij de huisarts en dan pas.......
  woensdag 5 november 2003 @ 01:31:46 #11
35558 MNeMoNiCS
pi_14392702
Ik ben geen arts, maar misschien is het gewoon iets van astma ofzo (dus niet iets waar de huisarts je nu even een medicijn voor kan voorschrijven om het te verhelpen) en moet je daarom naar het ziekenhuis?

Met die andere ziekte die jij noemt loop je volgens mij niet even 8 jaar rond namelijk...

[b]lol·broek[/b] (de ~ (m.)) [inf.][br] [b]1[/b] iem. die voortdurend op goedkope wijze grappig wil zijn[br][b]wijs·neus[/b] (de ~ (m.))[br] [b]1[/b] iem. die meent veel of alles te weten => betweter
  woensdag 5 november 2003 @ 01:31:57 #12
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_14392703
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:28 schreef Alper het volgende:

[..]

Iig sterkte ermee, wat het ook moge zijn. Je bent niet voor niets op dit moment nog wakker (lijkt me)
Laat je het hier nog horen, áls je het kwijt wilt!?
Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
pi_14392720
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:31 schreef Peewee het volgende:

[..]

Iig sterkte ermee, wat het ook moge zijn. Je bent niet voor niets op dit moment nog wakker (lijkt me)
Laat je het hier nog horen, áls je het kwijt wilt!?

Ja, zal ik doen.
Ik ben bang voor longkanker.
pi_14392731
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:31 schreef MNeMoNiCS het volgende:
Ik ben geen arts, maar misschien is het gewoon iets van astma ofzo (dus niet iets waar de huisarts je nu even een medicijn voor kan voorschrijven om het te verhelpen) en moet je daarom naar het ziekenhuis?

Met die andere ziekte die jij noemt loop je volgens mij niet even 8 jaar rond namelijk...

Hopelijk heb je gelijk, maar ik ben er bijna 100% zeker van dat het geen astma is.
  woensdag 5 november 2003 @ 01:37:04 #15
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_14392788
Wat moeten we zeggen. Sterkte.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidġ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_14392797
quote:
Niet meteen te druk maken!!

Wél meteen morgen contact opnemen met de HA en eisen dat die in ieder geval iets meer info geeft. Het gaat om JOUW lijf en JOUW zorgen die je daar momenteel om hebt. Dan mag zo'n huisarts minstens de moeite doen om je in ieder geval iets meer op de hoogte te brengen, dus of je je wezenlijk zorgen moet maken, of dat er alleen maar een extra controle nodig is.

Als jij moet wachten tot je aan de beurt bent op een ziekenhuis dan heb je inmiddels ook nog eens hartklachten van het je zorgen maken bij wijze van spreken.

Succes en veel sterkte.

pi_14392813
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:37 schreef Megumi het volgende:
Wat moeten we zeggen. Sterkte.
Bedankt...

Bij longkanker heb je toch altijd bloed in je slijm en hoest je dat op?
Dat heb ik dus niet.
Geen bloed of beetje bloed..
Kortademigheid komt ook niet voor.

woensdag 5 november 2003 @ 01:39:28 #18
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_14392821
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:28 schreef Alper het volgende:

[..]

Ik denk dat ze bij het ziekenhuis meer gaan onderzoeken. Hoeft verder niks ernstigs te zijn.

Heb ik ook gehad, wel iets anders, maar kwam op hetzelfde neer. Loop nog met dezelfde klachten, daar konden ze niks vinden.

Ow je sterkte wat het ook is .

[Dit bericht is gewijzigd door eMAeRCe op 05-11-2003 01:41]

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_14392831
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:33 schreef Alper het volgende:

[..]

Ja, zal ik doen.
Ik ben bang voor longkanker.

Dat snap ik, maar vermoedelijk had je dan al direct of morgen bij het ziekenhuis terecht gekunt, en had je niet eerst en verwijsbriefje hoeven halen.
Beetje vreemde gang van zaken zo te horen.
En, wat al eerder werd gezegt, met longkanker loop je echt geen 8 jaar rond.
Eerder chronische bronchitis of astma of cara ofzo...
Uiteraard ook zeker niet leuk, maar in ieder geval geen kanker.
Sterkte...... Heel veel sterkte
sub/
pi_14392840
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:37 schreef Tronica het volgende:

[..]

Niet meteen te druk maken!!

Wél meteen morgen contact opnemen met de HA en eisen dat die in ieder geval iets meer info geeft. Het gaat om JOUW lijf en JOUW zorgen die je daar momenteel om hebt. Dan mag zo'n huisarts minstens de moeite doen om je in ieder geval iets meer op de hoogte te brengen, dus of je je wezenlijk zorgen moet maken, of dat er alleen maar een extra controle nodig is.

Als jij moet wachten tot je aan de beurt bent op een ziekenhuis dan heb je inmiddels ook nog eens hartklachten van het je zorgen maken bij wijze van spreken.

Succes en veel sterkte.

Ze zeggen alleen dat de foto niet zo goed is en voor de rest niks.

Morgen: probeer ik meer info te krijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Alper op 05-11-2003 01:44]

woensdag 5 november 2003 @ 01:40:56 #21
44201 navvy
Nav voor intimi!
pi_14392851
Sterkte khoop dat 't allemaal oke is!
Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten. Elke keer kwamen er ooms en tantes die me een por in de zij gaven en zeiden: "En nu jij hé?". Ze zijn daar mee opgehouden toen ik op begrafenissen hetzelfde ben gaan doen.
pi_14392883
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:40 schreef Alper het volgende:

[..]

Ze zeggen alleen dat de foto niet zo goed is en voor de rest niks.

En laten jou achter met een rotgevoel en zorgen, niet zo empatisch van die huisarts.
quote:
Morgen probeer meer info te krijgen.
Gelijk heb je!!! En laat je niet afschepen!!!

-edit- knoepert van een tiepfout

[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 05-11-2003 01:43]

pi_14392887
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:40 schreef mantamanta het volgende:

[..]

Dat snap ik, maar vermoedelijk had je dan al direct of morgen bij het ziekenhuis terecht gekunt, en had je niet eerst en verwijsbriefje hoeven halen.
Beetje vreemde gang van zaken zo te horen.
En, wat al eerder werd gezegt, met longkanker loop je echt geen 8 jaar rond.
Eerder chronische bronchitis of astma of cara ofzo...
Uiteraard ook zeker niet leuk, maar in ieder geval geen kanker.
Sterkte...... Heel veel sterkte

Word je echt altijd meteen opgenomen in het ziekenhuis als je longkanker blijkt te hebben?
pi_14392911
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:42 schreef Alper het volgende:

[..]

Word je echt altijd meteen opgenomen in het ziekenhuis als je longkanker blijkt te hebben?

Dan wordt de molen meestal wel wat sneller in gang gezet ja
Dus nogmaals, niet teveel zorgen maken en morgen gewoon nadere info halen.
pi_14392962
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:44 schreef Tronica het volgende:

[..]

Dan wordt de molen meestal wel wat sneller in gang gezet ja
Dus nogmaals, niet teveel zorgen maken en morgen gewoon nadere info halen.

Oké, hier word ik wat rustiger van.
Bedankt allemaal, nu wil ik gaan slapen.

Welterusten!

pi_14392991
quote:
Op woensdag 5 november 2003 01:47 schreef Alper het volgende:

[..]

Oké, hier word ik wat rustiger van.
Bedankt allemaal, nu wil ik gaan slapen.

Welterusten!

Weltrusten
pi_14393074
quote:
Bij longkanker heb je toch altijd bloed in je slijm en hoest je dat op?
Dat heb ik dus niet.
Geen bloed of beetje bloed..
zeker in een beginnend stadia is dat zeker niet waar... je kunt zelfs al longkanker hebben zonder dat je er iets van merkt, ik zou naar je huisarts bellen en eisen dat ie wat zegt... daar heb je gewoon recht op. Zorg wel eerst dat familie/vrienden weten waar je bang voor bent zodat ze je kunnen opvangen mocht het slecht nieuws zijn.

Oh en het zijn echt fabeltjes dat ze je meteen ala minuut met een ambulance op komen halen en naar het ziekenhuis rijden als ze ontdekken dat je kanker hebt, vaak heeft het ook totaal geen zin tot na de eerste chemokuren/bestralingen, en die zullen toch een tijdje vooruit geplant moeten worden en ze hebben daar prolly meer data voor nodig.

Veel sterkte iig maar ik hoop dat je het niet nodig zult hebben

*denkt dat alper niet meer slaapt vannacht*

deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_14393091
TS jonge,
kei veel sterkte als je naar het ziekenhuis gaat!!
ik hoop voor je dat het niet te erg is.... en wat anderen hier al gezegd hebben is waar, je hebt het recht om aan de HA te vragen wat er aan de hand is...
sterkte!!!
The house that produces the most spice will control dune.
There are no set territories and no rules of engagement.
pi_14393138
quote:
Op woensdag 5 november 2003 02:01 schreef EnderOnline het volgende:

[..]

zeker in een beginnend stadia is dat zeker niet waar... je kunt zelfs al longkanker hebben zonder dat je er iets van merkt, ik zou naar je huisarts bellen en eisen dat ie wat zegt... daar heb je gewoon recht op. Zorg wel eerst dat familie/vrienden weten waar je bang voor bent zodat ze je kunnen opvangen mocht het slecht nieuws zijn.

Slimmeke!! Iedereen heeft kankercellen in zijn lichaam, het is alleen de vraag of die ooit actief worden! En het is stadiUM.
quote:
Oh en het zijn echt fabeltjes dat ze je meteen ala minuut met een ambulance op komen halen en naar het ziekenhuis rijden als ze ontdekken dat je kanker hebt, vaak heeft het ook totaal geen zin tot na de eerste chemokuren/bestralingen, en die zullen toch een tijdje vooruit geplant moeten worden en ze hebben daar prolly meer data voor nodig.
Het is ook niet gezegd dat er meteen een ambulance opgetrommeld wordt, het is alleen gezegd dat als iemand longkanker heeft, de molen van behandeling wel wat sneller gaat draaien dan alleen het opvragen van een verwijsbriefje voor de rontgenafdeling van het ziekenhuis. En als iemand daadwerkelijk behandeld dient te worden dan wordt zoiets vaak vrij snel ingepland ja, om uitzaaingen en dergelijke te voorkomen.
quote:
*denkt dat alper niet meer slaapt vannacht*
En ik hoop van wel!
pi_14393168
quote:
Slimmeke!! Iedereen heeft kankercellen in zijn lichaam, het is alleen de vraag of die ooit actief worden! En het is stadiUM.
kweet niet wat je me nou bijdehand zit te bashen omdat mijn formulatie niet compleet wetenschappelijk correct is iedereen begrijpt wat ik bedoel maar goed laat ik het herformuleren:

"je kunt zelfs al een kwaardaardige en gevaarlijke vorm van longkanker hebben zonder dat je er iets van merkt"

[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 05-11-2003 10:36]

deze account is gehacked door GreyHatHacks
pi_14393206
lullige is die arts laat een assistente bellen en jij zit met de sorus tot je afspraak een feit is
Ze zouden moeten zeggen...kom nu meteen even langs....we hebben de uitslag nadeel is vaak moet je dan nog een week leven in onzekerheid en leef in enorme stress niet wetend hoe en wat..

sterkte dito...

*boosisopartsendiebellenennikszeggen*

zucht
  woensdag 5 november 2003 @ 02:27:37 #32
17420 DeX090
bastard on parade
pi_14393230
Volgens mij kan je ook niet 8 jaar lang met longkanker rondlopen zonder dat je er wel iets meer van merkt. Misschien ben ik compleet stom (het een sluit het ander niet uit), maar volgens mij gaat het op een gegeven moment pijn doen enzo...ernstig pijn.
Beter één joint in de hand, dan tien Joint Strike Fighters in de lucht.
pi_14393239
quote:
Op woensdag 5 november 2003 02:16 schreef EnderOnline het volgende:

[..]

kweet niet wat je me nou bijdehand zit te bashen omdat mijn formulatie niet compleet wetenschappelijk correct is iedereen begrijpt wat ik bedoel maar goed laat ik het herformuleren:

"je kunt zelfs al een kwaardaardige en gevaarlijke vorm van longkanker hebben zonder dat je er iets van merkt"

en nu ga je zeker nuilen over de zinsbouw?

Zit ik je te bashen? Nou sorry....

En het is formulering en huilen.

Verder heb je gelijk dat je al longkanker kunt hebben zonder dat er klachten zijn. Je hebt ongelijk door te stellen dat je een 'kwaadaardige vorm van longkanker kunt hebben'. Longkanker is altijd kwaadaardig.

Ik vind het onnodig om TS op stang te jagen met allerlei onheilsverhalen terwijl hij nog niet weet wat er aan de hand is. Het is vroeg genoeg om je zorgen te gaan maken als een daadwerkelijke diagnose gesteld wordt. En ik erger me aan jouw eerste post, met name aan de laatste regel.

Ik hoop dat TS inmiddels slaapt.

De symptomen die TS vertelt te hebben komen ook niet echt overeen met die van een longcarcinoom patient:

Algemene klachten zijn:
- vermoeidheid, zonder aanwijsbare oorzaak
- gebrek aan eetlust
- gewichtsverlies
- prikkelbaarheid

Specifieke klachten zijn:
- veranderingen in het hoestpatroon
- hardnekkige infectie
- bloederige slijmproductie
- pijn in de thorax (borst)
- het ontstaan van een fluitend geluid bij de ademhaling
- dyspnoe, vooral bij inspanning (kortademigheid dus)

Paraneoplastische symptomen :
- horlogeglas nagels (trommelstokvingers)
- syndroom van Cushing (overproductie van bijnierschorshormoon, gekenmerkt door onder meer vetzucht van hoofd, hals en romp, overbeharing, hoge bloeddruk, ontaarding van geslachtsklieren)
- hyponatriemie (te laag zoutgehalte in bloed)
- hypoglycemie (te lage bloedsuikerspiegel)

Dit omschrijft TS niet, dus waarom moet hij bang gemaakt worden met kanker????

[Dit bericht is gewijzigd door Tronica op 05-11-2003 02:41]

woensdag 5 november 2003 @ 02:29:54 #34
35558 MNeMoNiCS
pi_14393242
Yup, die slaapt allang en hoop dat ie ons morgen beter nieuws kan melden
  woensdag 5 november 2003 @ 09:20:49 #35
18518 Spitsmuisje
Is niet voor de poes!
pi_14394716
Mijn vader heeft een paar jaar geleden ook zoiets gehad. Hij had dezelfde symptomen en wij dachten in eerste instantie ook aan kanker. "Gelukkig" bleek het een tuberculose aanval te zijn geweest, die een litteken op zijn longhad achtergelaten. In feite was er dus weinig aan de hand, maar in ieder geval veel sterkte!
  woensdag 5 november 2003 @ 09:43:23 #36
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_14395186
quote:
En wat nou als de foto gewoon niet goed is gelukt?
Zegmaar dat je naar het ziekenhuis moet om nieuwe foto's te maken, waarna ze je pas meer kunnen vertellen?
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_14396071
quote:
Op woensdag 5 november 2003 09:43 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En wat nou als de foto gewoon niet goed is gelukt?
Zegmaar dat je naar het ziekenhuis moet om nieuwe foto's te maken, waarna ze je pas meer kunnen vertellen?

ja zo interpreteerde ik het ook in eerste instantie.
pi_14397841
Ik heb al vaker meegemaakt dat een dokter iets niet door de telefoon zegt maar pas als je daar komt. Een arts/dokter mag niks door de telefoon zeggen of het nou goed of slecht nieuws is. Als dat zo zou zijn zou je altijd als de arts je vraagt te komen weten dat het slecht nieuws is.
  woensdag 5 november 2003 @ 13:46:38 #39
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_14401967
Als de foto slecht is, wil dat niet zeggen dat er iets slechts met jou is. Waarschijnlijk zien ze iets abnormaals en willen ze je graag verder onderzoeken om uit te sluiten dat het echt iets ergs is. Ze kunnen verder geen diagnose stellen aan de hand van 1 foto en zonder onderzoeken.

Ik ben ook weleens naar het ziekenhuis gestuurd wegens iets abnormaals en na een onderzoek aldaar weer naar huis gestuurd wegens 'toch niets aan het handje...'

Wat niet weg neemt dat het natuurlijk wel erg kan zijn... Succes in ieder geval!

Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_14402486
het kan ook gewoon zijn dat de huisarts een afwijking op de foto zag, en niet precies weet wat het is. Dan kan hij niet gaan zeggen dat het misschien een tumor, kanker of wat dan ook is. Daarom kun je doorverwezen worden naar het ziekenhuis, waar ze dan nog eens een keer kijken met experts, voor de juiste diagnose. Sterkte!
pi_14404850
hmm wat vervelend zeg die onzekerheid! weet je inmiddels al wat meer???
pi_14404881
quote:

[..]

Rook niet.
Wel beetje heesheid.

Na 8 a 9 jaar lijkt het mij sterk dat dat kanker kan zijn. Dan was je al lang, heu, dood geweest .

Het kan natuurlijk ook iets zijn dat wel ernstig is, maar het hoeft geen kanker te zijn natuurlijk.

[b]Op vrijdag 7 november 2003 00:23 schreef gelly het volgende:[/b][br]Ik wil Fok! wel leuk houden.
  woensdag 5 november 2003 @ 15:41:56 #43
48058 Patron
ricordi chi sono
pi_14405439
Er bekruipt me een huiverig gevoel eigenlijk nu ik al een "poos" niks hoor van de TS...Ik las het gisteravond en moest er wel nog even aan denken.

Ik ieder geval sterkte met wat de uitkomst ook is...

woensdag 5 november 2003 @ 16:06:44 #44
44872 eMAeRCe
De onuitspreekbare... Gr.
pi_14406217
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:41 schreef Patron het volgende:
Ik ieder geval sterkte met wat de uitkomst ook is...
. (behalve als je een bril nodig heb maar daar ga ik maar niet vanuit )

Ik hoop dat de TS met een gerust hart thuis zit en dit topic even vergeten is ofzo .

Baaaaaaaaaaaaayyyz
pi_14406379
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:06 schreef eMAeRCe het volgende:

[..]

. (behalve als je een bril nodig heb maar daar ga ik maar niet vanuit )

Ik hoop dat de TS met een gerust hart thuis zit en dit topic even vergeten is ofzo .

Wat meestal het geval is, wij fokkers worden vaak vergeten .
pi_14407942
Vandaag verwijskaart opgehaald met uitslag:

Onderzoeken: Thorax

Medische gegevens/vraagstelling: Tumor rest infectie. Meerdere malen hoesten.

THORAX
Opname in 2 richtingen. Bij de bovenpool van de rechter hilus versterkte tekening met toch de suggestie van wat massa.
Advies: consult longarts voor verdere diagnostiek.
Overigen heldere longvelden. Slank hart. ?(Is dit een slecht hart?)

Conclusie:
Afwijkend aspect bovenpool rechter hilus, graag consult longarts.

pi_14408081
Begrijp er niks van.
  woensdag 5 november 2003 @ 17:09:35 #48
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14408084
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:03 schreef Alper het volgende:
Vandaag verwijskaart opgehaald met uitslag:

Onderzoeken: Thorax

Medische gegevens/vraagstelling: Tumor rest infectie. Meerdere malen hoesten.

THORAX
Opname in 2 richtingen. Bij de bovenpool van de rechter hilus versterkte tekening met toch de suggestie van wat massa.
Advies: consult longarts voor verdere diagnostiek.
Overigen heldere longvelden. Slank hart. ?(Is dit een slecht hart?)

Conclusie:
Afwijkend aspect bovenpool rechter hilus, graag consult longarts.

Heb je er geen uitleg bij gekregen?
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_14408180
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:09 schreef Qarinx het volgende:

[..]

Heb je er geen uitleg bij gekregen?

Nee, helaas.

Maar ik denk dat het iig géén kanker is of heb ik het mis?

woensdag 5 november 2003 @ 17:16:07 #50
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_14408271
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:12 schreef Alper het volgende:

[..]

Nee, helaas.

Ik weet het niet.. ik ben geen dokter.
Persoonlijk zou ik wel schrikken van het woord tumor en massa....
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  woensdag 5 november 2003 @ 17:17:09 #51
58816 sleepflower
Missing pieces of sleep.
pi_14408300
Volgens mij zit er iets bij je rechter "hilus" [geen idee wat dit is, zal wel een deel van het hart zijn].
pi_14408491
Hilus is een lymfeklier.
pi_14408588
Bel je huisarts op.
Heb ik ook gedaan toen ik een wazige uitleg kreeg vh ziekenhuis.
Zeg dat je je heel erg zorgen maakt, hij/zij zal je dan echt niet laten zitten met die zorgen en je telefonisch al het een en ander kunnen uitleggen.

Hier er naar laten gissen maakt je alleen maar (onnodig) ongerust.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_14408593
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:12 schreef Alper het volgende:

[..]

Nee, helaas.

Ik zou dan als ik jou was maar eens even heel snel om die uitleg gaan vragen! Je kan toch niet naar huis gestuurd worden met dit briefje onbegrijpelijke taal!
pi_14408608
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:29 schreef SterkStaaltje het volgende:

[..]

Ik zou dan als ik jou was maar eens even heel snel om die uitleg gaan vragen! Je kan toch niet naar huis gestuurd worden met dit briefje onbegrijpelijke taal!

dat briefje is dan ook niet voor hem bedoelt.
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')