Thuis aangekomen werd ze een beetje onrustig in de draagmand.
Gelukkig waren de andere katten niet thuis en hebben we haar heel even kennis laten maken met de woonkamer waarna we haar naar haar voorlopige territorium hebben gebracht : de bovenverdieping & gang beneden.
Hier ging ze al snel op speurtocht en liet zich bijna meteen al heel voorzichtig aaien.
Hierna ging ze eens rondkijken wat er allemaal te doen was boven.
Op dit moment is ze nog steeds boven, we hebben even de keukendeur dichtgedaan zodat ze als ze wil ook beneden nog kan komen kijken zonder dat ze lastig gevall word door deze 2 slaapkoppen ( niet altijd er liggen verse veertje buiten bij de achterdeur, verder niks te zien )
Ik hoop dat het goed gaat maar vannacht zullen we haar weer op de gang laten zodat de andere 2 tenminste de woonkamer inkunnen en ze nog niet kunnen vechten.
maar gefeliciteerd, nog een bewoner erbij...
quote:is kamer boven rommelkamer met computer van mijn vrouw.
Op dinsdag 4 november 2003 22:08 schreef dutchmage het volgende:
wat een teringzooi bij jou in je kamermaar gefeliciteerd, nog een bewoner erbij...
Yep nieuwe bewoonster zal zo ff meer fotos van de andere 2 monsters hier neer gooien
quote:leuk
Op dinsdag 4 november 2003 22:19 schreef Magneet het volgende:[..]
is kamer boven rommelkamer met computer van mijn vrouw.
Yep nieuwe bewoonster zal zo ff meer fotos van de andere 2 monsters hier neer gooien
PS Nog heel erg bedankt xx Patsys
quote:graag gedaan, zal foto's blijven maken hoor dus dat komt zeker goed.
Op dinsdag 4 november 2003 22:40 schreef patsys het volgende:
Ik was verdrietig maar ben nu weer blij om te zien dat ze zich al zo op haar gemak voelt, ik hoop natuurlijk nog wel weer eens wat fototjes te zien maar dat zal vast wel, succes en tot ziens op fok.PS Nog heel erg bedankt xx Patsys
![]()
![]()
quote:Kan ik me goed voorstellen patsys
Op dinsdag 4 november 2003 22:40 schreef patsys het volgende:
Ik was verdrietig maar ben nu weer blij om te zien dat ze zich al zo op haar gemak voelt, ik hoop natuurlijk nog wel weer eens wat fototjes te zien maar dat zal vast wel, succes en tot ziens op fok.PS Nog heel erg bedankt xx Patsys
![]()
![]()
Die tekening van die zw/w is wel erg gaaf op het neusje
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:45 schreef Bluezz het volgende:[..]
Kan ik me goed voorstellen patsys
Maar we gaan Magneet volgen.
Die tekening van die zw/w is wel erg gaaf op het neusje
Heerlijk dat je Shaggy een nieuw thuis hebt gegeven.
Leuke foto's, ook
Klopt dat is shaggy lol, vooral de eerste week zal ze wel wat aandacht willen
(Normaal gesproken als ik ging slapen (bed staat in de huiskamer) gaat ze langs je kussen liggen eerst wil ze nog steeds geaaid worden maar als je slaapt blijft ze bij je waken totdat je wakker wordt, en als ze merkt dat je wakker bent dan wil ze weer aandacht lol
De andere twee zijn niet verder dan de woonkamer mogen komen maar ik wil ze vanmiddag als ik thuisben kennis met elkaar laten maken.
O ooo Ik hoop dat het goed gaat (Duimduim)
Denk van wel maar het is altijd spannend lol
Succes en ik wacht wel op de fotos ( neem aan dat je ze hier weer plaatst, he fotograafje lol)
quote:
O ooo Ik hoop dat het goed gaat (Duimduim)
Denk van wel maar het is altijd spannend lol
Succes en ik wacht wel op de fotos ( neem aan dat je ze hier weer plaatst, he fotograafje lol)
![]()
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:27 schreef Magneet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]nog wat extra pics van de 2 al aanwezige katten.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:24 schreef Magneet het volgende:
Zo, ik heb ze weer bij elkaar weggehaald genoeg stress voor nu en vanavond weer een poging, het lijkt erop dat het Face niet uitmaakt en Brian heeft nog niet echt de kans gehad kennis te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |