abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:12:48 #1
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14384316

Dit fantastische racespel komt uit op 28 November, only on XBox!

pre-order
Pre-orderen voor ¤47

Features
New Kudos reward system: Earn Kudos by performing power slides, spinning out in 360s that corner on two wheels, and (for the first time) drafting while staying on the race line and keeping car damage to a minimum. Kudos is a way to measure your driving skills, flair, and daring, as well as the accomplishments you achieve throughout the game. The more Kudos you earn, the better you're ranking will be and the more vehicles, skins, and tracks you can unlock.

Online play: Project Gotham Racing 2 will support Xbox Live. Join friends and others around the world for the ultimate street race, or download ghosts (recorded cars to watch, learn from, and compete against).

Multiplayer System Link: Allows players to race head-to-head in the same room.

Racing around the globe: Maintaining its international theme, Project Gotham Racing 2 takes place in photo-realistic recreations of famous cities including Chicago, Edinburgh, Florence, and Moscow.
Sweet rides: Take the wheel of some of the most exclusive high-performance vehicles, all fully licensed with realistic damage modeling. Project Gotham Racing 2 offers an exciting driving experience in vehicles such as the Ferrari Enzo, Porsche GT2, BMW Z4, Pontiac GTO, Mini Cooper S, and many more.

Music that drives you: Listen to the hottest DJs in the world turn out authentic music from real radio stations, as you drive through each city in the game. You can also create personal play lists with the exclusive CD player in Project Gotham Racing 2.

Highly detailed game environments: Project Gotham Racing 2 captures the essence of every city, with fully researched, photo-realistic environments (including highly detailed storefronts and buildings), allowing gamers to experience the superior graphics technology of Xbox.

Screenshots

Car List:
MINI Cooper S
Seat Leon Cupra R
Volkswagen New Beetle RSi
Ford Focus RS
Honda Civic Type-R
Renault Clio V6
Volkswagen R32
Lancia Delta Integrale Evo
Audi TT Roadster
Mazda Miata MX-5
Toyota MR2 Spyder
Porsche Boxster S
Honda S2000
BMW Z4 3.0i
Audi TT Coupe
Mazda RX-8
Honda Integra Type-R (Japan)
Nissan 350Z
Audi S4
BMW M3
Audi TT 3.2 Quattro
Volvo XC90
Chevrolet SSR
Mercedes ML55 AMG
Porsche Cayenne Turbo
BMW X5 4.6is
Ford SVT Lightning
Mitsubishi 3000 GT VR4
Mitsubishi Lancer Evolution VII
Mazda RX-7
Toyota Supra Twin-Turbo
Subaru Impreza WRX STi
Nissan Skyline GT-R (R34) Nur
Vauxhall VX220
Lotus Elise
Lotus 340R
Caterham 7 Classic
Renault Spider
AC 427 MKIII
Toyota 2000GT
Nissan 240Z
Porsche 550 Spyder
Jaguar E-Type
Mercedes 300SL Gullwing
Porsche 911 RS 2.7
Ferrari 275 GTB
Ferrari Dino 246 GT
Lancia Stratos
Ferrari 250 GT
Lexus SC 430
Jaguar XKR
Audi RS6
TVR Tamora
Cadillac XLR
Morgan Aero 8
Porsche 911 Carrera Coupe (996)
Iceni
Pontiac GTO
Corvette Sting Ray
Chevrolet Camaro SS
Ford Mustang Fastback 2+2
Chevrolet Camaro Z28
Pontiac Trans Am
Ferrari 355 F1
Porsche 911 Turbo (996)
Chevrolet Corvette Z06
Dodge Viper GTS
Ferrari 360 Modena
Ferrari 360 Spider
TVR Tuscan Speed 6
Delfino Feroce
Bentley Continental GT (HOT)
Ferrari Testarossa
Ferrari 550 Barchetta
Mercedes SL55 AMG
Ferrari 575M Maranello
Aston Martin Vanquish
Lotus Espirit V8
Lotus Exige
Vauxhall VX220 Turbo
Dodge Viper SRT-10
Honda NSX Type-R (Japan)
Noble M12 GTO3
Porsche 911 GT3 (996)
Ferrari Challenge Stradale
Ford GT40
Porsche 959
Ferrari F40
Ferrari F50
Porsche 911 GT2 (993)
Jaguar XJ220
Ascari KZ1
Saleen S7
Ford GT
Porsche Carrera GT
Koenigsegg CC V8S
Enzo Ferrari
Pagani Zonda S
Mercedes CLK-GTR
Porsche 911 GT1
TVR Cerbera Speed 12

Officiele Site:
http://www.xbox.com/en-us/pgr2

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_14384381
vet spel, mooie OP trouwens
  dinsdag 4 november 2003 @ 20:15:55 #3
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14384412
Merci

Ik heb hem zelf gisteren al gepre-orderd bij GCshop.nl, daar is die link in de OP ook van

[Dit bericht is gewijzigd door _Kuch_ op 04-11-2003 20:17]

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_14386096
die enzo ruled trouwens
  dinsdag 4 november 2003 @ 21:58:43 #5
44902 R_B
OEHWEE, you are good looking!
pi_14387312
Ik heb hem ook ge-preordered.....bij gamerelease.nl
  dinsdag 4 november 2003 @ 23:18:21 #6
57098 NoT-YouR-MaN
Drugs are bad mkay?
pi_14390107
Erg stoere game! Moet ik zeker hebben! Alleen om nu meteen ¤ 50 er voor neer te leggen ... Ik blijf maar bezig met geld smijten aan Mickeysoft zeg!
.:: The difference between GENIUS and STUPIDITY is that genius has its limits! ::.
  dinsdag 4 november 2003 @ 23:53:23 #7
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14391115
hebben
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2003 @ 00:08:55 #8
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14391431
wat een lijst met auto's
alleen al om met elke auto te rijden ben je een hele dag bezig, kan je nagaan als je ze nog eens moet unlocken
The line is a dot to you!
pi_14394799
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 23:53 schreef Bastard het volgende:
hebben
idd, eerst maar wat geld kopem
pi_14404617

Heb 'm al gepreorderd .

0wnage

pi_14437051
quote:
Onze maatjes van AreaXbox zijn erachter gekomen dat er binnenkort een Project Gotham Racing 2 bundel in Duitsland verschijnt. In de bundel zit een Xbox, één controller en Project Gotham Racing 2. De bundel ligt in Duitsland vanaf 5 december in de winkels en gaat ¤199,- kosten. Wij denken en hopen dat deze bundel ook naar Nederland komt!

Project Gotham Racing 2 is het vervolg op de uitstekende racegame Project Gotham Racing, wat opzich al weer een vervolg was op Metropolis Street Racer (Dreamcast). De game ligt op 28 november a.s in de Nederlandse winkels. Blijf XboxArena rond die tijd in de gaten houden voor wat interessante artikelen.
Bron: www.xboxarena.nl

maandag 10 november 2003 @ 01:27:06 #12
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14515359
OMG

Mijn DVD-collectie
pi_14516308

Dit is echt het eerste spel dat ik aanschaf zodra ik m'n Xbox krijg. Die Ferrari's .. en daarmee over de oude Nurburgring Je moet ook wat als liefhebber van goeie race games nu Gran Turismo is uitgesteld en ik denk dat dit nog niet eens zo'n slecht zoethoudertje is tot de koning terug is. Metropolis Street Racer beviel me al goed, dit kan niet slechter worden volgens mij

!
  maandag 10 november 2003 @ 09:12:15 #14
44902 R_B
pi_14516803
Ik heb hem ook gepreordered...dus mensen met live kunnen mij toevoegen om een potje te racen...
pi_14518707
Yesss, ook nog System Link, dat wordt LANnen

En eindelijk een spel waarvoor ik mijn Live abo ga gebruiken

maandag 10 november 2003 @ 11:54:15 #16
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_14520280
Misschien moet ik ook maar eens zo een doos aanschaffen , ziet er erg lekker uit

Maar eerst Mario Kart DD

Ik ben inmiddels overleden
pi_14524250
quote:
bron www.xboxworld.nl:

Ondanks dat Project Gotham Racing 2 nog niet uit is, is de speculatie over de mogelijke content downloads die wij kunnen verwachten na de release al volop bezig. De jongens bij C&VG vroegen aan de producent van het spel bij Bizarre in een nieuw interview naar de mogelijkheden.

Now you've built the game engine and it's performing so well, would these cities that didn't quite make the cut be the sort of things you'd expand it with, either through add-on discs or downloadable content?

That's really down to Microsoft; it's currently just considering strategy and where it wants to go with it.

Would it be realistic to download entire areas via Xbox Live?

Technically it's possible, you'd just do it as an .exe file and it's something we'll definitely consider in the future. The only problem is, with cities that are great in size, the time involved in pulling all the data down. But it's definitely feasible.

Zo to horen is het technisch mogelijk om het assortiment van de 10 steden in PGR 2 aan te vullen met nieuwe omgevingen. Of dit ook daadwerkelijk gebeurt is natuurlijk nog niet bekend, of willen ze niet vertellen. Waar we zeker op kunnen rekenen is enkele nieuwe auto's om mee te spelen.

Laten wij eerst de release komende 28 november afwachten en wij kunnen je verzekeren dat je niet teleurgesteld zal zijn met het resultaat. Lees onze hands-on preview om een vroege kijk te krijgen op de titel en meer te leren.

Verwacht rond de release 28 november meer informatie en achtergronden over de titel. Lees het interview dat de jongens bij C&VG hadden op deze link.

[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 10-11-2003 14:15]

pi_14525714

Net ff die overschrijvingskaart op de bus gedaan, ¤47 incl

*Kijkt ongelooflijk uit naar deze game

dinsdag 11 november 2003 @ 20:51:07 #19
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14563788
De 1e review: www.xboxaddict.com

Ik heb het ff vluchtig doorgelezen, en volgens mij hebben ze gewoon geen minpunten..

Mijn DVD-collectie
  vrijdag 14 november 2003 @ 01:01:41 #20
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14622110
En nog een! Ze durven hier zelfs te beweren dat GT onttroont is, en dat ze het niet zien gebeuren dat GT4 de 'titel' weer terug gaat pakken..

http://www.teamxbox.com/view_reviews.php?id=633

Mijn DVD-collectie
pi_14623544
Droom maar lekker door hoor. Een beetje richten op reviews van een Xbox-fansites (Xboxaddict ) waar je de goedkope marketing praatjes om de oren vliegen ("Xbox best console out there" blaat dat in die review voorkomt). En behoorlijk kiddy fanboy-hype gedrag van die ene site om nu al te claimen dat GT4 er niet aan kan tippen.

PG2 is en blijft te arcade-gameplayerig om ook maar de poepluiers van GT3 te verschonen, laat staan GT4. Een spel dat met textureloze saaie auto's van 60FPS teruggeschroeft moest worden naar 30FPS omdat die Doos het weer eens niet trok, moet GT4 kloppen. Ruim 100 Auto's tegen een stuk of 550 van GT4. Een spel waar de auto-physics er veel te arcade uitzien. Een spel dat vooral teert op het onnozele Kudo's systeem en Live. Dat veel gejat lijkt te hebben van GT3 (gold,silver, bronze speed-unlocks). Dat i.t.t. tot wat deze 2 fan-reviews zeggen nog steeds een matige AI kent (previews elders). Tuurlijk wordt die beter dan GT4.

Mark mijn woordjes : neutrale sites geven PG2 straks gewoon een goed punt (dikke 8 tot kleine 9), maar GT4 zal in alle opzichten beter scoren, die gaat wederom voor de kroon. Hou IGN en Gamespot en al die andere niet gesponsorde fanboy-loze sites maar in de gaten.

[Dit bericht is gewijzigd door k_a_k op 14-11-2003 07:30]

Kollosale Anus Klontering.
  vrijdag 14 november 2003 @ 08:52:04 #22
44902 R_B
pi_14624135
Wat doe jij hier eigenlijk....

Als GT4 toch beter wordt maak je toch een topic GT4 en dan ga je daar toch lopen vertellen hoe goed GT4 wel niet wordt....

Heb je de topic titel gezien???
[XBox] Project Gotham Racing 2
en niet Xbox PG2 v. PS2 GT4.

KSSSSSSSSSSSSSSSSTT

pi_14624315
quote:
En nog een! Ze durven hier zelfs te beweren dat GT onttroont is, en dat ze het niet zien gebeuren dat GT4 de 'titel' weer terug gaat pakken
Knap he dat TXB al een final version van GT4 gespeeld heeft......

Ik hoorde dat PGR2 een stuk makkelijker is dan PGR, en dat het kudos systeem ook wat soepeler geworden is, misschien toch een reden om m te halen als ie ECHT goed blijkt te zijn.

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_14624347
Lijkt me een super gaaf spel!
Ik heb alleen geen X-Box en op de Gamecube komt dit dus niet....

maarja, ik vermaak me wel met Mario Kart en Need For Speed

vrijdag 14 november 2003 @ 15:04:45 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14633712
Zo mooi als die screens kan het toch niet worden.. toch?
The truth was in here.
  vrijdag 14 november 2003 @ 15:15:06 #26
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14634033
Het antwoord:

filmpjes!

en ook een review en screenshots..

Mijn DVD-collectie
  maandag 17 november 2003 @ 17:28:03 #27
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_14705102
Ik word wel zo kotsmisselijk van al die screenshots hè...
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:08:02 #28
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14721174
Ik zag gisteren een Live buddy van me online in PGR2!? Hoe kan dat? Da ken to nêh?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_14721314
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:08 schreef Robhimself het volgende:
Ik zag gisteren een Live buddy van me online in PGR2!? Hoe kan dat? Da ken to nêh?
heb gisteren ook al van een gast uit londen gehoord dat hij het zelfde zag in zijn friendlist
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:42:09 #30
44902 R_B
pi_14721804
Sommige mensen die games reviewen voor bladen krijgen hun/de versie eerder. Ik heb er op een xbox forum ook al van gezien/gehoord.
pi_14721828
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:42 schreef R_B het volgende:
Sommige mensen die games reviewen voor bladen krijgen hun/de versie eerder. Ik heb er op een xbox forum ook al van gezien/gehoord.
*zucht, was ik ook maar een reviewer
  dinsdag 18 november 2003 @ 09:50:48 #32
44902 R_B
pi_14722032
Hier staan nog wat screens:
http://www.cyberwarriors.nl/phpBB2/viewtopic.php?p=13973#13973

en wat filmpjes...ik weet niet of die al gepost waren...

dinsdag 18 november 2003 @ 11:34:18 #33
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14724352
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:43 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

*zucht, was ik ook maar een reviewer

Ik was er ook 1. Maar ik krijg geen games meer om te reviewen. *hint* smots.......
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:23:20 #34
10785 Smots
pi_14725692
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:08 schreef Robhimself het volgende:
J'wel
Ik heb mijn x-mplaar ook al binnen.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 18 november 2003 @ 12:24:21 #35
10785 Smots
pi_14725715
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 11:34 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Ik was er ook 1. Maar ik krijg geen games meer om te reviewen. *hint* smots.......

Ik heb hier nog wel een mooi exemplaar van een superkekke trainsim om voor je te reviewen.
pi_14782794
Nog een weekje!
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  donderdag 20 november 2003 @ 11:41:35 #37
44902 R_B
pi_14783800
Inderdaad nog een week en dan zal je bij top spin waarschijnlijk minder lag ondervinden
  donderdag 20 november 2003 @ 11:42:23 #38
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14783819
quote:
Op donderdag 20 november 2003 11:41 schreef R_B het volgende:
Inderdaad nog een week en dan zal je bij top spin waarschijnlijk minder lag ondervinden
Kheb niet veel lag gehad eigenlijk.
The truth was in here.
pi_14799495
quote:
Op vrijdag 14 november 2003 07:07 schreef k_a_k het volgende:
Mark mijn woordjes : neutrale sites geven PG2 straks gewoon een goed punt (dikke 8 tot kleine 9), maar GT4 zal in alle opzichten beter scoren, die gaat wederom voor de kroon. Hou IGN en Gamespot en al die andere niet gesponsorde fanboy-loze sites maar in de gaten.
Het gemiddelde van de cijfers van 14 sites/bladen( waaronder IGN,gamespot en Next Level gaming) ligt op een 9,4. Geen toekomst als helderziende voor jou dus
Maar wel weer een topper voor de xbox, en de beste race game beschikbaar op dit moment.
It is not god i dislike, it is his fanclub i can't stand
  donderdag 20 november 2003 @ 21:43:14 #40
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14800045
Gamespot en objectief
pi_14807390
quote:
Op donderdag 20 november 2003 21:26 schreef globox het volgende:

[..]

Het gemiddelde van de cijfers van 14 sites/bladen( waaronder IGN,gamespot en Next Level gaming) ligt op een 9,4. Geen toekomst als helderziende voor jou dus
Maar wel weer een topper voor de xbox, en de beste race game beschikbaar op dit moment.

Mwah, ik had toch aardig gelijk vind ik. 8.7 Gamespot enzo. Jij telt die fansites erbij en trekt daaruit een gemiddelde, al zit IGN inderdaad hoog. Ik zou wachten op GT4 voordat men conclusie's trekt tussen beide games, beetje kinderachtig om dat nu al te doen.

En over die andere zaken had ik toch ook wel eenbeetje gelijk : matige framerate (30 fps), beetje dooie weg zonder animaties met beduidend slechter uitziende sceneryobjects (vergeleken met de auto's), slechte A.I., af en toe Live-netwerklag bij tegenstanders, arcade-physics. Damage systeem blijkt niet realistisch te zijn, en alleen met flinke beuken zie je het.

Natuurlijk toch een zeer geslaagde game voor zijn soort, vooral door Live, maar m.i. totaal niet vergelijkbaar met GT aangezien die het meer op realsime en grootschaligheid gooit, en vooral het upgraden en tunen had ik in PG2 erin gedaan als ik hun was. Veel plezier met arcade-racen.

vrijdag 21 november 2003 @ 08:17:01 #42
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14807533
Ik zou voorlopig maar eventjes wachten met je GT4 opgeilerij. Voorlopig is die game nog LANG niet uit. Tot nu toe hebben de makers van PGR2 zich tenminste aan hun woord gehouden en bijna iedereen is lyrisch over PGR2. Gamespot is trouwens één van de meest brakke gamesites die er te vinden is op het net. Ik ga uit van IGN, en IGN geeft 'm een dikke 9.5.

Als we zo gaan redeneren als jij ken ik er nog een paar voor GT4. Langdradig en onorigineel. Geen goed uitgewerkte online game-optie, je kunt niet eens met elkaar praten (bouw het er dan niet in!). Voortbordurend op het succes van de vorige delen en dus absoluut niet vernieuwend. Elke keer als je een race start het gevoel van "been there, done that" (is het niet in GT1, dan toch zeker wel in GT2). Fantastische graphics in de replays en de auto's zijn ook best oké, maar de omgeving is om van te huilen. Pop-ups bij het leven. De muziek is wel leuk, maar op den duur raak je toch echt uitgekeken op tien keer dezelfde tunes. Het oneindige licenties moeten rijden maakt de game zo saai als wat. De onlogische menustructuur van de game is zo ontzettend irritant dat er een hoop frustratie is op de momenten dat je niet raced. Door de laadtijden in de game race je dan ook daadwerkelijk veel minder dan dat je jezelf door de menu's aan het ploeteren bent. De save-optie duurt een eeuwigheid. Je moet alle kleine kutcups halen met alle mogelijke auto's, al heb je de game bijna uitgespeeld, zodat je aan het eind frustrerend lang moet gaan zitten aan alle klein Daihatsu Cuoretjes die je weer moet tunen, met die ellenlange laadtijden, om daarna 3 rondjes ermee te moeten rijden (daarna gebruik je 'm nooit meer).

Overdreven? Misschien. Maar je loopt zelf te zeuren over fanboy-reviews en subjectieve posts. Dan mag jij van mij je hoofd uit de kont van de makers van GT4 halen en hier een objectieve post zetten, of oprossen naar het eerste de beste PS2-fanboy forum

pi_14807650
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:17 schreef twi het volgende:
Ik zou voorlopig maar eventjes wachten met je GT4 opgeilerij. Voorlopig is die game nog LANG niet uit. Tot nu toe hebben de makers van PGR2 zich tenminste aan hun woord gehouden en bijna iedereen is lyrisch over PGR2. Gamespot is trouwens één van de meest brakke gamesites die er te vinden is op het net. Ik ga uit van IGN, en IGN geeft 'm een dikke 9.5.
Gamespot brak? Ze blijven gewoon altijd nuchter, moet jij ook eens doen.
quote:
Als we zo gaan redeneren als jij ken ik er nog een paar voor GT4. Langdradig en onorigineel.
Weet je geen reet vanaf. Is nog niet uit.
quote:
Geen goed uitgewerkte online game-optie, je kunt niet eens met elkaar praten (bouw het er dan niet in!).
Boeien?
quote:
Voortbordurend op het succes van de vorige delen en dus absoluut niet vernieuwend. Elke keer als je een race start het gevoel van "been there, done that" (is het niet in GT1, dan toch zeker wel in GT2).
Dat heb ik nou altijd met PG.
quote:
Fantastische graphics in de replays en de auto's zijn ook best oké, maar de omgeving is om van te huilen. Pop-ups bij het leven.
Het draait tenminste vloeiend. PG wil duur doen qua looks, maar is intussen niet verder als 30 FPS te schoppen.
quote:
De muziek is wel leuk, maar op den duur raak je toch echt uitgekeken op tien keer dezelfde tunes. Het oneindige licenties moeten rijden maakt de game zo saai als wat.
De afwisseling bij GT3 is nog oneindig veel groter dan bij PG, over GT4 moet je je bek houwen, is nog niet uit, dus niet over te oordelen.
quote:
De onlogische menustructuur van de game is zo ontzettend irritant dat er een hoop frustratie is op de momenten dat je niet raced.
Onnozel argument.
quote:
Door de laadtijden in de game race je dan ook daadwerkelijk veel minder dan dat je jezelf door de menu's aan het ploeteren bent.
Nog onnozeler. Ik weet niet op welk niveau jij bent blijven steken maar het racen duurt op de hogere niveau's al gauw tientallen minuten per race. Je moet wel een erg brakke PS2 of DVD hebben dat je zo lang laadt.
quote:
De save-optie duurt een eeuwigheid.
Onzin.
quote:
Je moet alle kleine kutcups halen met alle mogelijke auto's, al heb je de game bijna uitgespeeld, zodat je aan het eind frustrerend lang moet gaan zitten aan alle klein Daihatsu Cuoretjes die je weer moet tunen, met die ellenlange laadtijden, om daarna 3 rondjes ermee te moeten rijden (daarna gebruik je 'm nooit meer).
Je bent gewoon een blije arcadegamer die het game niet waard is. En meteen zijn PS2 moet verkopen als Xbox-fanboy.
quote:
Overdreven? Misschien. Maar je loopt zelf te zeuren over fanboy-reviews en subjectieve posts. Dan mag jij van mij je hoofd uit de kont van de makers van GT4 halen en hier een objectieve post zetten, of oprossen naar het eerste de beste PS2-fanboy forum
Wat jij wilt interesseert me geen reet, ik geef mijn mening en je bent typsich zo'n figuur die niet tegen kritek kan en alles wil verheerlijken. Moet jij weten, maar misschien moet je zelf eens je hoofd uit het hol van je Xbox halen en anderen in hun waarde laten als ze terechte kritiek geven, kluns.
  vrijdag 21 november 2003 @ 09:07:24 #44
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14808049
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:31 schreef k_a_k het volgende:
Weet je geen reet vanaf. Is nog niet uit.
Hoe weet jij dan dat 'ie zo goed is? Heb je 'm al gespeeld? Of staar je je gewoon blind op previews? Heb je zoveel vertrouwen in GT4? In dat laatste geval kan ik je onder de noemer 'fanboy' scharen.
quote:
Boeien?
Ja dat is inderdaad boeien. Voice communication is één van de belangrijkste aspecten om online te gamen. Maar ik heb het vermoeden dat je het daar ab-so-luut niet mee eens bent...
quote:
[Dat heb ik nou altijd met PG.
Knap, de kans dat jij Metropolis Street Racer hebt gespeeld, is vrij klein namelijk.
quote:
Het draait tenminste vloeiend. PG wil duur doen qua looks, maar is intussen niet verder als 30 FPS te schoppen.
Midtown Madness 3 heeft ook 30 FPS, en dat rijdt gewoon uitstekend. Bovendien komt dit niet alleen de 'duurdoenerij' van de graphics ten goede, maar met name de Xbox Live ondersteuning. Liever 30 FPS met voice communication dan wat meer frames zónder dat.

Bovendien zal je je dan wel wild ergeren aan alle DVDs op de markt, die hebben namelijk maar 25 frames per seconde. Maar als FPS-azijnpisser zal jij al je DVDs wel uit de States importeren om die van die 4.97 extra frame per seconde te kunnen genieten!

quote:
De afwisseling bij GT3 is nog oneindig veel groter dan bij PG, over GT4 moet je je bek houwen, is nog niet uit, dus niet over te oordelen.
Als je begint met GT3 zonder GT1 en GT2 gespeeld te hebben is het een goed spel. Alleen ben ik de overschatting van GT3 een beetje zat. Ik heb een PS2, ik heb de nodige uren GT3 zitten doen. Oók ben ik een simulatie-racer (kom meer uit de GP-serie van de PC terecht), maar als PGR mij als Arcade-racer meer kan boeien dan een semi-arcade/semi-simulatie game als GT3, dan zegt dat toch best veel.
quote:
Onnozel argument.

Nog onnozeler. Ik weet niet op welk niveau jij bent blijven steken maar het racen duurt op de hogere niveau's al gauw tientallen minuten per race. Je moet wel een erg brakke PS2 of DVD hebben dat je zo lang laadt.

Wat had je over anderen in hun waarde laten? Mijn PS2 werkt goed hoor, en met de DVD is ook niks mis . Menu's zijn zeer belangrijk bij games. Neem bijvoorbeeld Crimson Skies en Top Spin. Die hebben beiden een net zo brakke menustructuur gecombineerd met net zulke brakke laadtijden als GT3. Dat zijn gewoon dikke minpunten van een game.
quote:
Onzin.

Je bent gewoon een blije arcadegamer die het game niet waard is. En meteen zijn PS2 moet verkopen als Xbox-fanboy.

Oh, en jij gaat hier met jouw grote bek even vertellen wat ik wel en niet moet gaan doen? Waar haal je het lef vandaan?
quote:
Wat jij wilt interesseert me geen reet, ik geef mijn mening en je bent typsich zo'n figuur die niet tegen kritek kan en alles wil verheerlijken. Moet jij weten, maar misschien moet je zelf eens je hoofd uit het hol van je Xbox halen en anderen in hun waarde laten als ze terechte kritiek geven, kluns.
Ik kan goed tegen kritiek. Waar ik alleen niet tegen kan is het ophemelen van een game die nog helemaal niet uit is (GT4). Waar je daarna de fout mee in gaat is dat je zegt dat ik alles wil verheerlijken. Veel plezier met het zoeken van mijn post waarin ik PGR verheerlijk

Het leuke is dat je op elk punt ook nog serieus in gaat ook. Als GT2 verslaafde was GT3 voor mij een dikke teleurstelling. Hopelijk wordt GT4 beter, maar ik ben bang dat 'ie gewoon wéér blijft steken op een basisfeature, in dit geval "meer auto's" (in geval van GT3: "betere graphics"). De rest van de features kan ik voorlopig nog niet indrukwekkend noemen als ik eerlijk ben.

Ik vraag me ook af in hoeverre jij PGR2 hebt aangeraakt. En over het anderen in hun waarde laten daar reageer ik maar niet op.

PS: Power Unlimited blijft ook altijd nuchter, en ik kan nou niet echt een goeie review in dat blad ontdekken.

pi_14808555
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:17 schreef twi het volgende:

Als we zo gaan redeneren als jij ken ik er nog een paar voor GT4. Langdradig en onorigineel. Geen goed uitgewerkte online game-optie, je kunt niet eens met elkaar praten (bouw het er dan niet in!). Voortbordurend op het succes van de vorige delen en dus absoluut niet vernieuwend. Elke keer als je een race start het gevoel van "been there, done that" (is het niet in GT1, dan toch zeker wel in GT2). Fantastische graphics in de replays en de auto's zijn ook best oké, maar de omgeving is om van te huilen. Pop-ups bij het leven. De muziek is wel leuk, maar op den duur raak je toch echt uitgekeken op tien keer dezelfde tunes. Het oneindige licenties moeten rijden maakt de game zo saai als wat. De onlogische menustructuur van de game is zo ontzettend irritant dat er een hoop frustratie is op de momenten dat je niet raced. Door de laadtijden in de game race je dan ook daadwerkelijk veel minder dan dat je jezelf door de menu's aan het ploeteren bent. De save-optie duurt een eeuwigheid. Je moet alle kleine kutcups halen met alle mogelijke auto's, al heb je de game bijna uitgespeeld, zodat je aan het eind frustrerend lang moet gaan zitten aan alle klein Daihatsu Cuoretjes die je weer moet tunen, met die ellenlange laadtijden, om daarna 3 rondjes ermee te moeten rijden (daarna gebruik je 'm nooit meer).

Overigens ga ik ze beiden halen!

pi_14808616
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 08:31 schreef k_a_k het volgende:
Doe eens niet zo agressief kneus! Op dit soort zielig fanboy gedrag zitten we niet te wachten hier! Twi komt met goede argumenten en is een echte gamer. Als je daar niet tegen kunt stel ik voor dat je je terugtrekt op de WC met de OPM2 om eens flink te gaan rukken, maar laat ons in elk geval met rust met je kulredenaties.

vrijdag 21 november 2003 @ 09:47:34 #47
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14808724
pi_14808808
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 09:07 schreef twi het volgende:

Hoe weet jij dan dat 'ie zo goed is?

Ach, je draait het om. Ik reageerde gewoon even op claims dat PG2 GT4 verslaat, dat noem ik voorbarig en ook nog eens appels en peren. Je gaat Burnout2 of NFS ook niet met GT3 vergelijken.
quote:
Ik kan goed tegen kritiek. Waar ik alleen niet tegen kan is het ophemelen van een game die nog helemaal niet uit is (GT4). Waar je daarna de fout mee in gaat is dat je zegt dat ik alles wil verheerlijken. Veel plezier met het zoeken van mijn post waarin ik PGR verheerlijk.
Je leek enorm veel moeite te hebben met enkele terechte kritiekpunten. Dat zegt genoeg. Die punten staan ook gewoon in reviews trouwens.
quote:
Het leuke is dat je op elk punt ook nog serieus in gaat ook. Als GT2 verslaafde was GT3 voor mij een dikke teleurstelling. Hopelijk wordt GT4 beter, maar ik ben bang dat 'ie gewoon wéér blijft steken op een basisfeature, in dit geval "meer auto's" (in geval van GT3: "betere graphics"). De rest van de features kan ik voorlopig nog niet indrukwekkend noemen als ik eerlijk ben.
Die gamefeatures zijn anders uitgebreider dan PG2, op kudo's, voice-communicatie en damage na, maar zover ik weet is het game nog lang niet klaar dus dat is afwachten.

Jij lijkt te concluderen dat ik PG2 een slecht spel vind. Moet je misschien iets minder selectief lezen. Staat toch duidelijk dat het voor een arcaderacer een dikke 8 tot een 9 verdiend. Als ik zeg dat het niet vergelijkbaar is met GT4, dan bedoel ik daarmee niet dat GT4 beter is, maar dat ie gewoon niet in hetzelfde gametype zit omdat GT4 alles op realisme gooit en toch wel een ander type spel is. Meer moet je er niet van maken, mister lange tenen. Ik ben zelf wel gewoon meer liefhbebber van realisme.

En Strolie75, moet zich even met eigen zaken bemoeien. Als iemand hier denkt iemand anders op basis van een mening weg te werken heb je het mis. En stel je niet zo aan met je 'ons' en 'wij', het is hier geen sekte man.

[Dit bericht is gewijzigd door k_a_k op 21-11-2003 09:53]

pi_14808830
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 09:47 schreef twi het volgende:

Gezeik ook altijd, ik ben juist blij dat er twee van zulke topgames verschijnen! nu nog Outrun 2 op de XBox en ik ben helemaal tevreden.

vrijdag 21 november 2003 @ 10:18:26 #50
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14809404
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 09:51 schreef k_a_k het volgende:
Ach, je draait het om. Ik reageerde gewoon even op claims dat PG2 GT4 verslaat, dat noem ik voorbarig en ook nog eens appels en peren. Je gaat Burnout2 of NFS ook niet met GT3 vergelijken.
Ik zie mezelf PGR2 nergens met GT4 vergelijken. Er is maar 1 ding wat PGR2 en GT4 gemeen hebben: ze zijn het boegbeeld voor racerij op hun platform. En ik denk dat je daarom misschien niet inhoudelijk moet zeggen dat PGR2 beter zal zijn dan GT4 (of andersom). Maar je weet van tevoren dat er veel mensen zijn die die vergelijking (juist omdat ze beiden console-gebonden zijn) aan gaan. Soms meng ik me er een beetje in voor de gein (door zoals nu mijn mening over GT3 niet onder stoelen of banken te steken), maar heel erg veel raakvlakken hebben beide games niet.
quote:
Je leek enorm veel moeite te hebben met enkele terechte kritiekpunten. Dat zegt genoeg. Die punten staan ook gewoon in reviews trouwens.
Natuurlijk heeft PGR2 minpunten, maar voor bepaalde dingen moet je water bij de wijn doen. Minder lag op Live (en wellicht IETS betere graphics)? Dan doen we 30 FPS, want FPS heb je op een racer op de TV toch niet écht nodig (zie MM3).

Lag vind ik overigens geen minpunt, je komt altijd wel games met lag tegen. Komt niet door het spel, maar door de spelers en hun verbindingen. De andere minpunten moet ik zélf nog allemaal bekijken (scenery, A.I.). Het zou tegenvallend zijn als ze allemaal waar blijken te zijn. Arcade-physics zijn geen nadeel voor een arcade-game, alleen maar voor iemand die een simulatie verwacht. En een damage-systeem kan simpelweg bij games niet realistisch zijn, tenzij je die realiteit tot in de puntjes toe door wilt voeren (flinke beuk = total loss, dan is er weinig meer aan na verloop van tijd).

quote:
Die gamefeatures zijn anders uitgebreider dan PG2, op kudo's, voice-communicatie en damage na, maar zover ik weet is het game nog lang niet klaar dus dat is afwachten.
Kudos moeten je liggen. Ik vond het erg leuk en uitdagend, tenminste wat uitdagender als bijvoorbeeld de licenties bij GT3. Voice communication is in mijn ogen één van de drie belangrijke dingen van online gamen. Zonder dat zou Xbox Live voor mij niet veel meer zijn dan een goede A.I.

GT4 is inderdaad afwachten. Ik ben het met je eens dat de kwaliteit van GT4 vrijwel vast staat, alleen ben ik één van de GT2 fans die niet verblind door de reputatie naar GT3 is gaan kijken. En na wat iedereen erover zei, viel 'ie toch best tegen. Helaas.

quote:
Jij lijkt te concluderen dat ik PG2 een slecht spel vind. Moet je misschien iets minder selectief lezen. Staat toch duidelijk dat het voor een arcaderacer een dikke 8 tot een 9 verdiend. Als ik zeg dat het niet vergelijkbaar is met GT4, dan bedoel ik daarmee niet dat GT4 beter is, maar dat ie gewoon niet in hetzelfde gametype zit omdat GT4 alles op realisme gooit en toch wel een ander type spel is. Meer moet je er niet van maken, mister lange tenen. Ik ben zelf wel gewoon meer liefhbebber van realisme.
Je wekt de sfeer van 'jullie kunnen hier alles zeggen wat jullie willen, maar GT4 wordt toch beter'. Misschien onbedoeld (al gebruik je vooral 'bedoelde' verwoordingen ), maar het komt nogal fanboy-achtig over. Vandaar ook mijn fanboy-achtige post terug, ik was benieuwd hoe JIJ daarop zou reageren.

Persoonlijk heb ik het idee dat PGR2 bij de objectieve (massa) fans wel eens hoger gewaardeerd zou kunnen worden dan GT4 (waar PGR(1) GT3 eigenlijk nog niet kon benaderen voor velen (voor mij wel)).

Bovendien waag ik me te betwijfelen of GT4 het op realisme gaat gooien. GT3 was op zich al een middle-of-the-road game. Geen arcade, geen simulatie (hoewel de custom instellingen dat wel probeerden te bereiken). Simpelweg omdat dit de doelgroep met de helft verkleint, en dat kan Sony zich niet permitteren. Dat Sony het wel wíl is een andere (GT2 had al een aparte Arcade-disk, GT3 een Arcade-optie, alle geruchten rond schademodellen), maar op één of andere manier kunnen ze het niet afdwingen (toch geen schade) etc.

quote:
En Strolie75, moet zich even met eigen zaken bemoeien. Als iemand hier denkt iemand anders op basis van een mening weg te werken heb je het mis. En stel je niet zo aan met je 'ons' en 'wij', het is hier geen sekte man.
*aait Strolie75*

Geen sekte nee Maar soms zijn we wel lief voor elkaar

pi_14809712
quote:
Dan doen we 30 FPS, want FPS heb je op een racer op de TV toch niet écht nodig (zie MM3).
Daar ben ik het dus absoluut niet mee eens, ik had liever minder mooie omgevingen en 60 FPS gehad, dan mooie omgevingen en 30 FPS.

Het verschil merk je zeker wel, eerst even de demo van PGR2 spelen, dan voor de gein eens een potje Burnout 2 doen, een wereld van verschil ! (en dan heb ik het dus alleen over de snelheid)

pi_14810273
Ik las net dat asl bonus pacours je Nurburgring Nordsleife hebt. Ja 15 kn race pacours!!! Ik moet nu een xbox kopen
pi_14810314
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 10:18 schreef twi het volgende:

Ik zie mezelf PGR2 nergens met GT4 vergelijken. Er is maar 1 ding wat PGR2 en GT4 gemeen hebben: ze zijn het boegbeeld voor racerij op hun platform. En ik denk dat je daarom misschien niet inhoudelijk moet zeggen dat PGR2 beter zal zijn dan GT4 (of andersom). Maar je weet van tevoren dat er veel mensen zijn die die vergelijking (juist omdat ze beiden console-gebonden zijn) aan gaan. Soms meng ik me er een beetje in voor de gein (door zoals nu mijn mening over GT3 niet onder stoelen of banken te steken), maar heel erg veel raakvlakken hebben beide games niet.

Jouw mening en kritiek over GT3 deel ik totaal niet eerlijk gezegd. Je bent ook een van de weinige die er zo over denkt, maar ieder zijn smaak. Ik vindt dat je heel veel uit GT3 kunt halen als je echt erin zit. En ben daardoor minder snel erop uitgekeken dan op arcaderacers (Burnout2 of NFS).
quote:
Natuurlijk heeft PGR2 minpunten, maar voor bepaalde dingen moet je water bij de wijn doen. Minder lag op Live (en wellicht IETS betere graphics)? Dan doen we 30 FPS, want FPS heb je op een racer op de TV toch niet écht nodig (zie MM3).
Ik somde gewoon de minpunten op tegen diegene die op mij reageerde, dat was geen waardeoordeel over het game, dat waren individuele feiten die ik voor de reviews ook al aangestipt had in die eerste post. Vervolgens maak je mij voor GT4 fanboy uit die moet oprotten, terwijl ik in die post met geen woord over GT4 rep, is immers nog niet eens in gepreviewed.
quote:
Lag vind ik overigens geen minpunt, je komt altijd wel games met lag tegen. Komt niet door het spel, maar door de spelers en hun verbindingen. De andere minpunten moet ik zélf nog allemaal bekijken (scenery, A.I.). Het zou tegenvallend zijn als ze allemaal waar blijken te zijn.
Je kan er weinig aan doen als een ander een slechte verbinding heeft inderdaad,maar zodra het jouw performance gaat beinvloeden (met onzichtbare crashes tegen die gasten, of het verspringen van auto's waardoor je verliest) dan wordt het wel kut. Als het alleen ten kostte gaat van henzelf maakt het idd niet uit. A.I. is helaas bijna hetzelfde als PG zegt men. Steeds dezelfde lijn. Dat is overigens ook matigjes bij GT3, maar iets wat in GT4 beloofd verbeterd wordt. Zal mij benieuwen.
quote:
En een damage-systeem kan simpelweg bij games niet realistisch zijn, tenzij je die realiteit tot in de puntjes toe door wilt voeren (flinke beuk = total loss, dan is er weinig meer aan na verloop van tijd).
Snap ik, maar ik had gedacht na previews dat dit heel uitgebreid was (zoals bij DTM), en dat blijkt toch wat tegen te vallen. Het is nu dus meer voor de show. Maar wel weer beter dan helemaal niet ja.
quote:
Kudos moeten je liggen. Ik vond het erg leuk en uitdagend, tenminste wat uitdagender als bijvoorbeeld de licenties bij GT3. Voice communication is in mijn ogen één van de drie belangrijke dingen van online gamen. Zonder dat zou Xbox Live voor mij niet veel meer zijn dan een goede A.I.
Bij het 'Liven' kom ik anders net iets te vaak irritante schreeuwers tegen die mijn oor volschelden, dus alleen als je dit met bekenden doet dan vind ik het een extra voordeel, maar niet bepalend voor de kwaliteit van het Live-racen. Juist die menselijk tegenstand en de onvoorspelbaarheid is m.i. de grote Live-kracht.
quote:
Je wekt de sfeer van 'jullie kunnen hier alles zeggen wat jullie willen, maar GT4 wordt toch beter'.
Misschien niet beter, ik bedoelde meer anders, en uitgebreider naar mijn smaak. Maar omdat ie uitgebreider en completer is verwacht ik (mag het?) ook dat ie hoger scoort, en ligt ie meer in mijn voorkeurstraatje.
quote:
Bovendien waag ik me te betwijfelen of GT4 het op realisme gaat gooien. GT3 was op zich al een middle-of-the-road game. Geen arcade, geen simulatie (hoewel de custom instellingen dat wel probeerden te bereiken). Simpelweg omdat dit de doelgroep met de helft verkleint, en dat kan Sony zich niet permitteren. Dat Sony het wel wíl is een andere (GT2 had al een aparte Arcade-disk, GT3 een Arcade-optie, alle geruchten rond schademodellen), maar op één of andere manier kunnen ze het niet afdwingen (toch geen schade) etc.
Wat ik ervan gelezen heb zijn in ieder geval i.t.t. PG2 (maar ook vergeleken met GT3) de carphysics, de handling, autokarakterestiek en de performance van de auto's zo natuurgetrouw mogelijk gemaakt. Dus niet alleen qua gameplay maar ook qua realtime performance, in het clocken van tijden op een bestaand circuit vergeleken met tijden die die auto's in het echt rijden. Daar is veel tijd in gestoken in een geheel vernieuwd model. Dus ik denk wel dat in dat opzicht het t.o.v. GT3 nog wat realistischer wordt, en zeker vergeleken met PG2. Het tunen, upgraden en afstellen wordt ook verbeterd. Ik heb trouwens ook nog genoeg aan te merken op GT3 (gek genoeg andere zaken dan jou) maar ik verwacht dat zij leren van hun fouten en luisteren naar de kritiek. We zullen wel zien wat het wordt, duurt nog wel even voor ie uit is.
  vrijdag 21 november 2003 @ 11:24:56 #54
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14811023
The truth was in here.
pi_14816190
ik heb hem al 2 weken,te gekkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee spel....
pi_14816637
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:02 schreef maxso het volgende:
Stoer hoor
pi_14817343
Dit spel regeert!!!! Gisteren binnen gekregen en ben erg blij dat het nu weekend is.
  vrijdag 21 november 2003 @ 15:13:34 #58
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_14818545
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:02 schreef maxso het volgende:
Tering jij bent echt een koning

Ik ben inmiddels overleden
pi_14819467
quote:
Op vrijdag 21 november 2003 14:36 schreef CurzonDax het volgende:
Dit spel regeert!!!! Gisteren binnen gekregen en ben erg blij dat het nu weekend is.
Moet zeggen dat dat wijf in je avatar super lekker is. van die papier reclame
pi_14840917
quote:
Moet zeggen dat dat wijf in je avatar super lekker is. van die papier reclame
100% AGREE!!!
  zaterdag 22 november 2003 @ 15:11:35 #61
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_14841077
quote:
Op dinsdag 18 november 2003 09:42 schreef R_B het volgende:
Klopt, wij hebben ze ook al .
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_14843287
Geef mij maar GT4, dat is de echte race koning van de consoles.
Nee, ik vind PGR2 echt 100x niets en zal de GT serie ook nooit verslaan.
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:09:39 #63
74080 Goodluck
Het was me een waar genoegen!
pi_14843442
en mensen die hem al hebben: valt "ie mee of tegen ?
pi_14844145
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 17:03 schreef CloudStrife het volgende:
heb je hem gespeeld dan? want hij krijgt toch goede reviews (daar zeg ik niet meteen mee dat ie beter zal zijn dan GT4)
  zaterdag 22 november 2003 @ 17:51:44 #65
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14844414
quote:
Dit is angst wat er spreekt.. kraak iets af om je eigen een goed gevoel te geven, terwijl je weet dat dit spel zo uber gaat heersen.
The truth was in here.
  zaterdag 22 november 2003 @ 19:30:31 #66
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14846772
quote:
Volgens mij komt 'ie de eerst komende zes maanden nog niet uit hoor
pi_14848177
Ziet er prachtig uit, komt ie echt niet ook uit op de pc?
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  woensdag 26 november 2003 @ 09:07:18 #68
44902 R_B
pi_14935415
Ze verkopen hem vanaf gister bij de intertoys geloof ik en vandaag ook bij de dixsons...
pi_14935472
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:07 schreef R_B het volgende:
Ze verkopen hem vanaf gister bij de intertoys geloof ik en vandaag ook bij de dixsons...
*oei*

Straks eens gaan kijken dan...mijn loon is toch binnen. Maar eigenlijk moet ik wachten tot kerst.

woensdag 26 november 2003 @ 09:21:15 #70
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14935631
quote:
Op zaterdag 22 november 2003 20:29 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ziet er prachtig uit, komt ie echt niet ook uit op de pc?
Neen
  woensdag 26 november 2003 @ 11:51:12 #71
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14938942
quote:
Op woensdag 26 november 2003 09:11 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

*oei*

Straks eens gaan kijken dan...mijn loon is toch binnen. Maar eigenlijk moet ik wachten tot kerst.

Als je van racen houdt Gijs..
The truth was in here.
  woensdag 26 november 2003 @ 12:57:28 #72
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14940615
Godver, net NFSU gekocht, Manhunt vanavond halen EN PGR2!?

Dat wordt mn GC inruilen......

pi_14940816
Bij de Intertoys in Eindhoven is hij te koop.
  woensdag 26 november 2003 @ 13:43:19 #74
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14941804
quote:
Op woensdag 26 november 2003 12:57 schreef Robhimself het volgende:
Godver, net NFSU gekocht, Manhunt vanavond halen EN PGR2!?

Dat wordt mn GC inruilen......

Wie haalt er dan ook NFSU
The truth was in here.
pi_14943299
quote:
Op woensdag 26 november 2003 13:43 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wie haalt er dan ook NFSU

ik zou ze gewoon beide halen..
  woensdag 26 november 2003 @ 14:42:32 #76
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14943482
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:34 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

ik zou ze gewoon beide halen..

Ben zelf niet zo into 2F2F, dus dan is het he-le-maal niks voor me.
The truth was in here.
pi_14944057
quote:
Op woensdag 26 november 2003 14:42 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ben zelf niet zo into 2F2F, dus dan is het he-le-maal niks voor me.

2F2F? uitleg ik nodig hebbe
  woensdag 26 november 2003 @ 15:04:34 #78
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14944158
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:01 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

2F2F? uitleg ik nodig hebbe

2 Fast, 2 Furious
The truth was in here.
pi_14944293
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

2 Fast, 2 Furious

Doh!! Jezus man dat ik dat niet eens begreep. kmot ervan als je op werk zit en nergens zin in heb
  woensdag 26 november 2003 @ 15:52:00 #80
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14945613
Ik kan NFSU omruilen tegen PGR2 bij Toys R Us Ook al ben ik niet binnen 24 uur!!
  woensdag 26 november 2003 @ 17:04:39 #81
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14947617
quote:
Op woensdag 26 november 2003 15:52 schreef Robhimself het volgende:
Ik kan NFSU omruilen tegen PGR2 bij Toys R Us Ook al ben ik niet binnen 24 uur!!
Nou doen dus he!!!
The truth was in here.
  woensdag 26 november 2003 @ 20:16:26 #82
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14952894
quote:
Op woensdag 26 november 2003 17:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Nou doen dus he!!!

Kep em Meteen maar ff Manhunt gehaald, ik kom deze zeiknatte dagen wel door.
  woensdag 26 november 2003 @ 20:21:32 #83
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14953039
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:16 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Kep em Meteen maar ff Manhunt gehaald, ik kom deze zeiknatte dagen wel door.

The truth was in here.
  woensdag 26 november 2003 @ 20:22:38 #84
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14953064
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ben ook in Kudos stijl naar de shop geraced 3x bijna driftend uit de bocht gevlogen met mn moeders Micra Dat krijg je met zeiknat asfalt, een bocht van 80 graden en een snelheid van tegen de 90......
pi_14953226
hmmm mijn pre order is nog niet eens verstuurd, dat wordt na het weekend gamen dus... (heb nog genoeg liggen dus maakt niet echt uit).

Op zich wel een beetje balen, doordat de prijzen in de winkel ook lijken te zakken (het weekend is PGR2 bij MM maar 49 euro (hcc actie)) heeft het pre orderen ook weinig zin als de game in de gewone winkels ook nog eens eerder te koop is.

Ach ja, met Rainbow 6 heeft het dik 15 euro gescheeld, dat valt dan weer mee.

woensdag 26 november 2003 @ 20:29:56 #86
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14953293
quote:
Op woensdag 26 november 2003 20:27 schreef DinoPK het volgende:
hmmm mijn pre order is nog niet eens verstuurd, dat wordt na het weekend gamen dus... (heb nog genoeg liggen dus maakt niet echt uit).

Op zich wel een beetje balen, doordat de prijzen in de winkel ook lijken te zakken (het weekend is PGR2 bij MM maar 49 euro (hcc actie)) heeft het pre orderen ook weinig zin als de game in de gewone winkels ook nog eens eerder te koop is.

Ach ja, met Rainbow 6 heeft het dik 15 euro gescheeld, dat valt dan weer mee.

Bij Toys R us was ie maar 52,95. Valt dik mee
pi_14957226
Oh wacht er is een topic over!

Had ik al gezegd dat mijn broer het spel leuk vind?
Zo leuk zelfs dat ik het niet eens uit heb kunnen testen

woensdag 26 november 2003 @ 22:40:54 #88
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14957548
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:32 schreef Fuxl het volgende:
Oh wacht er is een topic over!

Had ik al gezegd dat mijn broer het spel leuk vind?
Zo leuk zelfs dat ik het niet eens uit heb kunnen testen

Bij mij zit ie nog in de seal Net Manhunt op de PS2 zitten spelen.....
  donderdag 27 november 2003 @ 01:00:54 #89
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_14961640
wreed spel !

Dikke graphics, veel auto's, lekkere gameplay en vanaf overmorgen Xbox Live !

Wallahjeweettog
  donderdag 27 november 2003 @ 02:01:52 #90
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14962334
quote:
Op woensdag 26 november 2003 22:40 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Bij mij zit ie nog in de seal

PETS SLAP!!!
The truth was in here.
  donderdag 27 november 2003 @ 09:30:27 #91
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14964006
Ik heb erover gedroomd en besloten 'm te gaan ruilen met iemand voor FIFA 2004 + een andere game, want die is toch geen fuck aan!

Best kut dat ik alleen in die droom FIFA 2004 had

donderdag 27 november 2003 @ 10:30:53 #92
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14965188
quote:
Op donderdag 27 november 2003 02:01 schreef Bastard het volgende:

[..]

PETS SLAP!!!

Kep gisteren even online gespeeld en het was meteen raak Ik duik volgens de ideale lijn de bocht in, komt er zo'n lompe engelsman aanscheuren.

Hij haalt me in, maarrrrrrr Robhimself is bekend met de PIT beweging
Dus met de rechterkant van mn voorbumper even de linkerkant van zijn achterbumper aantikken en SPIN!

Die lullo draaide 180 graden en de nr.2 positie was voor mij!

Owja, Ik heb nog nooit zo'n mooi racespel gespeeld!!

pi_14965379
Ik zit te wachten op gcshop
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
  donderdag 27 november 2003 @ 10:41:39 #94
44902 R_B
pi_14965402
Op gamerelease staat dat de release 28nov is....

Ik hoop toch eigenlijk wel dat ik hem nog voor het weekend binnen heb....

donderdag 27 november 2003 @ 10:50:53 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14965640
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:30 schreef Robhimself het volgende:

Owja, Ik heb nog nooit zo'n mooi racespel gespeeld!!

Kheb hem morgen.. oefen nog maar ff..
The truth was in here.
  donderdag 27 november 2003 @ 11:11:30 #96
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14966271
quote:
Op donderdag 27 november 2003 10:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kheb hem morgen.. oefen nog maar ff..

tssssssss......
  donderdag 27 november 2003 @ 11:20:11 #97
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14966519
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:11 schreef Robhimself het volgende:

[..]

tssssssss......

Lekke banden kunnen ook?
The truth was in here.
pi_14969451
quote:
Op donderdag 27 november 2003 11:20 schreef Bastard het volgende:

[..]

Lekke banden kunnen ook?

donderdag 27 november 2003 @ 14:01:39 #99
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14970821
Praat, Spel is opgehaald, kwam een cd bij met de soundtracks van het spel, en een speelbare demo van RS3.
The truth was in here.
  donderdag 27 november 2003 @ 14:23:22 #100
44902 R_B
pi_14971614
quote:
Op donderdag 27 november 2003 14:01 schreef Bastard het volgende:
Praat, Spel is opgehaald, kwam een cd bij met de soundtracks van het spel, en een speelbare demo van RS3.
Geinig....
  donderdag 27 november 2003 @ 16:31:51 #101
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14975902
Ik zat me net te twijfelen of ik ff op en neer zou rijden naar Groningen, het spel ophalen.
Ben ik 2100 wel weer thuis.. kan ik nog gamen vanavond.

... Maar dat word dan wel een duur spelletje met 50 euro benzine erbij.

The truth was in here.
pi_14976157
quote:
Ik zat me net te twijfelen of ik ff op en neer zou rijden naar Groningen, het spel ophalen.
... Maar dat word dan wel een duur spelletje met 50 euro benzine erbij
Waarom zou je, van die 50 euro kun je zowat alweer een nieuwe game halen...
pi_14976309
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:31 schreef Bastard het volgende:

je woont volgens je id in Alpen. waarom groningen?

[Dit bericht is gewijzigd door Chillmeister op 27-11-2003 16:47]

donderdag 27 november 2003 @ 17:09:08 #104
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14976971
quote:
Op donderdag 27 november 2003 16:45 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

je woont volgens je id in Alpen. waarom groningen?

Daar hebben ze het spel wel.. hier niet.. mn zwager woont er en die komt morgen hier heen
The truth was in here.
pi_14977522
quote:

Gek!
pi_14978854
quote:

Of of of:

Je rijd naar Beuningen. Laat je 40 euro achter. Neem je hem mee. Breng je het de volgende dag weer terug!
Scheelt je toch al jou weer 5 euro!

donderdag 27 november 2003 @ 21:21:52 #107
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14983914

Met de Soundtrack.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  donderdag 27 november 2003 @ 21:23:02 #108
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14983941
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:21 schreef gijsje79 het volgende:
[afbeelding]
Met de Soundtrack.
En deze is voor Bastard.
Halo Stats
360 Blog
  donderdag 27 november 2003 @ 21:38:30 #109
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_14984468
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:23 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

En deze is voor Bastard.

Hoe kom jij aan die soundtrack!?
-edit- Zie het al. Tis een lompe sampler, dus met halve liedjes...
  donderdag 27 november 2003 @ 22:14:42 #110
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14985702
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:38 schreef Robhimself het volgende:

[..]

ja maar je had hem wel willen hebben
The truth was in here.
  donderdag 27 november 2003 @ 22:21:28 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14985935
Ik ga 'm morgen gewoon halen
  donderdag 27 november 2003 @ 22:52:02 #112
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14987122
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:21 schreef twi het volgende:
Ik ga 'm morgen gewoon halen
Vind ik ook!!

Gijs wij gaan zo roelen op dat netwerk

The truth was in here.
  donderdag 27 november 2003 @ 22:57:08 #113
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14987315
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Vind ik ook!!

Gijs wij gaan zo roelen op dat netwerk

Ech wel! Ik heb 'm uiterlijk zaterdag in huis! Ik kan er als racer gewoon niet omheen!

En ik voel kriebels

donderdag 27 november 2003 @ 23:28:01 #114
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14988326
quote:
Op donderdag 27 november 2003 21:38 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Staan toch wel effen 10 nummers op.
Flinke Rock klinkt wel aardig.
Halo Stats
360 Blog
  vrijdag 28 november 2003 @ 00:22:02 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14989929
quote:
Op donderdag 27 november 2003 22:57 schreef twi het volgende:

[..]

En ik voel kriebels

Ik ook... ik zie in slowmotion onze ervaringen voorbij komen.
The truth was in here.
  vrijdag 28 november 2003 @ 00:53:58 #116
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14990915
Ik hoop dat de 3 à 4 zaken hier in Kattuk die Xbox games verkopen 'm in ieder geval hebben liggen. Bij voorkeur de FRS. 54,99 minus 5,50 korting = 49.49. Moet te doen zijn, niet?

Anders moet ik 'm bij de Dixons kopen. En sinds kort heb ik een schijthekel aan de Dixons en hun personeel. (De mannelijke dan, de vrouwelijke zijn wel lief).

vrijdag 28 november 2003 @ 02:33:31 #117
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14992011
Ik kan niet slapen

vrijdag 28 november 2003 @ 09:43:19 #118
44902 R_B
pi_14994162
Iemand zijn/haar versie al binnen via gamerelease.nl?
  vrijdag 28 november 2003 @ 09:44:37 #119
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14994190
De FRS krijgt ze pas rond 12.00 binnen
pi_14994211
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 00:53 schreef twi het volgende:
Anders moet ik 'm bij de Dixons kopen. En sinds kort heb ik een schijthekel aan de Dixons en hun personeel. (De mannelijke dan, de vrouwelijke zijn wel lief).
Het is inderdaad dom volk.
pi_14995259
ziet er goed uit.
alleen denk ik wel dat gt4 toch de troon gaat terug pikken.
want die ziet er fucking vet uit heb zoon preview versie mogen spelen en die is vet.
maar dit spel ziet er ook smooth ass uit
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  vrijdag 28 november 2003 @ 12:19:29 #122
10785 Smots
pi_14997316
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 10:38 schreef CecilBDemented het volgende:
want die ziet er fucking vet uit heb zoon preview versie mogen spelen en die is vet.
Was dat voor je site?
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:22:16 #123
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14999011
Ben toch wel erg benieuwd nu. Zijn er al xboxers die het gamen ?
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  vrijdag 28 november 2003 @ 13:28:52 #124
44902 R_B
pi_14999193
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 12:19 schreef Smots het volgende:

[..]

Was dat voor je site?

PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:22:39 #125
10785 Smots
pi_15000697
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:28 schreef R_B het volgende:

[..]

PAGINA IS NIET BESCHIKBAAR

gunst, je meent 't.
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:47:39 #126
10785 Smots
pi_15001367
  vrijdag 28 november 2003 @ 14:54:26 #127
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15001568
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Chocobo het volgende:
Net ff gedaan.. Verschrikkelijk goed afgewerkt wat ik nu snel heb gezien.. maar ga nu naar Leiden. Vanacht eens proberen.
The truth was in here.
pi_15002890
vraagje ondersteund xbox Force Feedback?
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:48:46 #129
44902 R_B
pi_15003020
oeps...
  vrijdag 28 november 2003 @ 15:59:40 #130
34586 kepler
No bounce, no play
pi_15003286
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 13:22 schreef Chocobo het volgende:
net op de HCC gedaan, paar rondjes op Live!
Wat een game goede gameplay, grafisch meer dan prima en een prima! snelheidsgevoel.
En moet flink trainen wil je de auto/track prima beheersen

Top game dus!! Zoals al eerder gezegt

The line is a dot to you!
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:42:01 #131
10785 Smots
pi_15004423
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 15:43 schreef Chillmeister het volgende:
vraagje ondersteund xbox Force Feedback?
ja, met het goede stuurtje wel.
deze bijvoorbeeld: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T156&fam=30
pi_15004667
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:42 schreef Smots het volgende:

[..]

ja, met het goede stuurtje wel.
deze bijvoorbeeld: http://europe.thrustmaster.com/products/d_prd.php?p=T156&fam=30

LOL zat ik net naar te kijken. Ik ga ook proberen of mij PC Force Feedback stuur ga werken op de xbox, met de juiste kabels. Alleen vrees ik dat ik weining succes zal hebben (op de ps2 doet mjjn pc stuurtje het wel).
  vrijdag 28 november 2003 @ 16:58:01 #133
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15004830
Heb 'm nu voor me liggen, maar moet nog even wachten tot na het eten
pi_15004861
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:58 schreef twi het volgende:
Heb 'm nu voor me liggen, maar moet nog even wachten tot na het eten
Je moet je signature wijzigen =)
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
  vrijdag 28 november 2003 @ 17:40:20 #135
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15005899
Inderdaad Heb 't toch niet kunnen laten en net even 3 racejes op Live gedaan. Dit spel is FUCKING GAAF!

Kreeg er nog zo'n mooi CDtje bij ook, zag er stiekum eentje liggen achter de balie en vroeg of 'ie erbij hoorden "Neem maar mee, er staat verder geen code op ofzo, dus we zullen 'm niet missen".

Vrouwen (bij de Dixons, FRS kreeg 'm vandaag toch niet , dus moest toch maar naar die ballentent).

Juweeltje

De besturing vind ik overigens wat meer lijken op die van GT3, maar dan semi-arcade achtig in PGR 1 stijl. Maar oh, wat is dit een supergame!

vrijdag 28 november 2003 @ 17:48:10 #136
10785 Smots
pi_15006107
quote:
Op vrijdag 28 november 2003 16:51 schreef Chillmeister het volgende:

[..]

LOL zat ik net naar te kijken. Ik ga ook proberen of mij PC Force Feedback stuur ga werken op de xbox, met de juiste kabels. Alleen vrees ik dat ik weining succes zal hebben (op de ps2 doet mjjn pc stuurtje het wel).

fat chance dat 'ie op je Xbox aangesloten kan worden
  zaterdag 29 november 2003 @ 00:17:48 #137
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15014643
Deze game ruled ZO zwaar
  zaterdag 29 november 2003 @ 10:09:24 #138
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15018057
Had ik al gezegd dat deze game ruled?

Bastard, heb je zitten spelen of moet je je diep gaan zitten schamen dat je hier nog steeds niks van je hebt laten horen omdat je er niet meer aan toe bent gekomen?

Nurburgring!

pi_15018109
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 00:17 schreef twi het volgende:
Deze game ruled ZO zwaar
Vanmiddag, vanmiddag..
  zaterdag 29 november 2003 @ 10:41:37 #140
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15018247
Weet je wat pas echt martelen is?

Vanmiddag (en misschien vanavond) kan ik niet spelen

pi_15018261
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 10:09 schreef twi het volgende:
Bastard, heb je zitten spelen of moet je je diep gaan zitten schamen dat je hier nog steeds niks van je hebt laten horen omdat je er niet meer aan toe bent gekomen?
480 Gijsjes gaan mieten

Hiij heeft het er wel over gehad hoor.

zaterdag 29 november 2003 @ 10:54:11 #142
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15018314
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 10:43 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

480 Gijsjes gaan mieten

Hiij heeft het er wel over gehad hoor.

En dat noemt zich een gamer Je hebt 'm natuurlijk wel effe op z'n flikker gegeven he?
  zaterdag 29 november 2003 @ 15:35:40 #143
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15021923
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 10:41 schreef twi het volgende:
Weet je wat pas echt martelen is?

Vanmiddag (en misschien vanavond) kan ik niet spelen

Whhehehe.. ik zie bij jou 10 minuten play time staan en bij mij 4 en half uur
The truth was in here.
  zaterdag 29 november 2003 @ 15:38:00 #144
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15021958
Had ik al gezegd dat dit het mooiste racespel is wat ik OOIT heb gespeeld

Wat een gfx man.. das toch niet meer normaal, zelfs het zonlicht weerkaatst.. gebouwen zie je in de mooie lak. Prachtig systeem om up te daten!! Prachtig spel werkelijk

The truth was in here.
  zaterdag 29 november 2003 @ 15:42:48 #145
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15022034
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 15:38 schreef Bastard het volgende:

Wat een gfx man.. das toch niet meer normaal, zelfs het zonlicht weerkaatst.. gebouwen zie je in de mooie lak. Prachtig systeem om up te daten!! Prachtig spel werkelijk

Gijs

Dit lijkt me zoooooooooooooooooooooooo cool

Ik MOET het hebben. Ben bang dat ik me niet kan inhouden

zaterdag 29 november 2003 @ 15:57:39 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15022248
En de regen, dan heeft 'ie het niet eens over de regen

Dit is de meest fantastische racegame sinds...GT1!

zaterdag 29 november 2003 @ 15:59:27 #147
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15022279
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 15:38 schreef Bastard het volgende:

* eens is

Beste consoleracer van dit moment. Het spelprincipe is gewoon ijzersterk en de besturing is megageil. En het wagenpark is helemaal super. Top game, en iedereen kopen die handel !!!!

PGR

zaterdag 29 november 2003 @ 16:00:31 #148
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15022293
HOU OP !
  zaterdag 29 november 2003 @ 16:02:09 #149
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15022327
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:
HOU OP !
Had ik al gezegd dat je gedegradeerd wordt tot anti-Gijs als je deze game niet in je collectie hebt?
  zaterdag 29 november 2003 @ 16:02:45 #150
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15022337
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:00 schreef Chocobo het volgende:
HOU OP !
Nee

Iedereen die een Xbox heeft een ooit nog maar eens naar een auto heeft gekeken MOET deze kopen. Sorry, maar het is gewoon de waarheid.

Shit man, zit hier nu te typen, maar mijn hersenen zeggen dat ik verder moet racen, wat ik dan ook ga doen.

PGR2

zaterdag 29 november 2003 @ 16:03:23 #151
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15022349
Alles is perfekt aan het spel, de besturing, het rijden.. menu's.. en alles gekoppeld aan live. Beste live spel misschien wel..
The truth was in here.
  zaterdag 29 november 2003 @ 16:52:08 #152
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15023066
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 16:03 schreef Bastard het volgende:
Alles is perfekt aan het spel, de besturing, het rijden.. menu's.. en alles gekoppeld aan live. Beste live spel misschien wel..
Gijsje gaat hem ook halen zeker ?
  zaterdag 29 november 2003 @ 17:00:48 #153
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15023194
HEBBEN

over een maand maar kopen

eerst sparen

Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_15023346
Ik heb niet eens zin meer in die singleplayer, Live 0wned erg.. Maja, ik moet die auto's in de singeplayer unlocken natuurlijk

Zat ik gister nog te roepen dat RS3 het beste Live-spel was, nu is dat PGR2 .

zaterdag 29 november 2003 @ 17:12:45 #155
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15023388
Live racen met Classics
pi_15023568
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:12 schreef twi het volgende:
Live racen met Classics
Nee man, die class waar die Enzo ook bij staat .

*Wilt die Enzo

zaterdag 29 november 2003 @ 17:32:13 #157
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15023740
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 17:23 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Nee man, die class waar die Enzo ook bij staat .

*Wilt die Enzo

Niet te snel, dan worden de verschillen al snel zo groot dat ze niet meer overbrugbaar zijn Dan vind ik het met Renault Spiders en Classics een stuk gaver!
  zaterdag 29 november 2003 @ 18:26:34 #158
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15024603
Ik heb die Enzo zojuist eens getest... alle jezus wat een machine zeg...

Heb nu overinges de Skyline, ook erg fijne auto

zaterdag 29 november 2003 @ 19:19:11 #159
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15025316
OK That's it... moet dit hebben
pi_15026594
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 19:19 schreef Chocobo het volgende:
OK That's it... moet dit hebben

Die Saleen S7 0wned ook best wel

zaterdag 29 november 2003 @ 21:31:38 #161
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15027326
Wat een spel
The truth was in here.
pi_15027368
Ik moet dit spel ook hebben!
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:38:29 #163
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15027459
Dusse.. het is wel een aardig spel, als 't ware?
Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:51:56 #164
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15027690
Tis niet eens uit te leggen hoe mooi dit spel werkt .. kan je niet uitleggen gewoon, dat moet je ervaren.
The truth was in here.
pi_15027739
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:51 schreef Bastard het volgende:
Tis niet eens uit te leggen hoe mooi dit spel werkt .. kan je niet uitleggen gewoon, dat moet je ervaren.
Gijs...volgens mij is dit hardcore auto-porno, of niet?
pi_15027743
Bastard potjandosie kom nou tennisen!
RRoD : Het is niet de vraag OF het gebeurt, maar WANNEER het gebeurt!
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:58:52 #167
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15027817
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:54 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Gijs...volgens mij is dit hardcore auto-porno, of niet?

Nou laat ik zo zeggen.. eens in de 2 jaar ofzo komt er een goed racespel langs.. en dit was zeker het wachten waard. Beste raceervaring voor mij persoonlijk, vooral omdat allllles gekoppeld is aan live.
The truth was in here.
  zaterdag 29 november 2003 @ 21:59:09 #168
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15027825
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:54 schreef Gamedemon het volgende:
Bastard potjandosie kom nou tennisen!
Ja van de week weer eens dan
The truth was in here.
  zaterdag 29 november 2003 @ 22:01:05 #169
26886 EmjaY
Chuck FTW!!1!!!
pi_15027858
Argh wat een vet spel

Alleen moet ik nu echt Live! hebben
Maar moet ik weer een router kopen

Btw gaat een creditcard aanschaffen een beetje makkelijk ? Aangezien je die ook nodig hebt :S

Wallahjeweettog
  zaterdag 29 november 2003 @ 22:09:35 #170
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15027970
GT3, KNIEL voor PGR2
pi_15027980
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 21:58 schreef Bastard het volgende:
Nou laat ik zo zeggen.. eens in de 2 jaar ofzo komt er een goed racespel langs.. en dit was zeker het wachten waard. Beste raceervaring voor mij persoonlijk, vooral omdat allllles gekoppeld is aan live.
Ik heb het hoesje vandaag onder de neus van mijn kuiken geduwd! DIE wil ik voor kerst!
  zaterdag 29 november 2003 @ 22:13:00 #172
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15028016
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 22:10 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Ik heb het hoesje vandaag onder de neus van mijn kuiken geduwd! DIE wil ik voor kerst!

Ik zou eerder verwachten:

"Kijk, DIE moet ik NU hebben, die schoenen van jou komen later wel. Eerst de primaire behoeftes verzorgen."

pi_15028042
Ik ben nog druk bezig met Kotor Twi, vindt het zonde om dat topspel te laten liggen.

Beschikt PGR2 eigenlijk ook over Surround geluid?

zaterdag 29 november 2003 @ 22:20:48 #174
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15028143
Geen idee, ik heb de game alleen op een 37cm tv'tje gedaan met mono geluid. Kan je nagaan wat een beest van een spel het is
  zaterdag 29 november 2003 @ 22:34:12 #175
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15028374
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 22:15 schreef Strolie75 het volgende:
Ik ben nog druk bezig met Kotor Twi, vindt het zonde om dat topspel te laten liggen.

Beschikt PGR2 eigenlijk ook over Surround geluid?

5.1 DTS all the way !!!
  zondag 30 november 2003 @ 00:06:47 #176
44902 R_B
pi_15030099
Ik heb hem sinds gister....wat een supergame...

Heb nu een aantal dingen op platinum gehaald...verder een aantal op gold...

alleen ik moet toch zeggen de cone challenges zijn best pittig...zeker als je die ene van 1100 moet halen in sydney....

In yokohama is dat racen ook supertof...met 6 auto's racen weet niet precies welke het was...maar je rijdt in iedergeval rondjes in een soort 'schuin' vierkant...

Zoveel wagens waaruit je kan kiezen....en zoveel verschillende races...holy shit...met deze game ben je echt superlang zoet...

Gister ook nog ff een aantal potjes live gedaan...zelf gehost...en geraced in moskou.....ook heel kick...we reden allemaal in een porshe 911....bijna geen lag...1 keertje...dat een auto een beetje schokte....(zelfde effect als bij motogp.)

zondag 30 november 2003 @ 00:25:47 #177
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15030388
kan iemand mij vertellen wat voor multiplayer modes er zijn op live?
naast racen nog andere modes? ook een fun mode zoals bij MM3 cruise is?
  zondag 30 november 2003 @ 01:14:40 #178
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15031090
Volgens mij niet, maar de stad is ook statischer dan bij MM3. Je hoeft hier geen schansen, lantaarnpalen e.d. te verwachten. Dus eigenlijk zou die ook vrij nutteloos zijn.
  zondag 30 november 2003 @ 01:15:05 #179
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15031096

Project Gotham Racing 2

zondag 30 november 2003 @ 01:55:20 #180
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15031605
quote:
Op zondag 30 november 2003 01:15 schreef twi het volgende:

Project Gotham Racing 2

Ken het, maten van mij kwamen me ophalen om uit te gaan, ze zitten hier nu nog PGR2 te spelen
  zondag 30 november 2003 @ 02:32:41 #181
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15032045
tsja ik zit te twijfelen om pgr2 te halen
deel 1 was puur irritante singleplayer...
moet bij 2 beter zijn zeggen ze...
plus dat amped me ook errug cool lijkt om live te doen
  zondag 30 november 2003 @ 02:36:14 #182
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15032079
OEPS!!!

Ik zit op single player nu steeds die cudo challenge te doen.. en ben bij de hogere klasse aangekomen. Maar nu weigert het spel soms om te starten.. en nu wil hij gewoon helemaal geen enkele race meer starten bij de sportscars cup!!!

Van alles geprobeerd maar blijft steeds zeggen dat er iets mis is met de disc!!

Baal er behoorlijk van.

Steeds op het punt dat de race moet gaan beginnen..

The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 09:21:58 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15032928
Je Xbox wil gewoon even rust, Gijs. Om half drie 's nachts
  zondag 30 november 2003 @ 11:07:04 #184
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15033526
quote:
Op zondag 30 november 2003 02:36 schreef Bastard het volgende:
OEPS!!!

Ik zit op single player nu steeds die cudo challenge te doen.. en ben bij de hogere klasse aangekomen. Maar nu weigert het spel soms om te starten.. en nu wil hij gewoon helemaal geen enkele race meer starten bij de sportscars cup!!!

Van alles geprobeerd maar blijft steeds zeggen dat er iets mis is met de disc!!

Baal er behoorlijk van.

Steeds op het punt dat de race moet gaan beginnen..

Dat heb ik ook wel eens met Rainbow Six maar dat is zelden. Kan met de Xboxlive enabling te maken hebben Geen idee eigenlijk. Probeer het zometeen nog eens anders
  zondag 30 november 2003 @ 11:23:40 #185
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15033650
quote:
Op zondag 30 november 2003 09:21 schreef twi het volgende:
Je Xbox wil gewoon even rust, Gijs. Om half drie 's nachts
Kennelijk heb je gelijk, hij doet het nu weer zonder problemen

Maar das wel dom hoor, heb ik nog nooit gehad!

The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 11:24:50 #186
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15033661
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:23 schreef Bastard het volgende:

[..]

Kennelijk heb je gelijk, hij doet het nu weer zonder problemen

Maar das wel dom hoor, heb ik nog nooit gehad!

Je hebt hem leeggedraaid
  zondag 30 november 2003 @ 11:55:35 #187
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15034071
quote:
Op zondag 30 november 2003 11:24 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Je hebt hem leeggedraaid

Nee.. is weer hetzelfde als vannacht

Kan alles doen in het spel.. maar bij de Kudochallenge laat ie het afweten bij de sports coupe series.
Denk een foutje op de disk ofzow?

The truth was in here.
pi_15034322
Heb je er met andere games ook last van B.? Anders even terugsturen en omruilen?
  zondag 30 november 2003 @ 12:57:05 #189
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15035097
quote:
Op zondag 30 november 2003 12:14 schreef Strolie75 het volgende:
Heb je er met andere games ook last van B.? Anders even terugsturen en omruilen?
Andere games niet inderdaad..
The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 13:01:59 #190
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15035200
ik had dat met deeltje 1...me save file was corrupt toen toen moest ik helemaal opnieuw beginnen...want met die nieuwe save kwam ik wel in de race waarbij ik met die andere niet kon komen
  zondag 30 november 2003 @ 13:16:29 #191
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15035456
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:01 schreef Gamedemon het volgende:
ik had dat met deeltje 1...me save file was corrupt toen toen moest ik helemaal opnieuw beginnen...want met die nieuwe save kwam ik wel in de race waarbij ik met die andere niet kon komen
Saven doet ie automatisch.. loaden ook, en dat onderbreek ik niet.

Spel is mee met mensen naar Groningen, proberen om te ruilen morgen.

The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 13:25:29 #192
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15035634
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:16 schreef Bastard het volgende:

[..]

Goed zuur man. Maar ik geloof dat MS best redelijk is in ruilen als de shop het al niet wil.

desondanks is overzetten naar de 120 GB HD tegenwoordig het eerste wat ik doe als ik thuiskom met een origineel. Al m'n recentere XBOX DVDs liggen voor altijd in nagenoeg ongeschonden toestand in de doosjes..

zondag 30 november 2003 @ 13:38:43 #193
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15035849
quote:

[..]

Dat heb jij weer
  zondag 30 november 2003 @ 13:48:51 #194
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15036022
quote:

[..]

mooi dan kennen we tennisen straks
  zondag 30 november 2003 @ 14:17:03 #195
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15036524
quote:
Op zondag 30 november 2003 13:38 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dat heb jij weer

Yep.
The truth was in here.
pi_15036904
Vind hem tegenvallen. Heb geen Live hier in dit boerengat, en singleplayer is alweer tegenvallend vind ik. Was 2 dagen totaal verslaafd eraan, maar begint nu al te vervelen wegens te weinig afwisseling. Denk toch dat ik hem in ga ruilen voor NFSU.
  zondag 30 november 2003 @ 14:54:44 #197
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15037204
erm need for speed is geen haar beter hoor..de tracks zijn allemaal hetzelfde zowat...kheb iets van 30 challenges gedaan en kzie nog niet zo'n denderend groot verschil tussen de banen
  zondag 30 november 2003 @ 15:47:25 #198
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15038107
Beste race spel wat ik ooit heb gespeeld.
Halo Stats
360 Blog
  zondag 30 november 2003 @ 15:52:14 #199
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15038190
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:47 schreef gijsje79 het volgende:

zondag 30 november 2003 @ 15:52:48 #200
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15038203
quote:
Op zondag 30 november 2003 14:39 schreef LordOfThePings het volgende:
Vind hem tegenvallen. Heb geen Live hier in dit boerengat, en singleplayer is alweer tegenvallend vind ik. Was 2 dagen totaal verslaafd eraan, maar begint nu al te vervelen wegens te weinig afwisseling. Denk toch dat ik hem in ga ruilen voor NFSU.
PROEST
The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 15:53:16 #201
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15038214
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:47 schreef gijsje79 het volgende:

Ga spelen dan
The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 15:56:03 #202
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15038271
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:53 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ga spelen dan

*bekentenis*

Heb hem net gehaald Was hier koopzondag MOEST het doen,....

zondag 30 november 2003 @ 15:57:45 #203
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15038311
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Chocobo het volgende:

[..]

*bekentenis*

Wat doe je dan nog hier? Ga spelen gekkenhuis!!

Tis zo mooi spel.. je kan ook bij alles wat je doet meteen op het scoreboard zien hoe dat is in vergelijking met de wereld of je vrienden.

Heb wat tijdritten vanmorgen nog gedaan.. sta ik ergens 165e ofzo

The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 16:02:45 #204
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15038397
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat doe je dan nog hier? Ga spelen gekkenhuis!!

Tis zo mooi spel.. je kan ook bij alles wat je doet meteen op het scoreboard zien hoe dat is in vergelijking met de wereld of je vrienden.

Heb wat tijdritten vanmorgen nog gedaan.. sta ik ergens 165e ofzo

Ja,..je kan alle friend stats bekijken, dus heb ik je net even bekeken. GOD Ik ga verder want het is waanzinnig

ALLES is echt online ook

zondag 30 november 2003 @ 16:04:02 #205
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15038414
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:02 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,..je kan alle friend stats bekijken, dus heb ik je net even bekeken. GOD Ik ga verder want het is waanzinnig

ALLES is echt online ook

Ja zodra je SP start ben je al online.. dus steeeds friendsrequesten weigeren

Ik sta niet heel slecht in de stats he? (En dan niet eens echt mn best gedaan om zilver te behalen)

The truth was in here.
  zondag 30 november 2003 @ 16:05:40 #206
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15038443
quote:
Op zondag 30 november 2003 16:04 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ja zodra je SP start ben je al online.. dus steeeds friendsrequesten weigeren

Je kan ook in de Xbox Live opties "Appear online" uitzetten

TERING wat een opties trouwens... oh,.. dat herinnerd me,.. ga meteen even wat cd's op mijn Xbox zetten

pi_15040818
quote:
Op zondag 30 november 2003 15:56 schreef Chocobo het volgende:
*bekentenis*

pi_15041810
Heb hem net gekregen, Ma was vergeten de post van zaterdag aan me te geven
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_15042714
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:08 schreef Ceased2Be het volgende:
Heb hem net gekregen, Ma was vergeten de post van zaterdag aan me te geven

Kunnen we niet een keertje met z'n allen racen?

zondag 30 november 2003 @ 19:51:10 #210
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_15042833
Ik mis mn live toch wel erg, ik wacht dus maar gewoon eventjes met deze titel.
En in januari zal ik dan wel totaal geowned worden
  zondag 30 november 2003 @ 19:53:03 #211
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15042887
quote:
Op zondag 30 november 2003 18:13 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Tis de ultieme Live ervaring... ECHT WAAR
  zondag 30 november 2003 @ 20:12:16 #212
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_15043400
Ik heb kramp in mijn vingers van het spelen...
Zal nog meer moeten spelen vrees ik
pi_15056133
Blij dat ik ADV heb vandaag
Zo maar weer eens m'n box aanzwengelen.
pi_15056161
Over een uurtje lunchpauze...ga ik hem halen.

Fuck wachten tot kerst...het vlees is zwak.

[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 01-12-2003 12:19]

maandag 1 december 2003 @ 12:18:39 #215
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_15056929
Gisteren tegen Derek NL een rondje Nürburgring gedaan Ik lag 28 seconden achter.....kut 3000GT ook
  maandag 1 december 2003 @ 13:26:08 #216
44902 R_B
pi_15058493
quote:
Op maandag 1 december 2003 12:18 schreef Robhimself het volgende:
Gisteren tegen Derek NL een rondje Nürburgring gedaan Ik lag 28 seconden achter.....kut 3000GT ook
Die rondes zijn mij een beetje te lang...

Ik vind moskou KGB route wel tof...en yokohoma...alleen jammer dat je het aantal rondjes niet kan aanpassen...

Bijv. bij yokohama dat schuinevierkant zegmaar...daar zouden een stuk of 7 rondes veel beter op hun plaats zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door R_B op 01-12-2003 14:08]

pi_15058553
Ik heb hem!
  maandag 1 december 2003 @ 15:03:10 #218
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_15061040
quote:
Op maandag 1 december 2003 11:50 schreef Strolie75 het volgende:
Over een uurtje lunchpauze...ga ik hem halen.

Fuck wachten tot kerst...het vlees is zwak.

maandag 1 december 2003 @ 17:42:01 #219
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15064913
ik heb hem _O_en hij ownt maar heb geen live heb de volkswagen r32 en clio v6 gekocht
  maandag 1 december 2003 @ 19:29:52 #220
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15067775
quote:
Op maandag 1 december 2003 17:42 schreef GotenSSJ het volgende:
ik heb hem _O_en hij ownt maar heb geen live heb de volkswagen r32 en clio v6 gekocht
Ik stond op het punt om een F40 te kopen
The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 19:33:45 #221
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15067892
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:29 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik stond op het punt om een F40 te kopen

Heb de F40.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 19:35:55 #222
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15067954
En de Enzo
  maandag 1 december 2003 @ 19:40:29 #223
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15068111
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:33 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb de F40.

The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 19:40:55 #224
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15068129
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:35 schreef twi het volgende:
En de Enzo
Die vind ik lelijk
The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 19:41:48 #225
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15068156
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:40 schreef Bastard het volgende:

[..]

Maar nog niet in gereden.
Nu moet ik het spel maar es gaan aanschaffen, zal volgende maand wel zijn.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 19:45:49 #226
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15068278
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:41 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Maar nog niet in gereden.
Nu moet ik het spel maar es gaan aanschaffen, zal volgende maand wel zijn.

Ik ken je lasten.. ik moest ook wachten weer met spelen van Top spin.. en das niet grappig.
The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 19:47:35 #227
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15068319
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:45 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ik ken je lasten.. ik moest ook wachten weer met spelen van Top spin.. en das niet grappig.

Ja en het was ook al meteen een dure maand.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 19:53:03 #228
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15068507
Ik moet nou toch even toegeven.

Gatverdamme wat is die muscle car klasse zuur Ik kan niet wachten totdat ik bij de Supercars zit (sorry Bastard )

maandag 1 december 2003 @ 19:58:37 #229
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15068681
OMG DIE BOXTER RULEZ ! heb de rest op meer dan 30 sec gereden !
  maandag 1 december 2003 @ 20:02:12 #230
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15068798
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
En wie is de rest?
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 20:03:12 #231
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15068837
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:02 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

En wie is de rest?

pfff HONDA 2000,mr2 spyder,Z4

dacht ik

maandag 1 december 2003 @ 20:03:25 #232
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15068846
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:53 schreef twi het volgende:
Ik moet nou toch even toegeven.

Gatverdamme wat is die muscle car klasse zuur Ik kan niet wachten totdat ik bij de Supercars zit (sorry Bastard )

Ikke niet snap denk
The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 20:04:22 #233
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15068877
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef GotenSSJ het volgende:

[..]

pfff HONDA 2000,mr2 spyder,Z4

dacht ik

Dacht op de Fokkers die het spel ook hebben.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 20:05:51 #234
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_15068927
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:04 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Dacht op de Fokkers die het spel ook hebben.

ikke niet snap
  maandag 1 december 2003 @ 20:46:41 #235
63920 Gaaaast
Werken zuigt
pi_15070399
Schoonmoeders gewoon het spel al heeft thuisliggen maar moet wachten tot kerst
Livetag: Struikrover | Mijn DVD`s | Forza!!!
  maandag 1 december 2003 @ 21:14:29 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15071357
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:03 schreef Bastard het volgende:

[..]

Ikke niet snap denk

1) Een deel van de game vind ik niet leuk
2) Bij de Supercars ging jouw PGR2 rot doen
  maandag 1 december 2003 @ 21:15:48 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15071414
quote:
Op maandag 1 december 2003 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Op "Steel" zeker?
  maandag 1 december 2003 @ 21:21:17 #238
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15071623
quote:
Op maandag 1 december 2003 21:14 schreef twi het volgende:

[..]

1) Een deel van de game vind ik niet leuk
2) Bij de Supercars ging jouw PGR2 rot doen

1)boeien
2)sports coupe
The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 21:24:21 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15071732
Oei, gelukkig Dan ben ik daar al voorbij
  maandag 1 december 2003 @ 22:19:46 #240
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15073855
quote:
Op maandag 1 december 2003 20:46 schreef Gaaaast het volgende:
Schoonmoeders gewoon het spel al heeft thuisliggen maar moet wachten tot kerst
Dat's pas last.
Halo Stats
360 Blog
pi_15073891
Lekker geraced met een Mini.
  maandag 1 december 2003 @ 22:40:25 #242
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15074665
istie net zo irritant als deel 1 of leuker?
deel 1 was echt irri om door te spelen!
  maandag 1 december 2003 @ 22:44:07 #243
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15074792
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:40 schreef Gamedemon het volgende:
istie net zo irritant als deel 1 of leuker?
deel 1 was echt irri om door te spelen!
Vond deel 1 geen kloot aan, Maar deel 2 is echt heilig.
Moet hem alleen nog hebben.
Wel het hele weekend geraced.
Voordeel is ook dat ie alles bijhoud op Live.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 22:55:25 #244
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15075177
hmz morgen maar ff checken dan...en hoe zit et live?
net zo als midtown madness dat iedere mongool die kournikov ofzoiets neemt? of echt aleen je geunlockte cars...
of gewoon dat je met bepaalde types aleen rijden mag
  maandag 1 december 2003 @ 23:02:53 #245
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15075389
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:55 schreef Gamedemon het volgende:
hmz morgen maar ff checken dan...en hoe zit et live?
net zo als midtown madness dat iedere mongool die kournikov ofzoiets neemt? of echt aleen je geunlockte cars...
of gewoon dat je met bepaalde types aleen rijden mag
Hij houd alles bij zoals de tijden van iedere baan.
Je ziet meteen wat je ranglijst is.
Heb het effen gedaan op Live spelen kan je volgens mij de auto's pakken die je gekocht hebt.
Trouwens de gameplay is ook beter bij dit spel vergeleken bij deel 1.
Heb 3 woorden voor je. Haal Het Spel.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 23:03:44 #246
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15075423
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:02 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Heb 3 woorden voor je. Haal Het Spel.

The truth was in here.
  maandag 1 december 2003 @ 23:11:15 #247
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15075689
mischien moet ik dat maar doen...als het poep is ruil ik em wel tegen amped 2
  maandag 1 december 2003 @ 23:17:06 #248
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15075932
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:11 schreef Gamedemon het volgende:
mischien moet ik dat maar doen...als het poep is ruil ik em wel tegen amped 2
Als je een race liefhebber bent is dit prachtig.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 23:29:03 #249
30192 Gamedemon
En dat is 2!
pi_15076378
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:17 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Als je een race liefhebber bent is dit prachtig.

ik vind gran turismo iig prachtig
  maandag 1 december 2003 @ 23:35:30 #250
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_15076580
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:29 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ik vind gran turismo iig prachtig

Dan ga je van dit spel genieten.
Verschillende opdrachten die je moet doen.
Je kan dan alleen je auto niet tunen.
Verder erg veel variatie is spel mogelijkheden.
Ik noem het een Klaar in race games.
Halo Stats
360 Blog
  maandag 1 december 2003 @ 23:37:09 #251
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15076617
quote:
Op maandag 1 december 2003 22:20 schreef Strolie75 het volgende:
Lekker geraced met een Mini.
Stoer spel he
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:10:28 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_15077520
Vanaf 16.30 doorgegaan tot net 0.00. Zit nu in de Supercars, wil zo snel mogelijk door naar de top om daarna alles op platinum te halen (heb nu afwisselend goud en zilver).

Overigens, deel 1 was in principe net zo goed qua gameplay hoor, ik herken echt een hoop in PGR2 terug. Maar PGR2 is beter, groter, mooier, uitgebreider en vetter. En terecht

pi_15077825
kan iemand niet even wat screens plaatsen die hij of zij( als het een zei is wil ik wel daten ) heeft gemaakt met de digicam
ben wel benieuwd ik vind het in iedergeval wel een lekker spel
heb alleen geen xbox
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:22:05 #254
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_15077864
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:20 schreef CecilBDemented het volgende:
kan iemand niet even wat screens plaatsen die hij of zij( als het een zei is wil ik wel daten ) heeft gemaakt met de digicam
ben wel benieuwd ik vind het in iedergeval wel een lekker spel
heb alleen geen xbox
?
pi_15078162
ik verklaar kan iemand even digicam foto's maken van bv scores enzo
ik speel het spel altijd bij een maat van mij
maar al had ik een xbox dan had ik de game ook gekocht
  dinsdag 2 december 2003 @ 00:34:11 #256
8372 Bastard
Persona non grata
pi_15078164
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 00:10 schreef twi het volgende:
Vanaf 16.30 doorgegaan tot net 0.00. Zit nu in de Supercars, wil zo snel mogelijk door naar de top om daarna alles op platinum te halen (heb nu afwisselend goud en zilver).
Ik win het toch wel van je.
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')