Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:36 schreef Kondros het volgende:
Wie heeft heel de aftiteling gezien... alle de credits... Ik raad jullie allemaal aan al de credits opnieuw te beklijken voor het kleine filmpje dat hierachter verschijnt !!!!!
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 17:22 schreef _Abu_ het volgende:
[..]
Ok, wattan? Vertel even in een spoiler, want ben erg benieuwd maar kan niet even snel weer kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Tis gewoon zelda in een ander jasje. In Zelda:TWW heb je een boot, kun je vechten + je hebt een camera waar je foto's mee kunt maken. BG&E is niet erg orgineel, maar wel een geweldige game.quote:Op zondag 14 maart 2004 22:27 schreef I.R.Baboon het volgende:
Weekendje gespeeld, en erg leuk. Ik vind het wel vrij duidelijk afgekeken van Zelda, met wat F-zero invloeden er in, iets van Pokemon Snap, en nog een paar andere dingen die ik alweer vergeten ben.
Maar goed, het is wel erg leuk, en de Nederlandse versie vind ik helemaal niet zo vervelend als dat ik zou denken.
quote:Op woensdag 31 maart 2004 16:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Verder vraag ik me af hoe je bij race 3 komt? Ik heb 1 en 2 allebei gewonnen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
Ja dar zat ik ook op 1 punt te klotenquote:Op woensdag 31 maart 2004 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok, parels verzamelen dusNog 5
Ik zat trouwens in een Alpha Sections Pakhuis, maar die is veel moeilijker dan de fabriek waar je eerst zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
quote:Op maandag 12 april 2004 20:36 schreef smiliej het volgende:
ik ben nu bij de maan alleen ik kom niet verder door die rare deurenik heb wel die spiegel maar weet niet waar ik die moet plaatsen. iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit zelf met een spin op een vlotje bij de eindbaas te prutsen. Die gyrodisc is te traag omdat die spin constant springt .Met die stok lukt het redelijk totdat die boven me hangt, ben ik weer af.
[ Bericht 17% gewijzigd door Bayswater op 05-05-2004 03:35:00 ]Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |