abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_15987151
quote:
Op donderdag 25 december 2003 21:35 schreef Maria81 het volgende:

[..]
Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...

Ik zit nog steeds vast hoor... wil niemand mij helpen?
Love never dies
pi_15987817
Maria81 als je me even uitlegt hoe ik een spoiler maak, zal ik je vertellen wat je moet doen. Ik ben nieuw hier dus ik weet dat nog niet.
pi_15988242
spoiler:
typ hier je stukje tekst
Love never dies
pi_15988469
Lexie to the rescue :

Een spoilertag maak je zo:

code:
[spoiler] Plaats hier je stukje spoiler. [/spoiler]
pi_15988579
Thanks!

Vrouwen en techniek he

Love never dies
pi_16030926
quote:
Op maandag 5 januari 2004 15:00 schreef Nouvejummie het volgende:
Ik zit vast! Kan iemand me vertellen hoe ik aan de codes kom die ik in moet voeren om mijn ruimteschip vrij te maken? De plaatsen waar ik ze in moet voeren heb ik gevonden, maar ik kan ook geen aantekeningen vinden.
Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!
pi_16030995
quote:
Op maandag 5 januari 2004 18:24 schreef Maria81 het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds vast hoor... wil niemand mij helpen?

spoiler:
Welke fuse? Om de deur open te krijgen? Om de lift te starten? Of later in het spel? Om de lift en de deur open te krijgen: ze zitten in dezelfde kamer... het verwarrende is dat je dus 2 fuses uit die kamer moet halen(!) De ene zie je direct maar de ander zit aan de andere kant van de machine. Verderop in het spel moet je steeds tegen een electriciteitskastje aantrappen zodat de stroom tijdelijk van de fuse af is. Suc6
pi_16060729
quote:
Op woensdag 7 januari 2004 10:19 schreef dingengebeuren het volgende:

[..]

Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!

Oeps! Wie is er nou een slimmerd
Ik dacht dat ik het al op dit forum gezet had... hoe dan ook:
spoiler:
De codes staan onder de springschoenen van Pey´j. Dus... schoenen in je inventory opzoeken, draaien (met de muis) en de codes van de onderkant lezen.

[Dit bericht is gewijzigd door dingengebeuren op 08-01-2004 10:16]

pi_16154018
Ik krijg hem maandag en ik ben zwaar benieuwd naar deze game. Hij lijkt me in ieder geval erg stoer!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_16176931
Heb 'm nu zo'n 2 uurtjes gespeeld, en het is inderdaad een supertoffe game !

spoiler:

Die eindbaas in de Ancient Mine, echt heel erg mooi gedaan !!

Eigenlijk weet ik 't nu al :

BG&E >>>>>> Zelda : TWW

Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_16195065
Het spel is echt goed uitgewerkt,
veel afwisseling tussen racen, actie, stealth, mini-games en het verzamelen van voorwerpen.
Echt mijn soort spel.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 22 januari 2004 @ 19:19:23 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16495565
Wie gaan er hier Beyond Good & Evil kopen voor de zachte prijs van 30 euro?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:34:29 #63
65516 gieling
Live from NYC
pi_16497722
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
ik denk het wel
  donderdag 22 januari 2004 @ 20:48:47 #64
53268 HomerJ
Your talking to me?
pi_16498113
quote:
Ik ook
"the female orgasme is a mythe, I hae had sex with 26 women in my life and not one of them had a orgasme."
pi_16498394
quote:
Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.

Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.

pi_16521002
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:

[..]

Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.

Volgens mij is dit een redelijk gemiddelde tijd voor een game, rpg's zijn altijd gewoon een beetje aan de lange kant. Van mij zou het ook wel langer mogen zijn hoor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  vrijdag 23 januari 2004 @ 16:34:24 #67
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_16521227
Ik koop deze game voornamelijk voor de soundtrack. Ik kan niet genoeg krijgen van die mooie songs die je kunt horen op de BG&E website. Ik weet wel wat van de gameplay, maar dusdanig minder dan van een andere game die ik van plan was te halen.

Daarom vind ik het wel spannend. Vaak spoil je voor jezelf het spel al als je alle filmpjes en screenshots gaat bekijken op de grote sites.

Ik kan niet w88

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_16622463
Ik kan die fuses echt nergens vinden, ik zit in de ruimte waar je de lift moet openen... Ik heb die stroomkabel naar beneden gehaald maar ik weet verder ook niet wat ik daarmee moet... ik begin een beetje gefrustreerd te raken
Love never dies
pi_16623373
Laat maar. het is gelukt!!!

btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!

Love never dies
pi_16623538
Dan maar kopen, heb er veel plezier aan beleefd

Alleen die stomme bug met die botjes

pi_16624745
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:10 schreef Maria81 het volgende:
Laat maar. het is gelukt!!!

btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!

Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop .

Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde .

"Hope is the denial of Reality"- Raistlin Majere
  dinsdag 27 januari 2004 @ 14:16:03 #72
8372 Bastard
Persona non grata
pi_16625401
quote:
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:

[..]

En POP is 10 uur..

Nee. Ook die ga ik niet halen!

The truth was in here.
pi_16631552
quote:
Op dinsdag 27 januari 2004 13:53 schreef primate_ryan het volgende:

[..]

Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop .

Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde .

Het spel heeft jammer genoeg niet zo goed verkocht in Amerika. Daarom is hij ook nu al afgeprijsd, normaal duurt dat wel minimaal een half jaar..

Ik ga 'm wel halen, zeker voor de 24 euro die de gamecube versie gaat kosten bij gcshop.nl nu alleen nog even wachten totdat de gamecube versie ook uitkomt.

RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_16668530
volgend probleem: hoe maak je foto's van de alpha secties zonder helm? Ik heb ergens gelezen dat dat kan vlak nadat Paige (het varken) door de alpha secties meegenomen wordt. Alleen is er een probleempje dat heb ik toen niet gedaan... Kan dit ook nog via een andere manier? Ik hoop van wel, want ik heb geen zin om helemaal opnieuw te beginnen
Love never dies
pi_16675039
Hmm als het moment daat is, zou je het moeten herkennen dacht ik... kan je daar omheen dan? Het is echt erg duidelijk op dat moment!

En 1) het is Pey'j dacht ik? 2) verhaal spoiler misschien eventjes afdekken?

"Hope is the denial of Reality"- Raistlin Majere
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')