quote:Ik zit nog steeds vast hoor...
Op donderdag 25 december 2003 21:35 schreef Maria81 het volgende:[..]
Waar kan ik die fuse vinden??? Ik heb alles gedaan wat hierboven staat, behalve die fuse...
Een spoilertag maak je zo:
code:[spoiler] Plaats hier je stukje spoiler. [/spoiler]
quote:Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!
Op maandag 5 januari 2004 15:00 schreef Nouvejummie het volgende:
Ik zit vast! Kan iemand me vertellen hoe ik aan de codes kom die ik in moet voeren om mijn ruimteschip vrij te maken? De plaatsen waar ik ze in moet voeren heb ik gevonden, maar ik kan ook geen aantekeningen vinden.
quote:spoiler:
Op maandag 5 januari 2004 18:24 schreef Maria81 het volgende:[..]
Ik zit nog steeds vast hoor...
wil niemand mij helpen?
quote:Oeps! Wie is er nou een slimmerd
Op woensdag 7 januari 2004 10:19 schreef dingengebeuren het volgende:[..]
Jah, dat staat al ergens op dit forum slimmerd!
[Dit bericht is gewijzigd door dingengebeuren op 08-01-2004 10:16]
spoiler:
Eigenlijk weet ik 't nu al :
BG&E >>>>>> Zelda : TWW
quote:ik denk het wel
Op donderdag 22 januari 2004 19:19 schreef BMH het volgende:
Wie gaan er hier Beyond Good & Evil kopen voor de zachte prijs van 30 euro?
quote:Ik ook
quote:Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
quote:Volgens mij is dit een redelijk gemiddelde tijd voor een game, rpg's zijn altijd gewoon een beetje aan de lange kant. Van mij zou het ook wel langer mogen zijn hoor.
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
Daarom vind ik het wel spannend. Vaak spoil je voor jezelf het spel al als je alle filmpjes en screenshots gaat bekijken op de grote sites.
Ik kan niet w88
btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!
quote:Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop
Op dinsdag 27 januari 2004 13:10 schreef Maria81 het volgende:
Laat maar. het is gelukt!!!btw ik vind het trouwens behoorlijk lullig dat het spel nu opeens afgeprijst is naar 30 euro, ik heb 2 maanden geleden het volle bedrag betaald!
Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde
.
quote:En POP is 10 uur..
Op donderdag 22 januari 2004 20:58 schreef Bommie het volgende:[..]
Ik heb 'm vorige week gekocht voor de PS2.
Heel leuk spel maar wel erg kort, ik had het spel in ongeveer 12 uur uit en dat vind ik veel te kort.Als het spel 2x zolang had geweest had 't zeker een dikke hit geworden.
Nee. Ook die ga ik niet halen!
quote:Het spel heeft jammer genoeg niet zo goed verkocht in Amerika. Daarom is hij ook nu al afgeprijsd, normaal duurt dat wel minimaal een half jaar..
Op dinsdag 27 januari 2004 13:53 schreef primate_ryan het volgende:[..]
Hehe shit happens, ik had de volle mep voor space colony betaald en die lag ongeveer 2 maanden later ook voor nog maar 10-15 euro te koop
.
Het is echter niet gunstig dat het zo is, want dat kan goed betekenen dat de game niet verkocht heeft en ik zie toch nog wel graag een vervolg na het einde
.
Ik ga 'm wel halen, zeker voor de 24 euro die de gamecube versie gaat kosten bij gcshop.nl nu alleen nog even wachten totdat de gamecube versie ook uitkomt.
En 1) het is Pey'j dacht ik? 2) verhaal spoiler misschien eventjes afdekken?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |