quote:de poepzakken, kunnen we geen petitie beginnen ofzo?
Op dinsdag 2 december 2003 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
quote:serieus :S
Op dinsdag 2 december 2003 18:07 schreef err het volgende:
nog meer slecht nieuws, ik moet 100 euro importrechten betalen
Terwijl ie als een gift is verstuurd
quote:maar dat was toch al bekend???
Op dinsdag 2 december 2003 17:34 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
snap het bericht niet zo eigenlijk hij gaat volgend jaar pas retail in de US, waarom zou die dan voor het einde van dit jaar in Europa uitkomen?
quote:argh!
Op dinsdag 2 december 2003 18:07 schreef err het volgende:
nog meer slecht nieuws, ik moet 100 euro importrechten betalen
Terwijl ie als een gift is verstuurd
waarom is dat dan ... moet ik dat ook ... en exoskeleton?
Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf van heel dat ding strax heb je nog joystick problems ook
quote:hij komt pas einde volgend jaar naar Europa... ipv het voorjaar
Op woensdag 3 december 2003 11:58 schreef sp3c het volgende:[..]
maar dat was toch al bekend???
snap het bericht niet zo eigenlijk hij gaat volgend jaar pas retail in de US, waarom zou die dan voor het einde van dit jaar in Europa uitkomen?
mwah lijkt me niet echt slim, dan kunnen ze het net zo goed in Amerika laten
quote:exo ieg, ik heb nog steeds helemaal geen idee waar mijn pakje is. Hij kreeg een brief waarin ie moest tekenen dat ie tax moest betalen en 2 dagen later zou het rembours worden afgeleverd. Ik heb nog helemaal geen brief gehad en weet dus niks, er valt niks te tracken, maar misschien is die van mij wel door de douane heengekomen zonder tax..hopelijk
Op woensdag 3 december 2003 11:59 schreef sp3c het volgende:[..]
argh!
waarom is dat dan ... moet ik dat ook ... en exoskeleton?
Zo gaat de lol er wel een beetje vanaf van heel dat ding strax heb je nog joystick problems ook
If you haven't had the opportunity to see a Zodiac in up close and in person, here's your chance!"
net te laat, half jaar geleden was ik daar dus...
quote:
There is indeed an easter egg game hidden inside the Zodiac! But it has to be enabled first before you can start the game. Here's the technique:Enable: Go to Prefs->General, then draw a small counter-clockwise circle in the lower right. If you do it correctly, an egg will appear (see photo).
Play: To start the game, go to an EMPTY Unfiled folder, and hit each direction starting from Left going clockwise until you hit Lower Left. You MUST allow the pad to return to center after each direction. If you do it right, the game will start!
www.zodiacgamer.com
lol ![]()
anyways, is dr al nieuws over je unit Err ... duurt nu wel erg lang ze hebben nog geen aanslagen gepleegd met transporttoestellen dus het zou toch iig bij de douane moeten liggen 1 dezer dagen lijkt me?
yep..zod is coming, dinsdag/woensdag...formulieren heb ik binnen
en wel degelijk een aanslag, alleen op mn portemonnee...importtax
$15
quote:ja ga ik ook doen, Warfare inc. kun je ook gewoon op de site van de ontwikkelaar bestellen.
Op zaterdag 6 december 2003 11:12 schreef err het volgende:
oh ja..heb galactic realms gekocht op crimson fire...dat kan wel, wordt gewoon gemaild als ie uitkomt, mid volgende week$15
maja goed nieuws dat je iig weet waar je shit is gebleven, hoeveel import tax moest je nu uiteindelijk betalen?
quote:dat weet ik nog niet, maar exo rond de 100 euro, maar dat was een Z1, dus het kan voor mij nog wel s hoger uitvallen bedenk ik me nu.
Op zaterdag 6 december 2003 11:58 schreef sp3c het volgende:[..]
ja ga ik ook doen, Warfare inc. kun je ook gewoon op de site van de ontwikkelaar bestellen.
maja goed nieuws dat je iig weet waar je shit is gebleven, hoeveel import tax moest je nu uiteindelijk betalen?
btw, heb jij al van matt gehoord of ie nu naar mij of naar jou gaat, maar laten we daar ff over mailen
maja ign is net een hoertje wat dat betreft, zolang je ze een paar grijpstuivers aanbied zetten ze je banner een paar weken online maar wel lekkere reclame
UPS levert het gewoon rechtsreeks af en dan krijg je achteraf eventueel een rekening voor de tax. Je betaalt misschien iets meer maar dan heb je niets met dat kut GLS te maken, wat een kutbedrijf is dat.
heb Matt een mailtje gestuurd over de status van me shit maar nog geen reactie
quote:kweetniet, maar veel duurder dan die 59$ kan dat niet zijn..zou je ff aan matt moeten vragen
Op maandag 8 december 2003 20:03 schreef sp3c het volgende:
hoeveel kost dat extra ongeveer??heb Matt een mailtje gestuurd over de status van me shit maar nog geen reactie
en hier ook maar
quote:Jammer dat SCE niet exclusief is (zo snel ook al) maar verder wel een leuk idee dat je een N-gage met een Zodiac can bl00toeteren ... zoveel van beiden zul je toch wel niet in de trein tegenkomen
Zodiac And N-Gage Play Nice Together
Cross-platform multiplayer gaming comes via Vasara's SCE
by Scott Raulinaitis - 12/8/2003 - 2:22pm ESTIt seems that my recent story about cheap Bluetooth phones got someone at Vasara Games' attention. While I like to kid the sidetalkers, I actually think the N-Gage, and the Symbian / Series 60 OS platform that it's based on, is pretty cool. Well, if you happen to have some friends who bought "that other game console," you'll be happy to learn that Vasara Games' Arto Astala has informed me that they expect to release StuntCar Extreme for the N-Gage this month. Why should this make you happy? Because the multiplayer mode is compatible with the Zodiac's version of SCE, that's why!
Chances are you won't see either Tapwave or Nokia's marketing departments advertise this feature, but I think it's a wonderful idea, and I hope to see other cross-platform developers implement this sort of thing. Who knows...maybe this could actually help Tapwave's financials once N-Gage owners compare how SCE looks in all of the Zodiac's high-res glory. While the N-Gage version will be out this month, the game is expected to be released in a more generic Series 60 version (e.g. - for playing on a Nokia 3650 smartphone) at a later date.
Or, why not buy an N-Gage to go with your Zodiac? You can use it as a Bluetooth GPRS modem for your Zodiac. And when you get bored and lonely, just hand it over to a friend and challenge them to a game of SCE.
"The wolf will live with the lamb, the leopard will lie down with the goat...and a little gamer will lead them."
www.tapland.com
en als je de screens naast elkaar legt zie je denk ik gelijk wel een aantal redenen om voor Zodiac te gaan ipv N-gage
quote:Als de N-gage mensen deze foto zien, dan neem ik aan dat ze in huilen uitbarsten en gelijk de Zodiac willen
Op dinsdag 9 december 2003 11:41 schreef sp3c het volgende:Jammer dat SCE niet exclusief is (zo snel ook al) maar verder wel een leuk idee dat je een N-gage met een Zodiac can bl00toeteren ... zoveel van beiden zul je toch wel niet in de trein tegenkomen
en als je de screens naast elkaar legt zie je denk ik gelijk wel een aantal redenen om voor Zodiac te gaan ipv N-gage
Ik kwam iig niet meer bij, hoe hard heerst de Zodiac zeg
![]()
hij heeft het screenshot van de Zodiac in het N-gage schermpje geperst en de N-gage vervolgens ongeveer even groot gemaakt als de Zodiac.
ik wacht liever op officiele screenshots die ook daadwerkelijk voor N-gage gemaakt zijn ![]()
blijft een leuk idee
quote:ow
Op dinsdag 9 december 2003 12:02 schreef sp3c het volgende:
mjah maar die heeft die gast dan ook zelf gefabriekthij heeft het screenshot van de Zodiac in het N-gage schermpje geperst en de N-gage vervolgens ongeveer even groot gemaakt als de Zodiac.
ik wacht liever op officiele screenshots die ook daadwerkelijk voor N-gage gemaakt zijnblijft een leuk idee
quote:weet niet of je dit al gezien had overigens maar check SCE op andere systemen.
Op dinsdag 9 december 2003 13:06 schreef kepler het volgende:[..]
ow
niet eens gezien
maar ben dan idd benieuwd naar de officiele foto's!

GBA (auw, maar dat moet een stuk beter kunnen)

P800 (telefoon van erichsson geloof ik)

PPC
van mij mogen ze al die versies uitbrengen naast de Zodiac versie

![]()
denk overigens dat de N-gage versie erg op de PPC versie gaat lijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |