quote:w0000t
Op woensdag 26 november 2003 07:15 schreef err het volgende:
mijn Z is *eindelijk* onderweg,,
wanneer heb je hem binnen?
quote:Godver, waar SLAAT dat dan weer op
Dont succumb to the kiddie Nintendo Game Boy Advance SP
quote:2-5 dagen..hoop dus voor het weekend
Op woensdag 26 november 2003 15:28 schreef sp3c het volgende:[..]
w0000t
wanneer heb je hem binnen?
quote:om met Strijder zijn onsterfelijke woorden te spreken (uit OOG
Op woensdag 26 november 2003 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit de review:
[..]Godver, waar SLAAT dat dan weer op
Alsof er strax op de Zodiac geen Mario achtige platform games komen
Kort door de bocht denkende kut homo's
Hij heeft wel gelijk
so there!
quote:whahaha
Op woensdag 26 november 2003 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Uit de review:
[..]Godver, waar SLAAT dat dan weer op
Alsof er strax op de Zodiac geen Mario achtige platform games komen
Kort door de bocht denkende kut homo's
maar wel een prima review, ik heb echt geld tekort
anders moeten we met Tapwave een regeling treffen dat zij iig de verzendkosten naar europa toe voor hun rekening nemen dan wil ik het best naar hun toe sturen.
zou echt fucked up zijn alstie er na 3 dagen mee ophoud
quote:neuh tis een heel onregelmatig en vaag probleem wat volledig random opduikt...tapwave weet het zelf ook niet, maar hoogstwaarschijnlijk is het een hardware probleem, geen software.
Op donderdag 27 november 2003 11:36 schreef kepler het volgende:
jullie hebben toch een latere versie? Dan zit daar waarschijnlijk ook de nieuwe OS op en is hopelijk voor jullie die joystick gemaakt!
tsja...pre-orderers zijn beta-testers...
quote:denk niet dat tapwave dat doet, aangezien ze helemaal niets internationaal versturen...zal ie toch eerst terug naar matt moeten.
Op donderdag 27 november 2003 11:13 schreef sp3c het volgende:
echt hoor dan ga ik echt huilen het ding moet gewoon werken voor al dat geld.anders moeten we met Tapwave een regeling treffen dat zij iig de verzendkosten naar europa toe voor hun rekening nemen dan wil ik het best naar hun toe sturen.
zou echt fucked up zijn alstie er na 3 dagen mee ophoud
Maar ja..niet iedereen heeft joystick probs..so lets keep those fingaz crossed... =D
ik krijg iig een gratis tasje erbij ![]()
en het werd tijd dat ze is wat strakke games gaan releasen anders moet ik toch echt aan de spy hunter ![]()
op zodiacgamer staat nu
quote:wil ik eerst in beweging zien graag want als het weer 16 bit snes style is dan moet ik het niet.Just one ship against an invading alien armada - FireHammer brings the traditional vertical shoot 'em up experience to the Zodiac!Survival is a matter of lightning-fast reflexes as you guide your space fighter through swarms of enemy projectiles and take on the slowly advancing fleet of enemy battleships. Collect power-ups to improve your weapons, and activate the experimental super weapon to help you out of tight spots. FireHammer also features a bonus chain score multiplier system, which allows the truly hardcore pilots to duke it out on the online ranking list.
Features of the game:
- Traditional shoot 'em up action
- Huge end-of-level bosses
- Parallax layered graphics
- Weapon power-ups
- Bonus chain score multiplier system
- Online high scores
- Support for downloadable extra Mission Packs
- Adjustable difficulty level
- 5 environments
- 8 levels
- portrait modeFireHammer allows for beginners to play the game on the easy difficulty level, but for the more experienced pilots, the fun comes with the bonus chain system. Collect every bonus item to keep the score multiplier at maximum, and beat your ownhigh score by getting perfect end-of-level ratings.
quote:mja maar ze weten dat Matt ze internationaal verstuurt maar ik heb er ook weinig hoop op verder.
Op donderdag 27 november 2003 11:40 schreef err het volgende:[..]
denk niet dat tapwave dat doet, aangezien ze helemaal niets internationaal versturen...zal ie toch eerst terug naar matt moeten.
Maar ja..niet iedereen heeft joystick probs..so lets keep those fingaz crossed... =D
maar idd heel veel mensen hebben geen probs dus wie weet
quote:ik bedoel dan de update
Op donderdag 27 november 2003 11:42 schreef sp3c het volgende:
nieuwe OS is nog niet zeker en komt op zijn vroegst volgend jaar pas.
en die games, kan je vast wel downloaden (na betaling) en dan op je eigen SD-card zetten?
quote:met een US credit card en een US billing adres ja
Op donderdag 27 november 2003 11:54 schreef kepler het volgende:[..]
ik bedoel dan de update
en die games, kan je vast wel downloaden (na betaling) en dan op je eigen SD-card zetten?
het werkt als volgt; je registreert via je Zodiac een account met je serienummer, en op dat serienummer kun je gamnes downloaden (na betaling)
Dus zou je Matt je account kunnen geven, ware het niet dat je dan toegang hebt tot zijn CC gegevens...en dat wil heer Goebel niet..terecht.
[Dit bericht is gewijzigd door err op 27-11-2003 12:01]
dat staat daar al een tijdje ![]()
heb je hem nu al binnen err???
quote:Ik zag het aan de datum ja
Op zaterdag 29 november 2003 09:47 schreef sp3c het volgende:
erwin buiten = medat staat daar al een tijdje
Kunnen jullie van InsideGamer niet wat aan de snelheid van de site doen
quote:als jij voor 100.000 euro oid per maand spulletjes koopt in de shop (en dan bedoel ik niet de koffieshop) dan scoren wij (misschien) meer bandbreedte
Op zaterdag 29 november 2003 11:46 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ik zag het aan de datum ja
Kunnen jullie van InsideGamer niet wat aan de snelheid van de site doen
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 09:47 schreef sp3c het volgende:
trackinginfo stopt bij "left united states"
KPG kan niks met mn nummer...weet echt niet wanneer ik m kan verwachten..
Exo heeft m ook nog niet, terwijl die van hem 1 dag eerder verstuurd is dan de mijne.
Wat een lijdensweg...
quote:dat is klote, hoop voor je dat je hem nog voor Sinterklaas hebt! Anders ben je wel heel lang aan het wachten...
Op zaterdag 29 november 2003 13:32 schreef err het volgende:[..]
trackinginfo stopt bij "left united states"
KPG kan niks met mn nummer...weet echt niet wanneer ik m kan verwachten..
Exo heeft m ook nog niet, terwijl die van hem 1 dag eerder verstuurd is dan de mijne.Wat een lijdensweg...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |