abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14498751
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:33 schreef Seborik het volgende:

[..]

Die man is geweldig.

Hij lijkt echt uit de jaren 50 te stemmen.

Zojuist gebruikte hij het woord Neen.. in een zin. Deed mij een beetje denken aan die oude polygoon journaals.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
  zondag 9 november 2003 @ 16:25:25 #202
9613 Seborik
I, Voyager
pi_14503543
Hallo. Ik heb nu Jane in m'n ondertitel.

Nu gaan mensen vast weer rare dingen denken.

zondag 9 november 2003 @ 16:29:18 #203
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14503640
*grinnik*

Ik voel me wel vereerd Seb.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  zondag 9 november 2003 @ 16:33:21 #204
2889 Zander
He's gone
pi_14503722
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:25 schreef Seborik het volgende:

"I'm coming out
I want the world to know
Got to let it show"
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
  zondag 9 november 2003 @ 16:34:25 #205
9613 Seborik
I, Voyager
pi_14503751
Gelukkig weet ik wel beter.
  zondag 9 november 2003 @ 16:37:16 #206
43933 HomoDib
Gay-Cat From Hell!
pi_14503803
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:25 schreef Seborik het volgende:
Een dag zonder Freddie is een dag niet geleefd...
  Moderator zondag 9 november 2003 @ 16:56:30 #207
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14504266
quote:
Op zondag 9 november 2003 16:37 schreef HomoDib het volgende:

[..]

Homodib
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
  zondag 9 november 2003 @ 21:42:29 #208
1986 Jane
pi_14510695
Goedenavond Muziek!

Heeft iemand net naar R.A.M. op Nederland 3 gekeken? Er was een reportage over Bob Dylan's beruchte motorongeluk uit 1966 en het ging erover dat het ongeluk helemaal niet zo ernstig was geweest als hij altijd heeft doen voorkomen, maar dat hij gewoon een tijdje rust wilde o.i.d.? Ik zette hem te laat aan, dus ik begreep niet goed wat de 'big deal' nu allemaal was.
Wel weer een heerlijk elitair VPRO-ondertoontje af en toe. Ik ging me bijna afvragen of het wel ok was dat ik ook zo nu en dan naar Bob Dylan luister. Of dat ik het voortaan maar beter kan laten, omdat ik het toch allemaal niet zou snappen.

Verder heb ik net op video naar de film 'Who killed Atlanta's Children?' gekeken. Een speelfilm, maar wel gebaseerd op waargebeurde feiten. Gaat over de controverse over wie verantwoordelijk was voor de Antlanta Child Murders van begin jaren 80. In 1982 is daar ene Wayne Williams voor opgepakt, maar er zijn ook sterke aanwijzingen dat de Ku Klux Klan erachter zat en dat de zaak in de doofpot is gestopt om rassenrellen te voorkomen. Interessant. Maar ik zal er verder niet over doorgaan, want het heeft tenslotte niks met muziek te maken, maar met mijn andere hobby: Waargebeurde misdaad en seriemoordenaars.

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 09-11-2003 22:04]

zondag 9 november 2003 @ 21:56:45 #209
2889 Zander
He's gone
pi_14510986
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:42 schreef Jane het volgende:
Goedenavond Muziek!

Heeft iemand net naar R.A.M. op Nederland 3 gekeken? Er was een reportage over Bob Dylan's beruchte motorongeluk uit 1966 en het ging erover dat het ongeluk helemaal niet zo ernstig was geweest als hij altijd heeft doen voorkomen, maar dat hij gewoon een tijdje rust wilde o.i.d.? Ik zette hem te laat aan, dus ik begreep niet goed wat de 'big deal' nu allemaal was.

Misschien is hij eigenlijk overleden en na 1966 stiekem vervangen voor een dubbelganger?

Ik heb het helaas niet gezien (ik probeer tijdens het Fokken ook nog een beetje te leren ), maar ik geloof dat dat motorongeluk inderdaad beschouwd wordt als een belangrijk keerpunt in zijn carriere, omdat hij daarna ook op een hele andere manier muziek is gaan maken. Zo staat het ook in de AMG. Het zal vanuit muziek-historisch perspectief wel interessant zijn hoe dat precies gegaan is, en het heeft in ieder geval wel een paar hele mooie albums opgeleverd: 'John Wesley Harding' en 'The Basement Tapes' (met The Band).

quote:
Wel weer een heerlijk elitair VPRO-ondertoontje af en toe. Ik ging me bijna afvragen of het wel ok was dat ik ook zo nu en dan naar Bob Dylan luister. Of dat ik het voortaan maar beter kan laten, omdat ik het toch allemaal niet zou snappen.
Ik erger me idd ook vaak aan dat hoogdravende semi-intellectuele geleuter over de muziek van Bob Dylan (en over andere artiesten ook, trouwens). Eindeloos gezemel over de 'juiste' betekenis en interpretatie van zijn teksten en zo... De Amerikaanse muziekcriticus Greil Marcus heeft er een aantal vuistdikke boeken aan gewijd, maar wat ik gelezen heb, vond ik als gematigd Bob-liefhebber echt niet om doorheen te komen.
pi_14511106
Hoi Muziek!

Ik ben vandaag voor m'n werk (WK Korfbal) backstage bij de Ahoy' geweest
Op de plaats gelopen waar Bowie, Mick Jagger, Peter Gabriel, Radiohead, Alanis Morissete, Faithless en nog vele anderen hebben gelopen

Stelde eigenlijk niks voor maar toch (voor mij) een leuk moment dat ik graag met jullie wilde delen

zondag 9 november 2003 @ 22:05:56 #211
1986 Jane
pi_14511166
Feli calvobbes! Maareh, bij het WK Korfbal had je misschien beter op zoek kunnen gaan naar de dames-kleedkamers. Of deed je dat ook?
pi_14511218
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:03 schreef calvobbes het volgende:
Hoi Muziek!

Ik ben vandaag voor m'n werk (WK Korfbal) backstage bij de Ahoy' geweest
Op de plaats gelopen waar Bowie, Mick Jagger, Peter Gabriel, Radiohead, Alanis Morissete, Faithless en nog vele anderen hebben gelopen

Stelde eigenlijk niks voor maar toch (voor mij) een leuk moment dat ik graag met jullie wilde delen

en waar Iron Maiden de 13e december gaat lopen natuurlijk

Overigens wel cool. Ik ben een keer backstage geweest bij Pinkpop 2002. Dat was ook leuk. Alleen geen artiesten gezien . 't Was de donderdag voor het begon

* PdeHoog gaat weer verder leren

"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_14511231
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:05 schreef Jane het volgende:
Feli calvobbes! Maareh, bij het WK Korfbal had je misschien beter op zoek kunnen gaan naar de dames-kleedkamers. Of deed je dat ook?
Demn.... Ik wist dat ik iets vergeten was
  Moderator zondag 9 november 2003 @ 22:09:36 #214
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14511274
quote:
Op zondag 9 november 2003 21:42 schreef Jane het volgende:
Goedenavond Muziek!

Ja ik heb die docu ook gezien en ik miste ook een beetje the point, en ook wel een vaag einde zoiets van eigenlijk was het niet erg had niks met drugs te doen, maar hij heeft toen wel zn beste muziek gemaakt

Trouwens als dat verhaal waar is dat hij gewoon de moter op zichzelf heeft laten vallen, dan snap ik het wel. Dat ga je toch niet tegen de pers zeggen ik duwde een moter en die viel op me

-edit-

Ik blijf het trouwens wel altijd grappig vinden hoe dhr zeeman boeken aan de schrijver zelf gaat uitleggen, af toe vang je bijna zoiets op van nee daar gaat jouw boek helemaal niet over het gaat daar en daar over

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 09-11-2003 22:14]

Redactie Frontpage zondag 9 november 2003 @ 22:22:30 #215
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_14511639
Jane, of je hoort je telefoon niet, of je hebt je nummerherkinning aanstaan.
  zondag 9 november 2003 @ 22:24:18 #216
1986 Jane
pi_14511684
quote:
Op zondag 9 november 2003 22:22 schreef SunChaser het volgende:
Jane, of je hoort je telefoon niet, of je hebt je nummerherkinning aanstaan.
Ja, wat denk je?
...het toestel naast de pc staat niet aan. Geef me 2 minuten...
  Moderator maandag 10 november 2003 @ 08:44:24 #217
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14516490
goede morgen muziek,

whehehe sta ja in de file joh je komt er wel Maar dan komt gewoon wel Fischer Z langs op de radio altijd goed. Ik heb het idee dat dat bij 538 niet zo gauw zal gebeuren. Maar nu zei fred dat Fischer Z echt zo'n band is die wereldberoemd in nederland is. Dat wis ik nie ... ( van Live wist ik het )

alleen valt het me toch tegen dat ondanks fischer Z er ook nog een nummer langs komt met de zin "she's a teenage gone to far" dat kan alleen in nederland gemaakt zijn

nee dan toch maar een paracetemolletje

quote:
Pretty paracetamol you soothe my aching brow,
I need you when my heard is spinning round,
I look into the looking glass but none of them is me,
It takes at least an hour to pin me down,
First impressions often lie,
They always fool the naked eye.
I hold you gently on my tongue and then you drift away,
It's hard to read the writing on the label,
I force my hands out sideways but I can't resist the strain,
And it don't help me, no it don't help me,
I think I recognize a friendly face I've seen before,
(don't you despair)
It's moving far too quickly to be sure,
Tangled in a web of twisted memories and lies,
(There's no one there)
I'm fighting for a reason to go on.
Pretty paracetamol you soothe my aching brow,
I need you when my heard is spinning round,
I multiply myself by two in the mirror on the wall,
But it don't help me, no it don't help me,
I think I've lost control, I think I've lost control,
I think I've lost control, I think I've lost control...

[Dit bericht is gewijzigd door Bosbeetle op 10-11-2003 09:22]

maandag 10 november 2003 @ 11:55:52 #218
49901 PogueMahone
Yapo N'Guema - Honé
pi_14520324
radio 2 gaat op dit moment vreselijk de mist in zeg, een tweederangs Frans Bauer, even kijken hoe hij heet...hmm iets met Damen

en vanochtend ook al dat verschrikkelijk Het Volk van Nederland

De Narcis van Gabon
pi_14520383
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:55 schreef PogueMahone het volgende:
radio 2 gaat op dit moment vreselijk de mist in zeg, een tweederangs Frans Bauer, even kijken hoe hij heet...hmm iets met Damen
Gradje!!!!

Ja ja, de Nederschlager is weer helemaal terug, dankzij het succes van 'de Bauers'. Dat ik dit nog mag meemaken... misschien komt Op Volle Toeren wel weer op TV.

Zo, nu ga ik eens 'fijn' tentamen maken.

pi_14521421
Omdat ik te lui ben om de radio op een andere zender te zetten, heb ik vanmorgen weer naar Ontbijradio geluisterd met Roderick Veelo. Naast het gebruikelijke fout uitspreken van bandnamen, het duidelijk geen bal verstand hebben van muziek (de debuutsingle van Johnny hates jazz was Shattered dreams, en niet Turn back the clock), gaf hij vandaag aan echt alleen maar goed te zijn in voorlezen van nieuws. In een gesprek met een seismoloog over aardschokken naar aanleiding van gasboringen zei dhr. Veelo het volgende: "Ik kan me voorstellen dat er bij gasboringen grote gaten onder de grond ontstaan".

I intend to live forever, or die trying.
  Moderator maandag 10 november 2003 @ 16:41:43 #222
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_14528598
quote:
Op maandag 10 november 2003 11:57 schreef Zander het volgende:

[..]

Grad

En dat is dan ook nog een artiesten naam dat geloof je toch niet. Kun je het zelf bedenken noem je jezelf grad

(maar mij kennende zal het toch wel zn eigen naam zijn )

maandag 10 november 2003 @ 21:44:13 #223
1986 Jane
pi_14537247
Als je de topictitels hier al niet eens meer kunt lezen, wordt het tijd om naar bed te gaan.

** -{::[ pHaTtE rHyMeZzSs ]::}- **

Welterusten Muziek!

pi_14537387
Hm ja, ik ben net weer wakker. Morgen de hele dag weg. Niet rellen.
  dinsdag 11 november 2003 @ 00:56:21 #225
18413 Summoner
Posterboy of the Apocalypse
pi_14542578
quote:
Op maandag 10 november 2003 21:48 schreef Seborik het volgende:
Morgen de hele dag weg. Niet rellen.
Morgen ben ik extra streng.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: