quote:maar ze zingen One Two Three techno (nep duitsers
Op zaterdag 8 november 2003 12:23 schreef julekes het volgende:[..]
Voor die extra allo-allo-achtige Duitse dimensie.
maar dan de Rammstein versie Ramstein heeft ook altijd hetzelfde geluid
alleen die tekst "sie ist ein modell und sie seht güt aus, ich nehm sie heute gerne mit zu mir nach haus"
quote:
Sie ist ein Modell und sie sieht gut aus
Ich nehme sie heut' gerne mit zu mir nach Haus
Sie wirkt so kühl, and sie kommt niemand 'ran
Doch vor der Kamera da zeigt sie was sie kannSie trinkt im Nachtklub immer Sekt (korr-ekt!)
Und hat hier alle Männer abgecheckt
Im Scheinwerferlicht ihr junges Lächeln strahlt
Sie sieht gut aus und Schönheit wird bezahlt
Sie stellt sich zu Schau für das Konsumprodukt
Und wird von millionen Augen angeguckt
Ihr neues Titelbild ist einfach Fabelhaft
Ich muss sie wiedersehen, ich weiss sie hat's geschaft
Eddie Murphy heeft ooit ook een briljante imitatie van James Brown gedaan in een van zijn standup-shows.
Best leuk om te doen, al ontbreekt het mij nog een beetje aan didactische vaardigheden. Maar dat komt nog wel, en hopelijk leren ze er ook echt iets van.
quote:Volgens mij wil ik niet weten hoe dit klinkt
Op zaterdag 8 november 2003 11:59 schreef Bosbeetle het volgende:
En ik luister op het moment naar de theme van Das Boot gelukkig zonder de U96 "techno" stemmetjes, alhoewel kraftwerk kon daar ook wel wat van.
Ik had vroeger een tape van Klaus Doldinger live waarop een stuk van Das Boot stond met saxofoon. Die maar weer eens opzoeken
quote:Een soort orakel.
Op zaterdag 8 november 2003 13:21 schreef Zander het volgende:
Sinds gisteren ben ik trouwens begonnen als "docent" (ja ja) bij een popworkshop / bandcoaching-project, waarbij je beginnende bandjes helpt met nummers schrijven, arrangementen maken en dergelijken.Best leuk om te doen, al ontbreekt het mij nog een beetje aan didactische vaardigheden. Maar dat komt nog wel, en hopelijk leren ze er ook echt iets van.
quote:Het orakel van Fok!
Op zaterdag 8 november 2003 13:31 schreef julekes het volgende:[..]
Een soort orakel.
quote:Top! Maar je kunt nog (redelijk) rustig aan doen hoor, want er moet eerst nog een einddatum voor het stemmen gesteld worden.
Op zaterdag 8 november 2003 15:04 schreef Vork het volgende:
Eh Jane ne anderen, ja ik flans morgen wel wat inmekaar.
En nu ga ik slapen. Welterusten Muziek!
quote:slaap lekker
Op zondag 9 november 2003 00:47 schreef Jane het volgende:[..]
Welterusten Muziek!
ik geef het op
quote:Tsjah, ik wilde The Buggles toendertijd compleet hebben door de link met Yes, daarnaast vond ik het hoesje van "Adventures..." boeiend.
Op zondag 9 november 2003 01:15 schreef Bosbeetle het volgende:
* Bosbeetle luistert nu Lenny van buggles, waarom ???
ik geef het op
Heb dan ook toendertijd "Adventures in Modern Recording" gekocht. Op LP en later goedkoop een Japanse CD. Ik moet nog steeds zeggen dat het album an sich ook wel sterk is. Gewoon goede tracks, soms idd wat simpel maar nergens slecht. Later dan ook een keer het welbekende eerste album...
Toevallig moest ik vanmiddag nog aan ze denken toen ik op de fiets zat. Aan het feit dat dat eerste album zo gruwelijk was. Tuurlijk, kwa songs best goed maar wat mij betreft aande verkeerde kant van de streep. Ik heb hem ook even bekeken toen ik thuis kwam en vraag me ook af of er ooit nog een moment komt dat ik hem op ga zetten. Ik betwijfel het om eerlijk te zijn.
Maar toch doe ik em niet wel, leuk voor de verzameling
Beuh, morgen een statistiek-tentamen, dat wordt 'fijn' leren vanmiddag. Maar 't gaat vast wel weer lukken. En eerst nog even wakker worden met een pot koffie, een peuk (boeh, slecht!) en een muziekje
Succes morgen, Zander. Welk onderwerp gaat het over?
Morgen maar één college en een keer geen statistiek voor de verandering. Iets over hersentraumata en neoplasmen bij kinderen en ongeborenen. Zo nog maar een stukje leren en dan eens verder gaan lezen in een spannend boek.
Dinsdag de hele dag naar België, daar is het herdenking van het einde van WO I.
quote:
Op zondag 9 november 2003 12:24 schreef Jane het volgende:
een achterstallige film
quote:All in a days work.
Op zondag 9 november 2003 12:26 schreef Seborik het volgende:
Iets over hersentraumata en neoplasmen bij kinderen en ongeborenen.
quote:ik kom niet verder dan ontwikkeling van orale vaccins in aardappels
Op zondag 9 november 2003 12:28 schreef julekes het volgende:[..]
All in a days work.
En ik maar aanmodderen met niet-lineaire eindige elementen methode.
quote:Multivariate analyse, dus factoranalyse, clusteranalyse, multidimensional scaling etc. Op zich niet vreselijk moeilijk en ik heb het meeste ook al een keer gehad (ik had eigenlijk vrijstelling voor dit vak kunnen aanvragen, maar het is verbazingwekkend hoe snel je dit soort dingen ook weer vergeet).
Op zondag 9 november 2003 12:26 schreef Seborik het volgende:
Hallo.Succes morgen, Zander.
Welk onderwerp gaat het over?
quote:Ha, toevallig, daar heb ik in januari tentamen van.
Op zondag 9 november 2003 12:29 schreef Zander het volgende:[..]
Multivariate analyse, dus factoranalyse, clusteranalyse, multidimensional scaling etc. Op zich niet vreselijk moeilijk en ik heb het meeste ook al een keer gehad (ik had eigenlijk vrijstelling voor dit vak kunnen aanvragen, maar het is verbazingwekkend hoe snel je dit soort dingen ook weer vergeet).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |