abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_14443388
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:11 schreef Jane het volgende:
inderdaad, ik vind die unplugged versie van Layla eigenlijk helemaal niks, in tegenstelling tot het origineel
Ik vind alles wat Eric Clapton unplugged heeft gemaakt bagger. Ook dat kind uit het raam nummer zuigt.
I intend to live forever, or die trying.
pi_14446600
Nee, m'n gekopieerde Civilization 3 cd is ermee gestopt.

Dat krijg je nu van el-cheapo downloaden.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 6 november 2003 @ 23:43:34 #103
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14446645
je mag mijnes wel hebben, ik heb 'm toch niet nodig.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_14446743
Kopie? Origineel? Ik kan de bestelling nu nog annuleren.
pi_14447508
Ahhh, Spinvis, bij vlagen geniaal, bij vlagen goed, maar overwegend matig. Toch een echte studio artiest vrees ik. De teksten blijven geniaal, maar hij is een matige zanger, en een nog slechtere gitarist. Toch waren er van tijd tot tijd mooie dingen te horen vanavond, de beste nummers zijn wel gespeeld:
Bagagedrager, 45 minuten lang (35 teveel naar mijn mening), astronaut, limonadeglazenwodka, en staat van narcose.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_14447624
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:12 schreef julekes het volgende:
Ahhh, Spinvis, bij vlagen geniaal, bij vlagen goed, maar overwegend matig. Toch een echte studio artiest vrees ik. De teksten blijven geniaal, maar hij is een matige zanger, en een nog slechtere gitarist. Toch waren er van tijd tot tijd mooie dingen te horen vanavond, de beste nummers zijn wel gespeeld:
Bagagedrager, 45 minuten lang (35 teveel naar mijn mening), astronaut, limonadeglazenwodka, en staat van narcose.
Koel! Ik vond het optreden in de Paradiso destijds ook leuk, maar het haalt het niet bij de CD. Had hij nog iets nieuws gespeeld?
Aldus.
pi_14447822
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:17 schreef Z het volgende:

[..]

Koel! Ik vond het optreden in de Paradiso destijds ook leuk, maar het haalt het niet bij de CD. Had hij nog iets nieuws gespeeld?

Nee... Nog steeds wachten op de nieuwe cd vrees ik.
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_14447943
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:06 schreef ullie het volgende:
Das mooi de duurste coverband ooit, Voor die prijs verwacht je eigenlijk wel tenminste Mike Rutherford of Steve Hackett ofzo...
Het was het waard . Ze speelden Selling England niet integraal, maar "slechts" Dancing with the moonlit knight, I know what I like, Firth of fifth, More Fool Me, Battle of Epping Forest en The Cinema Show van het eerder genoemde album. Voeg daar Watcher in the Skies en Supper's Ready (met Horizons als intro) van Foxtrot aan toe, The Musical Box van Nursery Crime en als toegift The Knife van Trespass en je hebt een heel onderhoudend concert .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_14448199
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:11 schreef Jane het volgende:
Zeg, het is niet zo dat er op Radio 2 alleen maar ouwetruttenskyradio-muziek gedraaid wordt hoor!
Ik hoorde anders dat Helmut Lotti erg populair is op Radio 2.
quote:
inderdaad, ik vind die unplugged versie van Layla eigenlijk helemaal niks, in tegenstelling tot het origineel
Ik vind de Unplugged-versie beter dan het origineel. Al realiseer ik me dat dat eigenlijk heiligschennis en een toonbeeld van slechte smaak is.
Like a steam locomotive, rollin' down the track
He's gone, gone, and nothin's gonna bring him back
pi_14450105
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:32 schreef Litpho het volgende:
...en je hebt een heel onderhoudend concert .
Dat is meteen het "understatement of the year"...
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
  vrijdag 7 november 2003 @ 07:16:19 #111
11502 nipeng
The last ride is free
pi_14450236
You can jump, you can holler
Never lose what I found
Heaven's free 'cept for a dollar
You can zig, you can zag
Whoa I'm gonna stay, gonna stay around

Lekkere plaat om de dag mee te beginnen.

pi_14451794
Ik werd wakker met Wild Wild West van Will Smith in mijn hoofd.
It's my party and I'll cry if I want to.
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:15:57 #113
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14452343
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:43 schreef Zander het volgende:

Ik hoorde anders dat Helmut Lotti erg populair is op Radio 2.

Waarom wíst ik dat je met Lotti aan zou komen zetten? Had in eerste instantie al iets over hem willen zeggen in mijn originele post om de inkopper voor je voeten weg te maaien (leuk, 2 uitdrukkingen door elkaar ).

Ik zie dat ik gisteravond voor de zoveelste keer door een Fok!rel heen geslapen heb. Hoe flik ik het toch weer elke keer?
-edit- ok, bijgelezen. Wel een hele 'jammere' gang van zaken zeg.

Oh, en goedemorgen Muziek, natuurlijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-11-2003 10:40]

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:17:20 #114
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_14452379
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 00:43 schreef Zander het volgende:
Ik vind de Unplugged-versie beter dan het origineel. Al realiseer ik me dat dat eigenlijk heiligschennis en een toonbeeld van slechte smaak is.
Beetje laat om nu nog voor de Cheeky Girls Award te gaan, Zander.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_14452441
Goeiemorgen, Muziek.

Volgend jaar komt Judas Priest!

pi_14453762
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:15 schreef Jane het volgende:
Waarom wíst ik dat je met Lotti aan zou komen zetten?
Ah, ik maak dus ook nog kans op de Status Quo Award voor de meest voorspelbare user?
quote:
Ik zie dat ik gisteravond voor de zoveelste keer door een Fok!rel heen geslapen heb. Hoe flik ik het toch weer elke keer?
Rel? Hmm, ook ff bijlezen.
pi_14455081
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 11:18 schreef Zander het volgende:
Rel? Hmm, ook ff bijlezen.
Ah, ik zie het alweer. Much ado about nothing, kan me van een paar jaar terug nog precies dezelfde rel met precies dezelfde hoofdpersonen herinneren.

Goed, laten we het weer gezellig over muziek hebben. Ik vind het wel jammer dat ik niet naar de Musical Box kon, zo te lezen was het inderdaad wel de moeite waard

pi_14456198
Goedemorgen, ik ben ff rustig aan het wakker worden met Van Morrison - Astral Weeks.
pi_14458987
Rustig wakker worden om half 1.. wat een luxe.

* Zander verveelt zich een beetje en luistert naar "The Stark Reality - Now".
Dit moet haast wel de meest geschifte kinderplaat ooit zijn.

pi_14459395
Het verbaast me trouwens een beetje dat ik voor de MUZ-awards een aantal keer ben genomineerd voor "Meeste onbegrijpelijke posts". Eerlijk zeggen hoor, maar zijn mijn posts dan vaak zo warrig? Ik doe toch altijd mijn best om 't een beetje leesbaar te houden...
pi_14459437
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:22 schreef Zander het volgende:
Het verbaast me trouwens een beetje dat ik voor de MUZ-awards een aantal keer ben genomineerd voor "Meeste onbegrijpelijke posts". Eerlijk zeggen hoor, maar zijn mijn posts dan vaak zo warrig? Ik doe toch altijd mijn best om 't een beetje leesbaar te houden...
Ik begrijp je niet. Wat bedoel je?

[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-11-2003 14:24]

pi_14459484
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:22 schreef Zander het volgende:
Tja, je houdt je niet aan de conventie om alles zoveel mogelijk in hapklare one-liners te schrijven.

Eigen schuld dus .

"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_14459547
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:23 schreef Seborik het volgende:
Ik begrijp je niet. Wat bedoel je?
Jip zit op Fok!. Fok! is een fo-rum. Jip houdt heel erg van mu-ziek. Zijn fa-vo-riet is de sax-o-fo-nist John Col-trane. Jip praat daar dan ook graag en veel o-ver. Jan-ne-ke be-grijpt de ver-haal-tjes van Jip nooit. "Jip is een war-hoofd", vindt Jan-ne-ke. Zou hij soms aan de ver-do-ven-de mid-del-len zit-ten? Of te-veel zui-pen?
pi_14459557
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:12 schreef Zander het volgende:
Rustig wakker worden om half 1.. wat een luxe.

* Zander verveelt zich een beetje en luistert naar "The Stark Reality - Now".
Dit moet haast wel de meest geschifte kinderplaat ooit zijn.

[afbeelding]

hehe, tentamenperiode waarvan deze week geen tentamens, ouders weg, heerlijk...

ff wat up-tempo van de Stones - Forty Licks (CD1) voor tijdens het tanden poetsen, scheren, douchen en omkleden.

pi_14459608
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:26 schreef Zander het volgende:

[..]

Jip zit op Fok!. Fok! is een fo-rum. Jip houdt heel erg van mu-ziek. Zijn fa-vo-riet is de sax-o-fo-nist John Col-trane. Jip praat daar dan ook graag en veel o-ver. Jan-ne-ke be-grijpt de ver-haal-tjes van Jip nooit. "Jip is een war-hoofd", vindt Jan-ne-ke. Zou hij soms aan de ver-do-ven-de mid-del-len zit-ten? Of te-veel zui-pen?

Groovy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')