abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 november 2003 @ 23:49:16 #1
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14363216
Over de titel

Ik wou dat ik een hoop geld had, dan kon ik ze allemaal kopen

De Xbox

De Xbox is Microsofts Videogamesysteem van de toekomst en staat garant voor de meest indrukwekkende game-ervaring ooit. Met de Xbox hebben spelontwerpers de techniek in handen om hun creatieve visie vorm te geven en games te maken waarbij fantasie en werkelijkheid als nooit tevoren in elkaar overlopen.

De Xbox console en controller zijn ontwikkeld om zo optimaal mogelijk gebruik te maken van het vermogen en de prestaties van de Xbox, waarbij gebruik is gemaakt van de kennis en ervaring van meer dan 5.000 gamers en spelontwerpers van over de hele wereld. De Xbox console, diepzwart, gestroomlijnd en met een krachtige look, is uitgevoerd met een grote 'X' en een knalgroen 'Xbox juweel' in het midden.

• Vier controllerpoorten om eenvoudig multiplayergames te kunnen spelen en om overige randapparatuur aan te sluiten, van game pads tot een stemgeactiveerde headset.
  • Een dvd-lade aan de voorzijde.
  • Een multisignaal audio/video-verbindingskabel met om de Xbox eenvoudig op televisies en thuisbioscoopsystemen aan te sluiten.
  • Een ethernetpoort voor vet en supersnel on line gamen via breedband.
  • Een NVIDIA grafische processor (GPU), met een vermogen dat drie keer hoger is dan bij andere consoles.
  • Een Intel 733MHz processor, de krachtigste CPU voor welk type console dan ook.
  • Een interne harde schijf waar een gigantische hoeveelheid spelinformatie op opgeslagen kan worden - een primeur in de gamesindustrie.

Spectaculaire Aanbieding

Microsoft komt met een speciale aanbieding voor de (minder bedeelde) mensen die nog geen Xbox hebben. Zolang de voorraad strekt is vanaf vandaag de Xbox console, inclusief twee games: Halo en Midtown Madness 3, plus een gratis proefabonnement van twee maanden op Xbox Live verkrijgbaar voor slechts €199,99. Het aanbiedingspakket bevat alles wat een gamer nodig heeft om meteen het maximale uit de Xbox te halen en kennis te maken met Xbox Live.

Dit houd in dat mensen voor €120 euro aan spellen krijgen en de console voor feitelijk € 80 euro aanschaffen. Als dat geen goede deal is! En dat is niet alles:

Gamers met een breedband internetverbinding kunnen onmiddellijk Live van start met Midtown Madness 3 dankzij het proefabonnement dat bij de aanbieding is inbegrepen. Men kan zich hiermee eenvoudig bij Xbox Live aanmelden. Bij het verstrijken van de proefperiode wordt men per email op de hoogte gebracht. Om het abonnement te verlengen kan vervolgens een keuze gemaakt worden voor een maandelijkse abonnement van €6,99, een jaarabonnement van €59,99 of om het abonnement te annuleren. Perfect toch?

Kijk hier onder voor de verpakking van deze mooie aanbieding, en vergeet niet al je Xbox-loze vrienden op de hoogte te brengen!

[afbeelding]

Vorige topics

Het grote XBOX games topic!!
Het grote X-box games topic [deel 2]
Het Grote XBox game topic [Deel 3]
Het Grote XBox game topic [Deel IV]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel V]
Het Grote Xbox Games Topic [Deel VI]
Het grote XBOX games topic deeltje 7!
Het grote Xbox games topic deel 8
Het Xbox topic deel 9
[Gouden tijden] XBOX topic dl. 10 (geen 56k topic)
Het grote Xbox topic deel 11 [XBOX]
Het Grote XBox game topic [Deel XII]
XBOX topic [Deel XIII] XBOX Live is on it's way!!
XBOX topic [Deel XIV] breedband gevraagd!
XBOX topic [Deel XV] MK:DA!!!!!
XBOX topic [Deel XVI]: Whats next?
Xbox topic, the sequel [deel 18]
xbox topic: splintercell deel 19 :P
[XBox]Deel 20... bijna gaan we live!
[XBOX] Deel 21. We gaan *LIVE LIVE LIVE*
[LIVE] Het hele grote XBOX topic, deeltje XXII..
XBOX [deel 23] en we zijn live
XboX [Deel 24] Rivaliteit op L!ve
[XBox]Centrale topic - deel 25
[Xbox]Centraal Xbox Topic 26
[XBOX]Deel 27..What's next?
[Centraal XBOX] Deel 28 voor meesterlijke graphics
[Xbox Topic] Deel 29: E3 coverage, no 56k
[Xbox] E3 Afterparty (Deel XXX )
[XBOX] Wachten op niets, behalve FluxC5. (Deel 31)
[XBOX] Hail the XBOX (deel 32)
XBOX deel 33, Met bruut geweld!
[XBox] Deel 34, Wie is er eigenlijk bruut?
[Xbox] deel 35
[XboX] topic deel 36 - verre van stoffig -
[Xbox] 37 Iedereen moet er een keer aan geloven
[XboX] 38 Euh... Xbox Gaaf !
[XBOX] deel 39, en nog steeds aan kop!
[XBOX] Deel 40, Can you feel the force?
[XBOX]Deel 41:Begun, a new topic has. IK WIL UM NU
[XBOX] DEEL 42: Ik wil hem nu!! (XO3 is begonnen!)
[XBOX] DEEL 43:
[X-Box] Topic 44
[Xbox] Deel 45: XBOX ROCKS!
[Xbox] Deel 46: Het worden weer dure maanden!
[Xbox] Deel 47: November gamesmaand!
[Xbox] Deel 48: Steun Tain geef Giro: 888
[Xbox] Deel 49: Geniet maar game met mate!
[Xbox] DEEL 50: Xbox (topic) Jubileert!
[Xbox] DEEL 51: NOV Games - Whatcha Gonna Do ?

Xbox Live topics

[centraal] XBox LIVE topic -deel 1-
[XBOX Live 2] Het Live gamers almanak!
XBOX live topic -deel 3-
[XBOX] -Het grote LIVE topic-
[Xbox Live!] Deel 5 Let's play together!

Games topics

Star Wars: Knights of the old Republic:
Star Wars Knights of the old Republic
Star Wars Knights of the old Republic (deel II)
Star Wars: Knights of the old Republic (III)
Star Wars: Knights of the Old Republic (IV)
Star Wars Knights of the old Republic (V)

Midtown madness 3:
[XBox] Midtown Madness 3 Topic
[XBOX] Midtown Madness 3 Topic Deeltje 2

Splinter cell:
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell...
[XBOX] Tom Clancy's Splinter Cell... (deel 2)
Tom Clancy's Splinter Cell deel IV [XBOX]
Splinter Cell deel V [Xbox]
Splinter Cell -deel 6-

Steel Battalion:
[XBox] Steel Battalion

Racing Evoluzione:
[XBOX]Racing Evoluzione

Jet Set Radio Future:
[Xbox] Jet Set Radio Future

Midnight Club II:
Midnight Club II

SSX 3:
[MULTI] SSX 3

Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy:
[PC/Xbox] Star Wars: Jedi Academy

Tiger Woods PGA Tour 2004:
Tiger Woods PGA Tour 2004

FIFA 2004:
Fifa 2004
[MULTI] FIFA 2004: Deel II

Soul Calibur 2:
Soul Calibur 2 topic # 2 [multi]

Te verwachten
Need for speed underground
Need For Speed: Underground

Fable:
[XBOX Exclusive] Fable: "Who will you be?"

Top Spin:
[XBox] Top Spin

Amped 2:
[Xbox] Amped 2

Halo 2:
[XBOX] HALO 2

Rainbow Six 3:
[Xbox] Rainbow Six 3

Algeme XBOX/Multi topics op FOK
[Centraal] Feedback en Zeiktopic GAM
The Scumm Bar [Het GAM Café] Deel 4!!!
Release Dates
The Worst! Zo slecht als een Hema-worst!
Help! Ik zit vast!
GameXpo 28-29-30 november
[Games] Meld hier Koopjes
Help ! Hij doet het niet!

Iedereen bedankt voor de bijdrages namens mij.

Hierbij wil ik de Xbox bedanken voor het spelplezier!

[Dit bericht is gewijzigd door kepler op 03-11-2003 23:50]

The line is a dot to you!
  maandag 3 november 2003 @ 23:49:53 #2
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14363234
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_14363253
My active Topic tervind postje.
Superfly.
  maandag 3 november 2003 @ 23:51:16 #4
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14363271
quote:
Op maandag 3 november 2003 23:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Link vorige deel

[Xbox] DEEL 51: NOV Games - Whatcha Gonna Do ?

TVP

ik wist dat ik wat vergeten was
  dinsdag 4 november 2003 @ 00:20:08 #5
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14364024
Weer aanwezig is.
Halo Stats
360 Blog
Drie maal daags en de rest naar behoefte.
  dinsdag 4 november 2003 @ 00:27:56 #6
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14364152
Nog nieuws?
The truth was in here.
  dinsdag 4 november 2003 @ 00:45:16 #7
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14364410
Uiteraard is er nieuws:
quote:
De geruchten gonsden eerder vandaag al over het internet, maar het is nu officieel bevestigd dat niet Intel of AMD, maar IBM de processor voor de volgende Xbox zal leveren. Het bedrijf zal speciaal voor de gameconsole een CPU ontwikkelen gebaseerd op zijn meest moderne architectuur, daarbij waarschijnlijk refererende aan de 64-bits Power5. Eerder bouwde het bedrijf een speciale PowerPC-core voor de Nintendo GameCube. In de huidige Xbox zit een chip van Intel die goed is voor ongeveer een procent van marktaandeel van dat bedrijf. In tegenstelling tot de stap van nVidia naar ATi zet X-Bit Labs deze keer wel vraagtekens bij de backwards compatibiliteit van de "Next Xbox", die in 2005 op de markt verwacht wordt. De x86-versie van Windows CE en bijbehorende drivers zijn in ieder geval niet herbruikbaar, maar het is niet ondenkbaar dat de nieuwe processor krachtig genoeg is om de huidige 733MHz Celeron te kunnen emuleren:
By combining our vision, software experience and R&D resources with IBM's computer and semiconductor technologies, we plan to deliver unprecedented and unparalleled entertainment experiences to consumers while creating new engines of growth for the technology and entertainment industries. Bach added.
Naast de chip zal IBM ook bepaalde andere diensten aan Microsoft verlenen met betrekking tot de Xbox, maar hierover worden later pas nadere details gegeven. Ook de financiële kant van de afspraak wordt niet belicht.
T-net
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
  dinsdag 4 november 2003 @ 00:59:01 #8
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14364602
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 00:27 schreef Bastard het volgende:
Nog nieuws?
Ja oud nieuws,... de Xbox heerst
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 4 november 2003 @ 02:09:30 #9
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14365219
Zo, ik heb net Project Gotham Racing 2 gepreorderd.. Ik heb er nu eigenlijk al zin in!
Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
  dinsdag 4 november 2003 @ 07:38:41 #10
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14365680
Mijn Xbox games voor deze maand

Prince of Persia Sands of Time

Rainbow Six 3

Top Spin

pi_14365984
Te veel goede spellen en te weinig tijd
  dinsdag 4 november 2003 @ 09:15:44 #12
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_14366663
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 08:26 schreef Fuxl het volgende:
Te veel goede spellen en te weinig tijd
Nog erger, te veel goede spellen en te weinig tijd EN te weinig geld!
  dinsdag 4 november 2003 @ 09:16:05 #13
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14366676
Ik heb mijn Xbox niet op het juiste moment gekocht. Ik ben bezig met stage, heb nog spellen die ik nog niet gespeeld heb en er komen een boel goede spellen aan

Daarnaast moet ik ook nog steeds Xbox Live eens proberen en ik wil Worms nog kopen.

Ik had deze oproep trouwens al eerder gedaan. Wie uit de omgeving Heerhugowaard wilt zijn gewone (originele onbeschadigde) controller ruilen voor mijn Controller S (ook origineel en onbeschadigd).

dinsdag 4 november 2003 @ 10:01:06 #14
7957 Chevalric
pi_14367557
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 09:16 schreef Menyo het volgende:
Ik heb mijn Xbox niet op het juiste moment gekocht. Ik ben bezig met stage, heb nog spellen die ik nog niet gespeeld heb en er komen een boel goede spellen aan

Daarnaast moet ik ook nog steeds Xbox Live eens proberen en ik wil Worms nog kopen.

Ik had deze oproep trouwens al eerder gedaan. Wie uit de omgeving Heerhugowaard wilt zijn gewone (originele onbeschadigde) controller ruilen voor mijn Controller S (ook origineel en onbeschadigd).

Het is misschien niet echt omgeving Heerhugowaard, maar ik woon in Utrecht en heb wel interesse. Ik kan eventueel naar Heerhugowaard rijden (lang leve de leasebak ). Je kunt me mailen op mijn msn adres (zie profiel) voor eventueel verder overleg.
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:04:15 #15
7957 Chevalric
pi_14367605
quote:
Lord of the Rings: Return of the King is, indeed, a modern day Golden Axe, but ratcheted up to massive levels of production. With excellent sound, graphics, and theatrical work bolstering it, Return of the King is a hardcore gamers' game with tremendous mass market appeal. There is nothing wrong with that. In fact, it's just what old school gamers have been yammering about for years. ("Man, remember when we used to play BLANKITY BLANK in the arcades? That was awesome.")

Personally, the online play is a great added bonus, and in itself is a huge and impressive feature, but it's not quite as impressive as a competitive mode would be. It's neat (and I'll be playing more of it), but it's not as deep, or perhaps as long-lasting, as something of a more competitive nature, say, such as Tony Hawk's Underground or SOCOM II. The co-op mode adds an enormous amount of replay value and is sure to put this game under millions of Christmas trees this December.

But Return of the King is more than just a good hack and slash. It's one of the best. The feature set is excellent and well worth your money: Six initially playable characters (nine in all), 13 levels, which can be played with all of the characters; good graphics, and an excellent score and superb sound effects. It's got tons of replay value too with secret characters, bonus game concept art, video interviews, and extra games to fiddle around with.

9.0 Presentation
Excellent, most excellent. The menus are majestic, the movie clips well edited.
8.5 Graphics
Far superior to last year's efforts, these graphics hold up well in single-player, but drop down a tap in co-op.
9.3 Sound
THX certified, and supporting Dolby Pro Logic II on PS2, ROTK's sound is superb. And very very loud.
8.9 Gameplay
Hack and slash perfected? Perhaps? Later combos can lead to some excellent juggles. Good, but occasionally uneven, level design makes for a unique trip in each.
9.3 Lasting Appeal
Play it once the right way, and then play it again by mixing it all up. It'll take you more than 10 hours the first time though. Overall, this game love you long time.
OVERALL: 8.7
(out of 10 / not an average)

Jammer dat er al zoveel goede spellen uit komen. Ben bang dat deze wat mij betreft in de winkel moet blijven.
  dinsdag 4 november 2003 @ 10:35:51 #16
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14368384
Ik las net een review van Top Spin in de krant Het schijnt dat je met de witte en zwarte kleine knop respectievelijk juichende en kwaade bewegingen kan maken na een call van de scheidsrechter (empire). Je kan dus ook goed pissed worden.

Het publiek is het ook soms niet eens met jou of de scheidrechter Je kan dan boegeroep horen of gejuich,... en dat allemaal in Dolby Digital,... Je kan het publiek dus voor je winnen als je het goed speelt

dinsdag 4 november 2003 @ 10:41:30 #17
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14368545
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:01 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Het is misschien niet echt omgeving Heerhugowaard, maar ik woon in Utrecht en heb wel interesse. Ik kan eventueel naar Heerhugowaard rijden (lang leve de leasebak ). Je kunt me mailen op mijn msn adres (zie profiel) voor eventueel verder overleg.

You got mail.
pi_14368753
quote:
Ik las net een review van Top Spin in de krant Het schijnt dat je met de witte en zwarte kleine knop respectievelijk juichende en kwaade bewegingen kan maken na een call van de scheidsrechter (empire). Je kan dus ook goed pissed worden.
Het publiek is het ook soms niet eens met jou of de scheidrechter Je kan dan boegeroep horen of gejuich,... en dat allemaal in Dolby Digital,... Je kan het publiek dus voor je winnen als je het goed speelt
Geluid is idd. erg goed gedaan, ook leuk is dat het stadion steeds voller gaat zitten als je verder komt in een toernooi...!

Het is echt de beste tennisgame ooit, jammer alleen dat de computer zo makkelijk te verslaan is...

Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 4 november 2003 @ 11:00:11 #19
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14369023
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 10:49 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Geluid is idd. erg goed gedaan, ook leuk is dat het stadion steeds voller gaat zitten als je verder komt in een toernooi...!

Het is echt de beste tennisgame ooit, jammer alleen dat de computer zo makkelijk te verslaan is...

en voor dat laatste heb je natuurlijk de Live! functie
pi_14369169
quote:
en voor dat laatste heb je natuurlijk de Live! functie
Nah, ik heb een 2e controller daarvoor

Live werkt niet bij mij, klote modem van Casema...

dinsdag 4 november 2003 @ 11:06:41 #21
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14369199
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

dus als je heel snel bent, zou je tegen je zelf kunnen spelen

maar jammer dat Live! niet werkt, dat lijkt met het coolste onderdeel van het hele spel

dinsdag 4 november 2003 @ 11:09:57 #22
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14369283
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 11:05 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Maat van me waar ik het een keer over had tegen je.. die ook Casema had?
Is overgestapt naar XS4all en gamed nu naar hartelust met live
The truth was in here.
  dinsdag 4 november 2003 @ 13:12:15 #23
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14372517
Ben nu op stage, heb net het hele MM3 topic(s) doorgelezen. Kan niet wachten om Live! te proberen. Heb ik nog niet gedaan.

* Menyo wilt naar huis!

pi_14380605
Proefabonnement voor twee maanden Xbox Live

Heb je op een excuus zitten wachten om Xbox Live zelf uit te proberen? Of moeten we het misschien nog aantrekkelijker voor je maken om je vrienden uit te nodigen om online te gaan? Dan is de proefaanbieding voor twee maanden Xbox Live net wat voor jou! Haal gewoon een van de hieronder vermelde games met Xbox Live-ondersteuning op en je krijgt een code voor het proefabonnement in de doos!

Je hebt enkele zaken nodig voordat het werkt allereerst een breedbandverbinding - inbelslakken kunnen het wel vergeten! Daarnaast heb je een geldige creditcard nodig waarmee je account kan worden geautoriseerd - voor de eerste twee maanden gelden geen abonnementskosten, dus maak je daarover geen zorgen!

Je hoeft je alleen maar te registreren, een Gametag op te halen en een game te kiezen die je wilt spelen - zo gemakkelijk is het! Als je de volledige Xbox Live-ervaring wilt meemaken, kun je een Xbox Live Communicator-headset aanschaffen (afzonderlijk verkrijgbaar) - je kunt dan tactische besprekingen voeren met je vrienden terwijl je speelt!

Als de twee maanden afgelopen zijn, heb je verschillende opties:

• Je kunt online paniek blijven zaaien. In dat geval wordt maandelijks een bedrag ten laste gebracht van de creditcard waarmee je je hebt geregistreerd.
  • Je kunt een Starter Kit aanschaffen, waarbij een headset en abonnement van 12 maanden zijn inbegrepen.
  • Voor gemakkelijkere betaling en een lager tarief ga je naar het Dashboard en registreer je je voor een jaarabonnement!

• Vertel dus al je vrienden dat ze deel moeten nemen, haal een van deze geweldige games op en tot ziens online!

Games met Xbox Live-ondersteuning waarbij het proefabonnement van twee maanden wordt geleverd:

• Amped 2
  • Crimson Skies: High Road to Revenge
  • Links 2004
  • Project Gotham Racing 2
  • Top Spin
  • Rainbow Six 3
  • Magic: the Gathering - Battlegrounds
  • XIII
  • Star Wars: Jedi Knight: Jedi Knight Academy
  • Pro Race Driver
  • Sega GT Online

Je kunt dit geweldige proefabonnement voor twee maanden ook krijgen in bepaalde speciale aanbiedingen en pakketten.

De aanbieding voor het proefabonnement op twee maanden Xbox Live is verkrijgbaar bij de aankoop van in aanmerking komende Xbox-producten. Alleen voor nieuwe abonnementen in het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Italië, Spanje, Nederland, België, Zweden, Oostenrijk, Denemarken, Finland, Ierland, Noorwegen en Zwitserland. Wanneer de periode voor het proefabonnement van twee maanden is afgelopen, wordt [insert monthly fee] per maand of de op dat moment geldende prijs voor de Xbox Live-service automatisch ten laste gebracht van je creditcard tenzij je je abonnement opzegt of een alternatief kiest. Deze aanbieding is onderworpen aan de Terms of Use van de Xbox Live-service. Voor gesproken communicatie is een Xbox Communicator vereist (deze is afzonderlijk verkrijgbaar). Geldig van 01-10-03 - 31-03-04. Deze aanbieding kan niet worden gecombineerd met andere Xbox Live-aanbiedingen.

bron www.xbox.nl

dinsdag 4 november 2003 @ 18:01:32 #25
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14380897
Vind dat True Crime maar niks,....

Gelukkig maar

pi_14381017
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:01 schreef Chocobo het volgende:
Vind dat True Crime maar niks,....

Gelukkig maar

idd, ik geef mijn geld alleen uit aan toppers
pi_14381312
Mission: Impossible - Operation Surma

Meer

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14381338
GTA Double Pack pics

[/QUOTE]

pi_14381361
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:18 schreef Tain het volgende:
Mission: Impossible - Operation Surma

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer

dat para springen
pi_14381401
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GTA Double Pack pics

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

, wel vet die box

[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 04-11-2003 19:54]

pi_14381654
Sonic Heroes

Meer

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14381724
Dead Man's Hand

Meer
Officiele pagina
Filmpje

laatste in deze plaatjes serie
edit filmpje bij geplakt

[Dit bericht is gewijzigd door Tain op 04-11-2003 18:44]

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 4 november 2003 @ 18:36:58 #33
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14381745
Die GTA box ziet er goed uit
pi_14381826
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:33 schreef Tain het volgende:
Sonic Heroes

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer

colorfull, maar wel vet
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:04:59 #35
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14382489
Deze maand koop ik evt :

Haunted mansion
SSX 3
Voodoo Vince
Top Spin
Amped 2
Rainbow Six 3

Ben ook aan het denken om Tony Hawk UnderGround te kopen omdat ik nog geen soortgelijk spel op de xbox heb ( aanrader of niet ? )

Drukke maand dus True Crime lijkt me tevens ook bagger denk dat ik die dan ook niet pak

Weet iemand nog een goede Horror game op de xbox...

[Dit bericht is gewijzigd door Wous-XL op 05-11-2003 12:41]

Death is ThE BiggesT KicK of all That'S WhY theY Save it F0R ThE LasT ! [b]If I'm sick of me, I can only imagine how other people feel. [/b]
pi_14382606
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:04 schreef Wous-XL het volgende:
Deze maand krijg ik :
krijg ik, heb jij een rijke suikertante.
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:12:47 #37
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_14382666
quote:
Weet iemand nog een goede Horror game op de xbox...
Project Zero?
Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:13:14 #38
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14382687
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:10 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

krijg ik, heb jij een rijke suikertante.

Ja

[Dit bericht is gewijzigd door Wous-XL op 05-11-2003 12:40]

Death is ThE BiggesT KicK of all That'S WhY theY Save it F0R ThE LasT ! [b]If I'm sick of me, I can only imagine how other people feel. [/b]
pi_14382734
[gerucht mode]
Ik werk trouwens in het gebouw waar de Xbox hotline gevestigd is, heb net gehoord in de pauze dat MS (na een muis) waarschijnlijk een luxe S controller gaat uitbrengen die met leer bekleed is[/grucht mode]

ben benieuwd

Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 19:18:59 #40
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14382844
eigelijk is Grabbed by the ghoulies wel leuk..heb nu de keuze tussen RB6 en ghoulies en ghoulies trok me meer

het verhaal gaat als volgt..
je bent verdwaalt in het bos samen met je vriendin en je wilt schuilen voor de regen, daar zi eje dan, het kasteel van Graaf von Ghoulie, je gaat naar binnnen en je vriendin wordt ontvooerd door hem. vervolgens moet je haar zien terug te krijgen en ej wordt geholpen door de butler....

en hele idee draaty net als RE om kamers. je gaat een kamer binne en je krijgt een opdracht, bij alle beestjes dood te maken of een bepaald aantal. doe je deeze goed, dan magje een door een deur lopen waar weer een opdracht is..

de andere keer loop je in 3d style door een kamer en dan laten ze je schrikken en dan moet jee en knoppencombo maken..

zal straks wel verder vertellen wat ik er aan vond

0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:19:48 #41
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_14382866
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:15 schreef GTiMICRO het volgende:
[gerucht mode]
Ik werk trouwens in het gebouw waar de Xbox hotline gevestigd is, heb net gehoord in de pauze dat MS (na een muis) waarschijnlijk een luxe S controller gaat uitbrengen die met leer bekleed is[/grucht mode]

ben benieuwd

kewl, vond die muis best wel mooi uitzien
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
pi_14382922
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:19 schreef Sharkdoggie het volgende:

[..]

kewl, vond die muis best wel mooi uitzien
[afbeelding]

idd, hijs vet
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:24:23 #43
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14383032
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:18 schreef donald_dick het volgende:
eigelijk is Grabbed by the ghoulies wel leuk..heb nu de keuze tussen RB6 en ghoulies en ghoulies trok me meer

het verhaal gaat als volgt..
je bent verdwaalt in het bos samen met je vriendin en je wilt schuilen voor de regen, daar zi eje dan, het kasteel van Graaf von Ghoulie, je gaat naar binnnen en je vriendin wordt ontvooerd door hem. vervolgens moet je haar zien terug te krijgen en ej wordt geholpen door de butler....

en hele idee draaty net als RE om kamers. je gaat een kamer binne en je krijgt een opdracht, bij alle beestjes dood te maken of een bepaald aantal. doe je deeze goed, dan magje een door een deur lopen waar weer een opdracht is..

de andere keer loop je in 3d style door een kamer en dan laten ze je schrikken en dan moet jee en knoppencombo maken..

zal straks wel verder vertellen wat ik er aan vond

Had van die game gisteren die review op Tv gezien en het zag er goed en sfeervol uit.... maar om dit nou een serieuze horror game te noemen :S
Maar wel een leuke game
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 19:26:25 #44
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14383097
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:24 schreef Wous-XL het volgende:

[..]

Had van die game gisteren die review op Tv gezien en het zag er goed en sfeervol uit.... maar om dit nou een serieuze horror game te noemen :S
Maar wel een leuke game

is ook geen horror game.. maar je kan duidelijk zien dat RARE er heeft aangewerkt...
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 19:28:03 #45
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14383163
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:26 schreef donald_dick het volgende:

[..]

is ook geen horror game.. maar je kan duidelijk zien dat RARE er heeft aangewerkt...

bennet aangevallen door een deur, me vriendin is veraqnderd in een lelijk monster en een opgefokte tv doet moeilijk tegen me
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:36:15 #46
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14383388
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:28 schreef donald_dick het volgende:

[..]

bennet aangevallen door een deur, me vriendin is veraqnderd in een lelijk monster en een opgefokte tv doet moeilijk tegen me

hmmm lijkt me een leuke game ja , beetje haunted mansion achtig
ff zoeken waar ik hem kan vinden
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 19:42:28 #47
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14383544
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:36 schreef Wous-XL het volgende:

[..]

hmmm lijkt me een leuke game ja , beetje haunted mansion achtig
ff zoeken waar ik hem kan vinden

haunted mansio was gewoon een hele slechte kopie van luigi manson...dit is echt enen top game in mijn ogen...
pi_14383611
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:22 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

SPAM, wel vet die box

Eeh, spam? Hoezo?
  dinsdag 4 november 2003 @ 19:51:48 #49
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14383784
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 18:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GTA Double Pack pics

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Waar heb je hem vandaan dan?
Halo Stats
360 Blog
pi_14383843
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Eeh, spam? Hoezo?

Oh sorry, een fout die mij nog niet was opgevallen.
was in 2 topics tegenlijkertijd aan het posten
pi_14384190
Het is op XboxArena gepost, vond 't wel dope en postte het hier .

Die gozer had ze ook van internet, dus vandaar dat er geen logo op staat als je dat bedoelde .

dinsdag 4 november 2003 @ 20:14:44 #52
52702 _Kuch_
Licenced to chill
pi_14384387
Ik heb ff een draadje gemaakt voor Project Gotham Racing 2:
[XBox] Project Gotham Racing 2

Wat ziet dat er VET uit zeg..

Echte schoonheid zit van binnen! Nou, echte lelijkheid zit ook vaak van buiten...
Mijn DVD-collectie
pi_14384856
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:13 schreef Wous-XL het volgende:

[..]

ugh met krijgen bedoel ik voornamelijk via vrienden ect ( zijn dan wel geen orginele )

Messchien 1 of 3 spellen koop ik maar orgineel

gaan we weer
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14384986
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:37 schreef Tain het volgende:

[..]

gaan we weer

Ik haat modders
  dinsdag 4 november 2003 @ 21:03:26 #55
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14385543
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:14 schreef _Kuch_ het volgende:
Ik heb ff een draadje gemaakt voor Project Gotham Racing 2:
[XBox] Project Gotham Racing 2

Wat ziet dat er VET uit zeg..

Top topic
pi_14385706
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:03 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Top topic

idd, weet trouwens iemand die vette PGR2 site nog van een paar topics geleden
  dinsdag 4 november 2003 @ 21:11:06 #57
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14385801
http://www.pgr2.jp/top.html

Kan hem wel al dromen onderhand

pi_14385912
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:11 schreef AudiRS4 het volgende:
http://www.pgr2.jp/top.html

Kan hem wel al dromen onderhand

Thnx, thats it
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 21:16:17 #59
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14385951
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 20:42 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

Ik haat modders

ik ook
pi_14385983
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:16 schreef donald_dick het volgende:

[..]

ik ook

jij ruled
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 21:27:39 #61
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14386290
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:17 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

jij ruled

heb ik al gezegt datik 4 uur nonstop Grabbed by the ghoulies speel en dat het stiekum beter is dan RB6

pi_14386562
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:27 schreef donald_dick het volgende:

[..]

heb ik al gezegt datik 4 uur nonstop Grabbed by the ghoulies speel en dat het stiekum beter is dan RB6

nee, maar je maakt mij wel niewsgierig!
pi_14387093
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14387311
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:52 schreef Tain het volgende:
Sudeki

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Meer Mooie Plaatjes :)

waren deze screens niet al eens gepost wel vet trouwens!
  Eindredactie Games dinsdag 4 november 2003 @ 22:05:09 #65
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14387533
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:35 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

nee, maar je maakt mij wel niewsgierig!

ik weet het niet..de eenvoud van het spel maar elke keer is het nov een beetje hoger...net al s tetris..eenmaal spelen blijf je het spelen

De sfeer, de ruimte , de domme dingen die je tegenkomt, hoe ze het verhaal vertellen ( denk aan mas payne/ jaren 50 film, dus met plaatjes maar niet met stemmen). ik weet het niet..het is gewoon een mix

RB6 is steeds hetzelfde..de de vijanden komen steeds op dezelfde plekken terug en reageren hetzelfde. teammates di evoor elkaars voetenlopen en zelfs op elkaar mikken, of zomaar naar de vijanden toe lopen

gegrijp me niet verkeerd RB is best een tof spel, grapics zijn zeer oke(je ziet de invloeden van SC direct)(als je in den flasbang kijkt dan hoor je je oren suizen en eje ziet de ff niks en daarna zie het beeld van wat je zag door wat je nu ziet, beetje moeilij om uit te leggen. er ligt een soort layer op het beeld van wat je na de flits ziet) maar het is niet minder dan een scripted shooter..

erg jammer...

pi_14387614
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:58 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

waren deze screens niet al eens gepost wel vet trouwens!

ze zijn vandaag op tothegame.com gepost en meestal zijn ze best snel met screens en ander news plaatsen
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 4 november 2003 @ 22:15:39 #67
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14387895
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 21:52 schreef Tain het volgende:
Sudeki

OMG Ehhhh,...

Lijkt me een waanzinnige RPG,... en gelukkig geen MMORPG begin 2004 toch ?

pi_14389857
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 22:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

OMG Ehhhh,...

Lijkt me een waanzinnige RPG,... en gelukkig geen MMORPG begin 2004 toch ?

Ook al 26 Maart 2004, net zoals:
Spy vs Spy
Richard Burns Rally
James Bond 007: Everything or Nothing
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  dinsdag 4 november 2003 @ 23:39:41 #69
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14390766
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 23:09 schreef Tain het volgende:

[..]

Ook al 26 Maart 2004, net zoals:
Spy vs Spy
Richard Burns Rally
James Bond 007: Everything or Nothing
Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow

Splinter Cell,... over een must have gesproken
  woensdag 5 november 2003 @ 00:48:15 #70
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14392067
Sudeki.. nergens meer over toch?
The truth was in here.
pi_14392083
Morgen lekker GTA spelen Wat zeggen jullie daarvan?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 5 november 2003 @ 00:50:58 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14392104

Sudeki wordt mijn eerste Xbox titel. Kameo komt namelijk pas zomer 2004 toch

woensdag 5 november 2003 @ 00:54:37 #73
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14392156
quote:
Op woensdag 5 november 2003 00:49 schreef American_Nightmare het volgende:
pi_14393607
quote:
Dat je geen spelletjes meer moet downen....
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14393661
quote:
and here we go again.. sommige mensen zijn echt te dom om zelfs lid te zijn van een forum
  woensdag 5 november 2003 @ 08:11:42 #76
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14393755
quote:
"Leer jij het godverdomme dan nooit, irritant pisventje dat je bent "

Ghappy?

woensdag 5 november 2003 @ 08:24:54 #77
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14393878
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 19:13 schreef Wous-XL het volgende:

[..]

ugh met krijgen bedoel ik voornamelijk via vrienden ect ( zijn dan wel geen orginele )

Messchien 1 of 3 spellen koop ik maar orgineel

Dan moet je dat ook in je post vermelden:
quote:
Deze maand steel of heel ik :

Haunted mansion
SSX 3
Voodoo Vince
Top Spin
Amped 2
Rainbow Six 3

pi_14394564
quote:
Dat de meesten dat al een jaar geleden deden
pi_14394679
quote:
  woensdag 5 november 2003 @ 09:36:38 #80
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14395040
GTA review

10.0 Presentation
There's more cinematic quality in these games now that there's lip-synching during cutscenes.

8.0 Graphics
The improved visuals put the PS2 versions to shame, but Xbox games in 2003, even ports, have lofty standards to live up to.

9.0 Sound
The surround sound is well done, but it's all about the custom soundtracks you can put in your own gangster adventure.

9.0 Gameplay
The innovators of free-flowing action games are still fun after all these years. The new control scheme is splendid too.

10.0 Lasting Appeal
Anything this fun that also comes in pairs usually costs a lot more than fifty dollars.

9.4 OVERALL:

pi_14395077
quote:
Op woensdag 5 november 2003 09:36 schreef Chocobo het volgende:
GTA review

10.0 Presentation
There's more cinematic quality in these games now that there's lip-synching during cutscenes.

8.0 Graphics
The improved visuals put the PS2 versions to shame, but Xbox games in 2003, even ports, have lofty standards to live up to.

9.0 Sound
The surround sound is well done, but it's all about the custom soundtracks you can put in your own gangster adventure.

9.0 Gameplay
The innovators of free-flowing action games are still fun after all these years. The new control scheme is splendid too.

10.0 Lasting Appeal
Anything this fun that also comes in pairs usually costs a lot more than fifty dollars.

9.4 OVERALL:

[afbeelding]

9.4 niet slecht.
  woensdag 5 november 2003 @ 10:00:54 #82
41103 gijsje79
Why So Serious?
pi_14395530
quote:

Wat doe jij hier nog je hebt geen respect voor games.
Beter dat jij van dit forum weg blijft met je onzin posts.
Halo Stats
360 Blog
pi_14395611
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:00 schreef gijsje79 het volgende:

[..]

Wat doe jij hier nog je hebt geen respect voor games.
Beter dat jij van dit forum weg blijft met je onzin posts.

idd, gijs ruled
pi_14395986
Soms heb ik het idee dat ik een van de weinige ben die geen gemodde Xbox heeft. Ben ik nou gek dat ik spellen koop?
  woensdag 5 november 2003 @ 10:22:11 #85
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396022
Wat een poepkleur groen hebben die Xbox doosjes trouwens. Ik heb een vijftal lege groene DVD-doosjes besteld (voor wat demo-diskjes en m'n Xbox Live disk), maar die zijn een stuk feller. Die gaan dus ook niet gebruikt worden. Iemand die weet waar ik die poepkleur groene doosjes kan krijgen?
  woensdag 5 november 2003 @ 10:23:11 #86
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396045
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:20 schreef Menyo het volgende:
Soms heb ik het idee dat ik een van de weinige ben die geen gemodde Xbox heeft. Ben ik nou gek dat ik spellen koop?
Nee, je bent top dat je spellen koopt

Die andere gasten zijn gewoon losers die wat mij betreft gelijk een ban verdienen hier. Gelegenheidsgamers horen hier niet thuis

pi_14396081
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:23 schreef twi het volgende:

[..]

Nee, je bent top dat je spellen koopt

Die andere gasten zijn gewoon losers die wat mij betreft gelijk een ban verdienen hier. Gelegenheidsgamers horen hier niet thuis

Ik ben wel een gelegenheidsgamer
  woensdag 5 november 2003 @ 10:26:34 #88
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14396123
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:20 schreef Menyo het volgende:
Nee,.. respect tonen voor de makers en de gameindustrie ondersteuning is de manier vind ik . Je bent niet gek
  woensdag 5 november 2003 @ 10:32:16 #89
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14396252
Ik geloof dat ie het nu wel door heeft
The truth was in here.
pi_14396305
ik heb alles orgineel, games origineel kopen ruled zo
pi_14396343
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:22 schreef twi het volgende:
Wat een poepkleur groen hebben die Xbox doosjes trouwens. Ik heb een vijftal lege groene DVD-doosjes besteld (voor wat demo-diskjes en m'n Xbox Live disk), maar die zijn een stuk feller. Die gaan dus ook niet gebruikt worden. Iemand die weet waar ik die poepkleur groene doosjes kan krijgen?
waar had je die poep doosje gekocht
  woensdag 5 november 2003 @ 10:54:37 #92
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396818
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:36 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

waar had je die poep doosje gekocht

Bij m'n games? Die zitten er standaard bij, weet je?

Die fel groene doosjes heb ik bij Opus vandaan, maar die zijn gewoon veel anders van kleur, die ga ik er dus niet bij zetten. Mocht iemand dus weten waar je doosjes met dezelfde kleur als Xbox games, én blauwe PS2 doosjes kunt kopen (kan ik m'n games met zwarte kleur wisselen voor die blauwe doosjes), dan ben ik geïnteresseert.

Snap niet dat sommige PS2 / Xbox games nog zwarte doosjes hebben

woensdag 5 november 2003 @ 10:57:22 #93
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14396881
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:54 schreef twi het volgende:

[..]

Wat doet de kleur er toe?
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2003 @ 10:57:36 #94
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396887
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:24 schreef Menyo het volgende:

[..]

Ik ben wel een gelegenheidsgamer

Bedoel meer een 'ik ben lekker in de gelegenheid om games te downloaden/kopieren en te spelen'-gamer
pi_14396895
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:54 schreef twi het volgende:

[..]

Bij m'n games? Die zitten er standaard bij, weet je?

Die fel groene doosjes heb ik bij Opus vandaan, maar die zijn gewoon veel anders van kleur, die ga ik er dus niet bij zetten. Mocht iemand dus weten waar je doosjes met dezelfde kleur als Xbox games, én blauwe PS2 doosjes kunt kopen (kan ik m'n games met zwarte kleur wisselen voor die blauwe doosjes), dan ben ik geïnteresseert.

ik heb thuis een link met een dealer waar ik de doosjes gekocht heb, zal hem morgen posten!
  woensdag 5 november 2003 @ 10:59:12 #96
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14396926
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:57 schreef Bastard het volgende:

[..]

Wat doet de kleur er toe?

Ik ben een mierenneuker Ik wil m'n PS2 games blauw, en Xbox games groen. En DVDs zwart, maar dat lijken ze ook nog steeds niet te begrijpen

ZO HOORT HET TOCH OOK!?!?!?!

Rood, groen, geel, paars, oranje, rood, groen, zwart doorzichtig...

"KIJKKKK, EN NU IS 'IE WEER ROOD!"

pi_14397040
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:58 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

ik heb thuis een link met een dealer waar ik de doosjes gekocht heb, zal hem morgen posten!

al gevonden!
http://www.rekovideo.nl/index.html

deze zijn Xbox groen

woensdag 5 november 2003 @ 11:08:19 #98
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14397161
Dank, heb 'm gebookmarked. Als ik weer eens iets te bestellen heb wat hun hebben, laat ik een paar van die doosjes meesturen
pi_14397223
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:08 schreef twi het volgende:
Dank, heb 'm gebookmarked. Als ik weer eens iets te bestellen heb wat hun hebben, laat ik een paar van die doosjes meesturen
as u, die blauwe zijn trouwens niet ps2 blauw
  woensdag 5 november 2003 @ 11:15:03 #100
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14397337
shit... moet ik dan toch weer gta gaan kopen

aarghhhhhh....

Twi je hebt gelijk met je doosjes maar ik denk dat je dan beter een eigen kleurschema kan maken....

Drop you like an ill, bad habit
pi_14397426
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:15 schreef pmponer het volgende:
shit... moet ik dan toch weer gta gaan kopen

aarghhhhhh....

Twi je hebt gelijk met je doosjes maar ik denk dat je dan beter een eigen kleurschema kan maken....

hoezo een eigen kleurenschema
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 11:37:05 #102
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14397943
moet nog tot maart w8en totdat ik een Credidtcard heb, dan kan ik eindleijk RB6 online spelen
pi_14398403
quote:
Op woensdag 5 november 2003 10:22 schreef twi het volgende:
Ik wilde ze eerst bij opus bestellen, heb er toch mar besloten ze bij cdrfreaks te bestellen, hopelijk een goede beslissing ( er stond bij xbox groen dusss )
Krijg ze zometeen binnen zal direct vermelden of het de goeie kleur is.
_Disruption by Design, by any means necessary_
I'll describe the way I feel ...You're my new Achilles heel
Can this savior be for real. Or are you just my seventh seal?
  woensdag 5 november 2003 @ 12:04:42 #104
34586 kepler
No bounce, no play
pi_14398809
quote:
Op woensdag 5 november 2003 11:51 schreef Thermo het volgende:

[..]

Ik wilde ze eerst bij opus bestellen, heb er toch mar besloten ze bij cdrfreaks te bestellen, hopelijk een goede beslissing ( er stond bij xbox groen dusss )
Krijg ze zometeen binnen zal direct vermelden of het de goeie kleur is.

Als je nu evenveel doosjes besteld als dat je games hebt, dan kun je alle games in dezelfde kleur doosjes stoppen!

Tadaaaa probleem opgelost

woensdag 5 november 2003 @ 12:05:45 #105
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14398835
Dat gehoer over doosjes
pi_14398869
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:05 schreef Chocobo het volgende:
Dat gehoer over doosjes
die groene doosje rule
pi_14399051
Iemand LOTR-Return of the King al gespeeld? Is dit wat?
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 5 november 2003 @ 12:15:17 #108
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14399109
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Goh heb je hem nog niet binnen, warez-god
pi_14399185
quote:
hoor wie spreekt
  woensdag 5 november 2003 @ 12:25:05 #110
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14399372
Ik kan niet wachten tot vrijdag... dan heb ik mijn nog gesealde top spin in handen
  woensdag 5 november 2003 @ 12:25:29 #111
8372 Bastard
Persona non grata
pi_14399382
quote:
Down m ff.
The truth was in here.
  woensdag 5 november 2003 @ 12:36:49 #112
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14399699
quote:
Op woensdag 5 november 2003 08:24 schreef twi het volgende:

[..]

Dan moet je dat ook in je post vermelden:
[..]

Ow sorry weet ik veel dat dat hier niet vermeldt mag worden 1ste keer dat ik eens wat post op dit subforum
Mijn verontschuldiging

maar goed ik koop :

Top Spin
Amped 2
Rainbow Six 3

Sudeki moet ik hebben jmmr dat het nog zo lang duurt allemaal maar goed genoeg games om je ondertussen met bezig te houden

woensdag 5 november 2003 @ 12:54:08 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14400158
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:25 schreef Bastard het volgende:

[..]

Down m ff.

whahahahaha
  woensdag 5 november 2003 @ 12:58:20 #114
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14400300
quote:
Is die nog niet gereleased dan? Zal toch wel in één of ander pubje op je aan het wachten zijn? 72x50MB ofzo?
pi_14400420
quote:
Op woensdag 5 november 2003 12:58 schreef twi het volgende:

[..]

Is die nog niet gereleased dan? Zal toch wel in één of ander pubje op je aan het wachten zijn? 72x50MB ofzo?

misschien kunnen we beter ophouden en on-topic gaan die gast begrijpt het toch niet anders lijkt dit net een afzeik-topic.
  woensdag 5 november 2003 @ 13:17:11 #116
7957 Chevalric
pi_14400968
Goed nieuws voor de Prince of Persia fans:
De Xbox versie zal "Live awareness" hebben en het volledige Prince of Persia 2 spel zal te unlocken zijn!
Daarnaast heeft IGN nog een leuke trailer staan: http://streamingmovies.ign.com/xbox/popSandsTrailer_free.wmv
Ik moest bij de powers wel heel erg aan Blinx denken, maar da's op zich niet erg.

Verder heeft IGN voor de Insiders ook de Ninja Gaiden TGS trailer op groot formaat... Voor de niet-Insiders staat-ie hier

woensdag 5 november 2003 @ 13:19:52 #117
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14401059
Morgen komt eindelijk Top Spin, want GCShop heeft ze vandaag binnen gehad. Laat maar komen, heb een heel weekend niks te doen
  woensdag 5 november 2003 @ 13:23:46 #118
56671 Wous-XL
Doe mij er maar 2 ...
pi_14401203
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:17 schreef Chevalric het volgende:
Goed nieuws voor de Prince of Persia fans:
De Xbox versie zal "Live awareness" hebben en het volledige Prince of Persia 2 spel zal te unlocken zijn!
Daarnaast heeft IGN nog een leuke trailer staan: http://streamingmovies.ign.com/xbox/popSandsTrailer_free.wmv
Ik moest bij de powers wel heel erg aan Blinx denken, maar da's op zich niet erg.

Verder heeft IGN voor de Insiders ook de Ninja Gaiden TGS trailer op groot formaat... Voor de niet-Insiders staat-ie hier

Very nice
  woensdag 5 november 2003 @ 13:43:57 #119
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14401875
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:19 schreef AudiRS4 het volgende:
Morgen komt eindelijk Top Spin, want GCShop heeft ze vandaag binnen gehad. Laat maar komen, heb een heel weekend niks te doen
Oh top, maar krijgt iedereen hem of hangt dat weer af van je ordernummer
  woensdag 5 november 2003 @ 13:47:02 #120
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14401978
Ze hebben Rainbow Six ook binnen
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 13:50:31 #121
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14402085
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:47 schreef Chocobo het volgende:
Ze hebben Rainbow Six ook binnen
baggerspel....
  woensdag 5 november 2003 @ 13:54:54 #122
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14402227
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:50 schreef donald_dick het volgende:

[..]

baggerspel....

Gelukkig zijn de meeste topsites het niet met je eens

Into Liquid Sky 10/30/2003 A+ 100.0%
Team XBOX 10/30/2003 4.8 out of 5 96.0%
Deeko.com 11/2/2003 9.5 out of 10 95.0%
Official Xbox Magazine UK 12/1/2003 9.4 out of 10 94.0%
GamingWorld 10/30/2003 9.4 out of 10 94.0%
IGN 10/29/2003 9.3 out of 10 93.0%
Official Xbox Magazine 12/1/2003 9.2 out of 10 92.0%
1UP 10/29/2003 9 out of 10 90.0%
Games Domain 10/30/2003 4.5 out of 5 90.0%
MS Xbox World 11/4/2003 9 out of 10 90.0%
Lawrence 10/31/2003 85 out of 100 85.0%
GameSpot 10/30/2003 8.4 out of 10 84.0%
Stuff Gamer 10/1/2003 4 out of 5 80.0%

pi_14402475
deze game scoord idd goed!
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:18:34 #124
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14402973
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:54 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Gelukkig zijn de meeste topsites het niet met je eens

Into Liquid Sky 10/30/2003 A+ 100.0%
Team XBOX 10/30/2003 4.8 out of 5 96.0%
Deeko.com 11/2/2003 9.5 out of 10 95.0%
Official Xbox Magazine UK 12/1/2003 9.4 out of 10 94.0%
GamingWorld 10/30/2003 9.4 out of 10 94.0%
IGN 10/29/2003 9.3 out of 10 93.0%
Official Xbox Magazine 12/1/2003 9.2 out of 10 92.0%
1UP 10/29/2003 9 out of 10 90.0%
Games Domain 10/30/2003 4.5 out of 5 90.0%
MS Xbox World 11/4/2003 9 out of 10 90.0%
Lawrence 10/31/2003 85 out of 100 85.0%
GameSpot 10/30/2003 8.4 out of 10 84.0%
Stuff Gamer 10/1/2003 4 out of 5 80.0%

ieder zo ze smaak, maar ik vind hem A) te makkelijk
en B) te scripted.

maar verder is ie al een nightonestand, alleen als je wakker wordt blijkt ze te denken als een big...

Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:20:34 #125
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14403035
owja, behalve alcatraz is ook Curacou(hoe schrijf je dat) op de Dutch Carribean 8-)en het blijft gaar dat de levels zijn aangepast in opzicht van de pc versie
  woensdag 5 november 2003 @ 14:35:22 #126
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14403518
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:18 schreef donald_dick het volgende:

[..]
maar verder is ie al een nightonestand, alleen als je wakker wordt blijkt ze te denken als een big...

woensdag 5 november 2003 @ 14:35:52 #127
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14403533
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

ik sta dus niet alleen.
  woensdag 5 november 2003 @ 14:36:18 #128
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14403549
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:35 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ik sta dus niet alleen.

Echt geen IDEEEE waar die het over heeft
pi_14403574
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:36 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Echt geen IDEEEE waar die het over heeft

volgens mij weet hij dat zelf nie
  woensdag 5 november 2003 @ 14:39:51 #130
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14403655
quote:
Op woensdag 5 november 2003 13:43 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Oh top, maar krijgt iedereen hem of hangt dat weer af van je ordernummer

Geen id eerlijk gezegd, neem aan dat ze hun pre orders zoziezo wel allemaal bezorgen morgen.
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:40:09 #131
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14403667
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:37 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

volgens mij weet hij dat zelf nie

amsterdamse opmerking....
stomme boeren ook op dit forum ....

pi_14403728
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:40 schreef donald_dick het volgende:

[..]

amsterdamse opmerking....
stomme boeren ook op dit forum ....

amsterdam dat is toch dat k*tdorp, ben benieuwd waar je het over had
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:43:23 #133
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14403775
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:42 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

amsterdam dat is toch dat k*tdorp, ben benieuwd waar je het over had

dorp dorp dorp? je hoofdstad zal je bedoelen

nee ik bedoelde meer van dat het een lekker ding is zonder inhoudt....

pi_14403809
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:43 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je hebt het toch over RBSIX 3
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:46:24 #135
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14403850
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:44 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

je hebt het toch over RBSIX 3

nee over Katja Schuurman..

JA natuurlijk over RB

pi_14403947
vergelijk je altijd spellen met vrouwen want euhh...je mag erover praten hoor.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  woensdag 5 november 2003 @ 14:50:26 #137
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14403968
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:49 schreef pkwarts het volgende:
Dit is de meest fucked up pagina van dit topic
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:51:09 #138
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14403986
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:49 schreef pkwarts het volgende:
tuurlijk je hebt geile spellen en je hebt er ook bitches tussen....
pi_14404032
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:46 schreef donald_dick het volgende:

[..]

nee over Katja Schuurman..

JA natuurlijk over RB

Katja Schuurman is een lelijke doos zonder inhoud

Damm wat gebruik jij moelijke worden:

dit zeggen,

quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:18 schreef donald_dick het volgende:

terwijl je dit bedoelt,
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:43 schreef donald_dick het volgende:
logisch dat niemand meer begrijpt waar je het over hebt.

[mijn mening mode] Raibow Six wordt een topper [/mijn mening mode]

pi_14404075
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dit is de meest fucked up pagina van dit topic

idd, het niveau is gezakt
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 14:56:56 #141
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14404124
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:52 schreef GTiMICRO het volgende:

logisch dat niemand meer begrijpt waar je het over hebt.

[mijn mening mode] Raibow Six wordt een topper [/mijn mening mode]

je merkt het vanzelf wel...

en met domme boeren houd ik geen rekening mee.....

[Dit bericht is gewijzigd door donald_dick op 05-11-2003 14:57]

pi_14404144
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

je merkt het vanzelf wel...

ben benieuwd
  Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 15:01:31 #143
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14404226
opmerkelijk nieuws
quote:
JAPAN) Pizza and Xbox: Together at Last
>> From xbox.ign.com:
[QUOTE]
Those crazy kids in Microsoft's Japanese offices have just revealed their latest marketing maneuver to get the Xbox into Japanese homes. Microsoft and Nagoya-based pizza chain Aoki's Pizza will be teaming up for the "Eat Aoki's Pizza, Get an Xbox" campaign.

Set to kick off on 11/7 and lasting until 12/25, this campaign will give 100 Aoki's Pizza eaters an Xbox and an additional 30 an Xbox game. Those who place an order with Aoki's costing 2000 yen or above will be entered into the drawing.

On top of this are planned television commercials detailing the tie up, pizzas with a big X-shaped cut and Xbox themed boxes for the pizza (Get it? Xbox boxes!). Boy do we wish we lived in Nagoya!

pi_14404421
quote:
Bij aankoop van de Xbox Live én XSN Sports topper Top Spin, krijg je er een gratis blik Wilson ballen bij. Dit meldt Xbox.com. Ook zit er een voucher bij waar fantastische tennisspullen mee te winnen zijn, en zit er een gratis proefabonnement voor 2 maanden Xbox Live bij.

Koop deze game en ontvang tevens een voucher waarmee Wilson tennisspullen en een tennisclinic met Miriam Oremans gewonnen kunnen worden. Bovendien leveren we bij elke Top Spin game gratis een blik Wilson tennisballen mee en bevat deze game ook nog eens een gratis proefabonnement voor 2 maanden Xbox Live.

Wij hebben Top Spin inmiddels al geruime tijd in ons bezit en zijn laaiend enthousiast over de game. Ons definitieve oordeel lees je volgende week!
Bron www.xboxarena.nl]

pi_14404458
quote:
Op woensdag 5 november 2003 14:56 schreef donald_dick het volgende:

[..]

en met domme boeren houd ik geen rekening mee.....

dank u
met iemand rekening houden doen ze in amsterdam toch niet

[Dit bericht is gewijzigd door GTiMICRO op 05-11-2003 15:16]

woensdag 5 november 2003 @ 15:22:31 #146
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14404817
Nou, GCShop heeft die van mij nog niet verstuurd i.i.g.

Wel vandaag m'n gewonnen exemplaar van Sega GT 2002 binnen gehad. Is wel een leuk spelletje

pi_14404902
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:22 schreef twi het volgende:
Nou, GCShop heeft die van mij nog niet verstuurd i.i.g.

Wel vandaag m'n gewonnen exemplaar van Sega GT 2002 binnen gehad. Is wel een leuk spelletje

idd, vind vooral het drag racen wel leuk
pi_14404904

Nog wat Sudeki screens .

pi_14404945
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:25 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Nog wat Sudeki screens .

pi_14405447
wanneer komt DOA online uit
pi_14405463
Zijn hier nog meer mensen die Vice City al op PS2 en PC uitgespeeld hebben en toch ook nog perse de Xbox-versie willen hebben?

* The_Great_Cornholio zijn spellenverlanglijstje komt hoe langer hoe voller te staan met Xbox-spellen

woensdag 5 november 2003 @ 15:43:25 #152
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14405485
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:42 schreef The_Great_Cornholio het volgende:
Zijn hier nog meer mensen die Vice City al op PS2 en PC uitgespeeld hebben en toch ook nog perse de Xbox-versie willen hebben?

* The_Great_Cornholio zijn spellenverlanglijstje komt hoe langer hoe voller te staan met Xbox-spellen

ik zit te twijfelen tussen true crime en GTA.
even wachten op de reviews
pi_14405600
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:42 schreef The_Great_Cornholio het volgende:

heb nog nooit GTA gespeeld
  woensdag 5 november 2003 @ 15:47:07 #154
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14405601
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:43 schreef Fliepke het volgende:

[..]

ik zit te twijfelen tussen true crime en GTA.
even wachten op de reviews

Beide reviews zijn op IGN te vinden
pi_14405686
GTA Review
TC Review

DOA Online - UK RELEASE: TBA | US RELEASE: 15-Jan-2004

.

pi_14406167
De IGN-review van GTA duo pack mbt "lasting appeal":
quote:
10.0 Lasting Appeal
pi_14406355
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GTA Review
TC Review

.

dank u
  woensdag 5 november 2003 @ 16:25:17 #158
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_14406814

[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 05-11-2003 16:40]

Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  woensdag 5 november 2003 @ 16:41:33 #159
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14407251
Mensen, niet elke keer happen als iemand iets egt over ombouwen. Gewoon neger-en en desnoods het melden zodat ik kan editen
pi_14407397
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mensen, niet elke keer happen als iemand iets egt over ombouwen. Gewoon neger-en en desnoods het melden zodat ik kan editen
dan krijg je veel werk
  woensdag 5 november 2003 @ 16:47:42 #161
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_14407435
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:46 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

dan krijg je veel werk

Nu moet ik ook alle reacties deleten. Als je het meteen meld zonder er zelf op in te gaan kost het me maar één edit
pi_14408023
weer ontopic verder:

nieuws
Al jarenlang kopen mannen over de hele wereld het overbekende amusementsblad Playboy, waarin schaars geklede vrouwen te vinden zijn. Ubisoft heeft vandaag bekend gemaakt een game te publiceren die naar het gelijknamige blad vernoemd zal worden: Playboy: The Mansion. Is dit waar wij als gamer op zitten te wachten?

In deze simulator, die waarschijnlijk te vergelijken zal zijn met The Sims 18+, ben jij Hugh Hefner. Een wereldberoemde man die alles heeft wat zijn hart hem begeert. Hij staat aan kop bij Playboy Magazine en maakt van de Playboy een cultureel fenomeen. Wat exact je doelen zijn in deze titel is tot op heden onbekend, maar daarover zullen we je snel genoeg op de hoogte brengen.

Ubisoft directeur Europa, Azie en Zuid-Amerika Alain Corre sprak enthousiast over de game:
"This is a magical icon franchise that tends to put a smile on the face of most of our video game target audience. "It's a
great opportunity for us to publish such a charismatic legend to computer and video games in Europe, with a type of gameplay that should please our consumers. This deal with ARUSH Entertainment not only gives us the ability to satisfy the enthusiasm of all Playboy fans, but also business lovers!"

Ook developer ARUSH en Playboy zelf zijn onder de indruk van de game en zijn enthousiast over de samenwerking met Ubisoft.

In de herfst van 2004 wordt de titel in Europa verwacht. Wij zijn benieuwd, het zou een aangename verassing zijn voor de vele mannelijke gamers, en wellicht ook voor enkele vrouwelijke gamers. Wanneer we meer over de titel te weten komen, of de eerste screenshots ontvangen, zijn jullie de eersten die ze zullen zien.

woensdag 5 november 2003 @ 17:12:17 #163
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_14408151
Dat spel moet wel floppen
pi_14408196
quote:
Op woensdag 5 november 2003 17:12 schreef pmponer het volgende:
Dat spel moet wel floppen
denk ook niet dat ik het ooit zou kopen
pi_14408367
Zo'n spel kan echtwel slagen.. Sex sells, namelijk. Alleen; de erotische spellen die er tot nu toe zijn zien er ofwel niet uit, ofwel ze hebben gewoon geen amusementswaarde.

Een uitzondering is bijv. DOA(X). Absoluut een simpele knoppen-rammer. Van gameplay is nauwelijks sprake. Maar er zitten lekkere wijven in die er grafisch goed uit zien. En jawel hoor, bijna elke xbox-eigenaar heeft wel DOA3 of DOAX (of beide!).

Als die playboy game er dus echt GOED uit gaat zien en er meer in zit dan wat blote benen en armen EN het nog eens wat amusementswaarde (a la de Sims) bevat, ben ik ervan overtuigd dat het een klapper kan gaan worden.

De fout die enkelen hierboven maken is dat ze zichzelf weer eens als de gemiddelde gamer zien. Als zij het spel niet kopen, dan zal het wel floppen. Dat is dus verre van waar.

woensdag 5 november 2003 @ 17:34:07 #166
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14408713
quote:
Op woensdag 5 november 2003 16:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat kan je wel mooi zeggen, maar ik blijf er gewoon lustig op los happen totdat die gozer optieft uit deze topics.

Wie er dan eerder een ban te pakken heeft, hij of ik, dat maakt mij geen reet uit.

Eindredactie Games woensdag 5 november 2003 @ 17:53:58 #167
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14409213
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:09 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

dank u
met iemand rekening houden doen ze in amsterdam toch niet

verharding van de maatschappij is een bitch...

get used to it of ga weer de koeien voeren

woensdag 5 november 2003 @ 18:03:40 #168
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_14409434
Playboy the game! A dream come true...
pi_14410107
Armed & Dangerous

Meer

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 5 november 2003 @ 18:51:17 #170
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14410832

Fuck Fuck Fuck, wil ik vandaag eindelijk Live! proberen, is me
UTP kabel te kort!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Menyo op 05-11-2003 18:52]

woensdag 5 november 2003 @ 19:49:38 #171
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_14412439
quote:
Op woensdag 5 november 2003 18:51 schreef Menyo het volgende:

Fuck Fuck Fuck, wil ik vandaag eindelijk Live! proberen, is me
UTP kabel te kort!!!!!!

sorry, maarreh...

PRUTSER

I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  woensdag 5 november 2003 @ 20:08:43 #172
7957 Chevalric
pi_14413054

Ik heb eindelijk Splinter Cell uitgespeeld. Na heel lang vast te hebben gezeten bij de amerikaanse gijzelaars, ben ik er afgelopen weekend eindelijk voorbij gekomen. Na even stevig doorbijten (en voor de vuurgevechten even stiekem kijken op gamefaqs.com) heb ik 'm nu eindelijk uitgespeeld!
De download missies had ik al eerder uitgespeeld, dus nu is het wachten op meer missies of Splinter Cell 2 .
Als alles goed is, krijg ik voor het weekend SW: KOTOR binnen, dus heb ik mooi weer iets nieuws om m'n tijd te vullen.

pi_14413477
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef Chevalric het volgende:

Ik heb eindelijk Splinter Cell uitgespeeld. Na heel lang vast te hebben gezeten bij de amerikaanse gijzelaars, ben ik er afgelopen weekend eindelijk voorbij gekomen. Na even stevig doorbijten (en voor de vuurgevechten even stiekem kijken op gamefaqs.com) heb ik 'm nu eindelijk uitgespeeld!
De download missies had ik al eerder uitgespeeld, dus nu is het wachten op meer missies of Splinter Cell 2 .
Als alles goed is, krijg ik voor het weekend SW: KOTOR binnen, dus heb ik mooi weer iets nieuws om m'n tijd te vullen.

Echt 1 van de irritantste stukjes van splinter cell bij die gijzelaars
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:23:16 #174
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14413526
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:08 schreef Chevalric het volgende:

Cool gevoel he Wacht maar totdat je je tanden in Kotor zet,... Meesterspel
  woensdag 5 november 2003 @ 20:25:48 #175
7957 Chevalric
pi_14413606
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:22 schreef Tain het volgende:

[..]

Echt 1 van de irritantste stukjes van splinter cell bij die gijzelaars

Yep, toen ik daar vastzat, heb ik het spel bijna 1 jaar niet meer gespeeld.
Maar ik moet zeggen dat het stukje vlak voor je bij Nikoladze komt (als je met de lift naar beneden gaat) ook pittig is.
  woensdag 5 november 2003 @ 20:35:23 #176
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14413971
I... ik kan me de gijzelaars niet meer herinneren
pi_14414006
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:35 schreef Chocobo het volgende:
I... ik kan me de gijzelaars niet meer herinneren
Jawel, ze worden in twee aparte ruimtes vastgehouden in die paardenstal...jij moet die soldaten tegenhouden die ze willen vermoorden. Was inderdaad pittig stukje aangezien ze ook met handgranaten gooien.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 5 november 2003 @ 20:37:43 #178
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14414055
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Jawel, ze worden in twee aparte ruimtes vastgehouden in die paardenstal...jij moet die soldaten tegenhouden die ze willen vermoorden. Was inderdaad pittig stukje aangezien ze ook met handgranaten gooien.

OOOOHJA Godver wat was dat eigenlijk een cool spel zeg,.. Heb het ook helemaal klaar maar zou zo weer een rondje gaan. Maar eerst andere games
  woensdag 5 november 2003 @ 20:53:08 #179
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14414584
Lees zojuist bij mijn orderstatus dat Top Spin verstuurd is. Enige wat mijn nu nog rest is me ziek melden voor werk, en dan kan ik gaan werken aan mijn servicekanon
pi_14414733
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:53 schreef AudiRS4 het volgende:
Lees zojuist bij mijn orderstatus dat Top Spin verstuurd is. Enige wat mijn nu nog rest is me ziek melden voor werk, en dan kan ik gaan werken aan mijn servicekanon
Ik moet me ook ziek melden eigenlijk, krijg de komende paar dagen 3 spellen binnen, en er zijn al zoveel zieken bij ons...
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14416873
SplinterCell, pffff daar moet ik ook nog maar eens goed voor gaan zitten. Echt een supergoedspel Maar ik kan nooit het geduld opbrengen om daar eens rustig voor te gaan zitten.
zoals het potje thuis poept, poept het nergens
_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*_-*-_-*
ACWW NWFC id: 2921-2609-9160 nick: tbone Town: Finetown
Fiets
  woensdag 5 november 2003 @ 23:33:25 #182
7957 Chevalric
pi_14419459
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:57 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik moet me ook ziek melden eigenlijk, krijg de komende paar dagen 3 spellen binnen, en er zijn al zoveel zieken bij ons...

Allemaal xbox-bezitters zeker?
  woensdag 5 november 2003 @ 23:38:38 #183
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14419627
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:53 schreef AudiRS4 het volgende:
Waar heb je 'm gepreordered?

GCShop forum over Top Spin:

quote:
0 t/m 03102839 --> is vandaag verzonden
03102840 t/m 03103002 -> wordt morgen verzonden
03103003 en hoger --> wordt dinsdag verzonden
Kom ik met m'n 03102841

[Dit bericht is gewijzigd door twi op 05-11-2003 23:46]

pi_14421374
xbox doosjes goedgekeurd, precies doe goeie kleur!
pi_14422649
quote:
Op donderdag 6 november 2003 01:07 schreef Thermo het volgende:
xbox doosjes goedgekeurd, precies doe goeie kleur!
heb je een linkje van de dealer
  donderdag 6 november 2003 @ 08:40:44 #186
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14422752
Nouja, de rest van de site is niet zo legaal als jouw url, maar met 'cdrfreaks' moet je een eind kunnen komen.

Alleen de hoesjes

pi_14423008
hou het wel op mijn url
pi_14423026
edit
pi_14426257
quote:
Op woensdag 5 november 2003 20:36 schreef Strolie75 het volgende:
Hmmm, ik vond `t niet zo heel moeilijk eigenlijk. Je moet gewoon een zooitje van die wallmines verzamelen, en in de 2 gangen naar de hostages toe ophangen. Dan nog een paar terroristen doodschieten en klaar is kees

Ik vond die keypads waarvan je de code met je thermal goggles moest aflezen wel moeilijk, kon er geen logica in ontdekken, heb ze toen maar op gamefaqs gezocht

Meesterlijk spel verder

pi_14427525
Voor de geinteresseerden:

Sega GT Online preorder @ GCShop - ¤35

Ik ga voor DTM Online

donderdag 6 november 2003 @ 12:46:47 #191
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_14427802
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
GTA Review
TC Review

.

*zucht*
ik twijfel nog steeds
  donderdag 6 november 2003 @ 12:56:10 #192
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14428044
Top Spin is verstuurd
pi_14429274
quote:
Op donderdag 6 november 2003 08:29 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

heb je een linkje van de dealer

sorry het is http://shop.cdfreaks.com/

Gewoon legaal

pi_14434956
quote:
Op donderdag 6 november 2003 13:42 schreef Thermo het volgende:

[..]

sorry het is http://shop.cdfreaks.com/

Gewoon legaal

dit is idd een andere url da ik had
  donderdag 6 november 2003 @ 17:14:30 #195
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14435252
Top Spin

Wat een vette game zeg, niet te doen
Echt super uitgewerkt En de bewegingen van de spelers, zó natuurlijk, damn wat vet

pi_14435338
quote:
Op donderdag 6 november 2003 17:14 schreef AudiRS4 het volgende:
Top Spin

Wat een vette game zeg, niet te doen
Echt super uitgewerkt En de bewegingen van de spelers, zó natuurlijk, damn wat vet

kan hem pas op zijn vroegst volgende week dinsdag kopen
pi_14436995
quote:
Onze maatjes van AreaXbox zijn erachter gekomen dat er binnenkort een Project Gotham Racing 2 bundel in Duitsland verschijnt. In de bundel zit een Xbox, één controller en Project Gotham Racing 2. De bundel ligt in Duitsland vanaf 5 december in de winkels en gaat ¤199,- kosten. Wij denken en hopen dat deze bundel ook naar Nederland komt!

Project Gotham Racing 2 is het vervolg op de uitstekende racegame Project Gotham Racing, wat opzich al weer een vervolg was op Metropolis Street Racer (Dreamcast). De game ligt op 28 november a.s in de Nederlandse winkels. Blijf XboxArena rond die tijd in de gaten houden voor wat interessante artikelen.
Bron: www.xboxarena.nl

pi_14437482
lees trouwens net dat de relaese date van halo en fable waarschijnlijk nog verder naar achteren geplaats gaan worden. Bron www.xboxarena.nl
pi_14438518
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:48 schreef GTiMICRO het volgende:
lees trouwens net dat de relaese date van halo en fable waarschijnlijk nog verder naar achteren geplaats gaan worden. Bron www.xboxarena.nl
ach ja, zulke ubergames, was wel te verwachten.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  donderdag 6 november 2003 @ 19:33:04 #200
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14438690
quote:
Op donderdag 6 november 2003 18:28 schreef GTiMICRO het volgende:

[..]

Afzetterij, 199 euro
pi_14438746
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:28 schreef piet_pelle het volgende:

[..]

ach ja, zulke ubergames, was wel te verwachten.

laten we hopen dat het niet telang duurt
  donderdag 6 november 2003 @ 19:50:51 #202
7957 Chevalric
pi_14439229
quote:
En als je nu iets minder snel leest, zie je dat Fable juist vervroegd is. Het stond eerst op lente 2004 en staat nu op winter 2003....
Maar goed, xbox.com is niet de meest betrouwbare site, ze hadden een tijdje terug ook al staan dat Soul Calibur 2 voor 30 euro gekocht zou kunnen worden.
pi_14439269
quote:
fable is juist vervroegd naar winter 2003!!!
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_14439442
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:52 schreef pkwarts het volgende:

[..]

heb nix gezegd, idd te snel gelezen
  donderdag 6 november 2003 @ 20:35:09 #205
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14440488
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:52 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Whoehahahahaha,...
  donderdag 6 november 2003 @ 20:38:08 #206
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14440564
quote:
Op donderdag 6 november 2003 19:50 schreef Chevalric het volgende:

[..]

En als je nu iets minder snel leest, zie je dat Fable juist vervroegd is. Het stond eerst op lente 2004 en staat nu op winter 2003....
Maar goed, xbox.com is niet de meest betrouwbare site, ze hadden een tijdje terug ook al staan dat Soul Calibur 2 voor 30 euro gekocht zou kunnen worden.

Dat was hun fout niet denk ik omdat ik hem zelf ook voor die prijs op de officiele xbox.nl site heb gezien.

Maar dat hij deze winter komt lijkt me nog steeds best sterk.

Ik ben dom las verkeerd dacht dat je het over xboxarena had ipv xbox.com

Heb trouwens 150 euro bonus gehad van mijn werk dus kan toch Topspin kopen.

[Dit bericht is gewijzigd door Sheepcidus op 06-11-2003 20:41]

Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_14440602
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:35 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Whoehahahahaha,...

Ik geloof die release date pas als ie in de winkels ligt
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14440624
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:39 schreef Tain het volgende:

[..]

idd
pi_14440632
als het normaal winter zou zijn zou het ook nog januari februari enz. kunnen zijn maar het is echt winter 2003. dus ik denk dat de amerikanen het met de kerst hebben.
pi_14440687
Ik wil binnenkort twee spellen gaan kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen een aantal:

- Worms 3D. Lijkt me leuk, alleen zie ik het niet zo zitten om er 50 euro of meer voor neer te leggen, ook omdat ik geen Live heb.
- Spongebob. Gewoon voor de fun, lijkt me wel een leuk spel, maar niet echt een idee wat ik er van moet verwachten. Wie weet hoe duur deze wordt?
- GTA Double pack. Algemeen bekend. Topspel, deze koop ik bijna zeker. Waneer komt dit spel uit?
- TopSpin. Lovende recensies. Ziet er mooi uit, maar ben geen super tennis fan, heb geen Live, en vraag me dus af hoe lang ik er mee bezig zal zijn.

Welke raden jullie aan?

[Dit bericht is gewijzigd door JeroenV op 06-11-2003 20:43]

pi_14440694
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:40 schreef pkwarts het volgende:
als het normaal winter zou zijn zou het ook nog januari februari enz. kunnen zijn maar het is echt winter 2003. dus ik denk dat de amerikanen het met de kerst hebben.
krijgen we toch nog een gelukkig nieuwjaar
pi_14440747
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:40 schreef pkwarts het volgende:
Dat zou wel onaangekondigd vroeg zijn. Van de andere kant: het mag ook wel een keertje.
  donderdag 6 november 2003 @ 20:46:38 #213
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14440802
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:39 schreef Tain het volgende:

[..]

Fable komt voorlopig echt niet. Reken maar op kerst 2004
pi_14440970
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:46 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Fable komt voorlopig echt niet. Reken maar op kerst 2004

Daarom geloof ik het ook niet, er wordt zoveel gespeculeerd over die releasedate. Xbox.com zegt winter 2003, laatst interview met peter Molyneux(ofzo) en die zei weer dat het spel anderhalf jaar werd uitgesteld.

www.fablegame.com is trouwens wel uitgebreid met soort van flash 'spelletje'

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 6 november 2003 @ 20:54:13 #215
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14441024
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:52 schreef Tain het volgende:

[..]

Daarom geloof ik het ook niet, er wordt zoveel gespeculeerd over die releasedate. Xbox.com zegt winter 2003, laatst interview met peter Molyneux(ofzo) en die zei weer dat het spel anderhalf jaar werd uitgesteld.

Die fable site is prachtig idd,... en ja,... Peter zei dat die nog 18 maanden nodig had en dat was 3 a 4 maanden geleden
pi_14441029
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:52 schreef Tain het volgende:

[..]

heb een tijd gedacht dat Fable nooit meer zou komen
pi_14442169
Whoohooo zit bijna aan de 30 legale xbox spellen. Moeten er alleen nog 3 binnenkomen met de post
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14442320
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:32 schreef Tain het volgende:
Whoohooo zit bijna aan de 30 legale xbox spellen. Moeten er alleen nog 3 binnenkomen met de post
heb er 24, ga denk ik Top spin & Links 2004 nog kopen!
pi_14442600
Vandaag Burnout2 van Ulerzzz overgenomen. Blijft een leuke game.
Superfly.
pi_14442674
welke tag voor topic titels:

[XBOX] of [Xbox]

pi_14442798
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:47 schreef GTiMICRO het volgende:
welke tag voor topic titels:

[XBOX] of [Xbox]

Maakt niet zo veel uit hoor
pi_14442990
quote:
Op donderdag 6 november 2003 21:51 schreef Fuxl het volgende:

[..]

Maakt niet zo veel uit hoor

heb er al Xbox van gemaakt
pi_14444119
Ik vraag me toch iets af, voor diegene die echt niks te doen heeft en mijn posts leest weet dat ik sinds kort een xbox heb, de spellen die ik nu heb (8s stuks) zijn voorlopig nog FF genoeg.

Maar als ik straks nieuwe spellen koop wil ik toch demo's spelen. Waarom geven ze die demo's niet gratis weg. Bij PC games is het de gewoonte om een paar weken voor de release de demo's te downen, bij console gaming moet je eerst een tijdschrift kopen.

Mijn idee:

- Geef die dingen gratis weg (=duur voor ontwikkelaars)
- Doe ze als extra bij spellen (=nu doen ze alleen sommige filmpjes, maak daar gewoon een game van)
- Laat ze downen van Live!. Die laatste lijkt me nog het beste.

Waarom doen ze dit niet?

pi_14444588
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:33 schreef Menyo het volgende:
Ik vraag me toch iets af, voor diegene die echt niks te doen heeft en mijn posts leest weet dat ik sinds kort een xbox heb, de spellen die ik nu heb (8s stuks) zijn voorlopig nog FF genoeg.

Maar als ik straks nieuwe spellen koop wil ik toch demo's spelen. Waarom geven ze die demo's niet gratis weg. Bij PC games is het de gewoonte om een paar weken voor de release de demo's te downen, bij console gaming moet je eerst een tijdschrift kopen.

Mijn idee:

- Doe ze als extra bij spellen (=nu doen ze alleen sommige filmpjes, maak daar gewoon een game van)

Waarom doen ze dit niet?

dat met live snap ik wel dat ze dat niet doen.
Kost bandbreedte
moeten mensen soms 3 uur hun xbox aanlaten staan om een demo binnen te halen(daar heb ik geen console voor)
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14445335
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:42 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil binnenkort twee spellen gaan kopen. Nu zit ik te twijfelen tussen een aantal:

- Worms 3D. Lijkt me leuk, alleen zie ik het niet zo zitten om er 50 euro of meer voor neer te leggen, ook omdat ik geen Live heb.
- Spongebob. Gewoon voor de fun, lijkt me wel een leuk spel, maar niet echt een idee wat ik er van moet verwachten. Wie weet hoe duur deze wordt?
- GTA Double pack. Algemeen bekend. Topspel, deze koop ik bijna zeker. Waneer komt dit spel uit?
- TopSpin. Lovende recensies. Ziet er mooi uit, maar ben geen super tennis fan, heb geen Live, en vraag me dus af hoe lang ik er mee bezig zal zijn.

Welke raden jullie aan?

Iemand een reactie?
  donderdag 6 november 2003 @ 23:12:29 #226
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14445453
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:09 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Iemand een reactie?

Spongebob valt zowiezo al af, dat is meer een gimmick game, want heeft een replay van nul. Ik zou dan kiezen voor GTA double pack als je die nog niet hebt gespeeld op PC/PS2.

Maar ik kan je teven Top Spin van harte aanraden. Ook offline is dit een topper van jewelste, heb het vandaag alleen al een dikke 10 uur gespeeld

donderdag 6 november 2003 @ 23:13:26 #227
37895 Sharkdoggie
Made of chocolate
pi_14445481
quote:
Op donderdag 6 november 2003 23:09 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Iemand een reactie?

Ik zelf zou voor de laatste twee games gaan. Spongebob lijk mij alleen leuk op tv.
pi_14450060
Ik zou toch voor Worms 3D gaan. GTA is toch gewoon erg oud en Worms lijkt me echt een hele speciale ervaring.
Multiplayer op een console is ook wel het kopen waard hoor.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_14450123
Worms 3D. Vooral de missies zijn super
----
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:29:49 #230
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14450644
Ik zou ook voor Worms 3D gaan, ook omdat je dan lol kan hebben als je vrienden er zijn ofzo.
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:31:46 #231
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14450664
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:47 schreef Tain het volgende:

[..]

dat met live snap ik wel dat ze dat niet doen.
Kost bandbreedte
moeten mensen soms 3 uur hun xbox aanlaten staan om een demo binnen te halen(daar heb ik geen console voor)

Ik zou het persoonlijk geen probleem vinden. Je kan ook denken aan een systeem in de vorm van Live! stimulering. Aangezien er nu alternatiefen opduiken voor Live! die niet betaald zijn, kan MS zeggen "als je abbo bent van live! krijg je alle demo's 1 keer per maand gratis thuisgestuurd.
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:41:19 #232
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14450789
http://insider.ign.com/videos/articles/458/458388p1.html Ubisoft's grootste team werkte aan de Xbox versie van Prince of Persia
  vrijdag 7 november 2003 @ 08:57:32 #233
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14451002
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:41 schreef Chocobo het volgende:
http://insider.ign.com/videos/articles/458/458388p1.html Ubisoft's grootste team werkte aan de Xbox versie van Prince of Persia
Ik ga zo ff kijken. Ben wel blij met insider nu.
Radio Soulwax!
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:19:28 #234
7957 Chevalric
pi_14452428
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 08:31 schreef Menyo het volgende:

[..]

Ik zou het persoonlijk geen probleem vinden. Je kan ook denken aan een systeem in de vorm van Live! stimulering. Aangezien er nu alternatiefen opduiken voor Live! die niet betaald zijn, kan MS zeggen "als je abbo bent van live! krijg je alle demo's 1 keer per maand gratis thuisgestuurd.

Welke alternatieven? XBConnect? Of de online mogelijkheden van de PS2 en de GC?
Ik zie dat allemaal niet als concurrentie voor XBL, met name door de eis van XBL dat je een breedbandverbinding hebt. Dit voorkomt gewoon de lag die je met de andere opties wel hebt, omdat de buurman met z'n 56K modempie ook mee wil doen. Daarnaast biedt XBL ook andere leuke dingen zoals voicechat, online scoreboards, etc.
En als je zo graag demo's wilt, kun je ook iedere maand het Official Xbox Magazine kopen, staan er genoeg op.
  Eindredactie Games vrijdag 7 november 2003 @ 10:30:47 #235
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_14452630
grabbed by the ghoulies uitgespeelt!!
Gelukkig dat Rare is overgekocht door MS...
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:34:18 #236
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14452694
quote:
Op donderdag 6 november 2003 20:42 schreef JeroenV het volgende:

Worms 3D heeft geen Live, dat is juist het grote manco aan het spel. Als je MEESTAL met vrienden speelt achter je Xbox, is dit veruit de leukste game denk ik. Maar het is een typische party-game, dus je moet er wel een beetje lollig voor zijn.
quote:
Lijkt me echt héééélemaal niks, want ik weet echt helemaal niet wat een Spongebob is. Ik zie hier mensen reageren alsof het een heilige god is, en dan is het spel misschien wel leuk. Maar ik denk dat niemand nou écht op deze game zit te wachten.
quote:
HALEN! Voor de prijs van 1 game, 2 magische games in huis halen. De twee games hierboven verbleken bij deze game. Hij komt echter pas op 4 januari 2004 uit heb ik gehoord. De release date in november die enkele sites aanhouden is veel te optimistisch.
quote:
Als je niet van tennis houdt én geen live hebt, moet je dit gewoon niet nemen. Ik ben ook geen tennis fan (kijken), maar tennis games hebben me altijd wel getrokken. Sinds Super Tennis op de SNES heb ik echter geen echt goede tennisgame meer gespeeld op een console. Tijdje met zo'n Philips CD-port op de PC gekloot, en Virtua Tennis op de PC gehad. Maar da's toch effe anders dan met een controller in je klauwen op de bank. Ik krijg 'm als het goed is zo op de mat, lijkt me een topper! Maar als je er niet van houdt moet je 'm ook niet kopen.
quote:
Welke raden jullie aan?
GTA Double Pack, de rest links laten liggen als ik jou was. Desnoods wachten op meer games, want deze maand komen er echt een shitload aan games uit.
pi_14452708
Nog iemand die zometeen Top Spin gaat halen ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_14452755
quote:
HALEN! Voor de prijs van 1 game, 2 magische games in huis halen. De twee games hierboven verbleken bij deze game. Hij komt echter pas op 4 januari 2004 uit heb ik gehoord. De release date in november die enkele sites aanhouden is veel te optimistisch.
In de US issie al uit nu, en ik dacht dat er altijd een maand tussenzat

(US en PAL release)

vrijdag 7 november 2003 @ 10:41:19 #239
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14452806
quote:
Op donderdag 6 november 2003 22:33 schreef Menyo het volgende:

Waarom doen ze dit niet?

Ik weet dat als er games als demo te downloaden zijn van Live, dat ik ze dan gewoon echt ALLEMAAL ga downloaden. Tenminste, die op m'n harde schijf passen. Kost dus véééééééél bandbreedte.

Bij sommige games zitten inderdaad demo's, maar dat ligt er natuurlijk aan wie de ontwikkelaar is. Als er een ontwikkelaar achter zit die weinig andere games uitbrengt, dan worden die er natuurlijk niet zo 1-2-3 opgezet. Bovendien moet er maar een demo voorhanden zijn! Denk dat het een zeldzaamheid is als er twee games van eenzelfde ontwikkelaar / publisher rond hetzelfde tijdstip uitgebracht worden. Dus kun je ook geen demo ervan op een discje zetten. En niemand zit meer te wachten op demo's van games die al een jaar lang uit zijn.

Gratis demo's weggeven kost een vermogen. Nu doen ze dat via het official xbox magazine, wat voor 13 à 14 euro in de winkel ligt. Een godsvermogen voor een blaadje met een demodisk met 6 games erop, maarja. De enige oplossing.

Bovendien, als je het nieuws goed volgt, de reviews leest, dan weet je welke games je moet kopen. Dat er soms een miskoop bij zit kan gebeuren, maar dan ruil je 'm gewoon de volgende dag bij de winkel voor een andere game.

De enige game die ik een regelrechte miskoop vond tot nu toe was Racing Evoluzione. Die heb ik na 5 minuten spelen met 3 euro verlies weer doorverkocht.

vrijdag 7 november 2003 @ 10:41:37 #240
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14452813
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:35 schreef Joene het volgende:
Nee, ik laat 'm brengen
pi_14452822
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:35 schreef Joene het volgende:
  vrijdag 7 november 2003 @ 10:47:59 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14452942
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

In de US issie al uit nu, en ik dacht dat er altijd een maand tussenzat

(US en PAL release)

Van het GCShop forum, een medewerker:
quote:
Thijs schreef:

"Gta Doublepack komt toch nog dit jaar? In Amerika issie al uit namelijk!"

Helaas geen tennisballen, dacht eerst dat er een bon in de game zou zitten, maar blijkt dus niet zo te zijn. En GTA Doublepack komt in januari 2004 pas uit.

Play.com meldt echter "availability: Due for release on 05/12/2003". Maar dat is echter weer de UK.

Mij maakt het niet zoveel uit, maar om teleurstelling te voorkomen ga ik uit van wat GCShop zegt, en dat is dus 4 januari 2004. Kan ook wel kloppen, want dat contract tussen Rockstar en Sony is geloof ik enkel en alleen een contract over de Europese markt over exclusiviteit van GTA in 2003, heb ik op veel fora gelezen. Aan de andere kant: wat weten die er nou van?

Afwachten dus

vrijdag 7 november 2003 @ 14:48:44 #243
35834 Menyo
Ondertitel
pi_14460318
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 10:41 schreef twi het volgende:

[..]

...En niemand zit meer te wachten op demo's van games die al een jaar lang uit zijn.

Gratis demo's weggeven kost een vermogen. Nu doen ze dat via het official xbox magazine, wat voor 13 à 14 euro in de winkel ligt. Een godsvermogen voor een blaadje met een demodisk met 6 games erop, maarja. De enige oplossing.

...knip...
Dat er soms een miskoop bij zit kan gebeuren, maar dan ruil je 'm gewoon de volgende dag bij de winkel voor een andere game.

Ik wel, juist als niet zo heel erg gamer is het intressant om naar de oudere titels te kijken. Ik heb pas sinds kort een Xbox. Ben nu verslaafd aan Halo terwijl de rest halsreikend uitkijkt naar Halo2.

De reden dat ik begin over die demo's is inderdaad het Xbox magazine. 1 keer gekocht. Toen viel het mij op hoe handig die demo's zijn. Maar ik vind het gewoon veels te veel geld voor een blad die ik verder toch niet lees.

Over die ruilperiode hoef ik gelukkig niet echt moeilijk te doen

vrijdag 7 november 2003 @ 15:44:16 #244
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_14462083
FF crosspost.

Radio Soulwax!
  vrijdag 7 november 2003 @ 15:50:52 #245
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14462324
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:44 schreef Sheepcidus het volgende:
FF crosspost.

[afbeelding]

Hij ligt vandaag ook voor me klaar............ kan niet wachten totdat ik thuis kom
  vrijdag 7 november 2003 @ 16:05:01 #246
40544 Sir_Mix_A_Lot
Ignore this terrible drug
pi_14462744
Ik zit nog te twijfelen wat ik zo ga kopen.
crimson skies of soul calibur II.
ahhhrgg dilemma's
Hard work pays off in the future. Laziness pays off now.
pi_14464114
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:50 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Hij ligt vandaag ook voor me klaar............ kan niet wachten totdat ik thuis kom

Hond . Mijne komt op z'n vroegst maandag
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 16:05 schreef Sir_Mix_A_Lot het volgende:
Ik zit nog te twijfelen wat ik zo ga kopen.
crimson skies of soul calibur II.
ahhhrgg dilemma's
Heb je Live -> CS
Geen Live - SCII

vrijdag 7 november 2003 @ 17:50:48 #248
70701 AudiRS4
Koop PGR2 !!
pi_14465461
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 15:44 schreef Sheepcidus het volgende:
FF crosspost.

[afbeelding]

Vette doos
pi_14465720
Mijn RS3 doos komt hopenlijk morgen. Heb vandaag wel SSX 3 en Resident Evil 1 (NGC) met gratis limited edition Resident Evil Zero memory card binnengehad
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14472043
LMA Manager 2004

Meer Plaatjes

Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_14474394

Het is weer weekend

Een kijken of ik tijd kan vinden om m'n XboX eens aan te zetten!

zaterdag 8 november 2003 @ 01:26:04 #252
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_14475475
quote:
Op vrijdag 7 november 2003 14:48 schreef Menyo het volgende:
Over die ruilperiode hoef ik gelukkig niet echt moeilijk te doen
Que?
  zaterdag 8 november 2003 @ 09:45:04 #253
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_14477196
Top Spin en Rainbow Six
pi_14477488
GVD Waarom moet ik nu ziek zijn, anders had ik Top Spin en Crimson Skies gehaald.

had er zon zin in

pi_14478249
quote:
Op zaterdag 8 november 2003 10:24 schreef pimpin het volgende:
GVD Waarom moet ik nu ziek zijn, anders had ik Top Spin en Crimson Skies gehaald.

had er zon zin in

Ik zou eerder zeggen dat 't lijp is dat je ziek bent, heb je meer tijd om te gamen .
pi_14478460
vol
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')