ik wist anders direct dat het niet "zomaar" luis isquote:Op maandag 8 maart 2004 10:41 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Roflol!Das echt iets voor een Nederlander om te zeggen (niet beledigend bedoelt) omdat als je leest vast niet het gevoel hebt dat je het niet als luis uitspreekt!
leuke opmerking!![]()
![]()
Hear hearquote:According to Ronaldinho: "this game has come just when we are at our best. There's no clear favourite though and it won't be easy. We're full of confidence and we'll be going out looking for a win".
in Barcelona zullen we dat overtreffen met een volle Nou Campquote:With Celtic's totally committed 60,000 fans behind them, Celtic Park is no easy ground to win on, but Ronaldinho reckons: "that just has to motivate us even more, not make us play worse. This is one of the most important games I've played since I came here and I can't wait to play in such a great atmosphere".
Sorry ASSpirine, maar die laatste opmerking is eenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
hoop dat Barça nog in goede stemming is
eiglijk zijn catalanen anti-Madrileens
dus zouden ze in principe blij moeten zijn
sukkelquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
Wat eenquote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
Wat een ongelovelijk DOMME opmerking.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
Kan je hier lezen:quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:33 schreef MrWizzel het volgende:
Celtic heeft gescoord, Thompson 1-0. Barca heeft nog maar 9 man op het veld. Weet iemand wat er daar allemaal gebeurd is?
Ja, ik weet dat er 3 rode kaarten uitgedeeld zijn, maar ik bedoelde eigenlijk te vragen of iemand ook precies weet wat daar de aanleiding voor is geweest. Heb ergens anders gelezen dat Douglas en Motta in de spelerstunnel aan het matten waren. Is er misschien iemand met inside information?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:38 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Of je leest de vorige post![]()
zijn ze in principe ook.quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
Heb je ergens een steekje loszitten?quote:Op donderdag 11 maart 2004 19:55 schreef ASSpirine het volgende:
vanavond een grote avond
www.bbc.co.uk/football en dan naar Live textcommentaryquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:41 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat er 3 rode kaarten uitgedeeld zijn, maar ik bedoelde eigenlijk te vragen of iemand ook precies weet wat daar de aanleiding voor is geweest. Heb ergens anders gelezen dat Douglas en Motta in de spelerstunnel aan het matten waren. Is er misschien iemand met inside information?
Thanksquote:Op donderdag 11 maart 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
www.bbc.co.uk/football en dan naar Live textcommentary
Tja, timing is ook erg belangrijk bij humor...quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:58 schreef ASSpirine het volgende:
dus hierbij excuseer ik mij aan iedereen die zich er aan ergerde, anders blijf ik hier verwijten naar mijn kop krijgen
Maar in principe heeft ie wel gelijk....quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Eilanden het volgende:
Je zal het waarschijnlijk niet slecht bedoeld hebben ASSpirine, maar je bent echt ongelooflijk dom om hierover geintjes te maken .... nu en ook over 2 weken!
Utrechters en Amsterdammers mogen elkaar bijvoorbeeld ook niet echt, maar ik zou echt niet staan te juichen als zoiets als vandaag op Amsterdam CS was gebeurd! Dat is gewoon dom
DG .. ik ben best in voor een geintje, maar geintjes over zoiets als dit vind ik dus niets .. maar waarschijnlijk is dat een verschil van smaak...quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar in principe heeft ie wel gelijk....
ik juich ook nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 23:02 schreef Eilanden het volgende:
Je zal het waarschijnlijk niet slecht bedoeld hebben ASSpirine, maar je bent echt ongelooflijk dom om hierover geintjes te maken .... nu en ook over 2 weken!
Utrechters en Amsterdammers mogen elkaar bijvoorbeeld ook niet echt, maar ik zou echt niet staan te juichen als zoiets als vandaag op Amsterdam CS was gebeurd! Dat is gewoon dom
O zeker,tis ook ernstig.quote:Op donderdag 11 maart 2004 23:05 schreef Eilanden het volgende:
[..]
DG .. ik ben best in voor een geintje, maar geintjes over zoiets als dit vind ik dus niets .. maar waarschijnlijk is dat een verschil van smaak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |