demo hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:39 schreef Fillipe het volgende:
Snake River is 'n coole map!
Nu zeg je ook wat maar weet je wat ze bij mijn doen als je in een heli gaat zitten dan schieten ze je doodquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:14 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik vind dat er 1 ding veranderd moet worden en dat is een maximum stellen aan het aantal snipers, zo'n beetje iedereen neemt sniper en gaat campen. Zo is er geen reet meer aan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:40 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Nu zeg je ook wat maar weet je wat ze bij mijn doen als je in een heli gaat zitten dan schieten ze je dood(als je nog moet opstijgen) Dat is echt gemeen
![]()
Maar wat ik nu doe is als ik het zie dan ga ik naar ze toe en steek ik ze dood want dan zijn het losers![]()
En die denk je hier te krijgenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef Seal_force het volgende:
Need a cd-key too!!!!!!
Haha geweldig. Wat denk je nou zelf? Kopen dus. En tevens zal het je nooit lukken zonder originele cd-key online te kunnen spelen want alle keys gaan via novaworld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef Seal_force het volgende:
Need a cd-key too!!!!!!
Ik heb m origineel.maar ik ken iemand,en die kan wel online spelen,alleen niet op de novaworld servers,maar alleen via lan,dus helaas is het wel degelijk mogelijk.Dit is een meesterlijk spel,im mijn ogen beter dan bf v en die verdient het gewoon om gekocht te worden.Als je goed zoekt,dan kan je dit spel al voor een schappelijke prijs kopen.Ik heb m via bol.com gekocht,omdat je daar een gratis headset erbij kreeg,altijd handig om zo'n ding als spare te hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha geweldig. Wat denk je nou zelf? Kopen dus. En tevens zal het je nooit lukken zonder originele cd-key online te kunnen spelen want alle keys gaan via novaworld.
![]()
Wat is je nick hier? Wederom GellyNL ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Geweldig spel ! Heb het nu een paar dagen en ben verslaafd
Klopt via LAN kan het wel, alleen heb je dan een stuk minder servers e.d.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:41 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Ik heb m origineel.maar ik ken iemand,en die kan wel online spelen,alleen niet op de novaworld servers,maar alleen via lan,dus helaas is het wel degelijk mogelijk.Dit is een meesterlijk spel,im mijn ogen beter dan bf v en die verdient het gewoon om gekocht te worden.Als je goed zoekt,dan kan je dit spel al voor een schappelijke prijs kopen.Ik heb m via bol.com gekocht,omdat je daar een gratis headset erbij kreeg,altijd handig om zo'n ding als spare te hebben.
Gelly-NL-quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:57 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat is je nick hier? Wederom GellyNL ?
Ja heb ik af en toe ook, zwaar frustrerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:40 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ik krijg trouwens vaak een error:
Program error
sysdump.txt saved
ik hoop dat dat met de volgende update gefixed wordt, want ik word er gek van
je moet het ook kopen is zeker de moeite waardquote:Op zondag 11 juli 2004 11:15 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Naja zeg, alleen single player trainingenHeb geen cd-key..
Wel een geinig spel, alleen jammer dat de demo net niet lekker draait op m'n systeem. Draait de volledige versie beter als de demo?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
je moet het ook kopen is zeker de moeite waard![]()
het spel heeft zware eisen, ik heb alles op normaal en draai met 1024 x 768 en het draait goed.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wel een geinig spel, alleen jammer dat de demo net niet lekker draait op m'n systeem. Draait de volledige versie beter als de demo?
als dat zo is, wil ik er wel eens over na gaan denken om weer eens een spel te kopen.
ja klopt precies nee met een m16 in hun basis liggenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef Fillipe het volgende:
Dat is de demo map; Volcano. Correct me if I'm wrong..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |