Novalogic komt begin volgend jaar met een nieuwe, op multiplayer georiënteerde tactical shooter op de markt in de vorm van Joint Operations. Dit maal geen Delta Force voor de titel omdat het spel afstapt van enkele basisbeginselen welke voor deze reeks kenmerkend zijn. Voertuigen zullen namelijk een grote rol spelen in Joint Operations en het spel valt nog het best te omschrijven als Battlefield 1942 in een modern jasje.
Het spel speelt zich af in indonesië in de nabije toekomst en laat je onder andere boten, helikopters en jeeps besturen. De omgeving bestaat vooral uit tropische bossen met veel dicht struikgewas: ideaal om je in te verschuilen. De nieuwe screenshots tonen alvast de mooie, typisch Novalogic-achtige graphics van het spel, welke nog een stuk gedetailleerder zijn dan wat we in Black Hawk Down reeds op ons scherm zagen.
bron: www.gamer.nl
-----------------------------
Novalogic staat vooral bekend van zijn Delta Force-serie waarva er inmiddels al zo'n vijf zijn verschenen. Deze shooters zijn erg populair online. Kennelijk ziet Novalogic een multiplayer-shooter wel zitten gezien hun nieuwste project Joint Operations. Deze speelt zich voor de verandering niet af op de geijkte slagvelden maar in Indonesië. Daar is nadat de separisten moderne wapens hebben bemachtigd de pleuris uitgebroken.
De makers beloven een enorme vrijheid, grote levels en uiteraard de nodige voertuigen om je snel te kunnen verplaatsen over het virtuele slagveld. Via de coöp-optie kan je samen met je teamgenoten flink uithalen naar de rebellen of de Joint Operations legermacht. In totaal kunnen 64 man tegelijk online of via een netwerk spelen. Het spel bevat overigens ook singleplayer-modus, maat die wordt volgens de makers vooral gezien als trainingsoptie.
Novalogic werkt kennelijk al een tijdje aan deze titel aangezien de game al eind dit jaar wordt verwacht.
bron: www.gamez.nl
Voor meer shots: www.dutchfiles.com/jotr
(vet mooie kwaliteit dus adsl/kabel is wel aangeraden)
De officiele site van JOTR: http://www.novalogic.com/games.asp?GameKey=JO
Ik ben benieuwd
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 04-11-2003 07:27]
[Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 04-11-2003 16:54]
quote:Dat weet ik zo net nog niet...
Op maandag 3 november 2003 21:56 schreef piertje2 het volgende:
wow ziet er flex uit gek
Maar ziet er kewl uit, alleen zo te zien moet ik een compleet nieuwe comp kopen voordat ik dat kan draaien. (Wel strak)
quote:wat voor pc heb je dan?
Op maandag 3 november 2003 22:00 schreef Flex82 het volgende:[..]
Dat weet ik zo net nog niet...
![]()
Maar ziet er kewl uit, alleen zo te zien moet ik een compleet nieuwe comp kopen voordat ik dat kan draaien. (Wel strak)
Vanmiddag de trailer even bekeken...lijkt me gewoon Black Hawk Down op steroïden, zoals BHD Land Warrior op steroïden was. Dat maakt het echter zeker niet een minder spel, ik kijk er zelfs naar uit.
Erg gaaf dat je nu eindelijk dingen kan gaan besturen. Het geeft toch een extra element in bijvoorbeeld matches
Novalogic is altijd erg positief als het gaat om releasedatums gaat. Veel uitstel is dan meestal het gevolg. De release van de shooter Joint Operations is dan ook opgeschoven.
Releasedatums van spellen zijn net zo betrouwbaar als politici in verkiezingstijd. Uitstel en vertraging zijn ook aan de orde van de dag. Het Engelse Novalogic is berucht wat dat betreft. Of het aan de perfectionistische aard ligt van de ontwikkelaar weten we niet, maar de games van Novalogic zijn nog nooit op tijd verschenen. Deze keer betreft het Joint Operations.
In deze multiplayer shooter vecht je met meerdere spelers met modern oorlogstuig tegen of met een machtige gewapende rebellengroepering in Indonesië. Oorspronkelijk zou de game in het eerste kwartaal verschijnen, nu is het verschoven naar het tweede kwartaal. Op zich een slimme zit, aangezien anders de game waarschijnlijk grote concurrentie had gehad van Battlefield: Vietnam, dat in maart wordt verwacht.
bron: gamez.nl
quote:Uuhm,
Op maandag 3 november 2003 22:04 schreef piertje2 het volgende:[..]
wat voor pc heb je dan?
Battlefield 1942 was een bijzonder groot succes en het is dan ook niet verwonderlijk dat we dit soort games vaker zullen gaan zien. Een voorbeeld is Joint Operations: Typhoon Rising van Novalogic. Zij hebben hun Delta Force reeks even aan de kant gezet voor deze multiplayer shooter, waarin je in een hedendaagse tijdsetting allerlei voertuigen kunt besturen. Verwacht geen zware tanks of snelle straaljagers, maar vooral lichte voertuigen als humvee's, snelle bootjes en helicopters. Alsof dat al niet leuk genoeg klinkt zijn de graphics ook nog eens zeer appetijtelijk te noemen, gezien de nieuwe screenshots die GenGamers voor ons online gezet heeft.
Screens: http://69.1.67.150/html/joint_operations_typhoon_risin.html
bron: gamer.nl
ik wacht denk ik eerst de review af voordat ik het spel koop, omdat de meeste balden/sites dit spel links laten liggen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:01 schreef Corona1972 het volgende:
Ik kom net van het winkelen terug,en heb f bij E-Plaza gevraagd wanneer dit spel uitkomt.En dat is morgen,19-03-2004!!!!!
Top man,kijken of het wat is,ik denk van wel.
Dat meen je niet...quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:01 schreef Corona1972 het volgende:
Ik kom net van het winkelen terug,en heb f bij E-Plaza gevraagd wanneer dit spel uitkomt.En dat is morgen,19-03-2004!!!!!
Top man,kijken of het wat is,ik denk van wel.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
ach,ik begin nu ook te twijfelen of die jongen gelijk heeft/had.Hij haalde het iig van een papiertje,en zei dat ie er morgen 15 van zou binnen krijgen.Dus deze jongen gaat morgen f kijken of het waar is.Trouwens,dit spel is toch alleen maar voor de pcquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:45 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Dat meen je niet...
Heb je hem al binnen?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit LEEK me een hele vette game, met name voor LAN, maar WTF wat een vage demo....
ow oke....bij de preview van PC Gameplay (video) kon dat wel.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:15 schreef sonnie het volgende:
Ik zal je het ook een beetje vage antwoord geven: dat kan niet
Je kan via f4 alleen je mannetje third person zien maar dan zie je niks als je in een voertuig zit.
yep dat is waar.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:08 schreef Tribal_Souljah het volgende:
het is een BETA demo...
daarom is nog niet allles super
Exact.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:08 schreef Tribal_Souljah het volgende:
het is een BETA demo...
daarom is nog niet allles super
quote:Op donderdag 1 april 2004 21:08 schreef Tribal_Souljah het volgende:
het is een BETA demo...
daarom is nog niets super
Komt waarschijnlijk omdat je een brakke videokart heb, Ik heb ook klote graphics, maar ben nog verbaasd dat t spel nog zo lekker weg speelt ondanks mn dinosaurus van een videokaart.quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:55 schreef Skull-splitter het volgende:
Baggergraphics, enorme laadtijden, arcade animatie/snelheden, vanuit het spel valt niet bij de settings te komen etc...
Zag er dan ook redelijk slecht uit, met slechte besturing en gewoon een kontfeel... Het HAD een topper kunnen zijn, maar dit is gewoon dezelfde bagger als Novalogic de laatste 5 jaar al veeeel tevaak heeft uitgebracht...quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:16 schreef Desiderius het volgende:
Vond het eigenlijk wel redelijk smooth, het liep veel strakker allemaal dan bijvoorbeeld BF.
veel verschillende voertuigen en wapens etc
Niet slecht voor een beta demo.
Er zijn een hoop mensen die Novalogic zo slecht vinden de laatste jaren , maar Blackhawkdown heb ik bijvoorbeeld met redelijk plezier gespeeld.quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:29 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zag er dan ook redelijk slecht uit, met slechte besturing en gewoon een kontfeel... Het HAD een topper kunnen zijn, maar dit is gewoon dezelfde bagger als Novalogic de laatste 5 jaar al veeeel tevaak heeft uitgebracht...
Minimum:quote:Op donderdag 3 juni 2004 10:21 schreef gasemans het volgende:
Heeft iemand de min specs en aanbevolen specs al kunnen vinden?
Kon ze niet bij nova vinden en ook niet via google
Realisme van likmevestje idd, het hele spel voelt kunstmatig en abstract aan, sorry, maar ik kan niet eens lekker een auto de hoek om rijden...quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:54 schreef Desiderius het volgende:
[..]
Er zijn een hoop mensen die Novalogic zo slecht vinden de laatste jaren , maar Blackhawkdown heb ik bijvoorbeeld met redelijk plezier gespeeld.
Het is allemaal eeen beetje minder gelikt dan MOHAA en call of duty bijvoorbeeld, maar er zit een soort realisme in de graphics enzo die mij wel aanspreekt.
Het is ook geen race spel, alhoewel dat ook wel humor is om te racenquote:Op zaterdag 5 juni 2004 03:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Realisme van likmevestje idd, het hele spel voelt kunstmatig en abstract aan, sorry, maar ik kan niet eens lekker een auto de hoek om rijden...
in de demo is geen hummer. alleen jeepjes heli's, vrachtauto's en bootjes.quote:Op zondag 27 juni 2004 13:58 schreef Seal_force het volgende:
Ik heb de demo van Joint Operations Typhoon Rising maar ik zie nergens een hummer kan iemand mijn vertellen waar hij staat ergens langs de kant in het bos?
Zelfde vraag!!!
Ik heb hem orgineelquote:Op dinsdag 29 juni 2004 01:40 schreef spenky het volgende:
[..]
in de demo is geen hummer. alleen jeepjes heli's, vrachtauto's en bootjes.
ik ga dit spel halen, het is echt geweldig. alleen jammer van de wat lage fps... maarja wen er wel aan
Wat raar, je download een andere demo en die is andersquote:Op dinsdag 6 juli 2004 15:26 schreef Seal_force het volgende:
Want heb er nu 1 gedownload en daarna bij een vriend een ander maar die is helemaal anders
gaaf man kan je screen plaatsen?quote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:28 schreef Fillipe het volgende:
Je hebt een beta demo en een \\\\\\\'normale\\\\\\\' demo.
Op gamershell.com staan ze beiden, maar je moet dus de version 1.0 demo hebben.
Spel trouwens net gekocht, en dit spel is echt relaxed. Super leuke gameplay, en mooie mappen. Nu nog even een favo map uitkiezen en het killen kan beginnen
Uiteraardquote:Op dinsdag 6 juli 2004 17:39 schreef Seal_force het volgende:
[..]
gaaf man kan je screen plaatsen?
Tsja AA is heel anders. AA zie ik meer als Simulatie (in hoeverre dat mogelijk is) en JOTR zie ik meer als arcade. Maar ik vind dit wel vééél leuker spelen, lekker in een bootje/auto/helicopter/hovercraft stappen en met z'n allen een gebied veroveren. Echt prachtig gedaan.quote:Op woensdag 7 juli 2004 18:02 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Haalt'ie het bij AA Fillipe?
Ik zag 'm vandaag liggen bij de Dixons maar ik heb 'm nog niet meegenomen. Ik zit met een clan al een jaar of 3 in de Delta Force series en JOTR lijkt me geniaal tijdens bijv matches. Je moet nu écht samenwerken als team wil je winnen. Transport, verdediging en aanval - het moet allemaal verzorgd zijn. Desondanks twijfel ik nog altijd tussen JOTR en Söldner, waarbij je de omgeving kan 'aanpassen' naar je eigen voordeel.
Moeilijk.
Da's idd erg gaaf. Je hebt helaas wel van die newbies die zo'n ding voor zichzelf opeisenquote:Op woensdag 7 juli 2004 18:53 schreef Fillipe het volgende:
De mappen zijn erg uitgebreid en dat is leuk als je wilt snipen. Tevens is het een heerlijk gevoel om met een stinger zo'n hele grote chinook uit de lucht te halen (waar soms 20 mensen in zitten)![]()
Ja dat is soms wel irritant, dan vliegen ze opeens weg bij een spawn point. Ik wacht meestal totdat de chopper helemaal vol zit.quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:00 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Da's idd erg gaaf. Je hebt helaas wel van die newbies die zo'n ding voor zichzelf opeisen
Bip---bip---bip---bip-bip-bip-bip BLAM!!!!!quote:Op woensdag 7 juli 2004 19:03 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Ja dat is soms wel irritant, dan vliegen ze opeens weg bij een spawn point. Ik wacht meestal totdat de chopper helemaal vol zit.![]()
Een stinger kan je trouwens wel ontwijken als je piloot bent, gewoon flares droppen. Succes niet altijd gegarandeerd trouwens.
Jaquote:Op woensdag 7 juli 2004 19:05 schreef GeFrenzy2 het volgende:
[..]
Bip---bip---bip---bip-bip-bip-bip BLAM!!!!!
Die stingers zijn zó leuk he
heb je single player missies?quote:Op woensdag 7 juli 2004 14:42 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Uiteraard
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nee, alleen trainingen, of ik moet er overheen hebben gekeken in de game. Ik ben namelijk gelijk online begonnenquote:Op woensdag 7 juli 2004 20:10 schreef Seal_force het volgende:
[..]
heb je single player missies?
demo hequote:Op vrijdag 9 juli 2004 19:39 schreef Fillipe het volgende:
Snake River is 'n coole map!
Nu zeg je ook wat maar weet je wat ze bij mijn doen als je in een heli gaat zitten dan schieten ze je doodquote:Op zaterdag 10 juli 2004 03:14 schreef ThA_DeViL het volgende:
ik vind dat er 1 ding veranderd moet worden en dat is een maximum stellen aan het aantal snipers, zo'n beetje iedereen neemt sniper en gaat campen. Zo is er geen reet meer aan.
quote:Op zaterdag 10 juli 2004 11:40 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Nu zeg je ook wat maar weet je wat ze bij mijn doen als je in een heli gaat zitten dan schieten ze je dood(als je nog moet opstijgen) Dat is echt gemeen
![]()
Maar wat ik nu doe is als ik het zie dan ga ik naar ze toe en steek ik ze dood want dan zijn het losers![]()
En die denk je hier te krijgenquote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef Seal_force het volgende:
Need a cd-key too!!!!!!
Haha geweldig. Wat denk je nou zelf? Kopen dus. En tevens zal het je nooit lukken zonder originele cd-key online te kunnen spelen want alle keys gaan via novaworld.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 13:49 schreef Seal_force het volgende:
Need a cd-key too!!!!!!
Ik heb m origineel.maar ik ken iemand,en die kan wel online spelen,alleen niet op de novaworld servers,maar alleen via lan,dus helaas is het wel degelijk mogelijk.Dit is een meesterlijk spel,im mijn ogen beter dan bf v en die verdient het gewoon om gekocht te worden.Als je goed zoekt,dan kan je dit spel al voor een schappelijke prijs kopen.Ik heb m via bol.com gekocht,omdat je daar een gratis headset erbij kreeg,altijd handig om zo'n ding als spare te hebben.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:32 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Haha geweldig. Wat denk je nou zelf? Kopen dus. En tevens zal het je nooit lukken zonder originele cd-key online te kunnen spelen want alle keys gaan via novaworld.
![]()
Wat is je nick hier? Wederom GellyNL ?quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:33 schreef gelly het volgende:
Geweldig spel ! Heb het nu een paar dagen en ben verslaafd
Klopt via LAN kan het wel, alleen heb je dan een stuk minder servers e.d.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:41 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Ik heb m origineel.maar ik ken iemand,en die kan wel online spelen,alleen niet op de novaworld servers,maar alleen via lan,dus helaas is het wel degelijk mogelijk.Dit is een meesterlijk spel,im mijn ogen beter dan bf v en die verdient het gewoon om gekocht te worden.Als je goed zoekt,dan kan je dit spel al voor een schappelijke prijs kopen.Ik heb m via bol.com gekocht,omdat je daar een gratis headset erbij kreeg,altijd handig om zo'n ding als spare te hebben.
Gelly-NL-quote:Op zaterdag 10 juli 2004 16:57 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Wat is je nick hier? Wederom GellyNL ?
Ja heb ik af en toe ook, zwaar frustrerend.quote:Op zaterdag 10 juli 2004 19:40 schreef ThA_DeViL het volgende:
Ik krijg trouwens vaak een error:
Program error
sysdump.txt saved
ik hoop dat dat met de volgende update gefixed wordt, want ik word er gek van
je moet het ook kopen is zeker de moeite waardquote:Op zondag 11 juli 2004 11:15 schreef Kevin1Bravo het volgende:
Naja zeg, alleen single player trainingenHeb geen cd-key..
Wel een geinig spel, alleen jammer dat de demo net niet lekker draait op m'n systeem. Draait de volledige versie beter als de demo?quote:Op zondag 11 juli 2004 13:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
je moet het ook kopen is zeker de moeite waard![]()
het spel heeft zware eisen, ik heb alles op normaal en draai met 1024 x 768 en het draait goed.quote:Op zondag 11 juli 2004 14:05 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Wel een geinig spel, alleen jammer dat de demo net niet lekker draait op m'n systeem. Draait de volledige versie beter als de demo?
als dat zo is, wil ik er wel eens over na gaan denken om weer eens een spel te kopen.
ja klopt precies nee met een m16 in hun basis liggenquote:Op zondag 11 juli 2004 16:35 schreef Fillipe het volgende:
Dat is de demo map; Volcano. Correct me if I'm wrong..
ghehe dat is altijd wel grappigquote:Op zondag 11 juli 2004 16:54 schreef Seal_force het volgende:
[..]
ja klopt precies nee met een m16 in hun basis liggen![]()
Yes.quote:Op zondag 11 juli 2004 18:34 schreef Gamedemon het volgende:
klopt et dat de single player aleen trainings missies zijn?
Ik heb de demo dit weekend redelijk vaak gespeeld, hoezo?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef Seal_force het volgende:
Iemand die vaak de demo speelt hier?
Demo?quote:Op zondag 11 juli 2004 18:54 schreef Seal_force het volgende:
Iemand die vaak de demo speelt hier?
Nou kan ik tegen of met jullie die demo spelenquote:Op zondag 11 juli 2004 20:57 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
Ik heb de demo dit weekend redelijk vaak gespeeld, hoezo?
1 keer overvliegen met heli, met raketen. (kreeg meteen 10 stingers in mn reetquote:Op maandag 12 juli 2004 17:59 schreef Seal_force het volgende:
[..]
Zo dat is goed hoe heb je dat gedaan>?
JAaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:10 schreef Fillipe het volgende:
Ik zit trouwens altijd op International Novaworld. Kom daar Devil (Headshot) en Gelly ook vaak tegen, is trouwens wel makkelijk. Altijd als ik ga Joint Oppen check ik even de online spelers, en dan join ik een server waar een bekende in zit. Moeten we vaker doen
Morgen weer vroeg op, dus dat wordt morgen pas weer.quote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:29 schreef Fillipe het volgende:
Ja klopt, maar hangt ook wel van de map af volgens mij. Soort mix van videolag en verbindingdslag.
Kan irritant zijn, ga je nog spellen vanavond gell ?
Ah oke, succes dermeequote:Op dinsdag 20 juli 2004 00:39 schreef gelly het volgende:
[..]
Morgen weer vroeg op, dus dat wordt morgen pas weer.
die missies zijn cool!! die bots zien je echt laatquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:15 schreef Ronhui het volgende:
Ik speel vooral de coopmissies.
Maar tijd voor een Fok clan?
kopen is zeker de moeite waardquote:Op woensdag 21 juli 2004 15:23 schreef Camplo het volgende:
Dalijk eens effe kopen, singleplayer training only sucks
Novaworld is dit weekend al een paar keer down geweest.Daarom krijg je die foutmelding.Als je wilt gamen kan je proberen om via west os east coast in te loggen.quote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:06 schreef Mister_T het volgende:
Ik kan geen connectie maken tot novaworldHij loopt steeds te zeiken dat ik achter een router zit
Waar vind je die optie?quote:Op zondag 25 juli 2004 11:42 schreef Corona1972 het volgende:
[..]
Novaworld is dit weekend al een paar keer down geweest.Daarom krijg je die foutmelding.Als je wilt gamen kan je proberen om via west os east coast in te loggen.
hond waarom heb je niet gezegd dat je em gekocht hebtquote:Op zaterdag 24 juli 2004 19:06 schreef Mister_T het volgende:
Ik kan geen connectie maken tot novaworldHij loopt steeds te zeiken dat ik achter een router zit
de coop missies zijn wel leuk, alleen de bots hebben je heel laat in de gaten, maar als ze je in de gaten hebben kunnen ze af en toe goeie headshots gevenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 00:13 schreef Gamedemon het volgende:
hoe zijn de co op missies online eigenlijk..kheb de demo namelijk gespeeld en ben al redelijk verslaafd
wou em eerst niet halen..maar damn die demo is vet...vooral het feit dat er geen 100 voertuigen in een map zitten springen de mede spelers sneller in jou voertuig...bij battlefield wachten ze altijd op de volgende heli of jeep...en schieten jou soms dood als je een voertuig pakt...quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:20 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
de coop missies zijn wel leuk, alleen de bots hebben je heel laat in de gaten, maar als ze je in de gaten hebben kunnen ze af en toe goeie headshots geven
btw ik was ook verslaafd aan de demo en nu helemaal aan het hele spel
klopt, de voertuigen zijn soms iets aan de krappe kant, ze hadden er wel een iets meer in mogen doen. 1 nadeel is dat bij veel servers friendly fire uitgeschakeld wordt. Je kan het namelijk ook aanzetten.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:31 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
wou em eerst niet halen..maar damn die demo is vet...vooral het feit dat er geen 100 voertuigen in een map zitten springen de mede spelers sneller in jou voertuig...bij battlefield wachten ze altijd op de volgende heli of jeep...en schieten jou soms dood als je een voertuig pakt...
hoe is de single player? gewoon echt tutorial...van naar voren is naar voren...of een verkapte tutorial in de vorm van maai dat kamp neer met je heli en dat...mission completed
wat zijn je specs dan?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ga de demo eens proberen, aangezien ik bang ben dat mijn specs niet goed genoeg zullen zijn.
Lijkt me wel een heel tof spelletje trouwens
maar de online co op is wel gewoon missie?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:39 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
klopt, de voertuigen zijn soms iets aan de krappe kant, ze hadden er wel een iets meer in mogen doen. 1 nadeel is dat bij veel servers friendly fire uitgeschakeld wordt. Je kan het namelijk ook aanzetten.
De single player zijn trainingen waaronder bewegeing, schieten met verschillende wapens, zoals at4, mortar, stinger enzo, voertuigen besturen, kampen verdedigen en aanvallen. niet veel dus, het gaat dan ook om de vele online maps, die zeker geslaagd zijn.
Er is nu trouwens ook een unofficial mapeditor uit. Binnenkort (als het goed is komt de officiele uit)
je kan alleen coop online spelen, en dan speel je zeg maar met z'n allen tegen de computer. Ja het is dan een missie, je krijgt bij elke map een objective die je met je team moet uitvoeren.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:01 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
maar de online co op is wel gewoon missie?
De gedownload kan je (helaasquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:14 schreef Gamedemon het volgende:
zo nu en dan ook frustrerend...maar een double headshot met je sniper rifle is toch wel vette pwnage...
die demo is zo vet...denk toch echt dat ik em kopen ga...kheb em al niet helemaal legaal maar wil em dan wel uit de winkel hebben
ja dacht dat et de nieuwe black hawk down zou zijn in een modern jasje...viel tegenquote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:26 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
De gedownload kan je (helaas) niet online spelen. Maarja, kopen is zeker de moeite waard.
ja, het is echt verbazingwekkend dat er geen lag is, zulke graphics, zoveel man en geen lag.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 02:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja dacht dat et de nieuwe black hawk down zou zijn in een modern jasje...viel tegen
dacht ook eerst wat een schijt game...gister de demo gedownt...ik start em op....WTF 97 van de 100 man? no fokking way....ik joinen....wtf waar is de lag?....en sindsdien vind ik em cool
P4 1.8ghz, 512 mb ram, Geforce 3 Ti200.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 01:40 schreef ThA_DeViL het volgende:
[..]
wat zijn je specs dan?
In deze guide staat iets over het editten van een config file, daar staat ookmiets in over muislag, probeer dat eens:quote:Op dinsdag 27 juli 2004 10:27 schreef Alfa_Boy het volgende:
Ik weet niet of het al gepost is, maar ik heb last van MUIS LAG, dus je beweegt de muis, en ff later zie je pas de beweging op het scherm.. Het kan niet aan mijn systeem liggen, want die is snel genoeg.. Iemand een oplossing voor mij
ik denk dat je het met de settings op low wel red met acceptabele fps.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
P4 1.8ghz, 512 mb ram, Geforce 3 Ti200.
Kan de MP demo in 1024x768 spelen met normal en low settings, en dat met een best acceptabele framerate !
In de echte versie spelen er meerdere in teamverband, in de demo's zitten natuurlijk ook heeeel veel noobs.quote:Op dinsdag 27 juli 2004 13:42 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb het net een dik uur gedaan die MP demo, en ook al heeft het spel enorme potentie, het is mij allemaal te chaotisch....
Heb ook het idee dat 80% van de mensen die spelen maar wat doen, ipv dat ze in team-verband denken...
Aan de andere kant zuig ik gewoon in dit soort games, dat zal het wel zijn
Ik ben zo verslaafd dat ik zoveel heb gespeeld, dat ik tegenwoordig alleen maar in de top 10 eindigquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:05 schreef Gamedemon het volgende:
kheb em besteld bij play net ...spaar ik 22 euro mee uitdan maar nog een weekje wachten...die demo vermaakt me wel
kwam PBate nog tegen trouwens
kwas 12de dat potje van de 100
mischien bij de add onquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:47 schreef ThA_DeViL het volgende:
Nu nog haaien
ja, en als je er een stuk of 20 spamt, voral bij team king of the hill waar iedereen in die zone blijft zitten om te winnen, precies daar in die zone spammen. Dan haal je heeeeel veel killsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien bij de add on
die mortieren zijn ook vet trouwens...bij battlefield moet je gokken waar ze terecht gaan komen..hier pak je gewoon de map erbij
oals bij ET?quote:Op dinsdag 27 juli 2004 14:48 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
mischien bij de add on
die mortieren zijn ook vet trouwens...bij battlefield moet je gokken waar ze terecht gaan komen..hier pak je gewoon de map erbij
Is best weinig ja, ik haal met alles op normal 45 á 55 fpsquote:Op dinsdag 27 juli 2004 16:37 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik haal tussen de 15 en 25 frames per seconde met alles op low...
Ga de full dus maar niet kopen denk ik, hou het wel bij de demo tot ik ooit weereens een nieuw PCtje heb !
ik ben de laatste dagen niet meer zoveel op msnquote:Op dinsdag 27 juli 2004 18:51 schreef Gamedemon het volgende:
ben je gewoon niet op msn of blokeer je me?
9800pro, valt wel mee hoe monsterlijk.quote:Op woensdag 28 juli 2004 01:03 schreef Mister_T het volgende:
Ik heb alles op normal/high (grotendeel high) staan en hij loopt perfect
Maar ik heb dan ook een monster van een machine![]()
Dat zijn meestal de leukste clans. Zo hebben wij hier ook op fok een fok America's Army clan. Gewoon een groepje mensen dat af en toe met elkaar AA speelt.quote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:38 schreef S1nn3rz het volgende:
Gewoon een groepje mensen die gezellig en fair willen gamen
thnxquote:Op zaterdag 31 juli 2004 19:55 schreef S1nn3rz het volgende:
Wel jammer dat je forum het nog niet doet.
Maar site ziet er nu al mooi uit!
Je banner
![]()
Soms nietquote:Op woensdag 4 augustus 2004 04:31 schreef Gamedemon het volgende:
en die auto's kennen dat gewoon hebben ook...we landen regelmatig op 4 wielen en reden door
WTFquote:Op woensdag 4 augustus 2004 04:31 schreef Gamedemon het volgende:
FF nachtje gegamed met Eenormiaars ..heeft leuke screens opgeleverd
There is no spoon!
[afbeelding]
foutje in het spel denk ikquote:Op woensdag 4 augustus 2004 11:13 schreef gasemans het volgende:
[..]
WTF
Hoe heb je die rare groene kleuren gekregen?
Lekker handig als sniper![]()
In combinatie met je videokaart denk ik of driverquote:Op woensdag 4 augustus 2004 12:03 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
foutje in het spel denk iksoms ben ik ook rood
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 augustus 2004 13:56 schreef gasemans het volgende:
[..]
In combinatie met je videokaart denk ik of driver
Heb ik echt nog nooit gehad
Dat probleem had ik ookquote:Op woensdag 4 augustus 2004 16:19 schreef gasemans het volgende:
?? Ken ik niet eens of toch wel??
dam ik kan die namen echt niet onthouden
ja leuk war avondquote:Op vrijdag 6 augustus 2004 20:22 schreef S1nn3rz het volgende:
Geen problemen gehad met JO, ook niet op mijn oude systeem. Er zitten een paar heeeeeerlijke maps tussen, helaas ben ik de naam ff kwijt. Misschien snel eens een war avondje organiseren?
Leuke screens.quote:Op maandag 16 augustus 2004 02:00 schreef Gamedemon het volgende:
Leuk zo'n heli...vooral als je erop meevliegt
[afbeelding]
Ik zat dus op die hovercraft maar door totale vaagheid sprong ik tegen het dak van het spel aan
[afbeelding]
ik ben de evil knievel van de boten
[afbeelding]
Het Gamedemon exterminated spreek voor zich![]()
[afbeelding]
multiplayer draait iets slechter omdat er veel spelers bewegen en dat moet je pc allemaal bijwerken, maar veel verschil zit er nou ook weer niet in. (niet bij mij tenminste)quote:Op maandag 16 augustus 2004 13:20 schreef kareltje_de_grote het volgende:
De demo draaide bij mij ook echt superslecht.
Van het weekend even de volledige versie gedownload en de trainingmissies draaien lekker, kan echter geen multiplayer spelen. Maar als die trainingsmissie goed draaien draaien de multiplayer missie's dan ook goed.
Mocht dat het geval zijn dan ga ik het spel maar kopen, draait dit echter netzo slecht als de demo dan laat ik um links liggen.
cool, ja een tdm op Kutu Arms Marketquote:Op maandag 23 augustus 2004 13:33 schreef gasemans het volgende:
WOEI
The warriors of the 107th hebben eindelijk een eigen JO server
16 man COOP server
Naam: *107th Playground
Nu nog een grote TDM of zo
Ik zou niet weten wat er handig aan is.quote:Op zaterdag 28 augustus 2004 11:31 schreef gasemans het volgende:
hoezo?
Stats vinden veel mensen leuk en handig
Wij draaien het ook, Op BHD servers en JO servers
n00b....quote:Op zondag 29 augustus 2004 08:36 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat er handig aan is.![]()
Je krijgt alleen maar meer gezeik over noob dit en noob dat. Laat die stats gewoon, anders schrijf je ze zelf op een papiertje na een battle.
quote:Op zondag 29 augustus 2004 09:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
n00b....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |