Wie wil er een bod doen?
Het woord "voorbereiding en onderzoek" doet me te boven komen
Maar goed, wat zijn de precieze specs?
Dus, videokaart, voeding, moederbord etc.etc.
Laat me raden: Een D310 desktop model zonder deksel?
quote:Hoezo?
Op maandag 3 november 2003 16:48 schreef togt het volgende:
Niet geheel offtopic:Laat me raden: Een D310 desktop model zonder deksel?
Ik sprak met iemand die handelde in onderdelen voor o.a. Compaq/HP, en die had het erover dat er veel vraag is naar die onderdelen, alsof er een hele 'partij' zonder deksel verkocht worden/zijn.
EDIT: Ik zie dat TS al toegelicht heeft dat het hier een tower betreft, ik trek alle opmerkingen terug, excuus . .
Het was dus een vraag, en zeker geen opmerking bedoeld tegen de TS.
Ik was dus alleen nieuwsgierig.
[Dit bericht is gewijzigd door togt op 03-11-2003 16:57]
Laten we zeggen: 50 Euro
quote:Achterop de computer zit een sticker met daarop het modelnummer en het serienummer.
Op maandag 3 november 2003 16:59 schreef FreaCavALLi het volgende:
Zo... dat zijn ineens wel hele moeilijk vragen. het is geen platte computer maar het is zo'n staande. Voor het serienummer zou ik even moeten vragen aan me vader want die is wat slimmer op dat gebied. Maar het is dus een tower en ik zal wel ff op internet opzoek gaan naar de specificaties.
quote:Ik heb wel een richtprijs die zit ongeveer bij de 350 euro, maargoed je ziet altijd advertenties staan met teab, dus ik dacht laat ik dat ook eens een keer proberen.
Op maandag 3 november 2003 16:57 schreef Zimmer het volgende:
Je hebt geen richtprijs?Laten we zeggen: 50 Euro
[Dit bericht is gewijzigd door FreaCavALLi op 03-11-2003 17:27]
Dit is gewoon de compaq site en het gaat dan om dit type, want zover ik weet komt het tot dusver overeen.
Dan was er nog iemand die vroeg om de bon.. Die heb ik er niet bij omdat ik de computer heb gekocht op de zwate markt in Beverwijk.
quote:Ikzag het al: IJsselstein, net ver van mij vandaan.
Op maandag 3 november 2003 17:02 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Ik heb wel een richtprijs die zit ongeveer bij de 300 euro, maargoed je ziet altijd advertenties staan met teab, dus ik dacht laat ik dat ook eens een keer proberen.
Dat klopt.. Ik zoek nog een leuk systeem om mijn server te upgraden, vandaar. Als je op het bod ingaat, hebben we een deal
Waar woon je eigenlijk?
quote:Je wilt dus dat ik inga op een bod van 50 euro op een 2,4 ghz met 80 GB? Ik ben wel een pc-leek maar zo erg ben ik ook niet achter
Op maandag 3 november 2003 17:25 schreef Zimmer het volgende:[..]
Ikzag het al: IJsselstein, net ver van mij vandaan.
Dat klopt.. Ik zoek nog een leuk systeem om mijn server te upgraden, vandaar. Als je op het bod ingaat, hebben we een deal
Waar woon je eigenlijk?
quote:225
Op maandag 3 november 2003 17:30 schreef Hyperborea het volgende:
150
waar de fuck ligt ijsselstein
quote:http://www.ijsselstein.net/
Op maandag 3 november 2003 17:32 schreef Prins-Punika het volgende:[..]
225
waar de fuck ligt ijsselstein
mocht iemand er overheen gaan en ik zie het niet ff mailen oke?
quote:Zoals ik zie heb ik hem van de zwarte markt bij een groothandelaar daar gekocht en nog behoorlijk wat ervoor betaald, maar ik ben opzoek naar iets minder en dus ook iets goedkoper.
Op maandag 3 november 2003 18:10 schreef jagermaster het volgende:
250 pleuro's bied ikke..
heb je nog wel een bonnetje te bezichtigen? en wil wel voor dat ik hem meeneem het serienummer checken dat ie niet gestolen is.mocht iemand er overheen gaan en ik zie het niet ff mailen oke?
quote:Hellow, zoals je op de site kan zien is het een AGP8X interne videokaart.
Op maandag 3 november 2003 17:43 schreef Kelfox het volgende:
Wat voor videokaart? Hoeveel MB?
quote:Waarom zou je dat moeten krijgen dan? Heb je geen geld meer over?
Op maandag 3 november 2003 18:54 schreef SAF het volgende:
Ik heb nu wel een cavalli broek aan krijg ik dan korting?
Heb wel een Intel Pentium 3 450 MHz met 256 MB RAM + ATI ALL IN WONDER 128 16MB video/TV kaart.
Ruilen met bijbetaling? Je zoekt toch iets minder snels? Misschien dit?
Anders staat m'n bod nog he TS (255)
Ik heb een superstabiele P2-400 voor je. 256Mb, 40GB HDD, 64Mb videokaart. Zit een 19" Samsung scherm bij. Perfect voor textverwerken & internet.
Wil natuurlijk wel wat bijbetalen.
quote:Ja, ik weet niet hoeveel mb het is... want daar kijk ik ook eigenlijk helemaal niet naar. Ik gebruikte dat ding een beetje om te msn-en en te tekstverwerken en dan heb ik dus geen zware videokaart nodig, maa ik weet dus niet hoeveel MB erin zit, op de site met specificaties staat alleen die 8x agp. Als je het echt heeeel erg graag zou willen weten dan zou ik m effe weer moeten aansluiten en kijken.
Op maandag 3 november 2003 19:46 schreef Kelfox het volgende:
Ik zie ook dat het een 8x agp kaart is, maar hoeveel MB?Heb wel een Intel Pentium 3 450 MHz met 256 MB RAM + ATI ALL IN WONDER 128 16MB video/TV kaart.
Ruilen met bijbetaling? Je zoekt toch iets minder snels? Misschien dit?
Anders staat m'n bod nog he TS
(255)
aen ik heb geen interesse in die inruil, omdat ik al een nieuwe pc heb gevonden.. moet hem alleen nog even ophalen.
Je hoeft hem niet aan te sluiten van mij, doe geen moeite.
Tot wanneer staat ie te koop?
quote:Tot die verkocht is
Op maandag 3 november 2003 20:02 schreef Kelfox het volgende:
Keej, geen probleem..Je hoeft hem niet aan te sluiten van mij, doe geen moeite.
Tot wanneer staat ie te koop?
quote:Remco? Neuh
Op maandag 3 november 2003 22:47 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Tot die verkocht is
Ben jij remco Kelfox?
En ja oke, tot die verkocht is Maar je vind de opgenoemde prijzen nog steeds laag?
gr
quote:Ja... ik moet er echt minstens 300 euro voor hebben, maar 350 zou het mooist zijn.
Op maandag 3 november 2003 22:48 schreef Kelfox het volgende:[..]
Remco? Neuh
En ja oke, tot die verkocht is
Maar je vind de opgenoemde prijzen nog steeds laag?
gr
quote:misschien ben ik wel geinteresseerd voor 300 euro..
Op dinsdag 4 november 2003 10:05 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Ja... ik moet er echt minstens 300 euro voor hebben, maar 350 zou het mooist zijn.
eventueel heb ik ook wel iets minder snel om in te ruilen.. duron 800 ofzo.. of celeron 450..
ik weet niet hoeveel je erop achteruit wilt gaan
quote:Sinds wanneer is een Compaq EVO uitgebreid.. Via mijn werk kom ik er héél veel tegen en ze zijn goed maar niet uitgebreid hoor..
Op maandag 3 november 2003 16:41 schreef FreaCavALLi het volgende:
Halllooo daar ben ik weer eens een keertje op het forum. Ik heb een hele mooie Compaq Evo te koop. Hij is helemaal prima en hij gaat werkelijk als een trein. Ik heb niet zo heel erg veel verstand van die dingen maar er zit in ieder geval 80 GB harde schijf in, 512 mb vast geheugen. Het is een P4 2,4 Ghz met Windows XP erop. Ik heb m pas geleden gekocht maar ik zoek toch iets goedkopers omdat dat uitgebreide niet zo heel erg veel zin heeft voor mij. Het is een TowerWie wil er een bod doen?
Als er een NVIDIA Quadro4 400 NVS Video kaart in zit, koop ik hem voor je voor 350,-
(deze kan standaard bij deze PC geleverd worden, daarom)
quote:Tja... Zwarte markt he
Op dinsdag 4 november 2003 11:33 schreef sop het volgende:
En zou je het serienummer hier kunnen vermelden. Vooralsnog krijg ik nog geen vertrouwen in de legaliteit van dat ding.
quote:je maakt mij niet wijs dat je op zwarte markt het serie nummer niet ff kan controleren.
Op dinsdag 4 november 2003 11:43 schreef benchMarc het volgende:[..]
Tja... Zwarte markt he
quote:[offtopic] Waar check je die serienummers dan? [/offtopic]
Op dinsdag 4 november 2003 11:48 schreef jagermaster het volgende:
je maakt mij niet wijs dat je op zwarte markt het serie nummer niet ff kan controleren.
Ik vertrouw het ook niet, daarom bied ik ook niet hoger.
quote:gewoon compaq/HP opbellen, vraag of zij kunnen zien aan een serienummer of die gejat is.
Op dinsdag 4 november 2003 12:37 schreef Scooter1 het volgende:[..]
[offtopic] Waar check je die serienummers dan? [/offtopic]
De kans is klein dat daar een garantie bon bij zit niet?
Ik vind het ook een beetje minder dat er al een ingebouwde box met versterker in zit
quote:Ja klopt, ik zit ook al te denken of het wel een EVO is, maar zoals je op de pagina met specificaties ziet, zie je dat er wel veel mogelijkheden opzitten..
Op dinsdag 4 november 2003 11:04 schreef BMannien het volgende:[..]
Sinds wanneer is een Compaq EVO uitgebreid.. Via mijn werk kom ik er héél veel tegen en ze zijn goed maar niet uitgebreid hoor..
quote:Ik koop alles op de zwarte markt, van parfum tot electronica (behalve kledign en eten). Het is er gewoon en stuk goedkoper en je hebt hetzelfde goed. alles is tegenwoordig zo duur met die euro en daarom betaal ik daar liever wat minder. Ik weet dan niet of het helemaal legaal is, waar ik eigenlijk toch wel van uitga omdat de zwarte markt ook gedoogd wordt.
Op dinsdag 4 november 2003 13:52 schreef SolidArt het volgende:
pff, dat ding komt van de zwarte markt (aldus de TS).De kans is klein dat daar een garantie bon bij zit niet?
Je wou toch iets minders hebben.... ik ben benieuwd...
quote:Maar zou je dan toch je serienummer hier neer kunnen zetten. Sommige mensen hebben namelijk wel problemen met gestolen waar. Het is dus niet om jouw intenties in twijfel te trekken. Maar ik weiger om gestolen waar te kopen.
Op dinsdag 4 november 2003 15:43 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Ik koop alles op de zwarte markt, van parfum tot electronica (behalve kledign en eten). Het is er gewoon en stuk goedkoper en je hebt hetzelfde goed. alles is tegenwoordig zo duur met die euro en daarom betaal ik daar liever wat minder. Ik weet dan niet of het helemaal legaal is, waar ik eigenlijk toch wel van uitga omdat de zwarte markt ook gedoogd wordt.
quote:Lees je eigenlijk wel?
Op dinsdag 4 november 2003 15:43 schreef FreaCavALLi het volgende:[..]
Ik koop alles op de zwarte markt, van parfum tot electronica (behalve kledign en eten). Het is er gewoon en stuk goedkoper en je hebt hetzelfde goed. alles is tegenwoordig zo duur met die euro en daarom betaal ik daar liever wat minder. Ik weet dan niet of het helemaal legaal is, waar ik eigenlijk toch wel van uitga omdat de zwarte markt ook gedoogd wordt.
Ik geef je er 350 voor als er een NVIDIA Quadro4 400 NVS Video kaart in zit.
quote:Je weet niet of het wel een Evo is? Doe mij en een heleboel mensen dan eens een plezier en kijk op de STICKER die op de achterkant van de computer zit? Daar staat namelijk het modelnummer op EN het serienummer. Dan weet je precies wat voor model het is en kunnen nieuwsgierige mensen even nagaan of het inderdaad goede waar is en dat hier posten, dan is iedereen blij.
Op dinsdag 4 november 2003 15:38 schreef FreaCavALLi het volgende:
Ja klopt, ik zit ook al te denken of het wel een EVO is, maar zoals je op de pagina met specificaties ziet, zie je dat er wel veel mogelijkheden opzitten..
Zolang je dat niet doet, krijgen mensen alleen maar meer wantrouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |