quote:Ehm, het gaat over de prijzen van games
Op dinsdag 4 november 2003 11:27 schreef BMH het volgende:
Ik stuur em niet omdat jullie te veel zeuren over die bonus disks. Als Nintendo niet zo aardig was om ze te maken, dan zat niemand er om te zeuren. Dus doe A.U.B. niet zo verwend en speel spellen.
Anyway, de meeste bonus discs interesseren mij ook niet, maar die Zelda discs WEL.
quote:Die zijn toch ook al lager, dat bedoel ik toch.
Op dinsdag 4 november 2003 11:32 schreef Khadgar het volgende:[..]
Gameprijzen. Niet consoleprijzen. Ik vind het gewoon achtelijk dat het goedkoper is om een spel uit Amerika over te laten komen dan het hier in de winkel te kopen.
quote:Ik zie het op deze manier. Een spel kost in Amerika minder, en je krijgt ook nog eens een bonusdisc erbij... Waarom kan dan niet iig de prijs gelijkgetrokken worden?
Op dinsdag 4 november 2003 11:32 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Ehm, het gaat over de prijzen van games
Anyway, de meeste bonus discs interesseren mij ook niet, maar die Zelda discs WEL.
quote:Omdat we hier in Europa een hele andere markt hebben. Misschien zijn de productie prijzen hier veel hoger dan in Amerika. Ook moeten er elke keer PAL games uitgebracht worden, wat dus een hoop geld kost.
Op dinsdag 4 november 2003 11:34 schreef Khadgar het volgende:[..]
Ik zie het op deze manier. Een spel kost in Amerika minder, en je krijgt ook nog eens een bonusdisc erbij... Waarom kan dan niet iig de prijs gelijkgetrokken worden?
quote:Inderdaad. Hier verkopen ze minder grote aantallen, dus wordt er bij een lagere prijs relatief minder van de investering in distributie en promotie terugverdient. Het is wellicht simpelweg nodig om het geheel rendabel/winstgevend te houden.
Op dinsdag 4 november 2003 11:36 schreef BMH het volgende:[..]
Omdat we hier in Europa een hele andere markt hebben.
En zo'n klachtenbrief kun je wellicht beter direct naar Japan sturen. Of een serieuze petitie opzetten in Europa en de resultaten naar de directie in Japan sturen.
quote:*Ahum, Kuch*
Op dinsdag 4 november 2003 11:40 schreef Kiff het volgende:[..]
Inderdaad. Hier verkopen ze minder grote aantallen, dus wordt er bij een lagere prijs relatief minder van de investering in distributie en promotie terugverdient.
quote:OMG nieuw MGS: The Twin Snakes filmpje. Dit is echt On Ge Lo felijk!!!
Tonight I was lucky enough to test the first few builds of the beta. And guess what?
It's running at full 60fps!!The build is not public because it keeps changing due to many bugs still present. Unlike alpha where you could slowly and painstakingly finish a race, the current state of the beta crashes. You have a 20% chance of actually finishing a race...usually locks up on lap 2. But it still gives me a woody seeing it all run at 60fps over residential Cable modem and DSL now. ( x 1,000)
If you have a BBA and Kirby go check out the Warp Pipe forums or try and get a hold of Chad (gbcentral) if you're interested in beta testing.
Rest assured, these guys are working around the clock to try and bring us Nintendo fans some great MKDD racing and future online fun. I went through about 4 builds tonight and into the morning...spitting me a new build roughly every 30 minutes based on the captured packets a program called "ethereal" was watching over my network that was given to me.
Basically my beta test for Warp Pipe went like this tonight...
- Run the beta,
- start the capture (with ethereal),
- gbcentral connects to my IP,
- turn on the Cube and go to LAN first (since I'm the host),
- then play a game till we finish or it crashes.
- Record the exact race time of crash or finish,
- stop the capture,
- save the captured file to a zip along with the beta log file,
- then e-mail it off to Nate, one of their developers.He then spits me back a new .exe in about 30 min. to test all over again...rinse, repeat...lol
It seemed like we really made progress. Tonight the goal was to keep in-sync with each other. The host seemed to always be about 5 milleseconds ahead. After about 4 builds & 2 hours later this problem was fixed and we were finishing with the exact same race time perfectly right down to the millesecond, except for the crashing which was still present...lol Oh well, tomorrow is another day.
Oh ye of little faiths, have faith. I believe we'll be pw3n1ng each other in MKDD at full frame-rate and crash free very very soon. These guys are very persistent and dedicated. Seriously.
Lijkt me wel leuk om als Player's choice te kopen of gewoon tweedehands. Ik ga niet een Mario Party voor het volle pond kopen als ik er al eentje heb (4). 5 ziet er in ieder geval cubewaardig, bij 4 had ik af en toe de neiging op te kijken of niet stiekem mijn N64 aanstond.
1 : Europa heeft PAL,dit heeft een keinere afzetmarkt
2 : Europa heeft minder afnemers,dit maakt de prijs duurder
3 : Europa heeft verschillende talen,bijna elke game heeft dus een aangepaste hoes met daarbij een aangepaste handleiding
4 : Europa heeft nu een euro die duur is voor de japanners,alle handelingen zijn hier dus ook duur voor nintendo jappan.
5 : Europa heeft een ander belastingstelsel(BTW en zo)
Een hele boel redenen waarom een game later uitkomt in europa dan in de USA of in japan,ook verklaart dit de relatief hogere prijs.
Ik vind games eerlijk gezegt niet zo heel duur, de aanschafprijs is wel hoog,maar in de tijd van de atari 2600 en de videopac kosten de games ook al tussen de 70 en 180 gulden.aangezien dat er in 20 jaar geen prijsverhogingen zijn vind ik dit toch opmerkelijk,in welke branche zie je dit nog meer??
Ik vind het jammer dat een half topic gevuld word met gezeur of een bonusdiscje wel of niet, ofdat de prijs in een ander land lager is dan hier.
Het meest vreemde vind ik dat mensen een nieuwe cube kopen voor 1 bonusdisk terwijl ze een goede cube hebben,en dan moeite hebben met een prijsverschil van een paar euro per spel op globaal niveau.
Verder ben ik echt blij met m'n cube, ik hoop jullie ook,ging dat pokkeding nou nog maar eens fatsoenlijk online......
quote:Wow! Dat is echt gaaf! Ze hebben dus nu al gewoon een framerate van 60fps voorelkaar met warppipe. En zo te horen zijn ze dus enorm druk aan het ontwikkelen met dat systeem. Nintendo mag wel erg blij zijn met die lui.
Op dinsdag 4 november 2003 11:46 schreef BMH het volgende:
Omdat iedereen erover heen heeft gelezen:
quote:Ja, ik had die gisteravond bekeken, ziet er inderdaad erg strak uit. Beetje Matrix effecten mochten niet ontbreken natuurlijk
OMG nieuw MGS: The Twin Snakes filmpje. Dit is echt On Ge Lo felijk!!!
BTW die Big Ben Gamecube controller werkt inderdaad prima. De dead-zone van de analog stick is ietsje groter wat het besturen van F-Zero wat minder twitchy maakt.
quote:Ben aan het d0wnen
Op dinsdag 4 november 2003 12:27 schreef Lexie het volgende:
Mario Party 5 filmpjes:Lijkt me wel leuk om als Player's choice te kopen of gewoon tweedehands. Ik ga niet een Mario Party voor het volle pond kopen als ik er al eentje heb (4). 5 ziet er in ieder geval cubewaardig, bij 4 had ik af en toe de neiging op te kijken of niet stiekem mijn N64 aanstond.
quote:Volgens mij zijn videobanden in de loop der jaren ook nooit echt duurder geworden, maar dat terzijde. De prijzen voor spellen vind ik ook hoog in vergelijking met muziek en film. De kosten om een van deze entertainers te produceren valt goed te vergelijken met games, de verkoopsprijzen zijn echter heel anders. Ik kan me dan ook goed voorstellen dat de gemiddelde consument dezelfde prijs verwacht die men overheeft voor film of muziek.
Op dinsdag 4 november 2003 13:44 schreef Herr.Flick het volgende:
...
Ik vind games eerlijk gezegt niet zo heel duur, de aanschafprijs is wel hoog,maar in de tijd van de atari 2600 en de videopac kosten de games ook al tussen de 70 en 180 gulden.aangezien dat er in 20 jaar geen prijsverhogingen zijn vind ik dit toch opmerkelijk,in welke branche zie je dit nog meer??
Gameboy spellen zijn wel aardig in prijs gestegen ten opzichte van 10/15 jaar geleden. Het is toch krom dat de Gamecube duurder is als de GBA-SP en de spellen even duur?
quote:Lees het boekje en de info die je krijgt eens
Op dinsdag 4 november 2003 16:09 schreef Hakkert het volgende:
Ik snap ff iets niet van mario sunshine.. Je hebt van die extra "koppen" die je op dat waterding kan zetten. Kom ik die tegen dan open ik dat ding dan gebeurt er verder nix en komt die box weer dicht voor me neus te staan.. Moet ik wat met die dingen of heb ik er nix aan. Ik ben ook al van die hologrammen tegengekomen en dat zijn deze dus nietIs volgens mij hetzelfde ding wat er al op zit, maar waarom meer van hetzelfde in de game stoppen dus vandaar mijn vraag
quote:bah ik haat reactie in de trent van zoek op google
Op dinsdag 4 november 2003 16:18 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Lees het boekje en de info die je krijgt eens
quote:Als die "bussen" nog niet gevult zijn met nieuwe koppen, kun je ze NOG niet gebruiken in et level d8 ik. Als je wat meer missies haalt zitten er misschien wel nieuwe koppen in.
Op dinsdag 4 november 2003 16:22 schreef Hakkert het volgende:[..]
bah ik haat reactie in de trent van zoek op google
ik ging voor de ¤99 aanbieding en ben in totaal ¤ 324 kwijt .
Vanavond maar weer eens verder spelen .
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:57 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook een GameCube gekocht, meteen SSX3 gekocht, alleen maar omdat ik vroeger helemaal verslaafd was aan SSX tricky, alleen toen kwam ik thuis, en realiseerde ik me dat ik helemaal geen scart ingang had in mijn tv, ook meteen maar erbij gekocht, een nieuwe tv dus.
ik ging voor de ¤99 aanbieding en ben in totaal ¤ 324 kwijt
.
Vanavond maar weer eens verder spelen
.
Maare koop ook: Mario kart en Resident evil
quote:Je had ook een Gamecube RF modulator kunnen kopen, die geven nog best redelijk beeld op oude bagger tv's.
Op dinsdag 4 november 2003 16:57 schreef jogy het volgende:
Ik heb ook een GameCube gekocht, meteen SSX3 gekocht, alleen maar omdat ik vroeger helemaal verslaafd was aan SSX tricky, alleen toen kwam ik thuis, en realiseerde ik me dat ik helemaal geen scart ingang had in mijn tv, ook meteen maar erbij gekocht, een nieuwe tv dus.
ik ging voor de ¤99 aanbieding en ben in totaal ¤ 324 kwijt
.
Vanavond maar weer eens verder spelen
.
quote:Nee, want dan zijn het toch hologrammen? Er staat vaak ook een doos met dezelfde nozzle als die je al hebt, zodat je ook weer kunt wisselen als de andere hebt gepakt.
Op dinsdag 4 november 2003 16:44 schreef BMH het volgende:[..]
Als die "bussen" nog niet gevult zijn met nieuwe koppen, kun je ze NOG niet gebruiken in et level d8 ik. Als je wat meer missies haalt zitten er misschien wel nieuwe koppen in.
quote:
Op dinsdag 4 november 2003 16:44 schreef BMH het volgende:[..]
Als die "bussen" nog niet gevult zijn met nieuwe koppen, kun je ze NOG niet gebruiken in et level d8 ik. Als je wat meer missies haalt zitten er misschien wel nieuwe koppen in.
quote:Dank dank.. Ik denk dat ik um snap
Op dinsdag 4 november 2003 17:05 schreef Lexie het volgende:[..]
Nee, want dan zijn het toch hologrammen? Er staat vaak ook een doos met dezelfde nozzle als die je al hebt, zodat je ook weer kunt wisselen als de andere hebt gepakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |