quote:Mer orkest erbij
Op woensdag 5 november 2003 14:28 schreef Ultrawuft het volgende:[..]
Misschien hebben ze gewoon alles dubbel.
Of ze gaan unplugged.
quote:Zo slecht is het toch ook weer nie, net wat nummers gedownload en tis best te doen (is geen absolute topper, maar ja)
Op woensdag 5 november 2003 14:22 schreef IAK_SAKKAK het volgende:[..]
Ja, dus toch geen lichtpuntje...
quote:Blijkbaar wel, ik dacht dat de laatse +/- 24.00 vertrekt, maar d'r zullen vast wel meer zijn idd.
Op woensdag 5 november 2003 14:26 schreef Tokus het volgende:
toch wordt het 13 december. Ik ben ook benieuwd hoe ze dat gaan flikken... varen die boten over het kanaal heel de nacht door?
quote:uitgaan kan je elk weekend hoor. dan sla je 's een keer over, of ga je na Maiden nog ergens wat zuipen.
Op woensdag 5 november 2003 14:42 schreef Kaolla het volgende:
vind t wel kut een optreden op zaterdag... wordt dus prob niet uitgaan en wel vroeg thuis :-(
(waar is mn post gebleven
)
quote:Natuurlijk niet, het word toch verplaatst en als je niet kan kan je je geld toch terugkrijgen!
Op woensdag 5 november 2003 14:50 schreef pro_jeex het volgende:
Pech, geld weg
quote:Ja, heb ik ook gehad met Guns n Roses
Op woensdag 5 november 2003 14:52 schreef Djaser het volgende:[..]
Natuurlijk niet, het word toch verplaatst en als je niet kan kan je je geld toch terugkrijgen!
quote:Zie mojo website :
Pech, geld weg
quote:http://www.mojo.nl
Als je al (een) kaart(en) hebt, dan blijven deze gewoon geldig. Ben je verhinderd, dan kun je je kaart(en) vanaf donderdag 6 november tot en met 1 december terugbrengen bij één van de voorverkoopadressen van Ticket Service.
quote:Lul niet zo dom als je er geen verstand van hebt.
Pech, geld weg
Bij geen enkel uitgesteld of afglelast concert (iig van Mojo) raak je je geld niet kwijt. Hooguit die paar euro aan servicekosten als je je kaartjke teruggeeft.
quote:
Op woensdag 5 november 2003 15:31 schreef MaartenHG het volgende:
Jakobus ook weer zo grappig op de radio: "als je vanavond naar Iron Maiden gaat........ in your wildest dreams".
Trouwens, gisteren zou ik naar Ozzy gaan, is ook afgelast (alleen iets sneller bekend gemaakt).
Die rockartiesten tegenwoordig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |